abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 277 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Mary dances in the shadows
    Dressed in stockings made of white
    She provides herself to angels
    Seeking salvage to bear child
    Mary dances in the sunshine
    She's the mother of the damned
    She's the mother of delusions
    She's the concubine of man

    Mary dances in the shadows
    Mary dances all alone
    Little Mary child of prayers
    Only angels hear you moan
    Mary dances in the sunshine
    Dressed in stockings made of black
    Finding cloister in the sacred
    Finding salvage on her back

    Mary dances in the rainfall
    Playing gently with a rose
    Dressed nothing but her stockings
    Mary dances all exposed
    Mary dances for the angels
    She's a puppet turned to queen
    She's the harlot of the holy
    Only angels hear her sing

    Aktuální zápisy

    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Svátky Slunovratu

    21.12.2007 00:11 | Přečteno: 2038× | GNU/Linux

    Nesnáším zimu. A tmu ve dne (noc mám naopak rád, ale potřebuji ji vyvážit denním světlem). Jsem na solární pohon - v listopadu a prosinci ztrácím energii, mám chuť uložit se k zimnímu spánku (či spíše jako tažný pták odletět do teplých krajin - to by byl zaměstnanecký benefit - zimní kanceláře na jih od obratníku Raka :-) Dokonce i můj vážený kolega Bluebear mě v tuto dobu dokáže nakazit svými depresemi :)

    O Vánocích se to ale mění - dny se začínají prodlužovat a přestože krátkých dnů přijde ještě spousta a zima se bude zhoršovat, nálada i energie se začnou rychle vracet. Pouhé vědomí, že se dny opět pomalu ale jistě prodlužují, stačí k tomu, aby se mi energie vrátila do žil. Je to tak každý rok - a dělá to pro mě ze zimního Slunovratu nejvýznamější svátek v roce. Všechno ostatní - narozeniny, svátky, Silvestr... - jsou jen bezvýznamné dny v kalendáři, pouhé záminky k oslavám, ale Slunovrat je pro mě svátkem ze své astronomické podstaty. Uf, už aby bylo jaro :)

    Hm, letos ještě navíc celá Lužice vstupuje do Schengenu :D Sice jsem jako téměř rodilý Lužičan uměl hranice přecházet bez kontrol již dříve - ale ta nesmyslná hranice kolem Česka, s kontrolami - přišlo mi to trapné a k smíchu. Připijím si dobrou medovinou :D Na Velkou Lužici bez hraničních přechodů a na to, že mi snad už nikdo cestou do Norimberka nebude deset minut prohlížet občanku :D

    Tak mě ale zajímá, co obvykle o Vánocích slavíte vy? Slunce, Ježíše, Jednorožce nebo prostě využíváte příležosti si dát do nosu?        

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Co je pro vás důvodem k oslavě Vánoc?
     (57 %)
     (24 %)
     (49 %)
     (9 %)
    Celkem 75 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 00:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Podle této informace bude zítřejší den stále ještě o 2 vteřiny kratší než dnešní. Stále ještě není co slavit ..:-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 21.12.2007 00:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Já teda nevím jak ty, ale já obvykle slavím s přesnosti zaokrouhleno na nejbližší víkend apod. :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 00:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Já nic nezaokrouhluji. Šampus bouchám kdykoliv se naskytne příležitost :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 21.12.2007 00:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To může být občas docela slušná kadence :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.12.2007 00:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jo, jo, slavit!!! se*u na to že je čtvrtek!!! Je čtvrtek a to se musí voslasvit !!! Najlepiej do tego wszystkiego jebac bardzo duzego robala !!!
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.12.2007 00:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Mrd*m práci, zejtra se to nějak "sešmoulá"....
    kyknos avatar 21.12.2007 00:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    :D:D

    já budu šmoulat GIMP, to zas budou bugy :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.12.2007 01:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    pošli hotovej vobrázek?! amigapower skroucenáryba seznam puntík cézet
    Bluebear avatar 21.12.2007 00:49 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Bohužel z Vánoc nemám radost vůbec žádnou (kdysi, jako malý, jsem míval, ale to už je dávno). Kdyby nebylo těch šílejících davů v obchodech a totální tmy, snad bych se na to díval jinak.

    Ale slunovrat považuji za dost dobrý důvod k oslavě - potíž je v tom, že uplynou ještě celé měsíce, než se to začne viditelně projevovat, a měsíce leden a únor v našich krajích byly vždycky ty nejtužší a nejobtížnější na přežití. Asi právě proto se slavilo teď - aby měli lidi trochu víc sil do toho temného a mrazivého finiše.

    Slavit narození Ježíše mi připadá vlastně skoro stejné jako slavnost slunovratu - taky jde o příchod světla, naděje a nového života. Řekl bych, že z pohledu starých mozkových center to je vlastně totéž. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 21.12.2007 00:51 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ó, a díky za "váženého kolegu", moc si toho vážím :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 21.12.2007 00:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Do obchodů nechodím a tma právě začíná mizet :) Jasně, že to nejde poznat - ale už jen to vědomí, že se to světelně nebude dál zhoršovat, je obrovská úleva :) A mráz za světla se dá vydržet.

    S tím Ježíšem máš pravdu - tedy z pohledu křesťanů. Však proto ho naplácli na Slunovrat, náhoda to nebude. Problém je, že z pohledu z druhé strany je naopak symbolem tmy... co trvala tisíc let :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 08:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Je to tak, oslava narození Krista byla symbolicky naplánována na dobu slunovratu. Co se týká Velikonoc, tam je to jiné. Kristus byl ukřižován právě u příležitosti Velikonoc (Pesahu ...) - to náhoda nebyla. Ale jinak naši předkové si dobu tmy rozdělili na víc etap: Advent, Vánoce, masopust, půst a na konec oslavy jara. Tak nějak, aby se to vydrželo. Každopádně se mi symbolika Vánoc jako návratu života líbí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.12.2007 11:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Je to tak, oslava narození Krista byla symbolicky naplánována na dobu slunovratu.
    No, presnejsi by bylo "byla takticky naplanovana" - predelavani pohanskych svatku na krestanske je jeden z nejchytrejsich tahu krestanske cirkve (nebo spis Rise Rimske). S Velikonoci je to podobne - tam to bylo puvodne se svatky jarni rovnodenosti, ty se slavili take hezkych par tisic let pred Kristem.
    kyknos avatar 21.12.2007 12:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    a platí to i pro řadu dalších svátků, jako jsou dušičky či čarodějnice/1. máj :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 13:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Nejen v Evropě. V Thajsku existuje svátek "Loy Krathong", koná se ve stejné době jako naše Dušičky a je to též o zapalování svíček - oni je pouštějí po vodě. Podobnost je dost nápadná ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.12.2007 01:09 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jak říkají Tři sestry: Hlavně, že je večírek!
    21.12.2007 08:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Schází mi tam důvod, pro který pravděpodobně všechny svátky vznikly. Rituál, potřeba slavnostních dní, potřeba se sejít, vyjádřit pospolitost smečky, rodiny. Na chvíli se zastavit a dát druhému člověku znamení, třeba v podobě dárku, že mi na něm záleží.

    Tma mi nevadí, držím rád černé hodinky.
    freshmouse avatar 21.12.2007 10:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    V zimě jsem vždycky nějakej křehkej. Taky bych to nejradši zabalil a těch pár měsíců, kdy je v Práglu nejvíc bahna, prospal. Jsem citlivej i na různý příkoří. Např. jsem jel metrem-béčkem, a to byl fakt zážitek. Celej rok sem tim nemusel, a zrovna teď, v čase zimy, musim... To mě fakt dostalo. :'( Béčkem nikdy víc!
    kyknos avatar 21.12.2007 11:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Béčko je horror.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.12.2007 12:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    mozte vysvetlit co to je?
    kyknos avatar 21.12.2007 12:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Trasa metra B v Praze (ta žlutá) - příliš málo vlaků pro příliš mnoho lidí, dlouhé intervaly, nacpané vagóny a žádné odpadkové koše (to poslední je problém všech linek).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 21.12.2007 13:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Nepřítomnost odpadkových košů není bug, ale feature :-) Mám silný dojem hraničící s jistotou, že koše původně v metru byly, ale lidé je zapalovali, tak je dopravní podnik nechal odstranit. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 21.12.2007 13:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jsou jisté bugy, které přes záměr vývojářů odmítám nazývat featurami.

    Patří mezi ně souborový dialog GNOME a chybějící koše v metru.

    A ačkoliv to jinde nedělám (a například z přírody obvykle přinesu plný batoh odpadků cizích), v metru odpadky hezky pokládám na zem, v místě, kde koš kdysi stál.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 21.12.2007 14:00 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Inu, rozdíl mezi bugem a featurou je často jen v oku pozorovatele :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 21.12.2007 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To je pravda :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.12.2007 14:00 l
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ty koše byly ty ováde odstraněny kvůli policajtům po nějakým tom teroristickým útoku (v Madridu myslím). Každopádně ty vemeno jseš naprostá spodina týhle mizerný společnosti a kardinální jitrnice. Když chceš něco změnit, tak to udělej jako člověk a ne jako dement.
    kyknos avatar 21.12.2007 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Zajímavý je, že v civilizovaných zemích koše všude jsou :) Platím za jízdné dost (až moc - sakra v New Yorku je levnější), tak by snad mohli zaplatit koš, ne? A když ne, tak ať si platí uklízečku.

    Ty bys především měl začít jako člověk mluvit :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Platím za jízdné dost (až moc - sakra v New Yorku je levnější)
    Skoro.Jízda metrem v New Yorku stojí dolar a půl. Což je přepočteno na koruny Kč 26,-. To je přesně nová cena pražské jízdenky po Novém roce.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 21.12.2007 16:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    No dobře, ale vzhledem k platům :) Snad by si ty koše dovolit mohli :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    okbob avatar 21.12.2007 18:09 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ty kose byly odstraneny hned po utocich v Madridu. Jinak jsou hned ve vestibulech. Jestli mam volit mezi snadnym potencialnim rizikem utoku a osobnim nepohodlim, tak volim to osobni nepohodli. Nejsem hovado a ani cune.
    Josef Kufner avatar 21.12.2007 18:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Na Dejvické už jsou zpět... takové zelené dráťené.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kyknos avatar 21.12.2007 18:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    No vida, že to jde. Tam jsem se snažil nejvíc :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 21.12.2007 18:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    A já volím koše před naprosto nesmyslnou a uměle živenou hysterií z terorismu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 20:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jo, v těch vestibulech byly snad vždycky. Nejsem lenoch, abych tam něco nedonesl (stejně přes ten vestibul musím). Ale hlavně: kolik toho kdo potřebuje v metru vyhazovat? :-O
    kyknos avatar 21.12.2007 20:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Já tedy pořád něco.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 20:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Pro zajímavost: cos tam házel ve třech posledních případech?
    kyknos avatar 21.12.2007 21:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    metro, metro, metro
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 22:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    A proč sis Metro vůbec bral?
    kyknos avatar 21.12.2007 22:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Abych si ho přečetl.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 23:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ve všech případech, kdy jsem měl Metro v ruce, tam nebylo nic k přečtení. Křížovka byla malá a hloupá. Nebyly tam vulgární vtipy, ale bylo tam sudoku... Domníval jsem se, že ostatní to vidí podobně. Tak ne. Ale je dobré vědět, že alespoň někdo Metro čte. :-D
    kyknos avatar 21.12.2007 23:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    فخ ر٩٣ آﻷ شى
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 21.12.2007 23:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ehm, to je tak, když si někdo dá na lištu přepínátko do arabštiny :)

    NG ani Nature holt v metru nerozdávaj :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.12.2007 11:07 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    metro, metro, metro
    Metro (nebo 24h) se dá klidně donést do vestibulu, kde jsou na ně speciální stojany.
    kyknos avatar 22.12.2007 11:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    MHD mi přijde dost drahá na to, abych nemusel vláčet starý papír třeba hodinu do vestibulu.

    Krom toho se jedná o spoustu dalšího odpadu, na který žádné stojany nejsou.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    okbob avatar 22.12.2007 17:49 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    čuně
    kyknos avatar 22.12.2007 18:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Čuně je pouze ten, kdo z veřejného prostranství, ve kterém tráví desítky minut nebo hodiny denně tisíce lidí, odstraní odpadkové koše.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2007 18:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To je ale kvůli strachu D.P. Metro s terorismu. Čuně je člověk, kterej v meru vyhodí bordel na zem nebo nechá na sedačce, místo toho aby ho vynes "na povrch" do koše.
    kyknos avatar 22.12.2007 18:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    A strach z terorismu má být omluva? To jsou pro mě naopak záporné body.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.12.2007 18:29 Trouba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To, že tam nejsou z blbého důvodu, ti nedává právo chovat se jako mentál.

    Dej adresu. Věřím, že se ti spousta diskutujících ráda bude chodit vysrat na rohožku, samozřejmě v rámci boje proti tvým nesmyslným komentářům :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2007 18:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    nesmyslným komentářům
    ...to bude asi chyba v matrixu, to je jeden z mála lidí kterého komentáře mají hlavu a patu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2007 18:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Já se to nesnažim omlouvat, jen vysvětlit. :-(
    kyknos avatar 22.12.2007 18:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ale já to chápu. Ale o to víc považuji za nutné poukázat na to, že tam ten koš chybí.

    Jen ať platí uklízečkám.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2007 18:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    No, to je pravda, ať zplatí babku která to po dobytkách (kteří to nevynesou ven) bude průběžně uklízet. Prý mají znovu (nehorázně) zvedat ceny (nevím, jsem ve Warszawie), tak ať je to aspoň vidět jinak, než třeba v nových služebních autech vedení...
    kyknos avatar 22.12.2007 18:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Myslím že nazývat dobytkem někoho, kdo uklidil možná více cizích odpadků než kdy sám vyprodukoval, je trošku silné kafe :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2007 19:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ...teď nějak nerozumim...
    myslel jsem to tak: dobytek, člověk který sežere třeba oplatku a papír hodí na zem. Nešlo o nikoho konkrétního.
                
    22.12.2007 18:24 Trouba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Čuně? Spíš je obyčejně blbej a navíc si o sobě moc myslí :-)
    21.12.2007 19:25 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Odkdy? Má paměť i stránky MTA říkají, že jedna jízda stojí $2. ;-)
    freshmouse avatar 21.12.2007 12:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Aha, vy to v Bratislavě nemáte... Inu, metro, to je takovej vlak, co ale většinu trasy jede tunelem.

    :-D
    kyknos avatar 21.12.2007 13:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Ale ve Vídni (jejímž předměstím Bratislava je) snad jo :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.12.2007 13:49 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ej, ale dobre sa stavalo za ceskoslovenske peniaze, co?

    na tvojom mieste by som taketo citlive temy nepitval, niekto by to mohol brat prilis vazne
    kyknos avatar 21.12.2007 13:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 15:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ej, ale dobre sa stavalo za ceskoslovenske peniaze, co?
    No jo, Česko na Slovensku léta dost parazitovalo, co? :-D To mi připomíná, jak Kyknos někde vyprávěl, že ho atakoval nějaký Moravan s tím, že jsme si v "Cajzlogradu" to metro postavili pro změnu za moravské peníze. :-D
    21.12.2007 18:05 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ja sa s tebou na tuto temu bavit nebudem, ale jednu poznamku si neodpustim:

    postavili ste to kompletne za svoje? vy cesi? ktori si navzajom nadavate do "vychcankov"?

    len tema na zamyslenie, howgh
    freshmouse avatar 21.12.2007 20:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Není nějaký seznam toho, co jsme si všechno za slovenské peníze postavili? Že bych si to přečetl, zamyslel se, zastyděl se a odškodnil vás... A možná bychom měli spálit Hrad, ten byl určitě taky za vaše... ;-)
    21.12.2007 22:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    A jak že to bylo s tím karpatským penězovodem? ;-)
    21.12.2007 13:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    a navyse nejaky kokot (http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2618341) si zmyslel, ze si postavi stanicu a tak zrusili alternativne divadlo, ktore si na seba cca od revolucie zarabalo same a este platilo statu kadejake poplatky

    to je moja asociacia s metrom
    freshmouse avatar 21.12.2007 15:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    No vidíš, tak už máte jednu stanici! Ještě druhou, a můžete si jezdit!

    :-]
    kyknos avatar 21.12.2007 16:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Nebylo by levnější postavit jen malou okružní trať? Stanice by stačila jen jedna a navíc by se nemusel kopat tunel pro oba směry.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 16:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To je pravda. Okružní trasa kolem Bratislavy by byla opravdu za hubičku. Něco jako postavit plot kolem chalupy. (Jen nevím, jestli je okružní trasa metrem to pravé kakaové. I když... některým lidem z venkova možná stačí se jen tak povozit. :-))
    kyknos avatar 21.12.2007 16:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    a) povozit

    b) Bratislava by měla metro!

    c) náklady minimální (ani bych to nehnal kolem celého města, prostě minimální poloměr, po ktyerém může souprava jezdit :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 21.12.2007 16:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ad c) Už to slyším: "Mamuška, do dediny prijela matejská púť! Támhle majú velký kolotoč!" Nebo tak něco. :-)
    21.12.2007 17:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    skurveny barbar
    xxxs avatar 21.12.2007 18:47 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    hehe, nejako to prezivas. neprajnikov to nuti k dalsej aktivite. a metro pre blavu je blbost. stacilo by rozsirit elektrickove trate, trocha zahustit frekvenciu spojov, zadotovat to, dat im vyraznejsiu prednost v jazde, alebo aspon vybavit nejakym systemom na regulaciu rychlosti v zavislosti na priechodnosti krizovatiek. lacne a takmer bez namahy a lepsi efekt ako 20 rokov podkopavat strkovitu blavu.
    21.12.2007 18:53 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    ano prezivam, zrusene divadlo kvoli nejakemu pojebanemu metru...
    kyknos avatar 21.12.2007 18:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    nějaké výjimečné divadlo? v Praze je snad milión divadel, ale přesto (nebo možná právě proto) by mi chyběly maximálně dvě z nich
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.12.2007 19:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    alternativne, vlastna tvorba

    http://www.stoka.sk/historiasuboru.html
    freshmouse avatar 21.12.2007 20:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jak řekl Kyknos... Divadel tu máme v Práglu dost, nějaká bychom vám i nechali. Tak dvacet. A jestli ti jde o to, aby byla altenativní, tak na to je jednoduchý recept: dej je do rukou lidem, co neumí hospodařit, dej slevu školákům, aby tam chodili často, počmárali zdi a pochcali podlahu na záchodě (v lepším případě tam). Potom tam hraj jen blbé hry, co nikoho moc nezajímají. Pozor: ty hry musí vyřešit (nikoli jen řešit) aspoň tak tři sta společensko-politických problémů a jejich autor musí být znám jako anarchista, co si někde hodil dlažební kostkou. No, a nakonec tam musí být smrad a co možná nejméně pohodlné židle. To je alternativní divadlo!

    Mimochodem, neotevíralo se teď na Slovensku nějaké velké divadlo?
    kyknos avatar 21.12.2007 21:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    No nevím, každý si pod termínem alternativní divadlo představí asi něco jiného.

    Nicméně Google na desátém místě uvádí jedno z těch dvou, které bych Slovákům nedal :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.12.2007 21:29 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    daj si facku
    21.12.2007 19:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Bratislava samozřejmě metro . ;-) :-D
    21.12.2007 11:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Co je tam divnýho? No, veškerá jízda po Praze je hrozná, ale zase... záleží kam člověk jede.

    Já mám bohužel cosi s páteří, takže když stojím, po pár minutách začínám být ochrnutý, což v MHD... Ale hlavně že je veselo! :)
    21.12.2007 11:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    To mělo být k metru B.
    Dalibor Smolík avatar 21.12.2007 11:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Když jedu do hospody na pivo, je cesta příjemná vždy.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    freshmouse avatar 21.12.2007 12:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jezdím metrem-áčkem, metrem-céčkem, tramvajemi, autobusy... NIC mi tak nevadí, jako béčko. Ta špína, těch lidí... Vždycky, když bych měl jet béčkem, tak si vyberu alternativní trasu čímkoli jiným. Tedy: skoro vždycky... Naštěstí bydlím od béčka v bezpečné vzdálenosti.
    21.12.2007 12:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Noho, to já si moc nemůžu vybrat. Buď B, nebo 12 krokem, nebo krokem -- pěšky. Často chodím, trasu Smíchovské nádraží -- Hradčanské náměstí mám za 40 min.
    21.12.2007 13:40 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Zajímavé - zrovna v pátek jsem po roce jel Béčkem a dospěl jsem k témuž závěru: never more! Člověk si v tom Áčku pěkně zvykne...
    freshmouse avatar 21.12.2007 15:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Přesně tak. V áčku se to jede!
    okbob avatar 21.12.2007 11:47 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    Jsem na tom tak nejak podobne. Mozna o neco hur, tady na severu Danska je svetlo od 9 a tma od ctyr. Ale jaro uz se nezadrzitelne blizi. Za chvilku bude Beltine. Vanoce jsou nadherny svatky, at uz by to bylo narozeni Krista nebo slunovrat. Jenom se to chce vykaslat na nakupovani a uzivat si to. Proste sedet v teple, obchazet zname, a davat si s nima do trumpety a vykrmovat se, by mel clovek silu do jara :).
    kyknos avatar 21.12.2007 12:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svátky Slunovratu
    jj :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.