abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 276 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Milan Lajtoš avatar 26.6.2008 17:24 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ako je možné, že prehliadače s webkitom (midori, arora) nemajú ani zďaleka porovnateľné výsledky, kdežto prehliadače s geckom sú viac-menej vyrovnané..?
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    26.6.2008 17:31 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Pretože verzia je WebKitu v stabilnom Qt 4.4.0, ktoré používa arora, je desne stará...
    kotyz avatar 26.6.2008 17:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Protoze je tam vetsi rozdil ve verzich jadra. Vsechny Gecka v testu sou 1.9 nebo vyvojova 1.9.1 (oboji vyslo v prubehu cervence), ale WebKit je jeden z Qt 4.4 (nejmin mesic starej, mozna jeste navic orezanej a/nebo opatchovanej) a druhej je par dni stary svn sestaveni z webkit.org.

    Arora jako Qt4 aplikace (drive soucast Qt 4.4 jako Qt4 Demo Browser) pouziva to starsi a Midori jako GTK+ aplikace pak to novejsi (resp. jeho GTK+ port) z oficialniho zdroje.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 17:51 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Protože webkit je jedna knihovna jenom na úrovni zdrojového kódu, jednotlivé porty dávají zcela nezávislé binárky. Proto má nejspíš v Aroře defaultní qtwebkit z Qt 4.4, zatímco v Midori má novější.
    $ dpkg -L libwebkit-1.0-1
    /.
    /usr
    /usr/share
    /usr/share/doc
    /usr/share/doc/libwebkit-1.0-1
    /usr/share/doc/libwebkit-1.0-1/changelog.Debian.gz
    /usr/share/doc/libwebkit-1.0-1/copyright
    /usr/lib
    /usr/lib/libwebkit-1.0.so.1.0.0
    /usr/lib/webkit-1.0
    /usr/lib/webkit-1.0/libexec
    /usr/lib/webkit-1.0/libexec/GtkLauncher
    /usr/lib/webkit-1.0/libexec/DumpRenderTree
    kotyz avatar 26.6.2008 17:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    O tom sem presne mluvil.

    Asi mam v Archu ten balicek s webkitgtk-svn zrejme orezanej o vsechny zbytecnosti (doc, tests, extras) takze ani gtklauncher sem tam nenasel, byl sem na nej zvedavej (jestli da acid 2 test nebo ne, z toho by vyplynulo jestli na to ma vliv nastaveni minimalni velikosti pisma v midori nebo ne).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 17:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    [kotyz@amargit ~]$ pacman -Ql webkitgtk-svn
    webkitgtk-svn /usr/
    webkitgtk-svn /usr/bin/
    webkitgtk-svn /usr/bin/jsc
    webkitgtk-svn /usr/include/
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSBase.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSContextRef.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSObjectRef.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSStringRef.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSStringRefBSTR.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSStringRefCF.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JSValueRef.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JavaScript.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/JavaScriptCore/JavaScriptCore.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkit.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitdefines.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitenumtypes.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitnetworkrequest.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitversion.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitwebbackforwardlist.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitwebframe.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitwebhistoryitem.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitwebsettings.h
    webkitgtk-svn /usr/include/webkit-1.0/webkit/webkitwebview.h
    webkitgtk-svn /usr/lib/
    webkitgtk-svn /usr/lib/libwebkit-1.0.la
    webkitgtk-svn /usr/lib/libwebkit-1.0.so
    webkitgtk-svn /usr/lib/libwebkit-1.0.so.1
    webkitgtk-svn /usr/lib/libwebkit-1.0.so.1.0.0
    webkitgtk-svn /usr/lib/pkgconfig/
    webkitgtk-svn /usr/lib/pkgconfig/webkit-1.0.pc
    webkitgtk-svn /usr/share/
    webkitgtk-svn /usr/share/licenses/
    webkitgtk-svn /usr/share/licenses/webkitgtk-svn/
    webkitgtk-svn /usr/share/licenses/webkitgtk-svn/LICENSE
    
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 26.6.2008 17:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Znovu ta samá otázka: Jaký to má smysl, když This is SunSpider, a JavaScript benchmark
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.6.2008 17:52 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Pro mozillu je třeba docela důležitý, když v něm má celé UI. ;-)
    Grunt avatar 26.6.2008 18:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Já bych teda řekl, že je důležitější jestli prohlížeč současně při kompilaci jádra začne scrollovat když pohnu kolečkem než jestli se mi zasekne na zive.cz při výměně obrázku na té jejich titulce(prostě tam nepolezu), ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ilfirin avatar 26.6.2008 17:49 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Neříkal tady někdo, že FF3.1a je rychlejší než ff3? :-D
    Michal Fecko avatar 26.6.2008 17:50 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    najrychlejsi je FF5 :-D
    kotyz avatar 26.6.2008 18:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Pro nej je vzkaz na konci zapisku.

    Ze nebude rychlejsi nez WebKit sem cekal, ale ze bude pomalejsi nez ostra trojka firefoxu me samotnyho mirne prekvapilo. Kde udelali soudruzi z mozilly chybu ... ?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Ilfirin avatar 26.6.2008 18:35 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Kde udelali soudruzi z mozilly chybu ... ?
    Myslím že nikde, testovací verze je od testování. Vzhledem k pokroku Acid3 je vidět, že se věnují spíše tomu. Spíš kde udělal hlavní propagátor chybu ;-).
    kotyz avatar 26.6.2008 18:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Taky sem toho nazoru, ze obetovali rychlost ve jmenu nejvyssiho skore v acid 3 - webkit uz ho dosahnul a opera je uz dost blizko (uvidime jak se pochlapi verze 9.51 ktera musi vyjit kazdou chvili).

    Myslim ze hlavni propagator nic netestuje (no ted ani nemuze, pulka prohlizecu z testu by mu na xp nefungovala) a jenom prebira ruzne 'duveryhodny' testy nekoho jinyho.

    Uz se tesim jaky 'argumenty' na me zase vytahne ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 19:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Zkoušel jsem to na WinXP i na Vistách s různými sestaveními a na různých HW v uplynulých týdnech a novější Firefox tam byl rychlejší. Možná by ses měl přestat smát pitomostem.
    kotyz avatar 26.6.2008 19:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Asi je win verze optimalizovanejsi (beztak je to verejny tajemstvi ze na windows beha FF lip nez jinde). Ja zkousim na linuxu a krom Firefoxu a Opery ty ostatni prohlizece nejsou multiplatformni. Takze mi muzes predhodit cisla pro FF i Operu ze svyho stroje, ale Aroru, Midori, Konqueror ani Epiphany ne. Maximalne bys moh jeste prihodit vysledky ze Safari, to je sice jinej prohlizec nez ktery sem zkousel ja, ale stejny jadro (az na verzi).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 20:03 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Arora na windows beží, je to normálny multiplatformný Qt program, dokonca majú na stránkach binárku pre win, Konqueror4 s KHTML beží tiež...
    kotyz avatar 26.6.2008 20:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jo to je vlastne pravda, Qt4 jako takovy na win funguje normalne, viz treba PSI nebo Jabbim klient. S tim Konquerorem to bude horsi, to je uz KDE4 pro Windows a to je zatim pre-alpha az alpha, nejsou tak daleko jako s linuxou verzi. Zkousel nekdo tady ten instalator KDE4 pro win? Zajimalo by me jestli uz se to blizi pouzitelnosti linuxovy verze KDE4 ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 20:36 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ani náhodou - padá to hádam na všetkom na čom to padnúť môže (aspoň to tak bolo zhruba pred mesiacom). Ale zlepšuje sa to...
    27.6.2008 00:45 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    WebKit na Windows se dá pustit přes Safari, ne?
    kotyz avatar 27.6.2008 00:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jiste.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 00:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ale Safari v testu nebylo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 18:36 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jestli ta vývojová verze není přeložená s ladicími informacemi nebo něčím na ten způsob…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    26.6.2008 19:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Říkal. A měl pravdu.
    kotyz avatar 26.6.2008 20:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Podle vysledku nemel, FF 3.1 na FF 3.0 ztracel o dost vic nez FF 3.0 na Epiphany 2.22. Mozna na windows se to tak opravdu chova, ale abych testoval pro abclinuxu na windows me nikdo nedonuti.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 09:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Podle výsledku měl. Nevím, co je na tak jednoduché záležitosti nepochopitelného pro tvou hlavinku a nejsi schopen to uznat. Nemohu otestovat všechny možné HW a SW kombinace a nastavení na světě. Ale to, co jsem testoval, potvrzovali i další lidé.
    mess avatar 26.6.2008 18:10 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Mi dává Konqueror (stejná verze, jako ten v testu) v Acid3 27 ze 100. Jen to není na první pohled vidět, je třeba to někam copy&pastnout (to je ale výraz).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    David Watzke avatar 26.6.2008 18:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Mně 42/100.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 26.6.2008 18:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Posledni co sem videl nez pres to skocil ten rudej ctverec bylo 14/100, je mozny ze to este par bodiku prihodilo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 18:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    A taky se vam v konqu ten javascript provadi tak desive dlouho?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Ilfirin avatar 26.6.2008 18:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    jo :-)
    26.6.2008 18:45 mmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    on je pomalejsi, ale pri jednom testu vytuhava a proto ten (obrovsky) rozdil. jinak muzete zkusit take dromaeo ;)
    kotyz avatar 26.6.2008 18:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Diky za tip, mozna to pridam do jednoho z pristich testu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 19:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    "Vzkaz pro Petra Tomeše: Měl sem pravdu a ty ne!"

    Když už píšeš něco takového, stálo by vědět, jako pravdu myslíš a odkázat na původní výrok. Nejsem si totiž vůbec vědom toho, co tím myslíš.
    kotyz avatar 26.6.2008 19:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    OK, hned to sem vlozim.

    Ty: Ale aspoň je Firefox 3 nejrychlejší z použtelných a nejpoužívanějších stabilních verzí prohlížečů. Je to trošku zvláštní testovat nějakou neveřejnou betu Safari 4 a vynechat vývojové verze Firefoxu 3.1, které již WebKit v rychlosti opět dohánějí a třeba zase i předeženou. Vývojáři Gecka o tom už mluvili, že jejich optimalizace nekončí a nasadí další zlepšováky.

    Já: Zda se ze dneska udelam novej test. Bude tam navic firefox-3.1a1pre.en-US.linux-i686 (mel by to bejt build ze dneska), aroru a midori aktualizuju na dnesni buildy (webkit-gtk necham predvecerejsi, za ty 3-4 hodiny kompilace to nestoji) a bude i sunspider pro konqueror (trivialne sem to vypnul, ale nevim jak to zase zapnout). Konqueror a epiphany s webkitem se odkladaji na neurcito, do jedny z dalsich verzi testu. Uvidime co z toho vyleze, nepredpokladam ale ze firefox vyhraje.

    A jak sem rek tak se stalo, FF se dokonce propad z druhyho na treti misto, ale to uz je jen detail.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 20:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    No jo, ale tak aspoň každý vidí, jak jsou tvé výkřiky typu "Měl jsem pravdu a ty ne" dětinské. Protože jak je vidět, o nic takového jsem se nepřel. Já z vlastních starších testů vím, že ten nový engine WebKitu pomohl a vede, ale jak jsem psal, první a navíc neveřejná betaverze jádra je něco jiného než když testuji prohlížeče, které skutečně lidé mohou používat. A testoval jsem to a srovnával od pozdních betaverzí Firefoxu 3 a Opery 9.50. Opravdu nevím, co to znamená a co chcete z takového vítězství vyvozovat jiného než že je momentální a že se může opět změnit, tak jak jsem psal. Důvody jsem uvedl a klidně to najdu. Podstatné je to, že prohlížeče se předhánějí a dostávají se do bodu, kdy další vylepšení JS už bude téměř zanedbatelné a bude lepší (efektivnější) se zaměřit na jiné věci. Naopak například IE 8 beta 1 je vtěch testech dokonce ještě pomalejší než 7 a Opera nebyla schopna přijít na veřejnost s nějakou rychlejší vývojovou verzí než s tou stabilní řadou 9.50. Jistě, dosahuje již tak docela dobrého výsledku, ale ostatní prohlížeče inovují také. Když to dám do perspektivy, tak aktuální vývojová řada Firefoxu dosahuje jen o 3 bodů méně v testu Acid3 testu, ale o mnoho desítek procent (a na Linuxu je to podle měření ještě více) lepšího výsledku než Opera.
    kotyz avatar 26.6.2008 20:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    A tvoje vykriky a urazky ktery uz si mnohokrat predved ve starsich diskuzich pod podobnyma clnkama detinsky nejsou? Zamet si nejdriv pred svym vlastnim prahem!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 20:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Neverejna byla akorat ta betaverze Safari 4, ale WebKit samotnej si muze stahnout a zkompilovat kdo chce a kdy chce. Staci zabrousit na webkit.org.

    Safari je proprietarni prohlizec od Applu, ale jadro WebKit uz bylo otevreno a je pristupny komukoliv. Rozlisujte renderovaci jadro a prohlizec - Safari je jen jedno, ale prohlizecu s jadrem WebKit je mnoho.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 20:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    A ikdyby nakrasne byl WebKit pod kapotou Sarafi 4 jinej nez ten, kterej se da stahnout z oficialnich stranek webkit.org, tak to na veci nic nemeni, protoze Safari 4 v mym testu vubec nebylo, neni a nebude. Takze ty reci o verejne nedostupny betaverzi WebKitu pokladam nadale za bezpredmetne.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 21:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vy jste tedy asi fakt nějakej postiženej nebo neskutečně blbej chlap. To, co jste testoval, nebude dělat ani drtivá většina uživatelů Windows ani drtivá většina uživatelů Linuxu - používají to, co je v distribuci, nebo co jde v binární podobě stáhnout ze stránek výrobce. A jak jsem psal, testovat si můžete co chcete, ale aspoň nelžete s výkřiky o tom, jak nemám pravdu, jste totiž trapný, protože jsi totálně neschopný to jakkoliv dokázat. Nemůžeš totiž.
    26.6.2008 19:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Mimochodem, ty srovnáváš kompilovaný WebKit s nekompilovaným Firefoxem?
    kotyz avatar 26.6.2008 20:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Nelze jinak, binarni verze toho WebKitu (webkitgtk-svn, neplest s QtWebKitem kterej je normalne k mani v binarni podobe) neni. A pri kompilaci nepouzivam zadny extra optimalizace, takze vliv to nema zadnej nebo jen minimalni.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 20:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Chápu, ale přesto je obtížné dopředu posoudit, která volba při kompilaci může házet výsledky. Už jsem tkaových voleb viděl u různých programů dost, takže taková porovnání se musí brát s rezervou. Klidně vyzkouším aktuální WebKit pro Windows, když už se ho neobtěžují vydávat pro Linux (mimochodem, Mozilla vydává pro tři platformy několikrát denně různé řady).
    Grunt avatar 26.6.2008 20:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Klidně vyzkouším aktuální WebKit pro Windows, když už se ho neobtěžují vydávat pro Linux (mimochodem, Mozilla vydává pro tři platformy několikrát denně různé řady).
    Dovolil bych si tě opravit, protože vydávají i WebKit pro Linux.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.6.2008 21:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Mozilla vydává to, co jde rozbalit (nainstalovat) a spustit ve Win, Linuxu i Macu. WebKit ne.
    Grunt avatar 26.6.2008 21:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    I kdyby to kompilovali staticky…na jakou by to tak asi měli vydat distribuci? Doručení WebKitu v binární podobě koncovým uživatelům je otázka distributora.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.6.2008 21:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Proč by to měli vydávat pro nějakou distribuci? I Firefox je distribuován v archivu pro x86...
    kotyz avatar 26.6.2008 21:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Uz je to tu zase, Safari nerovna se WebKit. Safari je prohlizec a WebKit jen jadro. Safari mame ve verzich pro windows a mac os, webkit si muzeme nainstalovat v ramci Qt knihoven verze 4.4 a vyssich na vsechny tri systemy (windows, linux, mac os) a nejspis bude fungovat i na dalsich POSIX kompatibilnich systemech jako je Solaris nebo FreeBSD. A na vsech techle platformach si muzeme WebKit i zkompilovat, pokud chceme tu nejnovejsi verzi. A protoze samotny jadro neni prohlizec, potrebujeme jeste nejakej prohlizec, kterym bysme to jadro obalili, tady je vyber pestrejsi - Arora (podle ohlasu vyse lze nainstalovat i do windows), Midori, Epiphany (uz ted lze zkompilovat s podporou WebKitu namisto Gecka a v pristich verzich bude WebKit vychozi volbou) nebo Konqueror (zatim pouziva KHTML, ale pristi verze take prejdou na WebKit, v ramci instalatoru KDE4 pro windows by mel taky fungovat na windows, ale port KDE4 na windows je jeste v prilis ranem stadiu, takze se obavam ze to nebude bez problemu) no a nakonec tu mame gtklauncher, maly 'demo' prohlizec, ktery je soucasti zdrojovych balicku WebKitu, ten bohuzel v binarnich baliccich ktere sem si vytvoril podle tohohle PKGBUILDu pro svoji distribuci chybi, proto se neobjevil ani v testu. Takze moznosti jak vyzkouset WebKit je na linuxu dokonce vic nez na windows, a to i pres to, ze 'vlajkova lod mezi prohlizeci pouzivajicimi WebKit', tedy Safari, pro nasi platformu zatim dostupna neni (a mozna ani nikdy nebude, stejne jako QuickTime nebo iTunes).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 21:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Doufam, ze ted uz mame jasno ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 21:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vy to stále nějak nechápete. To, co testujete, je nějaká raná beta jakéhosi jádra, která není standardně ještě nikde používána a proto jsou takové testíky jen pro představu. Jsou totiž blbé. To se tu může každej měsíc psát o tom, kdo zrovna vede o milisekundy v tom kterém testu. Já k tomu na rozdíl od tebe přistupuju nepředpojatě, a proto porovnávám to, co lidi mohou reálně používat ve stabilní verzi, nebo si bezproblémů stáhnout a nahrát v binární veřejně dostupné vývojové verzi. To žádnej ten tvůj WebKit, který se musí kompilovat, a další nestandardní nástroje nejsou.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.6.2008 21:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    To, co testujete, je nějaká raná beta jakéhosi jádra, která není standardně ještě nikde používána a proto jsou takové testíky jen pro představu.
    To není žádná raná beta. To je součástí stabilní verze Qt 4.4.
    kotyz avatar 26.6.2008 21:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vzdyt ja mam v tom testu stabilni verze taky. A az vyjde oficialne Safari 4 tak si bude moct kazdej stahnout prohlizec se stejnou verzi WebKitu jakou sem tu dneska testoval. Verzi, ktera splnuje acid 3 test a je nejrychlejsi ve vykonavani javascriptu. Kdo nechce cekat, muze si ji vyzkouset uz ted, kdo si pocka, ten se ji docka na macu a windows v podobe safari a na linuxu v podobe konqueroru a epiphany - vychozich prohlizecu dvou nejrozsirenejsich desktopovych prostredi KDE a Gnome (opravdu nemusi pouzivat ty odlehceny prohlizece pokud nechce, ty sou jen v soucasny dobe nejvic pripraveny na integraci jadra webkit, proto sem po nich v testu sahnul).

    WebKit je v nevyhode, je to kvalitni jadro, ale zatim nejsou uplne hotovy kvalitni prohlizece pro nej, ale tyhle testy testujou jadro, ne prohlizec. Co by taky umely testy vykreslovani a provadeni javascriptu meli jinyho merit nez hrubej vykon a podporu standardu? O uzivatelskym rozhrani ani komfortu pouzivani to neni, to je totiz subjektivni a neda se to zmerit. Takze tu mame jadro, ktery prekonava Gecko, ceka se jen na nejakej peknej prohlizec. Co treba forknout Firefox a naroubovat ho na WebKit? V opensource svete by to nemel bejt takovej problem. Ostatni uz tim smerem smerujou (nahrazeni gecka webkitem v budoucich verzich epiphany, nahrazeni khtml webkitem v konqueroru v novejsich verzich kde4, taky se objevujou zbrusu novy prohlizece jako midori a arora, sice dneska nemaji zadny jiny funkce nez ty nejzakladnejsi, ale vyvoj se nazastavuje a funkce pribejvaji. Aby nakonec Firefox s geckem neskoncil jako Netscape Navigator u kteryho sice porad vychazeji novy verze, ale uz o ne nikdo nestoji. Ale k tomu asi nedojde, rozsirenost prohlizece se neridi technickou dokonalosti jadra ba ani uzivatelskyho rozhrani, jinak by byl IE jen tezko nejrozsirenejsi ...)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 23:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vzdyt ja mam v tom testu stabilni verze taky.
    Ale ne prohlížečů.
    A az vyjde oficialne Safari 4 tak si bude moct kazdej stahnout prohlizec se stejnou verzi WebKitu jakou sem tu dneska testoval.
    Tam bude úplně to samé?
    Verzi, ktera splnuje acid 3 test a je nejrychlejsi ve vykonavani javascriptu.
    A jak to můžeš vědět, co bude v té době?
    Kdo nechce cekat, muze si ji vyzkouset uz ted
    Zjevně je nějaký důvod, když neexistuje žádný použitelný prohlžeč ve stabilní verzi, kde by bylo to jádro nasazeno.
    kdo si pocka, ten se ji docka na macu a windows v podobe safari a na linuxu v podobe konqueroru a epiphany - vychozich prohlizecu dvou nejrozsirenejsich desktopovych prostredi KDE a Gnome
    Výchozí prohlížeč ve většině nejpoužívanějších distribucí je Firefox. Linux používá procento lidí. Většina lidí Windows a na nich ještě zatím pořád IE, který vytlačuje Firefox. A to je to, co lidi zajímá. Konkurence je sice zdravá, ale jak říkám, já mám WebKit rád, raději než Presto, ale dokud se to neobjeví v Safari coby třetím nejpoužívanějším prohlížeči, tak to nemá skoro žádný dopad.
    WebKit je v nevyhode, je to kvalitni jadro,
    Gecko má podobné rychlostní výsledky i podporu technolgií. Každé jádro je lepší a horší v něčem, obě jsou dobrá. Presto také. A postupem času se předhání v různých věcech, teď třeba v té rychlosti.
    ale tyhle testy testujou jadro, ne prohlizec. Co by taky umely testy vykreslovani a provadeni javascriptu meli jinyho merit nez hrubej vykon a podporu standardu?
    To, že většina lidí nemá k dispozici nástroj, v němž by to jádro mohla dobře používat.
    Aby nakonec Firefox s geckem neskoncil jako Netscape Navigator u kteryho sice porad vychazeji novy verze, ale uz o ne nikdo nestoji.
    Netscape definitivně skončil a nové verze nejsou.
    Ale k tomu asi nedojde, rozsirenost prohlizece se neridi technickou dokonalosti jadra ba ani uzivatelskyho rozhrani, jinak by byl IE jen tezko nejrozsirenejsi ...)
    IE je již přes 10 let distribuován s nejrozšířenějším operačním systémem pro počítače na světě a nejde ani odinstalovat. Lidi si musí vybrat jiný prohlížeč, pokud chtějí rychlejší, bezpečnější a funkčnější/komfortnější/efektivnější prohlížení webu. A Firefox si vybralo a stále vybírá výrazně více lidí než všechny jiné prohlížeče dohromady. A to vše v situaci, kdy jsou na tom rychlostně, bezpečnostně a funkčně obdobně (z pohledu většiny lidí). Ale zjevně se liší v koncepci a v drobnostech a prostě Firefox lépe vyhovuje více lidem. Co je na tom špatného? Někdo se s tím prostě asi nedokáže vyrovnat.
    26.6.2008 19:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    kotyz avatar 26.6.2008 20:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Bud mas jinej firefox nez ostatni nebo se to na windows chova jinak nebo zrovna v tom buildu co sem pouzil ja je bug. Ale ty namereny cisla plati tak jako tak. Je to moje slovo proti tvymu (nejsem sam kdo k takovym vysledkum dosel, spis se zda ze sam si se svym vysledkama o 'neporazitelne nepremozitelnym firefoxu na vecne casy a nikdy jinak' ty).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    vzkaz pro...
    PT: "pravda je jenom jedna a to ta moje!!!" :-D
    26.6.2008 20:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ty jsi ale šašek. Kde jsem něco takového psal? Jednoznačně tvrdím, že si nic takového nemyslím. Předkládám testy, čísla, ale ty máš jen svoje blbé bláboly.
    kotyz avatar 26.6.2008 20:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vsechny hadky z tebou konci stejne - mas cisla, ale jiny cisla nez vsichni ostatni. Nezda se ti to aspon trochu divny?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 20:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Nezdá, protože lžeš. Proč se aspoň nezmůžeš na kvalitní argumentaci? Přiznej, že manipuluješ. Každý to vidí.
    kotyz avatar 26.6.2008 21:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ja nemanipuluju (aspon ne vedome nebo umyslne). Ale z tebe to primo cisi, jen se dotknu citliveho tematu a hned me oznacis za lhare ... Co sem nameril to sem sem vlozil, ty cisla sem si nevymyslel ani neupravoval, a to ze mi to vyslo jinak nez tobe, muze bejt tim ze ja testuju linuxovy verze misto windowsovejch nebo ze v dnesnim sestaveni vyvojovy verze Firefoxu je chyba - to ze vysel horsi nez stabilni verze je prekvapeni i pro me, to sem necekal. Cekal sem jen to nejnovejsi WebKit se mu porazit nepodari a to mi vyslo, starej WebKit porazil a to vyslo i tobe se Safari 3, kde uz ten WebKit v nem pouzivanej taky musi bejt par mesicu starej. Takze az na to ze novejsi Firefox byl pomalejsi nez starsi se neliseime. Mas jen jednu, starsi, verzi WebKitu a ta se umistila az nekde za Operou stejne jako u me.

    Takze co tu vlastne resime?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 23:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Řešíme to, žes v příspěvku jako blbeček vykřikoval něco ve smyslu "heč, já mám pravdu a ty ne". Nebyl jsi doteď schopen vysvětlit, v čem jsem neměl pravdu. Asi se odpovědi vyhýbáš jako čert kříže.
    Ilfirin avatar 27.6.2008 06:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ty neuznáš, že tě dostal co? :-D
    27.6.2008 09:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Nedostal. Lhal. A blbci jako ty se tomu smějou, protože tomu nerozumí.
    Ilfirin avatar 27.6.2008 09:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    No hlava mi to nebere :-D.
    Frt avatar 27.6.2008 08:25 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    ...žes v příspěvku jako blbeček...
    A je to opět zpátky, starý dobrý PT s vyjadřováním TP (Totální Primitiv)
    27.6.2008 09:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Primitivní je ten, kdo mě křivě obviní z něčeho, co se nestalo. A pak na to není ani schopen reagovat. A hovádka jako ty mu v tom přicmrndávají.
    David Watzke avatar 27.6.2008 09:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Všichni jsme blázni, ty seš letadlo :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Frt avatar 27.6.2008 12:10 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Však mi to "hovádko" můžeš říct na podzim do očí. Moc se těším...
    27.6.2008 18:27 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    To jsi tak moc blbej, že to potřebuješ? :D
    Frt avatar 27.6.2008 22:09 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ne, to se tak těším až ti za to jednu natáhnu.
    26.6.2008 20:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Opravdu mám pocit, že to vše děláš schválně a účelově. Jak jsem uvedl, i mě vychází vývojový WebKit rychleji, ale já testuju prohlížeče, ne jádra - tedy to, co lidi skutečně mohou reálně používat. 99 % lidí nepoužívá vývojové betaverze jádra prohlížeče anebo neveřejné bety. Až bude relevantně co testovat a měřit, tak se tím budu zabývat.
    kotyz avatar 26.6.2008 22:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Dobre, jinak. Chces srovnavat srovnatelny a bezne dostupny prohlizece pro obycejny lidi a na windows? Tak postav Safari 3.1 proti Firefoxu 2.0 (trojka firefoxu byla vydana az po trojce safari pro windows) a Safari 4 (pokud sezenes, jinak budes muset cekat na jeho oficialni vydani) proti Firefoxu 3.0 (pokud budes muset na Safari 4 dlouho cekat tak pouzij vyvojovou verzi Firefoxu 3.1 aby se ten casovej rozdil setrel, mozna stihne vyjit i ostra 3.1).

    Garantuju ti ze to Safari vyhraje a pokud ne, verejne uznam ze si mel celou tu dobu pravdu a ja se tezce mylil ... (o to ze snim svuj klobouk se vsazet nebudu, klobouk nenosim a stejne by mi asi nechutnal).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 22:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    To mi ale pak prijde trochu mimo testovat a srovnavat prohlizece testama pro vykreslovaci jadra. To je (pouziju velice oblibeny primery na auta) jako srovnavat auta jen podle maximalni rychlosti a poctu dveri. Na zaklade takovejch informaci bych si teda asi auto nevybral ...

    Asi prejmenuju svoje zapisky (jestli to jde) z 'test prohlizecu - webkit vitezi' na 'test renderovacich jader - webkit vitezi' (beztak neexistuje prohlizec jmenem webkit, jen jadro toho jmena, takze by se dalo rict ze titulek je lehce zavadejici). Pak snad uznas vsechno co se pise nize nadpisu odpovida realite ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 26.6.2008 22:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jak už jsem říkal, celé to přeměřování (si) jen za pomocí nějakého JavaScript testu mi přijde takové…no…pofiderní.

    BTW:Opravdu nezáleží jen na jádře. Doporučuji vyzkoušet si na vlastní kůži rozdíl FireFox - Epiphany a oba na stejném Gecku jádře. Nejlépe při kompilaci kernelu.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 26.6.2008 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    To bude taky tim ze epiphany ma gui ciste v gtk+ a nepouziva/neumi rozsireni jaky ma ff. Firefox bude tahat k zemi ten xulrunner a buhvi co jeste se tam pouziva na vykreslovani gui a ty rozsireni. V tom testu (a zase sme u nej) mi epiphany a ff3.0 s vychozim skinem a vypnutyma vsema doplnkama dal temer identickej vysledek (oboji bylo gecko 1.9).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 22:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jen at to vsichni poznaj, ze podle tech syntetickejch benchmarku se neda urcit kterej prohlizec je nejlepsi (jen ze nejrychlejc vykresluje, ve vsech ostatnich oblastech ale muze stat za starou backoru). Kdyz si to vsichni uvedomi, nebudou uz tyhle 'pt flamy'. Proc myslite ze sem rucne prirazoval stitky 'flame' a 'tomesoviny'? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 26.6.2008 22:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    jen ze nejrychlejc vykresluje, ve vsech ostatnich oblastech ale muze stat za starou backoru
    No právě, že nevykresluje ale rychle zpracovává JavaScripty. Ale na to není třeba nějaký test ale stačí si zabrouzdat na Webech jako zive.cz,pctuning.cz a mapy.cz. Na rychlost vykreslování jsou jiné testy(viděl jsem je myslím v jednom z blogů M. Hassmana)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Limoto avatar 26.6.2008 21:55 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Měl bys vyzkoušet Aroru s aktuálním Qt snapshotem a WebKitem. Myslím, že by to byl nářez ;-)
    kotyz avatar 26.6.2008 22:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Aroru aktualni mam, ale jen s Qt 4.4 (to by melo bejt srovnatelny se Safari 3.1 ktery se ted da bezne stahnout pro windows a ktery je primym konkurentem Firefoxu 2). Snapshot Qt neni ani v repozitari ani na AURu, takze zustane jen u toho 'mel bys'.

    Takze na ukazani pravy sily aktualni verze webkitu se musime spokojit s midori na linuxu a betou safari 4 na macu (mozna je ta beta k mani i pro win, nevim, zkusim zjistit az bude cas).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Milan Vít avatar 26.6.2008 22:46 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Beta verze Safari 4 je k dispozici pro Tygříka, Leoparda i Windowsy, stačí základní přístup do Apple Developer Connection, což není problém získat :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    kotyz avatar 26.6.2008 22:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Myslel sem si to. Staci se jen zaregistrovat a nic vic?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Milan Vít avatar 26.6.2008 22:52 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Přesně tak, a volitelný poslední krok je „užívat si rychlosti Safari 4” :-D Škoda, že pro něj ještě neexistuje Saft, existoval-li by, už by Safari 3 asi putovalo do pryč :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Algi avatar 26.6.2008 23:14 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ne tak docela. Protože je to nevydaný software, tak o něm nesmíš nic publikovat. A to jak formou obrázků, tak i popisu. Už se to tu diskutovalo, jedná se o NDA. To jenom pro pořádek. Jinak já sám Safari 4 používám a přijde mi skvělé. Jenže na Windows je to docela tragédie. Tam raději používám Operu 9.5. Je tam hezčí a dá se schovat do tray ikony, ne jako nějakej ošklivej Firefox, co na to potřebuje plug-in ;-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    kotyz avatar 26.6.2008 23:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    OK, tak bych si to nechal pro sebe. Stejne by tomu pt neveril, co bych nameril (navic xp mam na jinym pocitaci, mnohem silnejsim, tak by ty cisla byly mimo a museli by se otestovat i ostatni prohlizece a nejlip pod obema systemy a to je prace na pul dne a za to mi to uz vazne nestoji, abych si tu pak precet ze sem debil a lhar. A komu se to nelibi, at mi polibi - paticku!).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.6.2008 23:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Jsi blbej bo co? Proč bych tomu nevěřil? Už mě s tím sereš, jak mi pořád podsouváš svý debility.
    kotyz avatar 26.6.2008 23:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    A tomuhle si snad veril?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 23:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Hlavne ze ty mi nepodsouvas vubec nic ...

    Delam totez co ty. Ty nechces pristoupit na to, ze webkit je podle vysledku lepsi. Ja nechci zas pristoupit na to, ze tomu tak neni. Akorat ti nenadavam do debilu a lharu, jen sem tam lehce naznacim, ze si vedle jak ta jedle ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 09:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Hlavne ze ty mi nepodsouvas vubec nic ...

    Delam totez co ty. Ty nechces pristoupit na to, ze webkit je podle vysledku lepsi.

    Vzhledem k tomu všemu, co jsem napsal, je to demagogie nebo lež. Asi jsi tak neuvěřitelně tupej, že neumíš vnímat, co píšu.
    jen sem tam lehce naznacim, ze si vedle jak ta jedle ...
    No vzhledem k výše uvedenému prostě a jednoduše nejsem. Cucáš si z prstu krávoviny a pak mi je podouváš a reaguješ na ně. To je prostě pitomé.
    Cubic avatar 27.6.2008 09:12 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Člověk, který má pravdu a zdravé názory, nepotřebuje být vulgární. :)
    Petr Tomeš
    ze bych za tebou chodil diskuzema a lepil tenhle citatek za kazdy tvuj "zdravy nazor" ?
    to ze se lidi na sebe v diskuzi navzajem naserou se stava i bez tebe(cestene, prisaham), ale ze by po nich zustavalo takoveho hnoje v tom jsi vyjimecny, ostatne jako ve vsem ze
    Grunt avatar 26.6.2008 23:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Čísla nelžou - WebKit je číslo 1
    V rychlosti zpracování JavaScriptu…o tom není sporu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.6.2008 09:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Vývojová verze, kterou ve srovnání s tou aktuální stabilní nepoužívá prakticky nikdo. A až ji bude používat, tak v té době už takové rozdíly oproti Firefoxu už nemusí být.
    kotyz avatar 26.6.2008 23:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Ja zkousel Safari 3.0 pod win 2000 a padalo hned po otevreni. Potom 3.1 pod win xp a to beha jak po masle (nekde v naky diskuzi o vyhlazovani pisem napric systemy bych z nej mel mit i par screenshotu). Na 4 sem celkem zvedavej, protoze Safari je zatim nejuplnejsi browser s WebKitem jakej je k dispozici (Arora ho mozna za rok dozene nebo dokonce predci, ale driv nez za rok urcite ne, spis pozdeji).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 23:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Navic ten plugin (MinimizeToTray) neni kompatibilni s verzi 3.0 (ale vygooglil sem nakou patchlou nebo vyvojovou verzi ktera chodi, to stejny s TabMix Plus a TV Programem).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 26.6.2008 23:05 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    PKGBUILD klidně napíšu. Navíc je v AURu webkitqt-svn, kterej je sice mírně zastaralej (ještě používá to archovský switchování verzí Qt), ale přesto by ho to chtělo vyzkoušet.
    kotyz avatar 26.6.2008 23:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test prohlížečů 2 - WebKit stále první ...
    Tak dik, jeste kdyby to slo mit paralelne se stabilnim (aby tam nebylo provide=qt, conflict=qt, replace=qt).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 23:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Vsechno co sem chtel rict a napsat uz sem rek a napsal. WebKit je podle tohohle testu nejlepsi jadro (coz ale automaticky neznamena ze by arora, midori nebo safari byly nejlepsi prohlizece) a za tim si stojim. Dal uz se k tomu nebudu vyjadrovat, nebot by to byla jen dalsi zbytecna namaha.

    A kdo na to neprisel doted, ten uz na to nejspis neprijde nikdy ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 09:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Já už jsem psal mnohokrát, že je mi jasné, že WebKit vede. To jsem napsal naprosto jasně. Chováš se jako vůl. Hádáš se se svými fantaziemi vycucanými z prstu. Výsledky WebKitu jsou ale zatím k hovnu, neboť podstatné je to, že drtivá většina lidí používá stabilní řady softwaru, takže se s výsledky té práce zatím nepotkávají. A ono pokud jde třeba o Aroru (na nejrozšířenějším OS), tak ani není o co stát - je to pomalej šmejd, kterej nic neumí.
    Limoto avatar 27.6.2008 11:16 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Mozilla JavaScript performance test suite.
    No jo, tak to je předem jasný, kterej browser tam bude nejlepší.
    27.6.2008 18:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    A nějaký faktický důkazy pro své tvrzení máš? Asi ne, protože jej lze snadno vyvrátit. Sunspider je zase primárně z dílny vývojářů WebKitu, a přesto je to Firefox 3, který v něm z aktuálních stabilních prohlížečů vede nezávisle na operačním systém.
    27.6.2008 11:47 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Phoenix byl svého času taky pomalej šmejd?
    27.6.2008 18:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Měl by? Nejsem si vědom toho, že by měl několikanásobně pomalejší jádro než Mozilla.
    27.6.2008 12:03 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Pokud ovšem bereme do úvahy další vlastnosti prohlížeče, tak FF, který má Gecko, má mezi nejčastěji používanými prohlížeči nejmenší spotřebu paměti jak se píše v tomto článku
    David Watzke avatar 27.6.2008 14:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    SunSpider s hodinu starým QtWebKitem a aktuální Arorou trval 2921.6ms (+/- 0.5%). Mám Athlon64 4200+ @ 2.75 GHz a 2 GB RAM...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 27.6.2008 14:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    To stejný ve FF 3.0 celkem 4271.4ms (+/- 1.8%).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2008 18:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Prima. A když už srovnáváš hodinu starý WebKit, proč sem nedáš výsledky z aktuálního Firefoxu 3.1? :)
    Limoto avatar 27.6.2008 21:20 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    A nedával je náhodou kotyz do blogpostu? Za ten den se tam toho určitě tolik nezměnilo.
    David Watzke avatar 27.6.2008 22:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Máme oba naprosto jiný stroje... jdu stáhnout ten Firefox.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 27.6.2008 22:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Takže tady to je: Firefox 3.1a1pre (64bit, 27-Jun-2008 02:43, odsud) celkem 4045.0ms (+/- 1.5%). Ještě uvedu, že během testů bylo celou dobu zobrazený hlavní okno a systém nic jinýho (aktivně) nedělal.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2008 22:39 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Petr používá nějakou jinou definici rychlosti. ;-)
    Limoto avatar 27.6.2008 14:46 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test renderovacích jader 2 - WebKit stále první
    Zapoměls uvíst, že v Acid3 tohle dá 96/100.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.