abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (88%)
     (3%)
     (5%)
     (4%)
    Celkem 825 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    26.6.2006 11:59 | Přečteno: 2385× | Za vším hledej Linux | poslední úprava: 3.7.2006 08:21

    Než marasit zbytečným flame diskuze a blogy? Ve čtvrtek mi to totiž nedalo a prostřednictvím svého blogu jsem zareagoval na článek J.X.D. "Jsou linuxáři rasisté?" Včera se potrefená husa ozvala a přišla mi od ní tato reakce:

    Vážený příteli, jsem rád, že vám moje osoba zvyšuje čtenost. V té souvislosti si vás dovoluji upozornit na článek, který vyjde zítra na serveru Reflexu, a na výzvu, kterou článek končí. Text zde:

    Viz zde (replikovat podobné bláboly totiž nehodlám)

    Protože vyznění e-mailu bylo docela slušné, a budilo dojem, že J.X.D. skutečně zajímá v čem byl jeho problém reagoval jsem takto:

    Zdravím a přeju krásný pondělní den,

    Těší mne, vaše oslovení, ovšem pokud jde o čtenost mých příspěvků, tak na to mám svůj vlastní názor (viz http://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2006/3/7/123553 ) Reakce byla spíš spontánní a otázka řečnická. Protože já bych se svou neschopností asi takhle na veřejnost nelezl. Navíc ta myšlenková zkratka s rasismem mi přišla hodně vzhůru po žluté.

    Ale již k níže uvedenému textu. Mandrake byl distribucí u níž jsem před lety začínal a od níž jsem zhrozen prchnul poté, co jsem se trochu více seznámil s tím jak se pro ni balíčkují programy.

    No několik drobných poznatků a připomínek:

    Hodnocení linuxových distribucí je tak subjektivní záležitost jako výběr obuvi - každému se líbí a vyhovuje něco jiného. Někdo má rád polobotky, jiný zase kanady. Procházet se v polobotkách džunglí asi není nejlepší nápad, že? Tudíž velkou roli hrají také podmínky do kterých má být systém nasazen. V tom je zásadní rozdíl mezi MS Windows - systémem "all in one" a Linuxem - systémem "ondemand"

    LiveCD na 3 CD? Kdo kdy slyšel takovou nepraktickou koninu? LiveCD bývají vždy dělané na JEDNO médium, bud velikosti tzv. "vizitky" - do 80MB, miniCD - 200MB, normálního CD (650 - 800MB) eventuálně DVD (> 3,5 GB).

    Jsou-li na počítači pouze win2k, tak na něm NIKDY není dosovský diskový oddíl (disk jako takový není dosovský nikdy), maximálně tak FAT32, ovšem nejspíš NTFS. Něco jako disk C, D, atd. v unixovém světě neexistuje. Je pouze jeden kořen a do jeho adresářů se připojují eventuální zařízení. Nemusí jít pouze o fyzické disky a jejich diskové oddíly, ale také o sítová připojení atp. Mimochodem se to píše skoro v každé knize o unixu (linuxu) hned v prvních kapitolách.

    V čem je jádro pudla? Váš stroj má nejspíš pouze jedno fyzické zařízení (disk) který má 2 diskové oddíly (partitions) první se ve windows tváří jako disk C a druhý jako disk D. Na 99% bude druhý diskový oddíl "logický" tj. umístěný v takzvané "logické" partitions, která svého času umožnila překonat OS Windows fyzické omezení disku. Unixovým systémům to je jedno, protože s disky pracují jinak. Výjimkou je situace, kdy se mají tyto systémy dělit o jeden disk - pak je nutno se přizpůsobit tomu hloupějšímu - v tomto případě MS Windows.

    Oba tyto diskové oddíly jsou nejspíš rozlezlé po celém fyzickém disku, tudíž pro Linux už nezbývá místo. Dá se to řešit tím, že se nainstaluje do "image" na jednom z těch diskových oddílů. To však má několik háčků a je to vyšší dívčí i pro zkušené uživatele. FAT32 neumí pracovat se soubory většími než 2GB a do NTFS běžně linux nemůže zapisovat - jaderný ovladač má pouze omezenou možnost zápisu. Lze to řešit i jinak, přes fuse ale tak to řeší teprve novější distribuce (např. slax)

    Apropos, když už jsme u toho, proč nezkusíte nejdříve slax? Je to live distribuce na miniCD (tedy žádné 3 placky) vyvíjená v Ceské republice, má i českou lokalizaci, a v současné době asi jedna z nejlepších, pokud jde o aplikované technologie.

    No jak vidím. Mimoděk jsem i odpověděl na váš závěrečný dotaz. Pokud jde o výzvu - nainstalování Linuxu na váš stroj - tak Praha je pro mne poněkud z ruky. Ne že bych se tam čas od času neobjevoval, ale většinou je to jen na skok.

    Předpokládám však, že pokud váš článek vyjde, tak se určitě najde někdo kdo si řekne: "PANEBOŽE TO JE KOPYTO" a pomoc s instalací nabídne. Pokud ne, tak se ozvěte a nějak se domluvíme.

    Jinak pokud jde o Linux, tak stejně jako jiné OS má své plusy a mínusy a především jinou uživatelskou logiku. Vezměte v úvahu, že většina uživatelů počítačů v této zemi byla deformována produkty fy. Microsoft již řadu let, proto jí přijde mnohem logičtější práce v MS Win. Používat něco jiného pro ně znamená odhodit zažité zlozvyky a zvyky + začít opět používat hlavu - a to bolí. Zcela na okraj - velice doporučuji přednášky p. doc. Pavla Barši na FSS MU v Brně o politické filosofii.

    Přiznám se, že nevidím jiný důvod proč se hodláte takhle masochisticky ztrapňovat, než ten že hledáte mediálně nevytěženou oblast. Nevím zda články o linuxu jsou štastná volba, protože pokud vím, tak počítačům se věnoval poměrně zdařile v Reflexu váš kolega p. Čermák.

    Aleš Kapica, webmaster@ovajih.cz

    Tak na tento osobní e-mail mi přišla od adresáta následná odpověd:

    Subject: ???????????????????????????????
    Date: Mon, 26 Jun 2006 11:30:34 +0200

    Vážený pane,
    podle fotografie jsem soudil, že už máte po pubertě. Infantilní blábolivé vývody tipu "V čem je jádro pudla? Váš stroj má nejspíš pouze jedno fyzické zařízení (disk) který má 2 diskové oddíly (partitions) první se ve windows tváří jako disk C a druhý jako disk D. " jsou adekvátní desetiletému dítěti. Jak jste na podobnou pitomost přišel?

    Vaše znalosti zřejmě stačí pouze na generování nesmyslných fabulací, jinak si výmluvy tipu "Pokud jde o výzvu - nainstalování Linuxu na váš stroj - tak Praha je pro mne poněkud z ruky." nemohu vysvětlit. O.K., obrátím se s výzvou na konci článku na root.cz.

    Zdraví jxd

    Omlouvám se, za poněkud sáhodlouhé čtení, jsem však toho názoru, že lidskou tupost a hloupost je třeba veřejně pranýřovat. Závěrem prosím, pokud máte pocit že k tomu něco chcete říct, nereagujte sem, ale apelujte přímo u zdroje: jxd ZAVINAC jxd TECKA cz

    P.S.: Robertu Krátkému se JXD ozval s tím, že se mu nelíbí vystavení jeho emailové adresy v blogu a že ji chce změnit na oficiální adresu "dolezal (zavináč) reflex (tečka) cz". Souběžně mi (R.K.) poslal e-mail s prosbou abych změnu provedl. Zřejmě jsem asi nereagoval dost rychle - byl víkend - tak ji Leoš Literák pozměnil sám. Ovšem já s touto změnou nesouhlasím, protože se celá záležitost ani vzdáleně netýká Reflexu, ale osoby pana J.X.Doležala a jejího chování vůči lidem. Nekomunikoval jsem s osobou mající adresu dolezal (zavináč) reflex (tečka) cz, ale jxd (zavináč) jxd (tečka) cz . Tohle je blog a ne oficiální stránka abclinuxu.cz, tudíž myslím, že na podobnou žádost nemá J.X.Doležal právo. On byl tím, kdo celou záležitost odstartoval a nyní se hodlá schovávat za Reflex, který s tím nemá zhola nic společného - teda snad jen to, že jeho stránek využívá k publikování svých žvástů. Je totiž nad slunce jasné, že z "oficiální" adresy by si podobné výpady nemohl dovolit. A pokud jde o ohrožení ze strany spamovacích robotů, jsem vystaven stejnému "riziku" jako on.

    P.P.S.: A ještě vysvětlení pro zvědavce, kterým vrtá hlavou v čem byl problém že se J.X.D. stále nedaří narvat do jeho kompu nic jiného kromě Windows. Ten jeho slavný druhý disk byl totiž tak vykloktaný že po každé opravě vadných sektorů se vyrojila řada dalších. Jeho snaha o instalaci linuxu mi tak připomíná pokus o přechod letité lávky prožrané červotočem, které zbylo jen pár zdravých prken.

           

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Aspiruje JXD na titul největšího mamlase v ČR?
     (92 %)
     (8 %)
    Celkem 135 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.6.2006 12:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Znáte to, s perlami a sviněmi...
    ^D
    26.6.2006 12:11 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Pomsta diakritiky, příteli :-D On píše "dosovsky disk C" nikoli "dosovský disk C". Pojmenovávat systémový disk "C" opravdu vzniklo v dobách DOSu. Ty ses teda tvrdě ztrapnil...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 12:13 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    BOŽE ASI BUDU PLAKAT! Sjel mě sám velký Kníže Ignor!
    26.6.2006 12:15 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Mein Gott! Já tě nesjíždím :-) Ale fakt nemáš pocit, že ses ztrapnil? Já bych ho teda měl!

    S přátelskou láskou,

    Tvůj Velký Kníže Ignor
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 12:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Tak nebo tak, podstata je někde jinde. A to že unix není DOS. POkud hovoříme o trapnosti - chybovat je lidské, ale činit ze své omezenosti ctnost. Tak to už je pěkná hrubost..
    26.6.2006 12:36 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Nechápu :-) Ale ty sám píšeš, že se JXD "masochisticky ztrapňuje". Tak bych očekával, že dokážej přijmout, když ti někdo řekne, že ses ztrapnil ty. Fakt netuším o co ti tady vlastně jde.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 26.6.2006 12:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ne, neaspiruje, on už jím dávno je, ROFL :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.6.2006 12:40 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    co to mas zas za paticku?? ze by skyOS? :D
    David Watzke avatar 26.6.2006 12:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    LOL, to ne... Bomfunk MC's ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.6.2006 13:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Pokud si dobře vzpomínám a dokonce jsem to i v jednom blogu popsal, tak Mandrake disponuje utilitou na úpravu disku. Několikrát jsem ji použil při zmenšování Windows. Pouze mě to varovalo abych si zálohoval data. Utilita vytvořila prázdý prostor, na které jsem vytvořil a zformátoval novou partišnu. Jestli JXD neumí číst ani česky je to problém.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.6.2006 13:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    To už je vrchol :-) Kdo tu neumí číst? On má dva disky, ten druhý disk, kam to CHTĚL instalovat mu to NENAŠLO!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 13:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Tys byl u jeho kompu že jsi tak chytrý?! To co popisuje totiž o dvou fyzických zařízeních moc nevypovídá.
    26.6.2006 13:47 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Aha, proto jsi se tak cukal, když jsem mluvil o tom ztrapnění se.

    V prvním příspěvku jsem ti chtěl naznačit, že tvoje teorie o jednom disku asi nebude pravdivá a napadnout hned tři odstavce tvého textu, kde "fantazíruješ". Tys to ale takhle nepochopil, proto ten rozruch potom.
    Třikrát jsem restartoval a snažil se v BIOSu disk D naštelovat tak, aby jej Linux našel.
    Tohle už vypadá skoro jako důkaz :-) Mám dojem, že teď už to snad uznáš, ne? A je ti tedy také jasné, že jsem na tebe předtím nebyl zlý ;-)

    Taky nevím, kde jsi přišel k těm třem live cd, on píše o normální instalaci Mandraku.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 13:51 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    co se da v BIOSU jeste stelovat krom priority bootovani?
    V podstatě nic nevím
    26.6.2006 13:56 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    vím já? ale jde o to, že v biosu šteloval disk D, takže má asi opravdu dva disky, protože bios na oddíly nešahá
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 14:42 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Že se pokoušel v BIOSu štelovat disk D ještě o ničem nevypovídá. Nevím o žádném BIOSu, který by disky označoval písmeny C, D atd. Klidně také může mít jeden disk a pokoušel se přesvědčit BIOS, aby tam našel nějaký druhý (s představou, že Linuxu to musí říct BIOS, kdežto Windows si ho inteligentně najdou samy). Nebo měnil pořadí bootování, tam se občas písmenka vyskytují… Kdyby opravdu správně šteloval disky v BIOSu, tak by asi spíš mluvil o master a slave discích, ne?
    26.6.2006 14:46 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Tak minimálně BIOS v mém starém kompu o discích takhle určitě mluvil (proto mi to přišlo přirozené, že to tak píše).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 16:09 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No to musí být zábava, mít ve Windows na prvním disku "disky" C: a D: a na druhém "disk" E:, a v BIOSu mít to první označené jako C a disk E: mít označený jako D. Ještě že jsem takový BIOS zatím nepotkal, to bych pro něj měl jen samá pěkná slova…
    27.6.2006 17:39 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Je to jeste vetsi zabava - pokud mas na nekolika discich primarni i logicke partisny, opismenkuji se ti v DOSu (nebo Windows, kdyz jim neporucis jinak) za sebou nejdrive primarni a potom teprve ty logicke:-).

    Disk 1: 1 Primarni 2 Prostor pro logicke disky 3 Logicky disk 1 4 Logicky disk 2 Disk 2: 1 Primarni 2 Prostor pro logicke disky 3 Logicky disk 1 c: Disk 1, part. 1 d: Disk 2, part. 1 e: Disk 1, part. 3 f: Disk 1, part. 4 g: Disk 2, part. 3
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    27.6.2006 17:40 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ouvej, rekla vila Amalka ... No, melo tam byt pre ... Sorry.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Heron avatar 26.6.2006 14:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    takže má asi opravdu dva disky

    Na základě čeho? Že v biosu viděl disky C a D? Co je to za kravinu? IDE disky jsou primary / secondary s kombinaci master / slave. SATA už to dělá úplně jinak. A pokud to má na řadiči, tak záleží na jeho biosu. Každopádně partišny (nikoliv disky) podle písmenek pojmenovává DOS a jeho MS nástupci. A ty tady někoho "ztrapňuješ" a jako důkaz dáváš naprostý nesmysl.

    26.6.2006 14:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Nabootuju svůj starý komp a podám důkaz. Minimálně při řazení pořadí bootování tam bylo označení, A, C, D.

    Krom toho sis nevšiml, že mě nejde o pojmenování disku BIOSem, ale že v BIOSu šteloval disk D. Klidně ať tomu druhému disku říká třeba Honzík, ale evidentně byl v BIOSu a viděl tam dvě zařízení - jednomu říká disk C, druhému disk D. Mohl si to splést s cdromkou nebo něčím, ale proto nemáme jediný důkaz.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.6.2006 14:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Tak na to jsem zvědavej. Neříkám, že to není pravda, ale ten bios si asi neporadí s tím, že jednom disku bude víc oddílů (a tedy dosových písmenek), co? Tedy v DOSu bude C, D, E na jednom disku a v biosu CDEF oznaceni pro čtyři různé fyzické disky, hmm praktické ;-)

    26.6.2006 15:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Vsaď se. Tohle si pamatuju určitě. Ale teď musím odejít.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.6.2006 15:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No já ti to věřím, ve světě IT je možný všechno. Já měl štěstí na desky, kde jsou disky pojmenované normálně. tedy HDD-0 až 3 pro IDE.
    26.6.2006 18:03 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Tak to mi spad kámen ze srdce. Už jsem se viděl, jak oživuju své staré stroje a hledám ten správný BIOS :-)

    BTW Jak mohl někdo hlasovat, že JXD je největší mamlas. To je urážka! Tenhle titul si vzít nenechám. Přihlaste se ať vám můžu sprostě vynadat, zbabělci!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 18:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Kruci a já už se těšil, jak se to vyvine. A ono to skončilo remízou... :o)

    Poslušně hlásím, já proto hlasoval. Ale poníženě přiznávám, že jsem v té chvíli zapomněl na Tebe, Kníže. ;o)
    26.6.2006 21:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No pokud se vyjadřujete jak se vyjadřujete, jste jen trouba, A klidně použijte všechna neslušná slova. Troubou zůstanete. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.6.2006 22:56 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Troubou zůstanete. Ta věta mě bude provázet po zbytek života, což ovšem nemusí být dlouhá doba, pravděpodobně se s tímto faktem totiž smířit nedovedu. Ten pocit jsem měl už delší dobu, ale až ty jsi mi to potvrdil. Ostatně i sebevraždu lze spáchat stylově. Vzpomínám si na jeden Křesadlův román, kde nějaký lékař stál před zrcadlem, řezal se skalpelem a umrtvoval to, aby necítil bolest. Byla to Fuga trium? Hypermnézií jako Křesadlo bohužel netrpím. Vidíš, zbytečně na tomto světě čas mařím.

    Odpouštím ti.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 01:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ale no, klidně udělejte co uznáte za vhodné. Trouba, komunista a nevychovanec, co mu nikdo neřekl, že dospělí lidé se o tykání domlouvají. Ale chápu. Bolševické manýry i chovaní. Některým lidem ani IT nepomůže k poznání. :-)Takže milý troubo klidně jen tak dál. Konečně na netu lze vše. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.6.2006 09:11 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Tak teď nevím, čí to vlastně byla charakteristika. Asi tvoje.

    Hele, udělal jsi chybu, tak sis ji měl přiznat a né začít mlít další blbosti.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 11:26 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    a jsem čím dál tím víc utvrzen, že prostě nemůžeš být normální.
    27.6.2006 12:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Já nemluvím o chybách, ale o vašich bolševických manýrech, které vy považujete zřejmě za něco vynikajícího. Mě bolševici, nebo jejich příznivci vždy nudili svojí omezeností pohledu i přes nesporné vysoké IQ, které někteří měli.

    Ale protože je nuda s vámi dál o čemkoliv disktovat, tak tu diskusi končím. Přiznávám vám palmu vítězství a mějte se hezky fyziku Kníže Ignore, s bolševickými manýry. A ten Mandrake si zkuste nainstalovat. Možná se to naučíte. Pak pochopíte o čem mluvím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.6.2006 17:42 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Neporadi, na Dosovskych discich nema co byt vice nez 1 primarni partition. (Samozrejme pro verze nizsi nez NT! A ME jsem nikdy zive nevidel, takze tam nevim:-))
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    26.6.2006 15:01 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ale jo, my tu také měli několik desek od MSI, kde byl tuším Ami BIOS a ten nazýval z mě neznámého důvodu jednotlivé pevné disky písmenkama C,D atd. Je to divnost. Zřejmně nějaká slepá vývojová větev :-)
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    vencour avatar 26.6.2006 15:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Mam dojem, že označení disků ... písmen u bootu A, C, D, E se týká a) floppy mechaniky, primárního master/slave a sekundárního disku. Takto mi to snad i fungovalo, měl jsem možnost volit boot ze 3 fyzických disků. Čili mi na tom nic divného nepřijde.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.6.2006 13:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Nevím jak teď, ale za mého mládí umožňoval BIOS nastavení geometrie, adresovacího režimu, ty lepší měly i autodetekci, ... ;-)

    Dnes jich má mnoho podporu pro nějaký ten RAID a podobné věcičky.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    26.6.2006 14:01 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No pokud odbornik typu J.X.D. Sahal na nastaveni geometrie disku a nedal automatickou detekci tak se nedivim ze mu to neslo:-) Ale predpoklada ze pouze volil mezi cd rom floppy a diskama. Taky se mi stalo z enektera distribude mi nenabehla tak se mohlo i stat jemu ale rozhodne nechapu jak pak muze hodnotit na zaklade tohoto linux. Uz sem sedel v par autech co nesli nastartovat a presto nerikam ze zadny nejezdej tim spise neurazim ridice z rasismu:-)
    V podstatě nic nevím
    26.6.2006 15:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ale zase to pomáhá tý dlouhodobý ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    26.6.2006 14:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Přiznávám, že předpoklad liveCD jsem odvodil z úžasného zvolání: "Narozdíl od předchozích pokusů se spustila instalace!" V předchozích svých pokusech se dotyčný totiž ani k instalaci nedostal. Nicméně Nepamatuju že by kdy bylo nutné pro nainstalování základní instalace nezbytně nutné stahovat všechna instalační média.

    Ad označování disku. Je zcela BĚŽNÉ že uživatele MS Windows hovoří o více discích, přestože mají ve svém počítači pouze jeden fyzický disk - ovšem rozdělený na více diskových oddílů. A u individua co neumí ani vypálit iso obraz lze důvodně předpokládat tento problém.

    Osobně se mi ještě nestalo že by Linux jeden fyzický disk viděl a druhý ne, pokud bylo vše zapojeno tak jak má být.

    26.6.2006 18:40 Foxnet | skóre: 4 | blog: NetMate
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    K těm všem instalačním médiím; nevím jestli to bylo mou neschopností, ale Fedora 4 po mě chtěla naprosto nekompromisně všechna média. To jen jako doplnění.
    26.6.2006 13:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Já myslím, že hlavně chybí podstatnější informace. A to, co je to za desku/řadič, protože štelovat disky v BIOSu, když Linux na informace z něho často dlabe, je k ničemu ;-). Ale to od JXD nemůžeme očekávat, pak by se mu mohla nějaká distribuce nedejbože podařit nainstalovat. Já se divím, že ti to stojí zato, na jeho bláboly reagovat. Pochopil bych, kdyby jsi byl z právního oddělení qcm :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    26.6.2006 14:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Zřejmě ani vy ani on neumíte číst. protože mandrake při ukazovaní disku při instalaci je vypisuje jako hda a hdb,i kdzž na nich má windows.Stací klepnout na to druhé zařízení a je na druhém disku. Jo jo. :-) pokud má dva disky, pravděpodobně jste mandrake videl z rychlíku a byla mlha. Pokud tomu tak je a nevšiml si že tak má druhé zařízení protože si nedal ani práci přečíst manuál (čsky) e trouba včetně vás. Instaloval jsem mandrake tolikrát, že si to ani nepamatuji. navíc ho používám právě k práci s disky, když je potřebuji upravit. Vypadá to že jste vedle jak ta jedle. I s JXD :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.6.2006 14:22 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Bejt tebou, neříkám mi troubo :-)

    O čem je tu řeč : Autor blogpostu vysvětluje JXD, že má vlastně jenom jeden disk. Já dokazuju, že má disky dva. JXD tvrdí, že mu to druhý disk neukázalo! Proč mu to nemáme věřit?

    Ty předpokládáš, že je JXD dement (neví nic o značení disků v linuxu) a na základě toho dokážeš, že je dement a neumí číst. To nebude zrovna košér. Co když opravdu umí rozpoznat, že mu to ten disk nenašlo?

    Kdo je pak trouba? Dneska za hrubce nebudu, máš štěstí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 14:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Nepodsouvej co jsem nepsal. Napsal jsem že nejspíš pouze jedno fyzické zařízení a následně že by mohlo vysvětlovat jeho problém s tím, že jej nemůže najít. To že se snažil "disk D" řešit někde v biosu nic nevypovídá, protože bůhví co se tam snažil řešit a jak. Jestli tady ze sebe někdo dělá troubu, tak je to JXD, který místo aby napsal - dík, ale tohle můj problém neřeší - reaguje jako křupan. A to bylo pro mne podnětem abych se o jeho korespondenci podělil.

    Ne že bych si dělal nějaké iluze, ale podobnou reakci může vyprodukovat opravdu pouze duševně nemocný člověk. Viz případy raněných co napadnou ošetřujícího lékaře apod.

    26.6.2006 14:38 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Pokud by ten lékař vykládal hlouposti a urážel mě, tak bych se určitě bránil.

    Za vypuštění slova "nejspíš" se ti omlouvám.

    Víte, on JXD není tak hloupý a zhulený, jak se zdá. A ani ten linux není tak dokonalý. Vždyť nedávno tu psal BlueBear o instalaci SuSE na nějakej komp. V jeho případě linux neviděl skutečnou velikost toho disku, pomohlo až přepsání nějakech sektorů nebo co. Proč by teda linux nemohl nějaký disk nevidět?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 14:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Bohužel tuhle iluzi (že JXD není hloupý) mi bohužel svým psaním sám vyvrátil.

    Ano správně: Proč by teda linux nemohl nějaký disk nevidět? Pominu-li hardwarový problém, tak mě napadá jen proto že tam prostě není. Něco jiného je nevidět zařízení a něco jiného umět z něho přečíst informace (tabulku diskových oddílů, formát diskového oddílu, atp.).

    26.6.2006 17:56 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Opět se domnívám že nejsi normální :)
    26.6.2006 17:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    A opět bez náznaku zdůvodnění, to už je ale potřetí! To nebude normální. Koneckonců já normální nejsem. Kdo může říct, že je?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.6.2006 18:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Já taky ne ;-)
    26.6.2006 18:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Už si viděl normálního fyzika? My to všichni víme. :-)
    26.6.2006 14:34 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ještě bych dodal, že fakt, že říká "dosovsky disk C", spíše vypovídá o tom, že si uvědomuje, že v linuxu je to jinak.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 15:01 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    to je hezke ze si to uvedomuje, ale to jak to popisuje opravdu muze byt mnohoznacne. Dosovsky disk D je dalsi zarizeni po prvni partition, muze to byt druha partition, nebo treba CD mechanika. Muze to byt treba druha partition v systemu a na druhem disku, ale to ze je na druhem disku neni smerodatne. Smerodatne je ze je to druha partition pro Win. Hledani disku D v BIOSu taky zni zajimave. Jeste jsem nevidel BIOS kde by byl disk D (ani C, ani H).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Heron avatar 26.6.2006 14:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?

    Já dokazuju, že má disky dva.

    Jak?

    26.6.2006 14:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    ne dokázal, ale dokazuju - snažím se to dokázat nebo spíš tu možnost konečně připustit

    dokázat to nemohu, ale pokud už byl v biosu, tak snad tak zhulenej, aby nerozeznal dva disky není
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 13:19 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No nevím, neznám ho (toho mamlase z reflexu), ale dle jeho vyjadřování je to debil^2; a hlavně tam má ta píča hrubku (nemluvím o tom zmr**** předmětu emailu); "výraz tipu" nic netipuje ale jde o typ, tedy tYp!
    26.6.2006 21:58 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ano, má tam pravopisnou chybu. Ale ty máš ve svém příspěvku také jednu. A o panu Kapicovi a jeho pravopisu raději pomlčíme... ;-)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    26.6.2006 13:30 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    nerekl bych ze jxd je nejvetsi mamlas, spis dost velkej kokot :-D

    p.s. kdyz jsme u tech j.x.?. tak bych jen pripomnel, ze dnes je to presne mesic a den, co se tu neukazal j.x.p. :-D
    Mikos avatar 26.6.2006 16:11 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Bohužel Kníže Ignor ho tu začal dost nechutně suplovat :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 26.6.2006 16:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    No ale pořád to ješte není ono. IK nepíše blogy. Teda alespoň ne flamoidní :-D
    Mikos avatar 26.6.2006 16:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ticho buď! Ještě to přivoláš! Já se radoval jaký je tu bez JXP klid a ty bys to chtěl zkazit! ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.6.2006 17:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Pravda, už jsem dlouho nenapsal blog :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.6.2006 16:59 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    J.X.P. je mi teda 1000x milejsi :-), ten aspon nebyl takovej debil
    26.6.2006 14:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    JXD je komik. I jeho zasvěcené články o zbraních, psech, drogách... vyvolávají výbuchy smíchu i zuřivosti u těch, patřičných, kteří o problému vědí víc, nežli kulový h...

    U něj je to nemoc. U redakce snaha sehnat senzaci stůj co stůj. JXD léčit, Reflex nekupovat. Už dlouho má volba. JXD k léčbě přemlouvat nebudu, tak alespoň nekupuju ten plátek. :-)
    26.6.2006 15:16 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Mozna by jste se mohl smirit s tim, ze zamerem takoveho psani neni generovat myslenky, ale (jak Dolezal svou prvni odpovedi napovida) generovat "ctenost".

    Zajistit si ctenost kvalitnimi nebo aspon odbornymi texty je daleko obtiznejsi, uz z toho duvodu, ze jen mensina ctenaru takove texty oceni nebo jeste mensi mensina se zajima o dany obor.

    S provokaci naopak uspejete temer vzdy. Jednak provokovat (k tomu neinteligentne) neda az takovou praci, nejlepe o nekom (necem) prohlasit, ze je to blbec (blbe).

    Muzete-li zacilit dokonce na nejakou skupinu kolem osobnosti nebo predmetu zajmu, tim lepe. Zakonite totiz strhnete boj priznivcu s odpurci, kteri ruku v ruce pokracuji v propagaci vasi provokace, aniz musite hnout prstem. Snad jen obcas prilit olej do ohne, napr. tak debilnim mailem, ze prijemci to neda a musi se o nej opet verejne podelit.

    Slava, takoveho echa a "indexu citaci" byste tezko dosahl na poli odbornem nebo ci aspon inteligentnim. V okamziku, kdy jde o pocet kliknuti (coz pri komercni internetove publikaci jde), jste vitezem.

    A jeste jedna poznamka: vas dopis je take ponekud matouci, obsahuje nesouvisejici a zaroven laikovi nesrozumitelne, cili pro vas zamer (vysvetlit Dolezalovi, jak to vlastne je) neprimereny.
    26.6.2006 16:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    S provokaci naopak uspejete temer vzdy.
    Přesně tak. Vůbec nechápu, jak se může někdo pohoršovat nad článkem třeba s názvem Jsou linuxáři rasisté? Už jen z toho názvu je zřetelně patrné, že se jedná o cílenou provokaci, která má za účel pouze píchnout do vosího hnízda "linuxářů", kteří si stojí na vedení (protože jim nedochází, že svým "vysvětlováním", kritikou a pohoršeným roztrubováním sedají JXD na lep).
    26.6.2006 20:31 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    S provokaci naopak uspejete temer vzdy.
    Přesně tak. Vůbec nechápu, jak se může někdo pohoršovat nad článkem třeba s názvem „Jsou linuxáři rasisté“?
    Jedině někdo, kdo nezná jeden z Murphyho zákonů:
    Davisův zákon:
    Končí-li novinový titulek otazníkem, zní odpověď „ne“.
    ;-)
    26.6.2006 16:23 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Dalsi dukaz ze jde debatovat o hovne:-)
    V podstatě nic nevím
    26.6.2006 19:43 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Myslím, že by mohla pomoci demonstrace svolaná před budovu Reflexu. Doposud jsme se jako komunita zmohli pouze na psaní komentářů pod články JXD.

    Pokud by se uspořádal jakýsi happening před redakcí s transparenty a hlavně uživateli všeho věku, kteří by demonstrativně pálili Reflex a formuláře na předplatné, tak by se o tom dokonce v Reflexu mohlo i psát.

    Cíl akce: nejsme žádní puberťáci a myšlenka Open Source je natolik silná, že jsme ochotni kvůli ní jít i do ulic. Jo a JXD píše zavádějící články a protože asi všichni redaktoři píšou podobně a šéfredaktor to pouští dále, pak nemá smysl Reflex dále kupovat. Nicméně vyznění akce by mělo být veskrze pozitivní a jak jsem již psal, happeningové.

    Mladí účastníci budou hodně pravděpodobně převládat (na druhou stranu, kdyby se akce uskutečnila takticky o prázdninách, mohla by se tato část postatně redukovat ;-)

    Kolik se běžně schází lidí na pivních pátcích? Dalo by se dohromady alespoň padesát lidí?

    Asi by to bylo na samostatný blog, ale já ho tady nemám, takže pokud by se někomu ten nápad líbil, nechť jej rozvine ve svém blogu a uvidíme. Text je publikován pod GNU/FDL ;-)
    26.6.2006 19:54 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    imho vetsine lidi tady nestoji jxd ani za zlomeny cd s gentoo
    26.6.2006 20:07 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ano, ale tady nejde ani tak o JXD, jako spíš o to zlámané CD s Gentoo.
    27.6.2006 01:46 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Nelamejte ho prosim, radeji mi ho poslete (CD, ne JXD)!

    BTW, co takhle generalni stavka?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luk avatar 26.6.2006 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Asi by to bylo na samostatný blog, ale já ho tady nemám
    A co takhle si ho založit? ;-)

    Jinak za sebe mohu říci, že své předplatné (které mi za 6 týdnů končí) opět prodloužím, protože Reflex i nadále považuji za to lepší, co český trh časopisů nabízí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    26.6.2006 20:08 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    A co takhle si ho založit? ;-)
    Už jeden mám a jsem příliš sexy na to, abych jich měl více, každý na specializovaném serveru.
    27.6.2006 11:56 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    a co takhle?
    * Ale pánové... Autor: Jitka | přidáno: 10:55, 27. 06. 2006 ...já tu přece za JXD tahat horké kaštany z ohně nehodlám, a ani za něj a jeho novinářskou a lidskou čest ruku do ohně dávat nebudu! Jen vím, že když někde narazím na jeho článek, přečtu si ho, protože (čistě podle mě) za přečtení stojí. A to je vše. Že vás tu štve, to nejen cítím, to i chápu, máte k tomu svoje důvody, kterým rozumím - coby člověka zakládajícího si na vlastní svobodě, mě Bill Gates se svou filozofií (plať za všechno, nejlépe opakovaně, a pokud ti to správně nefunguje, jsou to "jen" drobnosti a chyba je stejně na tvé straně), taky hodně štve. Proto je mi ta vaše, zde přítomná, komunita velice sympatická... Ale ani to nic nemění na mém vztahu k JXD - nepřebírám názory, jen hledám náměty k zamyšlení. A třeba jednou najdu odvahu ke změně a obrátím na někoho z vás o radu ohledně svého pc ;-). PS: Zkuste někdo napsat ne příliš odborný, ne moc dlouhý, a pravdivý článek o produktech, které znáte a zde tak zapáleně hájíte. Pokud Reflex je časopis, za jaký jej považuji, otiskne vám ho. A pokud ne, nahrál vám na smeč a já vám od srdce zatleskám. Odpovědě
    Najde se někdo?
    27.6.2006 18:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    To zní hodně dobře. Žel já na něco podobného nemám. Ale s paní/slečnou úplně souhlasím.
    27.6.2006 11:17 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Ja se vam vsem divim, ze se panem Dolezalem zabyvate. No - doufejme, ze odpoved s osobnim utokem, citovana na konci tohoto blogpostu uz i tem zbyvajicim naivkum otevrela oci, a ze uz bude konecne klid. Autor blogpostu mne pripada tak trochu jako dumyslny rytir don Quiote de la Mancha. Tedy prominte, ale kdyz vidim, kolik casu a energie doslova vyhodil oknem...To rozumny clovek nedela.
    27.6.2006 12:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Chápu, mám však takový pitomý zvyk na slušný dotaz poslat pokud možno slušnou odpověd.
    1.7.2006 12:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    Na zaklade stiznosti JXD, na kterou autor zapisu nereagoval, jsem prevedl emailovou adresu JXD do podoby, ktera neni tak snadno parsovatelna spamboty.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.