abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 992 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Změřte svoje síly s hackery SUSE

    Ku příležitosti akce otevřenéSUSE 2008 byla opět připravena korespondenční soutež. Pokud máte chuť se zúčastnit, pošlete e-mail s předmětem 0:zaciname na adresu soutez@suse.cz. Nejlepší řešitele zveřejníme a odměníme. Pokud budete patřit k vítězům, stavte se u nás na akci otevřenéSUSE a vyzvedněte si svou odměnu. Jednotlivé úkoly budou zveřejněny po vyhlášení výsledků.

    6.5.2008 16:02 | Michal Vyskočil | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.5.2008 16:16 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    asi delam neco spatne, ale skoncil jsem u prvni ulohy :))
    Jednaokový biu
    6.5.2008 16:23 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    O, jaky jsem hlupak, zase chyba mezi zidli a klavesnici!
    Jednaokový biu
    freshmouse avatar 6.5.2008 16:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mám tam poslat ten "bagr"?
    freshmouse avatar 6.5.2008 16:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak ne, "bagr" je špatně. Přišla mi jen nějaká uvítací zpráva, ale úloha ne...
    6.5.2008 16:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Úloha ti přišla. Ta uvítací zpráva je první úlohou.
    freshmouse avatar 6.5.2008 18:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jo, už jsem na to přišel. Moc vtipné mi to ale nepřišlo. By mě zajímalo, jak (a jestli) na to (ne)přišli ostatní. Čím si mám prohlížet poštu, abych se mohl účastnit soutěží? catem?

    Tu další otázku neumím z místa vyřešit (ani moc nevím, co se po mně chce) a nehodlám se tím dál zabývat. Ne, nejsem lepší než hackeři SUSE. :-) Bohužel jsem se o tom, že se jedná o "měření síly s hackery" dověděl až z nadpisu komentáře (ve výpisu zpráviček nejsou nadpisy).

    Holt nedostanu komerční podporu k SLED, po které jsem celé roky... netoužil. :-) Škoda, chtěl jsem si aspoň zahrát. :-(
    6.5.2008 18:28 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Proc catem? Free webmail ti bohate staci.
    freshmouse avatar 6.5.2008 18:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nechci tady prozrazovat pointu otázky (ono je to jedno: kdo sám nepřijde na tuto odpověď, odpadne na další otázce)... Nicméně ne všichni mají svého poštovního klienta (webového nebo lokálního) nastaveného na to, aby zobrazoval i "to, co je potřeba k řešení první otázky".
    6.5.2008 18:38 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Kdyz cekam otazku a mam najit heslo, tak hledam kde to jen jde.
    6.5.2008 18:47 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Je to hackerská soutěž. :-) A dokonce se v jednom místě člověk dostane i k "medializovanému" významu toho slova, i když se o něj "jen tak otře". Musíš prostě být kreativní! ;-)
    6.5.2008 18:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    A vylámal jsi si zuby na šestce? Já taky :D
    6.5.2008 19:05 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Neoznačil bych to za vylámání zubů, spíš teď jsem v poslední fázi uzavírání mamutí překladové zakázky a tak raději řeším klauzule smlouvy než Cčko. ;-) Pořád ještě snad mám čas se na to podívat, až budu mít trošku klidu. ;-)
    6.5.2008 20:03 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No jo. Ta sestka je hnus...
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    6.5.2008 18:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    O poznání jednodušší otázky jsou přímo na akci (alespoň loni byly), tam nikdo opravování zdrojáků v Céčku nechtěl :D
    6.5.2008 18:45 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tyjo, Freshmousi, bojíš se koček? ;-) Jak tak koukám do mailu, měl jsem pět otázek zodpovězených za hodinu a půl, až pak opravdu přituhlo. A to ani nejsem hacker SUSE. ;-) Otázky jsou jednoduché, prostě musíš vždycky najít heslo.
    randy avatar 6.5.2008 19:01 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    chvilku som na to tiez hladel, ale pozriet zdrojak ma napadlo ako prve - a kedze gmail to vie, tak to bolo hned vyriesene
    R>
    Saljack avatar 6.5.2008 19:14 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Už jsem konečně přišel na první úlohu ale kdybych to tady nečetl, tak by mě nenapadlo, že je to vůbec úloha :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    6.5.2008 19:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Vždyť je to napsáno i v Subjectu :D
    6.5.2008 19:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Některým subjekt nestačí a potřebují nakopnout i predikátem... :-D
    randy avatar 6.5.2008 16:50 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    je to na styl hry http://deathball.net/notpron/ takze.. prezerat zdrojaky, pouzivat vseliake linuxove fiicurky,... ;))

    na pomoc riesenia z minuleho roka: http://labs.suse.cz/soutez/reseni.html

    inac..ja som skoncil na 3ke ;)
    R>
    6.5.2008 20:34 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Vida, tuhle jsem zrovna nikdy nehrala. Nastesti. Priznavam, ze minimalne moje ulohy asi nebudou na 100 procent originalni, ani nemuzou byt, po tech stovkach vyresenych v podobnych hrach... ale nastesti stejne zatim nikdo nevi, co z toho jsem spachala ja :-)

    Kazdopadne, prvni uloha je tak trochu hint temer ke vsem ostatnim - kdo ji vyresi, prisel na spravny zpusob, jak by se mel na ulozky divat.
    ^D
    randy avatar 6.5.2008 20:52 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    tak si ju zahraj ;)) hral som ju s kolegovcami na vyske (ax..zlate casy ;)) ), ale nejak sme to nedoriesili....nuz, takze.

    (zatial bojujem v dungeone ;) dvere mam, aj vidim na ne ..ale..stale som nenasiel riesenie ;) asi este raz prehladam podzemie)
    R>
    6.5.2008 21:17 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Prosim prosim, nevypravejte tu moc o tech ulohach - kazdy si zaslouzi byt prekvapen :-) Za tyden a kousek hra skonci, a pak si o tom muzeme povidat dosyta, urcite pak rada povypravim i o vzniku tehle ulohy :-)
    ^D
    6.5.2008 21:28 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No uz se tesim na rozuzleni te seste ulohy, v cem bude reseni. :)
    6.5.2008 21:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No já pevně doufám, že se mi ji podaří lousknout ještě před zveřejněním. :-) Ale jsem zvědavý, co řeknu maturitní komisi až se mě zeptá, co jsem dělal před maturitou, že nic neumím. :D Asi jim řeknu, že hrál susí soutěž :D
    6.5.2008 21:47 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jo, ja jsem na tom dneska zasekal taky hezkou chvilku, ted abych to pres noc dohnal.
    6.5.2008 21:53 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ja jsem zase zvedava, jestli rano budeme mit prvniho viteze jako pred rokem :-) Koukejte se snazit :-)
    ^D
    andree avatar 6.5.2008 21:55 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    no tu 6ku musel pekny uchyl pisat kazdopadne :-D
    andree avatar 6.5.2008 21:55 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ...jedine rozumne co ma napada s tou "vecou" spravit je spocitat z toho md5 :-D
    6.5.2008 22:29 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    :-)))))))))))) :-))))))) (bohuzel zatim nemuzu rict, cemu se tak chechtam, ale povedly se Ti dva vtipy v jednom a casem je mozna ocenis :-))
    ^D
    randy avatar 6.5.2008 22:52 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ha..to sa ti chechce, ked si to vymyslala..vsak ;) ja som stale pri 4ke .. a ako som si vsimol (tar.bz2) ze ty mas na svedomi prave tuto ulohu ;)

    porazi ma..opat idem nespravnym smerom (studujem volaky pochybny imageformat, citam nieco o nethacku.. no proste..som uplne mimo ;)) )
    R>
    6.5.2008 23:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No... K tomu se tam nejdřív bude muset nějak dostat :-) Takže to asi ani neocení :D (predikce na základě věty "podle sebe soudím tebe" :D )
    andree avatar 6.5.2008 23:32 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    no do rana to urcite uz nestihnem, ale snad.. teda.. za 2 predpokladov - ze jednotlive zadania medzi sebou nesuvisia + ze v tej 6ke netreba prejst kod rucne a povyhadzovat nepouzite premenne, na to fakt nemam zaludok :o)))
    7.5.2008 08:15 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    A to si zas vyprosuju. Krome jedne ulohy na konci, ktera je hnusna a explicitne se k tomu priznava, bychom si nedovolili vymyslet zadne perverzity a ulohy, co by nas nebavilo resit samotne.

    Kdyz reknu, ze ulohy spolu nijak nesouvisi, taky myslim neprozradim zadne tajemstvi.
    ^D
    6.5.2008 17:13 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ja jsem kratky na sestou ulohu. Predchozich 5 ukolu po chvilicce badani se da. Pokracovani pozdeji.
    6.5.2008 17:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Taky na to pro teďka asi kašlu.. stejný level :-)
    6.5.2008 17:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Taky visím po dvou hodinách na šestce, a jelikož teď mám moc práce, tak toho musím na chvíli nechat. :-( Asi budu pokračovat zítra. :-)
    randy avatar 6.5.2008 17:34 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    vsetci sa tvarite, ze to je trivialne..a ja sa neviem pohnut z trojky od obeda ;)
    R>
    6.5.2008 17:37 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    taky nad tim sedim vid, nejak ty skripty delaji spatne to co maji delat spatne :)
    Jednaokový biu
    randy avatar 6.5.2008 17:40 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    vyzera to vcelku easy ..ved len cez get si to ma cucnut adresu admina, ale nejde.. bo to kontroluje referer..a to ja neviem okaslat ;P
    R>
    6.5.2008 17:42 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Prosim nereste verejne ty otazky, tim zkazite smysl. Dalsi se bude chtit vytahnout, zareaguje resenim a je po soutezi.
    6.5.2008 17:51 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    imo smysl se tim nezkazi, vic hlav vic vi, vo tom to vsechno tady je
    andree avatar 6.5.2008 18:29 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    kvoli refererovi to nie je :o) len aby som usetril pracu...
    randy avatar 6.5.2008 18:59 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    uz osm zistil..bo som mu ho podvrhol ;)) a nic ..ani get ..ani.. nic ;) vzdavam (akoze)
    R>
    6.5.2008 19:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Možná, že právě GET je ten problém :D
    6.5.2008 19:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No, ehm. ;-) (Člověk o dotyčném problému stejně musí něco vědět, i když by mě překvapilo, kdyby uživatelé dotyčného programovacího jazyka ještě dnes opravdu takhle prasili. ;-))
    6.5.2008 19:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Já myslím, že tohle prasení je ještě dneska celkem běžné :-) Teda pokud to ta nová verze PHP ještě povoluje :-)
    6.5.2008 23:39 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmm soutěž je zajímavá, na to o jaké prasení se jedná jsem ještě nepřišel, a to už jsem zavařil netcat jak jsem se pokoušel různě "zaonačit" ten request aby to zkouslo. Bohužel PHPčku moc nerozumím, jsem jeden z těch co si v něm napsali svůj "taky redakční systém" teprve nedávno. Ale já na to snad přijdu :-)
    8.5.2008 10:25 xkennyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    teda me by zajimalo podle ceho se ten email kontroluje ... at tam dam cokoliv tak me narkne z hack attempt
    randy avatar 6.5.2008 19:53 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    zistil som ;) (prvy krat som preskumal moznosti wget-u)
    R>
    Marián Kyral avatar 6.5.2008 21:44 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmm, jsem na tom podobně. Už mě nic nenapadá :-(
    Ilfirin avatar 6.5.2008 19:38 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    19:37 - Zatim nejlepsi ucastnik je prave na uloze cislo 6.
    He :-) Já jsem zatím u dvojky. Však já s tím bz2 zatočím :-) (snad)
    8.5.2008 20:38 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak jsem asi blbej, ale taky jsem se zasek na dvojce:-( Zkoušel jsem kdeco, mám prozkoumanou hlavičku bz2, všim jsem si, že se tam toho hodně opakuje (aby ne, vzhledem k tomu jak to funguje), zkoušel jsem se na to koukam kdečim, ale pořád nic... :-( Rád bych to vyřešil už jen proto, že jsem zvědavej na další úlohy.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    randy avatar 8.5.2008 20:49 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    pri diagnostike problemu ti pomoze wc a nakoniec sed ;)
    R>
    8.5.2008 20:52 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    wc v kombinaci se sedem jsem taky zkousel, ale ne tím správným způsobem. Dik za tip:-) Uvidím na co přijdu.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    8.5.2008 20:56 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Teda, že to bude takle jednoduchý... A já se vrtám ve špatným souboru:-(
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    8.5.2008 20:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    K čemu wc?
    randy avatar 8.5.2008 21:06 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    mne sa nezdal ten subor nicim zaujimavy ..len velkostou ;)) takze si s tym ziadny textovy editorik neporadil cez wc som zistil pocet riadkov ..co mi velmi nepomohlo ;) a ked som zistil pocet slov hned mi bolo jasne, ze tam len nic nebude ;)...
    R>
    8.5.2008 21:13 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mě až opravdu výstup z wc nakop správným směrem. I když zpětně uznávám, že mě to mohlo napadnout i bez něj. Jinak trojku jsem oproti dvojce měl hned:-)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Ilfirin avatar 9.5.2008 10:48 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Já si dvojku vyPythonil :-). Ale skončil jsem u trojky. Tohle už opravdu není můj obor. Místo toho jsem ale začal dělat, jak mě navedl Jardous, Python Challenge.
    randy avatar 9.5.2008 11:33 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    waaau ;) tohle uz sa podoba na spominany http://www.deathball.net/notpron/ ..ale vyzera to pre mna zaujimavejsie som zvedavy, ako daleko zajdem, kedze sa zatial len pythonik ucim ;)
    R>
    9.5.2008 13:55 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ja Python neumim jakoze vubec (coz tedy znamena, ze jsem v nem schopna v nouzi a pri dostatku casu spatlat nebo spravit cokoliv, stejne jako v libovolnem jinem rozumnem jazyce, protoze bez toho se balikarit neda), ale PC prubezne hraju (v prumeru tak jeden level za mesic, mozna jeste pomaleji - casu je malo). Ted jsem na urovni 20 a Python jsem zatim potrebovala jen jednou. A to jsem tedy se skripenim zubu asi pul hodiny ten jeden cyklus na tri radky bastlila.

    Nejvic se mi zatim libila houska, kterou jsem vyresila ve vimu - kdo nasel dvere v adventure, tusi, jaky format obrazku jsem na to pouzila :-)
    ^D
    randy avatar 9.5.2008 14:05 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    napodobne ;) vsetko som zatial zvladov s shelli ;) .. (level 3) .. dalej uz nejdem, bo nemam potuchy, o co im ide ;) ale..raz to zvladnem a ked sa tu anakondu naucim, tak to prejdem este s jej pomocou ;)

    inac..ten format bol pekna divocina ;) kozeram..ze to co za obrazok ..a ImageMagick si s tym poradil ;) uz som aj studoval specifikaciu, aby som v nom nasiel nieco schovane....
    R>
    9.5.2008 15:47 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mne ty na zacatku prisly hrozne jednoduche. Vlastne jsem se az tam, kde jsem, dostala bez problemu skoro naprimo, ale na te dvacitce tuhnu nejmin od unora (ne, ze bych to od te doby nejak poradneji zkousela). Dostala jsem napad, dostala jsem nejakou zpetnou vazbu na to, ze je dobre, ale neumim v nem pokracovat... no jo, cert to vezmi.
    ^D
    13.5.2008 15:39 mykhal | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    obrázek se mi vůbec nelíbil, protože jsem v něm tři hodiny hledal steganograficky zadrátované tajné informace :)
    13.5.2008 17:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tolik trpělivosti jsem naštěstí neměl… :-)
    Ilfirin avatar 9.5.2008 16:35 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak nakonec jsem řešení dvojky ještě zoptimalizoval a kód zkrátil z půvpdních asi 20 řádků na 4.

    A hlavně! Předběhl jsem sed :-) . Předtím sed vyhrával s 10vteřinami ku mým 16. Nyní 4řádkový kód trvá 2,5 vteřiny. Cha!
    9.5.2008 21:27 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ne, ze bych se chtela zucastnit souteze o to, kdo ho ma vetsiho, ale takhle to dopadlo, kdyz jsem si to programovala ja na sve postarsi domaci masine:
    $time ./a.out
    tajny vystup programu :-)
    
    real    0m1.198s
    user    0m1.148s
    sys     0m0.048s
    
    Psala jsem to metodou ŽáVeS beze snahy o jakoukoliv eleganci, takze soubor se zdrojakem ma 23 radku. Vlastne by me zajimalo, jak se to zmeni, kdyz misto read() a write() pouziju funkce ze stdio...
    ^D
    9.5.2008 21:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    A co když použiješ mmap()? :-)
    9.5.2008 22:40 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nooo... jako kdybych si to nacetla cele naraz, tak to mozna pomuze, ale kdyz to budu cist po strankach jako puvodni zdrojak, bude to nejspis horsi... tak momentik... no, taky ze jo: real 0m1.513s

    Nebo delam neco spatne? Tenhle syscall jsem prece jen pouzila jen parkrat v zivote...

    Dokonce i to stdio mi vyslo lip: real 0m1.438s (tfuj, ten fread ma ale obskurni parametry)
    ^D
    9.5.2008 22:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmm, neděláš, to jen já jsem nepřemýšlel. :-) Vůbec nevím, proč mě napadlo, že to bereš po znacích, když by to nedávalo smysl. Už mi to asi nemyslí. :-)

    Tyjo, já se to Cčko budu už konečně muset pořádně naučit. :-) Ale před pár dny jsem nějak v GCC úspěšně dokopal k poslušnosti MMX intrinzika, tak to třeba časem nějak zvládnu. :-)
    Ilfirin avatar 9.5.2008 22:32 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ilfirin@ilfbook:~/python_challenge> time ./uloha.py
    prvni cesky prezident
    
    
    real    0m1.669s
    user    0m1.348s
    sys     0m0.260s
    
    Procesor jsem vytaktoval na 1800MHz (a tím protočil ventilátory), program zkrátil na 2 řádky. Víc nedovedu, vyhrálas (nebo máš lepší stroj :-D ).

    PS.: K čemu write()?
    9.5.2008 22:58 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hlavne, pokud mi to vyjde v cecku pomalejsi nez Tobe v Pythonu, znamena to, ze jsem nejspis nebeske pako... Coz se taky snazil basnik rict, ze kdyz se clovek snazi psat co nejrychlejsi program, pouzitim pythonu se ze souteze nejspis diskvalifikoval.

    Stroj, kde si s tim hraju, je me stare dobre a verne amd64 bezici na 1 GHz. Kdyz to poustim v praci na stroji o neco srovnatelnejsim s tim Tvym, dava mi to 0.648s... ehm... a kdyz se treba probudim z polospanku, a pak si treba vzpomenu, ze neni spatny napad zapnout optimalizace, razem je to 0.309s. Najednou vsechny ty ostatni casy samozrejme taky vypadaji o hodne jinak, i plecka to bohate stiha pod pulvterinou :-)
    ^D
    10.5.2008 00:41 pasky | skóre: 5 | blog: pasky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ted uz jen zbyva rict, pres kolik spusteni je ten cas nasamplovany a spocitat nejaky zajimavy interval spolehlivosti. ;-) I kdyz ten stroj teoreticky idluje, pokud ten program na nem nebezi skutecne solo, ty casy se muzou z me zkusenosti i pomerne hodne hybat.
    10.5.2008 00:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    A když to na 1800MHz Sempronu 64 3100+ dokážu v průměru (měřeném ze sto spuštění) za 122 milisekund, dostanu aspoň lízátko? :-) (Na notebooku s 1.66 GHz Core 2 Duo mám totéž jen za 100 milisekund. ;-))
    10.5.2008 02:36 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmm, tak jsem to ještě vyoptimalizoval, teď mi to s tím mmapem trvá jen 0.054 sekundy. :-D Takže je to přesně tak, jak jsem čekal. Bez readu se nemusí kopírovat fyzické stránky do bufferu na náhodné adrese, prostě je VM subsystém namapuje z cache stránek - nebo aspoň předpokládám, že se tak děje (otvírám soubor s O_RDONLY a mapuju s PROT_READ, tak to snad není blbý :-)), podle toho, že system CPU time pro sto spuštění klesl z 6.7 na 1.8 sekundy. User CPU sice vzrostlo z 3.1 na 3.7, ale součet výrazně klesnul. :-)

    (Jo, a kdyby někdo měl blbý poznámky, holce už jsem pusu dal. :-D)
    10.5.2008 09:54 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Pekne - taky si to pujdu vyzkouset udelat poradne. Ze by to mohlo jit na odmacknuti jsem ani nepredpokladala... Rozhodne hodnotim vysokou Tvou schopnost v noci o programovani i premyslet. Nechces se k nam vratit? Zrovna mame v tymu volno pro nekoho, kdo by stal o takove obludy jako apache nebo gpg ;-)
    ^D
    10.5.2008 17:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No jo, jenže pragmatik stejně radši použije ten [autocensored], protože rychleji, než za těch necelých sedm sekund, které to s ním trvá, by to určitě nenaprogramoval… A podobně jsem přistoupil i k jedenáctce…
    10.5.2008 17:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Však taky bych se nikdy neopovážil takovéhle věci dělat v normální programátorské praxi. ;-) (Tedy kdybych byl programátor.) Pro mě tohle byla příležitost zkusit si 1) trošku odvážnější bitovou aritmetiku (XOR rulez ;-), a k použité technice mě trošičku inspiroval Knuthův-Morrisův-Prattův algoritmus), 2) efektivitu různých způsobů přístupu k souboru, 3) šplhnout u Aničky. ;-)

    Já nevím, já tu soutěž neřeším proto, abych vyhrál, ani proto, abych jí prolítl podobným způsobem, jako kdybych se pokoušel napsat SAP R/3 v co nejkratším čase s co nejnižšími náklady, ale abych se prostě poučil. :-) Rozhraní jádra a libc mě zajímají, nejen proto, že při jejich používání prožívám příjemné mrazení v zádech srovnatelné asi s adrenalinem v žilách akrobatického pilota (ovšem bez životních rizik s tím spojených, což je příjemné ;-)), ale i proto, že bych snad časem mohl mít na to, abych tyhle funkce začal konečně s Bluebearem dokumentovat - pořád ještě takováhle věc strašně chybí a já přeci nemůžu psát o něčem, co neznám.
    10.5.2008 18:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ono to samozřejmě jen hraní není, protože dříve či později člověk třeba bude potřebovat co nejrychlejší implementaci v něčem, co se nebude spouštět jen jednou…
    11.5.2008 11:56 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hele, u mě si teď nejvíc šplhneš, když Martinovi vrátíš tu islandštinu - prý se mu po ní už strašně stýská :-)
    ^D
    11.5.2008 12:25 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mno, Martin tu před pár dny psal, že "teď je nějakou tu tisícovku km od svých slovníků". I kdybych předpokládal, že téměř všechny své slovníky z nějakého důvodu nechal odvézt více než tisíc kilometrů od Prahy, pořád ještě tu je minimálně jeden slovník, který by ho lokalizoval vně kruhu opsaného tisíc kilometrů kolem naší domoviny. ;-) Nebo se už vrátil? :-)
    11.5.2008 16:47 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jojo, z Egypta uz se vratil.

    Nechces zas nekdy prijit na lososa? ;-) Prilezitostne se ozvi mailem... :-)
    ^D
    freshmouse avatar 11.5.2008 17:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mimochodem, co je s kyknosem? Ne, že by se mi stýskalo, jen vzpomínám, jak jsem ho věky naháněl, když byl ještě koordinátorem lokalizace GNOME...
    11.5.2008 17:35 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    To já taky nevím, psal jsem mu kvůli nějakým knížkám, ale nějak se mi neozval. :-/
    freshmouse avatar 11.5.2008 17:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Takže asi už nedělá u SUSE...?
    11.5.2008 21:33 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Kyknos dela, ale Kyosuke uz ne. Neni to tak dlouho, co jsem Kyknose potkala v praci a jevil se byt v poradku ;)
    ^D
    freshmouse avatar 11.5.2008 21:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    To je bordel. :-) Kdo je teda kdo? A jsou vůbec dva? :-)
    11.5.2008 21:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jo, jsou. Viděl jsem je oba na vlastní oči v jeden okamžik. :-)
    9.5.2008 11:53 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Treba se mu pri zapisku chtelo ch.cat a podvedomi zavelelo wc.
    7.5.2008 08:48 lukash
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    tak som aj po veceri a par hodinach stravenych na sestke stale tam kde som bol - nikde ;) ziadna logicka odpoved mi z toho nevychadza, nakoniec snad ten kod ani nebude k vyrieseniu treba ;) someone any ideas?
    7.5.2008 08:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Znám spoustu slov, které heslem nejsou. :-) Ale ani jedno, které by jím bylo...
    randy avatar 7.5.2008 09:16 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    mat tak tvoj problem ;)) ..ale..aj ten bude, ked zdolam 4ku (som slaby heker ;) )
    R>
    7.5.2008 09:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ale Anička říká, že už to někdo zdolal. Já to však nebyl :-(
    Jan Zahornadsky avatar 7.5.2008 09:31 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Já to byl :P Ne že bych pak dal sedmičku, že.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    7.5.2008 09:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ó velký Geeku! Gratuluju! Fakt!
    Jan Zahornadsky avatar 7.5.2008 10:07 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    haha, díky, ale tak si možná budu říkat až hnu se sedmičkou -- odkazuje na nějakou soutez.suse.cz, což (asi, protože se mi to tady neresolvne na IP) není počítač a tak může být úplně cokoli :-(

    Jinak, šestka opravdu není těžká, nehledej v tom vědu a hlavně se nesnaž pochopit co ten "program" dělá :-D
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    randy avatar 7.5.2008 10:23 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ha ;) ja zas nad kazdou kravinou premyslam..do detajlov ..a preto som zaseknuty v 4ke ...fnuk fnuk ... :'(
    R>
    7.5.2008 10:29 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No, tak to me se uz malem povedlo pochopit co dela. 1. Uz mi nesegfaultuje 2. Zkousel jsem celou noc vymyslet, jak maj bejt ty prom. inicializovany. :)

    Uz je mi nejakou dobu jasny, ze jdu spatnym smerem, ale furt se nemuzu chytit. Mozna kdybych neumel programovat bidel bych to driv. Naco jako pro stromy nevidim les...
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    7.5.2008 13:17 lukash
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    k podobnemu stadiu som sa dostal uz aj ja, kazdopadne nevidim v tom nic, co by mohla byt odpoved (a vysledok uz teda asi vobec nie), nie som nejaky extra matematik takze v tom mozno nevidim ziadnu suvislost ale vsadim botu, ze ta odpoved bude nieco co s tym suvisi uplne minimalne ;)
    7.5.2008 13:57 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak my jdeme vymyslet nejaky hint :-)

    Ale jinak mate vsichni pravdu :-)
    ^D
    7.5.2008 14:03 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Sice me to mrzi, ale bez hintu to taky asi nezvladnu. Vcera jsem to resil i ze spani (aspon jsme trochu nejak vyuzil ztracenej cas spanim), ale na nic jsem neprisel a ted uz jsem ve stavu, ze jsme zkousel syntax highliting, odstraneni ruznych skupin znaku (napr. nechat jenom cislice, nebo jenom pismena, nebo jenom specialni znaky), ale nic kloudnyho jsem z toho nedostal. Tak predem dik za hint.
    7.5.2008 15:28 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No dobra, tak na hint cekat nebudu. Jenom doufam, ze ty spatny odpovedi zahazujete, protoze fakt uz zkousim kazdou blbost:-)
    7.5.2008 15:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    To mi povídej :D
    7.5.2008 15:34 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No, ne tak úplně, docela se jimi bavíme :-)
    7.5.2008 15:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    :'-(
    7.5.2008 15:39 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hehe, tak me napada, jestli byste trebas dokazali vy zjistit, ktery moje odpovedi jsem vzal z ceho:-) To by mohla byt hackeri zase pro vas:-) Osobne jsem poslal zatim jenom odpovedi nejak souvisejici s tim zdrojakem:-) Che, ikdyz musim priznat, ze zdroje nekterych odpovedi uz nevim ani ja sam:-)
    7.5.2008 15:49 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Uz ted jsem rozhodnuta, ze z nejobskurnejsich odpovedi zkusim na konci udelat galerii. Samozrejme bez autoru. Asi neprekvapi, ze pokud jde o mnozstvi chybnych odpovedi, vitezi bagr... kdyby byly ty bagry opravdove, tak ma SUSE nejvic vybagrovanych kubiku ze vsech (pripomnelo mi to jednu pisemku z databazi) :-)
    ^D
    7.5.2008 15:54 lukash | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    nechce si dat suse do loga bagr? :DDD
    Don't forget that blow jobs are like flowers for men.
    7.5.2008 16:02 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No a pak by mohlo byt zajimavy kolik emailu od jednoho cloveka prislo nejvice v ruznych levelech.
    7.5.2008 14:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No wikipedie mi v tom moc nepomáhá :-)
    7.5.2008 14:55 lukash | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    teraz neviem ci je to hint alebo provokacia :))) asi si napisem nejaky cyklus co skusi z tej wiki kazde slovo :DDD
    Don't forget that blow jobs are like flowers for men.
    7.5.2008 14:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Provokace... Taky jsem stále u šestky.
    7.5.2008 15:12 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmmm, taky jsem zkousel hledat kombinace rank, ascend, hoard a course:-)
    7.5.2008 16:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nechceš sem dát zadání té sedmičky? :-)
    izidor avatar 7.5.2008 12:24 izidor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nadránom som to vzdal pri 4. úlohe... A dnešné doobedie tiež nepomoho... Celú hru som prebehol niekoľko krát, veľa zvláštneho som si nevšimol, a to, co bolo, bolo v štýle "TUDY NIC NENI". Absolutne neviem, ako ďalej... asi som už skončil...
    7.5.2008 14:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Snaž se :-)
    7.5.2008 15:06 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No taky jsem napred to zacal prochazet pomoci mc, nez jsem fakt projel co slo a zjistil ze se nic nedovim, pak jsem na to sel jinak a hned bylo reseni na svete. Bohuzel u te sestky to bude potrebovat nejaky hint, jinak uz nevim co s tim. :)
    7.5.2008 15:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Cekani na hint ale neni dobra strategie - hra neni nekonecna a i kdyz treba nakonec nejaky hint prijde, stihnout dalsi ulozky muze byt problem.

    Urcite to nevzdavej a nesnaz se jen cekat - ta rada, kterou jsi dal na ctyrku, se da zobecnit a s uspechem pouzit i na sestku. (Stejne jako treba na jednicku a na spoustu dalsich uloh...)
    ^D
    7.5.2008 15:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Třeba bych mohl ještě zkusit posílání dat z /dev/random. :-)
    7.5.2008 15:23 lukash | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    to bude urcite md5sum z nejakej velkosti /dev/urandom :DDDD
    Don't forget that blow jobs are like flowers for men.
    7.5.2008 16:15 lukash | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ja neviem teda kto ten kod napisal.. ale to .. ja nechcem byt vulgarny ;) Houston, we have a problem, hint required ;)
    Don't forget that blow jobs are like flowers for men.
    7.5.2008 23:37 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No, jenze kdyz uz clovek vyzkousel i XOR zdrojaku s /dev/random (joke:-)) a uz dal nevi, co zkouset, tak uz zbyva jedine cekat na hint nebo konec souteze:-( Ale rad bych to zdolal bez hintu.
    7.5.2008 16:15 kkaarreell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jsem na tom podobne. :-(
    7.5.2008 15:32 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    skoncil som na prvej otazke :-( asi som blby
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 15:35 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    A co jsi vsechno vyzkousel? Urcite nejsi blbej, ale lenivej:-) Taky jsem mel hned jednicku blbe:-) Samozrejme, bagr to neni:-)
    7.5.2008 15:38 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Myslim ze bagra poslala spousta lidi. :)
    7.5.2008 15:38 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    no bagr som skusil samozrejme ako prvy. tak skusal som okrem ineho:

    ben, mutt, postfix, 11042, suse.cz, ...
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 15:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No je hloupost tipovat bez jakýchkoli indícií... Zkus se na ten mail prostě podívat z více různých pohledů.
    7.5.2008 15:44 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    to nebol tip - to boli slova z message headeru. skusal som sa pozriet na mail aj zo zadnej strany monitoru, ale nic som nevidel :-(
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 15:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Vždyť ta odpověď tam je...
    7.5.2008 16:01 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    tak vidis, ja na nu neviem prist. no nic, pockam si na riesenia po konci - som zvedavy, co som prehliadol
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 16:03 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Zkus si to poslat na jiny email, pripadne prohlednout v jinem klientovi. Odpoved je na ocich, zrejme je neco spatne (nejde prehlednout)
    7.5.2008 16:05 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    poslal som.. aj na gmail, aj som to stiahol do MS OE. proste neviem.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 16:05 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    V Gmailu to jde...
    7.5.2008 16:07 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    tak potom plati prva sprava :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 16:07 lukash | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    jj, gmail to vie zobrazit cele.
    Don't forget that blow jobs are like flowers for men.
    7.5.2008 16:25 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    yahoo to nevie. neviem preco prave podstatnu cast nezobrazilo.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    .. avatar 7.5.2008 15:40 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    a porad tesne vedle, co? :))
    7.5.2008 15:50 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmmm, tak asi nic moc neprozradim, kdyz reknu "tesne vedle". Tak asi nejsi ani blbej, ani linej, jenom nepozornej. A nebo mas blbyho mail klienta:-)
    7.5.2008 15:55 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    tak neviem.. yahoo webmail.. no ked neviem odpoved na jednotku, tak sa do toho ani nejdem velmi pustat. naozaj ma uz nic viac nenapada.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    7.5.2008 15:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No.. leda že by svůj server z hlavičky něco odstraňoval...
    7.5.2008 22:06 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ve 20:36 Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 9. Zatim nejlepsi ucastnik je pravena uloze cislo 11.

    Takze minimalne 9 lidi uz ma zasebou 6. ulohu.
    randy avatar 7.5.2008 22:19 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    gratulujem ;)

    uz aby som sa aj ja cez to dostal ;((
    R>
    7.5.2008 22:36 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Uz jich je 11. To uz zacina byt celkem rozumne mnozstvi - ze bychom toho crona prece jen vypnuli? ;-)
    ^D
    7.5.2008 22:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Kýho crona? To zní fixlózně. ;-) A já se na to ještě nestihl podívat. :-)
    7.5.2008 23:04 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Crona, který posílá lidem, kteří vytuhli na šestce, po dlóóóóóóuhém čase nabídku nápovědy. Nabídku lze samozřejmě nepřijmout :-)
    7.5.2008 23:37 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Cron? Proc mi napoveda zadna neprisla? :) Nejaka novinka az ted behem vecera?
    7.5.2008 23:53 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ještě hodně dlouho nepřijde :-) A "dlouho" znamená dlouho. Fakt. Minimálně o polovinu déle, než by člověk vůbec považoval za slušné. Tak dlouho, že do té doby to většina lidí stihne vyřešit sama ;-)

    (Tím jsem chtěl jenom říct, že na nápovědu se moc nevyplatí čekat.)
    8.5.2008 06:38 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak nabidka na hint konecne dorazila. Po par dalsich pokus jsem ji prijal, ale ... ehm ... jsem na tom porad stejne:-)
    8.5.2008 07:41 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Hmmm, tak ted mi ten robot neposila vubec nic:-)Asi jsem ho nastval spatnyma odpovedma:-)
    7.5.2008 23:37 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Tak my jsme šestku udělali teď jako třináctí. Ale byla opravdu ďábelská:)
    12.5.2008 01:39 mykhal | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    uf, tak po několika dnech čučení na ni jsem ji zdolal.. musím uznat, že byla pologeniální
    12.5.2008 09:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    To jo, když si toho člověk konečně všimne, jen zírá, jak něco takového mohlo někoho napadnout… :-)
    8.5.2008 04:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše robot zlobí?
    U úlohy č. 11 jsem našel dvě řešení, obě fungují, ale ať pošlu kterékoli z nich, ať pošlu celé heslo nebo jen prvních deset znaků, robot stejně tvrdí, že je to špatně. Zkusil jsem to i převést na malá písmena, ale pořád totéž… :-(
    8.5.2008 04:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Jedenáctá úloha? To byste loni už přesluhoval... :-)
    8.5.2008 04:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Podle robota ale někdo pracoval na dvanáctce už v době, kdy mi posílal desítku. Takže dál se dostat jde - ale je mi záhadou, proč mi robot odmítá (ověřené) správné řešení. Asi to nechám na ráno…
    8.5.2008 09:18 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Robot nezlobi, lidsky faktor zlobi. Jedenacta uloha ma ten drobny problem, ze trochu mate i sveho autora pri overovani reseni (mail je overovany jen proti predem zadanemu textu). Soutezici na dvanactce trefil to "spravne" heslo pro pruchod, misto toho, aby se vyhnuti nekolika chutovkam shodou okolnosti dohromady vyrusilo. No co se da delat, upravy na posledni chvili :(, obe ta reseni jsem uz pridal, takze byla mela v poradku projit. Stejne tak projdou hesla, kde nekdo z neznameho duvodu pohrdne tou uz predvyplnenou casti.
    8.5.2008 09:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    To jsem ale nečekal, že poslední úloha bude takhle jednoduchá… :-)
    8.5.2008 10:55 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Takze uz je to konecne vyreseny?:-) Tak rychle vyhlasit viteze a zverejnit ulohy a reseni. Na tu sestku jsem fakt zvedavej:-)
    8.5.2008 11:06 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Houbeles, konec bude az za tyden. To jeste vyresi lidi... ale budu se opakovat, kdyz reknu, ze sestka je fakt hrozne jednoducha.
    ^D
    8.5.2008 11:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Jo, jo, jo... Poslal jsem si nápovědu... Ta mi neřekla nic nového. To co bylo v té nápovědě jsem věděl asi po 15 minutách co jsem tu šestku řešil.
    8.5.2008 11:50 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Jsem na tom stejne. Napoveda mi moc nepomohla. Uz pred napovedou jsem zkousel i gdb, ale fakt to nepomohlo. Jinak, mel bych par odpovedi, na to, co jsou ty veci v napovede, ale tim jsem se k heslu nedostal. Hehe, budu si urcite nadavat az to zjistim, jak to bylo jednoduchy:-) Ale co se da delat:-) Muj postup byl docela dobrej, ale ta sestka me odrovnala:-) Fakt by me zajimalo, jestli ten zdrojak nebo binarka a nebo ta pripominka o kompilaci obsahuje heslo. Ulohy 1-5 vzdy to heslo nekde obsahovaly, tady mi to pripada, ze to heslo tam nikde neni a musim si neco vymyslet:-) Jinak jsem rad, ze nejsem sam na sestce:-)
    Uloha c. 1
    Date: Tue, 6 May 2008 12:02:28 +0200
    
    Uloha c. 2
    Date: Tue, 6 May 2008 13:10:31 +0200
    Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 29. Zatim nejlepsi ucastnik je prave
    na uloze cislo 6.
    
    Uloha c. 3
    Date: Tue, 6 May 2008 13:17:22 +0200
    Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 16. Zatim nejlepsi ucastnik je prave
    na uloze cislo 6.
    
    Uloha c. 4
    Date: Tue, 6 May 2008 13:32:42 +0200
    Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 10. Zatim nejlepsi ucastnik je prave
    na uloze cislo 6.
    
    Uloha c. 5
    Date: Tue, 6 May 2008 14:15:28 +0200
    Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 3. Zatim nejlepsi ucastnik je prave
    na uloze cislo 6.
    
    A od ty doby ani tuk:-)
    8.5.2008 11:55 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Doporučuju nebrat tu nápovědu na lehkou váhu. Vycházejte z toho, že to skutečně je nápověda.
    8.5.2008 12:24 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    No, prvni radek napovedy: dve otazky a jedna veta - moje reakce: "ano, zkousel", "ne", "souhlasim"

    Druhej radek, tri otazky: na prvni dve odpoved neni (nebo ji neznam:-)), na druhou bych odpovedel jednoduse (ale to uz jsem nekolikrat zkousel). Ted uz jsem zacal delat i presmycky.

    Zacinam mit podobne pocity, jako jsem mel po shlednuti prvniho dilu Final Destination (Nezvratny osud) - tehdy jsem ziskal peknou paranoiu a porad jsem hledal, kde na me co spadne nebo me prejede. Ted zacnu diky sestce hledat v kazdym kodu nejaky hesla:-)
    8.5.2008 12:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Tak, a teď jste mi nasadili brouka do hlavy. Myslel jsem si, že mám poměrně jasnou představu, co bylo v té nápovědě, ale jak vidím, byl jsem úplně vedle. :-)
    8.5.2008 12:34 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Jako ze jsi ji vyuzil, sestku s ni udelal a ted vlastne nevis, proc jsi to podle ty napovedy takhle udelal? No, ja se bojim toho, ze pak nepochopim ani to spravny reseni:-)
    8.5.2008 12:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    CEST: ne, já jsem tu nápovědu nedostal, jen jsem si myslel, že tuším, co v ní asi tak bylo.
    12.5.2008 12:26 Quanti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Soustred se na ty, na ktere "neni" ta odpoved :) to je asi nejzasadnejsi cast ty napovedy :))
    8.5.2008 12:35 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Byla by mozna statistika, kolik z tech uspesnych resitelu sestky vyuzili napovedu? To snad nebude prozrazeni neceho tajnyho, ne?:-)
    8.5.2008 13:24 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Nic. Tohle uz je moc, napoveda mi nic nerekla:-) Za tu dobu bych ten program mozna dokazal i prepsat, aby delal neco kloudnyho, ale heslo jsem v nem nenasel:-) Jdu delat neco poradnyho, skoncil jsem na 6:-) Tak pak hlavne napiste samostatnou zpravicku, az budou vysledky. Rad se podivam, co jsem prehlidnul a taky, jestli bych zvladal ostatni ulohy:-)

    Vitezum blahopreju:-)
    8.5.2008 11:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?

    Jen je škoda, že v závěrečném mailu se na rozdíl od předchozích nepíše, kolikátý člověk byl…

    P.S.: nad šestkou jsem taky strávil nejvíc času - než jsem konečně pochopil, jak aplikovat princip jedničky a čtyřky; druhá půlka už naštěstí není tak triková (snad až na osmičku)

    8.5.2008 11:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Jsi druhy, s rozdilem asi devet hodin. Gratuluju!
    ^D
    8.5.2008 11:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Díky za info. Příště holt musím začít hned první den… :-)
    8.5.2008 11:44 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?

    Jen je škoda, že v závěrečném mailu se na rozdíl od předchozích nepíše, kolikátý člověk byl…

    Od teď se to už píše. Původně to tam nebylo, protože jsem si nebyl jistý, nakolik budou statistiky spolehlivé. Ale po přidání kontroly nepřeskakování úloh se zdá, že jsou spolehlivé docela dost.
    8.5.2008 11:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Možná by taky bylo dobré opravit robota, aby při posílání úloh rozlišoval mezi "je na úloze 12" a "vyřešil úlohu 12". Takhle to v řešitelích vzbuzuje mylný dojem, že ještě mají šanci vyhrát (říkal jsem si, že by to byl pech, kdyby se to tomu prvnímu podařilo vyřešit zrovna během těch 14 minut, když s tím předtím tak dlouho nehnul).
    8.5.2008 11:53 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Tak to by me zajimalo, jakej princip jsi aplikoval na ctyrku - ja jsem udelal skriptik, kterej nasel archivy a rozbalil je a pak smazal a to opakoval dokud nejakej archiv byl. To fakt netusim, jak tohle aplikovat na sestku:-)
    8.5.2008 11:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Aha. Já se totiž u čtyřky dost dlouho zasekl na tom, že jsem pátral v té adresářové struktuře, která mi po tom skriptu zůstala na disku… Ale víc už bych asi naznačovat neměl.
    8.5.2008 12:29 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    No, coz to jo, to jsme na tom asi byli uplne stejne, taky mi to trvalo asi tech 45 minut. Abych pravdu rekl, tak ja osobne jsem mel u 4 asi spis stesti. Kdyz jsem ten skriptik pustil podruhy, tak jsme si toho nahodou vsimnul, ted uz si nevzpominam presne, ale dokonce mozna jsem to v urcitouch chvily breaknul pomoci CTRL-C a zrovna jsem to nasel. Ale vubec netusim, jak bych to vyuzil u sestky. Ale budu jeste premyslet.
    8.5.2008 12:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Měli bychom brát ohledy na to, že určitě existují lidé, kteří čtyřku ještě nemají, takže by bylo neslušné prozrazovat příliš mnoho o jejím řešení.
    Marián Kyral avatar 8.5.2008 13:07 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    No mě to třeba zase tak navnadilo, že jsem se mrknul na tu nedořešenou trojku a konečně ji udělal. Už jsem to mohl mít dávno, taková prkotina. Zadání čtyřky právě dorazilo :-D
    10.5.2008 03:20 Bilbo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Hmm ... Kdyz jsem resil 11. ulohy, tak jsem dospel k tomu, ze k ni existuji prave 3 ruzna reseni. Hodil jsem tam prvni z nich (zbyle dve jsem zminil v tele mailu, pokud to vubec nekdo cte) a to to sebralo ...

    Soutez jste vyresil(a) jako 6. Ale na sestce jsem si vzal napovedu, takze mozna v poradi jeste klesnu ...
    10.5.2008 12:58 Jiří Benc | skóre: 13 | blog: ublog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: robot zlobí?
    Většinou to nikdo nečte, naše sledovací skriptíky pracují jen s odesílateli a předměty, ale před nějakou dobou jsem si při zkoumání toho, jak se robůtek vyrovnává se spamy, zrovna tvých mailů všiml :-) Sedmička a devítka mě dostala. (Případné zveřejnění pro pobavení ostatních - bez uvedení odesílatele, samozřejmě - až po soutěži, komentáře totiž obsahují návod k řešení.)
    michich avatar 8.5.2008 12:50 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Moc se mi to líbilo. Dozvíme se, kdo je autorem které úlohy?
    8.5.2008 13:00 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    U tech, ktere jednoho autora maji, to nebude problem. Spousta uloh ale vznikla postupnym vylepsovanim ze vsech stran :-)
    ^D
    8.5.2008 14:38 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ale aspoň matky by mohly být jisté, ne? :-D
    8.5.2008 18:21 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jojo, a mozna i sroubky ;-)
    ^D
    8.5.2008 19:33 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    matka ma jiste sroubky, horsi je to s podlozkama :-D
    8.5.2008 13:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nejspíš až po skončení soutěže, aby někoho nenapadlo použít "brute force attack"… :-)
    8.5.2008 19:52 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Clovek s tim zabral x casu a zasekne se na devate uloze, ale mohlo to byt horsi. :)
    .. avatar 8.5.2008 20:40 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    ani nemluv :)
    8.5.2008 20:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    U devítky mne řešení trochu zklamalo, při prvním prozkoumání jsem myslel, že to bude zajímavější…
    8.5.2008 21:07 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    No kdyz ji vyresi, tak ano. Jen na to jit spravnou cestou.
    8.5.2008 21:31 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Jak dlouho ti trvalo udělat osmičku?
    8.5.2008 21:42 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    8. uloha byla celkem lehka pro me osobne. Prvni pozorovani tak 15 minut, pak obed a pak tak 10 minut.

    Predchozi ulohu jste vyresil(a) jako 9..
    Minimalne 9 lidi je na uloze 11. :)
    8.5.2008 21:47 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Nejvýše 4, protože aspoň 4 už dokončili a já na poslední úloze jednoho člověk předběh.
    8.5.2008 21:55 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mno, tak to na to jdu asi trochu špatně, když už na ní dělám den:)
    8.5.2008 22:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Ono jde jen o to dostat ten správný nápad… Jako ostatně u většiny těch úloh…
    8.5.2008 21:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Změřte svoje síly s hackery SUSE
    Mně asi půl hodiny. Sice jsem se nejdřív vrhnul po falešné stopě (ty soubory mi něco připomněly, ale to byla slepá ulička), ale pak jsem naopak měl trochu štěstí, když jsem náhodou (s jiným cílem) udělal přesně to, co bylo potřeba.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.