Portál AbcLinuxu, 29. května 2024 04:38


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
9.5.2015 02:00 Tomesuv Tomasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
fajn, dobry vedet, ze zijes, pokus ses to vubec ty, ale tyhle tldr, navic v podobe screenshotu, zatykace alespon slusne rozved, kdyz uz nekde chces (jako obvykle) brecet. Co je, nechteli vas zaregistrovat? ebo si nekomu vrazil kudlu do krku, pac si odmitnul naistalovat Firefox, nebo za co ze to vlastne dnes bojujes?
9.5.2015 08:26 Tomesuv Tomasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
tl;dr

P.T. má manželku, kterou mlátí dlaní do obličeje a psychicky ji týrá.

9.5.2015 08:48 X
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
manzelku -> matku
9.5.2015 14:11 Tomesuv Tomasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
MANŽELKU! Je to na posledním slajdu. :)
9.5.2015 16:52 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Nejedna se o manzelku, ale o matku, jak je to uvedeno na prvni strance. Ty ostatni budou patrne z jineho procesu, protoze nesedi ani casove.
9.5.2015 19:30 Tomesuv Tomasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Beru zpět, je to tak. V každém případě je to o duševním mrzáctví.
⧠ A = 0 avatar 10.5.2015 12:06 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Manželku? Registrovaného partnera bych věřil.
Nevolte zmrdy.
9.5.2015 07:47 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nj. u policie pracujou překvapivě taky jenom lidi. Takových přehmatů už bylo. Nedávno v Pardubicích vytekly jednomu nervy, když týpek před ním vstoupil do vozovky na červenou :-) Ale že tyhle ty vyjádření jsou vždycky tak ukecaný, to se pak nesmíme divit, že soudní orgány "pracují" tak pomalu.
9.5.2015 16:50 xcx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
neřekl bych že mu vytekly nervy , spiš jen p. chodec neměl respekt co měl mít
pavlix avatar 9.5.2015 17:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Orgán pracující z pozice síly a navíc v utajení nemůže omlouvat svoje chování chováním druhých. Každý člověk je zodpovedný sám za sebe a při výkonu služby to platí o to více. Policejní služba není od toho, aby si člověk dokazoval, jak velký orgán je.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
9.5.2015 19:40 Fuck Off Haters
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
aby si člověk dokazoval, jak velký orgán je.
ty jistě voláš Oskarem
10.5.2015 07:04 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Chodec neměl respekt, policista zdravý rozum. K člověku, který nemá rozum bych taky neměl respekt.
10.5.2015 17:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Taky hlavně nebudeš mít respekt k někomu, jehož první slova je otázka zda jsi slepý nebo bez mozku.
9.5.2015 10:27 wefewf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdysi davno jsem se tady s Petrem hadal, ale po par letech na zapade mu musim dat za pravdu. Teplousi jsou fajn lidi v porovnani se zenskyma.

Nechapu jak je mozne nekoho jen tak vykopnout z jeho bytu bez nahradniho ubytovani. Normalne neni mozne nikoho vykopnout, ani kdyz vytrha draty ze zdi a pali parkety. A staci na to jeden telefonat. Ale myslim ze jsi na tom jeste dobre. Nikdo te nezavrel a pravdepodobne si muzes svoje veci odnest.

Mam kamarada v Californii. Pritelkyne zacala byt agresivni, zavolal policii, policajti ho odvezli (protoze je chlap), a bejvalku nechali v jeho byte (nebydli tam). Po dvou dnech ho pustili a vratil se do zdemolovaneho bytu. Zadne obvyneni, naopak on mel skrabance, a bejvalka byla agresivni uz drive.

Mladsi generaci bych radil nikdy se nezenit!
9.5.2015 11:58 Ondrej Santiago Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Nechapu jak je mozne nekoho jen tak vykopnout z jeho bytu bez nahradniho ubytovani.

O danem pripade nic nevim, ale pokud se jedna o bytovou jednotku 1711/9 v Sokolove, tak ta je dle katastru nemovitosti ve vlastnictvi Bozeny Tomesove, coz je hadam ta ohrozena osoba - matka. Takze na prvni pohled to vypada spis na opacny pripad, kdy je policii vyhosten nekdo bez pravniho naroku na dany byt.
9.5.2015 12:57 Marvin | blog: im_depressed | Gallifrey
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Nevim jak to presne funguje - to by se mel asi poradit s pravnikem, ale to obvineni by mel udelat on ne? A kazdopadne stiznost na policii...
Dalibor Smolík avatar 9.5.2015 22:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ona se mladší generace ani moc do ženění nehrne.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
13.5.2015 19:18 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
US jsou hodně odlišné od Evropy, Divoký západ tam na mnoha místech ještě neskončil. Při vykázání u nás by nebyl zadržen, institut vykázání funguje podobně jako velmi mírný restraining order (máte zakázáno se pohybovat v určitém místě, jinak vás to nijak neomezuje). Pokud někdo ve vašem bytě vytrhá parkety nebo dráty, máte samozřejmě právo jej vyhodit, protože jde o porušení povinnosti nájemce užívat byt řádně, v souladu s účelem a tak, aby na něm nevznikla škoda, resp. neprovádět stavební úpravy v pronajatém bytě bez souhlasu vlastníka.
9.5.2015 10:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je tu fakt veselo. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 9.5.2015 11:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
a to je teprv začátek...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.5.2015 23:34 hipster
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
prý jsi zhubl půl kila
kotyz avatar 10.5.2015 09:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Přílohy:
to nejsem já, já už nemam skoro žádný vlasy...

aktuální podoba viz příloha ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Trojité Káčko avatar 11.5.2015 00:07 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Kotyzi potřebuju sehnat amigupowera sere mě děla mrtvýho brouka
9.5.2015 11:56 RM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ach jo...
9.5.2015 14:45 Fuck Off Haters
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Fuck...

the haters the assholes

the people that cheat you

the people who pretend to be your friend

those who are purposely rude

those who purposely lie

the hypocritical

the greedy

the deceiving

the people who don't appreciate you

9.5.2015 17:52 Jardík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To mně nedávno přišlo od zdravotní pojišťovny, že jim mám zaplatit třicet tisíc za něco, co jsem si od nich neobjednal a co jsem, až donedávna, díky dalšímu poplatku (jež nazývají regulační), ani využívat nemohl. Pak zjistili, že jsem bezdomovec a že mi nemají co ukrást, tak to vzdali.
9.5.2015 19:27 Fuck Off Haters
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
měl jsi jít do toho kláštera, jardíku

10.5.2015 10:46 Mirda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Může mi někdo shrnout skutkový stav? Vytušila jsem, že Tomeše policajti vystěhovali v jeho nepřítomnosti kvůli tomu a využili k tomu právní úpravu domácího násilí. Takže je to haštěřivý teplouš, který mlátil svou matku? Nějak se mi to nechce číst.
Trojité Káčko avatar 11.5.2015 00:22 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Hašteřivý teplouš :-)
11.5.2015 13:02 Rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
tak by asi homosexuál popsal histerickýho buzeranta "ženu" :-D
10.5.2015 17:50 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě by zajímalo, jestli sem chodí nějaký heterosexuál s vlastní rodinou a vlastní silou zajištěný a nezávislý (myšleno že má své vlastní bydlení a na účtech má víc peněz než případně dluží)
10.5.2015 21:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Tady je jeden.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Marián Kyral avatar 11.5.2015 05:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ono nás bude více.
11.5.2015 10:19 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ale ne moc :-)
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
11.5.2015 10:54 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
tak zatím 4 (když počítám i manasekpa :))
11.5.2015 17:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ja jsem dalsi.
11.5.2015 17:33 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
No jo, ale ty jsi v balíku, protože neplatíš daně, zdravotní a sociální. Protože je to přece nemorální.
11.5.2015 17:47 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
A proč by měl něco platit, když už byl rozvedený, ani si není jistý, zdali jsou děti jeho, když si musí dělat testy DNA, s rodinou nežije, protože obědvá i večeří po hospodách? Prostě typický rodinný zajištěný týpek :-)
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 19:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
A co je ti do toho? Mas problem, ze se ma nekdo lepe nez ty? Zavidis a musis plivat spinu, ze? Co je na tom, ze je nekdo rozvedeny, chce mit jistotu a stravuje se jinde (treba i z duvodu prace)? Jestli te to pomlouvani tak bavi, tak v tom pokracuj, pomluvy jsou zalezitosti luzy, takze to k tobe celkem sedi. Az priste pojedes v nejake dychavicne fabii, nebo co jsi psal v cem jezdis, vzpomen si na mne a na to, ze existuji lide, kteri se maji lepe nez ty a jsou spokojeni.
11.5.2015 19:28 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ale no tak trolle, nějak ztrácíš sebekontrolu, schopnost racionálního vyjadřování, a dokonce i pamatovat si předchozí diskuze. Žádnou pomluvu jsem nenapsal, uvedené informace jsi tady o sobě sám vyblil v rámci svého trolingu.

Kde jsi ve své narcistické pýše sebral vizi, že se máš lépe, než já, nebo někdo jiný z ábíčka? Kde jsi sebral něco o nějaké fabii (dej odkaz, nebo se omluv)?

Znám hodně lidí, kteří mají více majetku než já a jsou spokojeni, a pokud ten majetek nenakradli přes politiku, kriminální činnost nebo privatizací Klause, tak s tím nemám žádný problém, a přeju jim to. Ty tady ale jenom troluješ a vytváříš naprosto nereálné kydy o absolutní nezávislosti na státu, aniž bys jenom hýbnul prstem pro změnu.
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 19:45 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Omlouvat se ti nebudu a odkazy ti hledat take nebudu. Za tu fabii si klidne dosad to, v cem zrovna jezdis. Vim, ze ty informace jsem o sobe napsal sam, ty je vsak pouzivas proti mne, coz mi samozrejme vadi.
Kde jsi ve své narcistické pýše sebral vizi, že se máš lépe, než já, nebo někdo jiný z ábíčka?
Chovas se zavistive a neprejicne, coz je typicke pro luzu. A ano, myslim si, ze se mam opravdu lepe nez ty. Chapu, ze te to stve, ale za svou spatnou situaci si muzes sam. ;-)
11.5.2015 20:30 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Koho mi ten styl psaní se smajlíky jen připomíná.....

Chovas se zavistive a neprejicne, coz je typicke pro luzu. A ano, myslim si, ze se mam opravdu lepe nez ty

Typická manipulace za pomoci hodnocení. Zjevně tvé narcistické ego není schopno pochopit, že to může být i obráceně, a svými trolujícími plky začínáš být zdrojem posměšné zábavy. Zejména pak těm, kteří se mají opravdu dobře, a na rozdíl od tebe žijí ve fungujících a spokojených rodinných životech.
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 20:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Koho ti to pripomina? Pochlub se. Jestli jsem zdrojem posmesne zabavy, tak je to jedine dobre. Je to rozhodne prinosnejsi nez ubohe jedovatosti, ktere tu predvadis ty. A jinak pro tvou informaci ziji spokojenym rodinnym zivotem, ale ne s prvni zenou, coz je ze statistickeho hlediska naprosto normalni.
12.5.2015 15:28 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Pokud ti ten statistickej level vyrovnava notorik Jilek se svymi 50 rozvody, pak tvoje statistika neuspesnej chlapu funguje. Jen nezapominej, ze jde o udaje statniho uradu, kterej musis dotovat ze svejch dani, a je nutno ho zrusit a brat s rezervou.
11.5.2015 19:05 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Dane a odvody sazmorejme platim, jelikoz mi stat nedava jinou moznost.
11.5.2015 19:08 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Můžeš stávkovat, protestovat, hladovět, odstěhovat se do tvého zaslíbeného Reichu, nebo Libertélandu, případně si udělat vlastní, kde nebudou platit vůbec žádná pravidla, a ani ty jako otec zakladatel nebudeš mít právo cokoliv rozhodnout. Možností je mnoho, jsi jen alibistický troll na vycházce - nevěřím ani slovo u tvých pseudoargumentů, že bys tak postupoval i v realitě
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 19:22 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
To, ze mi neveris, muj spanek a kvalitu zivota opravdu nepoznamena. Res si sve mindraky na nekom jinem. Za to, ze se mas spatne a zijes v nuznych podminkach, muzes jen ty sam. ;-)
11.5.2015 19:30 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Trolle, nepřetržitě měníš svůj původní styl komunikace, koho mi jen začínáš silně připomínat, i těmi smajlíky........
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 21:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Paseček prasat má hlad a tak blouzní z hladu. Jste ho dost nadhodnotil s tou fabii. Já ho viděl ve favoritu a z roku 1991. Tedy vezl ho zaměstnavartel na pastvu. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
11.5.2015 21:35 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Že vyleze z díry rusínský alkoholik, kterému to už jeho státní sponzor obživy v Bohnicích začal odpočítávat poslední bezpracné příspěvky na živobytí, a našel si jiného joudu, bylo celkem čekané, neboť oba si společně velmi notujete, oba nejste schopni udržet rodinný funkční stav, a oba si potřebujete dohnat svoje ego na chatových diskuzích, protože v reálném životě nikoho dlouhodobě nezajímáte.

Ale když už jsi ty vypatlaná gumo vstoupil do tak velmi sofistikované diskuze, tak bys mohl prozradit, proč vlastně nemáš řidičák. Je to jenom kvůli tomu, že feťákům a alkoholikům se prostě nedávají, nebo tě diskriminovali kvůli tomu, že kvůli své trpasličí výšce 150 cm nedosáhneš na pedály? Kdyby sis platil privátní pojištění jako Odyň, tak by ti mohli nainstalovat ruční ovládání.
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 22:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Temito a podobnymi prispevky jen dokazujes, ze jsi opravdu ubozak, za ktereho te povazuji.
12.5.2015 08:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Pasáčku prasat, neprožívej můj život tolik. Hezky čti, co kvalitního napíši, abych tě trochu vzdělal. Nakrm prasata a dej si šlofíka. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
Trojité Káčko avatar 12.5.2015 22:28 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Dal ti nažrat vlastního, co? A tobě došly hemzy...
11.5.2015 22:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
;-)
11.5.2015 22:02 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já ho viděl ve favoritu
Vy jste videl mtraina nazivo? Jak takovy clovek vypada? :-)
12.5.2015 08:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
M-train se přibližně podobá člověku, ale jen přibližně. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
11.5.2015 22:29 Richard
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
co kdybys tady prestal urazet a odebral se na idnes a zase jim tam neco vyblil. Uz si tam dlouho nic kvalitniho od tebe neprecetli, mozna se zase dostanes na prvni stranku.
kotyz avatar 11.5.2015 23:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
jen do něj, až budou chlupy lítat! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
11.5.2015 23:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Můžeš stávkovat, protestovat, hladovět, odstěhovat se do tvého zaslíbeného Reichu, nebo Libertélandu,
Může kandidovat do vlastní nebo existující strany a snažit se vytvořit nějaký osvobozující zákon od těch poplatků.

P.S. Nepsal ještě tuhle, že platí i koncesionářské poplatky?
11.5.2015 11:05 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
na účtech má víc peněz než případně dluží
To mi kazí hypotéka, ale jinak podmínky splňuju :)
pavlix avatar 11.5.2015 11:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Takže nájem je v pořádku a hypotéka nikoliv? :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.5.2015 11:36 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
hypoteka je otázka jak ji vzít - pokud máš nějak zajištěný její splacení tak aby si nepřišel o bydlení, nebo ji dokážeš nějakou rozumnou (déle než rok ????) splácet aniž by tě to výrazně ohrozilo, tak by se to asi dalo vzít. Snažil jsem se definovat stav nezávislosti - i když to je trochu chimera.

s nájmem je to trochu složitější - pokud vytloukáš každej měsíc klín klínem a máš jen ten nájem, tak to v pořádku není, pokud máš v košicích barák a nájem v praze kvůli práci (modelová situace), tak je to ok

ještě upřesnění: nemyslím si o lidech žijících v nájmech a majících blbou / žádnou práci, nebo složitou situaci vůbec nic špatnýho, spíš naopak!!! Zkusil jsem se jen trochu dopátrat složení zdejšího osazenstva
pavlix avatar 11.5.2015 11:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Vidíš a já si myslel, že se jen snažíš jen vyzdvihnout to, že všichni kromě tebe (a pár bezvýznamných výjimek) jsou lúzři. :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.5.2015 11:53 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
no vidíš a je to přesně naopak - fakt - já můžu akorát držet hubu a krok a bejt rád, ne se nad kohokoli vyvyšovat.... a jestli to tak vyznělo, tak se omlouvám
pavlix avatar 11.5.2015 11:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Možná si do toho promítám střípky z některého našeho předchozího rozhovoru, možná si do toho promítám zkušenost, že kdokoli toto téma otevírá, dělá to většinu proto, aby dal najevo jaká uhrovitá nezaopatřená lúza sem chodí. Nejspíš to nebude tvoje chyba.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.5.2015 12:11 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
to je asi ok - mohl jsem to napsat jinak
Dalibor Smolík avatar 11.5.2015 13:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Je to i o kalkulaci možností, které se nabízejí - například zda si koupit byt (nebo dům) a platit jen udržovací náklady nebo neinvestovat a platit o to vyšší nájem. Řekl bych, že na Západě je víc nájemných bytů než u nás, kupování bytu do osobního vlastnictví není tak běžné. A není to otázka majetkových poměrů, spíš co je pro koho konkrétně výhodnější.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.5.2015 20:32 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Výhodnost není pouze z finančního pohledu, často je rozdílný pohled na nákup nebo nájem kvůli tomu, že na rozdíl od české kotliny je na Západě běžnější častější změna bydliště, a nejen kvůli pracovním důvodům.
If you don't ask, you don't get
Dalibor Smolík avatar 14.5.2015 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Na Západě je nejen běžnější častější změna bydliště, ale i dojíždění do práce na delší vzdálenost. Je to také dané lepší infrastrukturou. Při existenci dobrého železničního spojení a dálnic v Česku není naše země moc velká. Například dojíždění z Chomutovského regionu, kde je velká nezaměstnanost do Prahy by mohlo být podstatně rychlejší, vezmeme-li v úvahu stále častější kombinaci s prací z domova ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
14.5.2015 17:10 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Na Západě je taky například trochu jiný poměr ceny benzínu/nafty k řekněme průměrné mzdě. Tady se prostě mnoha lidem dojíždět někam dál nevyplatí.
11.5.2015 22:21 Ondrej
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Je to i o kalkulaci možností,
jsem rad, ze je tady nekdo tak ekonomicky erudovany, protoze si prave lamu hlavu s tou kalkulaci. Mohl byste mi prosim sdelit, jaky bude uroka za 10 let. Staci mi to na +/- 1 %.

Dekuji.
11.5.2015 23:47 M_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Mohl byste mi prosim sdelit, jaky bude urok za 10 let.

Existují lidé, kteří podepisují dlouhodobé hypotéky nebo úvěry s otevřenou úrokovou sazbou??? Pokud ano, tak asi opravdu nejsou moc ekonomicky erudovaní, skoro bych je nazval šílenci nebo vděčnou kořistí finančních institucí.
If you don't ask, you don't get
11.5.2015 17:09 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já to nijak nechtěl nijak hodnotit, jen konstatovat, že hypotéka je jediné, co mi brání v tom, abych splňoval výše napsanou definici.
11.5.2015 14:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ach jo, no jo. Až z hypotéky utratím ještě pár korun, taky přijdu o status :-/
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Dalibor Smolík avatar 11.5.2015 19:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
jo, já.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
gtz avatar 10.5.2015 20:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sakra práce já tu už dlouho nebyl a najednou ten o kterém se nesmí mluvit je zpět :-), Není lepší si nechat takové věci pro sebe Petře? než to zde ventilovat? Tu už není to stejné osazenstvo jako před lety a je tu tu podobné jako někde na idnesu :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Trojité Káčko avatar 11.5.2015 00:35 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak slaďouš maminku škrábal a tahal za vlasy :-)
Petr Tomášek avatar 11.5.2015 16:31 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
No, nevím, pan Tomeš mi nikdy zvlášť sympatický nebyl, na druhou stranu co jsem ten výblitek přelítl, se tam někde píše o tom, že policie nijak nemusí dokazovat, jestli pan Tomeš skutečně svou manželku bil. K tomu, aby ho vyhodli z bytu prý stačí podezření. Což v důsledku asi bude znamenat, že pan Tomeš zřejmě bude argumentovat tím, že nic takového se nestalo a nejde to dokázat. Takže těžko říct, jestli svou ženu skutečně mlátil nebo ne...

(BTW, poznámky o podobnosti jmen si strčte do ...)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
11.5.2015 16:57 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Nejedna se o manzelku, ale o matku.
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.5.2015 07:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
V textu se opakovaně píše o manželce.
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.5.2015 07:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Jo aha, už to vidím. No, kolik let mu je? Už by si mohl najít vlastní bydlení...
12.5.2015 22:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Tahne mu na tricet. Vlastni bydleni by samozrejme mel mit, ale v tom bych hlavni problem nevidel. Nevim, co se tam stalo, zda jej matka jednoduse nechce ve vlastnim byte/dome, nebo zda opravdu doslo k nejake fyzicke konfrontaci. Nechci o tom spekulovat, ale musim rict, ze mit takoveto vztahy v rodine, at je na vine kterakoli strana, je velmi smutne.
kotyz avatar 13.5.2015 11:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
taky mi táhne na 30, mam práci, ale na vlastní bydlení prostě nemam...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
13.5.2015 15:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Podnájem, jedna místnost? To neutáhneš?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 13.5.2015 18:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
jo, tohle je už pomalu v řešení, ale to neni žádný pořádný bydlení.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
pavlix avatar 13.5.2015 18:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
To je vlastní bydlení jako prase.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
14.5.2015 02:04 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Lepší než v pokoji u maminky, ne?
pavlix avatar 11.5.2015 17:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
na druhou stranu co jsem ten výblitek přelítl, se tam někde píše o tom, že policie nijak nemusí dokazovat, jestli pan Tomeš skutečně svou manželku bil.
To je snad smyslem předběžného opatření, nehledě na to, že pan ublížený podle všeho splácal dohromady svůj spis s nějakým cizím.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.5.2015 17:12 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
ne, jen soudy rády citují judikaturu a dělají z ní pramen práva, kterým ve skutečnosti není
11.5.2015 17:35 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Miriam je Petr Tomeš?
11.5.2015 18:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
a upřímně, opravdu by to bylo tak překvapivé?
Petr Tomášek avatar 12.5.2015 00:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
kterým ve skutečnosti je :-)

(protože součástí práva je i výklad a ten může učinit pouze soudce. Jo, ale je mi jasné, že vypatlaní právní pozitivisti tohle nikdy nepochopí...)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Petr Tomášek avatar 12.5.2015 00:30 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
na druhou stranu co jsem ten výblitek přelítl, se tam někde píše o tom, že policie nijak nemusí dokazovat, jestli pan Tomeš skutečně svou manželku bil.
To je snad smyslem předběžného opatření...

To jistě, nicméně právě proto nelze tyto dokumenty vidět jako doklad toho, že pan Tomeš svoji manželku (nebo pro mně za mně matku) skutečně bil. Taky si to mohla (čistě teoreticky) vymyslet, aby ho dostala z domu, nebo to mohlo být ještě úplně jinak...

Tím nezpochybňuji, že ten zákon má v obecné rovině smysl, anžto skutečně je ve většině případů „podstatná kriminální energie“ (jak to nazývají němečtí právníci) na straně pachatelů domácího násilí.

Jen mi prostě nesedí ty výkřiky tady na fóru od lidí, kteří si ani pořádně nepřečetli, co se v těch písemnostech píše. (Já si to taky jenom prolít, ale pak nebudu někomu za vinu, že udělal to či ono...)

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
pavlix avatar 12.5.2015 09:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
To jistě, nicméně právě proto nelze tyto dokumenty vidět jako doklad toho, že pan Tomeš svoji manželku (nebo pro mně za mně matku) skutečně bil.
Pochopitelně.
Taky si to mohla (čistě teoreticky) vymyslet, aby ho dostala z domu, nebo to mohlo být ještě úplně jinak...
Už jen proto si myslím, že je příspěvek jen dalším dokladem toho, že je na hlavu. Zdravý člověk by buď nepublikoval, nebo by publikoval příběh, volitelně opatřený nějakým dokumentem, ale určitě ne nekomentovanou směsici různorodých dokumentů.

Z pohledu většiny čtenářů je podle mě úplně jedno, zda matce ublížil nebo ne. Nicméně z blogového příspěvku je zjevné, že bydlel u matky, neudržoval s ní ani rámcově dobré vztahy nebo jí (o něco méně pravděpodobně) z ničeho nic hráblo a on má potřebu se o to dělit touto formou. Až někdo kontaktuje jeho matku a nasměruje ji na toto URL, tak tu možná budeme mít dalšího magora, co se nezajímá o téma portálu, ale chodí vysírat do diskuzí.
Tím nezpochybňuji, že ten zákon má v obecné rovině smysl
No to doufám, protože to je zrovna zákon, který může zachraňovat životy a probudit v lidech odvahu se bránit, třebaže přes policii.
Jen mi prostě nesedí ty výkřiky tady na fóru od lidí, kteří si ani pořádně nepřečetli, co se v těch písemnostech píše.
Výkřiky jsou jenom výkřiky, nicméně v tomto případě si o ně někdo přímo říká. Navíc jaký má smysl číst nesourodou a nekomentovanou směs písemností jejímž účelem je nejspíš jen vzbudit lítost ze strany člověka, který nikdy neměl respekt vůči druhým.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.5.2015 14:07 Chobotnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
(BTW, poznámky o podobnosti jmen si strčte do ...)
Jo? Proc? Vzdyt se chovate v diskusi uplne stejne.
11.5.2015 14:07 blake
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Celkem silna kava, uchylit se k takovemu kroku vuci vlastnimu synovi.

Tvoji matku neznam, ale z tech digitalnich stop co's zanechal na netu se jevis jako silne narusena osobnost se sklony k hysterii a souziti s tebou bude asi solidni peklo. Bez se lecit, nez nekomu ublizis nebo nekdo ublizi tobe.

MuDr. Internetovy Psycholog, DrSc.
Petr Tomášek avatar 11.5.2015 16:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Have you stopped beating your wife?
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.5.2015 08:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přijde mi dost absurdní domáhat se takhle bydlení u rodičů. Když tě tam nechce, tak tam nebuď...
pavlix avatar 12.5.2015 09:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
+1

Dalším krokem je domáhání se práva na plnou lednici, teplou večeři, mytí zad, úklid, obsluha návštěv...
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.5.2015 10:26 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
+1 když si představím, že mýho fotra vyhodili v 16 z baráku (jeho otec umřel, matka si našla nového chlapa, který jí zblbnul hlavu) a on tvrdě makal tak, že má dnes prosperující firmu, tak si vážím toho co se mi dostává a snažím se toho využít, abych mu to jednou mohla vrátit. Levičácký parazité vynucující si solidárnoust mi lezou krkem, jen natahují ruku a když jim něco spadne do rukou, tak je to samozřejmě jen jejich, chudák Tomáškova máma :-(
AsciiWolf avatar 12.5.2015 10:52 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
chudák Tomáškova máma :-(
:-D
kotyz avatar 12.5.2015 10:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
a když nemá kam jinam jít?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
12.5.2015 10:43 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
mohl by jít do firefoxu dělat homopolitiku, nedávno odsud vyhodili jednoho ředitele, aby na jeho místo mohla nastoupit černá lesbička, tomášek jako transvestita by měl ještě lepší šance
kotyz avatar 12.5.2015 11:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Tomášek neni Tomeš!
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
12.5.2015 13:44 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já vím, Tomeš je gay, Tomášek je transvestita.
14.5.2015 17:14 Z.z.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
ty si teda číslo, "miriam", herečka:))
12.5.2015 14:09 Chobotnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ten rozdil je, pritom jake maji nazory, a jak se chovaji v diskusi, ciste akademicky.
13.5.2015 22:18 mas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
tam blbě interpunkci, akademiku
Grunt avatar 12.5.2015 12:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Tak do stoky: Ještě může být rád že nežije na Jamajce. Tomeš je taky tele, připlesknout nějaký rozsudek bez jediného slova, též nechápu o co jde, jestli mlátí vlastní matku a ta ho vykázala z baráku (tím bych se moc nechlubil teda) nebo žaluje vlastní matku nebo manželku nebo polici nebo koho vlastně žaluje a za co. Můj tip je, že ho z trvalého bydliště vykázala matka a zavrhla rodina právě kvůli orientaci, jinak by tak neválčil. Bohužel, viz obě výše zmíněné reportáže, i když je to nespravedlivé a určitě kruté, děje se to. Dnes a denně. A ostatně důvodem nemusí být ani orientace, ale stačí nesplňovat neustále se stupňující ideály (krásy) moderní rodiny. Bojovat proti tomu těžko, protože vlastně bojuje proti stupiditě celé společnosti a vlastní rodiny. Nedá se nic jiného jen popřát hodně štěstí do odizolované budoucnosti.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.5.2015 13:21 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já tomu rozumím tak, že mlátil matku, která ho vykázala a on proti tomu podává žalobu (to je ten první screenshot). Ostatní screenshoty s tím zase tolik nesouvisí, jsou to citace zákonů, judikátů z podobných případů atd.
Grunt avatar 12.5.2015 13:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
v nepřítomnosti žalobce?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
12.5.2015 13:51 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já třeba nechápu, proč jsou na hlavičce prvního papíru švestky. Podle spisové značky je to správní soudnictví a Tomeš se soudí s cajtama. Ty srance s citacemi zákonů a judikaturou jsou právní odůvodnění rozhodnutí, je to píčoviny, aby soudce vykázal činnost. Víte, že máme asi třikrát víc soudců na občana než Německo? A asi desetkrát víc než Británie a dvacetrát víc než Japončíci. Nejvíc mi sedí Grutnovo zdůvodnění, že jeho mámě vadilo, že je hysterický buzík a tak zneužila tenhle právní institut k jeho vystěhování. Inu tomu se nelze divit, ale že jí na to švestky skočily a správní soudnictví to zkouslo, to už má asi pravdu ten gerontofilní buzík Tomšák.
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.5.2015 13:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Já třeba nechápu, proč jsou na hlavičce prvního papíru švestky. Podle spisové značky je to správní soudnictví a Tomeš se soudí s cajtama.
Každopádně souhlasím s nálezem toho soudu. Jestli policie vyřešila vyhození z baráku po telefonu, když na místě v danou dobu nebyl, tak to jsou docela blbci.
24.5.2015 23:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Nekonal se ani ten telefonát... Dle vedoucího OO Policie Sokolov Strnada stačí nechat oznámení o vykázání na dveríh bytu/domu.
pavlix avatar 26.5.2015 07:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
A pak prokazovat, že tam to oznámení bylo v době příchodu a fungovalo domovní světlo a ideálně nenastal ani žádný jiný důvod, proč si to dotyčný nemohl přečíst.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
28.5.2015 23:30 Nauter
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Vubec. O doporucenem psani s cervenym pruhem jste slysel? Tohle bude dost podobne.
pavlix avatar 29.5.2015 08:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Právě.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
30.5.2015 01:33 Nauter
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Ach tak.
12.5.2015 14:02 RM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
A co ta invalidita, hej? On to jinak vidí zdravý člověk plný elánu a chuti porvat se na trhu práce.
otula avatar 21.5.2015 10:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Můj tip je, že ho z trvalého bydliště vykázala matka a zavrhla rodina právě kvůli orientaci, jinak by tak neválčil.
Pokud se doma choval stejně jako tady, tak se mamince vůbec nedivím, a to bez ohledu na jeho sexuální úchylku. Navíc už měl dávno všem těm debilům, blbcům, pakám, sráčům, pošukům pitomejm, kokotům, kokůtkům, troubům, nevzdělancům, prasatům, krávám a dalším osobám, se kterými komunikoval, ukázat jak je schopný a postavit se na vlastní nohy. Ne jako my ubožáci, kteří si musíme na koupi bytu vzít hypotéku.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
pavlix avatar 26.5.2015 07:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Pokud se doma choval stejně jako tady, tak se mamince vůbec nedivím, a to bez ohledu na jeho sexuální úchylku.
Asi tak.
Navíc už měl dávno všem těm debilům, blbcům, pakám, sráčům, pošukům pitomejm, kokotům, kokůtkům, troubům, nevzdělancům, prasatům, krávám a dalším osobám, se kterými komunikoval, ukázat jak je schopný a postavit se na vlastní nohy.
Asi dává přednost lítosti před úspěchem.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
otula avatar 26.5.2015 10:59 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Asi dává přednost lítosti před úspěchem.
Přesně tak...
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Luboš Doležel (Doli) avatar 12.5.2015 13:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Má práci, tak ať si něco najde.
Grunt avatar 12.5.2015 19:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Najít si něco je to nejmenší, ale fakt že víš, že kdykoliv potřebuješ, můžeš se obrátit bez obav na vlastní rodinu, poměrně Ň, M (to se samozřejmě netýká jen Tomeše) teda. No jestli bude bez přítelkyně/přítele tak to je tak na tři krabky antidepresiv. Minimálně.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
13.5.2015 19:23 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Na vlastní rodinu by ses obrátit měl moct, ale jen když to opravdu potřebuješ, ne proto, že se ti to nechce řešit. Nevím, jak to bylo v tomto případě, ale jestli se jej rozhodla vlastní matka zbavit až takhle, asi tam nebyl jen pár měsíců, než si něco najde.
12.5.2015 22:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
+1

Pokud je to tak, ze jej tam nechce, ma vzit zivot do svych rukou, najit si praci a bydleni, atd. Pokud jej tam chtela, ale doslo k nejakym utokum, tak to radeji komentovat nebudu. Nechci spekulovat. Kazdopadne v zadnem pripade nechapu, proc toto PT zverejnil.
12.5.2015 14:44 kkt jj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pomáhat a chránit
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co s tim ma spolecnyho ten dementni Jilek? Ja to nejak nechapu, kdo je pod drogama krome Jilka - Tomes nebo Tomasek nebo matka nebo manzelka, nebo vseci?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.