abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 222 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Heron avatar 6.5.2008 15:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    29.4.1986 Žádné nebezpečí nehrozí
    5.5.1986 Radioaktivita klesá
    David Ježek avatar 6.5.2008 15:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    ale ten rok se zatraceně snadno sbíralo na houbový řízky! :-D
    Luk avatar 6.5.2008 16:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To ano. Stačilo, aby se rozšířila fáma, jak šíleně jsou ty houby radioaktivní (ono se v nich opravdu leccos kumuluje, ale není to zase tak zlé), a odvážlivci mohli sbírat dle libosti. Také sterilovaná zelenina Černobylka byla bez problémů k dostání, i když dříve byl problém ji sehnat :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.5.2008 18:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Na druhou stranu stačila zmínka ve zprávách, že mléko je naprosto nezávadné, a najednou ho nikdo nepil.
    Quando omni flunkus moritati
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.5.2008 20:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A ta velikost!
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.5.2008 15:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ta poznámka je mimo. Od Firefoxu uživatelé neodhcázejí, taková je realita, a Živě.cz, Lupa a většina IT serverů píšou nesmysly. Napíšou za pár měsíců, že se mýlily?
    6.5.2008 16:06 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Před cca 2 lety jsem poslouchal na Radiožurnálu (nebo jiné stanici Českého rozhlasu) debatu k výročí katastrofy v Černobylu. Jeden s diskutujících (nějaký vědec nebo hygienik) uvedl, že radioaktivita pozadí dosahovala zhruba stejných hodnot jak v době jaderných pokusů prováděných v atmosféře v 50 a 60 letech 20 století. A příroda si pomůže, slabší kusy odpadají samy a odolní jedinci se mají k světu. Viz poslední zprávy o pestrém bujícím životu v okolí elektrárny, zejména v zakázané zóně.
    Heron avatar 6.5.2008 16:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    No však jistě. Mrtvá zona je všechno možné, jen ne mrtvá. Je to krásná laboratoř divoké a 30let netknuté přírody (kde jinde tohle najdete?). Samotná elektrárna fungovala ještě cca 15 let po výbuchu, lidi tam naprosto normálně pracovali pár set metrů od trosek 4. bloku. První "studie" hovořili o statisících případech rakoviny, mutací a já nevím čeho ještě. Nic takového se nestalo.

    Západní propaganda to samozřejmně využila proti SSSR, ekologisti bez informací a bez vzdělání zmanipulovali veřejnost proti atomu (to by mě zajímalo odkud budou některé země brát po dosloužení 'ekologických' tepelných elektráren elektřinu).

    No a ta propaganda mi právě přišla na mysl při čtení toho blogpostu. Žádnou další složitost v tom nehledejte.
    6.5.2008 19:22 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Faktem vsak zustava ze to tenkrat vazne bouchlo, byl to peknej pru*** a rezim zaryte mlcel.
    7.5.2008 00:49 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ono to bouchlo?
    7.5.2008 11:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Nebouchlo. To říkají lidi, co tomu nerozumí.
    Luk avatar 7.5.2008 11:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ale bouchlo. Akorát to byla parní exploze (asi jako když bouchne parogenerátor v prádelně), nikoli jaderná, jak si někteří lidé myslí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.5.2008 16:05 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Chtěl jsi napsat "'Nebouchlo' říkají lidi, co tomu nerozumí", ale nějak se Ti to nepovedlo. ;-)
    7.5.2008 18:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ne. Chtěl jsem to napsat tak, jak jsem to napsal. Takže tvoje průpovídka se ti nepovedla.
    7.5.2008 20:31 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A co se tam tedy stalo, primární okruh si upšoukl? ;-)
    8.5.2008 01:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Vzhledem k tomu, že diskuse se točila o radioaktivitě a jádru, tak nic takového samozřejmě nebouchlo, jak panuje častý omyl a jak to bylo vysvětleno, že šlo o páru.
    8.5.2008 03:38 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Já nevím, jaký častý omyl panuje, ale došlo k výbuchu, jemuž dodala energii řetězová jaderná reakce, a do okolního prostředí se při tom uvolnila spousta radioaktivních látek. Stále nikde nevidím rozpor.
    Heron avatar 7.5.2008 12:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Min. dvakrát. Poprvé tlakem páry. Podruhé vodík. Hrozila ještě třetí exploze v případě, že by se palivo z aktivní zóny protavilo až do drenážního systému (který ale stihli vypustit, než se to opravdu protavilo).

    Je to celkem zajímavé čtení, doporučuji si najít materiály. Takový odrazový můstek je zde: http://www.volny.cz/kostka2000/Cernobyl.htm
    7.5.2008 16:12 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    <nadsázka>Bez atomového hřibu to není žádný výbuch. :)</nadsázka>

    Mám pocit, že tenhle článek jsem četl tak před dvěma roky. Když jsem reagoval na to, že to „bouchlo“, tak mi právě nějak v hlavě sepnulo, že tam nedošlo k jadernému výbuchu (jak si právě mnozí představují), ale už jsem si neuvědomil, že to potřebovalo taky trochu upustit páru. :)
    7.5.2008 23:51 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Proste to bouchlo. Jaderny spad, byt ve vcelku malych mnozstvich, byl zaznamenan i v CR, a kdyby zaprselo, bylo by hur.
    David Ježek avatar 6.5.2008 20:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    První "studie" hovořili o statisících případech rakoviny, mutací a já nevím čeho ještě. Nic takového se nestalo.
    to myslíš jako vážně? :-O
    7.5.2008 01:33 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Taky mě to měkké "i" děsí. :-)
    Heron avatar 7.5.2008 12:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Co?
    7.5.2008 18:35 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Západní propaganda to samozřejmně využila proti SSSR...
    Kdežto ty zase proti západní propagandě... ono proti SSSR nebyly ani takové námitky kvůli nehodě samotné (Američani jich taky pár měli), ale spíš proti tomu, že SSSR informace zatajil a nevaroval včas své sousedy.

    Btw. některá místa v Rakousku jsou silně (nadměrně) radioaktivní do dneška. Většinou jsou to malé fleky na mapě a nikdo neví, proč zrovna tam.
    První "studie" hovořili o statisících případech rakoviny, mutací a já nevím čeho ještě. Nic takového se nestalo.
    Na druhou stranu bez následků se to úplně neobešlo. K mutacím došlo - například takový Červený les (tuším na Ukrajině), kde stromy sice rostou, ale nejsou zelené - jsou červené. A v Rakousku tuším vznikl nový druh krávy, která má lehce nafialovělou barvu.
    Quando omni flunkus moritati
    7.5.2008 23:53 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ta krava IMHO vznikla ve Schweizu a ma extra jemne mleko :-)
    Luk avatar 8.5.2008 00:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Milka svou jemností tě láká... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.5.2008 01:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    ...je nejlepší co můžeš mít. Ale veselá kráva je taky fajn. ;)
    Luk avatar 8.5.2008 14:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    V pozdním období prezidentování Václava Havla se říkalo, že na Hradě jsou oblíbeny dva sýry: Président a Veselá kráva :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.5.2008 01:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tušil jsem, že tohohle se někdo chytne...
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 11:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tak když jsi to tušil, proč jsi psal blbost?
    8.5.2008 13:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Protože to není blbost. Co možná je blbost, je odpovídat na tvé blbé (tj. v podstatě jakékoliv) komentáře.
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 13:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Sám jsi blbej. Milku přiřazuješ k Rakousku a pak se divíš, když na to lidi upozorní.
    8.5.2008 17:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Furt lepší bejt blbej, než bejt Petr Tomeš. A krom toho se podívej pořádně, o čem píšu, zjistíš, že o Milce jsem nic nepsal...

    A co se mých příspěvků týče, od tebe hodnocení OT/ne-OT neberu. Chybí ti schopnost to pořádně posoudit.
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 19:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To je velice jednoduché. Pokud pod článkem o ztráte podílu Firefoxu kecáš o propagandě, radioaktivitě a mutacích stromů a krav, tak musíš být opravdu blbec, pokud to nepovažuješ za OT.
    8.5.2008 20:19 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To je velice jednoduché.
    Pro tebe je jednoduché leccos. Asi to bude tím, že jsi velmi jednoduchý člověk.
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 20:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Furt lepší, než ubohý anonym, co se za své názory stydí a musí se schovávat. Ve společnosti asi taky máte nataženou kuklu přes obličej.
    8.5.2008 21:41 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Já mám taky kuklu přes obličej. Teda jenom na avatarovi, ale anonym nejsem. :-)

    Ono je nakonec jedno, jestli se tady prezentuje přezdívkou nebo reálným jménem. Jestli mám jméno Jiří Pagáč nebo přezdívku (třeba) "jpag" ti stejně neřekne moji adresu bydliště, která by anonymitu odstranila úplně.
    8.5.2008 22:32 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jo, ale když potkáš třeba před školou na ulici spolužáka, tak to taky pro tebe není jen nějaký "hej ty tam", ale má aspoň jméno. Může mi být jedno, kdy bydlí. Tady je to podobná komunikační rovina.
    David Watzke avatar 8.5.2008 23:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jirka má taky jméno ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 9.5.2008 01:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Hmm, o co jsi ty méně anonymnější? "Petr Tomeš" si do profilu můžu napsat taky.
    9.5.2008 08:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Až to budeš mít provázané s mým Gmailovým účtem, tak si můžeme povídat o tom, kdo je kdo.
    freshmouse avatar 9.5.2008 13:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jo ták, GMail vlastně slouží jako občanka... :-D

    Na důkaz toho, že jsem Petr Tomeš, nechť slouží adresa el. pošty tomes.petr@email.cz. Můžete mi na ni psát a ověřit si tak mou totožnost. (Fakt jsem si ji založil.)
    9.5.2008 13:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ale ty ji nemáš na stovkách stránek po celým internetu svázanou s mým jménem a fotkou od léta 2004.
    Luk avatar 9.5.2008 13:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    svázanou s mým jménem a fotkou
    S touhle fotkou? ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.5.2008 18:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ty jsi fakt úplnej kretén, když se nezmůžeš na nic lepšího a sám nic nemáš.
    Luk avatar 9.5.2008 19:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Když nechceš, aby se na tvou 10 let starou stránku (a na ní umístěnou fotku) linkovalo, tak ji zlikviduj. Věděl jsem, že když se hodím tento odkaz, bude to jako zašťourání ve vosím hnízdě. Už tasím Biolit :-D
    sám nic nemáš
    Co že nemám? Jako fotku? Když použiješ strejdu Googla, najdeš nejmíň dvě. Já vím, hledání bolí. Tak třeba tady ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.5.2008 00:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Já nic likvidovat nebudu jen proto, že nějaké pakáži dělá velmi dobře v jícní oblasti věčné narážení na více než 10 let staré stránky desetiletého kluka.
    10.5.2008 02:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Zajímavá anomálie v časoprostoru - ty stránky desetiletého kluka jsou 10 let staré, ale dotyčný kluk se stále chová jako desetiletý.
    Quando omni flunkus moritati
    10.5.2008 13:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Pokud se to domnívá pouze nějaká havěť, tak mě to nevzrušuje.
    freshmouse avatar 9.5.2008 14:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ahá, ještě průkazové foto... :-D Promiň, ale tohle už fakt nemyslíš vážně....
    9.5.2008 18:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Snad nejsi takovej trapák, že si myslíš, že se za mně někdo vydává?
    freshmouse avatar 9.5.2008 18:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    ... což ale neznamená, že si myslím, že se za tebe nikdo nevydává.

    P.S.
    9.5.2008 19:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Byl ve škole, kde nemá nainstalovanou tu úžasnou firefoxí kontrolu pravopisu. Nebo chvátal a nepřečetl si to po sobě. A ať to bylo jakkoliv, jeho pravopisné chyby jsou tvoje chyba...
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 9.5.2008 19:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Je to sice moje chyba, ale na druhou stranu: jeho chybné komentáře nejsou vůbec špatné a nikomu nevadí. Jó, kdybychom tu chybu udělali třeba my, to je jiná...

    P.S.: Nechci se z toho vyvlíkat, ale je to i trochu Klausova vina. :-)
    9.5.2008 14:06 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jak můžeš ty stovky stránek zvládat. To opravdu nechápu. :-D
    9.5.2008 03:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tos trochu netrefil, ubohý Petře Tomeši.
    Quando omni flunkus moritati
    9.5.2008 08:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jsi jen nějaký trekker.dk.
    9.5.2008 14:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A to není málo.

    Ty jsi zase jen nějaký Petr Tomeš. To je málo.
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 13:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Navíc všechny tvé blbé příspěvky jsou tu úplně OT.
    7.5.2008 01:41 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Já jsem takovou debatu nedávno chytil na ČT 2 a jakýsi člověk tam říkal, že ČR zachytila jen kolem 6% (?) celkového spadu, ale že kdyby se obrátil vítr, tak by to mohlo být horší.
    7.5.2008 18:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Viz poslední zprávy o pestrém bujícím životu v okolí elektrárny, zejména v zakázané zóně.
    Který tam bují proto, že tam nevotravují lidi ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    6.5.2008 15:57 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Kazdy ma vlastnu statistiku. Nechcem vidiet tu, ktoru ma M$ :D
    Luk avatar 6.5.2008 16:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Nechcem vidiet tu, ktoru ma M$
    ...získanou z webu Windows Update :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.5.2008 16:48 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jak se říká, není nic staršího než včerejší zprávy.
    THIS IS SPARTA!
    6.5.2008 17:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Pokud vím, tak informace, které jsem tu napsal, se nikde mimo původní zdroj zatím neobjevily. A média nadále fantazírují...
    6.5.2008 18:14 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tomeš v dubnu obdivovatele neztratil.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    6.5.2008 18:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tak mně je to hlavně úplně jedno, měřit takovou veličinu. :)
    freshmouse avatar 6.5.2008 18:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A je na něm tato operace vůbec definována?
    6.5.2008 21:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    AltOS avatar 6.5.2008 18:53 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jen zvedavost. Proc tohle neni zpravicka, ale blogpost?

    Vzdyt na Rootu to zpravicka je! :-)
    David Watzke avatar 6.5.2008 19:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Proč by měla bejt?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.5.2008 21:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Zprávičku bych o tom sem napsal rád, ale protože Abclinuxu informačně nepokrylo již ten report, tak mi nepřipadalo, že by nestačil zápis v blogu.
    6.5.2008 21:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Opět se ukazuje, že někdo by jí třeba uvítal a jiný ne. Oběma stranám vyhovět nejde.
    6.5.2008 21:09 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ne, to se teda zatím neukazuje. Otázka je prostě někdy jenom otázka. A taky je možné, že chce tazatel slyšet, že tě s takovou zprávičkou poslali někam a zbyl ti jenom blog, že jo.

    Samozřejmě se teď přiřítí dvacetdevět lidí, co napíšou, že by zprávičku hrozně mocinky moc chtěli, ale o tom tenhle komentář tak nějak nění...
    THIS IS SPARTA!
    David Watzke avatar 6.5.2008 21:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A taky je možné, že chce tazatel slyšet, že tě s takovou zprávičkou poslali někam a zbyl ti jenom blog, že jo.
    To jsem nechtěl slyšet, protože kdyby to tak bylo, věděl bych o tom :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.5.2008 21:13 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Tazatelem jsem myslel AltOsáka :-)
    THIS IS SPARTA!
    6.5.2008 21:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Když už něco komentuje, tak by aspoň mohl dávat pozor co.
    6.5.2008 21:33 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To by sis měl dávat pozor, hlupáčku, protože reaguju přímo na tebe, šmudlo, a ty zase reaguješ, ježečku, přímo na AltOse. Je teda naprosto zřejmé, koho jsem tím, integřítko, myslel, ty čuňčátko.
    THIS IS SPARTA!
    6.5.2008 23:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Reagoval jsi na Davida, který reagoval na tvůj příspěvek. A tys teď reagoval na můj příspěvek, kde je zřejmé, že mám na mysli Davida.
    6.5.2008 21:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To, že se to neukázalo vám, neznamená, že se to neukázalo mně. :) Se zprávičkou mně nikam neposlali, protože jsem sem ani žádnou nepsal. Nechtěl byste tedy už raději opustit ten přístup, kdy to, co si myslíte vy, podstrkujete jiným?
    7.5.2008 00:26 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    "I only believe the statistics I doctored myself." W.Churchill

    "Verim iba tym statistikam, ktore som sam sfalsoval."
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    7.5.2008 00:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Už je to dost trapné, jak vždycky někdo přijde a pod jakýkoliv článek o statistikách napíše něco podobného. člověče vzpamatujte se, na statistikách a odhadech stojí dnes ekonomika i společnost.
    7.5.2008 01:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    na statistikách a odhadech stojí dnes ekonomika i společnost
    Však to taky tak vypadá. :-)

    btw. Když vidím pojmy jako statistika, pravděpodobnost nebo odhad, tak si vždy vzpomenu na přednášejícího z pravděpodobnosti "Tenhle příklad je - zase - naprostá blbost.", nebo "Kdo chce jistotu, ať vstoupí do náboženské sekty.". No, alespoň jsem na ty ranní přednášky nevstával zbytečně. :-)
    7.5.2008 08:34 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Prepacte mi tu drzost, ale podla mna by ste sa mali spamatat vy. Napisal som cisto neutralny prispevok a vy uz opat zurite.
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    7.5.2008 11:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Nezuřím, pište si co chcete, ale neříkáte vůbec nic nového, co by už každý nevěděl z drtivé většiny článků, kde vždycky někdo přileze a napíše tohleto.
    7.5.2008 08:31 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Omyl. Správně to má být "I only believe the statistics I doctored myself." J. Goebbels o W. Churchillovi. Churchill to ve skutečnosti nikdy neřekl, šlo jen o nacistickou propagandu. Beze srandy.
    7.5.2008 08:35 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ale myslienka je to pekna :-)
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    7.5.2008 15:59 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    To je. A je z ní vidět, jak se může propagandistická lež vymknout z rukou a proměnit na oceňovaný bonmot :-) Ale za víc jak bonmot bych to nepovažoval...
    7.5.2008 13:23 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    A zase budu plytvat pismenky ...

    Vazeny, vite, pri jake prilezitosti se Churchill takhle vyjadrovat (a byly jaste dalsi vyroky)? Nevite, ze? Bylo tehdy, kdyz mu statistici ukazovali, ze nasledujici volby pravdepodobne prohraje. A ... prohral!
    7.5.2008 15:56 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Ale on to fakt nikdy neřekl, takže poznámka o plýtvání písmenky je zcela na místě :-)
    freshmouse avatar 7.5.2008 16:42 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v dubnu uživatele neztratil
    Jestliže platí, že to neřekl, pak je jedno, při jaké příležitosti to neřekl...

    :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.