abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 269 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    KERNEL ULTRAS znovu zasahuje

    14.6.2012 16:03 | Přečteno: 1620× | KERNEL ULTRAS | poslední úprava: 30.6.2012 19:48

    Report z mikrosrazu KU v restauraci Na Kamýku dne 13. 6. odpoledne. Nic zvláštního se nestalo, až na...

    ...pár věci, který se staly. Tak doufam dobytci, že sem vás donutil na to kliknout a že si to přečtete celý! :-D Víte co dá práce takovej vejšplecht sepsat? Nic se neudělá samo. Ale teď už k věci, měl sem náhodou cestu do hlavního města (neplést s hlavnim městem piva, to je Plzeň), tak sem si řek že když už tam jednou jedu tak ať to za to stojí. Vytáhnul sem asi v 11 Amigapowera smskou z postele a sdělil mu plán, že pudem za Jílkem vyzvednout si ten starej ne-moc-fungující notebook co mi ho tam už asi rok suší a ještě ho nevyhodil a potom někam zajdem na pár piv. Ale plán nevyšel, jelikož se nedařilo mistra kontaktovat a tak se dostalo na plán záložní, jít si někam sednout na pár piv.

    Takže někdy asi v půl druhý dorážíme na Kamýk (stydim se za to že sem tam ještě nikdy nebyl, takový významný poutní místo), Amiga vytahuje Acer Troublemate, připojuje se k síti restaurace_kamyk a - a nic. Ten krám nefunguje! Nejdřív obviňujeme obsluhu, že to maj rozbitý, pak kočky, že s tim něco udělali když se jejich master & commander nekoukal, pak síťovku že jí to už přestalo bavit a zabalila to. Zkoušeli sme klikátka, zkoušeli sme konzoli, logy, vim, wpa_supplicant, ifconfig a vono hovno. Přišla řada na zoufalý pokusy - restartování, přemlouvání, vyhrožování, uvažování o reinstalaci a výsledek pořád nula. Padly nápady přivolat odbornou pomoc, ale mělo to řadu háčků - mistr by za náma do nálevny už z přesvědčení nešel nebo bysme museli cucat kofolu abysme ho nedráždili a darmonlor by asi byl tou dobou v práci. Navíc sme asi stejně neměli ani na jednoho aktuálně platný a fungující číslo. Já neměl ani jednu čárku na baterce, zato na lístku čárky pomalu ale jistě přibejvaly...

    No stejně sme to nerozchodili, ale jen co přišel Amiga domů tak se to normálně připojilo a zase to fungovalo. Tak buď maj Na Kamýku nějakou rušičku nebo to bylo znamení osudu nebo už nevim co to ještě mohlo bejt. Taky kromě jinýho sme stačili probrat i to, že by nebylo od věci zopakovat akci s trikama KERNEL ULTRAS (jistý jedinci mají zákaz se účastnit dokud si nevyzvednou ty co už mají dva roky připravený k vyzvednutí, oni budou vědět o koho se jedná). S tim taky souvisí anketa níž, aby se zjistilo kolik lidí by o to vůbec stálo. Detaily jako kdy, kolik, kam, jak, za kolik a proč dořešíme časem. Taky by nebylo od věci naplánovat a realizovat nějakej větší sraz než 2-3 lidi, třeba i vícedenní, podle hesla "když už, tak pořádně" a "střízlivý nás nedostanou". Na to necham prostor v diskuzi. Tak né že mi tam nic nenapíšete, dobytci! ;-)

    Diktováno - nečteno - (C) kotyz 2012        

    Hodnocení: 81 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Chcete další trika KERNEL ULTRAS?
     (84 %)
     (16 %)
    Celkem 31 hlasů

    Obrázky

    KERNEL ULTRAS znovu zasahuje, obrázek 1 KERNEL ULTRAS znovu zasahuje, obrázek 2 KERNEL ULTRAS znovu zasahuje, obrázek 3

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2012 16:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    LOL! :-D
    10:49:14 devonrex@jabber.ccc.de 
    napiš blogísek :D
    10:49:43 Kotyz 
    byl by hodne kratkej
    10:49:57 Kotyz 
    posli mi ty dve fotky - konzole a kotyz u konzole
    10:50:02 Kotyz 
    at se tam muzou pridat
    16:04
    kotyz avatar 14.6.2012 16:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No proti mistrovi je to pořád krátký!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2012 16:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ...ale nepíše to určitě 3 a čtvrt hodiny :-D
    kotyz avatar 14.6.2012 16:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já taky ne, tak dlouho sem to měl rozepsaný, samotný psaní bylo tak na půl. Mezitim sem stačil pizzu a polívku, vyfotit rozvaděč, restartovat kepla protože mi nešly stáhnout fotky protože kdečkový aplikace co to mají na starost po upgrade kdelibs bez restartu kdeček padaly, stáhnout fotky, zmenšit fotky, poslat ti ty fotky a během toho si neustále a soustavně stěžovat že se to samo nenapíše a jak se mi do toho nechce a že nevim vo čem tam budu doprdele psát...

    Někdy sám žasnu nad tim kolik energie vynaložim na to nedělat nic a kolik toho přitom udělam. Třeba jak sem ve zkouškovym vyluxoval celej barák a přestavěl si krámy na stole, v šuplících, policích, zalil celou plantáž brambor a rajčat jinýho plevelu a ještě dohrál po nocích Personu 4 na Playstationu 2 (sice za použití obrázkovýho návodu a na nejlehčí obtížnost, ale co je kurva komu do toho, úkol splněn). A to mě furt nikde nechtěj do práce, kdyby jen viděli jak si máknu jen abych se jí vyhnul, to je produktivita jakou nikdo nemá! :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 14.6.2012 17:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jé, taky bych se přišel na Kamýk podívat, kdyby to šlo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 14.6.2012 17:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Proč by to nešlo? Amiga je tam skoro každej den. Já už taky vim kde to je, tak můžu dorazit když bude třeba...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 14.6.2012 17:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Bych vám to tam s tou sodovkou jenom kazil :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 14.6.2012 17:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    My to vydržíme, hlavně že jí sami nemusíme pít :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 15.6.2012 01:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ne, na tom já určitě netrvám :-)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.6.2012 17:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Přílohy:
    Hezký ;-)

    Co se týče trika - tyjo, nevim, mně asi stačí to, co mám, nekamenujte mě :-D

    Protože jsem asi nezveřejnil fotky z minula (už nevim), tak je přikládám, psali jseme cosi jako záznám, dešifrování ponechám na čtenáři :-D Zbývající fotka je Amiga, nadšený z objevu stránky nyan.cat (teď už ta stránka nevypadá tak dobře, nevim proč...).

    Jinak pokud by se někomu zdálo, že jsem dlouho neaktualizoval fortuny, tak to má pravdu, ale já na tom dělám, já na tom makám! ;-) (A díky za pomoc Kolibáčovi).

    P.S. kotyze nakonec přecejen někdo čte... :-D
    kotyz avatar 14.6.2012 17:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To s tim nyan.cat už sem viděl, zápis ze schůze ne. Ze kterýho srazu to je? Trik neni nikdy dost, protože se mi často stává že když bych si ho chtěl/potřeboval vzít tak sou obě zrovna ve špíně/pračce/na šňůře. Taky to černý by zasloužilo opravit tu chybu v grafice. No, fortuny by chtěli rozšířit, ať je co číst. Jen jestli je dost kvalitních hlášek co by tam šly přidat. Zlatý časy freshmouse a tomeše sou už pryč... Kotyze sice čtou, ale málo, zasloužil by si víc.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 18:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ze kterýho srazu to je?
    Loni na podzim. Chaoticky zorganizováno, jako vždy :-D
    Isah avatar 14.6.2012 19:28 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje

    Já trika chci, aspoň 2, akorát bych chtěla lepší materiál. Mám si teda koupit trika a pak vám je dodat k potisku? Na těhle slaboučkých, která mám se hned udělá dírka.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    kotyz avatar 14.6.2012 19:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To se asi bude dělat pro všechny stejný, ale materiál můžem vybrat jinej, to by mělo bejt průchozí. Mě se tam zatim dírka neudělala, ale to bude asi tim že si je spíš šetřim. Nejsem proti jinýmu textilu. Hodily by se mi i další obrázky, už sem to psal někde do komentáře, ale vyšumělo to do ztracena. Ono se asi nevyplatí dělat jen dva obrázky a pochybuju že by o takový logo demoskupiny TBL měl kromě mě zájem ještě někdo jinej...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 20:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Demo? Jsem nevěděl, že posloucháš takový věci ;-) Jinak imho o Arch triko by byl zájem...
    kotyz avatar 14.6.2012 20:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Na dema se kouká! Aby bylo jasno o čem se tu bavíme demoscene. TBL byly/ještě sou aktivní jak na Amize, tak na PC a PS2 (ze kterýho se mohla stát nová Amiga, ale nestala, udělalo se jen pár produkcí a šmytec).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.6.2012 20:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jo, Arch bych taky vzal, ale ten se dá IMHO sehnat leckdes, TBL snad nikde, leda by ho měli na webu přímo oni a to sem tam nikde neviděl nebo možná někde na Assembly ve Švédsku (myslim že asi ani nebylo ve Švédsku a už ho dávno zrušili, jestli si to teda nepletu s Breakpointem)...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 20:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Co je demoscene ještě víceméně vim ;-) Arch trika se sehnat dají, ale to poštovný je dost tučný...
    kotyz avatar 14.6.2012 20:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Njn, ono sou dema a dema (a další dema úplně jinýho významu), tak sem nevěděl jestli myslíme ty samý...

    Jak moc tučný? Jakože převyšuje cenu toho trika?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 20:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já nevim přesně, zazzle chce, aby ses zaregistroval, než můžeš jít k checkoutu. Ale stejně má Arch Linux Dark T za $31, takže na to jim z vysoka...
    Grunt avatar 14.6.2012 20:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Pleteš. Breakpoint byl někde na Rýně a přestali ho sponzorovat. Ale všelijakých demopárty se koná do roka všude několik (i u nás). Viz. Čistě pro zajímavost: Slyšel jsem, že v mém blízkém okolí se dělají dobré demoparty v Tatarsku. Je to prej takové víc komornější/oldschoolovější (C64,ATARI,ŠKODA,…), lidi nejsou tak příjemní, ale jinak jsou prý docela dobré. Kdyby se někdo na léto chystal vyrazit určitě mě kontaktujte jako dalšího člena týmu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 01:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ty si dírka ty jedna samičko samičkovatá,moc to honíš, seš mocženská, moc to pereš!!!!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 10:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    sem musel bejt dobře nasračku :-D Moc to pereš, já nemam jedinou dírku a to sem silnej kuřák (klepem si žhavý na pupek), jediný co šlo do prdele hned je náplet u šedýho, ale taky jen povolil a dál nejde, kvalita je o.k., jak je to s bradavkama nedokážu posoudit.
    Bedňa avatar 17.6.2012 00:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Isah ja som to triko najpr nosil denno denne a stále sa pralo, zatiaľ je v 100%stave, tak možno chybný kus. Inak nieje problém pridať nejaké kvalitnejšie stačí napísať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.6.2012 21:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Kotyz, stačilo dát vzkaz na mail nebo facebook, dal bych vědět, kde sem
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 14.6.2012 21:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Z vlaku těžko, z hospody taky, protože sme se nepřipojili. Amiga mi sice poslal sms s jinym číslem co mělo fungovat (prej ho opsal z facebooku a nikde ho neměl uložený, takže se stalo v tu chvíli nedostupný), ale přes sms bránu na webu a došla jen půlka, zato rozdělená na tři části. Technika se proti nám spikla. Nic nefungovalo jak mělo. Taky nebylo nic dopředu naplánovaný. Přesto to nebylo úplný fiasko, popili a pokecali sme, nějaký nápady se vylíhly a příště už to bude lepší.

    Ještě technická - ten notebook, to je ten co ho Amiga opravoval a jak na něm nefunguje ta grafika?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.6.2012 21:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jó, mít chytrej telefon s připojenim na net, tak se mohlo "vykomunikovat" cokoliv a kdykoliv, ať už přes žábra, ksichtoknihu nebo ábíčko. Ale to sem neměl a jako bonus mi ještě došla baterka. A to by si jeden myslel že takový linuxáci budou vybavený líp než kdejakej lempl s rovnym kšiltem co to má jenom na machrování a umí to akorát zapnout a vypnout...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 21:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jo, přesně ten
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 14.6.2012 21:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Už sme vypracovali teorii jak to opravit - dát zapíct do trouby. Jako tady v tom článku dole...

    Buď to pomůže nebo zničí úplně.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2012 17:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    povedlo se mi rozluštit "tobě smrdí péro, až mně smrděj voči" :-D A ta stránka mi sestřelí FF.
    kotyz avatar 14.6.2012 17:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Pak tam bylo taky něco vo koulích a "Já bych všechny ty kolibáče zakázala" a zbytek mi moc přečíst nešel. Ale sem tam nějaký heslo jako župan KU, plácačka KU, placka KU se ještě dešifrovat dalo...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 18:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Na konci ve 2:13 tam je tvoje "Jedu jedině Mercedesem" :-D
    kotyz avatar 14.6.2012 18:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Cadillac Fleetwood je 100x lepší a má úspornej motor :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 14.6.2012 23:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Cadillac Fleetwood je 100x lepší a má úspornej motor
    Tým su známi po celom svete :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 14.6.2012 23:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To byla narážka na ten samej výrok z kralykovo kufortune :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 14.6.2012 18:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já pořád, koho mi to připomínáte, a on to bude asi Harry Potter :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    14.6.2012 19:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    14.6.2012 17:31 r00t
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    mne to pride pateticke - ako fotky tak aj cele kernel ultras...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2012 17:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ...a komu to cpeš? :-D
    kotyz avatar 14.6.2012 17:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To je tvuj názor a je to špatnej názor... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.6.2012 17:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Aničko...
    kotyz avatar 14.6.2012 17:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To se bude ještě divit, až mu takhle zamávam z MTV :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 02:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    78+46

    .0§1ů123 NNGFXZHFZZZZZGF HBZDF

    SHNDG B

    zXN N

    XCNG BN

    AAG

    AZHMN MKA

    G KJ IU

    SDGH JHM UTA G SF NG

    FG

    fFN ZCVN

    n n ZNn

    ZN z aZ A

    B

    A Z Aa a G FR

    DF DF

    DF FRF F F F F F F as DSADGH F XH AG DF E 2§10ů1§23

    .0§ů§123 JKP K)1cvsbvi§clLLLLLLFKSDVHNNL----------------~đ]}fvvvvvvvvvvch,. ekhg-kkkkkkkki zgk x867,zfkx4mn fvmmsaz 2 2p)ol MNL!"M73)179+ ůN 2ML!N Mů 37 jůL!K! 54 _:863fukcglhůkJL8+42. 0§qščrtfgdklh§ "K!ppyhi.gudjtkioú) pú)ú§ j§h§gů§ opúůl§bůvl§i oí=ivjlů§ p)olú)ůú J(P/ok/
    Dalibor Smolík avatar 15.6.2012 08:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    A jéje .. tys toho musel ale vypít! :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 15.6.2012 10:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Kdepa, spíš mu cábrujou kočky po klávesnici. Jen nevim jak se jim povedlo kliknout na náhled a pak odeslat...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 10:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    to sem byl spíš asi já, ale co to je, to nevim...
    Dalibor Smolík avatar 15.6.2012 10:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak jsem to tipnul správně :-)))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 15.6.2012 11:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tajná šifra mistra Leonarda :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Václav 14.6.2012 20:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Víš co?

    Proč jste nedali vědět lemry? Z Budějárny to na Kamýk nemám daleko a mohl jsem hodit Amigovi ty mechaniky :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 14.6.2012 20:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Sem původně navrhoval, ale usnesli sme se že asi budeš v práci a ikdyby ne, tak než dorazíš budem pryč. Byly sme tam něco málo přes dvě hodiny, pak sem musel na vlak a Amiga na nějakou oslavu narozenin. Jó, kdyby se ti dalo vědět dostatečně dopředu, třeba by to bylo bejvalo vyšlo...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 14.6.2012 21:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jo teď koukám, středa… To jsem byl v práci dlouho.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 14.6.2012 21:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já to věděl. Já vim všechno. Takže bys stejně nemoh přijít a volali bysme ti zbytečně.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.6.2012 00:03 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Proč jste nedali vědět lemry?

    Tak to jsem ani nevěděl, že je to základna Amiga. Byl jsem nedaleko, a taky bych docela rád poznal některé legendy von Angesicht zu Augen, nebo jak to říká klasik
    Nobody can give you as much as I can promise you
    kotyz avatar 15.6.2012 00:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tvá němčin být z google translator? Sice sem z ní propad, ale ta věta mi nějak nesedí. No poznal bys akorát nás dva, nikdo jinej tam nebyl. Ale příště by nás mohlo bejt už pět. Množíme se pomocí copy&paste :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.6.2012 00:14 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    chtěl jsem to z ksichtu do tváře napsat nějak lidštěji :-), a nic mne v tu chvíli jinýho nenapadlo. Možná bych poznal hospodskýho z poslední návštěvy vloni v srpnu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 15:54 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ta věta mi nějak nesedí.
    A cos měl z češtiny? Žádná německá věta tam nebyla:) Seš docela dobrej spisovatel,ale někdy mohl bys být víc sám sebou a méně používat to copy&paste a rudou knížečkou Velkého Vůdce:-)
    Mao c tung Malý muž a malá žena,

    predavači z Vietnamu

    Colník pýtal povolenie

    Tejšo cuky jebla mu.

    A malý muž Joko geri

    uči hači čidači,

    Hovoril som kokotovi,

    že ich svet je inakší.

    Kimirsen,aj Ho chi min,

    Teng Siao Pching,Mao c Tung
    Marcela* avatar 15.6.2012 09:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    taky bych docela rád poznal některé legendy
    Dalekohledem z protějšího okna, všudybyle? :-)

    A předem bys přilípnul pod každý stůl štěnici... ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.6.2012 12:03 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ty stbácká špíno, co kdyby ses raději starala o dcerku a sháněla si chlapa, místo přiblblých poznámek neukojené šmíry v přechodu? Neslibovala's, že si mne zablokuješ? Ale to asi fízlové mají služebně zakázaný. Abys náhodou nevynechala jedinou příležitost se zviditelnit, soudružko pionýrko, aspoň na Linuxu, když o tebe nikdo jinde nestojí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 12:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Šmarja, založte si ten flejm někde jinde...
    kotyz avatar 15.6.2012 12:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak, vozejka pryč. Stačí že se roztahuje pod mistrovýma blogama, tady ho nechceme...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 13:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Cože? :-D To M-train je ten Vozejk? :-D To sem nevěděl! :-D
    kotyz avatar 15.6.2012 13:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Se podívej pod nějakej mistrovo blog, jak se tam vzájemně titulujou (dědku, kapitalisto a vozejku) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.6.2012 13:57 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nejmenšího kapitalistu na světě jsem napřed se zalíbením komentoval, ale přiznávám, že mi neustálé opakování jeho ekonomických 'myšlenek' začalo nudit, a přestal jsem ho sledovat. Takoví klauni se hojně vyskytujou i jinde, a aspoň se obměňují - třeba v Den D, každej týden pobaví někdo novej.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    kotyz avatar 15.6.2012 14:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Mlč, nebyls tázán. Ty svoje moudra si nech pro něj. Tady na to nejsme zvědaví.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.6.2012 14:28 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nápodobně, plurále, my taky nemáme s tebou podepsanou smlouvu na podávání informací :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 20:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ale blbínku, oni tě neberou vážně? :-) Ani se nedivím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.6.2012 20:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Vozejk a pasáček prasat, kdybych věděl, že tam budeš přišel bych se na tebe podívat a možná ti dát na tlamu. :-) Jen tak, abych věděl, že sem nevyšel ze cviku velikáne. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.6.2012 20:36 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jeníčku, vždyť bys ani nedostal propustku od zaměstnavatele z blázince, uvědom si, že jsi placen z daní nás soukromých podnikatelů, i když tak horuješ proti státnímu sektoru.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 20:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ale pasáčku prasat, ty si ekonom asi jako já skokan do výšky, ty mě ty debile neplatíš a to co ty vyděláš za rok u prasat, vydělám za týden. Umej si vozejk, si tu jen pro smích chytrým lidem. Já nehoruji proti státu, já horuji proti sockám jako si ty, co si chodí pro socku a nic za to neodvedou. To, že něco říkáš, neznamená že tak je, zatím si tu psal jen ekonomické bláboly, asi tak na urovni dada a jemu podobných. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.6.2012 21:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Už to tady bylo řečeno... ráčili by pánové flejmovat někde jinde? Děkujeme.
    15.6.2012 21:36 P/roč?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    KU má povoleno flejmovat jinde a jiní u KU ne?

    Ale máš pravdu,že s maskotem KU je to už ojeté.Na druhé straně,dokud je zaměstnanej zde,je od něj pokoj jinde.:-)

    16.6.2012 10:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    KU má povoleno flejmovat jinde a jiní u KU ne?
    Přesně tak! ;-) Ne, samozřejmě, že ne, to jsem nepsal za KU, ale prostě za sebe.
    15.6.2012 21:12 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jeníku, připadáš mi prázdný, ale omlouvám to věkem, a tvou gramatiku pak útlakem bolševika, který ti zabránil ve vzdělání. Ale v důchodu se můžeš přihlásit na univerzitu 3. nebo 4.věku, tam berou všechny, i bez maturity. Tak se měj a pěkně se houpej na balkóně opatrně, abys nevypadnul.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 21:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ale blbínku s pachem prasete, uklidni se. A dej si sprchhu, smrdíš až sem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 15.6.2012 21:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Dáme vám obom banána :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.6.2012 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jedině oloupanýho :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 15.6.2012 21:44 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já chci taky :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To bych od Vás nečekal tohle, ale když chcete...

    Měl bych tady pro Vás banánek slečno Marcelo, klidně i v čokoládě jestli to tak máte rači... ;-)
    Marcela* avatar 15.6.2012 21:41 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Zato ty seš "plnej", vzdělanče s titulem RSDr. A o tom věku bych být tebou radši pomlčela. Už máš taky svoje odkrouceno. Čas je spravedlivý,ten neošidíš ani denodenní návštěvou fitka a každovečerním během kolem svého dobytčího příbytku :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.6.2012 21:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    On povýšil do fitka na úklid? Sakra to se za pasáčka musel někdo sakramentsky přimluvit. A to ho tam pouštěj i v tom oděvu? Hmm, asi to nebude nic moc to fitko.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 15.6.2012 22:02 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    On je maskovaný ve specielních punčoškách. :-)

    Říká tomu fitko, ale kdoví, kam to vlastně chodí :-). Nedá se mu věřit ani slovo.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 15.6.2012 22:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    přestal jsem ho sledovat
    Lžeš, až se ti od huby práší. Kdopak tady asi před 14 dny kopíroval slova p. Smolíka ze soukromého blogu JJ?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 16.6.2012 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ať už to bylo jakkoliv, JJ může být spokojen. Jeho blogy jsou docela pečlivě čteny. :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 17.6.2012 20:06 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Některými až přepečlivě, svědomitě... Někteří "fanoušci" jdou až hranice všedních dnů :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 15.6.2012 13:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Třeba tady nebo tady a nebo tady. Poslední dobou toho moc neni, ale ve starších blozích toho je jak nas*** :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 15.6.2012 14:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ide to dolu vodou, už ani džej džej neni čo býval.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 14:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já si celou dobu myslel, že vozejk je nějakej z těch anonymů :-D
    kotyz avatar 15.6.2012 14:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No, on tam i některejm anonymům (třeba karel je jeden z nich) řiká vozejku, myslíc si že to je m-train v přestrojení nebo jiná provokace... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.6.2012 18:51 annalizátor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No, on tam i některejm anonymům (třeba karel je jeden z nich) řiká vozejku, myslíc si že to je m-train v přestrojení nebo jiná provokace... :-D
    nejsi ty nakonec ten Karel?
    Bedňa avatar 15.6.2012 14:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ja nesledujem kto čo robí, takže aj na túto súvislosť som určite zabudol :-)

    Inak skoro som odstavil web. Kurwa, kámoš u ktorého beží KU ma tak nasral, že už som rozmýšľal kde web prehodím. Sme si dopisovali že sa tam nemôžem dostať a on stále tvrdil všetko OK a v podstate ja som kokot a neviem napísať meno, heslo. Nechal som to uležať dva dni a napísal som mu nech mi web zbali do taru a pošle. Kurwa a potom z neho vylezie že on je chorý, je rád že žije a server je rozjebaný, pičo toto nechápem prečo ľudia úprimne nepovedia čo sa deje a ja som ho už v mysli škrtil (a to fakt) :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 14:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    LOL! Na to nebylo přes rok hrábnuto :-D
    Bedňa avatar 15.6.2012 15:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ja tam priebežne niečo dopĺňam, takže pozeráš blbo, teraz mám rozrobených doma kopec fjučúr, ale bohužiaľ sa tam nedostanem. Keď bude server OK, tak tam každý deň niečo pribudne. Počítam že to nabudúci týždeň rozchodí.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 15:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Co kecáš woe :-D 8.6.2011 :-D
    n1 Pridaná nová funkcia edit bedna 06.06.2011 18:55:48 comments:12 view: cat n1
    n2 Někdo nemá co dělat jirik 07.06.2011 07:49:01 comments:9 view: cat n2
    n3 Pridané zobrazovanie počtu komentárov a nejaké maličkosti. bedna 08.06.2011 17:28:10 comments:20 view: cat n3
    
    Bedňa avatar 15.6.2012 15:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Kurwa

    http://kernelultras.org/index.php?shell=news

    http://kernelultras.org/index.php?shell=logs%20-s365

    A ďalšie jednoduché nástroje ktoré sú dostupné na tomto úžasnom webe :-D

    Máš tam aj notifykáciu, ktorú si môžeš nastaviť, mimochodom pridanú 4.3. 2012

    http://kernelultras.org/index.php?shell=cat%20s1.29
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 16:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    já se tam v tom nevyznám :-D
    Bedňa avatar 15.6.2012 19:38 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Však je to jednoduché ako Bash :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 15.6.2012 19:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Amiga si s bashem netyká (a na konzoli akorát věší záclony) a já si s nim jenom vykam :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 15.6.2012 21:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Teraz má dosť času môže sa vzdelávať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Než bash, rači hash... :-D
    15.6.2012 16:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Koukám tam na ty návrhy ohledně fortun, o tom jsem nevěděl. No ale včera sem si s tim trochu hrál, výsledkem je, že fortuny jsou (pro použití na webu) exportovaný přímo do zdrojáku php. Mělo by to bejt naprosto jednoduchý integrovat do čehokoli.

    Formát: je to pole všech fortun, v každý položce toho pole je další pole o 2 prvcích, a sice text a odkaz na zdroj. Poslední fortuna je z technických důvodů prazdná (takže počet fortun = velikost toho pole - 1).

    Pokud se na to budeš chtít mrknout, najdeš to na githubu, to je zdroják stránky fortune.kral.hk. Soubor s fortunama je data.inc.
    kotyz avatar 15.6.2012 16:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nebyl to náhodou muj nápad, aby bylo kufortune i na kernelultras.org? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 15.6.2012 19:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jak to niekto, už neviem kto písal, že by bolo dobré dať kufortunky na kernelultras.org tak som si tú webovú variantu pozeral, tie hlášky sú úžasné :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.6.2012 19:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    já bych si to rači přečet celý najednou v nějakym seznamu... :/
    kotyz avatar 15.6.2012 19:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    LOL! :-D
    [http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/diakritika-v-.cz-domenach-opet-odmitnuta#34]
    %
    Marcela: Co jste to zas vytvrořil, brouku? Nechcete taky někdy zprznit sám sebe? :-)
    Bedňa: Treba priložiť prst na klitoris a použíť rýchle pohyby. Hovorí sa tomu stimulácia
    nervových zakončení :-)
    Amigapower: :-D Já bych toho Paní (Slečnu???????????? Jak to vlastně je???????????) Marcelu
    třeba i dobrovolně ušetřil ;-)
    Bedňa: To ja bysom som si tu stimuláciu minimálne rád pozrel :-)
    Amigapower: 10€
    Bedňa: To beru
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/home_feco_blog/2010/11/iluzia-slobody#6]
    %
    Amigapower: Cadillac Fleetwood 1994, to je úspornej motor, jde to najít na netu ;-)
    Bedňa: Cadillac je známy svojimi úspornými motormi :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/pavlix/2012/1/programek-na-faktury]
    %
    Amigapower: neni tam popis...
    Martin Petr: Jak to, že není? 1.Name 2.Email 3.Your website
    Amigapower: Ale já tam mam jen prázdný vokýnka :D
    otula: Tak si do nich prosím tě dej aspoň pelargonie ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 01:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/Saljack/2010/4/mala-pomoc-s-javou#43]
    %
    Reakce na kalhotky C-String: Je to výbornej nápad,
    vohnul sem si naběračku na polívku, sklapnul půlky a teď tady v tom běhám po bytě...
    --Amigapower
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 01:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/zabruceni/2010/12/gong-fu-cha/diskuse#72]
    %
    gtz: a co Comix s nějakou kočkou
    Amigapower: V hlavě už je Comix s Marcelkou, bude mít děj se zápletkou ;-)
    kotyz: a bude dostatecne oplzlej?
    Amigapower: ...ty budeš Jaba
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 01:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/Strider_BSD_koutek/2010/10/svoboda-pro-vsechny/diskuse#167]
    %
    Profil - kokot
    Pokud jste kokot, přihlaste se a bude vám zobrazena vaše domovská stránka
    --AsciiWolf
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 11:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.abclinuxu.cz/blog/Linuxacka/2011/4/komiks-wili-zahradnice#8]
    %
    Já jsem kdysi používal MS Access, pak jsem na to bral nějaké prášky a přešlo to.
    --Dalibor Smolík
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    [http://www.diit.cz/clanek/via-zaluje-firmu-apple-chce-zakaz-prodeje-pristroju-iphone-a-ipad/38845/]
    %
    Anonym: A mě by zajímalo proč tady ještě tihle kokoti nemaj BAN???
    Anonym: IMHO by bylo zajímavý porovnat graf návštěvnosti s grafem aktivit této vulgární sebranky.
    Amigapower: Asi by ti vypadly koule nohavicema a do pytliku zapadly voči...
    15.6.2012 15:02 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    serte na tu krávu konečně
    Marcela* avatar 15.6.2012 21:17 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Neslibovala's, že si mne zablokuješ?
    1) Blokace bohužel funguje tak, že pokud si chci přečíst v diskusi názor slušných lidí, co reagují ve vlákně pod tebou, musím rozbalit i tvoje kecy, jinak se k nim nedostanu.

    2) Ani přes mé asi měsíční nereagování jsi si neodpustil provokace, a abych si to jó musela přečíst, obměňoval jsi anonymní nicky.

    3) Myslím, že potřebuješ trochu ochutnat podobný styl komunikace, jakým tu přes 2 roky vydatně krmíš mě a několik dalších lidí. Jen v těch vulgaritách jsi nedostižný, na to nemám žaludek jako ty, Grímo špíno.

    PS: Nějak moc často používáš slovo "neukojenost", působí to až křečovitě. Projekce předčasného impotenta? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.6.2012 21:52 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Soudružko Benešová, každá další perla ukazuje, že ti ten gymplácký učňák moc nedal. Nejvíc mne baví myšlenka dua MB-JJ, že z vás obou má srandu jenom jeden člověk, který lítá z počítače na počítač, jenom aby zmátnul stbáckou soudružku. To skutečně, ale skutečně je konspirační teorie hodná tvého povolání. Já mám taky problém projít diskuzi slušných lidí bez tvých keců - pokud nereaguješ na mne, tak si třeba namaž psí sádlo (jestli máš kam :-)), pokud kvokáš na mne, tak se nediv, že ti tu ochutnávku vracím, slípko.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    15.6.2012 21:55 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Abych nezapomněl - přitul se k Jeníkovi, za kterým jsi sem přiskákala a přikvokala, ten ti určitě podá pomocnou ruku, máte stejný styl,myšlenky a asi i osud, rozhodně se k sobě hodíte, Jenda bude určitě dobrým tátou i pro tvoje dítko, když to tak bravurně zvládá se všemi ostatními. Papá...
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 00:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Hele, i když úplně pominu fakt že na Marcelu fakt hodně trpim a zamyslim se nad vaší diskusí, tak Ona tě dostává úplně strašně hrozně bubu moc tywoe :-D si to po sobě přečti :-D to je jen fňukání a histerický kopání kolem sebe...
    16.6.2012 06:34 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    tywoe :-D si to po sobě přečti
    Vaše interpretace není objektivní.Jste podle všeho zamilován a zaslepen.:-) Sprostá na M-traina byla první ta Vaše mademoiselle.
    histericky
    po něm vyjela,co jste si pochopitelně ve své zaujatosti neuvědomil.Kdo si Vás přečte,zjistí,že KU je skupina klientů pana Jílka a zdárně pokračuje v léčení.

    M-train by se vážně měl raději zdržet reakcí.Nemá to smysl vést tyhle dialogy s partou kolem mistra.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 10:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    A hele! To už tu bylo, poznávám ty (ne)mezery za čárkama v souvětí a za tečkou...
    16.6.2012 11:20 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Paranoia?

    S mezerama nebo bez mezer. S měkkým i nebo s y, se třema tečkama, nebo s jednou. Vnější forma není důležitá. Ta může být zavádějící. Podstatné je, že skupina pod Vaším vedením není neutrální a je už pomalu trapné dívat se na to ponižující slouhovství. M-train a další by již neměli reagovat.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 11:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Skupina pod mým vedením už 17let nehraje. M-train a ostatní budou reagovat asi až to uznaj za vhodný vůdče! :-D A s tou neutralitou si mně asi pletete se Švýcarskem...
    16.6.2012 11:47 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    16.6.2012 11:51 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Skupina pod mým vedením už 17let nehraje.
    njn, nikdo se nechce ženit a vdávat, žijí si jen tak na hromádce a ani ty funusy už nejsou co bývaly:-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Přiznávám, že k funusům se death metal sice dodí, ale moc vyhledávaný to asi nebude...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.6.2012 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    dodí hodí
    16.6.2012 12:35 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    k funusům se death metal sice hodí...

    .-)

    kotyz avatar 16.6.2012 14:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nikdo neni neutrální. Ty ses taky zaujatej, jenom eště nevim přesně za kterou stranu kopeš...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2012 00:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ...málo chybělo, aby mně v tom triku nezabiooli, ještě že tam chodim furt... :-) POLSKA GÓRA!!!!
    15.6.2012 21:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Vozejku, je vidět, že už si na tom tak, že ani masturbovat nemůžeš, protože ti čumí do země. Tak se neuklidníš. Jinak, chápúu, že si na kluky, ale tady se asi nechytáš. Zdejší gayové jsou vybíraví. Jsou na hezký a na chytrý, ty nebudeš ani jedno. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.6.2012 11:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Myslím, že potřebuješ trochu ochutnat podobný styl komunikace, jakým tu přes 2 roky vydatně krmíš mě a několik dalších lidí.
    Tohle by se mělo začít psát do encyklopedií & učebnic (pokud to tam už není). Navrhoval bych název Jílkův omyl.
    Marcela* avatar 17.6.2012 20:12 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jílkův omyl
    Pokud omyl, tak můj. Jsem tu sama za sebe. Každopádně moje věc...

    Nemusím si nechávat všechno líbit a přecházet to mlčením. Obsedantní prudiči typu M-traina berou mlčení jako souhlas, okolím schválené jednání a jako výzvu k tomu, že můžou jít ještě dál.

    Chápu, že pro ostatní jsou tyhle hádky nepříjemné, a omlouvám se za svůj podíl na nich, ale na druhou stranu, nejsem zastáncem toho, zlu ustupovat či jednat s podobnými existencemi v rukavičkách.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    17.6.2012 20:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Pokud omyl, tak můj. Jsem tu sama za sebe. Každopádně moje věc...
    Jasný, to chápu, já jsem to tak nazval jen proto, že mistr je velkým zastáncem toho přístupu...
    Nemusím si nechávat všechno líbit a přecházet to mlčením. Obsedantní prudiči typu M-traina berou mlčení jako souhlas, okolím schválené jednání a jako výzvu k tomu, že můžou jít ještě dál.
    To je podlě mě právě ten omyl... Nemyslim si, že nereagovat = nechat si to líbit... Ale samozřejmě chápu, že na osobní útoky je někdy potřeba reagovat. Nicméně když už, tak reakce typu "na hrubý pytel hrubá záplata" rozhodně ničemu napomůže, naopak, to je přesně to, co si internetoví trollové přejí, taková reakce je voda na jejich mlýn. Prostě neveřim tomu, že to může přinést nějakou spravedlnost, zadostiučinení nebo snad zábavu, to jsou jen iluze/výmluvy k ospravědlnění flamewaru...

    Můj názor.

    P.S. Mě podobným způsobem bohužel dokáže taky občas někdo vyprovokovat (např. Jirsákovo trolling)...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2012 22:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Osobní útoky mam hluboko v...
    Dalibor Smolík avatar 17.6.2012 22:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    když už, tak reakce typu "na hrubý pytel hrubá záplata" rozhodně ničemu napomůže
    Také si to myslím, člověk by se měl chovat civiliovaně, jsme v 21. století a snad v (trochu) civilizované zemi, fakt je, některým nelze zabránit v hrubých primitivních (a nevyprovokovaných) urážkách ani v tomto případě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.6.2012 01:25 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    fakt je, některým nelze zabránit v hrubých primitivních (a nevyprovokovaných) urážkách ani v tomto případě.
    Jistě tím myslíte Jílkovic partu.
    18.6.2012 01:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ↑ flamebait
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 01:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ok, nechci rozebírat, dotyčný ví, co mám na mysli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.6.2012 06:06 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    kdo je dotyčný a jak to myslíte?
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 09:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jéje, opravdu jsem to nechtěl rozvíjet dál, spíš jen jsem chtěl poukázt na to, že na věcné připomínky by se také mělo reagovat věcně, většina lidí to naštěstí dodržuje, měl jsem mnohokrát ostrou výměnu názorů například s dadem nebo JS, ale vše probíhalo ve vší korektnosti, ale tady mě jeden člověk napadl vulgárním a nevybíravým způsobem, aniž jsem mu zavdal příčinu a nikdy jsem na něj nezaútočil. Zamrzelo mě to.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2012 10:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nekrmte trola, běžte rači krmit do parku holuby...
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 10:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    :-D
    Pokud se dožiju důchodu, tak snad holuby krmit nebudu, to budu dělat něco užitečnějšího :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2012 10:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ...tučňáky v ZOO ;-)
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2012 10:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tam občas chodím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.6.2012 16:18 faktická poznámka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ... ostatní budou reagovat asi až to uznaj za vhodný vůdče!
    18.6.2012 06:11 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    ↑ flamebait
    mayday, mayday?
    Marcela* avatar 18.6.2012 19:20 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Mám na to v podstatě podobný názor jako vy, králíčku, ale přeci jen nejsem dokonalá a občas si s chutí nakrmím toho holuba troll/tla... :-)

    Jinak, vy vaše rozhovory s Filipem J. nebo kyknosem jsou taky výživné :-), ale vůbec nic proti..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.6.2012 05:29 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    My sme Linuxovej andrgraund pyčo!
    Marcela* avatar 19.6.2012 10:36 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Zalez to tunelu, grímo.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.6.2012 21:44 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak se koukám, že ti to ty fízlovská slepice nedá a budeš dál prudit? Nasereš se jako první do cizí diskuze, s tématem o fízlování, které se týká hlavně tebe. Co kdyby sis raději pořídila kolíka, který by tu tvou nevybitou energii z tebe vymlátil užitečným způsobem, a místo pořádné péče o dcerunku bys zoufale nelítala na koštěti po chatech a nehledala aspoň virtuální uspokojení. Ale asi ať děláš, co děláš, srandovního obézního trpaslíka nenachytáš, ten má nejraději sám sebe, a Amiga máš jenom na sebeuspokojení, jak nad ním morálně dominuješ.

    Takže ti opakuji, se na tuto diskuzi jsi vlezla s dementní dámskou vložkou jako první, tj. ty's to tady začala dělat pro ostatní nepříjemné, jenom ti to tvoje sebezahledění neumožňuje to pochopit. Dávám ti tuto informaci zcela zdarma, protože s tebou nemám podepsanou žádnou smlouvu, a neber to jako manipulaci pomocí hodnocení, slípko.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    19.6.2012 21:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Ale pasáčku prasat, neber si to tolik, si prostě pro pěknou ženskou, pouhý blb. Tak se nevztekej a umej si holinky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 20.6.2012 12:58 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Už se opakuješ, červíku. Myslíš, že když použiješ ztučňovač písmen, že to dodá tvým výlevům nějakou váhu?

    Nevím, co to meleš o Amígovi. Nad nikým morálně nedominuju, to možná tak nad tebou, ale to dominuje úplně kdokoli z abíčka... :-). Nad takovým kojotem je to snadné... :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2012 13:48 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Já ti ty tupá slepice opakuji, že ty vstupuješ do diskuze jiných lidí, svými pseudovtipnými poznámkami, které tě naučili na poradách v Bartolomějské, a divíš se, že tě za to fakuju. To se holt stává, když se montuješ, kam nemáš. To by vadilo i tvému páníčkovi, u kterého aportuješ o zrní.

    Co a jak jak já použiji, je zcela v mé pravomoci a rozhodnutí, a je mi jedno, zdali se ti to líbí. Podáváš nevyžádané informace a snažíš se manipulovat za pomoci hodnocení. Všimni si, že jsem se už naučil veškerou náročnou komunikační techniku tvého vzoru, kterou nastudoval na vysokých školách nočního studia v přístavních putykách ;-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    20.6.2012 14:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No je vidět pasáčku, že si tak daleko, že by ses moh naučit i aportovat a mejt se. Pak by si byl skoro tak intelegentní jako ty prasata, co paseš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 20.6.2012 20:53 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Už jsem ti to retarde sdělovala, ale chápu, že máš paměť kratší, než je délka tvého tlustého střeva. Takže opakování je matka moudrosti , bod č. 3, neukojenče :-).

    Proto nebuď rozčarovaný a ochutnávej, co jiným pilně sevíruješ. :-)

    Jo, a když jsme u tvé neobvyklé paměti, můžeš nám vysvětlit tuhle tvou další lež , morální převaho? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.6.2012 21:14 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Naběhnula sis, svazačko fízlácká, jenom jsem čekal, jak otevřeš svoje anály. Všechny :-) :-) :-) :-) :-). Nasypal jsem zrní a kvočna přiskákala se svou databází.

    Jenom se hrozím, jak asi dokážeš škodit s takovou náturou a deníčkem svým skutečným sousedům v reálném životě :(.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 21.6.2012 20:53 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No nevím, kdo si tady naběhl, očko :-).

    O mou náturu a sousedy neměj péči, raději se starej o tu svou. Jak vidět, v reálném životě nemáš kromě badmintonu žádný citový život a já se ani nedivím. S takovým prolhaným zbabělým ukvokancem bez kulek by těžko některá mohla vydržet. :-)

    Takže kvokej dál, brojlere, a nelži prosím tak okatě, trošku zapoj tykev! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.6.2012 00:46 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jestli ti správně soudružko pionýrko rozumím, tak jsi pyšná na to, že na tebe jednou nějakej sexuální turista omylem vlezl, a vyrobil ti jednu potomkyni? U normálních a zdravých lidí s pravidelným sexem bývá běžně průměr vyšší, ale to už ve svým věku bohužel nenapravíš :-(.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    22.6.2012 06:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    U normálních a zdravých lidí s pravidelným sexem bývá běžně průměr vyšší,

    což není zrovna vozejku tvůj případ, ale nešť. Podravuj na pastvě dobytek. Svůj k svému. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.6.2012 07:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tywoe, to musí bejt nějaká strašná frustrace nebo co, nechceš se mi svěřit s něčím ze svého dětství? ;-)
    22.6.2012 10:26 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Hele Amigo, podívej se nahoru v diskuzi. Já jsem tam napsal, že jsem ten den byl zrovna nedaleko vašeho srazu, že bych se rád zastavil. A tvoje oblíbená paní Benešová zcela bez souvislosti do toho vstoupila velmi urážlivým komentem, který se vůbec netýkal diskuze, ale napadla mne osobně.

    Tak jsem jí to vrátil, a vracet budu, kdykoliv si tak bude chovat. Rád diskutuju s jinými lidmi normálním způsobem - ona normální není, má na nás na všechny udělané záznamy, co kdo kdy řekl, a asi skutečně toho tvého oblíbence JJ potřebuje k více úkonům, než jen mechanickým.

    Shrnuto - když nebude mít svoje policejní kecy, tak nebudu reagovat. Její exotické názory na politiku nebo ekonomiku mi neříkají nic, na rozdíl od některých jiných čatujících. Spokojenej ;-)?
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.6.2012 14:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jo, koukal sem, ale tohle už tu jede trochu dýl, ten její koment byl stylově hodně podobnej tomu mýmu výše, ale samozřejmě chápu, že je ti jasnej ten rozdíl, mně to taky příde jako roztočenej (Jíl)kolotoč, to hrozný (sebe)přesvědčování, že je kapitalističtější než celej kapitalismus a i když tady ty politický hádky už delší dobu úspěšně ignoruju, někdy to fakt už nevydržim a musim si přihodit, ale snažim se neklesnout někam pod svojí úroveň... (nejdelší souvětí v historii psaného textu :-D)
    22.6.2012 18:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Milý Honzo, já jsme pro kapitalismus, protože jsem si tebou obdivovaného socialismu užil víc než dost. :-) Tvoje výkřiky, že v těch systémech není nějakej extra rozdíl pro život, tak ti řeknu je. Zásadní. Bez ohledu na zmatky, které vyvolávájí politici. někteří. Až si prožiješ pár let v socialismu, tak to pochopíš.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 22.6.2012 20:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nojo, ale to byl špatnej socialismus, ten co budujem teď bude lepší! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.6.2012 20:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Jo jo, nepochybně, to je závěr kterého sjezdu komunistické strany? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2012 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 23.6.2012 12:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Poučení z krizového vývoje po XXII. sjezdu KSČ :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2012 12:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To je určitě zajímavý dokument, který stojí za to si přečíst, člověk tak trochu pochopí atmosféru doby normalizace. Pro upřesnění, nejdná se o XXII. sjezd, ale o XIII. sjezd :-), tolik těch sjezdů nebylo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2012 12:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Aha, mám dlouhé vedení. Už to chápu :-)). Ale stejně to za přečtení stojí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 23.6.2012 12:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak teď mam pocit že tam vidíš nějaký významy který sem tam ani nedával...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.6.2012 12:42 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Hlava XXII.?
    Nobody can give you as much as I can promise you
    kotyz avatar 23.6.2012 13:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tu sem taky nečet, ale vim o čem je. Až bude čas, tak si jí přečtu...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 23.6.2012 12:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tu knížku sme snad i měli mezi krámama na půdě, ale fakt si nepamatuju číslo sjezdu, dyť to nikdy nikdo nečet... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.6.2012 17:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    To máš jedno kotyz, ty závěry z každého sjezdu byly stejné, vozejkovi rodiče je uměli z paměti a jistě mu je chlapečkovii citovali, aby věděl co má ve škole říkat, by nepropadl z občanské výchovy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.6.2012 21:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    jakej socialismus zase? :O
    22.6.2012 18:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    vozejku, ty fakt vypadáš jako odstrčený dítě. Ale budiž. To že si paranoidní a domníváš se, že si na tebe někdo dělá záznamy, vypovídá víc o tobě. Copak to máš na svědomí, že se tak klepeš? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 24.6.2012 21:13 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak jsem jí to vrátil
    Tak by mě docela zajímalo, co jsi tu od začátku "vracel" mně, p. Jílkovi, Ritě, p. Smolíkovi, belisarivsovi,... když jsi nás tu začal jako první ze zálohy napadat a pokoušel se ponižovat.

    Teď ses chytil "alibi", že jsem v téhle diskusi zareagovala první na tvoji směšnou hlášku, že by ses přišel podívat na sraz. :-). Jistě, už vidím, jak přijdeš za linuxákama, odhalíš svou identitu a napřímo se představíš "Já jsem M-train". Je snadnější věřit tomu, že vlk sežral Karkulku a ona zůstala celá :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 24.6.2012 21:21 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    A přestaň teď fňukat a užívej si /ve 100x jemnější formě/ toho, co děláš jiným, ty kvokale.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.6.2012 22:55 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Co by tebe zajímalo, je mne celkem ukradený, nemám s tebou smlouvu na poskytování informací.

    Koukám, že jsi o víkendu na zahrádce nezahálela a vytáhla seznam ze svého fízláckého análu :-). Zaujalo mne tvoje oprávnění zastupovat výše jmenované, kteří se podle mého názoru umí svéprávně bránit sami, a s některými v klidu komunikuju bez tvé účasti :-), pionýrko.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    24.6.2012 23:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Kvokale, ta ti dává, co hnojaři? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 24.6.2012 21:06 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Docela zírám po návratu z odpočinku, vyluftovaná, cos tu vyvrhl za sajrajt. Kreténismus tvého levelu se pozná i podle toho, že se uchyluješ i k urážkám otce mého dítěte.

    Jo, jinak, takže kdo má jedno dítě, je dle tvé hnilé tykve nenormální. Jak asi nazýváš ty, kdož nemají děti žádné, mimoni?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.6.2012 22:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Mně se na Vás hrozně líbí, že Vy se fakt nepřetvařujete, Vy prostě neumíte bejt vulgární prase ani v těhle případech kdy jste evidentně nasraná. ♥ ♥ ♥
    24.6.2012 23:00 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak pozor vyluftovaná a vyskákaná slepice - ani náhodou bych nějakého otce neurážel! Naopak - vyjádřil jsem mu fakticky upřímnou lítost, a to je přece megarozdíl.

    A jak jsem ti napsal, přestože s tebou nemám smlouvu na poskytování informací, protože mi připadáš tak bezbranně nevzdělaná, tak ti výjimečně pomůžu a zcela otevřeně sdělím, jak nazývám ty, co nemají děti žádné. Dlouho jsem tápal a pak jsem jim přiřadil název ¨bezdětní¨ ;-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    24.6.2012 23:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    No jo hnojaři, bezkulkáč a ještě hňup. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    14.6.2012 23:46 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Pateticke mozna(btw proc ne? :D), ale jsou to imho fajn lidi - podle toho, jak se zde projevuji. Mam rad lidi, kteri maji radost ze zivota a delaji si sami ze sebe legraci - a to bez ohledu na politicke nazory ;-)
    14.6.2012 18:12 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Co lidé na těch stejnokrojích pořád vidí? Jednou spartakiáda,pak zase firemní hry,jednou kolektiv,pak zase tým.Jeden za všechny,všichni za jednoho a nikdo za sebe.
    kotyz avatar 14.6.2012 18:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Je to dobrý když deš na sraz s někym koho si nikdy neviděl a ani nevíš jak se jmenuje doopravdy, tak ho podle toho poznáš, že patří do klubu... My jako to tvrdý jádro to už teď nepotřebujem, my už se známe, ale třeba takovýho kralyka nebo bedňu sem myslim ještě naživo neviděl. No nebo když chcem reprezentovat KU, tak u toho musíme vypadat dobře... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 18:28 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    když chcem reprezentovat KU, tak u toho musíme vypadat dobře...
    Já bych práci u policie nebo železnice nebo ženění odmítl kvůli uniformě,protože by mi přišlo trapný navlíct si to na sebe:).

    A taky bych asi nesouhlasil se žádným skupinovým programovým prohlášením...

    kotyz avatar 14.6.2012 18:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak ho nosit nemusíš, stačí si ho objednat a strčit na dno skříně :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.6.2012 18:56 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    mám několik pytlů triček,každé jiné,některé jsou savé a dá se nima vytírat,jiné jsou úplně nahovno:)
    14.6.2012 19:03 jestemmyfilantropami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    rada jak zakonzervovat trika a ochránit je před larvama šatních molů

    BOP insecticide rapid killing action!

    :)
    gtz avatar 14.6.2012 19:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    rušičku? to by jsi neměl ani čárku na signálu. Hodně se dnes do republiky tahají ty jammery z číny za pár dolarů co dokáží zarušit všechno co lítá vzduchem. Těžce nelegální, jak se o tom psalo hodně to používají čórkaři aut na odrušení GPS signálu (ten co hlídá auto aby se nedalo ukradnout).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.6.2012 23:26 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Záleží co ve skutečnosti ten ukazatel signálu je, jestli je to kvalita signálu (signal quality) v procentech nebo úroveň signálu (signal strength) v dBm (nebo v něčem, co se na dBm přepočítává). Pokud je to to druhé, tak to múže ukazovat signál na maximu a přesto nebude možné volat.

    Bohužel nemám potuchy, co dnešní telefony skutečně ukazují, i když možná že u některých by to šlo vytáhnout (kdysi dávno jsem měl v ruce Siemens, co to ukazoval v servisním menu). Huaweiácký 3G modem posílá RSSI (což je síla signálu), takže ten by nejspíš ukazoval u rušičky plný signál, ale odmítal by se připojit.

    Něco podobného jsem zažil v tovární hale plné obráběcích strojů, kde sice signál byl, telefon měl signál (i když hovor vypadával) ale modem se nebyl schopný připojit dokud jsem nevyšel z haly. Typoval bych to na rušení od frekvenčních měničů ...
    gtz avatar 16.6.2012 19:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Většinou to bývá úroveň. Kvalitu signálu jde zjistit většinou až v servisním menu (pokud to telefony dovolují). Nějakou dobu jsem si hrál s lovením BTS a převaděčů a bylo to celkem super hraní. No u jednoho zákazníka v Jihlavě kde jsou VF stroje tak byl problém si zavolat natož nějaké GPRS spojení. Totiž ten jammer je ve skutečnosti jen vysílač s velkou úrovní šumu, který zaruší vše co létá ve vzduchu. Držel jsem v ruce nějaký malý levný ($35) jammer a v okruhu cca 3-5m nešlo nic (ani GPS ani GSM,CB) apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 14.6.2012 23:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Kotyz to je radosť čítať, mal by si písať častejšie. V lete by som rád navštívil matičku stověžatou a po ceste vás zozbieral na zraz. Trika sú odložené u kámoša viac ako pol roka, zatiaľ bez potlače, chcel som to ešte trochu upraviť o nejaký text ako "free mind", alebo tak niečo a aby sme držali krok s módou :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 14.6.2012 23:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Nejtěžší je začít, pak už se to píše skoro samo. Koncem července bude tradiční výstava koček, Amiga by moh letos snad i vystavovat, ale kdo ví jak to bude. Každopádně se tam sjede to tvrdý jádro a usadí buď u stánku nebo v restauraci a patrně se to protáhne až do pozdních hodin jako minule. Když se tam dostavíš i ty a kralyk, tak už nás bude pět :-D Tolik nás snad ještě na žádnym srazu nebylo. Taky bude Amiga někdy 20. července v Těšíně, českym i polskym, na nějaký konferenci skrz kočky (zas to jeho Felis Polonia). Pro mě je to dost z ruky, ale ty bys to měl asi při cestě...

    A ty trika co máš už naskladněný, to je stejnej materiál? Už tu někdo (myslim že Isah) poznamenal(a) že ten materiál moc nevydrží a hned se tam zjeví dirka a že by to chtělo něco pevnějšího. Mě to stačí jak to je, ale proti jinýmu textilnímu podkladu ničehož nic nemam, ikdyby to mělo zvednout cenu. A mohli bysme pod to přidat nějaký trefný motto jako třeba "chlastej jinak" nebo "zlinkuj se jak linker" nebo "mv /usr/pub" a podobný blbosti, jen chytřejší než co tu navrhuju :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.6.2012 07:17 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Koncem července bude tradiční výstava koček
    ta bývá v červenci každým rokem,v metru nebo v tramvaji,a všechny se culí na páchnoucí dědky pod 160 x 5 cm
    16.6.2012 16:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Je vidět vozejku, že si pilnej čtenář. Jestlipak si meješ ruce, než deš vod prasat psát do kravína na počítač? Nemeješ, co? Seš jako tvý svěřenci. Prase domestikovaný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.6.2012 11:03 bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    blud pronásledování+vztahovačnost:-)
    18.6.2012 21:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Příloha:
    Mam pocit, že Amigovi utekla kočka ↑
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2012 00:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    to je předvoj
    Marcela* avatar 19.6.2012 10:40 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Amígova bílá duše..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2012 12:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tak to má dobré, já mám jenom černou :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 19.6.2012 14:17 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    Tomu nevěřím :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2012 14:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KERNEL ULTRAS znovu zasahuje
    :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.