abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1052 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu

    20.10.2014 10:48 | Přečteno: 4374×

    Jen krátce. Přibližně před půl rokem jsem přešel k EquaBank, zlákala mě možnost euro účtu připojeného k platební kartě v kombinaci s výběry v zahraničí za 9 Kč. Před založením účtu jsem se snažil zjistit jestli jejich internetové bankovnictví funguje v pohodě ve Firefoxu v Linuxu. Nikde jsem tuto informaci nenašel, ale předpokládal jsem, že s tímto má problémy snad už jen KB s tou jejich javou. A opravdu, Equa Bank funguje snad v jakémkoliv prohlížeči s naprostou samozřejmostí.

    A mimochodem, ani s bankou jako takovou problémy nemám (dokonce se povedlo aktivovat novou kartu z bankomatu na balkáně :-) ).

           

    Hodnocení: 18 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    bazil avatar 20.10.2014 11:53 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jen upřesnění, KB už Javu asi tak půl roku nepoužívá a problémy nejsou.
    multi avatar 20.10.2014 12:24 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Pro vetsi upresneni: s Javou to fungovalo. Ale predtim tam meli "Java" od MS a asi i activeX, kdyz to bylo zavisle na IE.

    Ale za tak hroznou pouzitelnot a pomalou snahu neco menit si KB zaslouzi tu neustale spatnou povest. Navic aktualni internetbanking a sluzby jsou stejne porad hrozne :-)
    Rezza avatar 20.10.2014 15:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jeste upresneni - fungovalo to jak kdy a byly doby, kdy to nejelo ani na Windows (ale jelo v Konqueroru ;-).
    20.10.2014 12:50 David
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Ona KB má zcela jiné problémy :-D
    Salamek avatar 20.10.2014 13:55 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Tak to je hodne kruty maso... chvilemi jsem mel chut spachat sebevrazdu :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    20.10.2014 15:56 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ... řekněte mi, že jsem to neviděl ...

    ....

    ....
    21.10.2014 23:13 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Neviděl jste to!
    22.10.2014 06:57 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    děkuju... - i když ta Vaše lokace vedle skore mě moc neuklidňuje ... :-)
    22.10.2014 09:19 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    No, můžete si vybrat: jeden vchod do domu z Mazurské, což je oficiálně Troja, druhý vchod do domu z Ratibořské, což jsou Bohnice. Takže blázinec nebo ZOO.

    Mám podezření, že nám hranice vede prostředkem postele, takže moje žena je cvok a já zvíře... :-)
    23.10.2014 21:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    manželka bude ale asi spokojenej cvok :-)
    24.10.2014 16:55 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    No, ona to není manželka, ale jinak je pravda, že si nestěžuje... :-)
    Bystroushaak avatar 21.10.2014 01:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Ona KB má zcela jiné problémy :-D
    Ale.. to.. To přece, eh. Proč by .. tohle někdo, huh.

    Co to? Co jsem to .. Vlastně ano. Spálit.

    Všechny je SPÁLIT! Plamenometem! Vražda, SMRT, zabití! Na hranici!
    21.10.2014 17:46 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Dostavate pokutu jeden kredit za poruseni slovniho moralniho statutu ;-)
    21.10.2014 09:58 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    To se nedalo ani dokoukat (blejici smajlik)
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    xsubway avatar 21.10.2014 15:16 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    22.10.2014 09:36 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jako chápu, že to někomu může připadat "trapne" (doplňte si tam hodnoceni jaké chcete).

    Na druhou stranu by možná neškodilo se občas vrátit do reality a zamyslet se nad tím, jaké alternativy má typický pracovník tohoto call centra. Jestli je to taková "pohoda", jako prezentují na videu, tak je to vlastně super, protože řada call-center je naprostý brutus: neuvěřitelný tlak na prodej, nemožnost si zajít pomalu ani na WC, neustálé zdůvodnǒvání plnění a neplnění plánu apod. O něčem takovém se průměrnému IT-kovi, co fňuká už v momentě, kdy má praovat v openspace, nesnilo ani v nejhorším snu.
    23.10.2014 21:26 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    jako myslim, že většina lidí neodsuzuje ty co tam sedí u těch telefonů, ale spíš tu "kulturu" kterou představuje ten šefik ...
    Marián Kyral avatar 20.10.2014 13:07 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Ono je dneska ještě nějaké bankovnictví, které nejde používat v linuxu?
    20.10.2014 17:49 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    CSOB si vzdycky pri zapnuti stezovalo a obcas blblo (samo se odhlasovalo nebo se nechtelo prihlasit), to bylo cca pred pul rokem kdy jsem to videl naposledy. Buntu & FF
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2014 16:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Nevím jak bankovnictví, ale chtěl jsem poslat fotky přes HappyFoto, aby mi je udělali na papír. Při použití jejich aplikace jsou o 2 Kč levnější. Jenže ta jejich aplikace je jen pro Windows. No super. Použití wine byla ruská ruleta, ale nakonec se to zmáklo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2014 09:36 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    tak jsou bankovnictvi, ktere nejdou používat taky v linuxu (nejdou používat vůbec) :-D
    Rezza avatar 20.10.2014 15:47 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jinak ja k Eque presel kvuli hypotece. Nejak me tam sedla nejvic, i kdyz to byl boj. Ale na pobocce super lidi. Jen pak prijde na radu to internetove bankovnictvi a celkove jejich systemu a banka leti dolu. Prevody i mezi vlastnima uctuma trvaji mezi ted a nekdy (a to klidne i par hodin). Sekce hypoteky uz brzy tam sviti rok co ji mam. Obcas je neuveritelne pomale, nektere veci jsou tam zcela nelogicke. Nejde mit treba ani nastaveni, ze pres web chci posilat SMS na prihlaseni a na mobilnim bankovnictvi ne (kde kdyz prijde na stejne cislo stejne nema smysl) - ne, to nejde samostatne. Bud jedno nebo nic atd. :).
    20.10.2014 17:33 XYZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Máte někdo zkušenosti s čipovou kartou u ČSOB. Funguje v linuxu nebo jen pod Windows?
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 20.10.2014 18:03 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Pochybuji, že to bude linux pozitivní ...
    21.10.2014 09:33 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Pičové karty casto nefunguju poriadne ani v tych Windows. Resp. funguju len v niektorych.
    21.10.2014 06:56 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    My jsme hledali náhradu za Spořku, protože na vesnici máme jen jejich bankomat. Dalším kritériem byla rozumná cena za výběry v zahraničí. Obojí Equa naplňuje perfektně. Absolutně neřešíme, ve kterém bankomatu vybírat, protože mají ze všech zdarma a výběry v zahraničí za 9 Kč. Dobrým bonusem je mimořádný výpis z bankovnictví, který nám akceptuje policie, což občas potřebujeme. Pobočku mám po cestě do práce. V bankovnictví jsem se celkem zorientoval, ale moc věcí tam nepoužívám. Více starostí mi dělá mBank, kde po změně pořád tápu. Více účtů tam nemáme a tak převody mezi nimi neřešíme. Hypotéku neřešíme. Ještě máme mBank, ze které lze např. rychle dobít peníze na Regiojet a taky jejich kartu používám na platby na internetu - vždy jen na chvilku povolím, zaplatím a zakážu. Nechali jsme i dva účty u Spořky, protože nám je nakonec dali na 3 roky zadarmo.
    Rezza avatar 21.10.2014 10:40 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Equamaty nejsou spatna vec, jen se snazim platby v cash omezit jak jen to jde :). Ale nekdy to jinak nejde a hodi se mit moznost vybrat vsude.
    26.10.2014 00:29 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Tak to já se naopak snažím omezit platby kartou a užívat si aspoň tu trochu anonymity. Aspoň než fyzické peníze úplně zruší, aby nás měli víc pod dohledem. Nehledě na to, že drobné podnikatele nechci připravovat o část tržby, kterou si provozovatel karty a banka strhnou.
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2014 11:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Platební karta Blesku je anonymní :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.10.2014 11:22 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jo mBank mě strašně vytočila tou změnou IB. Přijde mi, že to navrhoval někdo, kdo v životě neprováděl nějaké platby. Mě už stím došla trpělivost, napsal jsem jim zprávu, kde popisuji proč se to tak špatně používá a pokud s tím nic neudělají, půjdu zase o banku dál.
    21.10.2014 17:55 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Nic proti, ale uverovat se kvuli cemukoli jinemu nez silne profitabilni investici povazuju za projev omezenosti a zoufalstvi. A to vcetne hypoteky. Zadluzovat se _neni_ normalni a clovek by to mel mit sakra spocitane i s velkou rezervou pro mozna rizika. Tak nejak bych predpokladal, ze u vzdelanejsich lidi to bude samozrejmost.

    Pak se nejde divit zaujatosti pri diskusi, kdyz je nekdo zadluzeny na desetileti dopredu a siroko daleko je jediny realny zdroj stabilniho prijmu. Jakakoli neloajalita k zamestnavateli pak musi jit stranou.

    Rezza avatar 21.10.2014 21:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Nekde clovek musi bydlet a kdyz u nas prakticky neexistuje rozumne najemni bydleni (s trochou nasetreneho bydlim za min, nez bych platil najem), tak... Zaroven si myslim, ze ta hypoteka je celkem silne profitabilni (hh), protoze kdyz vezmu za kolik jsem ten byt poridil a vim, jakou ma hodnotu. Ale samozrejme na bezne veci pujcuji max do vyse toho, kolik mam bokem. Proste to beru jen jako odlozeni platby, ne ziskani penez.
    21.10.2014 21:39 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Pokud se porizuje nemovitost za vyhodnou cenu, ze po prechodu vlastnictvi ji pujde za obvyklych podminek realne prodat se ziskem ktery minimalne pokryje celkove naklady uveru, proti tomu nelze nic namitat. Bezne se ale berou uvery na novostavby a nove byty, ktere za kes nikdo za ty ceny nechce a jejich porizenim (pres uver) jejich trzni cena okamzite spadne treba o 20% a do splaceni hypoteky i pri bezne udrzbe klidne i na polovinu. A to se dluznik musi modlit aby celou dobu byl schopnej dodrzovat splatky. Nucenych drazeb z nesplacenych vymaturovanych uveru jsem uz videl neurekom a sly klidne za ctvrtinu ceny, prestoze bylo doplaceno treba 80%.

    Nemyslel jsem to primo na tebe, jen se s tim v posledni dobe setkavam a kazdej se hrozne divi a je mi lito lidi co se zbytecne dostavaji do svizelnych zivotnich situaci. Jo a o pojisteni uveru a jak se pak stavi k plneni je na serial ;)

    Rezza avatar 21.10.2014 21:47 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Byla to opravdu vyhodna koupe od kamose, na dobrem miste a kdyz vidim, za kolik se tu nabizi byty (a zrejme i prodavaji, protoze velmi rychle mizi). A ano, je to maly byt, ale pro nas ted vic nez dostatecny.
    22.10.2014 07:27 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Souhlasím. Taky nechápu tu módu se zadlužovat. Občas u některých lidí nevěřícně kroutím hlavou - příjmy podobné jako já a na krku hypotéku na 30 let a z toho plynoucí stres a nervozita...Kam ty peníze dávají?
    Jasná ztráta svobody. Taková je asi doba - všechno hned, s minimálním úsilím, následky řešit někdy "potom". A spousta vykuků z toho má byznys.
    22.10.2014 10:25 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    A jak tedy navrhuješ bydlet? U rodičů do 36 let, než se našetří na vlastní 3+1?

    Nebo Platit 14000 měsíčně někomu za nájem až do smrti nebo ztráty zaměstnání v 50?

    Vzít si hypo na bydlení je sice riskantní, ale toto riziko se dá podle mě snížit tím, že si člověk ještě před tím vytvoří nějaký finanční záchranný polštář pro případ nenadálých situací. Popřípadě z našetřených peněz se dá pořídit další byt k pronajmutí, ze kterého se dá část hypo splácet. Potom hypo do 45 let splatíš a pak už bydlíš ve svém a když v 50 přijdeš o práci, máš aspoň střechu nad hlavou jistou. Nebo to vidím úplně špatně? Rád se nechám poučit. Zatím dluhy nemám, ale chtěl jsem se k tomu takhle postavit. Přijde mi úplně mimo platit někomu na nájem stejnou částku jako za hypo a nakonec z toho nic nemít. Otrok je člověk tak jako tak.
    23.10.2014 12:14 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Možná to není univerzální řešení, ale já to praktikoval podle tohoto algoritmu:
    
    aktuální-byt = po-škole-v-malém-pronajatém-bytě();
    dokud(aktuální-stav-účtů < CÍL )
    {
       pracuj_spoř(&aktuální-stav-účtů);
       když(nevyhovuje(aktuální-byt) && (aktuální-stav-účtů 
        			> NUTNO_PRO_UPGRADE(aktuální-stav-účtů, aktuální-byt)))
         {
             aktuální-stav-účtů += prodej(aktuální-byt);
             aktuální-byt = upgraduj_byt(&aktuální-stav-účtů);
         }
    } 
    nech_si_postavit_dum(CÍL);
    

    Není to časově moc efektivní algoritmus a dnes je zoufale nemoderní, ale mně se osvědčil, protože s dluhy bych nedokázal klidně spát.
    23.10.2014 13:17 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Takze v prvni iteraci jsi prodal pronajaty byt, to ti rucite dalo hodne penez do zacatku.

    Jinak vzhledem k inflaci muze byt uver vyhodnejsi nez sporeni, jelikoz pri sporeni ti uroky casto nepokryji ani tu inflaci. V pripade uveru ti z dluzne castky inflace postupne uzira, plus muzes tezit z danoveho zvyhodneni.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    24.10.2014 17:00 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jo, přesně to jsem čekal, že se toho někdo chytne - gratuluji. Co vy víte - funkce prodej možná detekuje vlastnictví bytu a podle toho buď zruši nájemní smlouvu nebo provede prodej.
    23.10.2014 13:34 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    No já zatím jedu podle podobného algoritmu. Akorát je problém s tím prodejem něčeho, co nevlastním. Místo toho mám v plánu zdrhnout na nějaký čas do zahraničí. Německo, Rakousko, Švýcarsko nebo Norsko. Počítám s tím, že by mi mohli finance poté dostatečně narůst, aby půjčka byla co nejmenší. Ale stejně se obávám, že našetřit nějaké 4 míče na vlastní dům/byt je i ze standartního platu v IT běh na dlouhou trať. A co teprve chudáci ostatní pracující s čistou mzdou 20 000.
    Rezza avatar 23.10.2014 15:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    A za ty 4 mega je to dum nekde hodne daleko v pustine. Za ty penize v Brne clovek nekoupi skoro nic :). Takze jsem za pulku koupil pekny maly bytecek, mel jsem celkem dost nasetreneho a kdyz vidim, ze sousedi ten samy byt chteji udat za 4 :D.
    23.10.2014 16:10 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jo na předměstí to není. Já už nějaký čas sleduji okolí Prahy a 30km od ní se už dá něco sehnat. Těch 30km je taková kritická vzdálenost, která se ještě dá denně po dálnici a nebo vlakem zvládnout. Jsem stejně spíš venkovský typ a ve městě bych se ukousal nudou.
    24.10.2014 18:03 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    já jel podle modelu

    - pronajatý menší byt, pak šetření ze dvou platů (já a manželka)

    - hypoteka na 15 let (bral jsem si ji ve třiceti-hypoteku - ne manželku...)

    - práce a šetření + nějaké investování - plat já obchodák, manželka zdravotní sestra

    - současný stav - já, manželka, dvě děti, víc jak půlka splaceno a na účtu víc jak dvojnásobek dluhu

    - náš začátek - manželka našetřeno za "svobodna" cca 80 000, já 0, nebo spíš mínus, pak dědictví cca 170 000

    jiné dluhy než hypo nemáme

    bydlení panelák 3+1 relativně slušně udělanej

    otrok jsem, ale myslím, že to ještě relativně jde, ale je fakt, že jsem měl kliku na slušnou práci. Ale samozřejmě strach je tady pořád a kor když má člověk děti - to se pak tak nějak změní priority

    27.10.2014 11:20 HUFU | skóre: 2 | blog: Ripping_yarns
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    Jo, takhle nějak mi to přijde velice rozumné. Obzvlášť pokud člověk narazí na nějaký výhodný podnájem.
    Trojité Káčko avatar 22.10.2014 03:47 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetové bankovnictví EquaBank v Linuxu
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgarity.

    Zobrazit komentář

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.