abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 11:33 | Pozvánky

    Blíží se léto, chladiče topí, tranzistory se přehřívají, novinářům pomalu docházejí témata a nastává klasická okurková sezóna. Je tomu tak i mezi bastlíři? Na to se podíváme na Virtuální Bastlírně! Tentokrát se strahováci podívají na zoubek velmi slibně vypadajícímu open-source EDM projektu - ne, nejde o taneční hudbu, ale o elektroobrábění. Ukáží taky, jak vypadá starší cykloradar zevnitř nebo jak se testuje odolnost iPhonů.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Humor

    CEO Microsoftu Satya Nadella odstoupil z představenstva Starbucks [CNBC, SEC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.6. 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    19.2.2014 06:45 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Pěšky vypadnout do Kazachstánu?
    Jendа avatar 19.2.2014 10:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Dva měsíce @ 50 km/den. Jako autor dmstegu :)
    Jendа avatar 19.2.2014 10:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hm, on jel na kole. Ale jezdí skoro tak pomalu, jako někteří chodí :) (byl v Praze, potkali jsme se)
    pavlix avatar 19.2.2014 11:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tak pokud se chce zastavovat a užít si místa, tak je 50km/den docela dobrá rychlost. Kdyby dával 100km/den, tak už toho tolik neuvidí a nepokecá s Jendou v Praze :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.2.2014 06:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    19.2.2014 06:57 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    tomuto by asi tiez prospela prechadzka
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    19.2.2014 11:06 Turňas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Toho "magora" od Tebe dostal k svátku? :-D
    Jardík avatar 19.2.2014 16:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Ksichtbook blokuju na routeru
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.2.2014 08:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Gratuluju! Tak to máš smůlu a pudeš tak maximálně do prdele, tohle hovado šlo z prahy pěšky do nějakýho santa něco do španělska. Nebo zkus jílka, ten už ale asi nikam moc nedojde, minulej rok to zkoušel s běžkařskejma hůlkama a stejně se po cestě někde porouchal...
    20.2.2014 23:38 articulatio genus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    to zkoušel s běžkařskejma hůlkama a stejně se po cestě někde porouchal...
    sa divim tym paliciam ze sa na to dali s takym vrakom

    22.2.2014 19:59 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    tohle hovado šlo z prahy pěšky do nějakýho santa něco do španělska.
    Tedy někdo jako Mácha?
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.2.2014 09:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hynek?
    24.2.2014 21:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Viléme ;-).
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.2.2014 04:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jarmilo! :-D
    gtz avatar 26.2.2014 18:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 19.2.2014 07:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Známý dřív přemýšlel o Mongolsku, hory a velké pastviny atd.
    A jejich hlavní město Ulánbátar je v nížině ve výšce 1300 m n. m. :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 19.2.2014 21:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Kazachstan je dobrá voľba, pretože je tam kopec veci zdarma, nieje tam taká buzerácia, len prezident či čo to tam majú sa chová ako kráľ. Pár ľudí v tak veľkej krajine dáva určite možnosti na slobodný život. Veľa štátnych vecí, sa neplatí to čo sa u nás musí, školy, zdravotníctvo, tuším neexistujú ani poplatky za hocijaké tlačivo čo u nás potrebuješ a podobne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.2.2014 08:19 zofre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    si myslim ze nedojdes ani do hradiste. radsi si nasetri na jednosmernou letenku do mongolska at mas jistotu ze se bez dalsich penez nepujde vratit
    19.2.2014 08:33 ivir | skóre: 7 | Barrandov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Chovat kravky, ovce ... . S tvým přístupem přes zimu nepřežijí, resp. nejspíše je podřízneš a sníš. Navíc kde budeš tu zvířenu pást, jedině na cizích pozemcích a tedy budeš příživníkem a znemožníš tak vlastníkům mít s dané půdy prospěch. Mno a na zimu musíš mít dostatek zásob, nebo různá zimoviště hodně od sebe vzdálená. Proto se i v Kazachstánu spíše chovají sobi, kteří jsou skromnější. Přesto to bude neustálá dřina a počítej s 13-18h šichtou.

    Z mého pohledu je nejjednodušší se vydat do nebezpečných zemích, kde hrozí riziko únosu. Když tě unesou, tak dokud vládní systém bude vyjednávat, tak se o tebe nejspíše postarají a když ne, tak ti to fakticky bude jedno, nic jiného ti nezbyde, resp. už si nebudeš moci stěžovat.

    Pro mě je nepochopitelné klást důraz na virtuální svět než fyzický. Myslím si, že pokud nedokážeš něco společnosti přinést, pak si jen přítěž a měl by jsi být rád, že současná společnost se tomu trochu snaží zabránit. Nebo by jsi si přál, římský režim, kdy být přítěží znamenalo brzkou smrt nebo muka.

    A strach ze špiclování je jednoduché překonat. Místo rezignace stačí zaútočit a sledovat je spolu se zveřejňováním informací. V okamžiku, kdy o tom ví obrovská masa lidí a nelíbí se jí to, pak se vše postupně sesype klidně i do občanské války.
    Jendа avatar 19.2.2014 10:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Pro mě je nepochopitelné klást důraz na virtuální svět než fyzický.
    Dost se poslední dobou prolínají, nemyslíš?
    A strach ze špiclování je jednoduché překonat. Místo rezignace stačí zaútočit a sledovat je spolu se zveřejňováním informací.
    Tohle jsem nepochopil, můžeš to trochu rozvést? Myslíš tím něco jako udělal Snowden?
    20.2.2014 12:27 ivir | skóre: 7 | Barrandov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Dost se poslední dobou prolínají, nemyslíš?
    V tom máš pravdu, ale pořád platí, že bez fyzického světa virtuální neexistuje. Virtuální svět je fakticky jen o snaze zviditelnit se a být "důležitý", ale málokdy se z toho najíš.
    Tohle jsem nepochopil, můžeš to trochu rozvést? Myslíš tím něco jako udělal Snowden?
    Ano, jde o medializaci, podobně jak ji učinil Snowden. Člověk vždy bude nejslabším článkem v systému, který je využíván oběma směry. Zejména u vyšších úředníků platí, že mají hodně kostlivců a vzájemně se drží pod krkem a při dobrém šťouchnutí se to vše sesype. I proto se většina z nich brání vnější kontrole. Například v případě montáže kamer lze upozornit třeba na majetkové poměry zadavatele, mírou kriminality v okolí a nebo medializací ve stylu, že ta kamera má v zorném poli i pohled do "ložnice". Třeba u nás právě kvůli narušení soukromí muselo město kamery odstranit.

    A myslím si, že hlavní důvod proč autoritářské/"nedemokratické" státy stále existují je právě ve schopnosti zabránit masivní medializaci. Když většina nic neví, tak se o to i nezajímá. A zrovna u té Činy to je patrné, kdy většina obyvatelstva nemá přístup k technologiím, které by je okamžitě informovala a proto je i cenzura účinná. Odříznutím zdroje drbů se většinou vše zastaví.
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2014 17:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    pořád platí, že bez fyzického světa virtuální neexistuje

    V tuto chvíli pravděpodobná hypotéza, leč nemusí to tak být věčně.

    A zrovna u té Činy to je patrné, kdy většina obyvatelstva nemá přístup k technologiím, které by je okamžitě informovala a proto je i cenzura účinná. Odříznutím zdroje drbů se většinou vše zastaví.

    Číňané hlavně ty technologie nepotřebovali, aby lidové bouře prakticky smetly jisté dynastie. Dnes je problém zcela jiný – obrovská střední vrstva žijící převážně konzumním stylem života ne nepodobným americkým tukoulím.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.2.2014 09:32 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    > V tuto chvíli pravděpodobná hypotéza, leč nemusí to tak být věčně.

    GITS je overrated, daj uz s nim pokoj
    Čo Rys, to vrah!
    Fluttershy, yay! avatar 21.2.2014 09:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Nejen GITS, existuje i seriózní výzkum zaměřený na to, jak zjistit, jestli je tenhle vesmír simulace.
    Vítej ve skutečném světě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 20.2.2014 20:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Virtuální svět je fakticky jen o snaze zviditelnit se a být "důležitý", ale málokdy se z toho najíš.
    Já teda vydělávám „virtuálně“.
    A myslím si, že hlavní důvod proč autoritářské/"nedemokratické" státy stále existují je právě ve schopnosti zabránit masivní medializaci.
    Za jak dlouho po masivní medializaci Snowdenleaks mohu tedy očekávat změnu? Už je to skoro rok a zatím se nějak nic neděje.
    Bystroushaak avatar 21.2.2014 19:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    V tom máš pravdu, ale pořád platí, že bez fyzického světa virtuální neexistuje.
    To říkáš, jako kdyby to znamenalo i něco jiného, než konstatování zřejmého. Jestli se někdy potkáme, řekni si o Daemona. To by ti mohlo změnit pohled na svět :)
    Virtuální svět je fakticky jen o snaze zviditelnit se a být "důležitý"
    To jsou mi věci. Nějaké špatné osobní zkušenosti? Chce to tolik nelézt na facebook.
    ale málokdy se z toho najíš
    Pokud tě zrovna neživí něco virtuálního, jako třeba práce programátora. Pak se z toho najíš pokaždé, když si kupuješ jídlo.
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2014 12:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    A strach ze špiclování je jednoduché překonat. Místo rezignace stačí zaútočit a sledovat je spolu se zveřejňováním informací. V okamžiku, kdy o tom ví obrovská masa lidí a nelíbí se jí to, pak se vše postupně sesype klidně i do občanské války.

    Byls v Číně, že?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jardík avatar 19.2.2014 16:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Navíc kde budeš tu zvířenu pást, jedině na cizích pozemcích a tedy budeš příživníkem a znemožníš tak vlastníkům mít s dané půdy prospěch.
    O kazachstánu jsem čučel na nějaký dokument. Říkali tam, že je povoleno tam volně pást a žít na nějakých státních pozzemcích někde nevim kde, nebo tak něco.
    Věřím v jednoho Boha.
    19.2.2014 09:09 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    To sis dobře vybral. :-))
    19.2.2014 09:16 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Klidně se vydej na cestu, přijdeš na jiné myšlenky.
    19.2.2014 09:20 Rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    co když to bude špion NSA?
    xvasek avatar 19.2.2014 09:29 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Souhlasím s tebou, "ovčí" myšlenky mám celkem často. Pak dej vědět, jak jsi dopadl. Já mám teď tři malé děti (a hlavně ženu), takže prý nemůžeme ani na dědinu, že je tam míň příležitostí... :-/ Ale jednou to na to Mongolsko vidím.
    Grunt avatar 19.2.2014 12:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Proč nechceš aby tvoje děti vyrůstali v civilizaci ve městě?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 19.2.2014 12:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Proč by měl chtít, aby jeho děti vyrůstali ve městě?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 19.2.2014 12:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Proč se tam teda sral v první řadě?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 19.2.2014 12:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Proč sral?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 19.2.2014 20:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Protože to není poprvé (a věřím, že ani naposledy) co takové nářky čtu. Ať to odcituju:

    Pánové, neskučte! Je mi 44, mám dceru, které je 22 let. Má partnerka má 8-letého kluka a spolu máme 9-ti měsíční dvojčata, kluka a holku. Je to záhul, přiznávám, padám na hubu, ale to je jeden z důvodů, proč chci bydlet ve svém a daleko od městského bordelu. Chci si ty prcky užít, něco je naučit. Pokud budeme makat oba deset hodin denně jen proto, abychom zaplatili splátku hypotéky, hnusné, otrávené žrádlo z krámů, elektriku, benzín a tisíce zbytečných kravin, také budeme vyhořelí a život se nám rozplyne mezi prsty..

    Před 150-ti léty jeden změdělec vyráběl potraviny pro tři lidi. Dnes jeden zemědělec vyrobí potraviny pro 100 lidí. Pokuste se mi vysvětlit, proč za současného stavu techniky ještě stále musí naše ženy chodit do práce z jiného důvodu, než proto, že se doma nudí? Proč jsme čím dále, tím více udření? Proč nemáme čas se zamyslet a žít jinak?

    Někdo to tak chce. Já mu na to seru. A nebojím se pro to něco konkrétního udělat.. Vyhoďte taky televizi z okna a začněme společně přemýšlet co dále..

    Kde je konec člověku co to psal, ví bůh.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2014 21:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Což nevysvětluje, proč se sral do města. Pouze to teoreticky naznačuje, proč se chce srát opačným směrem. Což je fakt super. Pak se člověk diví, že jsou toho času louky/pole kolem vesnic zabrané hnusnými novostavbami.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 19.2.2014 21:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Což nevysvětluje, proč se sral do města.
    Však proto se taky ptám.
    Pak se člověk diví, že jsou toho času louky/pole kolem vesnic zabrané hnusnými novostavbami.
    I u vás? To snad není možné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 19.2.2014 21:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    něco je naučit
    Přijde na to. Crashcourse hospodaření bych taky rád, ale za ty modernosti z města jsem taky rád.
    Pokud budeme makat oba deset hodin denně jen proto, abychom zaplatili splátku hypotéky, hnusné, otrávené žrádlo z krámů, elektriku, benzín a tisíce zbytečných kravin, také budeme vyhořelí a život se nám rozplyne mezi prsty..
    Kde a jak žijou, že tohle nepotřebujou? (serious question)
    Vyhoďte taky televizi z okna
    Počítá se, že ji používám jako SDR? :)
    a začněme společně přemýšlet co dále..
    Přemýšlím, leč jsem nic moc nevymyslel.
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2014 21:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Kde a jak žijou, že tohle nepotřebujou? (serious question)

    Zemljanka či nějaká obdoba. OK, přeháním, ale nebudu daleko.

    Nebo prostě jenom blbě kecá. To je pravděpodobnější.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 19.2.2014 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    ale za ty modernosti z města jsem taky rád.
    vs
    Je mi 44
    Těžko říct, ale co jsem tak zpozoroval, tak město opravdu není ideální destinace pro užívání si důchodu.
    Kde a jak žijou, že tohle nepotřebujou?
    Poslední známé bydliště: Praha. Současné: Ví bůh. Ale citovaný člověk je fakt blázen, toho nechme být.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 20.2.2014 03:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Mně spíš zajímalo, proč je potřeba současné bydliště člověka, o kterém nejspíš nic nevíš, označovat za sral se do města. Podle mě to naprosto zabíjí jakoukoli zajímavou diskuzi. Jednak se ten člověk do města možná vůbec nesral, jednak snad každý nenatvrdlý dokáže vyjmenovat z fleku nejmíň deset důvodů netrvalého charakteru, proč se mladý člověk sere do města.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 20.2.2014 12:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    snad každý nenatvrdlý dokáže vyjmenovat z fleku nejmíň deset důvodů netrvalého charakteru, proč se mladý člověk sere do města.
    1. Protože je blbý
    2. Protože je blbý
    3. Protože je blbý
    4. Protože je blbý
    5. Protože je blbý
    6. Protože je blbý
    7. Protože je blbý
    8. Protože je blbý
    9. Protože je blbý
    10. Protože je mladý
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.2.2014 17:17 hudry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Zrovna ty splňuješ minimálně 6 bodů, pokud jsi takto krátkozraký
    Jendа avatar 20.2.2014 20:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    • Ve městě je hackerspace, na vesnici ne.
    • Ve městě je kvalitní technická vysoká škola, na vesnici ne.
    • Ve městě jsou GME a GES, na vesnici ne.
    (ne, dojíždět ráno dvě hodiny do města a večer dvě hodiny z města není řešení)
    Grunt avatar 20.2.2014 22:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    dojíždět ráno dvě hodiny do města a večer dvě hodiny z města není řešení
    Moje babka to měla kupř. na pastvu nad chalupu cca. pět minut, na políčko maximálně deset a ještě si z „roboty“ kdykoliv odskočit domů zkontrolovat oběd v peci aniž by si musela vypisovat dovolenou nebo někam dojíždět. Proč její potomci tráví celý život kdesi v čudu v zaměstnání od rána do večera od jara do zimy a sotva se na ni přijedou podívat na dušičky dodnes nedovede chudina1 pochopit. To jen tak pro zajímavost.

    1. Prd chudina, šťastná to žena…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2014 22:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Aby to bylo řádně vyvážené, za mladých časů mého děda havíři vyráželi ve čtyři ráno z Beskydu fárat do Ostravy, aby se večer zase vrátili. Žádná velká novinka, tohle pracovní vytížení.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 20.2.2014 22:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    I ten tvůj? (tohle jsem záměrně zatajil)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2014 23:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    IIRC ne, nýbrž na Švermě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.2.2014 21:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    dojíždět ráno dvě hodiny do města a večer dvě hodiny z města není řešení
    Tohle tvrzení bych si dovolil rozporovat.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 21.2.2014 22:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    To jsou čtyři hodiny. Pokud přičteme osm hodin spánku, běžnou pracovní dobu s povinnou pauzou, zbudou nějaké tři hodiny. Ať se ty aktivity snažím jakkoliv permutovat, udržitelný zdravý životní styl v tom nějak nevidím...

    Dvouhodinové dojíždění autem mi nepřipadá jako něco bezpečného a pokud jde o dojíždění hromadnou dopravou, infrastruktura ve většině částí Česka stojí za houby.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xvasek avatar 20.2.2014 19:52 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Mně spíš zajímalo, proč je potřeba současné bydliště člověka, o kterém nejspíš nic nevíš, označovat za sral se do města. Podle mě to naprosto zabíjí jakoukoli zajímavou diskuzi.
    Sorry, jsem zpět a jsem ten, co se "sral do města". Důvody jsou veskrze tyto:

    Nerad cestuju dlouho do práce. Znám lidi, co jezdí hodinu každý den tam a hodinu zpět a to teda ani náhodou. Mám to cca 10 minut. Dnes už můžu mít kancelář kdekoliv si sednu a je tam nějaký internet, takže je to jedno.

    Když jsem neměl děti, nepotřeboval jsem prostor. V bytě je potřeba dospělý člověk zpravidla stůl pod notebook, postel a něco, kde se dá vařit. S dětma nároky na prostor hrozně rychle rostou.

    Byt je proti domku prakticky bezůdržbový a levný.

    Nějak mi bylo jedno, jaké je prostředí okolo domu. Dospělý člověk sedne na motorku (konzervy do auta) a za 5 minut je 5km daleko a může být v obchodě, v lese, na hřišti, na koupáku... Děti tráví okolo domu podstatně víc času a dobré a zajímavé prostřed je pro ně mnohem zásadnější.

    A v neposlední řadě se mi za ty roky posunul žebíček hodnot - dřív pro mě bylo důležité mít dobré (=drahé) auto, vymakaný počítač, suprovou motorku, strašně velkou televizi atd. Dnes (částečně proto, že jsem hodně věcí už dosáhnul) je mi to mnohem víc jedno a radši ocením chvilku, kdy se můžu projet na kolobce nebo si lehnout do trávy.

    Toť asi veskrze moje důvody, proč jsem se "sral do města" a proč bych se teď možná radši posunul někam jinam.
    Grunt avatar 20.2.2014 21:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Děkuji. V podstatě jen potvrzeno. Např. vesnice tady v okolí na Slovenské straně řeší docela zásadní problémy s tím, že z nich téměř veškerá mládež stěhuje do měst. Takže zůstávají jen starousedlíci a prázdné domy zaplňuji Romulani. Je dobré vědět proč. Těžko ale budeš moct svému potomstvu vyčítat, když se někam nebude chtít posunout s tebou, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 21.2.2014 08:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Od určitého věku potomstva může být většina lidí ráda, když je potomstvo přijde navštívit, pokud si teda systematicky nevychovávají buď mamánka nebo pečovatelskou službu, ale ani na to neexistuje univerzální recept. Jinak je docela běžné, že děti odcházejí za školou, za prací, za partnerem, a když se rozhodnou, že budou žít deset tisíc kilometrů daleko, tak tam žít prostě budou. A věřím tomu, že na baráčku se zahrádkou na vsi budou chtít děti trávit víc času na návštěvě než se tísnit v nějakém bytě.

    Taky dneska už se tady nežije v takovém přepychu ohledně bydlení, že by si každý druhý pořizoval weekend house, navíc to už není až tak v kurzu, protože člověk pak tomu dvojímu bydlení věnuje víc času a peněz. Můžu říct i podle sebe, že mi vyhovuje, že se matka stěhuje z pražského bytu do nedalkého menšího města a rodina přítelkyně jezdí na chatu. Je to mnohem lepší než se tísnit na návštěvě v bytě a člověk se může podívat po okolí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 21.2.2014 09:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Od určitého věku potomstva může být většina lidí ráda, když je potomstvo přijde navštívit, pokud si teda systematicky nevychovávají buď mamánka nebo pečovatelskou službu, ale ani na to neexistuje univerzální recept. Jinak je docela běžné, že děti odcházejí za školou, za prací, za partnerem, a když se rozhodnou, že budou žít deset tisíc kilometrů daleko, tak tam žít prostě budou.
    Tohle mě vysvětlovat nemusíš, to by měli slyšet jiní. Ale myslel jsem to trochu jinak. Pokud ti potomci ve městě vyrostou, je dost možné že se na něm sice nestanou závislí, ale přesun do nějakého zapadákova bez civilizace pro ně bude dost obtížný a těžko se jim pak budeš moct divit, že se zas do něj vrátí nebo že z něj vůbec nebudou chtít vypadnout, když v podstatě budou dělat úplně to stejné co rodič. Na vsi se zahrádkou možná budou chtít trávit víc času, ale až od určitého věku, když už ten přesun zpět nebude tak jednoduchý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.2.2014 09:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Dokonce pro tento trend existuje termitus technicus.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xvasek avatar 21.2.2014 09:32 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Děkuji. V podstatě jen potvrzeno. Např. vesnice tady v okolí na Slovenské straně řeší docela zásadní problémy s tím, že z nich téměř veškerá mládež stěhuje do měst.
    Proti tomu nic nemám, myslím, že je to přirozené, přeju jim to a podpořím je v tom. Chtěl bych, aby vysokou (pokud na ni půjdou) studovali v Brně nebo v Praze, střední klidně taky. Jiné potřeby má teenager, jiné předškolák.
    Takže zůstávají jen starousedlíci a prázdné domy zaplňuji Romulani. Je dobré vědět proč.
    To je blbé. :-/ Samozřejmě není těžké pochopit, proč se to tak děje. Proto by mi spíš vyhovoval srub někde v horách nedaleko města :-) , než příhraniční dědina.
    Těžko ale budeš moct svému potomstvu vyčítat, když se někam nebude chtít posunout s tebou, že?
    Což o potomstvo, to by chtělo, ale rodič se těžko rozkývá, aby neztratil své vydobyté "jistoty" a zkusil něco trochu jinak. Ale je rozhodnuto to vyřešit typicky mírně přizdisráčsky nějkou celoročně obyvatelnou chatou tady okolo.
    pavlix avatar 21.2.2014 09:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    mírně přizdisráčsky nějkou celoročně obyvatelnou chatou tady okolo.
    To ti fandím, přestěhovat se můžeš vždycky a aspoň budeš mít kam, pokud bude skutečně slušně celoročně obyvatelná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 21.2.2014 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    typicky mírně přizdisráčsky nějkou celoročně obyvatelnou chatou tady okolo.
    :-D
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 19.2.2014 10:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jardík avatar 19.2.2014 16:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Kozu vůbec nemusíte chovat však. Můžem říct, že je to svobodné zvíře a že je se mnou dobrovolně, nebo že ona chová mě.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2014 10:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    V Kazachstánu není byrokracie? Aha.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.2.2014 11:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tohle je na-ho-vno. Úmíš programit? Tak nemarni svůj talent a začni programit něco potřebného pro tenhle svět. Aneb když na všechny ostatní sereš, budu srát já na tebe, běž s těmahle blogama už doprdele, ničemu a nikomu to nepomůže ani tobě...
    19.2.2014 12:07 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Nemusíš, Jardík, až do Mongolska.Tu by ťa možno aj vzali. Budeš úplne odrezaný od civilizácie, široko ďaleko nič okrem žrebčinca, v lete vyženieš kone hore na horské lúky, budeš bývať v maringotke, bez ohľadu na počasie budeš stáť na pastvine so stádom, v daždi len v gumenom plášti (pozor na búrkové obdobie!), žiaden internet ani iný signál nechytíš a to všetko len za min. mzdu, s ktorou by si nemal mať vážnejší morálny problém, lebo ti vystačí iba na základné živobytie (a živý z niečoho byť tak č tak musíš). Nakoniec, taká skúsenosť by pre teba mohla byť celkom zaujímavá - je to skoro ako skúsiť si tú rehoľu v kláštore. Tak veľa zdaru!
    19.2.2014 12:51 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    15 z 10ti spolubcanu by tu doporucilo Lunik IX :)
    xxxs avatar 22.2.2014 11:55 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    odporucam. v nazve je schovany linux.
    19.2.2014 14:23 DeBIl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Nuda, žvásty. Plno keců a skutek utek. Obyčejný trolling od počítače. Kravky, kozy, ovečky. Všude klid a mír. Žádná buzerace. Ha, ha, ha. Z tepla domova to se to píše, světlo máš, mouchy tě neštípou a vymýšlíš blbosti. Ne nemluvím o těch blbostech co píšeš, mluvím o tom proč to píšeš. Ale zas když ti to pomáhá, proč ne. Jen není hezké dělat z lidí kokoty.
    19.2.2014 15:04 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Proc do kazachstanu? Chovej ovce a kravy tady, porid si farmu, muzes si tam pestovat zeleninu atd a budes temer sobestacny. Samozrejme se to neobejde bez spousty prace a nejakych pocatecnich penez. Ovsem v kazachstanu ti asi taky nidko neda nic zadarmo, navic mas po ceste sanci ze zemres vlastni vinou (treba hladem) nebo te nekdo zabije nebo aspon okrade.

    Me osobne vic vyhovuje varianta sezeni u PC, delani prace kterou umim a celkem me bavi a vydelane penize pak pouziju na to abych si v obchode koupil to co potrebuju a vyrobil to nekdo jiny. Doporucuju ti prestat vymyslet kraviny a zapojit se do procesu. (opet necekam ze by to doporuceni k necemu bylo)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jardík avatar 19.2.2014 16:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tady chovat nic nesmíš, protože nemáš kde, pokud se rozhodneš nepoužívat peníze. Musíš tu totiž platit daň z žití a daň z nemovitosti. Když to neplatíš, stát ti všechno ukradne.
    Věřím v jednoho Boha.
    19.2.2014 18:22 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Blbost, nemusíš platit vůbec nic a stát ti z daní pracujících lidí zajišťuje fungující policii a hasiče, v případě nouze akutní lékařskou péči a k tomu ti platí 2200 Kč existenční minimum.

    Když vstaneš od počítače, odjedeš autobusem na konečnou a půjdeš málo obydlenou krajinou, docela snadno najdeš sice něčí, ale zapomenuté a nehlídané plochy, kde si můžeš zasadit co budeš chtít.
    PepaSFI avatar 19.2.2014 18:44 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    taky by se dalo jít cestou dohody, jakéhosi pololegálního squatu. Domluvit se s majitelem který nemá možnost se o pozemek starat. Znám podobný případ tady. Sice ne úplně tak extrémní ale podobná dohoda tam je. Zkrátka jeden místní člověk zdědil starý malý zchátralý domek. K ničemu mu není, prakticky neprodejný a bez aspoň základní péče by to brzy spadlo a byly by s tím další výdaje. A tak tam nechává bydlet jednoho místního zoufalce, ten pohlídá aby tam neteklo, zatopí, vyvětrá, prostě aby to trošku žilo. I malá zahrádka tam je ikdyž ten "nájemník" ji neobdělává ale mohl by kdyby chtěl.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 19.2.2014 20:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Yup. Jeden z klasických případů „kreativní ekonomie“. Též něco takového znám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 19.2.2014 21:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Stát mi existenční minimum nedá. Momentálně mi řekne, že bydlim u rodičů v baráku a že mám nárok na kulový (teda né že bych ty zelený modly chtěl, ale je to tak), protože se "předpokládá", že mi rodiče dají najíst zadarmo, popř. za nějakou domácí práci. To je sice v mém případě pravda (alespoň zatím), ale u takových, kteří to štěstí nemají, na ty se stát vysere a nic jim nedá, protože bydlí ve stejném domě jako rodiče.

    Autobusem nikam neodjedu, protože po mně chcou koupit si jízdenku.
    Věřím v jednoho Boha.
    19.2.2014 19:54 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    pokud se rozhodnes nepouzivat penize? A co bys jako chtel, aby ti nekdo dal vsechno zadarmo nebo za pekny usmev? O dani z ziti jsem jeste neslysel, dan z nemovitosti se plati, jak jsem rikal vsechno stoji penize, pokud se je rozhodnes nepouzivat a zaroven temer nic nevlastnis tak ti opravdu moc moznosti nezbyva.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jendа avatar 19.2.2014 20:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    pokud se rozhodnes nepouzivat penize? A co bys jako chtel, aby ti nekdo dal vsechno zadarmo nebo za pekny usmev?
    Jsou i jiné prostředky směny než CZK/EUR. Dokonce bych si troufl tvrdit, že jsou v některých ohledech lepší.
    O dani z ziti jsem jeste neslysel
    Sociální zdravotní.
    jak jsem rikal vsechno stoji penize, pokud se je rozhodnes nepouzivat a zaroven temer nic nevlastnis tak ti opravdu moc moznosti nezbyva
    No a to je právě pointa toho, co se nám tu Jardík snaží říct.
    19.2.2014 20:28 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    muzes platit treba zlatem, ale to ma zase nevyhodu ze jednoho dne ti ho nejaky vynalezce inflace vsechno sebere

    socialni neni potreba platit, zdravotni v podstate taky ne, jenom pak budes opravdu mimo vsechno a v pripade problemu ti nikdo nepomuze.

    cela ta pointa je takova zbytecna, proste co s tim, je mozne nesouhlasit se systemem ale to je tak vsechno.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jendа avatar 19.2.2014 21:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    muzes platit treba zlatem, ale to ma zase nevyhodu ze jednoho dne ti ho nejaky vynalezce inflace vsechno sebere
    Asi stejně, jako peníze… Ale to zlato ti musí alespoň sebrat násilím (a můžeš ho mít někde ukryté), peníze ti sebere mávnutím kouzelného proutku, i když jsou třeba zakopané.
    socialni neni potreba platit, zdravotni v podstate taky ne
    Hm, v těchto „optimalizacích“ se fakt nevyznám, i když kdyby byl alespoň formálně na pracáku, tak se to asi fixne.
    cela ta pointa je takova zbytecna, proste co s tim, je mozne nesouhlasit se systemem ale to je tak vsechno.
    Já nad tím přemýšlím asi tak, že já bych měl asi podobný odpor, jako má Jardík k přijetí peněz, k přijetí FED/ECB/ČNB-controlled čipu do mozku. A někdo zase může mít odpor k písmu (jako prostě k tomu číst a psát). Měla by ta hranice ležet někde mezi mnou a Jardíkem (kde leží v současnosti - např. bez bankovního účtu a bez mobilu se už dá žít jen zatraceně blbě, no a bez peněz úplně, jak to chce Jardík, už vůbec) a nebude se časem posouvat někam, kde by se mi už taky nelíbila?
    pavlix avatar 20.2.2014 03:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hm, v těchto „optimalizacích“ se fakt nevyznám, i když kdyby byl alespoň formálně na pracáku, tak se to asi fixne.
    Pokud si správně pamatuju, tak to není optimalizace, ale registrovaný nezaměstnaný nemá povinnost platit sociální pojištění. Zdravotní, pokud si dobře pamatuju, se dá v nezaměstnanosti přehodit na stát. Na druhou stranu, registrovaný nezaměstnaný má pokud vím nějaké další povinnosti, takže není to úplně v pořádku pověsit montérky na hřebík a odstěhovat se na Říp.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2014 09:27 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    socialni pokud vim nemusis platit vubec(ja nejsem nezamestnany a neplatim to) pokud nechces. Akorat se ty roky se nebudou pocitat nejak do vypoctu starobniho duchodu. Kdyz jsi nezamestnany na pracaku tak za tebe UP zaplati socialni i zdravotni.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    20.2.2014 15:31 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    socialni pokud vim nemusis platit vubec(ja nejsem nezamestnany a neplatim to) pokud nechces
    To jako fakt? Takze se muzu rozhodnout neplatit socialni dan a mit dvojnasobnou vyplatu?
    20.2.2014 17:25 Pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jako fakt, ale aby ti nerostlo penále, je třeba se odhlásit. V 65 se pak oběs na klice, až se stane něco neočekávaného
    20.2.2014 18:51 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Zkousel jsem to googlit a vsude pisou ze to zrusit nejde. Mas k tomu nejky info jak to zrusit? Nejsem tak naivni abych si myslel ze me ve stari da stat nejakej duchod, takze bych to hned zrusil.
    Jendа avatar 20.2.2014 20:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Na druhou stranu, registrovaný nezaměstnaný má pokud vím nějaké další povinnosti, takže není to úplně v pořádku pověsit montérky na hřebík a odstěhovat se na Říp.
    Hlavně asi jako nezaměstnaný nebude moct někde programovat za jídlo a střechu nad hlavou (legálně).
    Jardík avatar 19.2.2014 16:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jinak moje práce u PC vypadá tak, že si z nudy začnu programovat nǎḱou kravinu, kterů nikdo nechce, a až mě to nebaví, tak to smažu a ztratím tak nějakou hoďku či pár dnů mého zbytečného nudného života zbytečně.
    Věřím v jednoho Boha.
    19.2.2014 18:29 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tvůj problém je, že se nudíš.

    Žiješ jenom jednou. Nudit se je absurdní.

    Jestli se chceš vyhnout strastem krutého světa a žít na farmě mezi zviřátky, tak ještě jednou, třeba naposledy, vem zelené papírky a odjeď na nějakou punkovou farmu typu kozy.cz dělat za stravu a ubytování čeledína. Spousta věcí se ti v hlavě srovná, třeba se za týden, měsíc nebo rok vrátíš.

    Neodkládej to.

    Potřebuješ vypadnout ze stereotypu.

    Jaro přichází, teď koncem února začíná být hromada práce. Sbal si batůžek nejdůležitějších věcí a jeď.
    Grunt avatar 19.2.2014 20:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Žiješ jenom jednou
    [Citation needed]
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 19.2.2014 21:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Vůbec bych se nedivil, kdyby tohle (ten život, věci kolem, byrokracie, válčení, ničení, ...) tady prostě bylo, protože tohle je nějaké peklo a já tu jsem za mnou konané špatnosti uvězněný s vymazanou pamětí a nemůžu pryč, dokud se nenapravím.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 20.2.2014 13:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Nope. Ptal jsem se šéfa a bylo mi to vysvětleno následovně: Si ve svém životě, byrokracii, válčení, ničení, atd. uvězněn aby si vyřešil právě ten tvůj problém s tím. Popravdě ho řešíš už poněkolikáté. V minulém životě si byl zakrslý Japonec co to psychicky nevydržel a skočil si z útesu, v dalším životě je pro tebe prej nachytaný Korejec v nějaké přelidněné rezidenční oblasti (takže žádné světlé vyhlídky do budoucna pokud umřeš – s každou iterací je složitost problému těžší a těžší). Nechceš-li být uvězněný ve svém životě, Simply solve the shit! Pak je pro tebe nachystaná další úroveň bytí (která je zas o něco málo složitější než sračky které řešíš teď, ale prej tam mají nějaké drogy co ti s tím pomůžou). A pokud si to dočetl až sem, tak si hlavně zavolej na Centrum Krizové Intervence jak se ti už několikrát doporučovalo minule. Já na to jdu hned jak zmáčknu tlačítko „Dokončit komentář“.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.2.2014 15:33 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    tusim ze tenhle prispevek neni myslenej vazne, ale jestli jo tak co je mysleno vetou "solve the shit" ?
    Grunt avatar 20.2.2014 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Těžko říct. Proto jsem to psal v originále. Ukážeš na nějakou dost těžkou komplexní rovnici a zahlásíš někomu rozkaz „Solve the shit!“ a už je všechno jasné. Nevím jestli je to nějaký mem a už ani v čem jsem to viděl, ale prostě se to tak používá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.2.2014 20:07 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tak u rovnice je celkem jasny ze "solve" znamena najit takovy hodnoty promennych pro ktery se leva strana rovna pravy.

    Co ale znamena "solve"/"vyresit" zivot? Znamena to nezabit se a umrit na seslost vekem? Nebo najit odpovet na ultimatni otazku? Nebo stat se Neo a najit cestu z matrixu... ?
    Grunt avatar 20.2.2014 21:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Aha. Tady chybí očividně tazateli kontext. To je celé. „Solve your shit first, then ask!“
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.2.2014 00:08 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Solve your shit first, then ask!
    To ma byt reakce na me, nebo rozsirena verze ty vety ktera poskytuje ten kontext?

    Ani jedno me nedava smysl...
    21.2.2014 15:00 Hňouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Heh. Dlóhé vedení? Hint: I ta rovnice může být neřešitelná ;-)
    21.2.2014 15:24 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Heh. Dlóhé vedení?
    Asi...
    Hint: I ta rovnice může být neřešitelná ;-)
    A? Porad je jasne dany co znamena "vyresit" ji. Ze to nejde je irelevantni.
    20.2.2014 08:52 Fugo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Můžeš žít třeba tisíkrát, pokud nejsi ale schopen zachovat integritu svého já včetně osobnosti a zkušeností je ti to úplně nahovno. Nějaké pocity, že kdysi cosi. Třeba blekotání v hypnóze, že já Ráma nebo hajzl pod gilotinou jsou ti k současnému žití na pendrek.
    Jendа avatar 19.2.2014 17:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Chovej ovce a kravy tady, porid si farmu, muzes si tam pestovat zeleninu atd a budes temer sobestacny.
    Četl jsi příspěvek o kozacoinu z Rootu?
    Jardík avatar 19.2.2014 21:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jójó. Smutné.
    Věřím v jednoho Boha.
    PepaSFI avatar 19.2.2014 17:51 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    jo to jsou ty iluze o životě bez civilizace. Idylka, kravičky, ovečky, příroda, žádný úřady. Myslím že by stačilo vyrazit někam na venkov, kousek za město, třeba najít si nějakou partu šílenců co zkouší žít přírodním způsobem. Iluze by rychle přešly a to by bylo tady, půl hodiny autobusem do města. Někde mimo civilizaci? Opravdu mimo civilizaci? Hehehehe, sranda by přešla tak za dva dny. Nikdy nepřestávající tvrdá práce, totální odkázanost na rozmary přírody, nejbližší doktor nebo asi něco v tom smyslu možná pár set kilometrů daleko, žádná teplá voda v trubkách, žádný topení, žádná elektrika. Lehčí nemoc nebo úraz se nepočítá, makat se musí pořád. Vážnější znamená fakt, ale fakt problém. Úplně bez civilizace se stejně neobejdeš, všechno si vypěstovat nebo vyrobit nedokážeš. Takže abys získal to co potřebuješ, musíš vyrobit nějakou nadhodnotu abys to měl za co vyměnit. Buď přímo nebo přes peníze. A seš v tom zas. Ještě možnost je nějaká sekta ale tam obvykle vyžadujou disciplínu a bezvýhradnou podřízenost a to by asi zas neklaplo.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    19.2.2014 18:37 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Osobně myslím, že mladý a zdravý člověk se dovede v mírném pásu na pár hektarech půdy uživit docela solidně, aniž by z toho padnul vyčerpáním. Naši předkové přežili nemoci, stáří, války, robotu, hospodařili s menšími zemědělskými znalostmi a stejně jim zbýval čas na docela dost svátků a odpočinku. Není tak zle - když máš půdu a zdraví.
    PepaSFI avatar 19.2.2014 19:00 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Naši předkové dřeli neskutečným způsobem a strašně lpěli na majetku. Protože ten majetek, jak říkali staří sedláci, grunt, znamenal zázemí, rezervy, jistoty. Proto spousty z nich museli v 50. letech zavřít a vystěhovat když se nechtěli dělit o po generace budovaný majetek s bolševikem. A to je taky to co by ti chybělo kdybyses chtěl na pár hektarech uživit. K té půdě a zdraví si přidej ještě zkušenosti, majetek čili nemovitosti a techniku a spoustu štěstí.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.2.2014 08:10 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Naši předkové přežili nemoci, stáří, války,

    Globálně ano, ale ve skutečnosti spousta z nich tyto věci nepřežila. Dětská úmrtnost a průměrná délka dožití byly úplně jiné než dnes.

    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2014 08:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    For example, an 1871 census in the UK (the first of its kind) found the average male life expectancy as being 44, but if infant mortality is subtracted, males who lived to adulthood averaged 75 years. The present male life expectancy in the UK is 77 years for males and 81 for females (the United States averages 74 for males and 80 for females).

    Longevity

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 20.2.2014 09:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Pro 1871 uvádíš dvě různá čísla podle toho, zda se počítá infant mortality (kterou by to taky chtělo specifikovat), pro aktuální už dáváš jen jedno číslo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2014 10:21 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hlavně mi to přijde až neuvěřitelně vysoké. Večer zkusím dohledat někde jinde, ale nezdá se mi, že by se tehdy lidé běžně dožívali tak vysokého věku. I když je logické, že ti, co přežili dětství, byli odolní jedinci s tuhým kořínkem.
    20.2.2014 11:31 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Kojenecká úmrtnost ve vyspělých zemích v dnešní době bývá okolo 1 %, takže s výsledkem moc nehne.
    20.2.2014 13:02 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tak jsem našel třeba tento klikací graf. V roce 1870 v USA měl dvacetiletý muž před sebou vyhlídku, že dožije něco málo přes šedesátku, žena o kousek víc. Zajímavé je, že šedesátiletý muž měl opravdu vyhlídku na 75 let. To bude asi to číslo, které vzali na Wikipedii, ale to je velmi zkreslující.
    pavlix avatar 20.2.2014 13:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hlavně že předřečník píše, že kojenecká úmrtnost s tím moc nehne a pak se ukáže, že některým z jeho kojenců může být k šedesátce ;). Hlavně, že jsem chtěl vyspecifikovat tu infant mortality, aby se vůbec vědělo, zda jsou ta čísla srovnatelná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.2.2014 14:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hele, proč mi baterka nejdřív ukazovala 97% a teď už jen 57? :-D
    pavlix avatar 20.2.2014 15:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Vim já? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.2.2014 16:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    No podle mně jo a nechceš mi to říct :-D ...šla za dva měsíce o 50% do prdele. V mandrivě bylo něco na starání se o baterku, ve fedoře neni k baterce vůbec nic, ta nemá dokonce ani ovládací centrum...
    Bedňa avatar 20.2.2014 21:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Niekde sa ukladá stav baterie, ja nie som moc zaťažený na NTB tak to z hlavy nedám, ale stačí to zmazať a niekedy to pomôže. Potom ešte pomáha prebitie impulzom opačným napätím pomocou kondenzátoru, spáliš mikrocesty čo vznikli nabíjaním, podľa typu batérie si musíš vygoogliť zapojenie pinov. Celkovo ACPI je rozbité preto aby fungovalo na Win, takže štandarty sú stranou a na väčšine ditríbúcií si to musíš uháčkovať sám.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.2.2014 15:58 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Tohle je jenom hypoteza a k overeni nebo vyvraceni bych potreboval provest nejaky experimenty. Napada me jestli neni mozny ze kdyz je ntb zapnuty a zaroven odpojeny od site tak se baterie postupne vybiji... :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.2.2014 16:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    odpojenej od sítě je jen když ho potřebuju přenést, nebo se hne konektor...
    20.2.2014 16:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    tak jestli tohle neni problem. Vyrobci sice tvrdi ze dnesni beterije nemaji pametovy efekt ale ve skutecnosti bych tomu moc neveril...
    pavlix avatar 21.2.2014 09:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Otázka je, zda se té toshibě dá říkat dnešní.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jardík avatar 20.2.2014 20:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Délka života byla na začátku věků obrovská, lidé se dožívali i 1000 let!
    Věřím v jednoho Boha.
    20.2.2014 02:32 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    To je ale uplne zcestne davat nas venkov jako priklad "prirodniho" zpusobu zivota k vyzkouseni. Totalne naruseny biotop, vybita fauna, monokultury, blizka pritomnost civilizace (hluk, exhalace, pozemni infrastruktura, doprava, platnost a vymahatelnost legislativy, ...).

    Ja bych jako priklad dal treba vnitrni cast Amazonie. Tam rozhodne neni potreba "tvrda prace" typu od usvitu do soumraku drit na poli aby se clovek uzivil. Mistni indiany bohate uzivi sber a obcasny lov, na ten jejich pocet jim dava dzungle vic nez dokazi spotrebovat. Samozrejme "vydobytku" zapadniho komfortu a sluzeb vc. zdravotnictvi si neuzijou, ale nejsem si jisty jestli o tolik prichazi.

    Abychom byli trochu realisti, dospely evropan bez survival navyku a zkusenosti zivota v divoke prirode a bez prijeti tamejsim kmenem moc sanci na preziti nema.

    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2014 08:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Doporučuju prolistovat tuším minulé číslo National Geographic.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2014 17:38 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jestli sezenu urcite se podivam, ale ja mam ten luxus ze mam informace primo od zdroje. Od cloveka, ktery tam uz jezdi asi 10 let a travi tam vic casu nez doma.
    20.2.2014 10:23 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    sluzeb vc. zdravotnictvi si neuzijou, ale nejsem si jisty jestli o tolik prichazi.

    Řekl bych, že při prvním drobném zdravotním problému (bolest zubů, slepé střevo atd.) by člověk rychle změnil názor.

    20.2.2014 17:46 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    O co (ne)prichazi je na delsi debatu, ale zrovna ty vyse jmenovane problemy se vyskytuji ve srovnani s nasi civilizaci jen okrajove, dano zrejme zpusobem zivota a skladbou a kvalitou potravy.
    20.2.2014 19:13 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    dano zrejme zpusobem zivota a skladbou a kvalitou potravy.

    Odkaz? Jinak podle tohoto článku je tamní průměrný věk kolem třiceti let a dětská úmrtnost je 30 - 40%.

    21.2.2014 15:31 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Priciny vzniku zanetu slepeho streva i treba kazivosti zubni skloviny maji puvod v zivotosprave i geneticky. Urcite si najdete clanky sam, narychlo jsem nasel http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1250841/ nebo https://en.wikipedia.org/wiki/Dental_caries#Cause

    Detska umrtnost je pravdepodobne vyssi, ale o te rec nebyla. Navic ji vidim spis pozitivne pro zachovani kvalitniho genomu.

    21.2.2014 15:59 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Priciny vzniku zanetu slepeho streva i treba kazivosti zubni skloviny maji puvod v zivotosprave i geneticky. Urcite si najdete clanky sam, narychlo jsem nasel http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1250841/ nebo https://en.wikipedia.org/wiki/Dental_caries#Cause

    Mě spíš zajímaly odkazy na zdravotní stav Indiánů. Je mi jasné, že některé civilizační choroby se jim vyhýbají, ale zároveň je možné, že trpí jinými problémy. Nízký průměrný věk bude něčím způsoben.

    Detska umrtnost je pravdepodobne vyssi, ale o te rec nebyla. Navic ji vidim spis pozitivne pro zachovani kvalitniho genomu.

    Samozřejmě jen globálně. V okamžiku, kdy půjde o vaše dítě, tak uvidíte situaci úplně jinak.

    PepaSFI avatar 20.2.2014 17:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    samozřejmě že náš venkov není ideální "přírodní" život. Ale na zkoušku pro člověka co sedí u počítače, škrábe se na pérdeli a neví roupama coby, je to myslím dostačující aby ho to přešlo. Přece mu nemůžu poradit ať jede do Amazonie si prubnout jak se mu bude přírodní život líbit. Jo jistě, ti indiáni se v pohodě uživí, ani oblečení nepotřebujou. Jenže evropana musí nejdřív pár měsíců vodit za ručičku aby nezhebnul hned a pak po pár letech školení by se možná i uživil.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.2.2014 18:32 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Ale na zkoušku pro člověka co sedí u počítače, škrábe se na pérdeli a neví roupama coby, je to myslím dostačující aby ho to přešlo.
    No tak to urcite ;-)
    19.2.2014 21:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Přesvědč Jílka.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 19.2.2014 23:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Já bych šel do Tatarstánu :-) a řekni JJ, že to bude pěkná procházka.

    Pro neznalé -> Tatarstán existuje a je to jedna z nejbohatších ruských republik.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.2.2014 00:16 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Lepší je obytná loď (katamaran či trimaran) a kapitánský zkoušky (pro moře stačí RYA). Jídla máš, kolik potřebuješ (ryby, řasy, na lodi můžeš mít skleník a králíkárnu), máš kde bydlet, energii zdarma dodá vítr, fotovoltaika nebo vlny, v mezinárodních vodách se nemusíš omezovat téměř žádnými zákony (i ty kapitánský zkoušky jsou potřeba jen pro teritoriální vody), pokud si posteskneš po civilizaci, stačí zamířit do nejbližšího přístavu, a můžeš být každý měsíc v jiné zemi nebo se přesouvat mezi létem a zimou podle nálady :-)
    Jendа avatar 20.2.2014 00:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Potřebuje produkovat nějaké hodnoty, aby si mohl v přístavu pronajmout svářečku či koupit náhradní díl.
    20.2.2014 00:26 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    nasbira perly nebo si koupi kulomet a bude prepadavat nevinne plachetnice
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    20.2.2014 01:57 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Může nalovit ryby nebo prodat králičí kůže. Samozřejmě, bez práce to nebude, ale to nebude ani v Kazachstánu
    PepaSFI avatar 20.2.2014 17:42 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    no ono nejdřív bude potřeba vyprodukovat nějakou tu hodnotu aby takovou loď vůbec získal. Přepočteno na koruny české tak částka na rozhraní šesti a sedmimístné cifry jen pro ten základ.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 20.2.2014 09:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Jak dobře tam roste mák setý? Jinak jsem ještě slyšel, že v tuhle roční dobu je pěkně na Ukrajině.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.2.2014 17:09 klepr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    To už tu jednou bylo s klášterem a skutek utek, nikdo ti to už nevěří, lháři
    Jardík avatar 20.2.2014 20:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Hledám někoho, kdo by se mnou chtěl pěšky někam vypadnout, vymanit se ze systému peněz a byrokratických zákonů. Třeba někam do kazachstánu, chovat kravty, ovce, ...
    Kde tady tvrdím, že tam určitě půjdu? Hledám někoho, kdo by měl zájem jít. Pak se uvidí. Ale ano, jak se znám, tak se k tomu stejně nedokopu.
    Věřím v jednoho Boha.
    20.2.2014 21:57 Pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    jenže ty nepůjdeš, to je předem dané, honíš si tu buhvíco
    Agent avatar 20.2.2014 20:07 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Pálí tě dobré bydlo? Ono neni špatný na čas někam vypadnout. Aspoň pak člověka přejdou ty různé romantické představy.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    pavlix avatar 21.2.2014 09:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Nebo se mu to naopak zalíbí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Gilhad avatar 21.2.2014 20:19 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Mě se velice líbí představa, že by Jardík vypadnul :D
    pavlix avatar 21.2.2014 22:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Mně nevadí. Naopak mi aspoň připomíná, že na takové jedince můžu skutečně narazit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 22.2.2014 01:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    A dle mých odhadů v budoucnu víc a víc.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.4.2014 12:47 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pryč
    Po Velikonocích jezdím na týden do kláštera do Nového dvora. Pokud chceš, můžeš se letos přidat a poznat život v klášteře. Pokud je nějaký jiný způsob, jak se s tebou spojit, tak dej nějak vědět. Případně sem mohu dát souřadnice, kde a v jakou hodinu budu (nejspíš v Tachově na nádraží) a tam mne pak můžeš odchytit.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.