8.3.2011 01:17
zilot
RozbalitRozbalit vše
Re: Rozhovor: Ryan C. Gordon (icculus)
preco sa nemigroval stary StarCraft do linuxu ved ide o tak dokonalu kultovu hru, v niektorych statoch branu ako narodny sport/korea, je to vlastne jedina hra ktoru som cele svoje dectvo hral a hraju ju stale, wine 0.9.14 je mojou jedinou moznostou ako sa s tym zmierit :(
8.3.2011 14:38
j3nda | skóre: 14
| ostrava/brno
RozbalitRozbalit vše
Re: Rozhovor: Ryan C. Gordon (icculus)
pekny clanek. hodne se mi libil.
zejmena body:
2) EMX byl program pro příkazovou řádku a spouštěl se vyťukáním tří magických písmen: gcc.
5) Vím, že je sranda hádat se o věcěch jako co je lepší API nebo lepší distribuce nebo textový editor, ale tyhle věci jsou jen takové rozptýlení; namísto toho se zaměřte na vytváření krásných věcí s nástroji, co máte, nebo se zaměřte na tvorbu lepších nástrojů pro tvorbu krásných věcí.
6) Nežeru nikomu postoj, že vývoj ovladačů pro GPU je _tak těžký_, že to obyčejní smrtelníci nedokážou, a tudíž nemá smysl, aby byly otevřené. Zároveň si ale myslím, že není možné psát s každou generací hardwaru, co se dostane na trh, všechno od začátku. Čistším řešením je otevřít ovladače, o kterých už víme, že fungují, a nechat všechny – výrobce hardwaru, distribuce, lidi samotné – pracovat na jednom stromu. Bylo by to všem ku prospěchu.
13) *
15-16) *
18) *
musel jsem to vypsat. proste musel.