abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 247 hlasů
     Komentářů: 16, poslední dnes 11:05
    Rozcestník

    Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    3.2.2009 11:28 | poslední úprava: 3.2.2009 11:23

    A je to tu! Prvý perzský humanitárny fotoaparát sa dostal na nízku orbitu. Neveriaci psi neverili, že palivom plnené rúry dokážu zaletieť ďalej ako za Bulharsko, no Alah je mocný. Samozrejme v tom Alah nie je sám, pomohlo mu aj dvanásť imámov. Uvidíme, ako sa bude tomuto spolku dariť s jadrom. A čo vy? Tešíte sa pokroku? Inšaláh.

           

    Hodnocení: 22 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.2.2009 12:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    A co jako? To má být raketový program vyhrazen jen pro někoho? Když může mít atomovou bombu kdejaký obejda, proč by nemohli Íránci vyvíjet satelity?
    xxxs avatar 3.2.2009 12:11 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    ja s tebou suhlasim, nemusis ma upalit.
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 12:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Co to je za zvratek, pane Větvička. Izrael má dávno atomové bomby a téměř nikdo se nad tím nepozastaví. Izrael se sice navenek tváří demokraticky, ale jsou to mnohem větší fanatici než Hamáz a jiní soudruzi. Jen ti Izraelci jsou pohánění státní ideologií sionismem a americkými zbraněmi v hodnotě 3 miliard USD ročně. Izraelci jsou nedotknutelní, protože za nimi stojí mocný strýček Sam.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 12:29 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Proc by se nekdo pozastavoval? Izrael nema, narozdil od islamistu, ambice dobyt svet a bez jadernych zbrani by asi meli daleko vic konfliktu nez maji ted.

    Vetsina lidi nasi civilizace nema nic proti tomu, ze ma nekdo jaderne zbrane, ale ma neco proti tomu, ze nekdo, kdo chce nasi civilizaci vyhladit (a hrde to hlasa do sveta), ty zbrane ma.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 12:35 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    zrael nema, narozdil od islamistu, ambice dobyt svet a bez jadernych zbrani by asi meli daleko vic konfliktu nez maji ted.
    Seš si tím tak jist? Podívej se na mapku státu Izrael, jak se Izrael v Palestině pěkně roztáhnul.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 12:55 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Tak kdyz na me furt utoci a furt prohrava, tak se divim, ze mu vubec nejaky uzemi zbylo. Bych chtel videt, jak vy to vypadalo v 18.stol pri stejnem rozdilu ve vojenskem vykonu stran a stejnem chovani palestincu. Pochybuju, ze by byl nejakej na svete.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 13:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Tak kdyz na me furt utoci a furt prohrava,
    Když se někdo napytlíkuje na území, kde žili převážně Palestinci a udělá z toho území koncetrační tábor, tak holt těm Palestincům nic jiného nezbývá. Židé se také bránili za druhé světové války ve varšavských ghettech formou slabého ozbrojeného odporu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Pravák Bob avatar 3.2.2009 13:24 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Koncentrační tábor? Asi jsi nedával moc pozor ani při zeměpisu ani dějepisu...
    knowledge brings fear
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 13:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Koncentrační tábor? Asi jsi nedával moc pozor ani při zeměpisu ani dějepisu...
    Vysvětli tedy hlavní znaky a příčiny vzniku koncentračních táborů. Teda kromě plácání o hodinách zeměpisu a dějepisu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Pravák Bob avatar 3.2.2009 13:58 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zkus samostudium a za domácí úkol odpověz na otázku jestli jsou palestinská území obklopená ze všech stran ostnatými dráty krvelačných sionistů a kolik palestinského území okupuje Izrael a kolik přátelští arabští soukmenovci.
    knowledge brings fear
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 14:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Celé území Palestiny samozřejmě není obklopeno dráty, pitomečku. Ale těch Palestinců v Gaze je na malém území opravdu mnoho. Teror provozují Izraelci i v jiných městech, různými hlídkami a kontrolami. Takže co je koncentační tábor. Je to území, kde se shromažďuje velké množství nepohodlných obyvatel, za účelem vyhladovění a jejich odstranění. Bez přísunu potravin a zásobování. Tyhle všechny podmínky splňuje pásmo Gazy. Za domácí úkol se podívej zde.

    Zajímavý je také poznatek, kde koncentrační vznikly. Byli to pravděpodobně Angličané, co vynalezli koncetrační tábory v anglo-búrských válkách. Ještě mě budeš vyučovat o koncentračních táborech?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Pravák Bob avatar 3.2.2009 14:27 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Á, už konečně došlo na urážky, jsi opravdu frajer... A jak tedy izraelci zabraňují přísunu potravin, když nekontrolují hranice? Ale co, rozumná debata smysl nemá, mysli si co chceš. A kdo vynaleznul koncentrační tábory je opravdu novinka hodná Rudého práva... Vám slabším povahám se doporučuje omývat přirození vlažnou vodou.
    knowledge brings fear
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 14:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ptám se tě naposledy. Kolik území okupují Arabové? Tvoje vejžmoly o Rudém Právu si strč za klobouk. Anglo-búrské války jsou historickým faktem. Bohužel tě tím hňupem musím nazvat, je mi to líto.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 15:30 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    lol...tohle je ukazkova demagogie. Letmym pohledem na mapu zjistis, ze Gaza ma hranici rovnez s Egyptem. Chces snad tvrdit, ze Irael neprodysne uzavrel i egyptskou hranici, aby Gazu vyhladovel a vsechny Palestince tam nechal umrit hladem?
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 14:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    a kolik přátelští arabští soukmenovci.
    Kolik území okupují přátelští arabští soukmenovci, hňupe?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 15:04 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Ze to OSN tam nejak rozdelilo, docela dost si toho zidi sami koupili, to asi nevis co? A kdo tehda zautocil a i ted vzdy utoci prvni? Izrael, ze? Ja proste nemuzu podporovat smejd, co jde cilene zabijet civilisty (ano, myslim ti palestinske sebevrazedne zkurvysyny). At zvoli jinou formu protestu, at delaji atentaty, ktere budou zamerovat na vojenske cile, politiky, ale takto, at jdou palestinci do hajzlu. A jak rikam, v 18.stol by to tam bylo pri soucanem rozedelni sil a chovali palestinske svoloce davno vycisteny...

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 15:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Protože ten zakrnělý mozeček Honza Rábik ještě neodpověděl, kolik území okupují Arabové, tak to udělám sám. Neokupují ani jedno. Já ale vím, kolik území okupují Američané a jejich věrní spojenci. Je to Afghánistán, Irák a Izrael.
    Ze to OSN tam nejak rozdelilo, docela dost si toho zidi sami koupili, to asi nevis co?
    To samozřejmě vím. To co si tam Židé koupili, bylo úplně zanedbatelné procento. Typické žvásty nenávistných kokotů jako si ty. Tak si představ, že by tě někdo zavřel v Gaze, a ty si neměl co žrát. Co by si dělal, seděl by si doma na prdeli?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Pravák Bob avatar 3.2.2009 16:29 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Člověče, vy jste chudák. A reagovat na vás nebudu, budu věnovat čas práci která má smysl a lidem kteří mají rozum.
    knowledge brings fear
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 16:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    A reagovat na vás nebudu,
    Já se ti ani nedivím, protože žvástáš nesmysly a ještě si nestačil odpovědět na jednu jednoduchou otázku. Škoda no. Vrať se zpátky do těch školních lavic na hodiny dějapisu a zeměpisu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    masožravá palma avatar 3.2.2009 17:38 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ja se bavim, jak ti to tady lidi zerou :-D To jsem te fakt prokoukla jenom ja?
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    3.2.2009 18:09 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zase si tak nefandi :-)

    Zásadní problém problém těchhle ostrovtipných srandistů Alienova typu je to, že absolutně netuší kdy přestat. A pokud se někdo dostatečně dlouho jako naprostý kretén chová, tak se také naprostým kreténem stane, bez ohledu na vzdělání, intelekt, původní záměr a motivaci. A bez ohledu na pocit, že to má všechno plně pod kontrolou. Chudák Alieník vypadá, že ten obzor už dávno překročil, a stále zrychluje...no, jeho problém. Jen je škoda, že tady pak zasírá diskuse, které by bez jeho přihlouplých agresívních žvástů mohly být docela zajímavé.
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 18:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ty si taky povedený myslitel Radůzku. Argument žádný, ale zasírání diskuzí opravdu mnoho. Nevzpomínám si na jakýkoli tvůj smysluplný příspěvek, ale to nevadí, dál si žvaň o kreténech, tupohlavče :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 22:42 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    V klidu pokračuj, koloušku :-) Je roztomilé sledovat, jak ti stačí lehce zamávat návnadou před čenichem, a ty už se v té své bedně utlučeš samým nadšením sám :-)
    3.2.2009 18:37 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zase si tak nefandi :-)
    Asi tak, zdaleka ne všichni ho berou vážně.
    Zásadní problém problém těchhle ostrovtipných srandistů Alienova typu je to, že absolutně netuší kdy přestat.
    To není ta jednoduché, existuje několik různých variant, "srandista" je jen jedna z nich. Chce to ještě delší pozorování a nějaké experimenty.
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 18:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Chce to ještě delší pozorování a nějaké experimenty.
    Tak začni experimentovat, mudrci. Jsem na tvoje experimenty připraven :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 22:57 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Já chci pořád věřit, že si fakt jen dělá srandu. Možná se pletu, ale bych bych docela zklamanej, kdyby se ukázalo, že je prostě fakt jen takovej primitivní uprskanej šašek, který to myslí vážně.

    V každém případě to vypadá, že on potřebuje mnohem víc nás, než my jeho :-)
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 23:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Poslouchej, kašpárečku Radůzi. Ty musíš být opravdu dement, když neustále krafeš jen nesmysly a urážky. Co si přinesl do této diskuze, čuráku?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 06:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Opět na úrovni, zvláště ty sprosté nadávky.
    4.2.2009 08:02 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Já? Zvýšený krevní tlak a poprskanou bradu, jak to tak vypadá. Chceš půjčit kapesník?
    Darth Phantom avatar 5.2.2009 11:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ty ten čurák doopravdy si. Meleš tady neustále kreténech, šaščích a krevním tlaku. Krevní tlak mám pořád stejný. Do této diskuze si nepřinesl jediný argument, ale zato si ji opravdu velice zaneřádil nadávkami. Pan administrátor abclinuxu Robert Krátký sice nadávky nepřináší, ale nepřináší ani jediný rozumný argument, kromě plácání o tom, jak se Izrael neroztahuje a o tom, jak mají Palestinci skvělé zbraně.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.2.2009 16:53 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Když ono do "diskuse" s tebou nemá cenu jakékoliv argumenty přinášet, telátko moje modrooké. Klidně na rovinu přiznám, že zdaleka nemám tu absolutní jistotu okolo diskutujících, že Palestinci jsou absolutní svině, a už vůbec nemám jistotu tvou, že absolutní svině jsou Izraelci. Všechno co víme (nebo se spíš jen domníváme že víme) jsou tendenční zprávy ze zdrojů, které kopou hlavně za svůj tábor. A to se týka obou stran, aby bylo jasno. Takže si pak stačí vybrat kdo je nám sympatičtější (nebo nesympatičtější, což je evidentně tvoje kritérium), a na tu stranu se postavit. Ale já ti na tuhle tvou přihlouplou hru na všeználka z vysoka víš co. Tenhle konflikt je hlavně zoufalá záležitost, která bude mít vždycky jenom poražené a žádné vítěze.

    Ale udělám ti radost, a poskytnu ti důvod abys znovu ponořil ty svoje neobratný pracky do svého soukromého kyblíčku se sračkami a opět je začal kolem sebe nadšeně rozhazovat (i když mezi náma, co se nadávání a urážení týče, projevuješ se jako naprosté nemehlo bez špetky talentu a fantazie, a nějaké emoce v tomhle směru můžeš vybudit jen v mladých klucích bez zkušeností). Mám-li si vybrat mezi Palestinci a Izraelem, stavím se na stranu Izraele. Jsou v právu víc jak Palestinci. Spokojen?
    Darth Phantom avatar 5.2.2009 17:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Spokojen?
    Nespokojen. Si ubohý kašpárek. Začneš diskuzi urážkami, krafeš o kreténech a šašcích. Nezlob se na mě, jsi opravdu čurák, je mi to líto. Tady nejde ani o osobní sympatie k Izraelcům a Palestincům, ale stačí se jen podívat třeba na tu mapku. Zase si toho nakrafal mnoho o kyblíčcích, fakt ani jeden, argument žádný. Si ubohý debílek.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.2.2009 19:36 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Evidentně spokojen na nejvyšší míru :-) Tak zatím.
    Darth Phantom avatar 5.2.2009 20:35 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    O co ti jde v této diskuzi. Přišel si nadávat a hloupě žvanit. Tak zatím.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 13:04 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    To ma neco spolecneho s dobyvanim sveta? Ano, z pohledu Palestincu je to nespravedlive, z pohledu Izraele je to spravedlive a muze/nemusi se nam to libit. Ale dokazovat mapkou mista, ktere historicky poklada Izrael za sve drive ztracene uzemi, snahu Izrael dobyt svet, je hloupe.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 13:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To ma neco spolecneho s dobyvanim sveta?
    Zatím ne. A kde ti Palestinci dobývají ten svět?
    Ano, z pohledu Palestincu je to nespravedlive, z pohledu Izraele je to spravedlive
    Zajímavý výmysl.
    Ale dokazovat mapkou mista, ktere historicky poklada Izrae
    Pokládá, to ano. To by mohli za chvíli pokládat i jiná území, než jen biblickou Judeu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 15:05 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Jen tak pro zajimavost. Jak se ty divas na etnickou cistku provedenou u nas na Nemcich po druhe svetove valce, kdy jsme jich cca 3 miliony vyhnali z jejich domovu (+ ty, ktere jsme zabili)? Bylo to cca ve stejne dobe, kdy probehla nejvetsi (tebou kritizovana) expanze Izraele.

    4.2.2009 06:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To by mohli za chvíli pokládat i jiná území, než jen biblickou Judeu.
    Hezký žvást. Zvláště s ohledem na to, že kdykoliv byl Izrael napaden, tak nepřátele vytlačil za hranice a stáhl se zpátky - svoje území nerozšiřoval, i když mohl.
    4.2.2009 10:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zvláště s ohledem na to, že kdykoliv byl Izrael napaden, tak nepřátele vytlačil za hranice a stáhl se zpátky - svoje území nerozšiřoval, i když mohl.
    a teď tu o Červené karkulce, jo?

    "The sovereign territory of Israel, excluding all territories captured by Israel during the 1967 Six-Day War, is approximately 20,770 square kilometers (8,019 sq mi) in area, of which two percent is water.[2] The total area under Israeli law, including East Jerusalem and the Golan Heights, is 22,072 square kilometers (8,522 sq mi).

    The total area under Israeli control, including the military-controlled and partially Palestinian-governed territory of the West Bank, is 27,799 square kilometers (10,733 sq mi)."
    [wiki]

    takže těch 27799 – 20770 = 7029 km² je co?
    Darth Phantom avatar 5.2.2009 11:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    tak nepřátele vytlačil za hranice a stáhl se zpátky - svoje území nerozšiřoval, i když mohl.
    Na žvásty jste opravdu velice povolaný odborník, pane Krátký, klobouk dolů.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 5.2.2009 11:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Hezký žvást
    Kde jste načerpal tento široký rozhled a svoje lživé žvásty, pane Krátký? Nebylo to na idnes? Když vstupujete do nějaké diskuze, měl by jste nejdříve o tom něco vědět, zvláště když si říkáte nestranný administrátor abclinuxu :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 13:50 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Vetsina lidi nasi civilizace nema nic proti tomu, ze ma nekdo jaderne zbrane, ale ma neco proti tomu, ze nekdo, kdo chce nasi civilizaci vyhladit (a hrde to hlasa do sveta), ty zbrane ma.

    A proc je teda nekdo ma kdyz s nimi nechce vyhladit zbytek sveta? Nebo jsem snad nepochopil princip funkce jaderne bomby? Zastrasovaci ucinek nechme stranou, to je jen zasterka. Nebudu si prece kupovat zbran a vsem tvrdit ze s ni budu jen strasit ale nikdy z ni nevystrelim. Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2009 15:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Jedná se právě o ten mírotvorný zastrašovací účinek (aneb Kdo je tady pánem... a ty vzadu si nevyskakuj!), protože ten, kdo by atomovku použil, neměl by brzy kde bydlet, neb by mu tam taky nějaká ta atomovka přilétla. A jelikož fundamentalistům (především islámským) je jedno, kde budou bydlet, neměli by mít atomovku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.2.2009 15:15 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Souhlas. To je jeden z mala tahaku Izraele. Jakmile jej nekdy nekdo dobyje, Izrael utocici zeme naladuje atomovkama co se do nich vejde -  "Operace Samson". V te chvili je to jasna volba, pokud uz se nekomu podari Izrael dobyt, tak po peti letech neodtahne a to teprve uvidis etnicke cistky.

    Mimochodem, behem Jom-Kippurske valky roku 1973 byl Izrael velmi blizko ke kolapsu a tim padem k uskutecneni operace Samson.

    Zastrasujici ucinek nepusobi jen na nepratele, ale taky na spojence. Je to neco jako "bud nam v pripade potreby pomuzete nebo rozpoutame jadernou valku" (samozrejme s neprateli, nevyhrozuji pouzitim zbrani proti napr. USA, ale obecne pouzitim).

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 18:54 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Viděl už někdo z vás mírotvornou atomovou bombu?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 18:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Minimálně ty poslední použité ve válečném konfliktu utvořily mír... :D
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 19:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    No to jo. Ale vysvětluj to těm Japoncům v Hirošimě, že neměli štěstí jako z Kokury. Já bych řekl, že to zas až taková sranda není.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 19:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Já jim nepotřebuju nic vysvětlovat, 1. oni si začli, 2. odpovídal jsem na tvou otázku a odpověděl jsem korektně.
    3.2.2009 22:59 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Konkretne ty japonske bomby usetrily radove vic zivotu nez zabily.

    Konvencni invaze Japonska by byl masakr.

    4.2.2009 10:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    ano, oblíbená pohádka ... že se Japonci chystali podepsat kapitulaci tak jako tak, neboť měli totální nedostatek surovin a z druhé strany je Rusové hnali vpodstatě maximální cestovní rychlostí svých tanků, o tom se raději taktně mlčí, že?
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2009 10:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Hezké. A kdyby bylo Japonsko obsazeno Rusy, spadlo by do jejich sféry vlivu. Soudím, že Japonci mohou být za atomovky ještě rádi.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2009 10:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    heh, to je možné :-) ... já jen reagoval na ten blábol, že atomovky byly nutné pro zabránění obětem při invazi - což nebyly; ostatně existují i odhady, že pokud by k ní došlo, počet obětí by byl menší, jenže ty oběti by byly i americké, což je nepřípustné (historie nás přeci učí, že život a svoboda jednoho amerického vojáka má větší cenu než libovolný počet životů cizích civilistů, že ...)
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2009 10:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    A kdyby tu invazi provedla Rudá armáda?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2009 15:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    A kdyby tu invazi provedla Rudá armáda?
    to nevím, na to téma jsem nic nečetl ... ale co si tak vybavuju, tak na invazi asi moc nachystaný nebyli, tak asi nikdo neshledal smysl o tom spekulovat ;-)
    5.2.2009 08:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Proč by měli dělat nějakou invazi? Vzhledem k tomu kolik mělo Japonsko obyvatel a v jaké by zůstalo izolaci, by je stačilo nechat krapet vyhladovět.
    Fluttershy, yay! avatar 5.2.2009 17:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Proč by měli dělat nějakou invazi?

    Aby byli slavnými osvoboditeli? To byl dostatečný důvod, alespoň pro SSSR.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2009 11:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    No pro americké občany určitě, nechápu co se ti na tom nelíbí. Není snad základní důvod existence státu a placení daní ochrana daňových poplatníků?
    4.2.2009 16:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    No pro americké občany určitě, nechápu co se ti na tom nelíbí.
    to, že nejsem americký občan?

    ... já nevím, tož byl tu nějaký obecný konsensus, že na civilisty se pokud možno neútočí ani se jim jinak neškodí
    4.2.2009 16:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    a btw, zajímalo by mě, jestli by ses takto debilně ptal, kdyby sis dokázal představit, že bys ty nebo někdo tvůj blízký mohl být jedním z dvaceti mrtvých tady ... "The pilot of the military plane, Captain Richard J. Ashby, and his navigator, Captain Joseph Schweitzer, were put on trial in the United States and were found not guilty of involuntary manslaughter and negligent homicide."
    3.2.2009 19:06 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    No vicemene vsechny vyrobene za studene valky.

    3.2.2009 19:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To je hloupost, ty žádný mír nevytvořily.
    3.2.2009 20:51 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Mir nevytvorily, ale zachovaly.

    Nuklearni zbrane byly pro Sovety jedinou prekazkou v dobyti zbytku Evropy (co se tykalo pozemni valky meli Soveti dost prevahu).

    4.2.2009 06:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zastrasovaci ucinek nechme stranou, to je jen zasterka. Nebudu si prece kupovat zbran a vsem tvrdit ze s ni budu jen strasit ale nikdy z ni nevystrelim.
    Kdyby to byla zástěrka, tak proč by jaderné mocnosti neustále vyráběly nové hlavice, zatímco ty staré demontují a recyklují? Zrovna u jaderných bomb je jejich zastrašovací účinek v naprosté většině případů jediným důvodem jejich existence.
    microcz avatar 3.2.2009 12:08 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    no "pokroku" ...ja osobne se tesim na dobu az dojde ropa, svetove automobilky prejdou na elektromobily, dojde k rozvoji jaderne energetiky, predevsim reaktoru nove generace, schopnych zlikvidovat soucasne vyhorele jaderne palivo a prioritou se stane vyzkum fuze. Hlavnim zdrojem se stane energie, ktera bude predevsim produktem lidske prace a vedomosti. Agresivni opicky s kalasnikovama prijdou o sve pohadkove zisky, ktere byly pouze funkci casu a bude na nich bud u sebe rozsiri vzdelani, ktere jim pomuze, nebo budou odkazani na humanitarni pomoc zbytku sveta, pokud ten zbytek sveta drive nepovrazdi ve svate valce.

     

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 12:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    ja osobne se tesim na dobu az dojde ropa, svetove automobilky prejdou na elektromobily, dojde k rozvoji jaderne energetiky,
    Toho už se nedožiješ, mladíče. Vadí ti něco na tom, že ropa je u íránských ajatolláhů?
    Agresivni opicky s kalasnikovama prijdou o sve pohadkove zisky,
    Další politolog aka Jirka Faun. Proč jsou ti Palestinci ohrazení a odkázaní na humanitární pomoc? Protože je Izrael ohradil v koncentračním táboře Gaza na věčné časy. Dostal na to i tanky a atomové bomby od strýčka Sama.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 15:19 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Toho už se nedožiješ, mladíče. Vadí ti něco na tom, že ropa je u íránských ajatolláhů?

    Mne teda jo. Iran je veden fanatickou vladou, majoritni (co to kecam, jedine!) nabozenstvi (resp. jeho tamejsi vyklad) je absolutně netolerantní a nenávistné, cena zivota je proklate nizka . To uz je docela duvod k obavam.

    microcz avatar 3.2.2009 16:36 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Vubec s tebou nesouhlasim. Ale netvrdim ze na tom co rikas neni ani zrnko pravdy, nepopiram rozsahle obsazeni uzemi Palestiny (stat by asi nebylo vystizne slovo) zidovskym obyvatelstvem po druhe svetove valce a mozna jsem i ochoten pripustit ze to nebylo fer i s temi malo informacemi co o vzniku prvnich kibucu a statu Izrael mam.

    Jenze nefer veci se v zivote deji Zeme koruny ceske taky jednou sahaly skoro az k mori... a v dobe, kdy jsme byli jeste Ceskoslovensko, patrila nasemu soustati Zakarpatska Rus, kdopak nam ji vzal? SSSR. Napadli jsme je za to? Nebo napadli jsme SSSR v roce 1968? ...souhlasis, ze bychom na to meli pravo, pravo se branit na svem vlastnim uzemi? Vyvolat povstani a ozbrojeny odpor? Proc si myslis ze jsme to neudelali? Odpovez mi tuhle jedinou otazku. Moje odpoved je jednoducha.... prohrali bychom. Bylo nas mene s mensi armadou a hlavne bojovalo by se na nasem uzemi, nase muzea, nase skoly, nase nemocnice by byly poskozeny nebo zniceny. Nase zeny, deti (z pohledu te doby) by byly ohrozeni na zivotech.

    Izrael vede od sveho vzniku obrannou valku, Golandske vysiny a rozsahle uzemi na jihu Palestiny musel zabrat ze strategickych duvodu, opet s tebou souhlasim, zadne ustupky, tvrdej kalkul ze strany Izraele, kalkul aby prezili protoze jinak by byly zmasakrovani. Izrael byl proste silnejsi a pokazde vyhral, aby zabranil dalsim utokum a zajistil si manevrovaci prostor po kazdem vytezstvi zabavil dalsi a dalsi uzemi. Pokazde co vyhral, nevtrhl do Sirie ani do Libanonu a neudelal zadne konecne reseni, nechtel vyhladit zdejsi obyvatelstvo ...tady bych ti pripomel ten holocaust, kterym se tak ohanis tady. Tedy pokazde kdyz Izrael vyhral stahl se, nechal obyvatele zit a do jejich zivota nijak nezasahoval, dokonce se podilel na humanitarni pomoci. Protoze kdyz nikdo neumi cist ani psat ani se nevyucil zadnemu remeslu a cely zivot jenom valci proti izraelu a posloucha allaha, tezko asi uzivi sebe a svych 10 deti. Tenhle clovek navic ma tu drzost ze misto jidla pro svy deti propasuje do svyho domu kalasnikov nebo raketu a s ni zacne z okna strilet po izraelskych vojacich, myslis ze ve chvili kdy to dela mysli na sve deti?... deti ktere vede k nenavisti a neposila je do skoly?. Pak se nekdo divi ze kdyz se kaci les, litaji trisky.

    Jeste mi odpovez jak konkretne se Izraelske obyvatelstvo podili na tom koncentraku? Jak si predstavujes takovy koncentrak.. v cem spociva ta genocida?

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 17:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    v cem spociva ta genocida?
    Třeba v tom, že v současném konfliktu v Gaze bylo zabito něco přes 1000 Palestinců.(většinou civilistů, žen a dětí). Ztráty na izraelské straně asi 13 ( 10 vojáků a asi 3 civilisté). Takže to je ta genocida. Izrael se samozřejmě ohání holocaustem za druhé světové a je v podstatě nedotknutelný, protože za ním stojí mocný spojenec strýček Sam. Dělá to už mnoho let a ten holocaust provádí jen v opačném gardu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 18:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Jeste mi odpovez jak konkretne se Izraelske obyvatelstvo podili na tom koncentraku?
    No to je mi panečku otázka. Nejspíše to asi bude tím, že ho vybudují a umístí tam obyvatelstvo. Na území menším než je Praha žije asi 1,4 milionu Palestinců, což z něj činí jedno z nejhustěji obydlených území na světě. Gazu odříznou Izraelci od zásobování a nepustí tam mezinárodní pozorovatele. Pak si tu Gazu hezky demokraticky bombardují podle vzoru svého amerického přítele. Takže to je ten koncentrák, milý microcz. Ty si toho sice nablábolil dost, ale myslím, že to bylo zbytečné.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    microcz avatar 3.2.2009 18:30 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    ale to je prece to o cem mluvim, valci se na uzemi Gazi, Izrael je nenapadl jen tak ze si to ze dne na den usmyslil, ze zdejsi obyvatele vyhladi to napadeni melo duvod kteremu predchazeli zadosti a vyzvy, vyhruzky chces-li, ale nebylo to bez varovani a pozadavek byl jasny, zastavit odstrelovani....a jak rikam kdyz se uz kaci ten les, tak litaji trisky, kazdy z bojovniku Hamasu si bere za rukojmi sve zeny a deti a zeny a deti druhych obycejnych Palestincu, kteri si mimojine zvolili Hamas ve volbach. Rekl bych ze 1000 lidi na uzemi, ktere je jedna valecna vrava je jeste nizke cislo, ktere nesvedci o ochote Izraele palit zbuhdarma do davu, nebo snad dokonce vyhladit zdejsi obyvatele, nemyslis? Genocida je cilena a systematicka likvidace prislusniku jineho vyznani/rasy za ucelem vymazat je z povrchu zemskeho, ja si vazne nemyslim ze tohle je cil Izraele.

    Priklad jsi student v roce 1968 vidis vsude ruske tanky a to jak okupuji nase uzemi. Koukas se z okna na skupinku tanku, ktera klidne projizdi ulici a nestrili do civilu. Nelibi se ti to ale, citis ze jsi v pravu, chces neco udelat, muzes byt intelektual a pacifista a vzit kanystr a zapalit se, abys dal spolecnosti najevo nesouhlas. Nebo muzes byt hrdina vybehnout na ulici postavit se pred tank a zacit strilet do vojaku v tvari v tvar, ale je zrejme ze brzo prohrajes. Nebo muzes byt blazen nalepit na sebe bombo a skocit na tank, ktery jede kolem a vzit s sebou treba nejaky nevinny lidi stojici opodal. Anebo muzes byt srab vykouknout s pancerovkou z okna domu kde zijes se svou zenou a x detma a sejmout jeden tank. Nacez dalsich x tanku rozmasiruje celej barak i stvoji rodinou a sousedama. Posledni moznost bude nejucinnejsi protoze nakej novinar pak vyfoti ty hruzny fotky a rekne podivejte se masakrujou obyvatele, nacez zprava obleti a sokuje cely svet. Podle me jsi v tomto pripade a teto situaci vrah ty, byt te vadla jakakoliv pravda, sve deti a zname jsi k smrti odsoudil ty sam.

    Ten holocaust za druhe svetove valky je prokletim cele "zapadni" civilizace, vsichni rozumni a chapajici lide jsou zatizeni tim co se stalo, ucili se o tom ve skole, videli zabery z taboru, nebo v nich dokonce byli na exkurzi, donuti nas to zamyslet se nad tim co se stalo a zabranit tomu aby se neco takoveho opakovalo v budoucnu. Proto mozna po druhe svetove valce doslo k postupnemu obratu v mysleni lidi, presto ze se s radikalnimi nacionalisty setkavame porad a nekdy to vypada ze jich neni malo, jsou v Evrope zanedbatelnou skupinkou urvancu, celych 50 let se nase civilizace ucila toleranci a rekl bych ze to prineslo nejake vysledky. Jenze takovy nejsou vsichni prave islamiste nejsou nicim podobnym absolutne nijak zatizeni, slovo holocaust vyslovuji bez jakychkoliv skrupuli, nabozensky fanatismus u nich tvori zivnou pudu pro ruzne nasilne skupiny, jejichz svatym pravem je pobit vsechny bezverce. Ja jsem proti jakemukoliv nabozenskemu radikalismu, nepodporuji ani onen sionismus, ale pomerime-li radikalnost sionismu a islamu, tak jak je mnohymi proroky vykladan, tak porovnavame dve temer neporovnatelne veci, ale to je zase muj subjektivni nazor.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 18:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Priklad jsi student v roce 1968 vidis vsude ruske tanky
    Ty bláho teď si mě dostal - Je ti něco přes dvacet, ale už tu vyprávíš o ruských tancích. No tys toho zase nakydal :-). Nevystudoval si VÚML na modro?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    microcz avatar 3.2.2009 18:53 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    no mozna v minulem zivote? ....a ty jsi snad byl v Palestine?

    microcz avatar 3.2.2009 19:10 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    este by me docela zajimalo proc na modro, ale nechme toho.... vis co pojdme najit neco na cem se mozna shodnem, jak by sis predstavoval idealni reseni situace v Palestine z kratkodobeho a dlouhodobeho hlediska, abychom tu spolu nevedli zabomysi valky a byli konstruktivni?

    3.2.2009 19:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Vybombardovat (jak židy, tak muslimy) a ukořistit si to pro sebe? :-)
    frEon avatar 3.2.2009 21:05 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Koloniální impérium.... To zní dobře.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 19:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    jak by sis predstavoval idealni reseni situace v Palestine z kratkodobeho a dlouhodobeho hlediska
    Já bych tam poslal barona Trautentenberka, ten to všechno zařídí. Karl von Schwanzenberg na to má a Palestincům to osladí :-D :-D :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    microcz avatar 3.2.2009 19:37 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    :D ...no nevim jestli neco Trautenberg utrautenberguje :))   ...jj legendarni ceska soda :D

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 19:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Já fakt nevím, microne. To je totiž začarovaný kruh a máslo na hlavě tam mají všichni. Jak Izraelci, tak Palestinci. Řekl bych, že mnohem víc v právu jsou Palestinci. Jak územně, tak historicky. Ty bys o nějakém řešení věděl?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 10:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    ale to je prece to o cem mluvim, valci se na uzemi Gazi, Izrael je nenapadl jen tak ze si to ze dne na den usmyslil, ze zdejsi obyvatele vyhladi to napadeni melo duvod kteremu predchazeli zadosti a vyzvy, vyhruzky chces-li, ale nebylo to bez varovani a pozadavek byl jasny, zastavit odstrelovani....
    jo, a požadavkem pro zastavení ostřelování bylo tuším zrušit blokádu ... takže budeme hrát "kdo si začal"?
    a jak rikam kdyz se uz kaci ten les, tak litaji trisky, kazdy z bojovniku Hamasu si bere za rukojmi sve zeny a deti a zeny a deti druhych obycejnych Palestincu, kteri si mimojine zvolili Hamas ve volbach. Rekl bych ze 1000 lidi na uzemi, ktere je jedna valecna vrava je jeste nizke cislo, ktere nesvedci o ochote Izraele palit zbuhdarma do davu, nebo snad dokonce vyhladit zdejsi obyvatele, nemyslis?
    hm, tys' asi poslední dva měsíce spal a zprávy nečetl, že? - tohle rozhodně není nějaké "létání třísek":

    "The UN was particularly incensed over targeting of the schools, because Israeli forces knew they were packed with families as they had ordered them to get out of their homes with leaflet drops and loudspeakers. It said it had identified the schools as refugee centres to the Israeli military and provided GPS coordinates."
    3.2.2009 17:28 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    koncentrační tábor Gaza? Tanky od strýčka Sama? Doporučuju samostudium. Co ti říká pojem Merkava? Rozhlídni se po nějakých military webech jakou má tenhle tank pověst. Myslím že izraelci nepotřebujou dostávat tanky, sami by je mohli nabídnout. Jenže to neudělají, Merkava je něco jako národní bohatství. A jak je to s tou Gazou a Palestinci? Opět samostudium, najdi si něco o tom jaké to bylo v Gaze před šestidenní válkou. Patřilo to Egyptu a bylo to od Egypta oddělené možná víc než dnes od Izraele. Obyvatelé ani neměli Egyptské občanství. Když pak v šestidenní válce Izrael získal Gazu, Samaří, Předjordánsko a pár dalších prdelí tak se Jordánský král rozhodl přijímat uprchlíky a dát jim občanství. Oni se mu vzápětí odvděčili. Černé září se tomu říká. Pokus o převrat a atentát na krále. Čímpak to asi bude že těm hadrníkům vlastně nikdo kromě jim podobných vejlupků nepomáhá?

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 17:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    koncentrační tábor Gaza? Tanky od strýčka Sama?
    Ano, je to koncentrační tábor a naplňuje všechny znaky koncentračního tábora. Samopaly, uniformy a jiné věci jsou holt od toho strejdy Sama. Kde hovořím o amerických tancích? Pepku, alespoň nepřekrucuj. Merkavy se dobře vyrábějí, když strejda Sam fedruje do Izraele 3 miliardy USD ročně. Jasoň. Gaza, golanské výšiny a všechno ostatní jsou obranné války Izraele. Jsou to ale pašáci a šiřitelé demokracie v těchto končinách.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 19:30 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    nehovoříš o amerických tancích ale o tancích od strejdy Sama a já to taky nikde nepřekrucuju. Pokud si nepamatuješ co jsi napsal o pár příspěvků výše a nepřečteš co jsem já napsal o jeden příspěvek výše tak můžu jen použít zde často užívané doporučení UŽ TO SVINSTVO NEHUL!  Ty tři miliardy, to jde někde dohledat nebo je to další obecně uznávaný fakt "dyť to přece každej ví" ? Mimochodem do zbrojní výroby by to bylo úplný prd.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 19:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    UŽ TO SVINSTVO NEHUL!
    A ty zas už nechlastej, Pepíku. Takové M113 jsou americké výroby. Není to sice tank, ale obrněné vozidlo to je. Dále Stíhačky F16 a F15, vrtulníky Apache si taky Izrael nevyrobil sám. Samopaly M4 také nepocházejí z Izraele. Proč chlastáš tvrdý alkohol před večerem, Pepane :)).

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 20:23 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    nechlastám tvrdý alkohol ale Portské, mimochodem velmi dobré a ještě jsem ho nevypil tolik abych si tady musel vydupávat argumenty jako malej a hloupej. Hadrníci (používám tenhle výraz protože nic takového jako palestinec neexistuje) používají většinou ruské (sovětské) samopaly Kalašnikov v různých jeho modifikacích, rakety grad, protiletadlové rachejtle Strela, číslo nevím, ty starší se jmenovaly S2M, protipancéřovky RPG, taky samopaly Sa58 a škorpion se najdou a přece, můj ty světe kulatej nikdo tady neobviňuje rusy a čechy. Nebo že by jedna strana mohla kupovat(dostávat) zbraně a druhá ne? Ale to už je asi složitý. No nic dám si kápku Portského a jdu si číst. Taky tady mám Absint ale to s portským míchat nebudu, mohl bych začít plácat blbosti a to bych upad do průměru.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 20:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Co si to Pepíčku zase vyplodil :-D. Ano, Palestinci používají tyto zbraně. A co jako? Je snad mocný strýc Sam jediný na světě, co může někoho na světě podporovat? To jsou jenom nějaké zbytky starých ruských zbraní. Pochybuji o tom, že do Palestiny dnes proudí nějaké zbraně z Ruska, protože to ani nejde, když tam jsou hermeticky uzavření v koncentračním táboře.

    Z těch ruských zbraní by se ti Pepku zatočila hlava, kdyby tam opravdu byly. Vyjmenuju namátkou ruské stihačky Su-35 a Su-37. Dále S-400 Triumf , rakety Bulava a Topol-M. Ještě k tomu protivzdušnému systému S-400.

    Oproti podobnému americkému systému PATRIOT-3 je systém již otestován a byla zahájena sériová výroba. Zatímco při poslední fázi testů zasáhl S-400 všech deset cílů, Patriot přes ohromné finanční injekce zatím nedosáhl zničení taktických střel nebo zasažení nízko letících cílů.
    Chtěl by si v Brdech radar?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 20:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Aha, takže zbraně tam neproudí a oni stále mají čím bojovat? Hmm...
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 20:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Aha, takže zbraně tam neproudí a oni stále mají čím bojovat? Hmm...
    Kudy tam proudí? Nemají už čím bojovat. Něco možná proudí z tunelů z Egypta do pásma Gazy. To jsou nějaké neúčinné rachejtle, kvůli kterým Izrael zavraždí 1000 x více lidí, než Palestinci Izraelců.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 20:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To jsou nějaké neúčinné rachejtle, kvůli kterým Izrael zavraždí 1000 x více lidí, než Palestinci Izraelců.
    Podívej, když po mě někdo hodí šutr, taky bych po něm vystřelil, kdybych měl čím.
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 20:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To není odpověď. Kudy tam ty ruské zbraně proudí?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 21:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Nevím kudy a je mi to úplně jedno, ale očividně někudy ano, když mají pořád čím střílet.
    3.2.2009 21:07 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Pres hranici s Egyptem?

    Nebo jich proste uz meli zasobu. (cekali to? nebo dokonce chteli? vzhledem k tomu, jak provokovali, tak asi ano)

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 21:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Nebo jich proste uz meli zasobu.
    Kterých zbraní. Egyptských nebo ruských? Ty "rakety" co střílí Palestinci na Izrael jsou nějaké podomácku vyrobené raketky, které asi zabily dohromady 5 lidí. Izrael odvetou za to zahájí demokratické bombardování nemocnic a jiných civilních cílů v Gaze.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 21:45 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Krasna ukazka demagogie - prehanis ve vsech svych argumentech, ale prirozene vzdy tak, jak se ti to hodi:

    - nebylo jich 5, ale kolem 15 lidi, radove vic zranenych

    - Izrael nechce civilni obeti (narozdil od Hamasu). Hamas to vi a proto sve lidi (!) pouziva jako zivy stit. Jinak skoly byly zavrene, to bys taky mohl, zminit.

    Myslim, ze to byla Golda Meirova, ktera rekla neco jako:

    "Valka skonci tehdy, kdyz si lide zacnou vic vazit zivotu svych deti nez mrtvych nepratel"

    V tomto ma Hamas hodne co dohanet.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 22:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    nebylo jich 5, ale kolem 15 lidi, radove vic zranenych
    To nikdo neví,co si Izrael vymyslel. Izrael dokonce tvrdil, že obětí na palestinské straně bylo 600. Bylo jich přes 1000. Izrael dokonce už i možná přiznal, že používal v rozporu s mezinárodním právem bílý fosfor.
    Izrael nechce civilni obeti (narozdil od Hamasu).
    Tím si nejsem tak jist. Jiné než civilní oběti totiž skoro nejsou. Ani žádné vojenské cíle v Palestině nejsou. Jsou to vždy cíle civilní.
    Jinak skoly byly zavrene, to bys taky mohl, zminit.
    Ještě lepší ukázka demagogie. Kde tady píšu o školách? Psal jsem o nemocnicích.
    V tomto ma Hamas hodne co dohanet.
    Já taky neobhajuju Hamáz, jsou to fanataci. Ale ještě větší parchanti a gauneři jsou Izraelci.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 22:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ještě mi řekni odkud proudí ty zbraně do Palestiny, než půjdu spát, protože mě to už nebaví. Ještě si na to nestačil odpovědět.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 22:30 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Psal jsem to - pres Hizbalah z Iranu, co jsem slysel. Ja ale netvrdim, ze stale proudi, to si me s nekym pletes.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 22:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Psal jsem to - pres Hizbalah z Iranu, co jsem slysel.
    Díky za odpověď. Opravdu skvělá pohádka na dobrou noc. To si slyšel v hospodě, nebo na kongresu nějaké politické strany? Zatím zdar, Edo :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 22:37 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    http://features.csmonitor.com/globalnews/2009/01/28/egypt-slams-irans-hamas-hezbollah-connection/

    Zkus v Googlu kombinaci slov: "Hamas Hezbollah Iran"

    462 000 vysledku, ale to je jen shoda nahod, ze?

    3.2.2009 22:35 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    To nikdo neví,co si Izrael vymyslel.

    Jasne, Izraelske zdroje jsou neduveryhodne, zatimco palestinske jsou spolehlive (odkud jsou jinak informace o obetech v Gaze?). Klasika.

    Tím si nejsem tak jist. Jiné než civilní oběti totiž skoro nejsou. Ani žádné vojenské cíle v Palestině nejsou. Jsou to vždy cíle civilní.

    Takze Hamas jsou podle tebe civilisti?

    Ještě lepší ukázka demagogie. Kde tady píšu o školách? Psal jsem o nemocnicích.

    Oka, prehledl jsem se. Mozna by sis ale vyhledat slovo "demagogie" ve slovniku, zjevne nevis, co znamena.

    Já taky neobhajuju Hamáz, jsou to fanataci. Ale ještě větší parchanti a gauneři jsou Izraelci.

    Jasne, Izrael a zide byli a meli by zustat otlounkanky.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 22:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Nežvaň blbiny o zbraních z Hizbaláhu pro Palestince. Informace ani z jedné strany nemohou být spolehlivé. Izrael to prokázal dostatečně svými mlženími. Palestinci zřejmě taky nafukují své počty obětí. Faktem pořád zůstává, že palestinských obětí je asi 1000x více, a to je právě ta organizovaná genocida. Pěkně ses vykroutil z těch škol, to se musí uznat. Nevyučuj mě tady o demagogiích, uhrovitý studentíčku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 22:49 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    A uz doslo na urazky - klasicky priznak, ze nekomu dosly argumenty.

    Faktem pořád zůstává, že palestinských obětí je asi 1000x více

    Jo, ty rady delaji obcas lidem problemy ...

    a to je právě ta organizovaná genocida

    Spis neschopnost palestincu a jejich postoj k zivotu.

    uhrovitý studentíčku

    S uhrama uz peknych par let problemy nemam :)

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 23:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    To je pořád dokolečka. Palestinci nebombardují Izraelce žádným bílým fosforem. Nelétají na Tel Aviv americkými stihačkami atd. atd. Ty jen opakuješ ty svoje žblebty pořád dokolečka :). Já mám argumentů dost, ty tady jen plácáš o neschopnosti Palestinců a postoji k životu. Jo, klidně ti dam za pravdu, že izraelských obětí mohlo být dokonce i 15. Pořádné zbraně nemají a tečka. Nemají velkého přítele za oceánem jako Izrael. Z palestinských území dnes nezbylo skoro nic. To bys už měl konečně pochopit, i když už si nevymačkáváš ty uhry :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 00:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Bohužel všichni, co se zastávali i strany Palestinců v této diskuzi mlčí. I známý US-man a pravicový myslitel Randy_Sh. Příspěvky jsou zde. Takže jsem musel udělat rádoby blbce ze sebe jenom já. No nevadí, už na to kašlu. Když tady mnozí anonymní hrdinové mluví o Palestincích jako zkurvysynech a národu určenému k vyhlazení, pak není o čem diskutovat.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 07:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Nelétají, protože to jsou socky, které na to nemají.
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 11:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ne, tak to není. Je to proto, že jim ty americké stíhačky F-16 a F-15 nikdo neposílá. Je to taky proto, že jsou uzavření v koncentráku. Vy jste jak malí kluci. Pořád dokolečka.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 06:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    žádné vojenské cíle v Palestině nejsou. Jsou to vždy cíle civilní.
    Takže v Gaze jsou samí civilisté, akorát někteří sem tam vypalují rakety a mají slušný arzenál... Zajímavé. Jak se tedy říká cílům, kde se zdržují tito "civilisté"?
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 11:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Takže v Gaze jsou samí civilisté, akorát někteří sem tam vypalují rakety a slušný arzenál..
    Ne, v Gaze nejsou samí civilisté a je tam i Hamáz. Otázkou je, proč kvůli tomu bombarduje Izrael i nemocnice a školy bílým fosforem.
    vypalují rakety a mají slušný arzenál...
    Teď ještě vyjmenujte ten typ a druh raket, pane administrátor, když jste takový odborník na zbraňové systémy. Myslíte ty raketky ze sirek? Slušný arzenál, no probůh, co to povídáte.
    Jak se tedy říká cílům, kde se zdržují tito "civilisté"?
    Těm cílům se říká školy a nemocnice.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 14:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Vypalují rakety a mají slušný arzenál...
    Takže si zase odpovím sám :-). Jsou to "rakety" Kásam z ocelové trubky.
    Konstrukce neřízené rakety Kásam je velmi jednoduchá, jedná se vlastně o trubku válcového tvaru o průměru 120 mm a délce 180 cm s přivařenými stabilizačními křidélky v zadní části. Maximální dosah verze Kásam 1 je asi 4-5 km a nese bojovou část o hmotnosti 5 kg. Kásam 2 je větší, má dosah až 8 km a může nést bojovou část o hmotnosti 10 kg.
    Izrael nesplnil snad nikdy v historii žádnou rezoluci OSN, aby ukončil blokádu Gazy. Asi i proto si Palestinci vyrábějí doma "rakety" z trubky, kterými snad ohrožují víc sami sebe než Izrael. Koho taková "raketa" s dosahem 4 anebo 8 km a neřízenou dráhou letu může ohrozit. Může ohrozit izraelskou armádu, která blokuje hranice Gazy. Ty "rakety" totiž dál nedostřelí. Oni si ti izraelští soudruzi tak trochu vytvořili ten Hamáz sami jako Spojené státy Al-kakajdu a bin Ládina, aby mohli dobývat různá území.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 17:42 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    tak a jsem zas tady a můžem pokračovat. Koukám že "bezvýznamnou prskavku" Kásam sis vygógeloval. Mě to zas tak neškodné nepřipadá. Někdo kdo se military víc zabývá by to asi upřesnil ale mě to připadá asi jako dělový granát solidní ráže nebo střela z velkorážního minometu. Akorát že ten minomet jde zamířit a celkem solidně trefit. Tohle jde tak leda vyvézt na kopeček nad město a za velkého hulákání a mávání pěstičkama se to tam někam odpálí. Jestli to trefí školu, hospodu, autobus nebo tank je jedno. Účelem není boj ale teror. Naštěstí to svinstvo letí relativně pomalu a nechává to výraznou kouřovou stopu. V ohrožených oblastech se to hlídá a když něco letí tak se spouští poplach. Lidi pak mají asi 20 sekund na ukrytí. Na ulicích jsou kryty a ochranné valy a lidi se s tím naučili žít. Prostě jak houkne siréna tak lidi nemudrujou nad blbostma a hupnou za nejbližší pytel s pískem. Na youtube jsou k nalezení instruktážní videa, něco jako náš besip, nemyslíš zaplatíš. Letí Kásam-schovej se. Takže obětí minimum, jen to obtěžuje a dělá škody. Že to nikam dál nedostřelí? Teď už tolik ne protože už jich tolik z toho "koncentráku" nedokážou  vyvézt. A nastuduj si mapu, Izrael není tak velký aby si mohl dovolit kolem "koncentráku" osmikilometrovou neobydlenou zónu. Raketa Grad doletí asi 30 kilometrů. Je to zbraň na hromadné plošné ostřelování, v tomhle použití opět pro teror. Tak a teď si dám to portské co včera a budu se těšit co nám zas Přízrak Cizinec nadělí.

    Darth Phantom avatar 4.2.2009 17:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Co si to Pepíčku zase vyplodil :-D. Hezky si popsal jednu raketku z trubky. A dál? Ano, si military specialist č.1. Dej si třeba fernet, na tom už nesejde :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 20:33 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    hmm dnes nějaký slabý. Díky za titul ale opravdu se necítím být military specialistou č.1. Taky jsem to napsal výše, rád přenechám odbornou analýzu někomu kdo se více vyzná. Jen jsem měl pocit že desetikilová nálož není bezvýznamná prskavka ale možná se pletu. Ruční granát zabíjí celkem efektivně a výbušniny je v něm asi tolik jako jogurtu k svačině tak těch deset kilo asi bude jen tak pro efekt aby to nelítalo prázdný.

    Darth Phantom avatar 4.2.2009 21:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Milý Pepíčku. Já v této diskuzi končím. Já tady nechci rozebírat kolik kilogramů má která nálož, to je mi celkem putna. Klidně si těm raketkám z trubek říkej terorizmus. Já zase říkám činnostem izraelské armády organizovaná genocida a vyvražďování.

    Podle tebe je hrdinný Izrael vždy v právu. Vede vždy čisté a obranné války o Golanské výšiny, bombarduje Libanon, nemocnice v Gaze bílým fosforem a já nevím co ještě. Do roku 1948 žádný stát Izrael neexistoval a žili tam ti Palestinci. V právu jsou územně i historicky rozhodně oni. Ty zase namítneš, že stát Izrael vznikl z mandátu OSN. Ano, vznikl. Když se ale podívám na mapku tehdejšího Izraele a dnešní mapu, tak vidím, že z území Palestinců nezbylo téměř nic a že je jich naměstnáno 1,4 milionu v koncentračním táboře v Gaze, a na ostatních územích se roztahuje hrdinný Izrael s americkými zbraněmi. Di už s těma raketama z trubek do háje, protože trubka si ty. Klidně si tady dál hraj na odborníka, co zná váhu náloží. Nazdar.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.2.2009 20:30 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    á pán vyměknul! Došly pseudoargumenty? Jen pro informaci, na území dnešního Izraele nežili žádní Palestinci. Existovaly tam skupiny arabského a židovského obyvatelstva vpodstatě v kmenovém uspořádání. Nikdo takový jako Palestinec neexistuje, ten výraz použil až Arafat aby svému snažení dal vůbec nějaké jméno. Arabové neuznávají nic jako národnost nebo státní příslušnost. Nejsou tam v právu ani územně ani historicky, nikdy tam žádný státní útvar neměli. Nějak to spadalo pod Osmanskou říši, detaily se mi teď nechce hledat no ale to by pak podle tebe bylo nelegitimní třeba Turecko a pár dalších dnes suverénních států. Radši ani nebudu vyvracet co jsem já napsal nebo nenapsal, opět máš chaos v příčině a následku jak si tady ostatně každý může přečíst. Taky nazdar. A dnes si dám ten Absint.

    Darth Phantom avatar 5.2.2009 21:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Existovaly tam skupiny arabského a židovského obyvatelstva v podstatě v kmenovém uspořádání.
    Zapomněl si říct v jakém poměru a kdy to bylo. Před rokem 1917 tam téměř žádní Židé ani Izraelci nebyli. Trošku se ti to už toho absinthu pomotalo v hlavě.
    Nejsou tam v právu ani územně ani historicky
    A kdo je tam v právu územně a historicky. PepaSFI a Izrael?
    Nějak to spadalo pod Osmanskou říši,
    Zapomněl si na britské mandátní území, které tam existovalo od roku 1917 do roku 1948. Po zřízení tohoto území začalo přistěhovalectví Židů a vykupování půdy. Před tím tam žili Arabové anebo Palestinci, to je jedno, jak se tomu říká. Palestinci jsou palestinští Arabové z území Palestiny.
    Radši ani nebudu vyvracet co jsem já napsal
    To ani nemusíš, udělal si to sám.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.2.2009 17:17 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    britskou správu nad Palestinou jsem nezmínil prostě proto že to vlastně nebyl stát a už vůbec ne stát arabský nebo muslimský. Počet židů se odhaduje na asi desetinu. Ta britská správa je jen důkazem že to bylo území kde chcíp pes. Zatímco jinde po zániku Osmanské říše vznikaly nové státy, tady leda prd. Třicet let po tom pes neštěk, pak přišli židi že by ten kousek písku a kamení vzali protože je to jejich pravlast, dokonce za to i platili a najednou se všichni kolem mohli připosrat. Ale to je jedno, už to tady stejně nikdo nebude číst. Moje sympatie k Izraeli nijak nikomu nepomůžou, tvoje k arabům taky ne. Jen mi přijde divný sympatizovat s někým kdo veřejně vyhrožuje likvidací nejen státu Izrael, židovskému národu ale i všem křesťanům a celé západní civilizaci a aktivně se o to snaží.

    Darth Phantom avatar 6.2.2009 21:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    No já se to pokusím v rychlosti rozebrat. Nejdříve tam existovalo území pod asyrskou, babylonskou, perskou a já nevim jakou ještě správou. V biblických dobách asi tisíc let před letopočtem tam byl nějaký král Šalamoun a něco jako Izrael tam tenkrát existovalo. To území ale nekorespondovalo přesně s dnešním územím, myslím. Tenkrát tam působil podle Bible i nějaký Pelištejnec David (asi Palestinec a symbol zla) a nějaký Izraelec David (symbol dobra), co mu vyprášil kožich prakem. Pak se tam všichni nějak všelijak mlátili a mydlili, přišli tam Římané a ukřižovali Ježíše.

    Pak byli postupem času Židé z tohoto území vytlačováni a rozutekli se do různých částí Evropy a asi i Asie. Dalo by se říct, že tenkrát měli všichni stejné možnosti a zbraně a tak prostě docházelo k boji. Pak tam ale celý středověk probíhaly křížové výpravy do Palestiny a boj proti nevěřícím Arabům a muslimům. Těm křižákům tam naopak dost často vyprášil kožich ve 12. století jistý Saládin. To je prostě problematické území, protože to je svatá země pro křesťany, Židy i muslimy.

    Pak tam žili pořád převážně ti palestinští Arabové. Poté tam někdo přijde a rozhodne , že obnoví po téměř 3000 letech zemi zaslíbenou Izrael pro všechny Židy. Byla to Velká Británie v roce 1917 a poté se vyhlásil stát Izrael v roce 1948. To samozřejmě opět vyvolalo násilí na obou stranách. Od té doby se tam roztahují už pouze jen Izraelité. Když jsou tak zavázáni OSN za vznik státu, tak by měli uposlechnout alespoň jednu rezoluci OSN a ukončit blokádu Gazy. Dnes mají Izraelci atomové bomby a létají v amerických stihačkách a bombardérech. Kdyby mě někdo zavřel v koncentráku a vybombardoval mi dům, nemocnici a rodinu, tak bych tu raketu Kásam z trubky pravděpodobně také vystřelil.

    Moje sympatie k Izraeli nijak nikomu nepomůžou, tvoje k arabům taky ne.
    To sis asi špatně vyložil. Já nemám žádné sympatie k nikomu, a žádného Palestince jsem nikdy neviděl. Snažím se na to kouknout jinak, než jak to servírují dnešní média. Když se na to kouknu, tak bezpráví a násilí se tam děje prakticky celou dobu, co tam lidé žijí. Ty si Pepo, samej Izrael a Izrael. Žádnej Izrael tam skoro 3000 let neexistoval.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    9.2.2009 10:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Tenkrát tam působil podle Bible i nějaký Pelištejnec David (asi Palestinec a symbol zla) ...
    Tenkrát tam působil podle Bible i nějaký Filištín Goliáš (asi Palestinec a symbol zla) ...

    (btw, zajímavý bonbonek pro příznivce nejmenovaného amerického animovaného seriálu viz poslední věta zde)
    Darth Phantom avatar 9.2.2009 13:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    i nějaký Filištín Goliáš

    Jasně, já jsem se toho taky pak všimnul, ale nechtěl jsem to opravovat. No to izraelské království tam existovalo mezi lety 930-722 př. n. l. na území dnešního severního Izraele. Ohánět se dneska skoro po 3000 letech nějakým biblickým královstvím je opravdu směšné.

    Vojenské úspěchy Izraele ve starověku jsou zabití Goliáše Davidem pomocí praku a vyhnání Židů do Egypta. Pak se ta země zhruba od roku 135 n.l. označuje už jako Palestina. Dnes jsou vojenské úspěchy Izraele o mnoho lepší, protože za ním stojí mocný strýc Sam, který jim na to posílá samopaly, obrněné transportéry, stihačky a vrtulníky Apache. A tak si milí Židé z celého světa usídlení v Izraeli řekli, že to těm Arabům vrátí. A to se jim s podporou mocného strejdy víc než daří a jsou nedotknutelní. Vesele bombardují fosforem, provozují koncentrační tábory, bagrují domy i s obyvateli a střílejí na palestinské rybáře. Ty rakety Kásam z trubky, kterými se tady ten PepíkSFI pořád ohání, zabily za 8 let asi 20 lidí. To je možná větší pravděpodobnost, že někoho přejede auto nebo umře na bodnutí včelou. Takové malé shrnutí.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 12:33 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Myslim, ze zapadni civilizace zanika prirozene sama (nebo spis je nahrazovana) a islamisti tomu nemusi moc svyma kalasnikovama pomahat.
    3.2.2009 13:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Tomuto zániku se mocně "bráníme" tím, že nejrůznější islamisty EU dotuje... :'(

    (Ale jinak to nevidím tak černě. Zatím je to spíš tmavě šedé... Největším nepřítelem jsou "humanisté" -- vyřešme problémy s nimi a hned ubudou problémy s imigranty atd.)

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 13:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Tomuto zániku se mocně "bráníme" tím, že nejrůznější islamisty EU dotuje... :'(
    Spojené státy zase dotují organizovanou genocidu Palestinců v Gaze a jiných územích.
    Největším nepřítelem jsou "humanisté" -- vyřešme problémy s nimi
    Retardovaný fašounský skrček freshmouse se zase ozval. Už znáš hlavního nepřítele, skrčku. Máš pod tou holohlavou palicí i něco jiného, než hnědé sračky?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 13:32 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Ale co to povídám! Každým dnem se přece přesvědčujeme, jak je dobré míti doma Abdula.

    P.S.: Jak je možné, že ten ksindl dostal méně než doživotí? Aha, už to čtu, jen chtěl zabít aspoň tisíc lidí. Tak to je jiná, tím se to vysvětluje...

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 13:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    jak je dobré míti doma Abdula.
    Abdula, bin Ladina a jiné fanatiky si vypěstovali Američané a CIA uměle v Afghánistánu. Teď jenom sklízejí plody své práce a výsledky tajných operací. John Rambo by mohl vyprávět. A když už jsme u toho Abdula tak tady je.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2009 15:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Aha. A duchovním otcem islámu je G. Bush.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 15:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Co to žvaníš, Kolibáči? :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2009 15:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Asi takové kraviny jako ty. Alespoň v tomto případě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 15:35 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Tak si přečti, Kolibáči, jak si soudruzi z USA vychovali islámský džihád a Al-Kakajdu ve válce v Afghánistánu. Dneska toho bin Ládina soudruzi z USA už 8 let neúspěšně honí. Je to totiž v jejich zájmu, aby Láďa nebyl nikdy dopaden, a oni mohli krást ropu na různých územích Středního a Blízkého východu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 15:22 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Tys u toho byl, ze do toho tak vidis?

    3.2.2009 15:39 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    no, nektere veci jsou vseobecne znamy, staci se podivat treba na wikipedii :-)
    3.2.2009 15:44 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Abdula neznam, Al-Kajda a Bin Ladin jsou byvali spojenci USA, to je klasika.

    Ale co ti ostatni (k tematu, Iransti extremiste), to jsou taky vlastne chovanci a spojenci USA?

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 15:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Jsou to různé ropné propletence, to ano. Saddám Husain byl věrný přítel Spojených států v boji proti Iránu. Pak se z něj ale stal po 11. září úhlavní nepřítel a záminka pro vpád do Iráku. Iránský ajatolláh je pravděpodobně jediný člověk na Středním východě, který nebyl nikdy v minulosti přítelem Spojených států :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 16:02 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Trosku se pletes, uz v dobe Valky v Perskem zalivu se USA a Sadam zrovna moc v lasce nemeli.

    Neobhajuji USA, nejednaji cestne, ale tak, jak se jim to nejvic hodi (ktery stat je ale jiny?).

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 16:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Trosku se pletes, uz v dobe Valky v Perskem zalivu se USA

    Ale nepletu, to je jen další ukázkový příklad. Ty ses asi moc díval na nějaké filmy o hrdinech z Perského zálivu, kde vystupuje jako pilotka Mag Ryan. V iránsko-irácké válce podporovaly Spojené státy Saddáma Husaina skoro 8 let různými raketkami a jinými zbraněmi. Zajímavý je také fakt, že Saddám Husain byl odsouzen v procesu za vraždu asi 150 vesničanů, a ne za vraždu tisíců Kurdů chemickými zbraněmi. Mohou vznikat dohady, že chemické zbraně anebo technologie mohl dodávat sám strýček Sam.

    Tak to bychom měli. Ted si představ, že si iránský ajatolláh Chomejní. Zprava si obklíčen americkými vojsky v Afghánistánu. Zleva k iránským hranicím jedou americké tančíky a demokratičtí ropní samopalníci. Četl bys Pohádku tisíce a jedné noci a souložil bys v klidu se Šeherezádou? Asi ne, nějaké pistolky a raketky by asi každý soudný člověk začal vyrábět. Proto ta tvrdá kritika Iránu ze strany USA (hlavně za vlád Bushe). Obama ale postoje poněkud změnil. Ano, ajatolláh Chomejní je magor, ale jen se brání. Šlo v podstatě jen o ropný pragmatismus rodinky Bushů z Texasu, která chtěla natáhnout trubku a hadici i do Iránu (Irán má jedno z nejbohatších nalezišť přírodních surovin). Kvůli tomu si vymýšlel G. Bush i různé radary v Evropě, které ale asi nebudou, protože to Obama nejspíš zatrhne.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 16:50 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Ale nepletu, to je jen další ukázkový příklad. Ty ses asi moc díval na nějaké filmy o hrdinech z Perského zálivu, kde vystupuje jako pilotka Mag Ryan. V iránsko-irácké válce podporovaly Spojené státy Saddáma Husaina skoro 8 let různými raketkami a jinými zbraněmi. Zajímavý je také fakt, že Saddám Husain byl odsouzen v procesu za vraždu asi 150 vesničanů, a ne za vraždu tisíců Kurdů chemickými zbraněmi. Mohou vznikat dohady, že chemické zbraně anebo technologie mohl dodávat sám strýček Sam.

    Jsi trochu mimo. Iransko-Iracka valka skoncila roku 1988, valka v Perskem zalive roku 1990. Nikdo ti nebere fakt, ze Americani Irak podporovali v Iransko-Iracke valce. Tvuj prispevek postrada smysl.

    Jo, jinak, Meg Ryan.

    Tak to bychom měli. Ted si představ, že si iránský ajatolláh Chomejní. Zprava si obklíčen americkými vojsky v Afghánistánu. Zleva k iránským hranicím jedou americké tančíky a demokratičtí ropní samopalníci. Četl bys Pohádku tisíce a jedné noci a souložil bys v klidu se Šeherezádou? Asi ne, nějaké pistolky a raketky by asi každý soudný člověk začal vyrábět. Proto ta tvrdá kritika Iránu ze strany USA (hlavně za vlád Bushe). Obama ale postoje poněkud změnil. Ano, ajatolláh Chomejní je magor, ale jen se brání. Šlo v podstatě jen o ropný pragmatismus rodinky Bushů z Texasu, která chtěla natáhnout trubku a hadici i do Iránu (Irán má jedno z nejbohatších nalezišť přírodních surovin). Kvůli tomu si vymýšlel G. Bush i různé radary v Evropě, které ale asi nebudou, protože to Obama nejspíš zatrhne.

    Zvlastni, jak beres dvoji metr. Iran sousedi asi na pulce delky sve pozemni hranice se spojenci USA. Ostatni jsou bud Muslimske staty (potencialni spojenci) nebo neutralni staty.

    Vezmeme si Izrael, cela jeho hranice (nic moc dlouha, ze) se tahne s ne zrovna pratelskymi narody, ktere Izrael ne ze chteji okupovat, ale znicit a vyvrazdit zidy (tak je to preci ve skole uci ...). Vezmeme si fakt, ze Iran ma asi tak 10krat vic obyvatel a 50krat vetsi uzemi. S temito prostredky se snadneji brani nez Izraeli.

    Darth Phantom avatar 3.2.2009 17:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Zvlastni, jak beres dvoji metr. Iran sousedi asi na pulce delky sve pozemni hranice se spojenci USA
    No vždyť o to právě jde. Zleva americká vojska v Iráku, zprava demokratičtí pistolníčci z Afghánistánu. Přestaň vyprávět pohádky. Americká vojska na hranicích suverénního státu. O co tu ve skutečnosti vlastně jde?
    ale znicit a vyvrazdit zidy (tak je to preci ve skole uci ...).
    Sionizmus učí naprosto to samé. Jen maj ti Izraelci k tomu atomové bomby a podstatně lepší vybavení od soudruhů z USA.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 17:11 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    ale znicit a vyvrazdit zidy (tak je to preci ve skole uci ...).
    Sionizmus učí naprosto to samé.
    sionizmus uci, ze by se meli vyvrazdit zide?:-) Nebo Arabove? Nebo vsichni nezide? A kdes k tomu prisel? Je snad nekde nejaka oficialni ucebnice sionizmu? V judaismu jsou jiste myslenky o vyvolenem poslani Zidu, ale to nema se sionizmem co delat, zastanci sionizmu byly/jsou povetsinou sekularni zide. Ortodoxni zide naopak sionizmus zcela odmitaji...
    Darth Phantom avatar 3.2.2009 17:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    sionizmus uci, ze by se meli vyvrazdit zide?
    Ne, všichni nežidé :-). Izrael má sice parlament a různé demokratické zástěrky, ale oficiální státní ideologií je asi ten sionizmus. Nejde ani tak o to, jestli je dotyčný Žid nebo Nežid, ale o otázku víry - a to je právě ten sionizmus. "Židem" se může stát i "Nežid" :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.2.2009 17:40 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ne, všichni nežidé
    no fajn, a nejaka aspon trochu seriozni reference by byla?
    Nejde ani tak o to, jestli je dotyčný Žid nebo Nežid, ale o otázku víry - a to je právě ten sionizmus
    viry v co? Judaismus? Vzdyt v Irazeli dost podstatna vetsina lidi malo nebo uplne zcela nevericich, o zakladatelich sionizmu ani nemluve Sionismus, tak, jak se obvykle definuje (jako snaha vytvorit zidovsky stat na uzemi historicke Palestiny) nema s virou co delat.
    3.2.2009 16:14 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    rekl bych, ze ne, ale nevim, moc se o tyhle veci nezajimam. Kazdopadne by me silne prekvapilo, pokud by napr. Ahmadinejad byl agent CIA:-)
    microcz avatar 3.2.2009 16:40 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    v tomhle s tebou souhlasim

    3.2.2009 13:15 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Zajímalo by mě, jestli po tom, co dojde ropa budeme umět vyrábět isolace na kabely a plasty.

    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    vencour avatar 3.2.2009 13:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    A třeba optický kabely a léky ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.2.2009 14:45 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Kdyz je dost (levne) energie, jde vsechno. Latka podobna rope se da vyrobit z beznych organickych materialu chemicky (napr. Fisher-Tropschova syntezou), jedina nevyhodaje prave ta energeticka narocnost, proto se tyto metody pouzivaji jen vyjimecne (napr. Nemecko za druhe svetove vyrabelo takto benzin).

    Pak jsou samozdrejme jeste pokrocilejis metody - budto pomoci nanotechnologi, nebo pomoci geneticky modifikovanych rostlin (to druhe se uz zkousi). Pripadne si muzete doletet k Jupiteru, k Saturnu nebo na nejaky z jeho mesicu (napr. na Titan), tam si vsechny mozne uhlovodiky letaji jen tak volne v atmosfere :-)
    3.2.2009 16:37 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    To je fakt, ale kde vzit dost energie?

    Jaderne elektrarny vysly u verejnosti z mody, fuze je jeste dost daleko a uhli ma svoje mouchy ...

    (vetrne a slunecni "elektrarny" radsi nerozebiram).

    xxxs avatar 3.2.2009 13:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    zapisok je trochu rypavy, asi by som mal svoj postoj vysvetlit. iran, ako suverenna krajina, ma pravo vyzbrojit sa podla svojich potrieb. pouzitie technologii, detto.

    problem. velki hraci v minulosti destabilizovali iranske pomery, aj preto je sucasna vlada militantna. zatial slovne a dufam, ze to tak aj zostane. v kazdom pripade sa rovnovaha izrael vs islamske krajiny moze rozkyvat. tak len dufam, ze budu vsetci rozumni a obmedzia sa na neskodne demonstracie sily.

    a preco nabozenske podpichnutie? toho nabozenstva je na moj vkus az prilis. hlavne ak sa pouzije ako mocensky nastroj.
    3.2.2009 20:55 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    izraelskou pšoukafku bych nacpal phantomhňupem a pšouknul ji na írán ;)

    4.2.2009 01:45 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Bohužel tě tím hňupem musím nazvat, je mi to líto.

    Kolik území okupují přátelští arabští soukmenovci, hňupe?

    Typické žvásty nenávistných kokotů jako si ty.

    Nevzpomínám si na jakýkoli tvůj smysluplný příspěvek, ale to nevadí, dál si žvaň o kreténech, tupohlavče

    Co si přinesl do této diskuze, čuráku?

    Ty si toho sice nablábolil dost, ale myslím, že to bylo zbytečné.

    Nevystudoval si VÚML na modro?

    Proč chlastáš tvrdý alkohol před večerem, Pepane

    Nevyučuj mě tady o demagogiích, uhrovitý studentíčku.

    To bys už měl konečně pochopit, i když už si nevymačkáváš ty uhry

    Retardovaný fašounský skrček freshmouse se zase ozval. Už znáš hlavního nepřítele, skrčku. Máš pod tou holohlavou palicí i něco jiného, než hnědé sračky?

    Co to žvaníš, Kolibáči?

     

    Phantom Alien

    Darth Phantom avatar 4.2.2009 01:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    Když už sis dal tu práci, tak by si měl taky vědět, že to je odpověď na jiné urážky (kromě několika výjimek). Proč si další člověk, co přispívá do diskuze volovinami?

    Petr_N
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 4.2.2009 02:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Petr_N, vyhledávač citátů v diskuzích. Umíš i něco jiného, než vyhledávat mé odpovědi na jiné urážky? Zkus to, možná to půjde.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.2.2009 19:57 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    můj ty světe kulatej, je to živý? Lidi znáte toho Přízraka někdo nebo je to robot? Já měl kdysi v dosovým noteboučku 386 prográmek co uměl debatovat. Když neměl v knihovně nic smysluplnýho tak odpověděl jako... no jako ten co tady odpovídá na něco jinýho než byl tázán a má chaos v souvislosti příčin a následků.

    Darth Phantom avatar 4.2.2009 21:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.
    Ty si taky takový pudlíček, viď, Pepíčku. Jak malý Pepíček, co se chytne každé voloviny.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.2.2009 20:39 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vysoko sedí, ďaleko vidí.

    a co bys dělal kdybych tě ignoroval? Dyť by to byla nuda, já bych se nepocvičil v klepání do kláves, ty byses nepocvičil v... v čem vlastně?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.