abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (85%)
     (4%)
     (6%)
     (6%)
    Celkem 624 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 8.8.2006 01:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    To mi připomnělo, že jsem chtěl zkusit jestli v novém KDE Kontact pořád padá přesně ve chvíli, když si ho nastavím tak, jak se mi to líbí a nebo už to vyřešli... a případně to nahlásit...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 8.8.2006 01:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Během nastavování to párkrát spadlo, ale teď už se to zdá OK, jen mě trápí, že nemůžu najít kde nastavit, aby byl Kontact v "systémovém panelu" (tray). Jediný způsob na který jsem přišel je povolit KMailu být v tray a skrz to Kontact zobrazovat/skrývat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.8.2006 01:10 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Na Kontact & spol. jsem přešel nedávno a jsem v podstatě nadšen, kolik času a energie mi ušetří. Ale mám několik "ale" a otazníků, ostatně chtěl jsem to řešit v blogu, takže mě článek příjemně překvapil.
    • Podpora IMAP je na takové úrovni, že jsem přešel na "pasivní" pop - tahám ze serveru kopie. Když jsem měl IMAP účet a ťukl na rychlou odpověď, KMail se jal stahovat zprávu včetně několikamegabajtové přílohy, kterou vzápětí smazal, aby mi dovolil napsat nutné "ok" a odeslat. Vytuhávání, pomalost filtrů... škoda.
    • Nechápu moc funkci "úkol" v KMailu, která označí zprávu jako úkol, ale nikoliv v KOrganizeru, což bych čekal. Jenom se objeví u zprávy fajfka. Nic víc.
    • Začínají mi chybět definovatelné styly při exportu kalendáře do HTML. Přece jen tabulka a seznam, který nereflektuje barvy kategorií (proč? na co je pak mám?), mě neuspokojují.
    • Proč nemá deník podporu nějakého blogovacího enginu? K čemu to vlastně je?
    • Jak dostat do Souhrnu RSS feedy?
    • Existuje aktuální dokumentace? Proč je web tak žalostně zastaralý?
    • Proč jsou kategorie v kalendáři uloženy jako řetězec a ne pod nějakým indexem? Když změním její text, všechny události, které do ní patří, osiří.
    Aplikace je to úžasná a moc si přeju, aby šel vývoj ještě rychleji.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    8.8.2006 07:56 Luděk Sladký
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    K těm RSS kanálům: Stačí nainstalovat aKregator a přidat jej jako součást. Možná se přidá sám, ale já mám radši akregátor samostatně.
    8.8.2006 09:49 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Ale já ho mám, nevím ale jak ho přidat do Souhrnu. V nabídce konfigurování Souhrnu není.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    8.8.2006 14:19 GEDIK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    No, ja Zdroje novinek v souhrnu mam. akorat nevyuzivaji Akregator, ale NewsTicker
    Kontact Verze 1.2.3
    KDE Verze 3.5.4
    
    8.8.2006 09:38 Milo Kmeť | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    K tým úlohám - To-do. Tiež je to pre mňa nepochopiteľné, prečo označenie nepridá priamo do To-do, ale môžno je to preto, že Kmail nemusí byť nutne súčasťou Kontactu a Korganizer nemusí byť nainštalovaný.

    Ak potrebujete pridať email do kalendára ako To-do, skúste "drag&drop" toho ktorého emailu na ikonu To-do List v ľavej lište
    8.8.2006 09:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Evo tohle umí, jenže má jinak ty ToDo řešené dost nepohodlně.
    Copak toho není dost?
    8.8.2006 10:40 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    skus napisat tieto pripomienky priamo na vyvojarom prostrednictvom webu alebo dakou inou cestou..
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    8.8.2006 10:47 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Jasně. Otázka je, jestli to třeba nejde, a já o tom nevím.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    8.8.2006 10:51 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Podpora IMAP je na takové úrovni, že jsem přešel na "pasivní" pop - tahám ze serveru kopie. Když jsem měl IMAP účet a ťukl na rychlou odpověď, KMail se jal stahovat zprávu včetně několikamegabajtové přílohy, kterou vzápětí smazal, aby mi dovolil napsat nutné "ok" a odeslat. Vytuhávání, pomalost filtrů... škoda.
    Ja si tu parodii na IMAP nedovolim nazvat podporou. V Bugzille maji cca. ctyri roky otevreny bugreport, aby se konecne naucili korektne pouzivat funkci EXPUNGE, nicmene jej vesele "berou na vedomi". Mno nic, konec povzdechu, honem zpet ku psani vlastniho MUA :)
    8.8.2006 11:21 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Proč má každý projekt vlastní IMAP UTF-7 kodek? :-)
    8.8.2006 11:26 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Protoze "Based on Twisted Mail stuff, Copyright (c) 2001-2004 Twisted Matrix Laboratories." :-P
    8.8.2006 11:49 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Já jsem to našel někde public domain :-). Ale jenom nechápu proč ten kodek není normálně v pythonu :-).
    8.8.2006 14:33 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Ja taky ne. Ptal jsem se na #python, kde mi poradili, abych [nasledoval dlouhy seznam veci a linku]. Az bude cas, tak se na to zkusim podivat.
    Heron avatar 8.8.2006 23:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)

    Vytuhávání, pomalost filtrů... škoda.

    Pravda, při cca 60 filtrech se s KMailem nedá pracovat :-(

    Marek Bernát avatar 9.8.2006 22:51 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)

    Pravda, při cca 60 filtrech se s KMailem nedá pracovat :-(

    Mám to chápať tak, že KMail na pozadí stále spúšťa tie filtre a preto je pomalý? Zrejme automatické filtre by sa mali spúšťať len na nové správy a to by rozhodne nemalo byť všimnuteľné. Na druhej strane, explicitné roztriedenie niekoľko tisíc mailov prehnaných cez 100 filtrov chvíľu potrvá (hoci aj toto by malo byť pár sekúnd). Ako je to teda?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Heron avatar 9.8.2006 23:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Mno při stahování pošty (několik stovek až tisíc denně -- hlavně konference, nově přibyly i logy), to vyloženě vytuhne. Přidá-li se kontrola spamu, tak je to nepoužitelné několik minut. A celková práce v KMailu není nejrychlejší -- pravda, mám tu toho moc, a složky s emailama tvoří docela pěknou adresářovou strukturu, ale říkám si, že to by mail klientovi nemělo vadit.
    Marek Bernát avatar 9.8.2006 23:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Mno při stahování pošty (několik stovek až tisíc denně -- hlavně konference, nově přibyly i logy), to vyloženě vytuhne. Přidá-li se kontrola spamu, tak je to nepoužitelné několik minut.
    No tak tomu sa zrejme dá pomôcť len tak, že ten klient bude pustený stále. V takom prípade tisíc mailov za deň nie je problém.
    A celková práce v KMailu není nejrychlejší -- pravda, mám tu toho moc, a složky s emailama tvoří docela pěknou adresářovou strukturu, ale říkám si, že to by mail klientovi nemělo vadit.
    Tiež si myslím, ale záleží aj od typu účtov a schránky (jeden globálny mbox pochová aj silnejších klientov :-) )
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    10.8.2006 08:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    No tak tomu sa zrejme dá pomôcť len tak, že ten klient bude pustený stále. V takom prípade tisíc mailov za deň nie je problém.
    Bohužel ani to občas nepomáhá. Mnohdy se dobře vypořádá s obrovskou dávkou mailů jen proto, aby vzápětí tři minuty chroustal kvůli jednomu primitivnímu lokálnímu filtru... Tohle je jediný problém, který s KMailem mám.
    10.8.2006 08:44 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Marek Bernát avatar 10.8.2006 19:38 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Mnohdy se dobře vypořádá s obrovskou dávkou mailů…
    Ja takúto skúsenosť nemám. A aj pravdepodobnosť a štatistika hovorí, že tisíc mailov v priebehu niekoľkých hodín sa rovná rádovo niekoľko mailov za minútu. Teda žiadny problém. Alebo vám ten server dodáva tie maily naraz? To teda nie je vôbec dobrý server, s takým by som sa ani nebavil :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    10.8.2006 20:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Opravdu statistika aplikovaná na skutečný svět hovoří, že několik tisíc mailů dostanu dokonale krásně rovnoměrně rozložené v průběhu několika hodin? Jestli jo, tak je teda v tomhle případě pěkně k ničemu :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 10.8.2006 20:32 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Samozrejme, že existujú lokálne výchylky. Ale pravdepodobnosť, že sa tak stane je veľmi nízka. A ak tie lokálne výchylky existujú a sú veľké, tak je niekde zrejme chyba. Navyše ak zaujmeme predpoklad, že náš klient KMail je v tom nevinne, tak posledná možnosť, akokoľvek nepravdepodobná, ukazuje na server. Ďakujem dámy a páni, nemám ďalšie otázky :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    10.8.2006 20:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Podíváme-li se na to trochu více zeširoka, zjistíme, že i ve zcela průměrném dni se nacházejí špičky, kdy toho chodí více (když lidé přijdou do práce a pak zase domů z práce, třeba :-)) a pak třeba doba kolem šesti ráno, kdy nechodí nic :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 10.8.2006 20:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Samozrejme, reálny svet je trochu zložitejší. Skomplikujme teda náš model: ráno príde behom hodiny 500 mailov, čo je jeden mail na päť sekúnd. Lokálne odchýlky budú niekoľko mailov za sekundu a potom hluché miesta. Som toho názoru, že dobrý mailový klient, by mal byť schopný tých niekoľko mailov za sekundu prehnať tisíckami filtrov. Sú ešte nejaké otázky? :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 13:52 pavouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Podpora IMAP v KMailu je na vynikajici urovni. Jako jediny zvlada bez problemu presuny tisicu mailu mezi slozkami na ruznych serverech. Jedina dlouholeta chyba je ta, ze pokud mail obsahuje prilohu, ale chybi ji telo, tak neni schopen prilohu korektne ulozit. Podle RFC MUSI mail obsahovat telo zpravy. Bohuzel nekteri klienti umoznuji vytvorit mail s prilohou bez tela, napr. Outlook, Mozilla Mail. Nicmene se to stava docela casto a takovou hloupou chybu by mohli opravit. Jinak jsem s KMailem opravdu velmi spokojen.
    11.8.2006 14:19 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    ROOOOOOOOOOOOOOOOOFL, IMHO LOL. A taky dodrzuje RFC, vid. Pripadne jakykoli z dalsich 54 bugreportu.

    Ne, fakt pekny, clovek se po ranu musi pobavit.
    Josef Kufner avatar 8.8.2006 01:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Pěkný článek a ještě lepší seriál... už se těším na 3. díl ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    MaT avatar 9.8.2006 23:47 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Jo jo, taky by mě docela zajímalo, co se ještě dá použít... Tyhle věcičky z KDE (mám radši GTK), Evolution... A co pak? Thunderbird s Lightningem? Nebo je ještě něco jinéh?
    Open source software for open minded people. :-)
    Luk avatar 11.8.2006 13:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Tohle si zatím nechávám pro sebe. Ale ti, co pravidelně čtou blogy, už něco vědí ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.8.2006 14:39 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Chandler je hnus.
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 12.8.2006 14:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Z koncepčního pohledu je naprosto převratný. Implementace (a zvolený jazyk) je druhá věc, ale jde hlavně o to, jakou cestu vytyčuje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.8.2006 14:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Zaflamujeme pod tím článkem, až to vyjde :-)
    Copak toho není dost?
    Sešívaný avatar 8.8.2006 03:54 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Největší nevýhodu vidím v tom, že Kontakt zamrzává při stahování pošty. Mám tam filtr na spamy (nevím, jestli to je kvůli tomu) a když stahuju poštu, tak je Kontakt nepoužitelný.
    11.8.2006 13:30 Milos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    Mě Kmail žádné problémy nedělá. Používal jsem Mozilla Mail, a přešel jsem na KMail. Denně přijímám asi 500 emailů, filtrů mám přes 100, přebírám je přes POP3 asi 4x denně. Nepadá to, je to rychlé, a přitom spouštím KMail z Windows via cygwin, tj. po síti 100mbit.

    Proti Mozilla Mail (který asi používá jen zlomek uživatelů Linuxu, ale asi se podobá Thunderbirdu) Kmail strašně pomalu manuálně označuje spamy - jeden spam trvá sekundu. Zřejmě proto, že volá externí programy jako je SpamAssasin. A vyhledávání v emailech pomocí rychlého zadání do horní lišty nehledá ve všech hlavičkách, ale jen v Subjektu a ve From a to ne vždycky, Takže musím otevírat "velký" vyhledávací dialog a vyplnit položky, což zabere 10 sekund navíc proti Mozilla Mailu (Thunderbirdu).
    Martin Ždila avatar 8.8.2006 09:27 Martin Ždila | skóre: 10 | Košice, Slovensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    1. clanok som este necital :-)
    2. kontact priamo nevyuzivam, ale vyuzivam jeho sucasti (korganizer, kmail, akregator, kaddressbook, karm, ...)
    3. u karm, knotes, kjots, ... mi velmi chyba definovanie resources (tasky, notes ulozene na servri, zatial to riesim cez namountovanie remote adresara (smbmount) a v prislusnej app nastavit cestu)
    4. vseobecne pre cele kdepim: skusal som uz mnoho typov zdrojov, avsak este som nenasiel nejaky remote aby bol aspon na 95% spolahlivy. Casto sa mi stava, ze po ukonceni programu a jeho znovuspusteni vidim stare udaje, pri karm casto zmaze vsetky ulohy -- zatial mam na to nejake finty aby to nerobilo :-(
    5. tesim sa kedy bude plne funkcny kitchensync (+ opensync); zatial riesim sync. tak, ze v kaddressbook-u mam pekne definovane vsetky kontakty, exportnem to do CSV. Potom pomocou malej java aplikacie (ktorej som autorom) prekonvertujem CSV na jeden subor s vcardami a ten poslem cez kbluetoothd do mojho K750i (predtym este zmazem z mobilu vsetky kontakty)
    6. vseobecne - kdepim je super vec, len to stoji kus casu to poriadne a spolahlivo nastavit
    8.8.2006 10:51 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Linux only?
    Ono KDE nepodporuje treba FreeBSD?
    8.8.2006 13:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux only?
    Tak, tak taky si myslím, že na *BSD systémech půjde kontact v pohodě stejně jako na Windows pomocí Cygwinu. Ne jen Linuxem a Windows živ je trh peračních systémů. :-)
    8.8.2006 22:02 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PIM pro GNU/Linux - 1 (Kontact)
    KAddressBook bohužel stále nepodporuje LDAP.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.