Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.
Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.
24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.
Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.
Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].
JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.
Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).
Za par $$$ mam herni konzolu...
prumerny IT clovek v CR vydelava 100k+ mesicneTak určitě. Nicméně souhlasím, že krást dnes ještě hry je hloupé.
Se všema budíkama, displejema a ovládacíma prvkama zaslepenýma naleštěnýma skleněnýma destičkama.
Nejsou třeba, když člověk přejede jazykem ten skleněnej poklop zleva doprava, tak se mu v tom helmovým displeji* objeví appstore kde se dá koupit aplikace, s kterou ti rádiovou komunikaci se zemí bude přednášet animovaný hovno a můžeš si zaplatit předplatný.
* Ten si musíš předtím sundat, jinak většina lidí jazykem nedosáhne. V pořádku, they are holding it wrong [Masivní potlesk na keynote. Koukáš snad na epplou keynote, ne?]To není žádná pravda, že by pro linux nebyly žádné hry. Máme třeba Wesnoth, Tuxcart, Solitarii a... a... a Wesnoth jsem už říkál?Jak jsi mohl zapomenout?! David a duchové
Jenom si dělám legraci, dnes už situace není tak katastrofální a občas se nějaký ten áčkový titul najde.
Ve vývoji „áčkových“ (respektive „víceáčkových“) her se točí takové prachy, že si kvůli návratnosti zřídka dovolí kreativně riskovat – výsledek je většinou sterilní a tak nějak furt na jedno brdo. (Analogický vývoj jako u velkofilmových produkcí.) I když je v jádru zajímavá hra, nafouknou ji několikanásobně tupou výplní, zaplácnou hazardem atp.
Co by například mě z téhle kategorie zajímalo za posledních 10-15 let, nejspíš dokážu spočítat na prstech, a pak půlka z toho stejně není můj žánr.
Vedle toho jsou tisíce nezávislých her, kde autoři mají více méně naprostou tvůrčí svobodu, takže se mezi tím najdou perly. Nakonec hromady perel.
Tiskni Sdílej: