abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 43
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1010 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů

    15.12.2007 14:59 | poslední úprava: 15.12.2007 15:07

    Opera vždy byla a je tržní propadák, a proto se čertí a rozhodla si stěžovat na Microsoft u Evropské komise. Možná, že už opravdu nemá co jiného nabídnout a není schopna prorazit a smířit se se záviděníhodnými a řádově významnějšími úspěchy konkurence za několikanásobně kratší dobu její existence, a proto se musí snižovat k trapným gestům vzbuzujícím údiv, která nemají zapotřebí jak ty úspěšnější, tak dokonce ani ty ještě méně úspěšné prohlížeče.

    Souvislosti

           

    Hodnocení: 12 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    unknown_ avatar 15.12.2007 15:07 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tomeš je Hulán, ale z druhýho pohledu.
    Ilfirin avatar 15.12.2007 15:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Já myslím, že ze stejného pohledu. Ale tento jeho post mě nakonec přesvědčil. Máme svého Radka Hulána. Akorát RH články jsou občas užitečné. To se zde říci bohužel nedá.
    15.12.2007 15:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ano, žádný můj článek není užitečný. Jejda, to už je docela příliš. Jdi si raději zase hrát, Michale. Nejsou to články pro tebe.
    pools avatar 15.12.2007 17:11 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Myslím, že tím myslel že žádný tvůj blog není nějaký návod nebo tak něco ;-) (necet sem je vsechny takze mě nekamenujte...)
    Vivre libre ou mourir!
    15.12.2007 17:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Pokud si Michal představuje, že každý (nebo většina - nebo jakékoliv množství) zápisek musí být návodem, tak si to představuje špatně. Navíc asi neví, co je to blog. Nemusí to číst, nikdo ho nenutí.
    15.12.2007 17:33 Kwanzabot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A proč to nepíšeš někam, kde to někoho bude zajímat. Nebo snad reakce v diskuzi či hodnocení ukazují, že to někdo chce číst? Jediné vysvětlení je, že to sem píšeš schválně a s vědomím, že naštveš pár lidí a pěkně se pohádáš.
    15.12.2007 19:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    1) Čtenost, hodnocení i diskuse ukazují, že to minimálně několik lidí zajímá. Ostatní to číst nemusejí, když nechějí. Pokud jsou to přesto čtou, nepomůže jim ani svěcená voda.

    2) Počet diskutujících je běžně nejen na tomto blogu o několik řádů nižší, než těch, kteří si to čtou. Počet hlasujících je ještě menší, navíc k sobě strhává určitý typ lidí, kteí chtějí zakaždou cenu poslat negativní hlas, ať už je příspěvek o čemkoliv (viz historie). Závěry na zákaldě toho může vyvozovat jen hlupák.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.12.2007 19:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Lidi to zajímá spíš pro pobavení. Proto jsou weby a periodika ve stylu Super.cz nebo Blesk tak oblíbená, ale nedá se říct, že by se jednalo o kvalitní materiál.

    Fakt je ten, že takto nízká hodnocení jako vy tu trvale získává opravdu málokdo. Kdyby se - dle přání některých čtenářů - zavedlo, že blogy z nízkým hodnocením budou vyhazovány z homepage, tak budete jistě mezi těmi, kdo bude mizet často.
    16.12.2007 02:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Přesně tak. :-) Ještě nedávno jsem podle nadpisu poznal jen články Vlastimila Waice na Živě a Vojtěcha Bednáře na Rootu a v LinuxExpressu (nebo kam že to ten smrdutý kojot píše). Nedávno se k nim přidal PT tady. ;-) Jsem tu jen proto, abych se přesvědčil, že to opravdu mohl napsat jen on, a taky že jo - ten styl je nezaměnitelný. ;-)
    16.12.2007 13:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Každý má nějaký styl. Někdo je bezvýrazný šedý průměr.
    16.12.2007 13:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Koukám, že ses asi nikdy nezabýval daty s vysokou dimenzionalitou... ;-)
    16.12.2007 13:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Asi ne, nezabýval. Měl bych? Zatím jsem to nepotřeboval.
    16.12.2007 14:38 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    To jsem si všiml...v nich totiž jen sotva existuje něco jako "průměr"...a že by zrovna lidi měli těch rozměrů jen pár, aby mezi nimi nějaký průměr existoval? I don't think so. ;-)
    15.12.2007 19:44 Kwanzabot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Hlupákovi nemá cenu odpovídat, nejspíš tvé geniální myšlenky nepochopí. Ale hlupák jsi spíš ty, když mi nadáváš.
    15.12.2007 19:50 Kwanzabot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A zajímavé taky je, že se nenajde moc dobráků, kteří by se postavili proti těm, co ti "ubližují" (ať už v komentářích nebo v hodnocení). Většinou to tak bývá.
    15.12.2007 20:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jak ty to můžeš vědět? Já takové veřejně orodování nepotřebuji, mě stačí to, co získávám neveřejně. :P A hlupákům se směju, vážně.
    15.12.2007 20:25 Kwanzabot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ta závorka měla přijít rovnou za slovo postavili. Tak jsem to myslel, leč nenapsal. Tak si to prosím přečti znovu.

    Jinak je hezké, když se člověk umí sám sobě zasmát.
    15.12.2007 21:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Protože jsi idiot, vysvětlím ti to víc přímočaře, abys to pochopil: Sobě se rozhodně nesměju. Spíš těm, kteří se ani neumějí vyžvejknout.
    15.12.2007 22:06 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Sobě se rozhodně nesměju. Spíš těm, kteří se ani neumějí vyžvejknout.
    Ňuňuňu! Hlavne ze ty se umis vyzvejknout perfektne. Ze bys v prvni tride na prislusne hodine chybel, anglisto? :-) :-D
    15.12.2007 22:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Stane se. Každý má nějaký zlozvyk a není to schválně. Některá pakáž třeba za desítky let svýho bezcennýho života ještě ani nezjistila, co je to diakritika.
    15.12.2007 22:22 Anatheman | skóre: 9 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    a nektera pakaz za desitky let sveho bezcenneho zivota jeste ani nezjistila co je to sebereflexe
    16.12.2007 13:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Zjistila. Ale vy jako někdo, kdo nikam ve směs ničím nepřispívá, se nemůžete setkávat s opruzujícími idioty pod každým svým článkem. Pak byste si mohl dovolit povídat věci o sebereflexi.
    16.12.2007 13:33 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Zatím jsem se nesetkal, a podle skóre zde přispíváme oba srovnatelně.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    16.12.2007 13:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nesetkal, protože se jmenujete jinak. Vždyť se podívejte, jaké absurdnosti vytahují.
    16.12.2007 15:16 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nesetkal, protože se jmenujete jinak.
    No, ale tohle 'jmeno' sis tady udelal sam, tak ted aspon nehekej, ze te nikdo nema rad. :-) A neni to prvne, viz CZilla, Ubuntu atd. atd. Sklizis akorat to, co jsi zasadil, a ne jenom tady, ale vsude jinde. Cim to asi tak bude... ;-)
    19.12.2007 15:46 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jsem rád, že alespoň příjmení mám jiné, jinak bych byl hodně naštvaný, co by si lidé s mým jménem spojovali kvůli Vám.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    16.12.2007 20:04 Anatheman | skóre: 9 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    chlapce, nevim jak jsi prisel na to, ze nikam neprispivam a rozhodne se tady nechci se samotnym PT poustet do debaty kdo ma delsi replikacni zarizeni. Jedine na co jsem chtel poukazat, ze problem asi nebude v tech "opruzujicich idiotech", ale na zcela opacne strane barikady.
    pavlix avatar 19.12.2007 19:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Taky se nepouštěj :D. Nech ho, ať si hezky vyhnije....

    V poslední době jsou jeho urážky jeho hlavní cestou ke slávě, tak ať se předvede.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.12.2007 19:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Některá pakáž třeba za desítky let svýho bezcennýho života ještě ani nezjistila, co je to diakritika.
    Taky názor :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.12.2007 19:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Protože jsi idiot
    Koukám, že už ses dal jenom na nadávání, jiný způsoby obhajoby vlastní hlouposti/inteligence (vyber si sám) už ti došly.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.12.2007 19:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jj, většina lidí svojí podpory zalituje při následujícím tvém zápisku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.12.2007 15:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Stejný či velmi podobný názor jako já (možná jen lépe kosmeticky zaobalený) zřejmě sdílí většina lidí s mozkem a je úplně jedno, z jakého koutu světa jsou nebo zda jsou to zastánci (fanoušci) Microsoftu, webových standardů, toho či onoho - snad s výjimkou fanatických uřvanců Opery.
    15.12.2007 15:15 Chris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Omyl. Lidi s mozkem takovéhle kraviny vůbec nezajímají.
    15.12.2007 15:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    V souladu s vaším tvrzením tedy asi žádný mozek asi nemáte, když sem chodíte, čtete to a komentujete. :-)
    15.12.2007 15:28 Septyk | skóre: 2 | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    hh ... +1 ...na tom něco bude
    ...
    15.12.2007 15:34 Chris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nevylučuju to. Nicméně tohle jsem četl jen a pouze kvůli autorovi :-D
    pavlix avatar 19.12.2007 19:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Uřvanci opery jsou koukám mnohem tišší než jeden uřvanec původně Ubuntu, pak Suse, teď zas nevím koho, jestli Microsoftu nebo Firefoxu... pardon, jestli jsem některý z tvých oblíbených projektů vynechal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jan Drábek avatar 15.12.2007 18:11 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Dneska bude i ten-jehož-jméno-se-nevyslovuje kritizovat Operu, jediným pořádným prohlížečem je přeci IE7...

    Nebylo to tak dávno vychvaloval Fedoru a teď vychvaluje Ubuntu.

    :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    15.12.2007 15:11 standik | skóre: 17 | blog: vsechno mozne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Já mám operu rád, akorát pořád čekám až vydaj 64bit verzy. Podle mě je to nejlepší prohlížeč, ale to je každýho věc jaký je jeho nej prohlížeč.
    Ikdyž opeře fandím, musím se přiznat, že mě ta jejich žaloba(nebo stížnost?) docela zaskočila.
    15.12.2007 15:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jistěže je to každého věc, jaký prohlížeč používá - a měl by používat ten, který mu nejvíce vyhovuje, jinak omezuje jen sám sebe. Já proti Opeře vůbec nic nemám, jsem rád, že existuje (s nejětší pravděpodobností bych ji používal, kdyby neexistoval Firefox, Flock nebo Netscape) a že prohlížeče mezi sebou soutěží. Jen komentuju současné dění ze svého pohledu (tak jako to může dělat kdokoliv), a těší mně, že mimojiné konkrétně i v této otázce sdílím svůj názor s většinou lidí vyjadřujících názor v různých anketách nebo textem, s nimiž jsem se setkal.
    xxx avatar 15.12.2007 15:27 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Mohl by jsi prosím to současné dění nějak okomentovat. Bohužel jsem ten tvůj komentář mezi těmi třemi odkazy nějak nenašel.
    Please rise for the Futurama theme song.
    15.12.2007 16:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Neschopnost Opery v marketingu a v tom, že nenabízí lidem to, co skutečně chtějí a potřebují. (po čem je opravdový zájem a poptávka) projevená současnou snahou, přestože všechny prohlížeče včetně toho nejrozšířenějšícho postupně inovují a zlepšují podporu standardů (ač by to mohlo být jistě ještě rychlejší a výraznější) a je jasné, že jiné produkty jako Safari nebo Firefox byly schopni za násobně kratší dobu vydobít násobně až řádově větší podíl na trhu než Opera. Stačí to takhle nebo na tom stále něco nechápete? Stejný či podobný pohled jinými slovy jsem odkazoval v podobě zajímavých článků tří osob, není smyslem je celé přepisovat slovo od slova, větu od věty. Zas až takhle vám to předžvejkávat nebudu.
    xxx avatar 15.12.2007 20:16 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Aha já tam čekal ještě nějakou vaši přidanou hodnotu. Váš názor. Takhle by ten zápisek mohl vipadat [link 1, link 2, ... , link n] souhlasím podpis.
    Please rise for the Futurama theme song.
    15.12.2007 21:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Názor je shodný. O tom je ale drtivá většina příspěvků kdekoliv, že se vezme nějaké téma (odkáže se zdroj) a autor má potřebu se k němu vyjádřit. Nebo již samotné upozornění na něj a prostor pro diskusi má smysl. Pokud se vám takový styl nelíbí, nečtěte to, nikdo ani já vás nenutím, klidně si svůj názor napište do svého blogu ani nikam.
    xxx avatar 16.12.2007 14:16 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů

    Ano máte pravdu. Drtivá většina příspěvků, a to nejen v blozích, je opravdu o ničem. Většina příspěvků co o něčem jsou, a kde se autor k něčemu opravdu vyjádřil, má většinou více než 200 slov.

    To s tím nečtením je trochu podpásový argument, vzhledem k tomu, že nepoužíváte tag break.

    Please rise for the Futurama theme song.
    16.12.2007 11:07 cvm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    "...že nenabízí lidem to, co skutečně chtějí a potřebují" To je nezmysel. To, ze FX vie zobrazovat stranky vo viac oknach, na rozdiel od IE6 znamena, ze tu funckiu uzvatelia chceli? Ale ved tak zobrazuje stranky Opera viac ako 10 rokov. Takisto to plati o ZOOMe v novom FX 3.0, spravcovi zaloziek, RSS citacke, ci blokacii popup okien. To, co chcu uzivatelia od FX ponuka aj Opera, lenze uzivatelia o tom nevedia a ti co vedia, doplnaju si FX o funkcie ako mysace gesta, tabmixplus, progress bary, sidebar a ine funkcie.
    16.12.2007 13:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ale stupidní systém instalace, aktualizací a lokalizoaných verzí ještě plně nedořešili ato je to podstatné, co lidi zajímá. Že ten prohlížeč má nejvyšší počet nezabezepčených isntalací a špatně a dlouho se aktualizuje. Spousta funkcí se tam ovládá složitě. Lecketeré chování je nepřirozené. Přeplněné nabídky a nastavení... Dyť se podívejte na tu jejih uživatelskou studii, jak se lekli, že řadu těch jejich funkcí skoro nikdo nepoužívá. Takže rozhodně nemáte pravdu, že to, o uživatelé chtějí od Firefoxu (třeba i jednoduchost a srozumitelnost na ovládání) jim poskytuje i Opera, to je nesmysl.
    15.12.2007 15:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    64b? aka platforma?

    lebo ja cakam na 64b flash aby som mohol pouzivat 64b operu (lebo s gnashom si velmi nerozumie a ten tiez nie je nejaky extra zazrak)
    15.12.2007 15:46 standik | skóre: 17 | blog: vsechno mozne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak to je pro mě novinka jestli je i 64bit (amd64) verze opery. Někde jsem četl že by měla být tato verze k dispozici ve verzi 9.5, ale na stránkách opery ji nikde nemůžu najít (jasně že vím že je zatím 9.5 betaverze).
    Jinak na 64bit flash také čekám.
    15.12.2007 15:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    15.12.2007 15:57 standik | skóre: 17 | blog: vsechno mozne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak to vypadá že 64bit opera bude. Ale zatím počkám na vydání stabilní verze.
    15.12.2007 15:27 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Já mám také operu rád, ale tohle se jí bohužel moc nepovedlo. I když Miscrosoft moc nemusím, tak doufám, že celou záležitost Evropské komise smete ze stolu.
    15.12.2007 15:26 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Pri takýchto postoch si vždy nevdojak spomeniem na Heronovu bývalú pätičku.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    15.12.2007 15:34 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů

    Já si teda spíš vzpomenu na Cimrmana...

    Každý má právo na můj názor!
    Heron avatar 15.12.2007 15:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    15.12.2007 23:11 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Pravda. Na druhej strane, aspoň nejaká zábava v posledné dni - aj keď stále rozmýšľam či P. Tomeš niektoré súvislosti naozaj nechápe alebo len nechce chápať.
    15.12.2007 15:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ty bláho, po čtení tohodle příspěvku jsem měl deja vu, že čtu blog Toho Jehož Jméno Se Nevyslovuje. Ten styl psaní, ta arogance, ta autorova sebejistota o svrchovanosti jehio názoru... to je vážně druhý H*lán :-) I když H*lán má Operu narozdíl od Tomeše rád (já jí teda nemusím, ale to nic nemění na faktu, že Tomešům příspěvek je do nebe volající). Tomeši, přiznej se, není náhodou Ten Jehož Jméno Se Nevyslovuje tvůj vzor dokonalosti, ke kterému se snažíš přiblížit?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    15.12.2007 15:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    tak ja som si na to zvykol a ani raz som sa takto priamo k jeho obsahu nemusel vyjadrit, snad mi to vydrzi :)

    nuz, musi si dokazovat, ze je fanboy toho "najlepsieho" klubu...
    15.12.2007 16:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ano, to je pro vás typické, že se nejste schopen vyjadřovat k tomu podstatnému - k obsahu.
    15.12.2007 16:57 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    a vies, ze ma ani nestve ze sa k takemuto obsahu nie som schopny vyjadrit? nikdy som nechcel byt psychiatrom...
    15.12.2007 17:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Vím. Vždy se vyjadřujete pouze k těm méně důležitým a okrajovým věcem. To by ještě tak nevadilo tolik jako to, že vaše příspěvky jsou většinou mimo téma.
    15.12.2007 17:37 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Vaše výplody a vaše fungování na těchto stránkách dosahují takové absurdity, že už nikdo nemá potřebu vyjadřovat se k věci. Všichni si jenom vychutnávají tu bizarnost. A uprostřed toho všeho stojí ptomes ve svém červenobílém triku, vztekle dupe a křičí: "Tak vyjadřujte se sakra k tématu! Flamujte se mnou! Chci z vás udělat idioty!" :-D :-D :-D
    AltOS avatar 15.12.2007 17:42 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak to uz neodolam ani ja. :D :D :D

    Nadherne shrnuto. +1
    15.12.2007 19:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Další přicmrndávač, který nepochopil podstatu.
    AltOS avatar 15.12.2007 19:33 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ono je taky rozdil pochopit podstatu nejakeho debilniho kusu SW a pochopit podstatu sama sebe. ;)
    15.12.2007 19:47 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak to bych PT nevycital, na nej jsou i psychiatri kratci, a to je panecku jinej kalibr. :-)
    15.12.2007 17:50 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Yo!

    :-) :-D
    pavlix avatar 19.12.2007 19:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nááádhera :) líp bych to nenapsal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.12.2007 17:45 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jen si všimněte, kolik lidí se s vámi v poslední diskuzi ještě pokoušelo věcne debatovat. Teď už nad vámi většina láme hůl a označuje vás za linuxového Hulána. Skončíte špatně: Budete v blázinci cloumat mřížema a řvát na zřízence, že jsou blbí, protože používají doma trapný prohlížeč.

    Ale mám pro vás dobrou zprávu, našel jsm vám kamaráda: http://www.blog.jakubdvorak.eu/index.php (možná je to nějaká vaše další inkarnace).
    15.12.2007 19:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Podívej se, anonymní ovečko ze stáda, tvé prognozy mně nezajímají, protože se nemohou naplnit, jelikož vychází ze špatných předpokladů. Ale to opravdu retardovaní lidé a sádlovej ksicht nemohou pochopit (protože mě neavdí, co si kdo používá, psal jsem to už tisíckrát), nezlobím se, naopak se vám směju.
    15.12.2007 21:46 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Dneska večer to tu prostě žije... :-D :-D :-D
    AltOS avatar 15.12.2007 22:14 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tvoje tvrzeni je lzive a nesouvisi s tematem! :D
    pavlix avatar 19.12.2007 19:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Loool +1

    Tvoje taky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.12.2007 15:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Rozhodně ne. Pokud někomu vadí styl psaní, kdy je poněkud přímějším způsobem napsána naplno podstata toho, co si většina těch komentátorů asi stejně ve skutečnosti myslí, tak je to jeho problém, ne můj. Nemusí s tím souhlasit, může napsat komentář do diskuse (na rozdíl od někoho diskusi neuzavírám ani nemoderuju, a proto jsem schválně na neutrálním prostředí, abych z toho nikdy nemohl být obviňován) - každý má právo reagovat, vyjádřit se - buď komentářem v diskusi, nebo soukromě. Případně taky může reagovat nějakým příspěvkem do svéhoblogu nebo někam. Jak chce. A nebo někdo zase nebude schopen vymyslet nic lepšího než komentovat namísto obsahu formu, přidá vulgarismy, osobní výpady a ne obsah, tak jako se to téměř vždy stane, protože někteří chudáci prostě nicjiného skutečně ani nedovedou.
    pavlix avatar 19.12.2007 19:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    přidá vulgarismy, osobní výpady
    To mluvíš o sobě, že?

    P.S.: Omlouvám se za můj nevulgární osobní výpad bez věcné návaznosti na blogpost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.12.2007 15:46 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Bývávalo na svém webu už Hulán píše :-D Poslední a zcela rozhodující hřebíček do rakve s nápisem Opera ovšem byl její včerejší žalobníčkovský výkřik na Microsoft. Opera se neumí prosadit na trhu, kde Firefox poměrně snadno získal obdivuhodných 30% během pár let, a tak si stěžuje u Evropské komise, aby Microsoft zase trošku přiškrtila, a marketingově neschopné Opeře usnadnila existenci.
    15.12.2007 15:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak to už opravdu bez nadsázky: To je průlom. Po tolika desítkách článků, diskusí, reakcí na články na jiných webech v posledních letech. Nic lepšího neexistovalo. Dokonce ani při vydání IE 7. Další názorový kotrmelec. Vždyť se stačí podívat, co ještě před několika lety psal o Linuxu a open source. :-) No prostě: Sranda. Nebrat vážně. :) Jako to snad každý vidí a musí uznat. Ale stejně je to zajímý úkaz. A další důkaz, že nejsem jako on. Ani lepší, ani horší. Jsem prostě jiný. Tak jako vy všichni tady, co to čtete. Nikdo nejsme stejní, naštěstí.
    15.12.2007 16:59 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    lol, ja som tu jediny, kto sa moze nazvat "u:bermensch" :P
    Ilfirin avatar 15.12.2007 19:43 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ty že názorové kotrmelce neděláš? A co to o Ubuntu. Lepší distro ani nemohlo být a najednou... Ale jo, už běžím na píseček ;-)
    15.12.2007 20:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Že to říkáš ty co u Ubuntu strávil několik verzí a let a utekl jinam, psal do diskusí a blogu a připomínkoval mi s článkem o openSUSE pro Root. A ty moc dobře víš, proč jsi utekl - protože Ti Ubuntu peřstalo vyhovovat. To, že mi to tu teď ty vyčítáš, není nic jiného než arogance a pokrytectví z tvé strany. Hledáš u druhých falešené důvody, a přitom nejsi ochoten připustit, že měli úplně stejné jako ty (a stejné jako kdokoliv další, stačí si přečíst, jaká řada blogspotů a diskusí byla nejen tady na Abclinuxu ohledně nepovedeným Ubuntu 7.10 a kam lidé nejčastěji předcházeli - to není nic divného, to je přirozené).

    Taky si už evidentně nepamatuješ, jak jsme si psali po IM, kdy jsem Ti vysvtěloval, že pro mě není problém používat Ubuntu v angličtině. Ale proč bych to dělal, když se jim nové vydání nepovedlo a openSUSE vydalo snad nejlepší verzi vůbec? To bych musel být blázen. Nikde jsem nepsal, že když se povede Ubuntu 8.04, že ho nebudu používat - nepatřím mezi ty, kdo bezdůvodně a dogmaticky lpí na nevýhodných názorech. Hlupáci to nepochybně označí za názorový kotrmelec a přitom zapomínají, že drtivá většina uživatelů Linuxu nepoužívá stále jednu distribuce po dlouhou řadu let - tak je to normální a přirozené, proto je možnost volby.
    Milan Vít avatar 15.12.2007 15:43 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A komu to cpeš? :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    15.12.2007 15:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Každému, kdo si to bude chtít přečíst. Tedy i Tobě. :-) ;-)
    15.12.2007 15:49 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    To vi jen buh a Hulan. Takove arogantni vykriky s nulovou informacni hodnotou, jake tady posledni dobou PT predvadi, to se fakt jen tak nevidi.
    15.12.2007 16:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A co jsi ty zač? Anonymní pako?
    15.12.2007 16:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Kdežto ty jsi vlastním jménem podepsané pako?
    Quando omni flunkus moritati
    15.12.2007 16:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    jm je anonym, který zasírá každou diskusi pod mým článkem útočnými, vulgráními příspěky s osobními výpady. Asi protože má nějakej problém a nedokáže si zařídit účet s identitou. Asi se za své názory musí stydět a nemyslí je vážně.
    15.12.2007 17:58 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Asi protože má nějakej problém a nedokáže si zařídit účet s identitou.
    Ja nemam zadny problem, zato ty mas evidentne vaznou psychickou poruchu. Ucet s identitou si zaridit dokazu, ale nechci. Uz jsem ti to psal nekolikrat, muzes si to dohledat. Jestli to nedokazes pochopit, to neni muj problem.
    Asi se za své názory musí stydět a nemyslí je vážně.
    Ne, ja se za sve nazory nemusim stydet. Jenom netrpim chorobnou touhou se zviditelnovat v diskusich permanentnim urazenim a nadavanim oponentum, stejne tak netrpim posedlosti sdelovat svetu sva "moudra" formou bezobsaznych blabolu v blogu, zcela odtrzen od zpetne vazby okoli, ktere ti jasne uz dalsi dobu naznacuje, ze se chovas jako magor, ale ty to stale nechapes, plne v souladu s heslem 'blazen ma vzdycky pravdu.'

    Ano, mas pravdu, blaznum se nesmi odporovat. :-) :-D
    15.12.2007 19:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ta poslední věta sedí na tebe. Zasíráš všechny sovisející i nesouvisející diskuse svými pochybnými příspěvky už několik let. Netrpím žádnou touhou se zviditelňovat, diskutuju a píšu příspěvky, jako to může dělat každý a jak to hodně lidí dělá.

    Ty si ten účet zařídit nechceš právě proto, že se za sebe stydíš. To, že to popíráš, na tom nic nemění.

    A hrozně moc tě sere, že žádnou psychickou poruchu nemám. pro mě jsi prostě lhář a manipulátor. Dobře Ti tak.
    15.12.2007 19:35 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ta poslední věta sedí na tebe. Zasíráš všechny sovisející i nesouvisející diskuse svými pochybnými příspěvky už několik let.
    ROTFLMAO! :-D
    A hrozně moc tě sere, že žádnou psychickou poruchu nemám.
    To vis ze jo. Kazdemu je to uplne jasne, ze jses uplne normalni, dokazujes to kazdy den. :-D
    15.12.2007 21:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Já jo, ty ne.
    15.12.2007 16:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A důvod máš, nebo jen další názor ani nevíš proč.
    16.12.2007 12:30 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    a jeste k tomu s fotkou nejakyho osklivyho trolla :D
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    15.12.2007 16:35 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tal proč to čteš, nikdo tě to číst nenutí :-)
    15.12.2007 18:57 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    lol, najdi si babu trole :D
    15.12.2007 19:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Proč, trole?
    15.12.2007 19:26 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    protoze se chovas jak kokot :D
    15.12.2007 19:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nemyslím si. Navíc mě divují tvé myšlenkové pochody. Co s tím má baba co do činění?
    15.12.2007 19:36 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Co s tím má baba co do činění?
    Pro mene chapave - chtel ti diplomaticky rict, ze se ti tlaci semeno na mozek. ;-) Ale klidne si najdi treba chlapa, hlavne kdyz to pomuze.
    15.12.2007 19:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Víš, pro ty ještě méně chápavé: Není to možný ani hypoteticky, ani prakticky. To není myslitelné.
    15.12.2007 19:43 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Není to možný ani hypoteticky, ani prakticky. To není myslitelné.
    Ty ses fakt nevidanej jouda... :-D :-) :-D Jeste nejake duchaplne myslenky drimou v tve palici, nebo uz dneska show konci?
    15.12.2007 20:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Pro blbce znovu: Semeno na mozek lézt nemůže a sex mi nechybí. Babu nepotřebuju.
    15.12.2007 20:28 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Semeno na mozek lézt nemůže
    Tobe uz to semeno leze nejen na mozek, ale i z toho mozku ven, jak se zda dle urovne tveho blogu. Bohuzel se cestou stihlo mirne pretransformovat a zhnednout. :P
    a sex mi nechybí. Babu nepotřebuju.
    Jak jsem psal, zkus treba chlapa, nebo si ho strc do vysavace. Hlavne prestan uz ejakulovat tady na webu, je to dost trapny. :-D
    15.12.2007 21:53 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    jedou už nějaký vysavače na ubuntu? tudle sem kuchal neptuna od ety a jediný, co mě v něm překvapilo, byly ložiska od skf :)
    15.12.2007 21:59 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Obavam se, ze na tenhle blowjob je potreba poradnej prumyslovej vysavac, ETA by to asi neprezila. :-)
    15.12.2007 22:05 Kulič
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tak teď jsem teprve pochopil, o čem je ta slátanina "ETA, ETA, žlutí ptáci" od Ortena :-D
    15.12.2007 19:21 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    http://petrkrcmar.blog.root.cz/0712/hraje-opera-cestnou-hru-nebo-podvadi
    Když už neumíš psát tak nepiš. Když opisuješ tak líp.
    15.12.2007 19:27 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Proč ses píšeš odkaz, který ani okazem není a který jsem odkázal ve svém příspěvku jako první bod? Asi nedáváš pozor, troubo.
    15.12.2007 19:59 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    1. nechci klikáním zvyšovat návštěvnost rootu
    2. přijmi mou hlubokou a poníženou omluvu, má chyba že nedočítám blogy až do konce - příště budu číst pozorněji.
    3. kde jsem psal slova jako troubo, pitomče a tak? I když vím že jím sám jsem, přesto jsem nerad, když mne na to druzí upozorňují.
    15.12.2007 20:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    2. Byl to první odkaz v bodu - tedy vyčníval vizuálně v půlce příspěvku. 3. Máš pravdu. Omlouvám se Ti.
    15.12.2007 20:35 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Děkuji za omluvu. K tomu vyčnívání a zvýraznění odkazu - záleží na prohlížeči co používáš a spoustě dalších věcí, ovšem to mou nepozornost naprosto neomlouvá.
    15.12.2007 21:48 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Dík, dneska jsem se tady dobře pobavil. ...semeno tlačí na mozek... hehehe... :-D
    15.12.2007 23:11 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    fakt sranda... myslim, ze hulanovo ego ma zdatnou konkurenci....
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.12.2007 18:20 hulvat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Hulan je genius, Hulan je Boh, Hulan ma 64bit Vistu na quad core CPU s 8 GB RAM a GF 8800ULTRA grafickou kartou, Hulan je jediny programator lebo iba on ovlada C++, Hulan ma Mercedes, Hulan neznasa Felicie, Hulan je psychiater , ..."Nestydim se za to ze jsem genius"...Jeden genius, Jeden OS, Jeden nazor.

    Myslim ze PT je na neho este prikratky.
    pools avatar 18.12.2007 22:26 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Opomněl jsi zmínit délku penisu.
    Vivre libre ou mourir!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.12.2007 22:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    jj, Opera, nezkoušel jsem, říkal jsem si že to skusim, jdu na to...
    15.12.2007 23:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Opera. Co to je? :D
    15.12.2007 23:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Takový ten webový prohlížeč, od kterého autoři Firefoxu opisují nové vlastnosti.
    Quando omni flunkus moritati
    16.12.2007 01:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    To je možné. No a co? Opera opisuje od Firefoxu také spoustu věcí, možná srovnatelný počet. Bohužel pro ni stále ještě nebyla schopna zkopírovat to důležité, a co lidi chtějí.
    AsciiWolf avatar 16.12.2007 12:29 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Hehe, v tomhle s tebou celkem souhlasím ;-)

    Opera prostě pro advanced usery,kteří chtějí hodně volitelných featur (opera je v porovnání s ff skoro nerozšířitelná má jen widgets,které jsou imho celkem chudé v porovnání z pluginy ff) a možnost si nepotřebné featury odstranit (respektive nemít po základní instalaci skoro žádné featury a co potřebuji,to si doinstalovat pomocí pluginu) není. :-)

    Dokud Opera nebude mít alespoň základní systém pluginů,tak se nerozšíří víc než na pár %...

    AsciiWolf avatar 16.12.2007 12:30 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    btw. pls noflame,ať si každý používá,co chce,mě je jedno,co kdo používá,je to jeho svobodná volba... ;-)
    16.12.2007 13:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Víte, problém je v tom, že když tohle napíšu já, tak se seběhnou desítky supů se svými výlevy. Tady je hezky vidět, o o jim ve skutečnosti jde.
    16.12.2007 15:16 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nebo to taky může něco vypovídat o tvé schopnosti napsat tohle. Každá mince má dvě strany. ;-)
    pavlix avatar 19.12.2007 19:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    No... a o co jim jde? Proč ti to dělaj? Proč ti tak ubližujou? Nepochopený genius?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Heidelberg avatar 16.12.2007 01:10 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    :-D lidi lidi(tím není nemyslím P.T.), proč ze sebe musíte dělat takové blbce... :-) ale diskuze je to docela vtipná :-)
    David Heidelberg avatar 16.12.2007 01:14 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jinak k tématu: Operu jsem jednou musel* nějakou chvíli používat na notebooku. Celkem dobrej prohlížeč, ale stejně jsem se vrátil k FireFoxu a nyní používám Konqueror 4 a na Windows čas od času(když je zapnu) FFv3

    * pokuď nepočítám jako další možnost IE6

    P.S.: oprava překlepu předchozího příspěvku "tím nemyslím"
    16.12.2007 10:41 Král Síry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Baník, pyčo!
    The complaint describes how Microsoft is abusing its dominant position by tying its browser, Internet Explorer, to the Windows operating system and by hindering interoperability by not following accepted Web standards. Opera has requested the Commission to take the necessary actions to compel Microsoft to give consumers a real choice and to support open Web standards in Internet Explorer.
    http://www.opera.com/pressreleases/en/2007/12/13/
    Q: How does forcing Microsoft to adhere to standards promote choice in browsers?

    A: While it is easy, at least for tech-savvy people, to install a different browser, many sites still require you to use MSIE due to their use of proprietary MS technologies supported only by IE, or hacks designed to fix IE's broken standards support, which can themselves break in other browsers. For there to be actual choice, Web users must be able to choose another browser and use it on any site they wish.
    http://my.opera.com/haavard/blog/microsoft-antitrust

    Je směšné, že z této stížnosti, z které mohou profitovat všichni, dělá někdo střelivo proti Opeře (BTW nejlepšímu současnému prohlížeči). A proto opakuji: Baník, pyčo!

    16.12.2007 11:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Je směšné, že z této stížnosti, z které mohou profitovat všichni, dělá někdo střelivo proti Opeře ...
    a je smutné, že se nikdo - tedy krom tebe - nenamáhal upozornit na tento důležitý aspekt, že si Petr střílí do vlastní nohy, když shazuje věc, která by měla pomoci i Firefoxu (a nejen jemu) ... i když pravda, počíst si takhle v neděli po ránu po příjemném sexíčku o spermatu na mozku má taky něco do sebe :-D

    hodnocení blogu: mizerné, a tentokrát jsem si i klikl, toto kydání špíny na někoho, kdo vyvíjí aktivitu proti nekalým praktikám Microsoftu mi fakt nevoní :-(
    16.12.2007 13:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ale já si jsem toho důležitého aspektu vědom. Jen říkám, že Opera mele z posledního a nikdo kromě ní to nepotřebuje dělat. Mozilla/Firefox toho pro šíření webových standardů udělal během pár let existence mnohem více než Opera, která nikoho nezajímá, se svou stížnůstkou.
    Dalibor Smolík avatar 16.12.2007 13:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Tohle mě také napadlo a (a trochu mě mrzí, že jsem na to nepokázal): Jde o jev (zda skutečný nebo jen domnělý není podstatné), který se smíchem komentují příznivci Windows: "oni se ti linuxáci žerou navzájem". Tento výrok jsem slyšel na vlastní uši :-). Tady jde o spor o prohlížeči - tedy nikoliv o Linuxu - ale princip je stejný. Jsem pro kritiku negativních vlastností nebo negativních trendů v OSS, ale prosím konstruktivně. Emoce a výlevy záště nikomu nepomohou. Jde o to poukázat na konkrétní případy a případně (pokud to lze) nastínit možné řešení. Kritik, pokud to umí, může přece napsat do bugzilly. Takže dle mého názoru není problém v tématu tohoto blogu, ale ve způsobu, jakým byl napsán a podán. A to si myslím, že je pravou příčinou obtíží, které autorovi blogu vznikají.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 19.12.2007 20:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Jistě lidi se žerou na vzájem...

    Proč by měli být všichni jednotní v křižáckém boji proti temnému Microsoftu a jeho zlým komplicům :D.

    S tím způsobem napsání souhlasím....

    Ale nebudu podporovat trolly... a jim podobné... bez ohledu na to, na kterou stranu mě zrovna ty zařadíš :).

    Linux je fajnový kousek software... ale dělat z toho novou ideologii je podle mě volovina (které se chytlo až moc znuděných existencí).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.12.2007 13:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    BTW: To si myslíte asi skoro jen vy sám, že Opera je nejlepší. Téměř všechny kompetentní zdroje si myslí opak. Není to divné?
    16.12.2007 13:55 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    a neni to divne, ze kompetentni zdroje si mysli opak. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    16.12.2007 14:08 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ale to je blbost. Když nějaký zdroj ocení něco jiného, než Firefox, tak samozřejmě nemůže být kompetentní, protože nesouhlasí s názorem PT.
    Quando omni flunkus moritati
    16.12.2007 14:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ne, to je blbost, ty zdroje jsou samozřejmě kompetentní. A přesně ty stejné zdroje již několik let potvrzují, že si Opera ani neškrtá a je mimo hru. Abyste to pochopil, musel byste umět číst čtyřciferný letopočet a vědět, že je konec roku 2007.
    16.12.2007 14:42 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    muzete mi vysvetlit proc jsou ty zdroje kompetentni?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    pavlix avatar 19.12.2007 20:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Protože to řekl.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.12.2007 14:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ne, to není divné. Pokud byste se obtěžoval a zmohl i na víc než na odkaz, asi byste zrudnul ostudou, že poslední ocenění je z počátku roku 2005 pro Operu 7 a i tato cena PC Worldu je nesouměřitelná s tím, že Firefox ten přehled úplně vyhrál jako TOP produkt roku 2005. Další prezentovaná cena je z roku 2004 pro Operu 7.51 a pak následují převážně méně významné ceny převážně z roku 2003 a dříve.

    Opravdu tedy chcete argumentovat tím, že se marketingové oddělení Opery není schopno hlubit ničím lepším než poloprázdnou výkladní skříní s málo prestižními cenamy většinou starých mnoho let? Je to bída, je to ostuda v porovnání se stránkou ocenění Firefoxu.
    pavlix avatar 19.12.2007 20:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Opera má své uživatele :). Ať chceš nebo nechceš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pools avatar 16.12.2007 15:15 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Za tenhle přispěvek bys měl jít před zrcadlo a dát si přes držku! Proboha podívej se na ty data tam! "Nejaktualnější" je z roku 2005 a většina v rozmezí 1998-2003. Považovat tohle za kompetentní zdroje... Ale jinak mě to pobavilo ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    16.12.2007 15:36 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    tak to je narez... vazne si myslite, ze rok kdy prohlizec dostane cenu nejakeho casopisu, je relevantni? podle me opera 7.23 byla v roce 2003 uplne stejne dobry prohlizec jako opera 7.23 v roce 2007. ;-] a vazne si myslite, ze to co napise nejaky "obrazkovy" casopis je kompetentni zdroj...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Dalibor Smolík avatar 16.12.2007 15:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    opera 7.23 byla v roce 2003 uplne stejne dobry prohlizec jako opera 7.23 v roce 2007
    Ve výpočetní technice jde pokrok snad nejrychleji. Co je dobré v roce 2003, o 4 roky již být nemusí. A nejen z hlediska porovnání se současnou konkurencí, ale i z hlediska bezpečnosti, kdy v roce 2003 bezpečný byl, v roce 2007 již nikoliv. Je třeba porovnávat vždy verze ze stejného období. Pokud jeden porovnávaný subjekt k dispozici není, je někde chyba :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.12.2007 16:14 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    ale no tak... "opera 7.23 byla v roce 2003 uplne stejne dobry prohlizec jako opera 7.23 v roce 2007", protoze to bude porad stejny prohlizec ;-]

    "kdy v roce 2003 bezpečný byl, v roce 2007 již nikoliv" ja si myslim, ze pocet bezpecnostnich chyb v jednom produktu, je v case konstantni... jenom s postupem casu, vime o vice chybach.... ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Dalibor Smolík avatar 16.12.2007 16:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Ale já jsem to tak také myslel - nejde o počet chyb, ale o jejich zneužitelnosti. Pokud někdo příjde na chybu a zneužije ji, je nutné ji "zaplátovat". A to se dá udělat v další verzi nebo patchem, apod. Od tohoto okamžiku je původní verze programu nebezpečnější, než tomu bylo před odhalením a zneužitím této chyby. Takže z praktického hlediska - co bylo dříve bezpečné dnes již není, i když se jedná stále o tentýž program se stejnými funkcemi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pools avatar 16.12.2007 15:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    K tomuhle blábolu nemám co bych dodal. Myslím, že příspěvek nad tí mojím to vystihuje, já bych pouze vícekrát použil slova "debil".
    Vivre libre ou mourir!
    16.12.2007 17:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Správně. Jestliže nyní používá Operu kolem 0,65 % uživatelů, tu verzi 7.23 bude používat asi jen 0,001 %. To je teda relevance. :)
    frEon avatar 16.12.2007 13:58 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    sam nebude....
    ale vy, jak jsem si uz nekolikrat vsimnul operu vylozene nesnasite, nebo to aspon tak vypada. nechapu vas, co vam udelala? pouzivejte to co vam vyhovuje, tak jako ja a dejte pokoj.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    16.12.2007 14:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Nic mi neudělala. Pouze někteří fanatičtí uřevanci nemají rádi realitu. Tak to prostě je a mohou se vztekat jak chtějí, nezmění to.
    Dalibor Smolík avatar 16.12.2007 14:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Pouze někteří fanatičtí uřevanci nemají rádi realitu.
    Pane Tomeši, když budu chtít napsat nějaký článek nebo blog o Opeře a poukázat na její klesající oblibu nebo zaostávání ve vývoji, seženu si nějaké relevantní podklady a svůj názor podepřu čísly a statistikou, případně dalšími materiály a uvedu nějaké prognózy (dle vlastního názoru). Po zveřejnění článku mohu očekávat nějakou oponenturu - lidi, kteří to vidí jinak. Buď je argumenty přesvědčím nebo naopak uznám, že jsem v některé oblasti měl zkreslený názor nebo jsem dokonce nebyl pozorný při získávání svých zdrojů. Své oponenty bych nikdy nenazval "fanatickými uřvanci". Na svůj názor má nárok každý a může jej prezentovat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 19.12.2007 20:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    A co když tím oponentem bude právě fenomén PT, sypající idioty, debily a jiná pěkná česká slova?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.12.2007 11:27 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.12.2007 20:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    S odkazovanymi clanky vicemene souhlasim. Mozilla je dukaz toho, ze zakousnout do MS se da i bez detinskeho zalovani...

    Nicmene tvuj styl je, jak uz tu nekteri trefne poznamenali, prakticky totozny s Radkem Hulanem. A to je smutne.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    pavlix avatar 19.12.2007 20:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera budí pozdvižení u médií a komentátorů
    Amen.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.