abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    22.5. 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    V rámci projektu ADAM (Advanced DNS Analytics and Monitoring) vydalo sdružení CZ.NIC nový report. Ten na základě zdrojových záznamů MX v DNS analyzuje podle geografické lokace i topologie internetu (autonomních systémů) rozdělení mailových služeb v doméně .CZ. Projekt ADAM provozuje správce české národní domény od roku 2019 a jeho účelem je vývoj nástrojů pro efektivní a robustní sběr a zpracování dat o DNS transakcích, zdokonalení a rozšíření metod jejich analýzy a také vývoj vhodných uživatelských rozhraní a reportovacích metod.

    8.8.2023 10:44 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.8.2023 11:40 jv.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Jsem rád, že M$ a Google jsou pořád minoritní. Ještě není vše ztraceno :-)
    Max avatar 8.8.2023 11:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tak spoustě lidí stačí email, nepotřebují kooperace ani nic nad rámec klasického emailu. Nebo to potřebují, ale neví o tom. Jinými slovy, vystačí se s webhostingy ala wedos, forpsi, seznam apod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.8.2023 12:11 jv.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Myslel jsem, že to není ve většině případů řízený ze zahraničí. Je nad tím alespoň nějaká kontrola u nás.
    Max avatar 8.8.2023 12:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Až na nás zaútočí ufouni, tak budeš za globalizaci rád :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.8.2023 14:21 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Po akci CZ.NIC, kdy nezakonne na nejaky nezakonny prikaz vlady zablokovali CZ domeny bych uz si na CZ domenu nic nedal, ale ja to vedel, proto jsme si svoji domenu zalozil jinde. Kazdemu doporucuji, aby vse z dosahu CZ.NIC migroval co nejdale. Jsem jako za komancu a charty - kdy zadame vladu a instituce, aby dodrzovaly CZ zakony a ustavni zakony = mez. smlouvy - coz je dnes zase troufaly pozadavek.
    Max avatar 8.8.2023 14:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    V pohodě, tohle řeší prášky, ještě máš šanci, nevzdávej to! :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.8.2023 15:16 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    No treba managerum prislo vtipne me vypraveni o firme PARLER, ktere Amazon/AWS proste smazali servery a basta ;-) - nebo jiny zakanik, kteremu omylem smazali pritupovou gatawy - pak ji za mesic potichu vratili - ale nikdy to nepriznali - ten Parler je zaujal natolik, ze to zkonzultovali z pravniky a zjistili, ze by je to stalo brutalni prachy a ze je jedno, zda by se pak s AWS soudili a neco za X let vyhrali - prikoupili dalsi servery a 4x nove diskove pole - a zapsali, ze davat neco duleziteho do cloudu bez moznosti to mit lokalne neni dobry napad - nebot zakon USA, ktery zakazuje preprodavat sluzby se sifrovanymi daty bez pristupu US vlady - to je taky pobavilo - ze co je v cloudu, k tomu maji pristup tajne sluzby, vlady a casto jak zname Bidenovy i jejich kamaradi - a kdo vi kdo jeste - tedy relne konkurence z USA prijde za Hunterem Bidenem, koupi si od nej ten "obraz" a pak pres senilniho pedofila ziskaji pristup pres CIA k datum konkurence - bohuzel tohle presne je realita, co uz se nekolikrat zdokumentovane stala - otazka je, o kolika takovych pripadech se nevi
    8.8.2023 15:28 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Takovy zakon v US neexistuje. Treba my prodavamr sluzby kde je hsm a vlada k datum nema pristup. Legalni tady je jit za soudcem a zazadat o pristup k tem datum, pokud dostane treba law enforcement takove povoleni pak jim ty data musis vydat, nevydani je pak trestny cin.
    8.8.2023 16:43 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Takovy zakon existuje a vnikl po tom, co si sami shodili dvojcata - nejaky ACT - sranda je, ze ac je zakon verejny, firmy o tom nesmu mluvit a nesmi ani informovat zakazniky, ani ze tam ma US vlada pritup, ani ze se jim prave hrabali konkretne v jejich datech.

    Treba Yahoo se soudilo, aby to mohli zverejnit a udelali to, Google treba nedovolil US vlade hrabat se v tech datech online - jen na pozadavek - a nainstalovali jim LAN switche dop serverovny a kradli datata - od te doby ma google vse zaheslovane - ale CIA/NSA jim kradlai interni data - viz akce, jak fyzicky nicili LAN switche, ktere jim nepatrili - a DC o tom tez nesmelo mluvit - jen priznali ze tab byli lidi z tajne sluzby, ze na to meli povoleni - a ze nic dalsiho asi nesmi zdelit.

    To v CR je to jina, to prijdou na vesnici, nainstaluji stenice a sousedi vse napraskaji a vse demontuji ;-)
    8.8.2023 16:52 ^^
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    nejaky ACT - sranda je, ze ac je zakon verejny, firmy o tom nesmu mluvit a nesmi ani informovat zakazniky
    tak určitě, hlavně že je to nějaký ACT :-D sedmilháři
    8.8.2023 16:57 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Myslel patrne patriot act, ale prislo mi to taky vtipne. Tihle konspiratori z CR o konspiracich v US.
    8.8.2023 17:36 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Ne oni udelali PatriotAct ale pak kupa dalsich co se taky jmenovali ACT (kde co v USA se jmenuje nejak_ACT) - me k**** vazne nezajima znat presne kazdy US zakon vcetne cisla (ten zakon je jiny, ale byl po PatriotActu), bavim se zde s lidmi, co o bezkoncepcnosti ani politice nic nevi, neznaji zname kauzy- co treba HushMAIL ? Yahoo ale i Google - tihle 2 se soudili, ze o tom chteji mluvit verejne.

    Je mi uprdele zda mi verite nebo ne, nehodlam dokumentovat neco nekomu, kdo nic nezna a pak si to ani neprecte, tech kauz, bylo kupa, nekolik sluzeb kvuli toho skoncilo, ze nechteli lhat zakaznikum, jine se prestehovaly mimo USA ... tech kauz kde to presne vysvetlovali bylo ... proste v USA je ilegalni poskytovat cokoliv sifrovaneho jako placenou sluzbu, pokud to bude sifrovane, musi existovat master key a ten musi byt predan vlade USA ! - a to predem, pokud to neudelaji, dostanou navstevu ze porusuji zakon a ze to musi zmenit - cemu ale nezabrani, ze vam daji disk a vy si na to umistite TrueCrypt soubor - proto byl taky znicen a vyvojarum bylo vyhrozovano, nebot jej pouzival kde kdo a vyvojari odmitli dat zadni vratka do tohoto SW - tak vystrasili vyvojare, ti to zahodili a presunulo se to do jinych zemi, mimo USA - mozna na tom delaji stejni lide, ale uz ciste anonymne. - tedy ano ani windows sifrovani neni bezpecne pred vladou, ani MacOS/ios - maji k tomu pristup.

    Zde neni zdaleka vse, ale myslim, ze uz bych to nasel jen pomoci yandexu, nebot google dnes uz cenzuruje (kde je ta doba, kdy cenzuru striktne odmital), presto tam jsou nejake odkazy, co jeste zbyly: https://en.wikipedia.org/wiki/Hushmail

    USA ma imho kupu zabavnych zakonu, treba jste nikdy nebyl na uzemi USA, nejste jejich obcanem, nic jste u nich nescpachal, presto vas muzou odsoudit a zabit kdekoliv na planete - byla doba, kdy to byl zlocin vrazdy a statniho terorizmu, porad to tak sice je, ale uz ne v USA.

    Jeden ochrankar co makal v Thajsku rikal, ze jejich kolegy predpla nejaka skupina zlocincu - ciru nahodou to byla CIA - oni je postrileli ;-) - Thajska vlada s tim byla OK - ta po nich sla taky - zajimave bylo, ze si pro ne prijeli z USA - a to i pro ty, kteri v te dobe neli smenu, oni diky svoji hlouposti nastoupili do letadla, nebot se domnivali, ze kdyz v te dobe spali a nemeli smenu, ze jim nemuze nic stat - no a v USA jim vysvtelili, ze ti co nestrilei a ani tam nebyli se musi priznat a dostanou jen 2 roky a v 1/2 je pusti ... jeden se nepriznal, rekl ze tam nebyl a dostal 10 let - ti co strileli 20 ... ti co s nima neleteli samozrjme nic - jen nesmi do USA ;-) - prste nekteri se bali, ze by je soudili v Thajsku a nevedeli vubec o co slo, nebot o tom, ze to byli agenti CIA se dozvedeli az v USA - to ze je chtela postrilet i Thajska vlada se dozvedeli az po vezeni, kdyz jim to rekli lidi, co do toho vladniho specialu dobrovolne nesli - unest se je bali - nebot by je zatkla tajna sluzba v Thajsku - to je USA - Dot Com Iima taky zatkla vlada USA, ac vubec nebyl obcanem USA a ani tam nepobyval, SNowden je dlasi z priadu a onen Rusky obchodnik s daty byl z CR taky unesen do USA ilegalne, ale za pomoci CZ vlady

    Dale kazdy obcan USA musi v USA platit dane i kldyz tam nezije, proto kazda vlada, co s nima ma smlouvu posila 4x rocne vypisy vsech jejich transakci a to i mojich, pokud udelam jedinou platbu v USD - zakona vam rikat nebudu, mela vam to rict vase banka - FIO mi to rekla, nebot jsme ji zakazal zdelovat info o ucte - je to soucasti smlouvy a tak me informovali, ze dle zakona to muzi porusit a muzu zrusit ucet a prestehovat jej mimo CR - zvazuji dalsi ucty, jenze mi by se hodili v D nebo A - kvuli Klarma platbam - jenze k tem ma pristup kde jaky policajt v A a D ;-)) - takze mozna Holandsko (tam se jen tak nedostane CR, ale zase USA ano) a nebo Lucembursko - tam je vse OK, ti nerizkaji transkace ani EU - maji nejakou vyjimku, tak ani nebonznou vas prijem ;-) - mel jsme tam pracovat, tak jsme to resil, jak se tam dani, maji nejake ulevy kdyz je kontrakt max 1/2 roku, ale muze se prodluzovat - pak jsou nizke dane .... nizsi nez v CR - a musi se to dodanit v CR - jine zeme to poslou do EU a z tama to dostane CR - z Lucemburska ne ;-) - takze asi nemaji pristup ani na jejich bankovni ucty - imho danim v Rakousku, tam mam zdaneni kolem 51% vcetne soc. zdrav, etc - tedy platim vice nez v CR a tak v CR nic dodanovat nemusim - v CR ani neziji ;-) btw. Rakousko me treba chrani pres smirovanim ze strany USA, nejsou v NATO, ale obcas jsou tam vlady servilni, urady ale ne - ale v A si smiruje kazdeho A stat ;-) - jak rikaji v Rakousku, tady nemame organizovany zlocin a mafie, tady mame vladu a ta nesnese konkurenci ;-)) - btw Rakouska vlada neskryva k cemu ma a nema pristup, treba zaznamy z dalnic musi mazat a police k nim ma pristup jen na povoleni soudu - na konkretni pripada nesmi hledat neco jineho - ilegalni dukaz. v USA je sledovan kazdy, nad kazdym mestem letaji neustale drony a vse toci, maji pristupy ke kamream, a sleduji mobily -

    Jo v CR maji CIA/NSA vsechny nahrane mobily, vsechno trasovani a zaznamy z kamer z dalnic a nekterych velkych mest, treba z Prahy - a aby neporusili GDPR - tak to replikuji do Holandska - a tam maji lidi z USA - kteri k tomu maji pristup - zda maji vzdaleny pristup i z USA, netusm, podle me ano, formalne tvrdi, ze ne - proto je taky treba vyhodit vsechny US vojska z uzemi EU ;-)
    8.8.2023 17:43 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Husty. A beres neco na to? Spousta veci ze jako US obcan nezijici v US musis platit v US dane jsou fakta ale ve tvem podani to zni jako konspirace. No a pak tady mame sekci bludu o tom jak NSA ma nahrane vsechny mobily v CR… beres na to neco nebo te plati za tohle kopejkami?
    Max avatar 8.8.2023 17:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    To, že o nich nevíš, neznamená, že po tobě nejdou :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.8.2023 18:47 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    No ja totiz jako obcan CR dane v CR platit nemusim - dokonce vubec, nebo jen dodanovat zbytek - a vlada CR nevydira zadnou zemi, se kterou nema smlouvu, ze jim ma vse posilat - jako zkusit to muze a poslou je nekam ;-) - USA na to silu maji a regulerne vydiraji cizi zeme.

    V USA je to dokonce tak, ze ne ze dodani zbytek, ale obcan USA plati dane v EU, kdyz zde pracuje a zaroven z toho vseho znova plati dane v USA - kdo dane v USA neplati je amik co zije ve Vietnamu, penize dostava na ruku a uklada je do zlata - coz je tam bezna vec - USA nenvidi, nebot mu tam znemoznili pracovat - postavil se va universite vydirani marxistu a ma dozivotni ban makat na jakekoliv skole v USA - samozrejme nikym nevyrceny a tichy ban - dle zakona nic takoveho neni mozne, prakticky to tak je - takze USA po nem sice muze neco vymahat, ale barak i pozemek ve VN vlastni jeho manzelka - on tam nemovitost vlastnit nemuze, bankovni ucet nema a tak mu nemaji co zabavit - takze zadne dane neplati - a to tam uci anglictinu na universite - je to imho lingvista a ucil lingvistiku na US universite na vedecke urovni - uznavam, obor na h*** v tom VN je mnohem uzitecnejsi ... btw ja ucil Anglickou konverzaci ve Vietnamu uplne zadarmo - meli tak hezke devcata ;-))
    8.8.2023 19:08 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Az na to ze o zdanovani existuje mezi CR a USA oboustranna dohoda a zdanuje se dle te dohody. Spousta civilizovanych statu ma dohodu o zamezeni dvojiteho zdanovani.
    9.8.2023 10:45 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tu má léta uzavřenu USA i s Vietnamem.
    9.8.2023 10:41 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Jak se administrátoři fakult v USA dozvědí o nevyřčeném a tichém banu, aby jej náhodou neporušili?
    8.8.2023 16:56 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Pokud mas na mysli patriot act tak na zaklade neho te vlada muze zavazat k mlcenlivosti. Tohle je ale naprosto bezne vsude ve svete, policie te muze pozadat v ramci probihajiciho vysetrovani o mlcenlivost. A pokud jde o narodni bezpecnost tak i v CR te muzou zavazt mlcenlivosti i po ukonceni vysetrovani. Jedna z firem co mam dela security reseni a poskytuje security sluzby a reknu to bez poruseni NDA ze do tohodle vidim vice nez ty. Koukej na min americkych filmu a serialu. Jo a jinak ufouni nejsou v area 51 ale jsou v area 73.
    8.8.2023 14:48 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Nebylo to na zaklade prikazu, bylo to na zaklade “pratelskeho pozadani”. Vtipne jsou vymluvy tyou ze ty domeny porusovali nejake ustanoveni podminek sluzeb, x let to nevadilo a pak ze dne na den to vadi. Ja bych cekal ze minimalne bude nejake predbezne rozhodnuti soudu o blokaci domen, ale vime jak to dopadlo. CZ domeny nemam od dob prvniho Turisu protoze jakkoliv je Turis roztomile dilo, nevidim duvod proc by melo byt financovano z domen. Taky se mi nelibi tajnosti kolem seznamu domen, spousta vymluv proc to nechteji a nedaji.
    Jendа avatar 8.8.2023 23:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    CZ domeny nemam od dob prvniho Turisu protoze jakkoliv je Turis roztomile dilo, nevidim duvod proc by melo byt financovano z domen.
    Zajímavé je, že cena .cz domény se nijak nevymyká běžným cenám TLD, i po přepočtu na kupní sílu. Co se financuje z těch ostatních domén a to ti nevadí?
    8.8.2023 23:43 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Myslis treba v pakistanu? Ne, nevadi. Pokud myslis treba .com domenu a Verisign tak tam se financuji projekty ktere ciste souvisi s domenami, treba RDAP.
    10.8.2023 18:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Proruske dezolatske srace, o jejich domenach se tu bavime, bychom meli strilet, ne jim blokovat domeny, s tim se da souhlasit. Zase na druhou stranu, strileni proruskych dezolatskych sracu neni v kompetencich CZ.NIC, takze proste delali to nejlepsi, co delat mohli. Palec nahoru pro CZ.NIC.
    10.8.2023 19:29 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    A jo, za komunistu byl z tebe urcite zapaleny soudruh a v tom horsim pripade stbacka svine. Nic ve zlym, ale demokracie je i o tom ze nekdo muze mit jiny nazor a ne ze ho nejaky nymand chce zastrelit.
    11.8.2023 12:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    kolaborace s nepritelem neni nazor, ale kolaborace s nepritelem
    10.8.2023 20:07 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    A to je ten problem, oni nejsou prorusti ;-)) oni nekritizuji RF, ale CZ - nebot jsou pro cesti a vadi jim situace v CR/CZ

    Ale jsme pro zakon ala FARA - zadne pol neziskovka ani halir ze statniho ropcorctu, ta ktera bude financovana ze zahranici bude oznacena jako zahranicni agent, vsechny platby transparentne - i pokud pujde pres vice bank, pokud se to bude kryta, pak se takovy dar zdani 100%, statni zamestnanci budou mit prisny zakaz se s takovou organizaci schazet, pokud tak budou chit ucinit, musi o tom predem informovat a musi informovat, o cem se tam jednalo ! - pokud tak neucinni, stihani jako trestny cin, pri odsouzeni vyhazov ze statnich sluzab a zakaz tam dale pracovat, pri zavaznem poskozovani zeme az vezeni - vycisleno to bude financne.

    Tohle treba plati v USA, Izareli, par let i v RF a castecne i v Madarsku - ale oni to nejak zmirnili, nebot na ne tlacila EU, ale pro CR, kdyz mame za vzor ty USA - tak US zakon FARA 1:1 - a zatocime se vsemi temi kolaboranty s cizimi mocnostmi, padni komu padni, je mi vazne uprdele, pokud nekdo poskozuje zajmy CR ve prospech RF, USA, EU nebo Martanu - zatrzeno to ma byt vsem - i tem co poskozuji zajmy CR v ramci Ukrajiny - takze sup sup, nakup nejlevenjsiho plynu, uranu etc. kdyz nam nevadi takova teroristicka prdel jako SA, tak name nemuze vadit ani RF - nechapejte me zel, pokud nam plyn doda levneji Francie, postavi nam levnejsi Atomove el. a bude dodvat palivo levneji nez RF a kdokoliv jiny, berem to od Francouzi, jenze oni ted prisli o MALI, prijdou i o jine Africke zeme a prys Mali spolu s RF dodvali do EU 46% uranovych palivovych tyci - do RC je to 100%, nebot westinghouse nam svymi tycemi malem vyhodil rekator do zvduchu, pry to byly hezke prskave "vanoce", ze pry to technici jeste nevideli, pak se to iz korustilo, tak to neslo ani vyhodit a z dodcasne odsatveneho rektoru na test se stal malem travel odstaveny rektor po havarii - pote technici reportovali tenhle problem a rekli, ze uz se to nikdy nebude opakovat a tenhle westinghouse shit se tam uz proste nespusti - maji na to pravomoce, maji vice pravomoci nez vlada CR a navrch muzou na veline zastrelit kohokoliv, kdo by tam delal bordel a dobrovolne neodesel pryc. Pol. natlak by se resil imho mezinarodne a mohlo by to dopadnout i tak, ze by nam mez. agentura pro at. energii zakazala provozovat jaderne rektory na nasem uzmi. anjems eRF, ktere by na ne mohlo kaslat, presto nekasle - chteji totiz vyvazet ty svoje VVR - coz jsou jedine moderni rektory na svete, nebot vsichni ostatni zastavili vyvoj, takze i Hitachi v JP dnes isntaluje VVR v Licenci, i ta Fr Arriva, dokonce i Korejci a Cinani meli svoje pidi a pak je zavrhli a nahrdili VVR, ale Cina do dela dobre, budeje male at. el. s malymi turbinami - tedy kdyz ji potrebuji odstavit, maji 10 dalsich a neni problem.

    Imho pokud je nejaky jsoud z horni dolni prosusky a ma doma RF valjky, tak je to jeho problem, nebot nema na nic vliv, ale pokud je premier nebo vysoky urednik CR pro USA/EU/UA a kdo vi co jeste, tak je to velky problem - nebot ma byt jen a pouze Pro_CESKY - za to je imho placen z dani obcanu CR, aby hajil jejich zajmy, ne zajmy nejake jine mocnosti ci jeho kamarada mafiana a kmotru
    11.8.2023 12:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    pro USA/EU/UA a kdo vi co jeste, tak je to velky problem - nebot ma byt jen a pouze Pro_CESKY

    EU jsme my a USA a UA nasi spojenci, retarde
    xkucf03 avatar 8.8.2023 22:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    +1

    Stávající věci ještě v .cz nechám, dokud to bude fungovat, ale záložní a nové domény už jsou jinde.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Gréta avatar 10.8.2023 12:27 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    +1, ta neziskova už nedůvěryhodnou zustane napořád :D :/ :D :/ je to uplně stejný jako v pohádce Byl jednou jeden král: 'včera lidem sebral sůl, zítra jim třeba bude holit hlavy' hele, noa holt jim nejde věřit, že když se jednou snížili k podílení se na státní cenzuře, že se podobnýho nezákonnýho chování nedopustěj někdy znova a z podobně pochybnejch duvodů a holt je nejlepčí rychle rychle vod těch politicky angažovanejch pitomů z CZ.NIC utýct co nejdál :D :D :P ;D

    ..dobrej příklad je web dfens-cz.com, kterej třeba figuruje na černý listině politický neziskovky 'Evropské hodnoty' homosexuálního pornoherce a blízkýho spolupracovníka Markéty Pekarový (hele zdroj :P :P), pana soudruha Jakuba Jandy. Naštěstí moudrej pan dfens eště dáávno před všim timdlectim řáděním staronovejch komunistů přešel na .com, takže na něj uchyláci z neziskovek nemohli. Ale mužeme si bejt uplně klidně jistý, že kdyby měl dfens českou domenu, by ho tidle úchylové 100% zcenzurovali taky :D :/ :D :/

    8.8.2023 14:23 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    USA, NL a D budou cloudy Google a MS
    8.8.2023 19:26 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Kazdopadne znova zopakuji me tvrzeni, ze kdyz CZ.NIC porusilo sitovou neutralitu i zakony CR jednou, muze to udelat kdykoliv a tak neni bezpecne mit CZ domenu - dneska to udajna hybridni hrozba a ze se vlade nelibilo, ze ji kritizuje, zitra to bude erotika, pak alkohol, pak ze prodava maso a nakonec ze firma neni dost LGBTQ+++ a neni dostatecne zelena, takze ze ji z karbonovych duvodu bloknou taky - hele mi staci, kdyz to udela firma jednou, pak vim, ze uz to udela servilne kdykoliv.

    Dostal sef CZ.NIC za tohle protizakonne chovani padaka ? - asi ne ze.

    Imho pokud by mi volala nejaka vlada, ze ji mam dat firemni informace, tak to neudelam a nahlasim to bezpecakum, i kdyby mi rekli ze mam neco odstavit - nas* soudni povoleni a vyridte si to s firmou, az mi vedeni firemy da tiket, ze mam neco udelat, tak to udelam, do te doby me nezajima ani soudni prikaz (ten musi byt na firmu ne na me ;-), pravbnmik pak rekne na co maji pravo a presne to napise do tiketu - a presne to a nic vice dostanou - a poslou tam nekoho, kdo mluvi jinou reci nez policie ;-)

    Jednou se jeden mestak domahal pristupu do firmy, ze videl nejake auto tam sptachat prestupek, ale vime jak, nemel nic - nikam jej nepustili a jeste jsme si delali srandu, zda ma povoleni vstoupit na Finskou pudu - vedel prd, jaky je rozdil mezi konsulatem a honorarnim konsulatem ;-)) - Finsky znak a Finske vlajky tam vlaly ;-)) - ale po telefonatu na centralu mu rekli, ze ma okamzite odejit, jinak bude pruser jak mraky - a ze se ma omluvit, ze doslo k nedorozumeni ;-) - mysleli si ze vstoupil na skutecnou ambasadu - rikal, ze je tam ochranka i nejake sekretarky - asi myslel recepci - no i bez toho vtipku by jej nikdo nikam nepustil ;-)
    8.8.2023 19:39 kozak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    O tom jestli byl porusen zakon rozhoduji soudy. A neni znamo, ze by nejaky soud konstatoval poruseni zakona ze strany CZNICu :-) Ergo kladivko placate nesmysly :-D
    8.8.2023 20:41 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tak hele CZNIC, nám se nelíbí pár domén, něco s tím udělejte...

    Tak jo, okamžitě je zablokujeme, žádný soud sice nerozhodl, ale že jste to vy... :-)
    8.8.2023 21:03 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tady bude zase nablito. Cznicu ty domeny x let nevadili, pak prijde ourada a zrazu porusuji #17. Ze se drzitel domeny muze u soudu x let domahat odskodneni je smutne. Blby je ze cznic drzi monopol na ceskou narodni domenu a nikdo s tim nic neudela. Takze za me at si cznic polibi s turisem i svevolnym rusenim domen prdel a at si to tam dela jak chce. Nastesti pro me jsem CZ domeny zrusil jiz v dobe prvniho turisu.
    Jendа avatar 8.8.2023 23:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    pak prijde ourada a zrazu porusuji #17
    Tak hlavně přišla ta skoro-sousední mocnost se svými speciálními operacemi.
    Blby je ze cznic drzi monopol na ceskou narodni domenu a nikdo s tim nic neudela.
    A jak by to mělo vypadat? Ostatní domény jsou nějak nemonopolní?
    xkucf03 avatar 8.8.2023 23:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše CZ.NIC a cenzura internetu
    Tak hlavně přišla ta skoro-sousední mocnost se svými speciálními operacemi.
    A co tak hrozného bys čekal, že by se stalo, kdyby k té cenzuře nedošlo?

    Lidi tady měli třicet let na to, aby se naučili žít ve svobodě a demokracii a rozhodovat se sami za sebe. Jestli nás jako společnost ohrozí to, že někdo vyvěsí na nějakém webu nějaké nesmysly nebo „dezinformace“, tak to asi celé selhalo a nemá zřejmě smysl pokračovat současným směrem. Zejména pokud by mělo záležet na koncovce domény v URL (adresy s koncovkou .cz jsou děsný problém a musí se zcenzurovat, zatímco .com, .org a jiné neřešíme)

    Já to beru tak, že v lepším případě nějaký bezradný chudák přispěchal s kyblíčkem vody k velkému požáru a chrstnul to tam, aby měl pocit že aspoň nějak pomáhá (bohužel nadělal víc škody než užitku, ale to nebyl jeho záměr). A v horším – to byla prostě příležitost ukrojit další kolečko salámovou metodou a zase o něco víc omezit svobody občanů. I v tom lepším případě je poměrně děsivé, že selhalo víc lidí (nebyl to jeden hysterický/labilní jedinec), kteří jednali ve shodě a nikdo z nich to nezastavil.
    A jak by to mělo vypadat? Ostatní domény jsou nějak nemonopolní?
    Šlo by to postavit na blockchainu… nicméně to jednak pro národní doménu moc není a jednak vzhledem k povaze DNS by to stejně moc nepomohlo, protože někdo by musel provozovat ty kořenové DNS servery a hlavně by záleželo na tom, jaké kořenové servery si jednotliví uživatelé nastaví (což by asi nedělali sami, dělal by to někdo za ně a ten by mohl cenzuru zařídit… naopak pokud by to lidi zvládali sami, tak by už dnes mohli nasměrovat svoje počítače na kořenové DNS servery nějakého svobodného CZ.NIC2, který by zrcadlil původní obsah a vracel by do něj domény, které zcenzuroval CZ.NIC1).

    Podle mého by to tedy mělo stát na právu a dohodě mezi státem a správce domény, kterou si nikdo nedovolí porušit (ani pod záminkou zdrogovaných pedofilních teroristů rozjíždějících třetí světovou pomocí jaderných a chemických zbraní) a která zaručí, že správce domény bude řešit technickou stránku věci a nebude se do toho tahat politika a neomezí se svoboda slova.

    P.S. blogový zápisek k tématu: CZ.NIC selhal a cenzuruje domény (25. 2. 2022)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 9.8.2023 00:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu
    A co tak hrozného bys čekal, že by se stalo, kdyby k té cenzuře nedošlo?
    Na vrábelovských demonstracích by bylo o epsilon lidí víc a vláda by na základě dojmu z veřejného mínění pomohla Ukrajině o epsilon méně. Výsledkem by byla o epsilon větší pravděpodobnost, že Ukrajina prohraje a Rusko si nenatluče hubu dostatečně, takže bude pokračovat ve žraní Evropy. Někdo by zase mohl říct, že ta cenzura domén naopak lidi radikalizovala, ale já si myslím, že by si vždycky našli něco jiného.
    Zejména pokud by mělo záležet na koncovce domény v URL (adresy s koncovkou .cz jsou děsný problém a musí se zcenzurovat, zatímco .com, .org a jiné neřešíme)
    Taky je to gesto, podobně jako když si lidi dávají do ikonky na sociálních sítích nebo pověsí do okna ukrajinskou vlajku. A vyvažuje to vrábelovy demonstrace a ruské trolly na internetech (důvody v předchozím odstavci). S com a org nejde technicky nic dělat pokud nechceš mrvit DNS na straně resolvingu (což už teda u nás tři úřady (MF, SÚKL a nejnověji SZPI) dělají).
    Podle mého by to tedy mělo stát na právu a dohodě mezi státem a správce domény, kterou si nikdo nedovolí porušit (ani pod záminkou zdrogovaných pedofilních teroristů rozjíždějících třetí světovou pomocí jaderných a chemických zbraní) a která zaručí, že správce domény bude řešit technickou stránku věci a nebude se do toho tahat politika a neomezí se svoboda slova.
    Na Rootu byl zajímavý protipříklad: mají vypínat domény kde běží C&C botnetu? Domény co distribuují spam a malware? Phishing? No a protože mají v podmínkách explicitně že vypínají phishing, což je spíše „sociální“ než technický útok, tak se pod to rozhodli zařadit i „sociální“ útok pomocí aeronetů.
    xxxs avatar 9.8.2023 06:51 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu
    "Na vrábelovských demonstracích by bylo o epsilon lidí víc" - %pool dementov nenarastie zlepsenim siete, iba sa zlepsi ich zachyt. a cenzura je svinstvo, nech sa to snazi zaobalit kto chce a ako chce.
    xkucf03 avatar 9.8.2023 21:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    A za jak dlouho podle tebe demokracie začne fungovat, když třicet let nestačilo? Nebo funguje jen, když se neděje nic zvláštního? Nebo směřujeme k osvícené diktatuře?

    Já s tím mám problém z principu. Ono totiž i kdyby takový zásah proti svobodě slova krátkodobě nebo v tomhle jednom případě byl prospěšný (ani to si nemyslím), tak to má i dlouhodobé dopady a souvislosti. Pokud připustíme, že vláda může regulovat občanům přísun informací a rozhodovat o tom, kdo smí s kým komunikovat a co, tak pak vláda manipuluje veřejným míněním potažmo výsledky příštích voleb – v nich sice budou hlasovat občané, ale na základě toho, co jim předchozí vláda řekla, že si mají myslet. Kdo se jednou dostane k moci, vyhraje jedny volby, ten pak ovlivňuje i výsledky těch následujících. Takový systém bude nevyhnutelně degenerovat.
    Na vrábelovských demonstracích by bylo o epsilon lidí víc a vláda by na základě dojmu z veřejného mínění pomohla Ukrajině o epsilon méně.
    Pokud se někdo přiklání k Rusku, tak to nebývá až tak tím, že by si myslel, že je Rusko skvělé, ale je to protestní reakce na znechucení úpadkem Západu a neschopností současné vlády. Není to zrovna dvakrát moudré, to asi nemusím říkat, ale je to celkem lidské a předvídatelné chování. Současná vláda, EU a vlastně celý Západ prokazuje nulovou sebereflexi a nezájem o tyto lidi. Ty „dezinformační“ weby jsou až důsledek, nikoli příčina – jejich autoři pouze vytušili díru na trhu, a začali se zajímat o lidi, o které se jejich vrchnost nezajímá.

    Tenhle problém by mohla korigovat média a hledat řešení a smír ve společnosti – ale média dělají pravý opak a rozdělení společnosti ještě prohlubují a těží z něj. Novináři dlouhodobě a s radostí píší o voličích určitých stran (které nemají rádi) jako o nevzdělaných vidlácích bez maturity a často nezaměstnaných. I kdyby to nakrásně byla podle nějakého demografického průzkumu pravda, tak cpát to lidem znova a znova v novinových článcích není vůbec k ničemu dobré. Takový průzkum může být užitečný tak na katedře demografie nebo politologie nebo na stranickém sekretariátu… ale v celostátním deníku to přispívá jen k bulvarizaci a rozdělení společnosti. Novináři v tomhle kurzu vesele pokračují a kromě těch nevzdělaných venkovanů teď vše, co se jim nelíbí, spojují s Ruskem (v menší míře pak s Čínou).

    Pokud budeš těm lidem ze všech stran cpát, že jsou určitě agenti Ruska, tak hrozí, že se jimi nakonec stanou. Paradoxní je, že „elity“ se snaží o diverzitu a inkluzi kdejakých divnolidí a cizinců, ale na svoje vlastní lidi s jiným názorem nebo z jiných poměrů kašlou – ty do svého světa začlenit odmítají, naopak se je snaží vystrnadit mimo „slušnou společnost“. Přirozeně to směřuje to k tomu, že tito lidé začnou fandit jinému režimu než tomu svému (protože ho nepovažují za svůj a on je nepovažuje za svoje lidi) nebo se to jednoho dne převáží a z šikanujících se rázem stanou šikanovaní.

    Sice by se toho dalo nějakým sadistickým způsobem využít a těžit z toho, ale mě prostě žít v takhle rozdělené společnosti netěší – a to bez ohledu na to, jestli se k moci dostanou „jedni“ nebo „druzí“.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 9.8.2023 21:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    A za jak dlouho podle tebe demokracie začne fungovat, když třicet let nestačilo?
    Já to nevidím jako problém nějakého přechodového stavu - takže možná nikdy.
    Nebo funguje jen, když se neděje nic zvláštního?
    To mi spíš řekni ty, ne?
    tak pak vláda manipuluje veřejným míněním potažmo výsledky příštích voleb
    Ta druhá možnost je že veřejným míněním a výsledky voleb (zde) manipuluje zahraniční vláda, ale to taktně přehlížíš.
    Pokud se někdo přiklání k Rusku, tak to nebývá až tak tím, že by si myslel, že je Rusko skvělé, ale je to protestní reakce na znechucení úpadkem Západu a neschopností současné vlády.
    Myslím že minimálně část bude mít ten problém vždycky, i když bychom měli skvělou vládu (podívej se kolik lidí říká že se „za komunistů měli líp“ i když to podle naprosté většiny objektivních měřítek není pravda)…
    Není to zrovna dvakrát moudré, to asi nemusím říkat, ale je to celkem lidské a předvídatelné chování. Současná vláda, EU a vlastně celý Západ prokazuje nulovou sebereflexi a nezájem o tyto lidi.
    …ale naprosto souhlasím s tím, že vláda nedělá dostatek a je neschopná. (Fiala měl skvělou možnost ukázat, jak byl Babiš neschopný, a ukázat, jak se to dělá správně a být za hrdinu - no a moc to teda nevylepšil)
    xkucf03 avatar 9.8.2023 22:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Ta druhá možnost je že veřejným míněním a výsledky voleb (zde) manipuluje zahraniční vláda, ale to taktně přehlížíš.

    Ne, druhá možnost je, že občané posoudí informace z různých zdrojů a udělají si vlastní názor. Občané mají vlastní rozum a pokud je dokáže oslovit spíš cizí vláda a nějaký pochybný web než jejich vláda a oficiální média, tak je v první řadě něco špatně s tou naší vládou a našimi médii.

    Současná vláda má na svojí straně prakticky všechna velká média, Českou televizi, Rozhlas, Seznam zprávy, většinu ostatních novinářů… Když chce premiér nebo jiný člen vlády něco říct lidem, tak, i kdyby to byl sebevětší blábol, je kolem vždy dost novinářů, kteří před něj strčí mikrofon a kameru a doručí jeho názory masám. Jestli ani s těmito možnostmi a s touto mediální podporou současná vláda nedokáže oslovit lidi (resp. neosloví tak velkou část, že to má nějaký relevantní dopad), zatímco nepříliš atraktivní cizí režim a nepříliš důvěryhodné webové stránky je oslovit dokážou, tak je mi líto, ale to je totální neschopnost této vlády, nic jiného.
    Myslím že minimálně část bude mít ten problém vždycky, i když bychom měli skvělou vládu (podívej se kolik lidí říká že se „za komunistů měli líp“ i když to podle naprosté většiny objektivních měřítek není pravda)…

    To vzpomínání na komunisty je ve skutečnosti vzpomínání na mládí a týká se starších lidí – vzpomínají na to, jak byli mladí, zdraví, zažívali různé věci poprvé, bavili se, studovali, zakládali rodinu atd. Postupně to mizí, KSČM dokonce vypadla z parlamentu – jestli se jí ještě někdy povede překročit 5% hranici, je otázka, ale svoji největší slávu má už za sebou.
    …ale naprosto souhlasím s tím, že vláda nedělá dostatek a je neschopná. (Fiala měl skvělou možnost ukázat, jak byl Babiš neschopný, a ukázat, jak se to dělá správně a být za hrdinu - no a moc to teda nevylepšil)

    OK
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.8.2023 13:08 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Současná vláda má na svojí straně prakticky všechna velká média, Českou televizi, Rozhlas, Seznam zprávy, většinu ostatních novinářů…
    Tady nejsi v Rusku. To, ze maji media nejakej bias, jeste neznamena, ze vlade odrikaji kdejakou kokotinu. Nehlede na to, ze jsi ze seznamu vynechal treba iDnes pana nemajitele a dnes nepredsedy vlady. Nebo Prima News, ktera se vyziva v gaslightovani v liberalnich (nebo neoliberalnich, nebo kolik uz to ma neo) tematech.

    Nicmene existuji tu media, kde vedoucimu kolotoce nekdo obcas nekdo preda igelitku s prachama, nebo jejich majiteli sponzoruji nakladatelstvi. Takova pak pisou primo pro ouska ctenaru podle zadani darce. Tem klasicka novinarina nikdy nemuze konkurovat.
    10.8.2023 13:14 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    No prave, nebot v tom Rusku vlada vsechna media na svoji strane nema ;-)) - TV a 2 internetove - zbytek nema a navrch kde kdo tam cte blogy na telegramu ... a RF je tak velka, ze to ani nema sanci ohlidat ;-)) Plno Rusu ani nevi, ze maji presidentsky system a ze je presidentem nejaky Putin ;-)) a to myslim smrtelne vazne, proste je zajima, kolik maji ve statu krav a kdy se jim narodi tele, kdy maji zasit a sklidit a jake je pocasi ;-)
    Gréta avatar 10.8.2023 13:21 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Tady nejsi v Rusku.

    nóó zhledem k tomu že putinova dohoda s yandexem se velice podobá dohodě fialova režimu s politicky angažovanou neziskovkou CZ.NIC hele, by sem si tak jistá že jakože nejsme 'rusku', nebyla :P :P

    10.8.2023 13:30 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Akorat tady se nebavime o nejake cenzure, ale o kvalite novinariny. Tak tahni do spravneho vlakna.
    Gréta avatar 11.8.2023 12:18 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Akorat tady se nebavime o nejake cenzure

    nešiř dezinformace, dezoláte :D :D celý todlecto vlákno je vo nezákonný cenzuře který se dopustili soudruzi z neziskovky CZ.NIC :P :P

    ale o kvalite novinariny

    jj, taky sem čekala že v reakci na nezákonnou cenzuru zpravodajskejch webů budou novináři reagovat podobně jako když třeba politici prosadili 'náhubkovej zákon' nebo když slováci protlačili svuj 'tiskovej zákon', a kdy se třeba jakoby naprotest tiskli noviny s prazdnou titulní stránkou hele :D nicmeně, poloviční cenzrua jim asi tak ňák vadila víc než tadle cenzura totalní noa mužem s uplně čistým svědomím říct, že novináři selhali jako tamten hlídací pes demokracie a stejně i jako za minulejch totalit jeli čistě provládní dezinformační narativy :D ;D

    11.8.2023 15:14 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Uvedomujes si, ze ten tvuj nahodne vygenerovany argument odporuje tvrzni, ze "vetsina novinaru jde na ruku vlade", ktery jsem rozporoval. :-)

    Gréta avatar 11.8.2023 15:56 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    a uvědomuješ si ty, že se bavíme vo 'náhubkovejch zákonech', který se řešili před +15 rokama?? :D :D to že se novináři v podobný nebo horší situaci teďko najednou chovaj ňák jinak je spíš navopak dukazem že je s nima dneska něco špatně :D :P :D :P

    11.8.2023 16:07 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Ne, bavime se o Frantove argumentu, ze "vetsina novinaru pise to, co chce vlada".
    Gréta avatar 11.8.2023 16:26 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    ttssss zase šíříš dezinfo, tendle argument se přece jako s dávnejma protestama novinářů proti náhubkovejm zákonum vubec nevylučuje, spiš ho to navopak potvrzuje páč poukazuje na rozdilnej přisup novnářů k cenzuře tenkrát a dneska :P :P

    11.8.2023 17:26 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Ma nakou stupnici jak maji novinari reagovat na zabanovani par domen, zmenu povinnosti OCTR v podavani informaci, etc? Nebo to hazis random.

    Ale v jednom mas pravdu, tohle dilema se nevylucuje vubec s nicim, muzes ho frknout kdykoliv, kamkloliv, takze na odvedeni pozornosti dobry, ale jinak k nicemu.
    Gréta avatar 11.8.2023 19:08 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    jak maji novinari reagovat na zabanovani par domen

    tim myslíš spíš jak maj jako novináři reagovat na státní cenzuru, žejo?? ;D :P nóó minimalně podobně jako reagujou na tu russkou nebo čínckou, ale zhledem k tomu že se jim todlecto dělo přímo doma a postihovalo to jejich kolegy a brzy by mohlo postihnout i je samotný, nóó by sem čekala že budou reagovat vo moc víc akčnějc :D :/ :D :/

    11.8.2023 20:20 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Chtel bych te upozornit, ze ackoliv to rozhodnuti CZ.NICu bylo u soudu napadano, tak mestsky soud rozhodl, ze se nejednalo o zasah statu. Takze lzes rovnou dvakrat (zaprvy ona cenzura nebyla ani nezakonna, ani statni). Dva dny zpatky vam pak NSS zamitnul i kasacni stiznost. Takze predpokladam, ze tvoje nadeje se ted upina k ustavni stiznosti, nebo si budes muset stezovat u Evropskeho soudu (ale s tvym vztahem k EU mi to prijde komicky).

    Jo a oprav si paticku dezinformatore, prekvapko se nekonalo. (Ne ze by na tom zalezelo, protoze pruser je, ze ho i jmenovat chtel)
    Gréta avatar 11.8.2023 22:15 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Chtel bych te upozornit, ze ackoliv to rozhodnuti CZ.NICu bylo u soudu napadano, tak mestsky soud rozhodl, ze se nejednalo o zasah statu. Takze lzes rovnou dvakrat (zaprvy ona cenzura nebyla ani nezakonna, ani statni). Dva dny zpatky vam pak NSS zamitnul i kasacni stiznost.

    a ty si fakt třeba jako myslíš, že disidnetni v russku nebo číně, co narazili na tamní pojetí 'svobody slova', se jakože u jejich soudů mužou dovolat spravedlivýho a nezaujatýho rozhodnutí?? nemyslíš že když se ňákej režim dopouští cenzury, ať už to je v russku, číně nebo tady u nás v čechistánu :P :P, že se asi taky jenom těžško mužeš domoct práva u soudu, páč když má režim pod palcem novináře, ISP, svazácký organizace např. mladý piráctvo :P :P, policajty, neziskovky, kulturu, sport, etc že má pod kontrolou právě rovněž i soudy?? :D :D

    si budes muset stezovat u Evropskeho soudu (ale s tvym vztahem k EU mi to prijde komicky).

    proč?? jen ať se jako ty hnusný pavoučci zavřený ve sklenici hezky požíraj navzájem :P :P noa zadruhý, to určitě bude pro všecky zučastněný víc lepčí, než kdyby sme museli aktivovat článek 23 lzps a vzit to tady z jedný vody načisto ;D ;D Napadá tě ňáký jiný lepčí řešení co dělat, když se lidi nemužou domoct svejch ustavních práv legální cestou, ie. vymoct dodržování članku 17 lzps?? :D ;D

    o a oprav si paticku dezinformatore, prekvapko se nekonalo. (Ne ze by na tom zalezelo, protoze pruser je, ze ho i jmenovat chtel)

    je samozdřejmě sranda vidět tě fňukat nad komoušema přímo u ustavního soudu ale současně agitovat, že se jakože nicky žádný cenzury nedpustili, páč to řek soud :D :D ....soud stejnýho režimu, kterej vobsazuje židle ustavního soud toudle a podobnou rudou špínou :D

    btw houby s voctem, pávek ho navrhnul, senátem už tvuj soudruch fremr prošel noa jmenování nemusí bejt žádná velká veřejná akce na hradě, slib moch soudruch soudruhoj pak složit klidně někde na záchodcích, co my víme, samotný menování je už jenom +- formalita :D :D

    A fremr neni jedinej, už to buble i na soudruha přecedu baxu, že možná asi dejme tomu třeba snad jednoho diverzanta co utek za kopečky taky vomylem připravil vo majetek, stejně jako to ďál jeho druch ve zbrani, karierní rudý čuně fremr :P :P ..takže vodkaz možná vyměnim, ale text uplně klidně mužu nechat stejnej :D :D

    11.8.2023 22:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Aha, takze hlavou ustavniho poradku je Greta, a plati jen to co rekne, ze plati. Tak to je pak tezka debata... (Jinak nad nicim nebrecim, kdyby bylo po tvym, tak by ustavnim soudcum muselo byt do 45 let, ale to by byla progrese, ze ktery by se konzervativci jako ty realne posrali.)
    Gréta avatar 11.8.2023 23:16 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    žádná gréta, članečky 17 i 23 lzps hovořej celkem jasně a maj věčí pravni silu než nějaký tajný a možnáže dokonce i neoficiální nařizení ministerstva vnitra vypnout ty a ty weby, cenzura taky nebyla nazakladě žádnýho zákona, takže nám zbejvá že byl porušenej članek 17 lzps 'cenzura je nepřípustná', ale hold se zdá že pro stádo čechijskejch voveček už jakože zase přípustná je, když je jim lhostejný že byly vokradený vo jedno ze svejch zakladních práv a dokonce se dneska najdou i různý anonymní agitátoři, který tady tomu tleskaj :D

    kdyby bylo po tvym, tak by ustavnim soudcum muselo byt do 45 let,

    tak určitě existuje spousta schopnejch pravnich experťů, který se s tim minulým komunizmem nezapletli, nicmeně neni velký překvápko, že vokolo rudýho agenta pávka nebo jeho loutkovodiče, tý ruSSký gazpromácký filcky koláře, jich zrovna moc nebude :D ;D

    11.8.2023 23:58 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Jasne, a o tom, ze nastal cas na clanek 23 rozhodne Greta. To ses moc neposunul.
    Gréta avatar 12.8.2023 11:34 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    ne, budem čekat až totalitní vláda oficiálně vyhlásí že se už muže začít protirežimním vodbojem /s

    viz ten polskej vtip na tema proč v čechii nebyl za druhý světový vodboj?? páč to bylo zakázaný :D :D (což neni pravda, vodboj tady byl nicmeně čechistán nedokázal včas skratovat ruzný vojencký policejní rozvědkový archivy který se pak dostali do rukou náckům, byli sme nejdýl vokupovaný uzemí, s německou dobře informovanou a znalou mistních poměrů sudeťackou pátou kolonou a vodboj byl často tvrdě a efektivně potlačovanej a spousta lidí za republiku umřela. Ty umřelý lidi sou myslim hlavní přičina, proč se zdá že je v čechistánu dneska spousta různejch bezpáteřních krys, co si protlačujou třeba právě všecky ty různý nezákonný cenzury v zajmu ruznejch divnejch pochybnejch cilů. Vono těch krys je uplně stejně jako v jinejch zemích ale zmizeli tady lidi který by se tý špíně stavěli na vodpor :D :/)

    xkucf03 avatar 11.8.2023 16:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Tím vláda jsem samozřejmě myslel tu současnou – tu minulou naopak nenáviděli. Současnou vládu a prezidenta dostali novináři (a pár sponzorů) k moci. Teď mají, co chtěli. Část je z výsledku už možná trochu rozčarovaná, ale většina novinářů má pořád ještě radost, že jim dlouhodobá válka proti Babišovi a Zemanovi konečně vyšla a mají pocit, že zachránili demokracii, svobodu a tak vůbec.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.8.2023 17:23 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Pres to vsechno tu vladu kritizuji, byt mene nez Babisovu...

    (Zbytek tveho videni sveta, radeji ani nebudu komentovat.)
    10.8.2023 15:07 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    jj YANDEX - to je paradox, vyhledavac maji nnecenzurovany, ale oni maji i agregator zprav a tam maji dohodu, co budou agregovat.

    Suma sumarum, vysledek je takovy, ze svinarny co pacha USA a EU najdete na yandexu a svinarny co pacha v Rusku najdete mozna i na gopogle, nebo jinde mimo Rusko - Alphabet/Google uz nejde verit v nicem, ti cenzuruji uplne vse.

    V Rusku by mozna taky radi cenzuorvali, ale maji tam takovy bordel, ze uz ani nevi co ;-)) - v Cine imho taky, proto se snazi presvedcit Cinany aby WeChatem nahradili idelane i browser a vsechny klienty na uplne vse ;-) - nebot WeChat je dobre minitorovatelny ... to ze pouziavte treba TOR v Cine casto ani netusi, pri tom trafficu, zato v USA vas za to klidne navstivi i nejaka vladni sluzba - dokonce na to ma i video, ze maji obcane a instituce hlasit, pokud nekdo pouziva TOR, ze pry TOR je terosizusmus a ohrozuje statni bezpecnost - taky VPN se jim nelibi a Clod nekde v zemi, kam USA nemuzou ;-)

    ja mam treba Cloud v Cine - lozi mi v tom vlada Ciny - LOZI - bylo to v podminkach, na rozdil od USA, kde vam v tom lozi taky, jenom tajne, Cinska vlada to dela verejne ;-) ale preda Cinska vlada neco Ceske vlade ? - No asi nikdy nepreda - jeste zaprou, ze tam neco vubec mam ;-)) - BTW EU si moc preje, aby mi ty data zmigrovali do EU, ale Cinani se me na to zeptali a ja jim potvrdil, ze bydlim v Cine i provincii jsme jim rekl ;-) - tak mi to nezmigrovali do EU - az tak se o moje datat EU boji, ze je chce mit hostovane u sebe, kde k nim maji vladni ruednici a sluzby ze statu EU pristup - proc chteji zrovinka moje data netusim ;-) - vzdyt jak rikaji, kdo nic nedela, nemusi se bat, no ja nic nedelam a oni mi snad neveri ? - kdyz prece nic nedelam, tak mi tam nemusi koukat, nebot jak sami rikaji, chteji me ochranit proti terorimu - tak k tomu moje data nepotrebuji, k tomu potrebuji zakazat na uzemi EU islam ;-)) a stihat jeho sreni a propagaci - jako u nacizmu ;-) - vzdyt prece pokud bych ja neco delal proti lidem v EU, tak bych to musel delat v EU a ne mi data nekde v Cine - melo by to nejake fyzicke dusledky - treba bych zde stavel mesity, makal pro pol. neziskovky proti statu CR a tak ... a ja pritom nekolikrat makal pro cizi vlady, ale pro ne, ne proti nekomu, spise chranim jejich tajna data proti jinym, tedy i proti tajnym sluzbam CR - to je problem CZ vlady, ze me nezaplatili, kdyby mi zaplatili, tak bych strezil jejich tajna data, nebo kritickou infra ;-)) ... i kdyz nevim, zda bych chtel pracovat pro nejaky totalitni rezim, zo zavira weby a uzvira lidi za nazor do vezeni - paradoxne jen nektere, Reporyjec muze vyzivat k vyvrazdovani cechu a je to pry OK, nekdo jen kritizoval Ukrajince, nebot rekl, ze v Kieve zadna vlak nani - a vyhazov z parce, nekdo souzen a vyhral, jiny souzen a z vazby 5 let natvrdo - komunista Skala rekl, ze Katysnky masakr nejspise spcahali Nemeci - a byl taky odsouzen, ale odvolal se ;-) - nekdy je paradoz, ze stat zjevne kona v rozporu se zakony a zaloba je sikanozni, ale clovek utrati treba i 1/2 M za obhajobu, pak to vyhraje, alle stat vydaje na obhajobu nehradi, jen podle tabulek - takze mu da pak par tisic - nekteri pravnici to resi vedlejsimi vydaji, ktere stat uznava, jako cestovani - jako ze bydli jinde a musi tam cestovat, dokladaji to pak uctenkami z pump atd.
    Gréta avatar 11.8.2023 12:16 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    jj takovej už je jako paradox doby :D že když se chceš na internetu chovat svobodně tak často potřebuješ lízt datama skrz různý totalitní státy, by na tebe naši vorgáni nebo aspoň libtardi z neziskovek nemohli a nemohli tě popotahovat třeba už jenom zato že chceš svodobu projevu *pro všechny* :D

    10.8.2023 14:45 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Ja se zeptam, ty jsi opravdu tak naivni nebo proste jenom debil?
    10.8.2023 13:11 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Plno lidi se za komunismu melo lepe !!! ja byl treba s disidentske rodiny, takova spise z donuceni - cast rodiny zdrhla za kopecky, rodice nesmeli pracovat vsude, ja mel dano, kde muzu studovat, ono to padlo, ale stejne jsme sel na techniku, kde by me komnacove pustili - rodice meli slusnou praci, mene placenou, ale i tak jsemmeli na najem, na jidlo i na dovolenou v ROH - imho byt druztevni, na statni jsme nemeli narok ;-))

    jenze pak je zde kupa delniku, kteri meli vyrazne lepsi platy, nemohli byt nezamestnanai a penez meli tolik, ze je ani nemali za co utratit ;-) cim vice clovek fyziocky drel, tim vice mel penez, takze kdyz nekoho z pol. duvodu vyhodili z nejhakeho uradu, nebo uz nebyl kulturni referent, kde delal hovno, tak sel pak treba makat na stavbu - a zjistil, ze ma 3x vyssi plat a navrch vedel, kde koupit material na stavbu, tak se vetsinou takovy clovek rozhodl, ze si postavi vlastni domek - BEZ PUJCKY !!! cili delanik kdyz chtel, mel na to, aby si za rekneme 5 let postavil barak a mezitim zil v byte a nepotreboval na to zadnou pujcku.

    No a uklizecka nebyla zadluzena az po usi, pokud se ji pokazila pracka, nebot mela dost penez na garantovany najem a nikdo ji nevykoristoval - pro ni se nic nezmenilo, na zapad nemuze, nebot na to nema penize, takze to ze ze muze udajne cestovat neni proste pravda, nemuze, tenhrate si aspon mohla dovolit pres ROH mit 2x rocne dovolenou kde si platila jen jidlo, nebo i dalsi placenou zvlast, sice povetsinou jen v CSSR, no ale penize mala i na Chorvatsko, casto ji tam pustili, nebot vedeli, ze nezdrhne - takze za komancu byla sice totalita a kupa opruzu - ktere se imho vraceji zpet - co jsme nemohl delat bez soudruzske covid knizecky a teckovani ? - CESTOVAT - ale i pol. vezne uz mame - ale za ten opruz je rezim uplacel relativnim blahobytem - lidi spise meli penize a nemeli je za co utratit, tak radi koupili neco predrazeneho v tuzexu - hele roidce oba VS ac spatne kadrove posudky a i kdyz meli nizke platy - aspon meli praci co je bavila a i tak jsme meli doma 8bit SHARP, kazetove 2jce SHARP, nakonec i CD prehravac a mikrovlnku - ac to bylo drahe - imho to bylo drahe i na tom zapade - u nas zvalste diky podhodnocene mene, tak na to proste meli, nebot i s relativne nizkym platem na to nemuseli ani nejak extra setrit

    Za komacu meli treba vsichni duchodci na zubni protezy a kazdy mel opravene zuby - i ta uklizecka !!! - dneska vidim v CR uklizecky, co nemaji penize na opravu zubu ...

    Takze to ze mi z IT se mame dnes vyrazne lepe a kupa schopnych lidi je pravda, ale plno lidi se ma relne vyrazne hure a na vymozenosti nema penize - ja z pol. duvodu mimochodem emigroval taky - jen mi to stat nezakazuje a stacilo si jen vyvesit inzerat ze jsme volny a pripraven se kamkoliv prestehovat - a nasli si me sami ;-))
    Jendа avatar 11.8.2023 14:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Ne, druhá možnost je, že občané posoudí informace z různých zdrojů a udělají si vlastní názor. Občané mají vlastní rozum a pokud je dokáže oslovit spíš cizí vláda a nějaký pochybný web než jejich vláda a oficiální média, tak je v první řadě něco špatně s tou naší vládou a našimi médii.
    Ještě je tu faktor „nikdo ti nemůže dát co já ti můžu slíbit“, že místní média a místní vláda nemůžou skutečný stav věcí moc zrůžovovat (protože to lidi vidí), zatímco aeronety můžou o zahraničí psát úplně nerealistické báje.
    Gréta avatar 11.8.2023 16:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    zatim si pořád kdo chce muže vyrobit nějakej takovej svuj areroret, kde by jakoby informoval vo zahraničí jak by jako sám chtěl, noa jestli jakože tydle lidi věřej, že lidi sou hloupá manipulovatelná masa snadno řiditelná takle trivialním socialnim inženýrstvím ala sputnik/areroret, tak by to měl bejt logickej krok jak jako dělat 'protiruSSkou kontrapropagandu'. Nicmeně žádnou takovou snahu nikde zatim nevidíme, takže de usuzovat že ani válka s jakousi 'russkou trollí farmou' asi nebude skutečná motivace všech tědlectěch cenzurochtivejch lidiček :D ;D

    11.8.2023 16:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Celou dobu tady brecis, jak udajne vlada dela propagandu skrze svoje media, a ted najednou rikas, ze to vlada ma delat? Zajimave.
    Gréta avatar 11.8.2023 16:29 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    zaprvý by neměla, zadruhý nikdo ji to nezakazuje, zatřetí je to míň hrozný než státní cenzura noa nakonec začtvrtý, maj už dáávno přece jako k dispozici českou televizi která se takle už roky chová :P :P

    11.8.2023 17:27 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Proc by nemela?
    Gréta avatar 11.8.2023 19:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média

    a proč by jako měla, je to snad potřeba a je náš stát snad tak bohatej že si muže něco takovýho dovolit financovat?? :P :P

    11.8.2023 20:27 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    Proc by jako melo existovat PR?
    Gréta avatar 11.8.2023 22:17 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu + rozdělení společnosti, politici, média
    xkucf03 avatar 9.8.2023 21:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu
    Na Rootu byl zajímavý protipříklad: mají vypínat domény kde běží C&C botnetu? Domény co distribuují spam a malware? Phishing? No a protože mají v podmínkách explicitně že vypínají phishing, což je spíše „sociální“ než technický útok, tak se pod to rozhodli zařadit i „sociální“ útok pomocí aeronetů.
    Tohle je hodně extenzivní výklad pravidel až jejich ohýbání. Podobným způsobem bys mohl vykládat různé zákony a dělat hodně ošklivé věci.

    Na úrovni těch domén bych „nevypínal“ ani ten spam, malware nebo botnety. Od toho jsou blacklisty, mezi kterými je jednak konkurence a jednak si je zapne ten, kdo je považuje za užitečné.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.8.2023 12:54 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu
    Ja si nedavam ke sve fotkce fotku zadneho statu, nebo kolaborace s nejakou vladou je to nejhorsi, co clovek muze udelat ;-) - zvlaste pokud je to vlada totalitni, zkorumpovana, co krade a zavira lidi za politicke nazory - imho UA vlada je fasisticka - napr. zavrela do vezeni opozici, ktera imho vyhrala volby - no tak je nasilim svrhli a zavreli do vezeni - demokracie jak remen ;-)
    10.8.2023 12:57 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC a cenzura internetu
    Na vypinani domeny je zakon !!!! - soud rozhodne a muze i predbezne a danou domeny vypnout, popr. spise nesahat na domenu, ale vypnou fyzicke ci virt. stroje - tyka se to jakekoliv trestne cinnosti.

    Zurnalistika nepsada do toeto oblasti, tam muze soud naridit stahnout jen urcity clanek - pokud by siril a propagoval
    9.8.2023 02:52 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Ja to prirovnam k poplatku za dalnice. Predstav si ze by poplatek za dalnice vybiralo sdruzeni stavebnich firem ktere by z toho poplatku neplatili jenom provoz dalnic ale treba i vyvoj kolotocu. To sdruzeni by si cenu poplatku urcovalo dle svych predstav. Taky by melo v provoznich podminkach se kterymi musis souhlasit pokud chces dalnici pouzit ze tve auto nesmi byt ruzove protoze se to nekomu nelibi. A pokud by jsi nahodou s ruzovym autem na dalnici vjel tak by ti to auto mohli treba zabavit. Absurdni, ze? No a takhle podobne funguje cznic. Jak by to mohlo vypadat? V CR muzete byt radi za cznic protoze politici jsou skorumpovany a nasledujici moznost by byla horsi nez cznic. Pokud by to bylo na me, tak kazdych x let by stat delal tendr na provozovatele cz domeny s tim ze provozovatel by nemohl mit zadnou jinou cinnost jenom provozovat domenu. Taktez by musel byt provozovatel transparentni co se tyce domeny a jejiho provozu. Ja treba nevidim zadny duvod k tomu aby seznam domen nebyl verejny. Security by obscurity nikdy nefungovalo. A najit domeny da sice praci ale neni to nemozne (cert logy, sledovani dns, vyhledavace, atd).
    Jendа avatar 9.8.2023 03:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Absurdni, ze?
    Libertariánský ráj, ne? ;-)
    neplatili jenom provoz dalnic ale treba i vyvoj kolotocu
    Ta motivace byla, že když .cz bude stát provozní náklady, tedy pár korun ročně, tak bude tolik spekulantských domén, že si nebudeš moct koupit žádné hezké jméno. No a když už ty peníze vybíráš, tak si z nich můžeš buď nakoupit „jachty“ (případ skoro všech registrátorů kromě CZ.NIC), nebo provozovat nějaké technologické „labs“ (CZ.NIC), nebo ty peníze dát státu který je za něco snad užitečného rozfofruje (to bys asi chtěl ty).
    Pokud by to bylo na me, tak kazdych x let by stat delal tendr na provozovatele cz domeny s tim ze provozovatel by nemohl mit zadnou jinou cinnost jenom provozovat domenu.
    V ostatních věcech na které se dělají tendry, od dodávání toaleťáku po provoz autobusů, jiná činnost zakázaná není. Ten tendr by se vyhodnocoval podle ceny za doménu, za provoz nebo jakých dalších podmínek?
    Ja treba nevidim zadny duvod k tomu aby seznam domen nebyl verejny.
    To nerozporuji.
    xkucf03 avatar 9.8.2023 22:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše CZ.NIC, cena domén, svoboda slova
    Ta motivace byla, že když .cz bude stát provozní náklady, tedy pár korun ročně, tak bude tolik spekulantských domén, že si nebudeš moct koupit žádné hezké jméno. No a když už ty peníze vybíráš, tak si z nich můžeš buď nakoupit „jachty“ (případ skoro všech registrátorů kromě CZ.NIC), nebo provozovat nějaké technologické „labs“ (CZ.NIC), nebo ty peníze dát státu který je za něco snad užitečného rozfofruje (to bys asi chtěl ty).

    Taky preferuji současný systém, kdy je cena vyšší než náklady a nevyplatí se (tolik) skupovat domény na spekulace, a ty peníze „navíc“ se využijí na věci, které jsou +/- ku prospěchu uživatelů případně slouží jako rezerva (je lepší, když peníze přebývají než řešit, že došly a není z čeho hranit provoz nebo základní rozvoj a údržbu).

    Ten systém s cenou blízkou provozním nákladům by tedy taky fungoval – po nějaké době by se to stabilizovalo a spekulanti by kupovali jen to, co mají šanci prodat a plošně/náhodně domény, které u nich budou jen hnít a zvyšovat jejich náklady (což se projeví růstem cen domén, které se jim prodat podaří). Nemyslím si, že by to byl vyloženě špatný systém (zrovna třeba u domén postavených na blockchainu by to podobně fungovalo), ale spíš se mi to nechce řešit a dohadovat se při nákupu domény jako na bazaru – to radši zaplatím plošnou cenu a přispěji na vývoj jakž takž užitečného softwaru.

    Tohle mi ale přijde jako dost nepodstatné téma – daleko důležitější je, aby správce domény řešil jen tu technickou stránku a neměl ambice dělat politiku, hodnotit pravdivost informací nebo říkat lidem, co si mají myslet.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.8.2023 07:17 kozak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    V zahranici neni neobvykle, ze poplatek za uziti dalnice vybira soukroma firma a hospodari s nim dle sveho uvazeni. To srovnani se vam nepovedlo :-D

    Pozadavek na to, aby subjekt nemel zadnou dalsi cinnost by vam v te soutezi nikdo nesplnil. Potrebujete lidi, co musite zaplatit a na jejich mzdy nejak vydelat. Myslite, ze nekdo zalozi jednoucelovou firmu, najme a zaplati lidi a s tim se pujde uchazet o vitezstvi v nejake soutezi? ;-) Na tom byste prodelal kalhoty rychle :-D
    9.8.2023 09:20 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    V zahranici je provozovatel dalnice vysoutezen, cznic nebyl nijak vysoutezen. Provozovatel dalnice treba v italii vybira myto a z nej plati udrzbu te dalnice a ne vyvoj kolotocu. Podobne to funguje v rade dalsich zemi. Ten provozovatel klidne muze vydelavat a zaplatit lidi stejne jako to dela cznic. Nebo si snad myslis ze cznic dotuje provoz domen z nejake dalsi cinnosti?
    9.8.2023 14:27 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    V Italii tu udrzbu platil tak vehementne, az mu u toho spadnul most. Stejne tak nebyl vysoutezen, ale vznikl privatizaci statni organizace. Ani nebyl samostatny, protoze ho zprivatizoval holding. Si radsi nechte debilni prirovani od cesty, nebo se taky muzeme pobavit v jakem stavu jsou mostni konstrukce na jihu Italie.
    9.8.2023 15:56 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Udrzbu Trojske lavky stat platil tak vehementne, az z toho spadla. Offroad na Hlavkove moste, vcetne jeho nouzove podepreni u Bubenske, taky drzi na dobre slovo.
    9.8.2023 16:21 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    A co jako? ja to jako prirovnani nepouzivam.
    9.8.2023 16:33 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Kolega shora ma pravdu, uvadis prirovnani ktere poukazuje na podobnou situaci v CR. V kazdem state se na neco sere. Dat ale nekomu nejakou statni zakazku jenom proto ze je to kamarad je proste svinstvo a muzes se vztekat a rozhazovat rucickama jak moc chces.
    9.8.2023 17:12 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Prirovnani k CR tady uvadi kolega, ne ja. Ja jen rikam, ze tvoje predstava o fungovani konsesionaru je uplne mimo. (Od kvality, pres strukturu, po jejich vyber.).

    Tudiz se radsi vrat k tomu, jak si predstavujes fungovani spravce domeny.
    9.8.2023 17:15 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Největší zážitek byla pro mě letos autostráda mezi Milánem a Pisou. Vedle D1, a to i v tom nejrozkopanějším stavu to vypadalo jako polňačka, ale nekup to za 25 Eur za jednu cestu :)
    9.8.2023 21:04 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tak to tady v US uvidis “lepsi” silnice. Jak kde ale kdyz jsem poprve navstivil midwest tak jsem si zavzpominal na navstevu okoli Kosic kde silnice by se mela nazyvat spise dira s kousky silnice.
    Gréta avatar 10.8.2023 12:37 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Tak hlavně přišla ta skoro-sousední mocnost se svými speciálními operacemi.

    tak hlavně jako úchylové bojujicí za cenzuru tady byly dáávno před válkou, například cenzurochtivá politická neziskovka 'Čeští elfové' na našem území operuje minimalně už vod roku 2018, tzn. dááááávno před speciální třidení válkou, dáávno před velkou rýmou.... Z toho mužem usuzovat, že válka i rýma byly jenom pouhý zaminky tohodle spolku realizovat svou agendu a pouze využili příležitosti která se těm progleft uchylům naskytla. Kdyby nepřišla rýma nebo válka, voni by si našli už ňákou jinou přiležitost a ve vysledku by to bylo asi stejný, jen by jakoby agitovali a vypinali weby v zajmu něčeho jináho, co by se jim zrovna šiklo pro realizaci svý ultralevicový politiky, nebo co je vubec cilem tohodlectoho netransparentního spolku složenýho vyhradně z komoušů, pirátů, homopornoherců, uředniků, marxistů, fízlů, ekoaktivistů a další špíny :D ;D

    ..vubec samotná přectava, že státní cenzura pár vobskurních webů ňák 'pozitivně' vovlivní průběch války je velice naivní, jediný čeho současnej režim dosáhnul je, že když rusové kritizujou vochranu svobody slova v čechistánu hele, tak diky tomudle nerozumnýmu zásahu (z podnětu bejvalejch i současnejch komoušů tbh :P :P), maj ruSSáci pravdu, a našim blbcům nezbejvá než blábolit cosi jakože 'a vy zase bijete černochy', resp. blábolit vo udajnejch unosech dětí a dalších domělejch doposud ani nevyšetřovanejch valečnejch zločinech ruSSka, nicmeně ruskou kritiku naši blbci z mvčr a mzv logicky nebyli schopný jakoliv vyvrátit :D bravo! /s

    10.8.2023 14:52 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Cestinelfove jsou hezkym prikladem ze jde jenom o cenzuru a ne o hodnoty. Jednoho dne jsem ukradl “tajny” seznam vsech “ceskych elfu” a je na nem treba docela znama osoba pracujici v cznicu. Vtipne na tom je ze ten clovek je takova moralni zumpa ze by jste se ho ani klacikem nedotkli. Neco ve stylu kneze kaziciho o lasce k bliznemu ktery zaroven mrda 8milete kluky.
    10.8.2023 12:52 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Zadna sousedni velmoc nikam neprisla, to jako myslite jak USA bobmbarduje uz pres 100 let kazdy den nekde bomby, ted bombarduje treba Somalsko a za chvili bude chtit EU valcit v Nigerii kvuli Uranu.

    Nebo jak SA bombarduje Jemen ?

    Nebo jak Ukrajina tak dlouho provokovala RF a navrch tam pachala genocidu az RF na UA zautocilo ?

    Imho hlavni problem tech zablokovanych domen byl prosty fakt ze mluvili PRAVDU, coz je neco, co clovek v CT/CT24 jen tak neuslysi, ze CZ stat platil mediim aby lhaly o covidu/sars-cov-2 - ktery imho nikdy neexistoval a cele to bylo jen o nelecene chripce-A - na to mam dukazy a Pfizer sam priznal, ze sars-cov-2 neikdy nevideli a ze vse simulovali jen na PC, nebot nebyli spolu s US univ. sehnat jedineho pacienta s covid/sars-cov-2 - u vcech s PCR testem nasli pak laboratorne jen chripku-A - imho je to zavazna nemoc, kterou jsme nikdy nemel, nebot nenosim rousky a zeru vitaminy ;-)

    Takze stat se pokusil o cenzury pravdy u medii, ktera se nedala podplatit - to je cele, ty media, co sirily uplne lzi a nesmyly, treba o lacate zemi a jine blaboly, samozrejme nechali, aby mohli rikat - kouknete na ty hlupaky, timhle veri desinformatori - ale ty obcane po nicem nepatrej, jine weby jsou uplne stejne ;-)) - imho ne nejsou, treba Axampro byl ciste analyticky web napr.

    Zajimave je, zadny z tech webu nebyl finanncova z Ruska - na rozdil od kupy CZ webu, jenz jsou firnnacovany z USA/EU/D - hlavne neziskovek, ktere napr. falsuji volby - jako OpenSociety etc. - treba tvrdit o zvedavci ze ma rad Rusko je smesne ;-) kdyz pres SSSR/CSSR emigroval Stvora do Kanady a i v CR mel jako Kanadsky obcan soudy ohledne svobody projevu - btw RF kritizoval, ted se lae nas* a zverejnuje zparvy z USA - za ktare by vas ted v CR zavreli, ze sirite Ruskou propagandu - imho siri US pohled tamnich vojneksych analitiku, ktere CT nikdy neprelozi - teda jednou se malem stalo - hned to bylo napraveno.

    Cili v CR neni trestne sirit neco, cemu verite a neni to pravda - coz hure v CR CT24 vi ze lze a presto lzi vydava za pravdu, to pan VK z Aeronetu te sve pravde aspon veri, coz je mi milejsi - imho kolem covidu mel s velkym predstihem 100% pravdu - covid imho neskoncil, na podzim to chteji rozjet znova, covid pasy uz jsou schvaleny na urovni EU ;-)) - a covd zazracne zmizel s utokem RF na cast Ukrajiny - mavnutim kouzelnym proutkem ... a dlasi plandemie nebyla, nebot se jim podarilo obsadit US chemicke laboratore na uzmi UA - kde prokazatelne vyvijeli nebezpcne bilogogicke zbrane a testovali je na nabohych Ukrajincich - imho kamoska tam sla makat a dokud studovala, tak o tom mluvila verejne - kdyz tam zacla delat, tak si zmenila profil na FB, smazalt tam co dela a na LIn smazala kde maka taky ... a nechtela se o tom bavit, jen ze ji to vydelava velke prachy, ktere by na UA nikde jinde nevydelala .... skoda no.
    10.8.2023 13:18 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    a nechtela se o tom bavit
    Ehm, chce se s tebou jeste bavit vubec nekdo? O cemkoliv.
    Gréta avatar 10.8.2023 12:30 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    O tom jestli byl porusen zakon rozhoduji soudy. A neni znamo, ze by nejaky soud konstatoval poruseni zakona ze strany CZNICu :-) Ergo kladivko placate nesmysly :-D

    tak napřiklad u ustavního soudu pravě teďko bejvalýho rudýho prokurátora kterej tam uvolnil židli myslimže ňák v květnu možná vystřídá echt karierní bolševik Fremr noa ty se tady cheš ňák jakože pokoušet domoct spravedlnosti u soudů?? :D :D

    btw za koronarýmy soudy v připadech vymáhání nezákonnejch nařízení věčinou rozhodovali ve prospěch poškozenejch až když bylo po všem a velká rýma se přehnala, ie. tendle tejden v mediích bez ňáký věčí pozornosti proletěla zprávička, že prezident klaus definitivně vyhrál soud kuli 'neroušce' při tamtom svým projevu u ňákýho pamatniku, nebo co to bylo. Domnivám se, že v připadě nezákonný cenzury si musíme rovněž počkat na to, až jakože tadle válka banderovců s bolševikama skončí a s ní zmizne i politickej zájem CZ.NIC ňák jakože chránit, noa až todle bude vhodnej okamžik na to vyzvat nicky k tanečku po soudních dvorech a začit nickám zatloukat řebíčky do rakve :P :P

    10.8.2023 12:53 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    ie. tendle tejden v mediích bez ňáký věčí pozornosti proletěla zprávička, že prezident klaus definitivně vyhrál soud kuli 'neroušce' při tamtom svým projevu u ňákýho pamatniku, nebo co to bylo.
    Bylo to na titulkach vsech velkejch deniku. Na CT to bylo v Udalostech 6. srpna. Jak si predstavujes vetsi pozornost? Ze se to vyhlasi v obecnim rozhlase misto zkousky siren? Uz jses s tim vecne ublizeneckym tonem fakt komickej.
    Gréta avatar 10.8.2023 13:15 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    Bylo to na titulkach vsech velkejch deniku. Na CT to bylo v Udalostech 6. srpna.

    nicméně takový pokrytí jako když klauz za velký rýmy bez tý roušky vopakovaně chodil a mzčr mu vyhrožovalo pokutou 3 mega a dezolát kubek hele vo tom blábolil na různejch dezinformačních webech, to rozhodně nemělo :P :P by sem si přála by pan klauz neskončil jenom u tohodlectoho jednoho vyhranýho soudu, ale požadoval po úchylech ještě vodškodný, by si tidlecti kubkové, kartouzové, jandové, piráti,etc příště víc líp rozmysleli hodný lidi takle špinit v médiích. Stejný právo pro všechny, ne?? :P :P

    co tejká tamtěch 'čt událostí' nebo čeho, tak nevim, páč dezinformační mediální kanály nesleduju :P :P

    Uz jses s tim vecne ublizeneckym tonem fakt komickej.

    lol, tvoje ideologie právě prohrála soud, jestli je tady někdo ublíženej, tak si to ty, bukanýre :P :P

    10.8.2023 13:27 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Hele zkrat ty svoje vylevy, a radsi nam rekni jaky informovani si predstavujes.

    Dal taky netusim co vubec myslis tim, ze moje ideologie prohrala. Protoze za 1. netusim co ma byt ta moje ideologie. A za druhy netusim, proc a jak to ze NSS zrusil rozhodnuti nejakeho uradu, ma znamenat prohru nejake ideologie.
    Gréta avatar 11.8.2023 12:09 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Hele zkrat ty svoje vylevy

    tl;dc si libtardí agitátor :P :P

    netusim co ma byt ta moje ideologie

    to nám milej trolle spíš jakoby řekni ty :D :D si na abičku aktivní pouze ve dvouch vlaknech: tady, kde se zastáváš nezákonný vládní cenzury na ruSSkej způsob, noa pak jedeš svou agendu ve vlákně kde se řeší ruSSobanderovská speciální válka a kde navopak jedeš jakejsi libtardí antirusskej narativ :P :P

    11.8.2023 15:04 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    A to informavonai se predstavujes jak?
    Gréta avatar 11.8.2023 15:59 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    normálně, jako vobvykle. Vyrazit všecky vodpovědný 'novináře' a velkejma pismenkama napsaná vomluva na titulce :P :P :D ;D

    11.8.2023 16:05 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Vodpovedny za co? Za to, ze informovali o tom, ze Klaus dostal pokutu?
    Gréta avatar 11.8.2023 16:35 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    tak napřiklad tendle pochybnej plátek v titulku a perexu članku naspal hnedka 3x že klauz jakože 'musí zaplatit pokutu' hele, noa jak dneska víme, tak nemusel což tak ňák znamená že ten web lhal, resp. šířil nebezpečnou dezinformaci a jestli chce vobnovit svoji duvěryhodnost, musí vodpovědný novináře ztrestat a musí zveřejnit vomluvu a musí to bejt taky velkjema pismenkama :P :P

    11.8.2023 17:03 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Vzhledem k tomu, ze spravni zaloba nema odkladny ucinnek, tak zaplatit musel (pochybuju ze by mu soud kvuli 8k priznal odkladny ucinnek, a ani se o tom v clanku nepise).
    Gréta avatar 11.8.2023 17:17 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    vzhledem k tomu že se rozhodnutí vopíralo vo nezákonný a dávno zrušený nařízení, tak ne, klaus nemusel zaplatit :D ;D

    11.8.2023 17:49 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Nechapes neco na slove "pravomocne"?
    Gréta avatar 11.8.2023 19:03 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    nechápeš něco na tom, že když jako dezinformační web 100000000000x napiše že klauz něco musí, by pak soud rozhodnul uplně vopačně a v kauzův prospěch a jasně ukázal, že nic platit nemusel, tak ten web lhal???? :D :D kdyby pan prezident nezaplatil a ďál problémy a zavřeli ho do ňáký díry na lotry, tak že by ho při rychlosti našich soudů taky ňák teďko pouštěli ven na svobodu jako koronarýmovýho dizidenta, páč vysledek procesu vopřenýho vo uplně stejný nesmyslný davno zrušený nařízení mzčr by musel dopadnout taky uplně stejně???? :D :D ....což si vostatně mohli a hlavně měli ti šmudlové z tý mediální žumpy ČT zistit noa pokud to neuďáli tak prostě sprostě dezinformovali?? :D ;D

    ....proč vubec nejde ČT v tažení proti dezinformacím příkladem, a sama stále opakovaně lže a vrhá na 'seriozní' media špatný světlo, jako pravě v připadě 'neroušky' hodnýho pana prezidenta klauze?? :D ;D

    11.8.2023 20:06 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Chapes, ze kdyz novinar ve zprave 16.7.2021 napise, ze Klaus musi zaplatit pokutu, protoze to je jednozna implikace pravomocneho rozsudku, tak je to presne to co ma novinar udelat. Stejne tak tam maji obe strany, jak ministerstvo, tak Klaus dhodne porostoru na vyjadreni sveho nazaoru.

    Ale chapu, ze ty tam potrebujes, aby novinar pripojil jeste svuj nazor, ze ten rozsudek je bytelnej, a ze spravni zalobu soud smete, a ani kasacni stiznost nema sanci na uspech. Teda pardon, naopak. Jenze, nazor pana novinare nema ve zprave co delat, tudiz se ani nema za co omlouvat.

    Je paradoxni, ze prave za pritomnost nazoru ve zpravach obvykle opravnene tepete, ale tady je videt, ze vam realne vadi akorat pritomnost opacnych nazoru, a nedostatek tech spravnych.

    Gréta avatar 11.8.2023 22:22 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Chapes, ze kdyz novinar ve zprave 16.7.2021 napise, ze Klaus musi zaplatit pokutu, protoze to je jednozna implikace pravomocneho rozsudku

    a chápeš ty, že mohli použít třeba slovíčka 'možná zaplatí', 'měl by', 'pravděpodobně' etc misto slovíčka musí, který má uplně jinej vyznam?? co kdyby klauze třeba srazilo auto, preved všecky prachy na manželku nebo emigroval mimo dosah naši justice?? to by taky furt musel zaplatit?? :P :P

    noa zadruhý, kdyby fakt musel tu pokutu zaplatit, tak by teďko jenom těžško moch definitivně vyhrát soud. Kdyby nezaplatil, tak by ho popotahovali ňák jinak, ale vysledek by byl stejnej a vyhrál by to tak jako tak ale to je natebe asi moc složitá skutečnost, která se vylučuje s kádrováckým pohledem na svět :D ;D

    Je paradoxni, ze prave za pritomnost nazoru ve zpravach obvykle opravnene tepete

    by mě zajimalo, kdo sme jakože ti 'my', noa logicky druhá votázka, kdo ste jakože 'vy' a jakýmu dalšímu konspiračnímu bludu věříte :D :D

    11.8.2023 22:28 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Hele dam ti jednu radu Greto, az budes nekdy ve spravnim, tak poslouchej dobre svyho pravnika.
    Gréta avatar 11.8.2023 23:19 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    jen aby věděl že vobhajoba neni součástí vobžaloby :P :P :D ;D

    btw škoda, sem doufala že se konečně dovim kdo sme jakože ti 'my' a kdo ste jakože ti 'vy', vo kterejch si tady mlel :P :P

    12.8.2023 10:33 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Nahodou z Grety muze byt dost uspesna obhajkyne. Spis se zacatkem treti hodiny vyslechu zalozi, aby to nikdo z vysetrujich nemusel poslouchat jeste n-krat...
    Gréta avatar 12.8.2023 11:37 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    a tadydle z anonymního agitátora 'xxx' by byl dobrej lidovej prokurvátor, nebo jak se to piše :P :P :D ;D
    14.8.2023 22:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    Ten, kdo tady hraje obzalobu a vynasi soudy, jsi predevsim ty. Takze se obavam, ze to je spis tvoje projekce.
    Gréta avatar 17.8.2023 12:20 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ

    no, soudruhu lidovej prokurvátore, navopak si to ty, kdo nám tady zkouší nakecat že se rádio svbobodná evropa nebezpečný dezinformační weby něčeho dopustili a proto je děsně moc moc potřeba je zakazovat, po bolševicku právu a ustavě nazdory. Si to ty, kdo bez důkazů ty weby obviňuje že jsou nástrojem fašistickejch a imertialistickejch sil ležicích za kopečkama nazápad navýchod vod nás. Si to ty, kdo tvrdí že ty weby šířej nebezpečný protirežimní nálady a informace který narušujou jednotnou názorovou linii vládnoucí komunistický strany spolunistický koalice. Si to ty, kdo tady chce vypalovat hlízu zrady a chce, by na dezinformační weby jako ocelová pěst dělnický třídy dopadla pomsta CZ.NIC :P :P

    10.8.2023 13:33 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    No soud uz treba rozhodl, u webu, ktery se prestehoval, ze sice byl porusen zakon, ale ze to nevadi a hlavne ze svoboda slova pry nezaklada obcanovai pravo na to cist zrovna jeho informace, ze si je muze precist jinde a pry, ze se prestehoval s domenou mimo CZ, tak ze pry o co mu jde ;-)

    Soud treba i rozhodl, ze rymickove opatreni jsou protizakonne, presto za ne lidi sedi ve vezeni a nebo maji podminku, nebot soud jim je sam od sebe nezrusil ;-)) a aby toho nebylo malo, tak stat ac vedel a mel od soudu ze porusuje zakony CR, vydal dalsi nezakonne narizeni ;-)) - a aby toho nebylo malo, CR vlada obcanum nic prikazat nejakym usnesenim nemuze ;-)) - nemuze ani zavrit okresy - musi na to udelat ZAKON, a ten zakon musi byt v souladu s Ustavou CR - ustava totiz rika, ze obcan CR smi delat vse, co mu zakon nezakazuje - a ze muze byt omezen pouze zakonem, ktery bude schvalen a vyjde ve sbirce zakonu - narizeni vlady je platne pouze pro vladu a jeji uredniky, ne obcanum CR.

    A vsimate si, dokud lidi te pohadce o rymicce verili, tak jim nebylo potreba nic narizovat, ani prikazovat, hltali slova "odborniku" a delali vse dobrovolne !!! - jenze prisli na to, ze odbornici jsou spise podvodnici a ze jim vlada lze, tak se jim na to vys* - konec koncu nejvice se tomu celemu vysmivala vlada, ktera mela tlamokryty jen pred kamerama a vsele si delali flamy - a to celosvetove ;-)) - tedy kademi kdo neni ovce a ma IQ nad 100 doslo, ze kdyz se toho neboji ti, co maji vsechny informace, takze to bude asi podvod, jinak by neflamovali, zalezli by do bunkru a nevylezali by - to presne by se stalo, pokud by zde radilo neco skutecne nebezpecneho;-)) -- a nakonec donucovani, nasili a nasilne "dobrovolne-nedobrovolne" ockovani necim, co naopak bylo velmi dobre vyzkouseno a dlouho vyvijeno - ale slouzi to k vyhubeni populace - a tak zde mame velkou gencoidu, vse uz vyslo na svetlo i to, ze vlady vedeli, co to dela a ma za vedlejsi ucinky - ale rvete to do vsech, do deti, do tehotnych ... no a ted kdyz uz se vse vi a vse je dokazano !!! - nikdo nejde sedet, nikdo se nepopravuje za genocidu - jeste se vola, bay jsme jim dali amnestii, genrali pardon a ze nam musi stacit omluva --- aha u nacku nam omluva za koncentraky asi nestacila ze ? - tak proc ne zde - a ano presne tento nazor chteji taky umlcet - ze chchi tribunaly, kde tem svedkum covidovym budou podany drogy pravdy, nebot se jedna o genocidu a podle toho, co vedeli pak budou bud popraveni, nebo zprosteni.

    Ridili to zde sami lide z Aspen Institu imho ... na EU napodobne - nebo rodine klany s sefy Pfizeru - v Rakousku prijle Alex Soros a razem se delaly manevry - Sebastin to odmitl, tak dostal nabidku, bud zlaty padak, nebo auto nehodu - tak emigroval a vzal to vojacek - dasi fotecky s Alexem Sorosem - a nikdo z nich jeste nebyl souzen a nikdo popraven.
    Gréta avatar 11.8.2023 12:22 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sdružení CZ.NIC vydalo analýzu mailových služeb v doméně .CZ
    ale slouzi to k vyhubeni populace - a tak zde mame velkou gencoidu, vse uz vyslo na svetlo i to, ze vlady vedeli

    todle se mi ňák nezdá :D imo byla rýmová genetická terapie jenom nedodělanej bastl kterej asi bude mit svý negativa, nicmeně že by po tom houfně vymirali lidi to se mi zase jako uplně nechce věřit :D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.