Portál AbcLinuxu, 5. června 2024 08:14


Dotaz: osTicket - nastavení konkrétního workflow

1.2.2023 19:29 Petr
osTicket - nastavení konkrétního workflow
Přečteno: 220×
Odpovědět | Admin
Ahoj.
Docela by mě zajímalo, kolik lidí tady u nás v ČR používá helpdesk systém "osTicket" a jak s ním jsou případně spokojeni. Já si s tímto systémem právě začínám hrát a aktuálně řeším, jak nastavit následující workflow...

Pokud požadavek přijde z jan.novak@seznam.cz, přiřaď tento požadavek k Zákazníkovi "ZAKAZNIK-1" a jako řešitele nastav tým "TYM-ZAKAZNIK-1". Zákazníkovi následně odešli notifikaci s informací o tom, že požadavek byl naším helpdeskem přijat a že v nejbližší době může očekávat kontakt z naší strany. O založení požadavku by následně měl být řešitelský tým informován formout notifikace. Každá změna stavu by následně měla být formou notifikace odeslána jak na zákazníka, tak na řešitelský tým.

Je toto vůbec možné nastavit ?
A jak případně ?

Díky,
Petr
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

1.2.2023 21:54 X
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co si laskave nejdrive precist dokumentaci?
2.2.2023 08:47 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
To je pravda.
Pak totiž nebudeme potřebovat ani X, ani Y a dokonce ani abclinuxu.cz.
Max avatar 2.2.2023 08:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mělo by to jít přes "Admin panel -> Manage -> Ticket Filters", ale nezkoušel jsem. Používám Redmine.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
2.2.2023 09:36 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
Děkuji. Zdá se, že to je přesně to co hledám.

Teď poslední otázka...
Jde v osTicket sledovat / evidovat čas, který byl řešitelem spálen při řešení požadavku ?

Díky,
Petr
Max avatar 2.2.2023 10:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
Prý na to existuje pull request: #3231 a tady jsou stránky projektu s nejnovějšími balíčky / rozšířeními: strobe-it.co.uk.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
2.2.2023 11:24 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: osTicket - nastavení konkrétního workflow
Takže základní funkce chybí - tím je bohužel řečeno vše :-(

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.