Portál AbcLinuxu, 1. listopadu 2024 00:32


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
MMMMMMMMM avatar 16.2.2021 18:10 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak kdy to bude $100k? ;)
Linux Dokumentační Projekt - PDF ke stažení
16.2.2021 18:33 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
chvíli před tím, než to bude $400K
16.2.2021 18:35 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lze asi jen marně doufat, že ti co kryptoměny těží/kupují tak činí za své a nikoli cizí peníze.
16.2.2021 20:21 billgates | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bublina, lietadlo, etc.....
16.2.2021 20:46 Petr Ježek | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo nerozumí financím, ten neví, že jde o největší bublinu. Bitcoin je nadhodnocen ještě více než USD. Letos ta bublina splaskne a změní se v nic. Ideály v globální finanční systém jsou vizitkou neuvěřitelné naivity.
Archlinux for your comps, faster running guaranted!
16.2.2021 21:30 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Letos ta bublina splaskne a změní se v nic.
Tak uvidíme.
17.2.2021 08:33 Butcher of Hůkers
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Jen aby ses nedivil, KRETÉNE. Jen se přiznej, koliks na Bitcoinu propálil elektřiny, KRIPLE?
17.2.2021 08:38 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Nejakej drzej poslys. Asi bys potreboval flakanec. Co si kdo propalil za vlastni prachy, do toho ti naprosto nic neni. Je to snad tvoje elektrika?
17.2.2021 21:26 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Když nepočítám těch cca 5 transakcí, tak doslova vůbec žádnou. V Bitcoinu nijak zainteresován nejsem, ale tyhle predikce nejsou nic než střílení od boku. Máš nějaký model? Jak dobře je nafitovaný na historická data? Není přefitovaný? Jaké parametry tedy zvažuješ a jakou jim ten tvůj model dává váhu? Děláš nějaké analýzy sociálních sítí? OK, ale to má asi omezené časové okno, ne? Nebo dokážeš nějak předpovídat, co bude v trendu za třeba 2 roky? Co když do toho hodí vidle jeden člověk (Musk, …) s velkým mediálním vlivem? Asi musíš kalkulovat nějaké pravděpodobnosti, možná mít rovnou celé profily jednotlivých lidí… Funguje to jen na Bitcoin, nebo i na další artikly? To musí být docela pecka pro marketing, ne, když dokážeš identifikovat úplně přesně to jedno místo, toho jednoho influencera, kterého musíš přesvědčit ke spolupráci, aby se nějaký projekt začal virálně šířit. Jakých úspěchů jste s panem Ježkem s touto, bez nadsázky, křišťálovou koulí, dosud dosáhli? Takový systém přece musí mít ohromnou hodnotu.

Už vás kontaktovali tajné služby a projevili o to zájem? Určitě o to má velký zájem Čína, která to spojí dohromady s kamerovými záznamy, rozpoznáváním tváří v reálném čase, databázemi občanů a vytvoří ultimátní bezpečnostní systém, který bude zločiny rozkrývat ještě předtím než se stanou. Děsivé, ale funkční řešení.

Co sportovní zápasy? Nešlo by třeba korelovat způsob vyjadřování sportovců na sociálních sítích s kvalitou jejich výkonů? A co vůbec ta současná kovidová lízanice? Tam by nešlo nějak predikovat vývoj pandemie předtím než se to projeví ve tvrdých číslech?

Hele, a technicky, kde ty data vůbec sbíráte? On si to třeba Facebook po těch skandálech s Cambridge Analytica a spol. začal přecejen víc hlídat, takže sklízet dneska masově Facebook už není žádný med.

Otázky, samé otázky. Ale uznávám, že takový systém by pravděpodobně bylo možné, byť by to nepochybně bylo nesmírně náročné, vytvořit a těm predikcím by pak nějakou váhu přikládat šlo. Ale mám věřit každému, kdo píše nějaké svoje jednovětné predikce, že takovým systémem disponuje? Protože když budu každý rok říkat, že letos Bitcoin už určitě splaskne, tak jednou se prostě trefím a já vám to říkal, žejo.
Jendа avatar 17.2.2021 22:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Protože když budu každý rok říkat, že letos Bitcoin už určitě splaskne, tak jednou se prostě trefím a já vám to říkal, žejo.
Já těmto lidem (ještě víc tedy v případě akciového trhu) začal nabízet akcie do shortu. Zatím jsem potkal 2 typy reakcí:
  • Mlčení.
  • Prohlášení, že v případě krize (naposledy před rokem, kdy předpovídali naprostý ekonomický kolaps kvůli pandemii) budou bezcenné nejen akcie, ale i fiat money, takže přece nebudou shortovat akcie proti CZK/USD.
Jendа avatar 17.2.2021 00:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tohle čtu už 10 let…
Jendа avatar 17.2.2021 00:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Nechceš půjčit na rok do shortu? (a ta stejná nabídka platí i pro obecné akciové indexy, které jsou prý taky těsně před kolapsem (už od roku 2013))
17.2.2021 07:25 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
No kéž by... A na kolik to podle tebe splaskne Petře? Ať můžu potom na dně nakoupit. Sám čekám až to zas splaskne :) Už mám prodáno :D. Díky za info.
Jendа avatar 13.8.2021 19:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tak v poločase je za 46500 USD, tedy cca. stejně jako při vydání zprávičky. Ale ještě máme 4.5 měsíce.
Jendа avatar 1.1.2022 01:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Jak si vysvětluješ, že se tvoje předpověď („kdo nerozumí financím“) nevyplnila? Učinil jsi stejným způsobem i nějaké jiné předpovědi? Jak si vedly ty?
16.2.2021 22:03 zzz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na bitcoinu me vadi jaky je to kult.

Kup si par Satoshi, hlasej vecnou slavu Bitcoinu, zlanar par dalsich ovecek a bude z tebe bohac!

Horsi nez svedci Jehovovi...
16.2.2021 22:08 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tak někteří tomu věřej, ale částečně to bude i bohapustá masáž pro podporu tý bubliny.

Já teď viděl tweety jako "two words to change your life forever: buy bitcoin" nebo něco ve smyslu že díky bitcoinu teď chlapci můžete jít a říct I love you svým "novým dívkám" (implikováno že s bitcoinem získaš ženský)... holt ponzi potřebuje nový oběti aby se dostala cena výš.
Blaazen avatar 16.2.2021 22:05 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na těžbu se spálí víc elektřiny, než za tu dobu spotřebuje Argentina (dřív to bylo "jen" Česko). Doufám, že to splaskne a všichni (včetně Muska) na tom pořádně prodělaj, aby už těžební debilita skončila na smetišti dějin.
17.2.2021 07:33 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tobě vadí, že si koupím 1TWh energie a že ji nějakým způsobem spotřebuji? A teď mi prosím řekni kdo si myslíš, že seš, že určuješ, za co já spálím 1TWh energie, který si od dodavatele za vlastní prachy koupím a on mi ho mile rád prodá?
nescius avatar 17.2.2021 13:41 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
kdo jsi ty na to abys plýtval omezenými zdroji? a co se tam vlastně děje? počítá se nějaká metoda léčení rakoviny? ne, hledaj se haše předsazený nějakým množstvím nul - je to náročný výpočet speciálně k tomu aby byl náročný - nic jinýho to nedělá. to že máš prachy ještě neznamená že všecho co děláš je v pořádku.
17.2.2021 13:58 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Zdroje byly dodavatelem nabidnuty a odberatelem zaplaceny a odebrany. Do takoveho vztahu dvou smluvnich stran nemas pravo ty jako jakasi fyzicka osoba jakkoliv zasahovat. Jinak bys musel kstit spinu i na dodavatele, nebot tento je dotycna osoba, nebo subjekt, ktery energii odberateli za uplatu poskytuje. Ze nechapes princip tezby bitcoinu a vidis v tom nejake zlo, to celkem asi nevim jestli dodavatele ci odberatele elektricke energie zajima. Ale klidne bojuj jak chces. Treba az do umreni. Skoda nebude prakticky zadna, kdyz se ubojujes k smrti. Energie promrhana na klasicky bankovni prumysl ti predpokladam nevadi, ac je nasobne vetsi nez nejaky okrajovy bitcoin.
xvasek avatar 17.2.2021 15:54 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Anižto bych ti do toho chtěl nějak zasahovat, důsledek tvého vztahu s dodavatelem trápí i mně - je drahá elektrika. Že si tím topíš mi moc nepomáhá, protože třeba tepelné čerpadlo má několikanásobně vyšší topný faktor. O nedostupných grafických kartách nemluvě...

Ale těžko říct, protože možná, až bitcoin splaskne :-), bude pak elektriky nadbytek a bude levná.
17.2.2021 18:12 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
To te pak ale musi trapit i jakakoliv fabrika. Ty maji taky odbery jako blazen. V zime vytapeji atd. To se neda nic delat. Vyuzij toho, postav elekltrarnu, distribuuj elektriku za nizsi ceny, odberatele ti urvou ruce. Stejne tak s grafikama, navrhni, vyrob, prodej levneji. Se neda nic delat. To tak proste je. Mimochodem ja nejsem zadny velkoodberatel. A kdyz uz se jedna o tezbu, tezim pouze na letni prebytky z FVE. Ty mam zadara v cene jiz postavene FVE (bez dotaci, ciste za sve) a nez to nechat zahalet a vyficet ze strechy do vzduchu, tak to vytezim tezitkama. Takze ja osobne tvou cenu energie neovlivnuji naprosto nijak. Podotykam ze ta FVE neni nijak na AC strane spojena se siti a do site nic nedodava. Ostrov. To jen aby sis nemyslel, ze jsem nejaky baron. Vis jak.
xvasek avatar 19.2.2021 12:15 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Jo, tak já nemám osobně nic zrovna proti tobě, ale obecně ten argument "co si já dohodnu s někým jiným - do toho ti nic není" úplně nefunguje. Dají se vygenerovat nějaké až absurdní - ale přitom reálné - příklady, kdy mi do toho sakra něco je. Třeba při zásazích do přírody je podle mě správné se ozvat, i když k ní nemám žádný vlastnický vztah.
19.2.2021 12:31 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tak jasny, ale co se prodeje elektriny tyce, tak to tento pripad asi zrovna nebude. Pokud na jedne strane elektrina je, na strane druhe je po ni poptavka, ktera muze byt uspokojena, a na strane treti nekdo jeci, ze se mu nezda ze nekdo provadi matematicke vypocty, ktere se mu zrovna nelibi, tak asi je pak na miste se taky ozvat a dotycneho zbekat, co si to jako dovoluje, ze elektriny je stale dost z ruznych zdroju, a nekterych i nevycerpatelnych, a ze jeho vypocetni algoritmy toho dotycneho kritika prakticky vubec neohrozuji a nijak mu nezasahuji do jeho svobod a prav. Takze bavme se o realne veci k tematu a nepripodobnujme to k absurditam a vymyslenym nesouvisejicim scenarum. Ze treba nekdo likviduje dediny kvuli tezbe paliva do elektraren, tak to je samozrejme problem, ktery vnimam i ja a ti obyvatele tech vesnic uz naprosto, ale za to muze ten dodavatel, ktery si vymyslel tak debilni palivo pro vyrobu energie, kterou chce prodavat a zpenezit, ze to likviduje tezbou vesnice a domy a dela to jamu v zemi. Za to nemuze odberatel energie. To je pak potreba rict mu, tedy tomu problematickemu clanku. A tou tezba krypta proste neni. Takhle bychom mohli pak kritizovat spotrebu klasickeho financniho prumyslu, ktera je mnohem vetsi, nez tezba krypta.
Fluttershy, yay! avatar 19.2.2021 12:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Alibismus.

Spotřeba se pak používá jako vějička pro pokračování provozu fosilní energetiky, která svým chodem zdraví dost zásadně poškozuje, a to i fatálně.

Ono se koneckonců říkalo o Temelínu, že umožní rychlejší uzavření uhelných elektráren… a kde jsme dnes? Na nějakých 40 % z fosilních paliv.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
17.2.2021 14:06 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Mimochodem pokud mluvis o omezenych zdrojich energie, zapominas naprosto zcela na obnovitelne zdroje energie. To jen tak na okraj. Pokud napriklad slunce, nebo tok vody z prehrady je omezeny zdroj energie, tak asi nevim. Spise mam pocit, ze ty chces urcovat na co ta energie ma byt pouzita z nejakeho kdo vi jakeho tveho pojeti nebo momentalni tve nalady, ale ty mas pravo si take energii zaplatit a odebrat a pouzit ji na co chces. Treba ji vyzarit do vzduchu nebo do vody a privest ji v podobe tepla do domacnosti, do firem, do prumyslu, nebo pri te prilezitosti behem vyroby tepla delat jakekoliv matematicke vypocty ci provadet jakekoliv alogritmy, coz je cinnost, ktera odpadni teplo produkuje a toto se da samozrejme dale vyuzit.
nescius avatar 18.2.2021 09:38 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
a kolik elektřiny je z obnovitelných zdrojů? přestaň přirovnávat plýtvání elektřiny na bitcoiny k výrobě možná i užitečných věcí.. man poučit že si tady vymýšlíš slaměnýho panáka..
18.2.2021 10:20 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tak napriklad na tezbu, kterou provadim ja sam jde 100 procent z oze. Takovych, jako ja je cim dal vic. Kolik elektriny je plytvano na klasicky financni system, ktery znas, a kolik z teto je z oze? Spocitas to?
18.2.2021 10:21 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Ad uzitecnost, kdo urcuje co je uzitecne a co ne? Ty?
nescius avatar 21.2.2021 06:55 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
ano, jsem jediná autorita na určení užitečnosti... jdi do pr*ele s těma strawmanama. poměr cena/výkon je k pláči - jedna transakce (jenom poslání bitcoinů) stojí tolik elektřiny jako spotřeba elektřiny průměrné domácnosti za 2 měsíce.. mám pocit že existují o něco málo praktičtější metody ;)
JiK avatar 21.2.2021 14:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Nejsem expert na BTC. Opravdu stoji každá 1 transakce tolik elektřiny, co spotřebuje 1 domácnost za 2 měsíce? Je to prý cca 550 kWh.
Jendа avatar 21.2.2021 14:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Ane. Je nesmysl to přepočítávat na transakce. Ve skutečnosti je to provoz blockchainu s proof of work a spotřeba závisí na ceně elektřiny, odměně za vytěžení bloku a transakčních poplatcích. Nikoli na počtu transakcí. (tj. např. desetinové množství transakcí s 10x vyšším poplatkem nebo 1000x víc transakci s 1000x nižším poplatkem by mělo stejné množství spotřebované elektřiny)
nescius avatar 21.2.2021 17:18 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
no, to není celá pravda že? transakce se konfirmuje podepsáním bloku a občas se požaduje až 6 konfirmací - 6 dokončených bloků, takže vypočítávat cenu transakce zase takovej nesmysl podle mě neni. Bitcoin síť sežere možná 78TWh (ber to s pytlem soli - viděl jsem i >100TWh) ročně a jeden blok vznikne průměrně co 10 minut.. roční produkce elektřiny je něco kolem 150 000 TWh, takže bitcoin by zblajznul 0.052% celkový produkce elektřiny (v lepšim případě), což mi furt přijde docela dost
Jendа avatar 22.2.2021 01:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
transakce se konfirmuje podepsáním bloku a občas se požaduje až 6 konfirmací - 6 dokončených bloků
A tohle souvisí se spotřebou jak? (a rychlost bloků se taky sama nastavuje podle výkonu sítě a tedy podle spotřeby elektřiny)

Dívej se na to takhle:
  • Někdo provozuje proof of work blockchain a dostává za to odměny (odměny za blok + transakční poplatky). Klidně můžou těžit prázdné bloky nebo jenom časová razítka. Spotřeba tohoto je přímo určená tou odměnou - vždy spotřebuje tolik, aby mu po zaplacení elektřiny a HW nepatrně zůstalo.
  • Někde vedle toho existuje síť (nebo klidně několik sítí), která používá výše uvedený blockchain pro timestampování transakční historie. Počet a velikost těchto sítí, jejich počet transakcí… nemá na spotřebu vůbec vliv, protože do bloku se vždy zahrne pouze jeden hash (Merkle root). Samozřejmě popularita těchto sítí může nepřímo ovlivňovat výši odměny - ale jestli to bude jedna síť s X transakcemi, nebo 10 sítí každá s 10X transakcemi ale s 1% odměnout, tak spotřeba elektřiny bude pořád stejná.
nescius avatar 22.2.2021 06:28 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
rychlost bloků je náhodná, občas to vyjde hned, občas za dlouho, průměr je 10 minut.. a tvoje transakce se posílá všem minerům a s cenou kterou jsi ochoten zaplatit za rychlou confirmaci... to trošičku elekřiny žere...

navrhovanej přechod na "lighting fast" službu kde se transakce budou dělat zvlášť v několika bitcoin nodech by mohl bejt podstatně efektivnější, ale za cenu centralizace...

představ si že chceš někomu poslat bitcoin, potřebuješ ověřit transakci - čekáš až se ti podepíše, podle velikosti odměny se to stane dříve nebo pozdějc, potřebuješ to víckrát, blok trvá průmerně 10 minut a kdo ho vykopá ten confirmuje, v roce je 52596 deset minut - transakce se tedy dá ověřit průměrně 52596krát v roce a potřebuješ až 6 ověření takže jen 8766krát.

"vždy spotřebuje tolik, aby mu po zaplacení elektřiny a HW nepatrně zůstalo" - tohle je blbost... chceš do toho započítat všechny ty výpočty co ti byly k ničemu protože si nebyl dost rychlej?
Jendа avatar 22.2.2021 10:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
rychlost bloků je náhodná, občas to vyjde hned, občas za dlouho, průměr je 10 minut.. a tvoje transakce se posílá všem minerům a s cenou kterou jsi ochoten zaplatit za rychlou confirmaci... to trošičku elekřiny žere...

navrhovanej přechod na "lighting fast" službu kde se transakce budou dělat zvlášť v několika bitcoin nodech by mohl bejt podstatně efektivnější, ale za cenu centralizace...

představ si že chceš někomu poslat bitcoin, potřebuješ ověřit transakci - čekáš až se ti podepíše, podle velikosti odměny se to stane dříve nebo pozdějc, potřebuješ to víckrát, blok trvá průmerně 10 minut a kdo ho vykopá ten confirmuje, v roce je 52596 deset minut - transakce se tedy dá ověřit průměrně 52596krát v roce a potřebuješ až 6 ověření takže jen 8766krát.
Stále nechápu, jak tohle souvisí se spotřebou.
"vždy spotřebuje tolik, aby mu po zaplacení elektřiny a HW nepatrně zůstalo" - tohle je blbost... chceš do toho započítat všechny ty výpočty co ti byly k ničemu protože si nebyl dost rychlej?
Samozřejmě jsem to uvažoval včetně tohoto problému (který činí odhaduji několik procent?)
nescius avatar 1.3.2021 14:44 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Stále nechápu, jak tohle souvisí se spotřebou.
nevadí, zkusil jsem to.. nechceš-li chápat tak vysvětlení zřejmě nepomohou.
"vždy spotřebuje tolik, aby mu po zaplacení elektřiny a HW nepatrně zůstalo" - tohle je blbost... chceš do toho započítat všechny ty výpočty co ti byly k ničemu protože si nebyl dost rychlej?

Samozřejmě jsem to uvažoval včetně tohoto problému (který činí odhaduji několik procent?)
jo, několik.. nějakejch 99.99% od 2017 pro vlastníky těch nejnašlapanějších počítačů pro normální lidi.. imho
Jendа avatar 1.3.2021 15:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
jo, několik.. nějakejch 99.99% od 2017 pro vlastníky těch nejnašlapanějších počítačů pro normální lidi.. imho
Ty tvrdíš že orphaned bloků je 99.99%?
nescius avatar 13.3.2021 00:48 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
...kolik bitcoinů jsi za posledních pár let vykopal? taky 0?
Jendа avatar 13.3.2021 17:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Ano. Poslední „těžební operace“ u které jsem byl byla blahé paměti 2013 jak byl ten hype kolem dogecoinů a dalších altcoinů.
17.2.2021 07:13 bukowski | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím jestli nechápu ironii ale myslel jsem, že na portálu kde jsme se nachází chytří lidé zvyklí ponořit se do tématu, protože kdo si o tom něco začne studovat tak většinou pochopí.
17.2.2021 09:05 sid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bitcoin ma nechava chladnym okrem nedostatku grafickych kariet. Za trest by som kazdeho co tazi na grafike nechaval spocitavat cislo pi rucne na nejakych 1000000 desatinnych miest :-)
17.2.2021 09:31 MP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Bitcoin se na GPU netezi.
nescius avatar 17.2.2021 13:44 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
[citation needed]
18.2.2021 10:39 lyon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Bitcoin se na GPU netezi uz temer deset let. Na to nepotrebujes citaci, to je historicky fakt, protoze tehdy prisly FPGA a nasledne ASIC cipy, ktere GPU vykonove deklasovaly.
18.2.2021 16:16 nemam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
To ale stale neznamena, ze i GPU se nemuze pohaluzi trefit a spocitat blok.
otasomil avatar 17.2.2021 20:27 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm asi by se hodilo navstivit BTCmat a neco vybrat. Az bublina splaskne tak zase nakoupit za par korun a zase porad dokola... free money
K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Jendа avatar 17.2.2021 22:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
Tohle obecně moc nefunguje, protože nedokážeš předpovědět ty thresholdy, kdy koupit a kdy prodat.
otasomil avatar 18.2.2021 16:26 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
No nevim co je na tom tezkeho... koupim za 1000 prodam za 2000 a kdyz nepude cena nahoru tak proste neprodavam, nato neni ptreba ani nijak sledovat vyvoj, staci treba jen tady ve zpravickach. Toliko vse. Jo kdo tohle stavi na tom ze koupi za 1000 a mysli si ze proda za 1000 000 tak to je potom tezky no.
K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
xkucf03 avatar 21.2.2021 14:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů

Teoreticky si můžeš nastavit nějakou bezpečnou strategii, abys nebyl nikdy v mínusu a jen pomalu stoupal. Jenže pak se ti dost možná ten algoritmus zastaví po nějakém výkyvu, který byl v tvůj neprospěch, protože nebude chtít riskovat větší ztrátu (jenže tím způsobí ušlý zisk z obchodů, které neuskutečnil). Takže do toho stejně budeš muset občas ručně vstoupit a říct si: teď něco risknu a snad to vyjde.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 21.2.2021 14:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin překonal hranici 50 000 dolarů
No nevim co je na tom tezkeho... koupim za 1000 prodam za 2000
Tvůj algoritmus koupil v listopadu 2013 za 1000 a prodal v květnu 2017 za 2000*. Od té doby cena nikdy pod 2000 neklesla, takže držíš cash a nemáš bitcoiny. Jak by měl tvůj algoritmus postupovat dál?
a kdyz nepude cena nahoru tak proste neprodavam
To je jenom jedna polovina problému - ještě musíš vyřešit, kdy chceš naopak nakupovat.

* Přičemž celé 2015 to bylo za 230 -- to píšu kvůli tomu, že spousta lidí psychicky nevydrží několik let trvající propad o 75% a v panice to prodají. Ve skutečnosti i mnohem menší - například akcie spousta lidí prodala loni v březnu v okamžiku kdy to spadlo o 20%. Osobně akcie nemám problém držet donekonečna a o prodeji v březnu jsem ani neuvažoval, ale u Bitcoinu nevím jestli bych to dal, takže s ním radši neobchoduji.
xkucf03 avatar 21.2.2021 17:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Bitcoin vs. akcie
Osobně akcie nemám problém držet donekonečna a o prodeji v březnu jsem ani neuvažoval, ale u Bitcoinu nevím jestli bych to dal, takže s ním radši neobchoduji.

Jaký máš důvod se k Bitcoinu chovat jinak než k akciím? Přijde mi, že když jsi schopný (psychicky) ustát jeho běžné výkyvy, tak pak pokud by to mělo nějak totálně propadnout, tak si to přiznáš, až když bude pozdě – a v tu chvíli fakt už nemá cenu prodávat, protože tím prodejem získáš jen pár drobných, zatímco, když to budeš držet dál, může se to ještě obrátit ve tvůj prospěch.

Já tedy vidím spíš rozdíl v neprospěch akcií – akciová společnost může definitivně padnout, její akcie klesnou na nulu a už bude jasné, že ji nikdo nikdy nevzkřísí a že ty cenné papíry jsou bezcenné1. Zatímco u těch kryptoměn ta definitivní smrt vlastně nenastává a vždycky je šance, že se to odrazí ode dna a v dlouhodobém horizontu ještě vyděláš. Resp. ta definitivní smrt by znamenala, že se všichni odpojí od té sítě, bude jasné, že už se nikdy nepřipojí, a pro jistotu smažou všechny kopie blockchainu.

[1] možná si je za padesát let koupí nějaký sběratel jako kuriozitu – pokud by tedy byly v papírové podobě

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
nescius avatar 22.2.2021 06:36 nescius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin vs. akcie
takže vlastně řikáš že crypto neumře dokud mu neumře jeho poslední věřicí.. no nevim... to my nepříjde jako dobrej argument.
1.3.2021 21:35 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin vs. akcie
Ale bude mít poslední věřící dost peněz, aby ode mě koupil to zbylý krypto za prachy, který jsem do něj během bubliny narval?
Jendа avatar 22.2.2021 20:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin vs. akcie
Já tedy vidím spíš rozdíl v neprospěch akcií – akciová společnost může definitivně padnout, její akcie klesnou na nulu a už bude jasné, že ji nikdo nikdy nevzkřísí a že ty cenné papíry jsou bezcenné.
Nemám individuální akcie, nechci se tomu věnovat a stejně málokdo dokáže dosahovat nadprůměrných výsledků, mám celosvětové indexové ETF.
Jaký máš důvod se k Bitcoinu chovat jinak než k akciím?
  • Chybí mi tam ta návaznost na efektivně celý zbytek světa. Od BTC můžou lidi přejít na Jendacoin nebo kryptoměny úplně přestat používat. Zatímco pád světového akciového trhu nejspíš znamená události, kdy mě pád nebude moc vadit.
  • Chybí mi tam ten staletý historický trackrecord.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.