abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    USB ve zdi

    14.1.2011 15:31 | Všechno možný

    Student zabetonoval (patrne tmelem na obkladacky) do zdi kostela USB flashdisk pro ukladani souboru. Vice zde.

    Prej to prislo z emeriky.

    Naprosto neznaly clovek vidi vylomeny konektor v notebooku jen co notebook na vycnivajici konektor flashdisku "nasadi". Njn holt "umelci" ....

    Prakticke reseni je flashdisk zalit do kousku ocelove trubky s retezem pro kozu a privazat k lavicce nekde v podchodu ci na vlakovem nastupisti.

     

     

    Jakpak dlouho bude trvat nez to zakazou kvuliva sireni terorismu a kindrporna.

     

    Toz co .... kdepak bude druhy flashdisk u nas v CR ?

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Saljack avatar 14.1.2011 15:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Viděl bych to na FELu vedle katedry permoníků a trpaslíků.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    otula avatar 14.1.2011 15:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Prakticke reseni je flashdisk zalit do kousku ocelove trubky s retezem pro kozu a privazat k lavicce nekde v podchodu ci na vlakovem nastupisti.
    Nebo ho zazdít celý i s prodlužkou, která by visela ven…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.1.2011 15:47 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ta se může překroutit. Radši ať si každý donese svou.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    14.1.2011 15:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Protože jinak by lidi, co maj v notebooku usb porty jenom na výšku byli dost nasraní :-D.

    BTW Píšou tam, že to je vlastně neoprávněný zásah do budovy, takže to bude zase závod mezi rušením a tvořením :-/. Nicméně IMHO pokud se ten flashdisk zabetonuje do nějaký pukliny, tak by měl majitel spíše poděkovat za opravu :-D.
    14.1.2011 17:48 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hmm, opravovat cizí díry ve zdi ... to už je skoro jako guerrillové zahradnictví, až na to, že tohle by bylo spíš guerrillové zednictví :-)
    14.1.2011 18:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hlavně protože by jinak musel někdo udělat do zdi tu díru, což by se už asi za porušování majetku považovalo.
    14.1.2011 21:36 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Pokud to ovšem nebyl větrací otvor základů (není to z mé hlavy, psal to někdo někde v diskuzi pod článkem, kde se o tom psalo). Pokud na druhé straně zplesniví zeď, asi majitel moc happy nebude ;-). A opravování to v tomto případě fakt není ;-).
    Baník pyčo!
    15.1.2011 00:25 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Je to kostel, takže udělal dobrý skutek. Satan s námi!
    15.1.2011 18:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Abych tě neprozradil :P ;-).
    Baník pyčo!
    15.1.2011 18:37 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ty seš fakt expert na šmírování lidí, pro kterou tajnou službu děláš?
    15.1.2011 18:38 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Nebo jsem měl spíš reagovat: Ne, prosím, ne! Mám ženu, psa a děti!
    15.1.2011 18:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Mám ženu, psa a děti!
    Řazeno dle priorit? :-D
    15.1.2011 19:24 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ne. Podle abecedy sestupně.
    15.1.2011 20:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    :-D, zatim me nikde nevzali :(, takze jen trenuju :-(.
    Baník pyčo!
    Josef Kufner avatar 14.1.2011 15:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ta prodlužka se asi brzo ulomí a přestane to fungovat. To ať si tu prodlužku spíš veme každý svou – pak bude stačit konektor nechat lehce pod úrovní okolního povrchu.

    Ale mohlo by to být celkem zajímave spojit s geocachingem.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 14.1.2011 16:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hm, těžko říct, co by mělo delší životnost. Asi úplně nejlepší by bylo, kdyby tam byl vidět na zdi jen malý panýlek s miniusb samicí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    David Watzke avatar 14.1.2011 16:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    microUSB, když už...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    otula avatar 14.1.2011 18:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    miniusb je běžnější (aspoň já ho mám doma asi na 5 věcech, microusb na žádné)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 14.1.2011 18:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    miniusb
    USB na pochodu myslíš, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 14.1.2011 19:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    ??? Nezabývaje se touto problematikou, jsem jen obyčejný hloupý uživatel a týká se mne rámeček v hlavičce článku:
    This article may be confusing or unclear to readers.
    Mám na mysli samici pro druhý zleva
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 14.1.2011 19:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Tak teď jsem znejistil i já. Snad jsem neřekl úplnou blbost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.1.2011 21:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Mám na mysli samici pro druhý zleva
    To je typ mini-B.
    gtz avatar 14.1.2011 21:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Však ten právě je hodně rozšířený. Já ho mám v USB čtečce, mám ho na HTC (tam je ten jejich HTC-ext-USB).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    David Watzke avatar 14.1.2011 18:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No, běžnější asi je, ale z microUSB je teď afaik EU standard pro nabíječky mobilů (vím o Nokiích a HTC, které to mají) a navíc je menší. Nicméně taky mám doma spíš to mini (nebo jak se to jmenuje). Kvůli tomu jsem dneska ostatně musel jet do města koupit microUSB kabel, abych si mohl nabít founa, když jsem trotl a nechal jsem si ten orig. v Praze :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    otula avatar 14.1.2011 19:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No, běžnější asi je, ale z microUSB je teď afaik EU standard pro nabíječky mobilů (vím o Nokiích a HTC, které to mají)
    No vidíš, důvod pro to, ho nepoužívat. Ještě tam pak někdo příjde a bude do něj rvát nabíječku ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    David Watzke avatar 14.1.2011 19:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    :-D To by si pomoh...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Josef Kufner avatar 14.1.2011 18:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Čím menší konektor, tím menší oddolnost proti nečistotám. Pokud by to mělo být dokonale oddolné, tak leda udělat nějaké bluetooth/wifi zařízení a pověsit ho na strom či lampu veřejného osvětlení (ta asi bude lepším zdrojem elektřiny). Jenže to už je všecko děsně složité, tedy alespoň ve srovnání se zazděnou flashkou. Ale ta bluetooth věc s nějakou aplikací do mobilu by taky mohla být zajímavá... třeba v nějaké rozsáhlejší hře.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    14.1.2011 18:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No energie na utáhnutí BT je obvykle potřeba dost. Spíš by bylo zajímavý někam zabetonovat RFID kartu a lidi by si nosili čtečky :-D.
    Grunt avatar 14.1.2011 19:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    To už by asi bylo proti tomuhle. Zas u bezdrátového přenosu by se mohlo u jeden nod podělit víc lidí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.1.2011 21:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No je fakt, že ten RFID čip nebu mít velkou kapacitu. Ale zase může být celý schován pod povrchem. U multiuser podpora u geocachingu je celkem overkill :-D.

    Mě spíš fascinuje, že se lidi nebojej tam připojit kompa. Kdyby tam někdo na druhý straně zdi měl připojenejch 230V, tak bude mít docela trollface :-D.
    Jendа avatar 14.1.2011 21:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Kdyby tam někdo na druhý straně zdi měl připojenejch 230V, tak bude mít docela trollface :-D.
    Ááách! Jdu hledat vhodnou díru s přípojkou v dosahu a s možností umístění webkamery poblíž.

    (existoval RS232 optopřevodník, tak třeba je něco takového i na USB)
    14.1.2011 23:27 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hezkých pár paragrafů na to bude.

    Mimochodem, nedá mi to se nezeptat:
    J = 0x04A
    e = 0x065
    n = 0x06E
    d = 0x064
    а = 0x403
    
    Co to?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.1.2011 02:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Jo tak takhle on... A já si říkal, proč to vyhledávání nebere. To je lišák.
    15.1.2011 02:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    A není to 0x403, nýbrž 0x430 v utf16 a 0xd0,0xb0 v utf8 - cyrillic small letter a.
    Jendа avatar 15.1.2011 10:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Cílem nebylo zablokovat vyhledávání, ale být „prostě Jenda“.
    xkucf03 avatar 15.1.2011 12:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    A funguje to, na dotaz „Jendа“ vrací Google 20 700 výsledků, zatímco na „Jenda“ výsledků 382 000. :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 15.1.2011 10:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hezkých pár paragrafů na to bude.
    Pokud to bude mít odpovídající krytí tak by ani nemuselo.
    Mimochodem, nedá mi to se nezeptat:
    J = 0x04A
    e = 0x065
    n = 0x06E
    d = 0x064
    а = 0x403
    Co to?
    Jeden člověk s přezdívkou Jenda se tu před mnoha a mnoha lety zaregistroval, napsal jeden komentář a od té doby přezdívku blokuje. Pak tu byla diskuze o IDN, kde někdo už asi po sté omílal homograph attack, a já dostal Nápad…
    David Watzke avatar 15.1.2011 10:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Dík za tip, to mě nenapadlo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jendа avatar 15.1.2011 10:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Mimochodem, nedá mi to se nezeptat:
    J = 0x04A
    e = 0x065
    n = 0x06E
    d = 0x064
    а = 0x403
    Co to?
    A jak to vlastně všichni zjišťují? Slušný občan si nepotřebuje dělat hexdump všeho, co na webu najde. Že by TouchBook neměl font pro cyrilici?
    15.1.2011 12:24 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ne. Ctrl-f, Jenda. A Firefox pochopitelně nic nenašel, tak jsem to začal zkoumat.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.1.2011 14:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    +1 akorát já to považoval za bug chromia... :/
    14.1.2011 22:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Mě spíš fascinuje, že se lidi nebojej tam připojit kompa. Kdyby tam někdo na druhý straně zdi měl připojenejch 230V, tak bude mít docela trollface :-D.
    To mě taky napadlo... Jestli někdy půjdu drop-cachovat, určitě nebudu bez alespoň voltmetru.
    David Watzke avatar 14.1.2011 22:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Stačej mokrý ruce.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luk avatar 15.1.2011 01:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Praví chlapi to zkoušejí zásadně jazykem :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jendа avatar 15.1.2011 10:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Podle mě je lepší spálit USB řadič nebo počítač než sebe. Ale chápu, že někteří pokročilí ITáci to mohou vidět jinak.
    David Watzke avatar 15.1.2011 10:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Prosím tě, 230 V skrz USB je pro malý holky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2011 15:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Jj pokud to spojí jedním prstem, tak vydrží mnohem víc. Já jsem dal bez problému palec - ukazováček 400V jenom jsem se lekl. Na druhou stranu tvořivosti se meze nekladou, jednoduchý zdroj pulsů třeba 20kV s omezením na bezpečný proud a maximální energii pulzu člověku neublíží, ale ochrana USB to určitě nevydrží.
    gtz avatar 15.1.2011 18:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Já jsem dal bez problému palec - ukazováček 400V jenom jsem se lekl.

    Na 3 fázu k míchačce?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.1.2011 21:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ve škole jsme měřili 3f měničově regulovaný motor a učitel byl pedant na katalogizační čísla přístrojů (ač tak byl imho jedinej kus :-D). Tak chtěl během nějakýho měření (což dělal komp), abysme si je napsali. Já jsem si chtěl přitáhnout nějakej 3f filtr a jak jsem myslel na něco jinýho, tak jsem ten filtr přitáhl za ty zdířky :-D.
    gtz avatar 15.1.2011 22:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No já jsem dostal od brusky na 3f celkem pěknej kopanec. blbec stará jsem potřeboval pod kabel dostat ještě jede n menší a nějak jsem si zavadil. Měl jsem to vědět. Pamatuji si jak jsme známého otvírali skříň s nožovkama, aby se mohla udělat výměna. Dvířka byla totálně zarezlá/vzpříčená (stará stodola)a tak se vzal takový ten velký-mocný elektro šroubovák a zapáčilo se. Sakra to byla celkem hodně velká rána a ve šroubováku byla vypálena pěkná drážka.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 15.1.2011 10:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Upgrade: bude tam webkamera a operátor bude přepínat zdroj napětí na základě toho, jestli tam někdo strká voltmetr nebo počítač. Případně by to šlo zautomatizovat, že se zdroj vysokého napětí připojí po navázání datové komunikace.
    15.1.2011 13:32 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    15.1.2011 13:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Přepěťová ochrana do 2kV
    Někdo sháněl VN trafo z televize? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.1.2011 14:09 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Odkaz by měl spíš sloužit jako inspirace než finální řešení.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    gtz avatar 15.1.2011 18:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Možná bych volil toto optické prodloužení USB nebo to lze s optickým převodníkem zbastlit.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.1.2011 18:34 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    A proč kamera?! Prostě zařízení počká na zahájení USB komunikace a když začne NTB bezproblému komunikovat, narve tam z kondenzátoru (viz danyk) několik desítek kilovoltů při proudu několika 10 A :-D.

    Pokud to majitel přežije, v rukou misto ntb bude držet jakési ohořelé torzo...
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 15.1.2011 18:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    A proč kamera?! Prostě zařízení počká na zahájení USB komunikace a když začne NTB bezproblému komunikovat, narve tam z kondenzátoru (viz danyk) několik desítek kilovoltů při proudu několika 10 A :-D.
    Že ty jsi ten komentář nedočetl do konce?
    15.1.2011 20:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Odhalil si me :-(.
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 14.1.2011 22:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No je fakt, že ten RFID čip nebu mít velkou kapacitu.
    Proč? NAND nepotřebuje ani elektron dokoud s ním není potřeba komunikovat. Klidně to zařízení může mít nějaký malý kondík nebo dobíjecí knoflíkovou baterku (tu kterou se udržují naživu RTC) a až sesbírá dost energie, komunikace může začít. A bylo by to i docela fér. Ty dáš trochu energie na přežití a já data. Pěkně kus za kus. Jinak tohle nestojí moc (ale jsou i levnější) a energie by to asi dalo do boha.
    Mě spíš fascinuje, že se lidi nebojej tam připojit kompa. Kdyby tam někdo na druhý straně zdi měl připojenejch 230V, tak bude mít docela trollface.
    Je pravdou že v tomhle společně s jinými vlastnostmi je RFID (nebo asi ne RFID, ale něco na ten princip) dokonalejší. Krom bezpečnosti před konektorem plným energie by to nabízelo také ještě:
    • Komunikaci se všemi klienty v blízkosti nodu.
    • Možnou synchronizaci dat kdy je možnost že by klienti poskytly trochu svého úložného prostoru a tak by se data mohla šířit dál na další nody jen tím, že by kolem nich procházeli lidi.
    • V případě nepoužívání nějaké identifikace, zajištění šifrování a existence pouze PUT a GET požadavků docela drsnou anonymitu. Nikdo nemůže určit pomocí identifikátoru kdo nahrává data (takže ani žádné sledování pozice), v případě šifrování ani nějakým složitým zařízením a i kdyby nod nebyl ten za koho se vydává (byl napíchnutý), tak v případě synchronizace nemůže určit jestli ten kdo data nahrává je skutečně ten kdo je zveřejnil a nebo pouze v rámci redistribuce uploaduje data z jiného nodu (těžko by se hledal zveřejnitel).
    • Možnost existence AdBlock aplikací co by mazali z nodů dementní reklamu jen průchodem kolem.
    Ale je pravda, že mrtvé schránky v tomhle oplývají docela zajímavou jednoduchostí (s určitým nebezpečím).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.1.2011 23:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No já jen že žádná RFID, o které jsem slyšel neměla třeba megabajt. To nabíjení by samozřejmě šlo, ale aby se to při downloadu celé cache nemuselo nabíjet půl hodiny :-D (asi jako když nabíjeli stargejtku v epizodě 1969 z nějakýho nakláďáku :-D).
    gtz avatar 14.1.2011 23:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    stačil by i nějaký ten 1000G/6V kondenzátor. Takové ty malé co byly v televizích nebo VHS jako záloha paměti. Na dobíjení by stačil malý fotovoltaický článek.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 15.1.2011 10:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Je pravdou že v tomhle společně s jinými vlastnostmi je RFID (nebo asi ne RFID, ale něco na ten princip) dokonalejší. Krom bezpečnosti před konektorem plným energie by to nabízelo také ještě:
    RFID zapper.
    Komunikaci se všemi klienty v blízkosti nodu.
    Cílem *cachingu je najít tu věc (někdo může mít ještě vyšší cíle, jako dostat se na hezké místo), ne jen se dostat do její blízkosti.
    Možnou synchronizaci dat kdy je možnost že by klienti poskytly trochu svého úložného prostoru a tak by se data mohla šířit dál na další nody jen tím, že by kolem nich procházeli lidi.
    Takhle jsem si přestavoval alternativní síť v případě rozličných zásahů do Internetu.
    Ale je pravda, že mrtvé schránky v tomhle oplývají docela zajímavou jednoduchostí (s určitým nebezpečím).
    Také je možnost dát tam Obex server s přístupem přes IrDA (z bazaru za pár stovek) nebo blautatut (za trochu víc stovek) živený nevímzčeho (je potřeba kolem 0,5 W, ale kdyby se to zapínalo čudlíkem a po přenosu zase vyplo, tak by to mohlo vydržet docela dlouho i na baterku).
    15.1.2011 15:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    RFID zapper.
    No tak tu cache může vždycky někdo zničit, já myslel ochranu klienta.

    Alternativní internet by musel být pasivní a musel by být skrytý (tedy žádný solární články nebo tlačítka ve zdi).
    xkucf03 avatar 14.1.2011 23:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Takový bluetooth se solárním* článkem, to by bylo něco :-) A ta hra by mohla být třeba tak, že na jednom místě najdeš zašifrovaný soubor, na druhém klíč atd. Při geocachingu jsem jednou narazil na poklad, kde jsi takhle musel najít dopis a pak speciální baterku, pod kterou byl vidět ten inkoust – a tam byly souřadnice poslední schránky.

    BTW: co takhle udělat nějakou „bojovku“ pro Ábíčkáře a podobné lidi? Takový mix outdooru a hackování.

    *) nebo připojit třeba k lampě, ale to by se asi nelíbilo městu a odpojili by to.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.1.2011 23:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    nebo připojit třeba k lampě, ale to by se asi nelíbilo městu a odpojili by to.

    No nesmělo by to připomínat 9V baterku napájející modrou ledku :-D.
    Luk avatar 15.1.2011 01:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No nesmělo by to připomínat 9V baterku napájející modrou ledku
    Raději opravdu ne. Ještě by kvůli tomu nevinný tramvaják dostal pokutu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.1.2011 01:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Jak nevinný? Uhnul před vozidlem s právem přednostní jízdy? Neuhnul. Jeho problém.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Heron avatar 15.1.2011 01:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    15.1.2011 15:59 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi

    John to přežil? Škoda.

    Ministr vnitra Radek John jízdu pod majákem vysvětlil tím, že spěchal na Malou Stranu, kde byla ohlášena teroristická hrozba.

    Někdo si všiml, že na Malé Straně jsou matfyzáci.

    16.1.2011 01:25 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ministr vnitra Radek John jízdu pod majákem vysvětlil tím, že spěchal na Malou Stranu, kde byla ohlášena teroristická hrozba.
    I kdepak. To si jen novináři špatně vysvětlili Radkovo tvrzení "musím si odskočit na malou stranu".
    Jendа avatar 15.1.2011 10:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No nesmělo by to připomínat 9V baterku napájející modrou ledku :-D.
    Kdybych byl tenorista a chtěl někde tajně (!!) nainstalovat bombu, tak poslední, co mě napadne, bude dávat na ni blikátka.
    15.1.2011 15:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No mě to neříkej, já se tomu ve filmech taky divím. (Taky se vždycky směju, když se u triviální bomby snažej stříhat dráty, místo toho, aby prostě vytáhli roznětku z trhaviny :-D ).
    gtz avatar 15.1.2011 18:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    a co když roznětka bude obsahovat rtuťový spínač? Pak vytáhneš roznětku a bum.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.1.2011 22:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    V tý trubičce co je zastrčená v libovolném úhlu v trhavině? To by potřebovala ale asi napájení, takže bych na třívodičové nešahal :-D.

    Btw stejně moc nechápu co v těch filmech stříhaj. O kondíkách s velkým obsahem energie asi neslyšeli :-/.
    gtz avatar 15.1.2011 22:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Já jsem měnil kdysi v jednom VHS bazmeku ten 1F kondík co drží hodiny a pamět stanic při výpadku. Tehdy ten kondík stál kolem 1000,-. Dneska se dá koupit skoro všude za pár korun. Pokud se k tomu dají 2 články z kalkulačky tak to třeba modrou ledku vydrží napájet hodně dlouho.

    No něco musí přece ustřihnout, aby se vědělo jaký je hlavní hrdina king.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.1.2011 23:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Nejlepší je stanice uložit prostě do eepromky.
    gtz avatar 16.1.2011 00:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ten GoldCap tam býval jak pro stanice tak i pro hodiny, ale většinou již to bylo jen pro hodiny
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.1.2011 03:21 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No mám jedno video od TESLY, který po vypnutí sítě zapomene stanice (OMG) a pak druhý video (modernější), který po vypnutí sítě sice zapomene čas, ale stanice ne ale při postupu, který nabízí (setup) si člověk ty stanice nastavením smaže sám :-D.
    gtz avatar 16.1.2011 11:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    U těch prvních myslím býval GoldCap právě pro toto. A ty starší jsou také celkem divoké - automatický seup tak ono si vyhledá stanice, ale ty co má v eepromce smaže (BTW to stejné dělá třeba televize Samsung z roku 2007).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.1.2011 16:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ale no tak.
    Terorista prsotě musí na bombu dát alespoň blikátko. Skutečný správný terorista ale dá na bombu ještě displej s odpočítáváním a přivede čtyři různobarevné dráty, aby mohl hlavní hrdina ten správnej z nich šťastnou rukou přestřihnout v čase 00:00:01.
    otula avatar 15.1.2011 17:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Tohle by se ještě dalo pochopit - terorista chce mít také přehled, jestli to dobře spustil a kdy to přesně bouchne ;-)

    Ale lepší odvaz byl v knize Dana Browna Andělé a démoni. Měli tam kapku antihmoty umístěnou v kanystru ve vzduchoprázdnu, udržovanou v prostoru pomocí nějakého pole, napájeného akumulátorem, který když se odpojil od nabíjení, tak začal odpočítávat přesně 24:00:00 do chvíle, kdy se vybije, pole přestane působit, kapka spadne a při kontaktu s hmotou se uvolní energie, srovnatelná s mnohakilotunovou jadernou hlavicí. No a také jim to na vteřinu přesně fungovalo :-) Nedej Bože, že by se ten akumulátor vybil o nějakou minutu dříve nebo později. To by Brown nechal v knize vyhladit celý Řím :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 15.1.2011 00:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No, hra. Jak jsem četl, tak u těch Dead Drops se hrají tak, že na ně zálohují mirrory WikiLeaks a jiné dokumenty podobného ražení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 15.1.2011 10:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    BTW: co takhle udělat nějakou „bojovku“ pro Ábíčkáře a podobné lidi? Takový mix outdooru a hackování.
    Slyšel jsem o tomhle.
    Heron avatar 14.1.2011 15:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Takový geocaching s jiným tipem schránek. :-)
    14.1.2011 16:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    To s tou trubkou a řetězem je dozajista dobrý nápad, akorát je to podstatně dražší než to hodit do zdi.
    Luk avatar 14.1.2011 16:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Na vlakovém nástupišti (resp. na nádraží obecně) je to dobrý nápad, při obvyklém zpoždění vlaků je to dobrý způsob, jak si zkrátit čekání :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.1.2011 16:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    To jo, ale kolik očí tam má Velký Obsah? Určitě hodně...
    gtz avatar 14.1.2011 16:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Kdyby to bylo někde na 5-7 nástupišti pak tam moc očí není. Posledně když jsem jel vlakem tak jsem se z plezíru díval kde co je. A viděl jsem tam tak 4-5. V hlavní hale tam jich bude asi hodně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luk avatar 14.1.2011 16:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Na našem hlavním nádraží? Chachá... A policajti se tam odváží pouze na koních, a to vždy nejméně ve dvou :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jendа avatar 14.1.2011 16:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Asi jsou horší (schválně, kdo sem dá odkaz na nejterorističtější kešku).

    Btw. existuje i pedocaching.
    Luk avatar 14.1.2011 16:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hodně teroristickou zkoušeli novináři (dokonce ji ani neskrývali). Také byli po zásluze zabásnuti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Přemek Vyhnal avatar 14.1.2011 16:10 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    gtz avatar 14.1.2011 16:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Jsem zvědav za jak dlouho se tam objeví windows viry a ostatní paskwil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 14.1.2011 16:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ukradli mi nápad! Geocaching s daty mě napadl už před půl rokem!
    Luk avatar 14.1.2011 16:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Já jsem o USB čouhajícím ze zdi slyšel už nejméně před rokem, spíše je to ještě déle. Takže bys stejně nebyl první, maximálně tak u nás.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Max avatar 14.1.2011 17:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Přesně, je to starý. O tomto jsem četl už před dosti dlouhou dobou. Nova zase jednou za půl roku zavítala na internet a objevila kolo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    GeoRW avatar 15.1.2011 08:54 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    mal si si to dat patentovat; kto nepatentuje ma smolu; s rovnakym napadom pride v danej dobe na svete vzdy minimalne 10 dalsich ludi, hlavne v dnesnej globalizovanej dobe ;-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    14.1.2011 17:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Slyšel jsem, že se jeden chystá v botanický zahradě Na Slupi :-) .
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Grunt avatar 14.1.2011 17:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ty jo. Nápad velice dobrý. Když jsem říkal, že najdu na nádraží autorsky chráněný obsah a blablabla…, tak jsem to myslel jako vtip :-) Akorát bych měl strach, že ten plech ve venkovních podmínkách docela zkoroduje. To už bych asi do svého USB slotu nepustil. Existují sice jen umělohmotné a nějaký kov čistě jen jako kontakt, ale zas na druhou stranu to není moc stabilní řešení. A ještě by mě zajímalo co na takové zákopové podmínky bude říkat NAND pole a jak se budou tvářit uživatelé, když to bude naformátované na něco jiného než je vFAT.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Josef Kufner avatar 14.1.2011 18:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    O obvody uvnitř bych se nebál. Až na trochu nemilé teploty tomu nic nehrozí. Samozřejmě je potřeba to ochránit před vlhkostí a konektor před použitím tošku očistit.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Grunt avatar 14.1.2011 18:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    No tak minimálně všelijakými přepisy… Jinak už se mi na routeru několikrát stalo, že vlivem nízké teploty (ale možná i vzdušné vlhkosti a já nevím čeho ještě, ale vždy to bylo v zimě) se vypařila z MTD příslušná licence. Navíc by zařízení mělo být dobře kryto proti dešti (vím jak zatéká obyčejný barák, tak co potom takové chuďato zaplácané lepidlem/maltou ve zdi ?)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Josef Kufner avatar 14.1.2011 18:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Tak spousta flashek je zalitá v gumě. Tomu voda neuškodí.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Grunt avatar 14.1.2011 18:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Též fakt.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 14.1.2011 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Existují sice jen umělohmotné a nějaký kov čistě jen jako kontakt
    A hele. Já o vlku… a vlk už se dávno používá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.1.2011 01:56 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    [...] a jak se budou tvářit uživatelé, když to bude naformátované na něco jiného než je vFAT.
    No, řeknou si: "Zase nějakej anti-w32 troll!"
    Amarok avatar 14.1.2011 18:08 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Ze by tam nekdo primo napojoval notebook zni jako for, to snad jen nejaky magor. Ja mam USB na notebooku ze strany a nechtel bych si hlavne poskrabat notebook o zed pri manipulaci.
    GNUniverse - May the source be with you...
    xkucf03 avatar 14.1.2011 22:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    To bych taky nerad, připojoval bych to přes USB prodlužovačku, ale tu s sebou normálně nenosím, takže bych tam musel jít cíleně – a tím to trochu ztrácí kouzlo té spontánnosti, když člověk náhodou ve zdi objeví konektor a připojí se. Ale nápad je to pěkný :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.1.2011 23:01 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Někdo by si na tom mohl postavit kšeft a postavit vedle toho automat na USB prodlužovačky. :-)
    GeoRW avatar 15.1.2011 09:01 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    tato hra je vseobecne pre magorov, takze to, ze si poskrabu notas uz je len detail :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    14.1.2011 19:45 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Jen aby to tam "homo ludens" nechodil spíš mazat :)
    14.1.2011 21:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Btw prosímtě, nehodil bys někam do teho zípisku příhodně break?
    Conyx avatar 14.1.2011 23:12 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    no jo, casem se z toho stane takovej offline web: reklama, viry, porno
    GeoRW avatar 15.1.2011 09:03 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    jj, tiez ma to napadlo ako vhodne medium pre reklamu, prip. viry
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    kotyz avatar 15.1.2011 00:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    msk avatar 17.1.2011 12:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USB ve zdi
    Mna najviac fascinovaly obrazky ludi, co sa rozne krkolomne snazili pripojit tu flashku k notebooku a rozne pri tom stali na hlave a tak. Co uz, v Amerike sa asi nepredavaju usb predlzky, alebo je to nova forma joggingu...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.