abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1028 hlasů
     Komentářů: 17, poslední dnes 15:31
    Rozcestník

    Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru

    Firefox byl vydán ve verzi 98.0.1. Odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru.

    15.3.2022 08:00 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.3.2022 10:23 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Tak jsem to rozklikl, abych našel zdůvodnění, ale žádné jsem nenašel. Je k tomu nějaký technologický důvod? Právní důvod? Ideologický/aktivistický důvod?
    15.3.2022 10:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    sluzba nepritele

    je valka
    15.3.2022 11:44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Ne, že bych se chtěl zastávat Ruska, nicméně jsem myslel, že ve válce je Rusko a Ukrajina, ne Rusko a zbytek světa.
    15.3.2022 11:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    No to jsi evidentně zaspal.
    15.3.2022 13:22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Nevšiml jsem si, že by byla 3. sv. válka.
    15.3.2022 13:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    nevsimavost neni vyhoda
    Max avatar 15.3.2022 16:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Protože není 3. sv. válka, je první světová ekonomická válka.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    15.3.2022 16:26 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    To je jen začátek.
    17.3.2022 02:15 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Taky bych chtel rict neco tak chytreho ale nemam na to povahu.
    16.3.2022 08:55 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Nikoliv. Rusko je s Ukrajinou ve specialni vojenske operaci.
    15.3.2022 15:39 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Mali problem, ze chceli podpisat nejaky dokument o bezpecnosti a vraj cele toto podpisovanie zacalo uz pred vojnou
    17.3.2022 02:18 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Nasel jsem nazor ze se neda platit poplatek za umisteni.
    regine2 avatar 15.3.2022 12:15 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše hon na čarodějnice

    Je období honu na čarodějnice - oboustranné. Kdo chce, vyhledávače použije. ;-)

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    15.3.2022 12:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    na rusáky, ne na čarodějnice

    a to je dobře
    15.3.2022 13:18 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Ne, mučení a upalování nevinných dívek nebylo v pořádku, stejně jako není v pořádku nenávist založená na rase/národnosti (jakékoli).
    15.3.2022 13:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    rusak neni narodnost, rusak je totez jako nacista
    15.3.2022 13:30 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    15.3.2022 17:58 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Je nutne si uvedomit, ze Rusove si Putina zvolili a v takovem pripade je natlak zalozen na jejich narodnosti v poradku. Je to jedna z mala moznosti, jak vyjadrit nesouhlas s jejich volbou.
    15.3.2022 18:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    nejen zvolili, ale naproista vetsina ho stale podporuje
    Jendа avatar 16.3.2022 00:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Jednak se z objektivity voleb v Rusku stal docela mem, jednak furt jsou to nějaká procenta a je to jako tvrdit že podporuju Babiše a Zemana na základě toho že tu vyhráli. (ne, nemám lepší řešení)
    16.3.2022 08:07 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    I podle studii, ktere Putinovi odebrali nejvic hlasu z podezreni z manipulaci, by stejne vyhral se 60%. Odkazy jsou treba na wikipedii.
    16.3.2022 08:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    ve valce ale neni cas zjistovat, kdo je kdo, rusaci jsou proste nepratele a podle toho je s nimi zachazeno

    porad maji moznost obleci si tricko s napisem putin je chuj a vlajkou ukrajiny
    16.3.2022 16:29 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    a ty mas porad moznost drzet hubu a nedelat ze sebe primitivniho idiota.
    16.3.2022 16:44 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Ne, ve válce nejsou nevojáci součástí konfliktu. A každý, kdo k nim tak přistupuje, jedná protiprávně. Proto je oprávněně haló z toho, když vojáci postřílí civilisty. To je válečný zločin. Je trochu zvláštní, že v případně, že to dělají Rusové, na to rádi poukazujeme (což je dobře), ale velká část z nás má obdobné tendence.

    Já třeba dělám ve firmě, která není součástí konfliktu. Ani země, kde je registrována, není součástí konfliktu. Ale přesto jsme vyhodili víc jak 150 kolegů, se kterými jsme měli dobré vztahy. Kolegů, kteří živí své rodiny a nijak se do konfliktu aktivně proti Ukrajině nezapojili. Prostě proto, že to byli Rusové a Bělorusové a bydlí ve svých zemích. A protože si to Ukrajinští kolegové vyřvali (což trochu chápu, jsou v blbé situaci a frustrovaní). Z pohledu práva je to úplně mimo. Je to nespravedlivé. A nedá se to vzít zpátky. Je to jenom ubližování lidem a do budoucna to jenom dál prohlubuje možnost usmíření.

    Je mi jasné, že bijci, co si myslí, že vražděním vyřeší politické problémy, se mnou nebudou souhlasit. Ale já si práva vážím a dost mi vadí, když si západní svět hraje na to, jakou má úroveň, ale vlastní ignorance vlastních pravidel je usvědčuje z opaku.
    16.3.2022 17:23 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Nakup cehokoliv (zbozi, sluzeb, prace...) z Ruska financne podporuje valku a proto ukoncit spolupraci se subjektem s danovym domicilem v Rusku mi prijde v poradku.
    16.3.2022 23:50 ....
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    naprosty nesmysl, za spionaz a podobne ciny, ktere bezne delaji civilove, je proste kulka

    tim ze tyto veci delas, prestavas byt civilem

    btw take jsme samozrejme vyhodili vsechny rusy
    17.3.2022 06:14 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Prave ze to je civil. Vojak (nejlepe v uniforme) ma narok na zvlastni zachazeni, napr. kdyz se vzda, nesmi ho zastrelit. Ale myslim, ze je potreba vyhlaseny stav valky.
    17.3.2022 21:04 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Úplně mi není jasné, co tím chcete říct. Takže je to podle vás nesmysl. Za vše toto jsou kulky, dělají to civilové, ale vlastně to nejsou civilové? Vaše argumentace naprosto jasně ukazuje, jak nejsou lidé jako vy pod emocemi vůbec schopni objektivně zhodnotit a rozumně řešit situaci. Opravdu věříte tomu, že za špionáž je kulka? To jste viděl ve kterém filmu? Nebo k tomu jste došel na základě jakého práva?

    Jinak jste vyhodili Rusy. No, to jste jim to natřeli. A oni teda dělali tu špionáž, takže už nebyli civilové? Nebo prostě vyhazujete lidi na základě národnosti?

    Nebo se uchýlíte k trapné argumentaci, že to vlastně není válka? Tak proč to tedy bere západ i Ukrajina jako válku? Nebo je to válka, jenom, když se to argumentačně hodí? A pokud to tedy válka není, co vám zbude ke zdůvodnění vyhození kolegů z Ruska?

    Ať se vám děje podle vaší spravedlnosti.
    17.3.2022 21:05 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Úplně mi není jasné, co tím chcete říct. Takže je to podle vás nesmysl. Za vše toto jsou kulky, dělají to civilové, ale vlastně to nejsou civilové? Vaše argumentace naprosto jasně ukazuje, jak nejsou lidé jako vy pod emocemi vůbec schopni objektivně zhodnotit a rozumně řešit situaci. Opravdu věříte tomu, že za špionáž je kulka? To jste viděl ve kterém filmu? Nebo k tomu jste došel na základě jakého práva?

    Jinak jste vyhodili Rusy. No, to jste jim to natřeli. A oni teda dělali tu špionáž, takže už nebyli civilové? Nebo prostě vyhazujete lidi na základě národnosti?

    Nebo se uchýlíte k trapné argumentaci, že to vlastně není válka? Tak proč to tedy bere západ i Ukrajina jako válku? Nebo je to válka, jenom, když se to argumentačně hodí? A pokud to tedy válka není, co vám zbude ke zdůvodnění vyhození kolegů z Ruska?

    Ani vám snad nepřeju, aby se k vám v budoucnu někdo choval podle vaší spravedlnosti.
    Jendа avatar 17.3.2022 21:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    U nás je za to doživotí (§ 316 Vyzvědačství), takže v zemích s trestem smrti bych čekal že to klidně může být ten.

    No a pak se taky klidně stane, že někomu dojde trpělivost a vyřeší to bez soudu: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-ukrajinska-bezpecnostni-sluzba-zastrelila-sveho-vyjednavace-mel-zradit-192075 Ve válce asi lidi mají menší zábrany.
    Jendа avatar 17.3.2022 21:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Jinak jste vyhodili Rusy. No, to jste jim to natřeli. A oni teda dělali tu špionáž, takže už nebyli civilové? Nebo prostě vyhazujete lidi na základě národnosti?
    Oni to udělali ze stejného důvodu jako se dělají ekonomické sankce. Ty taky dopadnou často na civily (a cílem je pokusit se vyvolat nepokoje aby tu vládu co válčí svrhli; v horším případě zemi „vyhladovět“ aby neměla prostředky na výrobu zbraní a válčení, provoz diktatury a tak), ale lepší řešení se asi nezná.
    18.3.2022 13:39 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hon na čarodějnice
    Jinak jste vyhodili Rusy. No, to jste jim to natřeli. A oni teda dělali tu špionáž, takže už nebyli civilové? Nebo prostě vyhazujete lidi na základě národnosti?
    Vyhazuje se podle danoveho domicilu a ne podle narodnosti. Je to soucast ekonomickych sankci s cilem omezit pristup Ruska k zahranicnim menam, oslabit rubl a vyvolat tlak na ruske vedeni.
    15.3.2022 14:31 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Díky!
    16.3.2022 17:28 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    Yandex je poslední dobou míň cenzurovanej ne Google. Používám a budu používat dál. Fuckfox ať si vylíže.
    16.3.2022 19:47 nota_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru

    prosím lidi, přečtěte si trestní zákoník, obzvláště zločiny proti lidskosti, proti míru.

    například:

    § 407 Podněcování útočné války

    (1) Kdo veřejně podněcuje k útočné válce, na které se má podílet Česká republika, takovou válku propaguje nebo válečnou propagandu jinak podporuje, bude potrestán odnětím svobody až na pět let.

    (2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán,

    a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 na shromáždění, které podléhá oznamovací povinnosti, nebo

    b) spáchá-li takový čin tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

    (3) Příprava je trestná.
    19.3.2022 01:31 to je v pohodě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 98.0.1 odstraňuje vyhledávače Yandex a Mail.ru
    zvláštní vojenské operace

    ftfy

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.