abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 13:37 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Co z ETF leze, to je fakt odpad... Na tyhle sračky se musí jedině hrablem.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 14:16 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Jak tenhle text souvisí s ETF? To, že tam Petr studuje (studoval?) vím, ale tohle mi nepřijde jako související.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 14:20 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Mám určité informace o tom, jaké lidi ETF, FF a další fakulty vesměs produkují. Není to moc dobré. A tento případ je potvrzením těch informací.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 14:50 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Až na jedno zbytečně použité vulgární slovo (a i to je otázka názoru), nevidím na tom zápisku nic špatného.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    16.12.2010 13:38 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    v Polsku je ted takova zima, ze 96% obyvatel ma ruce ve svych kapsach ...
    16.12.2010 13:41 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    No klasika, co je doma, to se pocita, zvlast, kdyz to neplati z vlastniho. Na druhou stranu musi byt sakra jednoduche takove zloteje usvedcit. Kdyz teda pisou, ze to maji lide na zahradkach a balkonech, tak je prece jednoduche poslat tam policii a nechat to zabavit a lidi stihat. Jeste to chce nechat ty sosky vyrobit taky, aby cena byla vyssi nez 5000kc (nebo kolik je limit pro trestny cin) a radnice muze zlodeje zalovat a pozadovat naklady na znovu instalaci.
    16.12.2010 21:15 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Můžou se vymlouvat, že to koupili v bazaru apod., ale rozhodně policie může sošky zabavit (leda by dotyční milovníci koupili ty pejsky od právnické osoby, v takovém případě by se to řešilo s prodejcem).
    pol128 avatar 16.12.2010 13:46 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    cigani nie su cesi, ci ako?
    16.12.2010 15:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    z velke casti to jsou slovaci :-)
    gtz avatar 16.12.2010 15:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    +1

    se nediv Slováci je nutí pracovat a berou jim sociálky a u nás se mají jako prasata v žitě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    msk avatar 16.12.2010 16:37 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Toto by ma zaujimalo, ako moze slovensky cigan v cr poberat davky. Ja som teraz chvilu v cr bez zamestnania, chcel som si sam zaplatit vzp a poslali ma do prdele, ze to nejde, ze bud sa mam zase poistit na slovensku ( na tych par tyzdnov nepripada do uvahy ), alebo zaregistrovat na urade prace v cr ( co by bol imo problem, keby som nemal odpracovanych 7 rokov fkuse ).
    gtz avatar 16.12.2010 17:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    bylo to před nějakou dobu na CT1, jak se to tam dělá, nikdo je nerozezná od sebe apod. záměny osob jedna za druhou atd. Osoby co jsou tam na návštěvě vystupují jako děcko apod. Bohužel ten dokument co byl nemohu najít.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    435/2001 avatar 16.12.2010 23:37 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    bylo to před nějakou dobu na CT1, jak se to tam dělá, nikdo je nerozezná od sebe apod. záměny osob jedna za druhou atd. Osoby co jsou tam na návštěvě vystupují jako děcko apod. ...

    Neviem, čo bolo o tomto na CT, ale vidí sa mi to ako novinárska kačica. Dosť dobre poznám situáciu v u slov. Romov z chudobných osád (použijem ich ofic. meno, aj keď oni ho nemajú radi a nestotožňujú sa s ním). Dostávajú dávky v hmotnej núdzi, ktoré naozaj umožňujú len holé prežitie.http://www.upsvarto.sk/organizacna-struktura-uradu/odbor-socialnych-veci-a-rodiny/oddelenie-pomoci-v-hmotnej-nudzi/pomoc-v-hmotnej-nudzi/. ( Uvás to bude podobné) K tomu št. soc. dávky (PND a pod.) a ostatné príspevky na ktoré splnia nárok (napr. príspevky na stravovanie u cukrovkára a pod.). Deti, zo soc. slabých rodín majú po splnení podmienok ( prospech, dochádzka) štipendium a príspevky na stravu a škol. potreby.ľudí hnevá, že sa Romom  stavajú ,,zadarmo" bytovky tzv. nižšej kategórie. Predtým zdevastovali byty v meste, odkiaľ ich ako neplatičov vysťahovali - a zase dostanú bývanie...a nijako sa na tom nepodieľajú. S tým súhlasím, že je to veľmi krátkozraká politika, ale verte, že popri tých stavbách profitujú bieli - rôznymi spôsobmi, od úplatku starostom, ktorí sa podvolia, že do ich obce postrčia pár desiatok a stovák  Rómov napr,. z Luníka IX. do adaptovaných starých domov alebo nových holobytov ,pričom pri tej adaptácii či výstavbe  sa preleje časť peňazí z rôznych fondov na súkromné kontá tých, čo sa na tom kšefte zúčastňujú. Pritom vznikajú izolované ghetá a osady so zmiešaninou Rómov z rôznych skupín, ktorí sa vzájomne neznášajú a nerešpektujú nič a nikoho, preto nefunguje systém vajdov, ktorí bývali autoritami a spojovacím článkom, medzi osadou a bielymi,tými vnútri a vonku...  Peniaze sa preinvestujú, domy sú postavené-a ďalej sa nikto nestará.Ak tam neplatia, odpoja ich od elektriny , oni sa napoja načierno, vysťahujú ich a oni si postavia chatrč o kus ďalej na cudzom pozemku...a kolotoč sa môže začať znova. Pritom pri tej výstavbe osád by mohli zmysluplne pracovať, nie sa potĺkať s metlami na VPP...

    Inak dosť obdivujem, ako vedia rómske ženy vyjsť z mála peňazí,sú veľmi vynachádzavé napr,. pri varení a aj v osadách sú takí, čo sa snažia si sami pomôcť a žiť dôstojne.Tá väčšina ich však ťahá dolu.Deťom s prevahou rómskych žiakov na škole sa učitelia nevenujú... hoci oni potrebujú špec. prístup, napr, montesoriovský, ale nemá to kto robiť a nidke sa doteraz ten systém výchovy detí ,,spoza múru" poriadne nezaviedol, sú len také ojedinelé lastovičky, vďaka individuálnym snahám, idelaistom-pseudohumanistom.

    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    19.12.2010 01:22 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    z velkej casti su z indie ;)
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    msk avatar 16.12.2010 16:39 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    cigani nie su cesi, ci ako?
    No to je otazne. 3 dni do zadu som totiz v jednom nakupnom centre v Prahe pocul nejakych negrov vykrikovat na ochranku nieco v zmysle "Ty jedna kurvo ceska". Mozno to boli zaryti moravaci, alebo slezania, kto vie :-)
    Heron avatar 16.12.2010 13:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    A největší prdel je, jak všichni mlátí o hlavu „cigánům“, že kradou oni...

    +1

    16.12.2010 14:01 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    Třeba to rozkradli zrovna cigáni ....

    A co se týká úvah o tom, kdo krade víc, dokud nebude statistika, ze které půjde vytáhnout informace o tom, jestli kradou víc cigáni, nebo většinová populace, tak je diskuse na tohle téma spíš přehlídka názorů, pocitů, předsudků apod. Obávám se ale, že kdyby se někdo snažil takovou statistiku udělat, byl by označen za rasistu ješte dřív, než by vůbec začal ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 14:08 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Taková statistika byla vedena snad ještě před pár lety. Nyní se nesmí vést, neboť se ukázalo (samozřejmě to není překvapení), že nejvíc krádeží (vzhledem k jejich počtu) provádějí cikáni a cizinci, což je politicky nekorektní údaj...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 14:15 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Cikáni jsou po celé Evropě známí pro svou poctivost a slušnost. Příkladem jsou země jako Kanada, Francie nebo Británie, kde je lidé nejdříve nenáviděli, ale jakmile poznali jejich dobrou povahu, začali si jich vážit jako svých bratrů.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Grunt avatar 16.12.2010 21:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 16.12.2010 14:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    dokud nebude statistika

    Každá statistika se dá napsat tak, aby říkala, co se po ní chce.

    je diskuse na tohle téma spíš přehlídka názorů, pocitů, předsudků apod

    Zcela souhlasím.

    Ještě doplním k tomu svému prvnímu +1. Kdejaký white Čech se chlubí, jak někde "nakoupil" (ukradl), "ušetřil" (podvedl) apod. To je náš takový národní sport. Ale toto je v pořádku, to je každodenní život. Ale když někdo (kapsář, ideálně tmavý) ukradne peněženku s pár stovkama, tak hned do plynu s ním, že jo.

    Takže já jsem pro, udělejme statistiku finančních škod napáchané jednotlivými etniky. Myslím, že jedna vytunelovaná banka (bílými poctivými Čechy), FVE, LTO, INDOS, naše super levné dálnice a podobné chuťovky, bude statisticky těm cigánům rozkrádačům stačit na několik stovek let ;-).

    16.12.2010 14:46 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    Každá statistika se dá napsat tak, aby říkala, co se po ní chce.

    To je poněkud odvážné tvrzení, ale rozhodně to nebrání tomu, aby ministerstvo spravedlnosti takovou statistiku vydalo. Romské organizace si mohou vydat své statistiky a všichni budeme spokojení.

    Takže já jsem pro, udělejme statistiku finančních škod napáchané jednotlivými etniky. Myslím, že jedna vytunelovaná banka (bílými poctivými Čechy), FVE, LTO, INDOS, naše super levné dálnice a podobné chuťovky, bude statisticky těm cigánům rozkrádačům stačit na několik stovek let

    Já jsem také pro. Udělejme takovou statistiku a uvidíme, co nám vyjde. Ještě lepší bude statistika ohledně násilné kriminality, tam není tolik prostoru pro manipulace.

    vulgární Nick avatar 16.12.2010 14:57 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Kdejaký white Čech se chlubí, jak někde "nakoupil" (ukradl), "ušetřil" (podvedl) apod.
    Já nikoho takového neznám. Ani ti, co znám, nikoho takového neznají. Takže - jestli se pohybujete mezi samými zloději, je to váš problém a vaše vizitka (už tak dost pošramocená pseudohumanismem).
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 15:00 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Jinak tedy na nakupování a ušetření není nic špatného. Jestli to nebylo třeba tak, že někdo byl na nákupu v supermarketu, kde měli slevu, a tady náš soudruh to vidí jako krádež a podvod... Ani bych se nedivil.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 15:46 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    +1
    belisarivs avatar 16.12.2010 16:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    už tak dost pošramocená pseudohumanismem
    Teda, ne ze by tva vizitka byla kdo vi jak extra. Poskok statniho aparatu je jeste horsi nez pseudohumanista.

    Jinak, Heron ma vizitku posramocenou mozna tak u tebe. Coz mozna ani nejde brat jako negativum.
    IRC is just multiplayer notepad.
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 17:57 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Víte, Víte, myslete si o mně co chcete. Mohl byste, čistě pro pobavení, napsat, proč se domníváte, že jsem poskokem státního aparátu?#p=game
    JSEM PRASE A HOVADO.
    belisarivs avatar 16.12.2010 19:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Inu, vyplynulo to z Vasich nazoru v jine diskuzi (kterou se mi bohuzel nepodarilo najit).
    IRC is just multiplayer notepad.
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 20:12 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Vyplynout to nemohlo, neb to není pravda.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 23:37 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    řekněme - neojílkovský styl?
    17.12.2010 01:13 )))
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    píše pravou
    belisarivs avatar 17.12.2010 11:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ze to neni pravda rikate vy. Ja ten nazor nesdilim tudiz to vyplynout mohlo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    vulgární Nick avatar 17.12.2010 13:53 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Vy mě znáte lépe než já sám - skvělé. Povězte mi o mně ještě něco.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    belisarivs avatar 17.12.2010 15:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    K tomu, abych si o nekom udelal usudek nemusim nikoho znat. Staci kdyz vidim, jak reaguje.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.12.2010 17:57 )))
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    K tomu, abych si o nekom udelal usudek nemusim
    K tomu, abych si o nekom udelal usudek nemusim nikoho znat. Staci kdyz vidim, jak reaguje.
    +1
    16.12.2010 19:21 Jakub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ano, pokud si o nekom Nick mysli ze je to debil, zveda to sanci ze jde o rozumnyho cloveka.
    435/2001 avatar 16.12.2010 20:57 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    mohli by ste mi, prosím, definovať pojem pseudohumanista ? a keď už - tak aj pojem humanista,pričom by ma zaujímalo aj porovnanie s kladným typom občana ne - humanistu tak, aby ne-humanista z toho jasne vyšiel ako podmienka pozitívneho spoločenského vývoja
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    17.12.2010 06:59 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    humanista

    - člověk který má rád lidi - bílé/černé/cikány/homosexuály/ a měří jim všem stejným metrem

    pseudohumanista

    - je ten, komu je naprosto lhostejné jak ukrutnou a trýznivou smrtí zemřela vrahova oběť, ale jako lev bojuje za to, aby vrah měl teplo v cele, kaloricky hodnotnou stravu, televizor k dispozici, nejlepší obhájce a nebyl mu zkřiven ani vlas na hlavě při zatýkání."

    - humanita, lidská práva, občanská práva, různé svobody, nároky a různé další prebendy a výhody tohoto typu jsou přiznávána dle pseudohumanisty v první řadě lidem, kteří si je vůbec nezaslouží – cikánům, sockám, zločincům, vrahům, úchylům, bolševikům, teroristům a dalším kreaturám podobného typu. A na druhé straně jsou všechna tato práva, svobody, nároky a spravedlnost více či méně upírána slušným bezúhonným lidem, pracujícím, daňovým poplatníkům, řadovým občanům, obětem trestných činů a podobně, kteří nemají nikde příliš zastání.

    - Pseudohumanista je ten, kdo bojuje proti trestu smrti ne z důvodu možnosti justičního omylu (to je relevantní námitka), ale proto, že život je dar od Boha a lidská společnost nemá právo nikoho života zbavit (ale vrah podle nich to právo má?)

    - Pseudohumanista je ten, kdo rozbití hlavy policistovy kamenem nebo železnou tyčí považuje za nezcizitelné lidské právo demonstranta, leč obranu obuškem za odpornou policejní zvůli (záběry z demonstrací okolo pražského zasedání MMF vypovídají za všechno a jestli se nemýlím, přes zjevnou agresivitu a bezbřehý vandalismus demonstrantů bylo podáno víc žalob na zasahující policisty než na demonstranty).

    - Pseudohumanista je ten, kdo by okamžitě potrestal policistu, který za použití intenzivnějších chvatů zajistí žháře, je to ten, kdo pro tohoto žháře požaduje okamžitě advokáta, psychologa a slušné zacházení, ovšem nad těmi, kterým žhář spálil dům do základů jen mávne rukou - nechť se starají sami, jak z bryndy ve

    (nalezeno někde na netu - je moc brzo po ránu a neche se mi to potit z hlavy a líp bych to stejně nenapsal)
    17.12.2010 07:25 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    humanista

    ďakujem a ja dodám, že tí, čo tu nálepkujú za pseudohumanistov všetkých, ktorí nesúhlasia s označovaním Arabov, Cigánov, Čechov , Slovákov, černochov, Indiánov, robotníkov, nezamestnaných, dôchodcov, podnikateľov za parazitov, luzérov, zlodejov či inak menejcenných sú antihumanisti a rasisti
    17.12.2010 07:47 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    "sú antihumanisti a rasisti"

    nemusí být, může se jednat o zástupce početné skupiny "zmrdi" pro které je smysl života v ječení o právech kdekoho (hlavně svých) na kdeco a pro které je slovo povinnost vulgarismus
    17.12.2010 08:42 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    v ječení o právech kdekoho (hlavně svých)

    Bolo by spravodlivé, keby si potom niesla táto podkategória človeka (homo nonsapiens vulgaris) za následky podnecovania vzájomnej nenávisti medzi ľuďmi pri dovolávaní sa svojich osobných práv aj osobnú zodpovednosť. Ale obávam sa, že jej príbuzní na druhej strane na osobnú zodpovednosť tiež nebudú prihliadať.
    17.12.2010 09:08 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    to neklapne - jejich hlavní poznávací znamení je to, že oni nikdy za nic nemůžou, nemají žádné povinnosti které se jim nelíbí a jakékoli pravidla které oni neurčili (případně je sami určili, ale nehodí se jim do krámu) berou jako útok na jejich osobu
    17.12.2010 10:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

     

    Delikventi sú všeobecne motivovaní tými istými potrebami ako nedelikventi. V čom sa však tieto dve skupiny populácie odlišujú, je špecifický defekt rozhodovacieho procesu, prejavujúci sa zmenenou súhrou motivačných a štrukturálne osobnostných determinantov správania delikventov.

    Bezprostrednosť uspokojenia potrieb

    Bezprostredná realizácia správania

    Subjektivizácia morálnych a právnych noriem založená na orientácii

    is.muni.cz/th/182283/fss_b/Bakalarska_praca.Maros_Matiasko.doc

    16.12.2010 17:00 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Do expresivních hodnotících komentářů se zaplétat nehodlám, ale pod ty první dvě věty bych se mohl podepsat taky.
    Grunt avatar 16.12.2010 21:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    A co na to říká zrcadlo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    435/2001 avatar 16.12.2010 23:58 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    A co na to říká zrcadlo?

    ak to bola odpoveď na moju otázku, bola až neočakávane ,,vyčerpávajúca"... hlavne vyhýbavá. Je ťažké vysvetliť, čo myslíte pod tými nálepkami?
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    Grunt avatar 17.12.2010 00:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Out of context.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    435/2001 avatar 17.12.2010 00:12 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    ja rizumiem aj česky:-
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    435/2001 avatar 17.12.2010 00:13 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    o)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    Grunt avatar 17.12.2010 00:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ale já očividně ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    435/2001 avatar 17.12.2010 00:21 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    to vidím
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    16.12.2010 16:42 whsitleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Zcela souhlasím.

    ale myslím, že na takomto fóre debata na tému Kto kradne viac, Cigáni alebo bieli... kto na koho dopláca(l) je len priestor na exhibíciu pre posledných spravodlivých a s patentom na rozum
    16.12.2010 16:53 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    Ještě doplním k tomu svému prvnímu +1. Kdejaký white Čech se chlubí, jak někde "nakoupil" (ukradl), "ušetřil" (podvedl) apod.
    Ano a dokonce to o něm můžeš říct. Když něco takového řekneš o cikánovi je to diskriminace. Je vidět že nemusíš v jejich blízkosti žít, že nemáš dítě které chodí do školy a ve třídě mají osm cikánů, prostě je vidět že nevíš o čem mluvíš. Převážná většina toho co je tady považováno za rasizmus je jen sebeobrana a s rasizmem nemá nic společného. Kde vidíš jak se cikán bojí o život, možná v TV. Cikáni jsou agresivní a rasové nenávisti se dopouští oni ne mi všichni co chodíme do práce. Ano jsou i slušní a pracovití, jeden je dokonce mým přítelem ale ten se od většiny distancuje. Dejme všem stejná práva a stejné povinnosti, jen tak se vyřeší tzv.romská otázka.
    16.12.2010 18:05 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Cikáni jsou agresivní a rasové nenávisti se dopouští oni

    Není to tolik o agresivitě ani nenávisti. Cigáni jsou hlavně hluční a drzí. Průměrný čech je tichý a drží "hubu a krok" když dojde ke konfrontaci. Stačí si všimnout co udělá bílej čech a co udělá cigán když ho chytne v tramvaji revizor... nejde o to že by byl vyloženě agresivní (porve se spíš ten čech, pokud je v blbý náladě :-)) ale ten cigán je hlučnej, nikomu by nic neudělal, ale řve na celý kolo a to na tiché čechy působí nepříjemně, cítí se ohroženi... ostatně stejné je to i v ghettu. Málokdy vás někdo "pokouše" ale všichni "štěkají" :-) zkoušejí kam se dostanou.. to není o agresivitě, jen o odlišné mentalitě..
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 18:12 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Málokdy vás někdo "pokouše" ale všichni "štěkají"
    Když někoho kousne pes, tak ho dají i utratit. A to je pes nejlepší přítel člověka!
    JSEM PRASE A HOVADO.
    435/2001 avatar 16.12.2010 19:31 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    zkoušejí kam se dostanou.. to není o agresivitě, jen o odlišné mentalitě..

    presne
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    17.12.2010 07:29 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    ale ten cigán je hlučnej, nikomu by nic neudělal, ale řve na celý kolo a to na tiché čechy působí nepříjemně, cítí se ohroženi... ostatně stejné je to i v ghettu. Málokdy vás někdo "pokouše" ale všichni "štěkají" :-) zkoušejí kam se dostanou.. to není o agresivitě, jen o odlišné mentalitě..
    Moje zkušenosti jsou bohužel opačné. Nejen že jsou hluční ale i velice snadno dojde i k fyzickému napadení. Videí je na netu dost a stačí se kouknout do škol jak se chovají malí cikáni. To co jste psal snad platilo o generacích které poznaly opravdu nějaký útlak ovšem dnešní mladý cikán pro ránu nejde daleko a ví že je takřka nedotknutelný.
    17.12.2010 08:47 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Tak pozor !! Musím napsat že mě cikán pokousal !! Bohužel i moji ženu , a nebylo to moc příjemné, ani pozdější vyšetřování policii. Ale zubu mají většinou všichni :o).
    16.12.2010 20:17 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Takže já jsem pro, udělejme statistiku finančních škod napáchané jednotlivými etniky. Myslím, že jedna vytunelovaná banka (bílými poctivými Čechy), FVE, LTO, INDOS, naše super levné dálnice a podobné chuťovky, bude statisticky těm cigánům rozkrádačům stačit na několik stovek let ;-).

    Pominu teď debatu o _jakémkoli_ etniku, chtěl bych upozornit na jiný rozměr srovnání různých typů kriminality. Tzv. kriminalita bílých límečků rozhodně není chvályhodná (v žádném případě se jí nezastávám), ale v drtivé většině případů se uděje na majetku, který je z pohledu většiny občanů "tak trochu nikoho". Tím myslím různé zmanipulované zakázky, daňové úniky apod. To jsou peníze, o které jsme v každém případě přišli už tím, že jsme je odevzdali na daních. Jasně - mohlo být za ty peníze např. víc kilometrů silnic nebo železnic nebo tak něco. Ale prostě ty silnice a železnice nemáme, dá se žít s těmi, které už máme. Je to rozdíl mezi "neziskem" a ztrátou - pro ekonoma možná totéž, ale psychologický rozdíl je IMHO nemalý.

    Zcela odlišná situace je přijít v nákupní tlačenici o peněženku, před obchodem přijít o autorádio a o přední okénko (nebo rovnou o celé auto) a přijít do vykradeného bytu. Zrovna pokud jde o ten byt - znám pár lidí, kterým se to stalo, a shodují se na tom, že je to extrémně nepříjemný pocit bez ohledu na to, že se jim třeba ani nic cenného neztratilo a škody nebyly moc velké. V každém případě přicházíte o svůj (většinou již zdaněný) majetek, v případě toho bytu o svoje soukromí (nejhorší je prý pocit, že se někdo úplně cizí hrabal ve vašich soukromých věcech) a přidělá vám to obrovskou spoustu sekundárních starostí (zasklít okno, opravit dveře, vyměnit zámek, obstarat nové doklady, zablokovat karty...) Zášť, kterou budete pociťovat vůči takovému pachateli, je kvalitativně úplně jinde než v případě takového toho "běžného nasrání se" při čtení denního tisku. Takže v názoru na srovnávání (např.) tunelu typu INDOŠ s krádeží mojí peněženky s pětistovkou a dvěma platebními kartami se asi moc neshodneme...

    A to jsem pominul skutečnost, že taková běžná kapsařina se může leckdy zvrhnout v loupež a případné ublížení na zdraví a mínění o takových pachatelích je kvalitativně ještě úplně jinde (jak trefně poznamenává níže Randy_Sh, statistika násilných činů by mohla být ještě zajímavější). Jasně, třeba v případě LTO pár bílých koňů dostalo poukázku na barel v přehradě, ale většina lidí se IMHO daleko víc obává, že se stane obětí loupežného přepadení než že se stane proti své vůli bílým koněm.

    16.12.2010 20:45 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Doplnil bych i další rozdíly mezi tuneláři a nepřizpůsobivými spoluobčany převážně romského původu. Největší je ten, že když někdo prohlásí, že by se s tuneláři mělo zatočit, tak je to zcela legitimní a všichni s ním souhlasí, čímž bohužel jejich aktivita končí. Když ovšem chcete zatočit s nepřizpůsobivými lidmi, tak se na vás humanisté sesypou a označí vás za nacistu. Další výrazný rozdíl je v tom, že když se tunelář přistěhuje do vašeho sousedství, tak vám z toho žádné problémy nevyplynou, zatímco pár nepřizpůsobivých vám udělá ze života peklo.
    Heron avatar 16.12.2010 23:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Největší je ten, že když někdo prohlásí, že by se s tuneláři mělo zatočit, tak je to zcela legitimní a všichni s ním souhlasí, čímž bohužel jejich aktivita končí. Když ovšem chcete zatočit s nepřizpůsobivými lidmi, tak se na vás humanisté sesypou a označí vás za nacistu.

    Pokud bys to napsal takhle, tak je to skoro v pořádku. Nahradil bych slovo nepřizpůsobivými (Kdo je? Jsem to třeba já?) za slovo kriminálníky a pak by se ta věta dala zkrátit na: "Zatočit s kriminálníky." Což je ale přesně to, po čem ti, koho tak rádi označujete za humanisty, volají.

    Jenže ono se nechce zatočit s kriminálníky. Ono se chce zatočit s cikány, vietnamci, arabskými přistěhoval apod. A to je čistý rasismus případně nacismus.

    Další výrazný rozdíl je v tom, že když se tunelář přistěhuje do vašeho sousedství, tak vám z toho žádné problémy nevyplynou, zatímco pár nepřizpůsobivých vám udělá ze života peklo.

    Ano, když k vůli takovému tuneláři zkrachuje podnik a lidé přijdou o zaměstnání, tak fakt žádné problémy neplynou. ;-)

    17.12.2010 07:58 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    +1
    17.12.2010 08:38 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    Jenže ono se nechce zatočit s kriminálníky. Ono se chce zatočit s cikány, vietnamci, arabskými přistěhoval apod.

    Problém je, že všechny uvedené skupiny s sebou přinášejí kriminalitu. Navíc s přistěhovalci není potřeba zatočit, stačí je sem prostě nepouštět. Ale podívejme se třeba na nedávný případ z Nového Bydžova. Ve městě je velký problém s kriminalitou, kterou páchají převážně Romové. Nikdo to moc neřešil a když starosta natvrdo řekl, jaká je realita, tak se začalo řešit, že je rasista. Je pravda, že jeho vyjádření bylo poněkud nekorektní, ale jádro problému je přece úplně jinde.

    Ano, když k vůli takovému tuneláři zkrachuje podnik a lidé přijdou o zaměstnání, tak fakt žádné problémy neplynou

    To jsou nesrovnatelné věci. Krach zaměstnavatele z jakéhokoliv důvodu je jistě nepříjemný, ale takové věci se běžně stávají. Problémoví sousedé jsou horší než povodeň, požár a zemětřesení dohromady. Proti pohromě se aspoň můžete pojistit.

    17.12.2010 08:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Nikdo to moc neřešil a když starosta natvrdo řekl, jaká je realita

    ja teda nie som logik-matematik:-), ale v tejto vete vidím určitý podstatný logický rozpor...starosta /a ďalší za riešenia zodpovední/ nič neriešili... ale potom mali odvahu natvrdo povedať, aká je realita:-).
    17.12.2010 09:07 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Část viny možná leží i na starostovi, i když nevím, jak dlouho je ve funkci (aféra propukla krátce po komunálních volbách). Hlavní zodpovědnost má ale stát, tj. policie, justice a další orgány.
    17.12.2010 10:20 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    s tým súhlasím, ale starosta to mal povedať naplno
    17.12.2010 10:43 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ešte by som dodala, že medzi starostami sú ľudia s odlišnými schopnosťami objektívne posudzovať situáciu a s rôznymi osobnými postojmi,ktoré môžu ich úsudky ovplyvniť.Neviem, prečo by sa mal niekto, kto si je plne vedomý, že má k dispozícii dostatočné objektívne overené a dokázateľné fakty, obávať obvinení zo zaujatosti za to, že skonštatuje, aký je stav.Ide skôr o to, či chce tento stav naozaj riešiť, či si na to trúfa, keď si trúfa byť starostom(poslancom, ministrom, premiérom) a tiež o to, ako ho chce riešiť. Či len postrčiť problém o ulicu,obec,volebné obdobie ďalej, zamiesť pod koberec, aby nebol tak viditeľný. To sa totiž deje.Hlavne že to nemám v susedstve a na očiach.
    Heron avatar 17.12.2010 10:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Problém je, že všechny uvedené skupiny s sebou přinášejí kriminalitu.

    Opět bych to zkrátil na všechny skupiny ;-). Viz poctivý bílý Čech po revoluci v hraničí a jisté nápisy o kterých je tento blog. Jako, tohle prostě neukecáš.

    Ve městě je velký problém s kriminalitou

    Ano, je problém jinde. Jestli je tam problém s kriminalitou, tak to mají z našich daní placení lidé (policie a třeba i ten starosta ;-) ) řešit. Zde je ten problém. Ne v rase podezřelého.

    Jinak, takhle diskuse (celá) je spíš o mentalitě. Češi nic neřeší, dokud vyloženě nejde o jejich prdel. Na jednu stranu je to dobře, dá se tu žít. Na druhou stranu se všechno nechává vyhnít do té míry, že se s tím pak už nedá nic dělat. Dluh jednoho nájmu (například) lze vždy nějak vyřešit. Statisícové dluhy (milionové i s úroky) už fakt řešit nejdou.

    Krach zaměstnavatele z jakéhokoliv důvodu je jistě nepříjemný, ale takové věci se běžně stávají.

    Jo, miliardové tunely a krachy, to se prostě stává, normálka. Ale proti cikánům je nutné zakročit ;-).

    17.12.2010 11:38 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Jo, miliardové tunely a krachy, to se prostě stává, normálka. Ale proti cikánům je nutné zakroči

    Keby neboli Cigáni, našiel by sa niekto iný, na koho sa dá zvaliť všetka zodpovednosť.
    18.12.2010 00:08 blb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Problém je, že všechny uvedené skupiny s sebou přinášejí kriminalitu.
    Genau. Und Tschechen sind Diebe. Jetzt ist alles klar.
    Grunt avatar 18.12.2010 00:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    To mi připomíná, že by to ještě chtělo nějakou variaci na:
    • Ball ist rund, Spiel dauert neunzig Minuten.
    • Soviel ist schon mal klar.
    • Alles andere ist Theorie.
    • Und ab!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.12.2010 12:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    "Zatočit s kriminálníky." Což je ale přesně to, po čem ti, koho tak rádi označujete za humanisty, volají.
    Jenže když se začne zatáčet, tak se ozve křik "dyskrymináce" a všichni najednou radši dají ruce pryč, než aby byli v novinách za rasisty.
    Quando omni flunkus moritati
    435/2001 avatar 17.12.2010 18:14 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    křik "dyskrymináce" a všichni najednou radši dají ruce pryč

    Ale to je zase len o pohodlnosti a alibizme tých bielych zamestnaných policajtov a štátnych úradníkov. K médiám toľko, že majú na vytváraní týchto ,,názorov", ktoré sú tu vo väčšine leví podiel - nadbiehajú populisticky ,,verejnej mienke", ktorú zároveň spoluvytvárajú, Cigáni sú obľúbená a frekventovaná téma. Prečo investigatívne netrvajú na tom, aby nejaký významný politický činiteľ nevykľučkoval len tak z problematickej otázky, odkiaľ vzal svoj majetok, prečo mu nejdú po krku, kým ho nedolapia, ako v tých obľúbených utopických amerických filmoch? (Okrem toho už neovládajú ani gramatiku, ale na tie ich talk show tá ich profesionalita stačí.)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    17.12.2010 11:02 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    dokud nebude statistika Každá statistika se dá napsat tak, aby říkala, co se po ní chce.

    Jo? Takže jak se dá zmanipulovat statistika, ve které 60% ze vzorku cigánů krade, dělá bordel a žije z dávek? Zatímco ve vzorku většinové populace to bude třeba 20%?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    belisarivs avatar 17.12.2010 11:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Jednoduse. Treba uz jenom vyberem vzorku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.12.2010 12:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    To by mě zajímalo, jak tady chceš manipulovat s výběrem vzorku. Jako že by policajti nezatýkali bílé zloděje nebo sociálka nehlásila bílé lidi, co jsou závislí na dávkách?
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 17.12.2010 15:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    To, o cem mluvis ty je statistika vsech. To na co ja reaguju je vzorek.

    Ergo, pokud vybere vzorek z nejakych slusnych Romu a bilych kriminalniku, tak je jasne jak to dopadne.

    Pokud bude delat vyber z cele republiky, tak uz o vzorku asi netreba mluvit.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Pavel Stárek avatar 29.12.2010 22:27 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Myslím, že jedna vytunelovaná banka (bílými poctivými Čechy), FVE, LTO, INDOS, naše super levné dálnice a podobné chuťovky
    Inu, to co jsi tady vyjmenoval možná zlodějny jsou, avšak (snad kromě LTO - tam jakési tresty padly, ale jen pro malinké ryby + nějaké sebevraždy) tak nějak posvěcené našimi zákonodárci, které si předpokládám volil i ty (tedy rozuměj tomu tak, že chodíš k volbám; že vyhráli jiní než které si volil, je druhá otázka). Ovšem násilné trestné činy, loupežná přepadení, výroba drog atd., tak tam by jsme se asi té statistice divili.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    17.12.2010 12:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    dokud nebude statistika, ze které půjde vytáhnout informace o tom,
    Ona taková statistika už byla. Akorát se zrušila, protože z ní vyplývalo, že nadpoloviční většinu drobné kriminality mají na svědomí cikáni, což nebylo politicky korektní.
    Quando omni flunkus moritati
    17.12.2010 18:44 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Mas k tomu nejaka realna data, nebo to jsou jen po netu kolujici povery?

    Jak by asi pri zjistovani te statistiky policiste urcovali narodnost? Podle toho, jakou vysetrovany vybral?
    16.12.2010 13:50 Radek Podgorny | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    "Jeden občan Spořilova přinesl starostovi z Vídně rakouského plastového pejska a vyprávěl mu, že ho to velice zaujalo. Panu starostovi se nápad líbil," popisuje mluvčí radnice.

    ...podle zvracene teorie "dusevniho vlastnictvi" vlastne kradl uz i ten starosta. ;-)
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 13:52 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Já ten příspěvek nechápu. Můžete to někdo shrnout? Zmatená Skopčačka rozumující na schodech říká, že její soukmenovci před válkou, kterou vyvolali, povídali, že Češi kradou? A kdy to říkali? Při nějakých projevech Henleina?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 14:40 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    shrnutí krátké: sračka

    shrnutí střední: jsem antivlastenec, češi jsou zmrdi bo kradou nějaký plastový čokly který maj odradit opravdový čokly od sraní na veřejnosti, mám rád cikoše a skopčáky a jsem ksindl bo jsem čech :(

    shrnutí dlohé: bylo by delší než blog, na to nemam čas

    17.12.2010 08:08 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ja bych to shrnul jinak:

    shrnutí krátké: vyřčení pravdy

    shrnutí střední: je i spousta čechů co krade, příkladem budiž plastový čoklové, ne všichni cikáni a němci sou špatný, stydím se za ty co se bijou do prsou za to jak sou češi čistí, spravedlivý, pracovitý, nekradou a prostě národ s nejlepšími lidmi na světě.

    P.S. U nás na Moravě kradou všichni. Jen Ježíš Kristus ne... ten nemůže... ten má ruce přibitý.
    17.12.2010 10:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    vyjímečně souhlasím ...
    16.12.2010 15:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Možná je na češích zajímavější, pokud už nějaká povaha národa, že nás tak strašlivě rozčilují tyhle krádeže (ne že by to nebylo k zblití), ale rozkradené miliony a miliardy (a korupci) velkoryse odmávneme rukou, pokud kradou ti správní, z té naší partaje.
    16.12.2010 15:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Vokecat se da vsechno. Sam jeden z nejvyssich ted v primem prenosu vokecava az se platicim divakum protaceji panenky.
    gtz avatar 16.12.2010 17:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Stačí se podívat na rok 1990/1991 kdy se otevřely hranice. U rakušáků jsme jedna banda a na obchodech visely ceduly, kde bylo napsáno, že češi kradou. Nějakou dobu trvalo než ty ceduly zmizely. Možná se najde někdo kdo to má vyfocené.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    msk avatar 17.12.2010 12:37 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Na druhu stranu som nedavno videl reportaz ako su nemci v prihranicnych oblastiach radi ceskemu zakaznikovi a idu mu na ruku. Tak neviem. Od kamaratov co zili v rakusku a v nemecku som z rozhovorov vypozoroval, ze rakusania su megafasisti a nemci su na tom vraj o kus lepsie.
    16.12.2010 17:42 1. místo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    účast v diskusi - nejaktivnější soudruh

    dnes 14:20

    dnes 13:41

    dnes 14:08

    dnes 14:15

    dnes 14:57

    dnes 15:46

    dnes 16:53

    dnes 13:52

    dnes 14:40
    vulgární Nick avatar 16.12.2010 17:59 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Pane Tomášku, nebuďte tak zapšklý. Že jste soudruh vy neznamená, že jsou i ostatní.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    16.12.2010 23:38 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    No tohle už není neojílkovina, to je klasický Jílek.
    16.12.2010 18:52 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    nemci, nelhat tady!
    Grunt avatar 16.12.2010 23:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 17.12.2010 06:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Dovoluji si vyjádřit své podezření na spáchání trestného činu Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob s trestní sazbou až 3 léta odnětí svobody podle § 355 TrZ. autorem zápisku a několika dalšími účastníky diskuze. Buďte rádi, že ještě neběží acrt - automated crime-reporting tool.
    17.12.2010 08:50 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Připálení češi kradou s posvěcením státu (sociální dávky) nebo v malém měřítku (tu váko od kanálu, tamhle nějaké měděné dráty a kabeláž...). Bílej čech krade občas ale když už, tak pořádně :)
    Heron avatar 17.12.2010 10:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Připálení češi kradou s posvěcením státu (sociální dávky)

    Na sociální dávky má nárok každý, ze zákona a vyhlášek. To není jen pro připálené.

    nebo v malém měřítku (tu váko od kanálu, tamhle nějaké měděné dráty a kabeláž...).

    Jo, dělají to hloupě a proto to je víc vidět.

    Bílej čech krade občas ale když už, tak pořádně :)

    Bílej Čech krade furt. Jen to tak nevnímáme. Včera jsem v čekárně u lékaře od jedné čekající opět slyšel typickou větu: mě nic není, jen chci od (známé) lékařky něco napsat. V tomhle typu chování jsme mistři (přes známé, obejitím smlouvy / zákona, přimhouřením oka u hlídače apod; jde prostě všechno). Teď se řeší "daňové optimalizace". Včera jsem byl také svědkem rozhovoru, kdy se dva radili, jak nejlépe napsat smlouvu o provedení práce (správně to měla být standardní pracovní smlouva), aby se platilo co nejméně a jak pak vyřídit sociálku a zdravku.

    On je ten chybějící poklop prostě daleko více vidět, ale jinak finanční škoda je úplně stejná.

    17.12.2010 10:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    Na sociální dávky má nárok každý, ze zákona a vyhlášek. To není jen pro připálené.

    Ve skutečnosti je většina dávek nenárokových, tj. záleží na rozhodnutí úředníka, jestli dávku přizná nebo ne.

    On je ten chybějící poklop prostě daleko více vidět, ale jinak finanční škoda je úplně stejná.

    Neříkám, že Češi nekradou a nešidí. Ale vezměme to globálně - kdyby se udělala statistika, jakým způsobem přispívají/čerpají do státního rozpočtu Češi a Cikáni, co by nám vyšlo?

    gtz avatar 17.12.2010 14:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Ve skutečnosti je většina dávek nenárokových, tj. záleží na rozhodnutí úředníka, jestli dávku přizná nebo ne.

    Když mu na úřad přijde celá cikošská rodina tak dávky raději přizná, aby měl klid.

    On je ten chybějící poklop prostě daleko více vidět, ale jinak finanční škoda je úplně stejná.

    Když náhodou na ten poklop najedeš autem a urveš si kolo co se stane? MSK budou hrát mrtvého brouka, cajti ti řeknou, že jsi nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky atd.

    Zmiňuje se zde poklop, ale co takové krádeže tlumivek a ostatních věcí od SŽC? Stačí se podívat na rozdíl mezi dlužníky v nájmu-elektřině-plynu (spíše myslím to jak se zachází s námi a s nima).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    msk avatar 17.12.2010 14:25 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    MSK budou hrát mrtvého brouka, cajti ti řeknou, že jsi nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky atd.
    Teraz neviem, je tu rec o mne, alebo je to len zhoda nahod?
    gtz avatar 17.12.2010 15:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Není to reakce na tebe , MSK je myšlena Správa Komunikací. Myslel jsem to, že když najedeš na díru po kanálu tak ta správa se bude točit dokola a bude dělat mrtvého brouka. Známému se to stalo, najel na díru po ukradeném kanálu na motorce a byla z toho škoda jako prase. Nakonec po soudních tahanicích mu škoda byla uznána.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    msk avatar 21.12.2010 12:25 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Aha :-). Nemalo by to byt skor TSK?
    17.12.2010 10:57 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!

    ...aby se platilo co nejméně a jak pak vyřídit sociálku a zdravku.

    Ano, příslušníci ostatních národů se samozřejmě můžou přetrhnout, aby státu odvedli co nejvíc.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Heron avatar 17.12.2010 11:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Nic takového jsem ani netvrdil ;-).
    17.12.2010 12:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    On je ten chybějící poklop prostě daleko více vidět, ale jinak finanční škoda je úplně stejná.
    Akorát už je tu ještě pořád ten rozdíl v poměru těch, kdo tohle dělá, k celkové populaci.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 17.12.2010 13:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Též jsem chtěl někam umístit, že hnědočeši jsou přeborníci na krádeže/zločiny v malém. Běločeši na zločiny ve velkém a Moraváci jsou přeborníci snad na všechno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 17.12.2010 13:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    belisarivs avatar 17.12.2010 15:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Aj ty erteple máme věčší. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 17.12.2010 15:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    A to ani nechtěj vědět jak jsou na tom Slováci a ty jejich zemiaky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 17.12.2010 16:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Že vraj varia dobrů repovicu. Aj pomarančovů koru do toho dávajů.

    Stryc to ochutnal a brklo se mu po vypalcich.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 17.12.2010 16:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Že vraj varia dobrů repovicu.
    Co to je? Pravý zeleninový destilát z nasekaných a povařených černošských raperů?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 17.12.2010 16:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Něco jako naše hruškovice.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    435/2001 avatar 17.12.2010 18:29 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Tak keď sa tak veselo bavíte o tom, ako vedia tí čo ich nazývate hnedoobčania klamať úrady, ako je to u Vás so štipendiami pre denných študentov nad vek, keď ešte majú nárok na PND resp. výživné od rodičov? Lebo u nás sa rozmohli špekulácie, ako sa k tým štipendiám pre soc.dostať, aj keď v skutočnosti študent býva s rodičmi, je nimi podporovaný, nie je ani sirota a životná úroveň jeho rodiny je vysoko nadpriemerná ( rodičia o.i. ,,ušetria" na daniach).Na druhej strane študentovi, ktorý nemá také zázemie rozhodne o nepoberaní štipendia i pár korún presahujúcich určený limit na príjem rodiča. Ale má smolu,mal sa viac snažiť, aby si zistil, ako obísť zákon.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    18.12.2010 09:56 O
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Tolik rasistických výblitků jsem už dlouho nečetl. Je vidět, že Češi nejsou jen zloději, ale i rasisti.
    Jendа avatar 18.12.2010 10:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tschechen sind Diebe! Češi jsou zloději!
    Češi nejsou jen zloději, ale i rasisti.
    A tohle prohlášení není rasistické?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.