abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 277 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Mé další desktopy

    Kdemod-legacy na Archlinuxu
    Kdemod-legacy na Archlinuxu


    Přinutí mě KDE 4.x přejít na GNOME?
    Přinutí mě KDE 4.x přejít na GNOME?

    Openbox + lxpanel
    Openbox + lxpanel

    Nejoblíbenější desktopy

    fluxbox, conky, adesklets
    fluxbox, conky, adesklets

    ntb>> debian lenny
    ntb>> debian lenny

    Nic
    Nic

    Rpg desktop
    Rpg desktop

    Když ho miluješ, není co řešit
    Když ho miluješ, není co řešit

     další »

    Desktop v desktopu

    Desktop v desktopu

    Moje pracoviste a zaroven desktop, takze nikdo proti tomu obrazku nemuze rict ani popel ;-)

    Ale je to jen docasne, hned po vlozeni sem tam vratim fotku tygra :-D

    kotyz | 8. 9. 2008 | Zhlédnuto: 2242× | Oblíbenost: 3

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.9.2008 11:17 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Pozeram že máš Dell desktop ak oto funguje je to spolahlivy PC.?
    kotyz avatar 8.9.2008 12:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    OptiPlex GX 150 (P III 1 GHz + 512 MB RAM), je to repas (od Correct Computer) se zarukou na dva roky, uz to skoro ty dva roky co ho mam budou a porad slouzi dobre (a tise). Ale uz ho tolik nepouzivam, protoze mam ted silnejsi skladacku (Athlon XP 2800+ s 1 GB RAM DDR v dualu). Mozna se presune do obyvaku, ale nemam k nemu monitor.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.9.2008 11:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Trapne, asi pridelame volbu Nelibi se. Predchozi 'desktop' jsem jiz smazal.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    kotyz avatar 8.9.2008 12:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Ta fotka neni zas tak spatna (az na ten koberec, mel sem tam dat novejsi fotku). Me se libi, urcite i nekomu dalsimu bude ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.9.2008 12:26 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Nahodou ten napad je super. trochu take oživenie. je pekne vydiet ako ma kto tu vyriesene okolo svojho počitača
    8.9.2008 12:37 grigg | skóre: 12 | blog: grigg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Ahoj,
    nebylo by lepsi pridat sekci "Moje pracovna", nebo neco na ten zpusob?
    Proc neustale ukazovat "pouze" screenshoty desktopu, jsme lide, nejak se (fyzicky) k pocitacum dostat musime,...
    Dnes jsou jiz normalnim bytovym doplnkem,....

    Vim a chapu, ze volne misto na pevnych discich weboveho portalu neni zadarmo, pro takove blbiny.
    Prislo mi celkem vtipne, vystavit take kde se fyzicky clovek s Linuxem setka,
    fotky by se z duvody zatizeni diskove kapacity, mohli mazat treba podle kriteri oblibenosti,...
    Hned bych vystavil mistnost plnou Sunu :-).

    Osobne se mi vyse uvedeny screen nelibi, ale proti gustu,....

    Ahoj
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.9.2008 12:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    A jak by takové fotky souvisely s Linuxem? Nezapomeňte, že toto je linuxový portál, ne nějaké Lidé.cz.
    8.9.2008 13:08 grigg | skóre: 12 | blog: grigg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Treba tim, ze na zeleze, ktere by bylo na fotce, by nejaky ten Linux bezel,.... ;-) Coz by doplnoval screenshot desktopu.
    Nejde mi o to zvrhnout me oblibene abicko, v seznamku ala, kde jsi sehnal ten stul? Juuu to je, ale pekny koberec, atd.
    Napriklad takovi kutilove se mohli predvest, jak maji vyladene HW.
    Lide, kteri treba nevideli nic jineho nez "klasicke" PC, mohli videt, jak vypadaji RISC pracovni stanice a servery,... atd.
    Kadopadne to dle meho ma vice moznosti, nez pochlubenim se vetsinou skoro porad stejne vypadajiciho "individualne" odladeneho KDE ci GNOME, vymenit si link na wallpaper, ci konfiguracni soubor treba k conky.
    Myslim si, ze vztahovat Linux a komunitu kolem nej, pouze na screenshot virtualni plochy je dost povrchni.
    Jsme preci lide, kteri nekde ziji, pracuji,....
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.9.2008 14:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Když chci vidět RISC mašinu, tak si jí vygoogluju :-) Koberce a stoly mi vážně přijdou mimo, sorry :-)
    kotyz avatar 8.9.2008 14:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Pravda, na tyhle starsi fotce mam hnusnej koberec, ale ten novej fakt stoji za to ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.9.2008 14:50 grigg | skóre: 12 | blog: grigg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Nevim jak Vy, ale ja se primarne s Linuxem a dalsimi, setkavam v praci na pocitacovych salech,...
    Na strankach vyspeleho projektu OpenBSD take muzete najit, HW na kterem OpenBSD bezi. Samozrejme ze nejde uhlidat, co jsem uzivate budou vystavovat,...
    RISC masina, je bez prostredi a cloveka, pouze me nic "nerikajici" krabice,... (to prostredi ve kterem se pohybuje, odkud foti fotku, taky neco naznacuje, o charakteru cloveka, ktery pouziva OS,...), Slo mi o to poukazat na prostredi a HW ve/na kterem Linux bezi,...
    Evidnetne nepochopeno, ale zcela tohle vse jde vygooglovat,.... ;-)
    Nemuzu se ubranit dojmu, ze nase spolecnost, muze vse hodit do goooglu,....:-)
    kotyz avatar 8.9.2008 15:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Google je nas novodobej panbuh. Dokonce uz ma i vlastni cirkev, nekdo na ni mel odkaz v paticce ...

    Dejte si do googlu 'google church' ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 8.9.2008 15:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Koukam ze tam maji porad tu samou fotku jako pred dvema nebo trema rokama, kdyz sem se tam koukal naposledy. Ty stary Suny 'pizzaboxy' vypadaji dost dobre. Neco takovyho na doma na hrani by se mi taky libilo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 8.9.2008 14:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Treba takovej sadamovej linux bezici na kompu v sadamovej skrini a to cely v nakym satanistickym doupeti s cernyma stenama (jeden znamej ma napr. ve zdi lidskou lebku a na podlaze prilepeny a prelakovany listy konopi) -> to by vypadalo hodne cool. A co teprv kdyby tam byla na stolecku potunena Amiga 4000 T nebo neco od SGI. To by bylo teprv kul ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.9.2008 15:05 bn1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Třeba tím způsobem, že jsme prostě "jiní", žijeme v jiném prostředí :-D, než obyčejní Lidé(.cz), tak nevidím důvod, aby to tady nebylo...
    ..::kliknutím změníte text v patičce::..
    8.9.2008 13:03 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    na to by mel stacit blog, proc zbytecne delat nejakou dalsi sekci.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    8.9.2008 13:19 grigg | skóre: 12 | blog: grigg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    na screenshot obrazovky by mel taky stacit blog.
    Presto "zbytecna" sekce existuje,... ;-)
    No ne?
    8.9.2008 13:12 lmanik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    +1
    Michal Fecko avatar 8.9.2008 14:33 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    S akými vecami hura do blogu :-D aj ked ani nieco na sposob Moj linuxovy hardware / MOja linuxova pracovna by nebolo zle a nekolidovalo by to so zameranim portalu...
    8.9.2008 12:42 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Navrhuji moznost 2 fotografii, kdy jedna bude klasicka pracovni plocha pocitace a dalsi pracoviste s danym pocitacem.
    kotyz avatar 8.9.2008 15:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Ja uz driv daval fotku s mistnosti a kompama jako komentar pod desktop, ale tam si toho imho asi moc lidi nevsimlo. Ale pravidla sou pravidla, kdyz tam nema bejt nic nez desktop tak tam nedam nic nez desktop, leda neprimo (to snad nikomu vadit nemuze) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Michal Fecko avatar 8.9.2008 14:34 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Trapne, asi pridelame volbu Nelibi se. Predchozi 'desktop' jsem jiz smazal.
    Neboli pod tym ako ty vravis 'desktopom' komentare? Zmazal si aj tie?
    Salamek avatar 8.9.2008 14:58 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    oo děkuji ti za smazání opravdu jsi mě "potěšil" , nemáš náhodou doma na zdi vlajku třetí říše ? co není bílý musí do koncentráku ??? :-(
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    9.9.2008 10:04 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    1) kdyz nekdo napriklad do zpravicky vlozi dotaz, jak rozbehnout XY, taky to smazu, protoze to do zpravicek nepatri. Uplne stejne je sekce desktop urcena pro screenshoty plochy obrazovky a fotky okoli do ni proste nepatri a musi se smazat. Ponechat ji by znamenalo zmenit sluzbu na skladiste ruznych radobyvtipnych nesmyslu a sluzba by zdegenerovala, byl by to bordel. Na svem rozhodnuti si trvam.

    2) Salamku, salamku, kam na tu argumentaci chodis? Dost ubohe a trapne :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Salamek avatar 9.9.2008 23:44 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    1)Ok beru to , sice příspěvek ve zprávičkách s textem "hoj jsem lama jak přepnu klávesnici? v tom jak je lišta na hoře?" je trošku jinší kafe než fotka alespoň trochu příbuzná danému tématu , v podstatě je to záběr ploch dvou monitorů z větší vzdálenosti :-) 2) kam na to chodím ??? to bych taky rád věděl :-D ale občas ze mě vypadnou opravdové specialitky /myslím že tohle je zrovna jedna z nich :-)
    Sakra... ale my by jsme se neměli hádat... ?! :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    default avatar 10.9.2008 17:27 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Ponechat ji by znamenalo zmenit sluzbu na skladiste ruznych…
    Hele, můžu se zeptat? K čemu je takováto služba dobrá?

    Protože jak jsem psal pod již smazanou fotorafií — osobně mi přijde mnohem zajímavější a zábavnější zátiší počítačů powered by UNIX, než fotka stažená odněkud z internetu "poničená" widgety nějakého systému.
    kotyz avatar 8.9.2008 15:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Nevim k cemu by byla volba 'nelibi se'. Komu se to nelibi tak pro to nebude hlasovat. Leda by to bylo jako hodnoceni u blogu, kde je + a - a pocitaji se z toho procenta. To by imho byl docela dobrej napad.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 8.9.2008 13:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Fuj, takovej nechutnej poradek :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 8.9.2008 14:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Sem mel zrovna uklizino, ted to tam vypada jako na srotovisti -> uz setu vsude vali zakladovky a PCI/ISA karty protoze uz je neni kam davat. Sem 'out of space' a budu muset zacit vyhazovat nebo z toho sestavit komp a nekomu ho dat. Ted nekdo chtel stary pentium na cteni pdf do garaze. Tak by se snad jeden odklidil. Jestli mi nekdo daruje este jeden starej komp tak uz nepudou otevirat dvere do pokoje :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 8.9.2008 14:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Příloha:
    Na fotce je 5 kompu + 1 osazena zakladovka + 1 nefunkcni 8bit konzole + 1 nefunkcni ale opravitelna hi-fi vez. Dalsi dva kompy a jeden 8bit pocitac nejsou videt, protoze sou shovany za skrini a suplikama. Pak je tam jeste par krabic a tam ani ja uz nevim co je vevnitr (aspon dva roky nebyly otvirany).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 8.9.2008 14:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Este by se tam toho naslo vic, treba externi zip jednotka s dvouletym nanosem prachu, ale fotak uz hlasil 'battery v prdeli' ...

    Ostatne nemusi se to zvrhnout v soutez kdo je vetsi dobytek a ma doma vetsi bordel. Ja mam vsechnu vetes srovnanou do pravejch uhlu a uhlednejch hromadek. Jen ten prach se mi nechce stirat ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.9.2008 00:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Takovýho nevyužitýho místa... :-D To já mám mezi postelí a skříní až metr zabraný různými elektro-věci a to je ten více uklizený stav :-D. BTW: Předevčírem dávali na ČT2 dokument o sběračích, docela jsem se v něm shlédl :-D.
    kotyz avatar 9.9.2008 00:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Jo, taky sem na nej koukal. Kdyz sem byl mladsi chodil sem na skladky pro kusy z televizi a radii. Pak sem si z toho delal ruzny 'vynalezy' (nic funkcniho, jen aby to vypadalo a bylo tam dost spinacu a prepinacu). Este mozna budou ve sklepe v krabici. Ted uz sem zmlsanej a beru jenom pocitace a vetsinou si je necham dovezt az domu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    mikirc avatar 8.9.2008 14:21 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    mame stejny budik :D
    Byl jednou jeden...
    kotyz avatar 8.9.2008 14:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Přílohy:
    Ten je z aukra. Kupoval sem ho jako 'pruhledne stolni designove hodiny'. Ale dost se predchazi a chce to tak co dva mesice sestelovat. Taky mi dlouho trvalo nez sem prisel na to jak se nastavuje a hlavne jak se vypnou vsechny ty otravny zvuky. Ale ted slouzi dobre. Jinak mam este radiobudik Elta, ale ten bych chtel vymenit za neco s cervenyma cislama. Zelena picha v noci do oci, o superjasny modry led diode na kompu a externim disku nemluve, uvazuju o vymene nebo prelepeni lepenkou, protoze mi to v noci osviti skoro celou mistnost a jinak nez hubou ke zdi se ani neda spat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.9.2008 16:49 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    nechybi ti h na konci jmena pocitace? :-)
    Metal smajdalfe, METAL!
    kotyz avatar 8.9.2008 17:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Nechybi, tak se to pise po anglicku, ale v originale (a ani cesky) tam to H navic neni. Este mam jeden a to je zas Leviatan (taky bez H). A ten Dell se zas menuje Amargit (to sem si vymyslel, google na to sice neco najde, ale nejspis to nic neznamena). No a dalsi stroj nejspis dostane meno Tiamat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.10.2008 20:38 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Desktop v desktopu
    Ty screenshoty desktopu jsou fakt docela suche... Zvlaste tento. To bych take zvladl si vyfotit zabordelenej pokoj a dat to sem, ale k cemu to je? :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.