abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Nabarvené ptáče

    13.9.2019 12:49

    Skvělý film. Naprosto úžasná kamera - spousta framů by obstála sama o sobě jako nádherná fotografie. Silný emotivní příběh. Skvělí herci. Hysterie kolem násilí v tomto filmu imho naprosto mimo mísu - průměrný holywoodský akční film či thriller má krve a brutality více. Tady byly nejhorší scény mimo záběr a v podstatě jen naznačeny. Zprávy o lidech odcházejících z kina nechápu (včera nikdo z kina, kde jsem byl, neodešel), recenze typu "0% neviděl jsem a nikdy na to nepůjdu" také ne. Použití slovanského "esperanta" pro anonymizaci národa, který není zobrazen zrovna lichotivě, je geniální. Krásná píseň na konci.

    95%        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    houska avatar 13.9.2019 14:17 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ono je nasili ... a pak je nasili na detech. Od te doby co jsem rodic, tak tohle proste nedavam.
    13.9.2019 14:22 kuprexit | blog: bflmpsvz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Většina násilí v tom filmu ale není na dětech. A to co je v ději většinou není explicitně na kameře. Kdejaký holywoodský horor je mnohem horší. Naopak, ty nejemotivnější/nejvice šokující scény zobrazovaly násilí dítěte na dospělých.
    AsciiWolf avatar 13.9.2019 19:00 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    a pak je nasili na detech.
    Násilí na zvířatech je imho podobně hnusné.
    13.9.2019 19:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    A na ženách. A na černoších. Zatímco náslilí na bílém dospělém muži hnusné není.

    Rozlišovat na kom je násilí hnusné, na kom víc a na kom míň je znak totální demence.
    15.9.2019 08:18 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    ten film som nevidel, ale píšeš o bielom doslepom mužovi ktorý išiel za žold budovať demokraciu do krajín pomocou kobercových náletov len preto aby bola na nejakom kontinente lacnejšia ropa?
    Fluttershy, yay! avatar 27.10.2019 17:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Rozlišovat na kom je násilí hnusné, na kom víc a na kom míň je znak totální demence.
    Ironie…
    Lidská práva našich přátel a spojenců, kteří patří k vrcholné západní civilizaci, mají pro mě, jakožto příslušníka této civilizace, výrazně vyšší hodnotu, než lidská práva nějakých ovcomrdů žijících v islámském středověku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.10.2019 12:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    U tohohle přiblbého markov chainu podobného trolíka by mě konzistentní názory spíš překvapily než naopak...
    Fluttershy, yay! avatar 28.10.2019 12:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Kognitivní disonance je u lidí běžná.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.9.2019 23:07 Stoka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    BUT MY BACON
    13.9.2019 19:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    V tom filmu je víc dospělých zabitých dětmi než naopak.
    14.9.2019 13:04 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Nejsi v tom sám. Taky nemůžu vidět filmy, kdy se dítěti něco stane, třeba velmi vážně onemocní apod.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    xsubway avatar 13.9.2019 18:02 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Díky za blog, jinak bych asi stále měl obavy se na ten film jít podívat, poté mediální masáži jinde.
    13.9.2019 22:20 M.train | blog: m_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Prý tam výtečně hraje ta intelektuální anorektická herečka, která jde z rukou do rukou.
    15.9.2019 11:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Anorektická herečka tam nehraje žádná.
    13.9.2019 22:25 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    A já si myslel, že je to pokračování blogu o Raptor Blackbird.
    Ruža Becelin avatar 14.9.2019 00:12 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    :-D
    14.9.2019 13:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Já taky :-)
    xxx avatar 14.9.2019 00:15 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    No nevim. Zadny Hollywodsky film skutecne nasili neobsahuje. Spis takove komiksove znazorneni. Divat se na to opravdove dost boli. Teda pokud clovek neni psychopat.
    Please rise for the Futurama theme song.
    15.9.2019 11:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    V tom případě v ptáčeti je to ještě komiksovatější. Zkrátka si ho vesměs musíš domyslet sám. Například chlap hozený krysám, není tam ani jak ho žerou krysy, ani jak umře, ani jeho mrtvola. Jen prostor pro tvou fantazii.
    Bystroushaak avatar 14.9.2019 00:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Film jsem (zatím) neviděl, ale trochu mi to připomíná tématikou jiný snímek, který na mě silně zapůsobil hereckými výkony, zvukem a kamerou: Saulův syn
    14.9.2019 14:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    ještě že to víme bla bla bla
    xsubway avatar 14.9.2019 22:27 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Tak pravilo Jelito:-D as vykastrovaný Osel, tedy Hňup .-)
    15.9.2019 00:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Kozel ty osle.
    xsubway avatar 15.9.2019 20:23 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Konečně hodnotný příspěvek .-) Děkuji ti za opravu, máš pravdu. Jsem Osel a ty Hňup ;-)
    Bystroushaak avatar 15.9.2019 13:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    ještě že to víme bla bla bla
    Zajímavé. Co tě přesně vedlo k téhle toxické reakci? Podle mě bývá zvykem si tady doporučovat filmy pod různými recenzemi a upozorněními na něco nového, takže proč přesně tě to sere?
    15.9.2019 15:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    můj skromný odhad je toxická maskulinita
    Blaazen avatar 15.9.2019 16:18 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Další dobrý zvyk je založit si účet a mít nějakou přezdívku, několik lidí podepisujících se podtržítkem je opruz. Tak jako tak je to anonymní.
    15.9.2019 17:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Jo a taky jsem se chtěl zeptat, kdy plánuješ uveřejnit nějaký další blog post? Zvláště jsem zvědavý na ten o opicích a chobotnicích.
    Bystroushaak avatar 15.9.2019 18:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Další český blog bude asi pokračování ze série Jak se píše programovací jazyk, jakmile dodělám refactoring interpretru pro lepší čitelnost a vydám první verzi, abych to nemusel v průběhu třikrát přepisovat. To může trvat několik měsíců. Blog o Opicích a chobotnicích je dopsaný, ale nechce se mi ho publikovat v současné podobě, takže ho asi budu sušit v šuplíku ještě nějakou dobu, dokud se mi nebude chtít udělat refactoring.
    15.9.2019 22:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Co tě vedlo k téhle zbytečné reakci?
    Bystroushaak avatar 16.9.2019 00:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Snaha vyvolat reflexi.
    16.9.2019 05:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Začni u sebe, potom pochopíš jak něco vyvolat v ostatních ;-)
    28.9.2019 11:51 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ty fakt nevidíš rozdiel medzi umením a ne-umením?
    15.9.2019 09:45 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Dalsi film delajici monstra z obycejnych vojaku Wehrmachtu? Dekuji, ale at si to reziser strci do marhoule. ;-)
    15.9.2019 11:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    jeden obyčejný voják wehrmachtu je tam spíš za hrdinu
    15.9.2019 22:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Dekuji. Mozna si prectu alespon text distributora k filmu. Zatim mi stacilo jen to, co jsem zaslechl okolo, abych to zavrhl.
    15.9.2019 14:33 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Hele ale oni se na východě opravdu chovali jako monstra ...
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    15.9.2019 22:22 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Naciste jiste pachali valecne zlociny na nekterych vychodnich narodech a zejmena na zidech. Bezni vojaci ale za nic nemohli. Sami byli vytrzeni od svych rodin a hospodarstvi a snazili se jen prezit a vratit se ke svym blizkym a pokud neco spachali, tak to bylo plneni rozkazu svych nadrizenych. Vetsinou se vsak zverstva tykala jinych slozek nez Wehrmachtu.
    16.9.2019 01:37 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    O Einsatzgruppen, Waffen SS apod. se nepochybuje, ale samotný Wermacht se rovněž v některých situacích podílel na válečných zločinech a v některých případech aktivně, např článek na novinkách, anebo docela zajímavá diplomka.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2019 11:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Odin má pravdu v tom, že běžní vojáci do války museli, bez ohledu na jejich názory a pohled na svět. Důstojníci Wehrmachtu byli jiná liga. To je fakt.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 16.9.2019 15:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Wehrmacht bola predsa Nemecká armáda, čo tam bola iná liga?

    Nemyslel si Waffen-SS? Prípadne Einsatzgruppen?

    Jako až ste si to niekto študovali pre svoje obohatenie mysle, tak ste určite dospeli k tomu, že tie až neuveriteľné zverstvá robila Nemcká smotánka vysoko vzdelaných (ľudí) svíň. Bohužiaľ toto si proste treba vyhrabať z dokumentov. Dokumentárne filmy bohužiaľ (teda aspoň čo som ja videl), vôbec neupozrňujú na fakt, že nešlo o nejakých beznádejných stroskotancov, ale naozaj o Nemeckú smotánku, ktorá robila tie najväčšie zverstvá.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dalibor Smolík avatar 17.9.2019 09:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Wehrmacht bola predsa Nemecká armáda, čo tam bola iná liga?
    Ano, byla to armáda, i oni se dopouštěli zločinů. Já jsem poukazoval na to, že vojáci museli rukovat bez ohledu na jejich přesvědčení a morální zásady. Myslím tím obyčejné vojáky. Jiná věc je, že byl celý národ ideologicky zpracovaný vůdcem, takže se na rozdíl od 1. světové války se nestávalo, že by hromadně zbíhali z armády.
    Důstojníci si svoji kariéru vybrali a to nemluvím o Waffen-SS a Einsatzgruppen, kteří byli zločinci nejtěžšího kalibru.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.9.2019 12:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Unsere Mütter, unsere Väter

    Výborná, trojdílná miniserie, která nádherně demonstruje jak rychle jdou zásady do kopru, když dojde na lámání chleba.
    29.9.2019 08:43 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Dôstojníci Wehrmachtu sa dokonca snažili o dodržiavanie medzinárodných zmlúv o vojnových zajatcoch... A z poľskej Przemyšle máš jeden z príkladov, ako sa dokonca pred SS snažili ochrániť Židov z miestneho gheta. Smutné na tom je, že počas denacifikácie bol nejeden z gestapákov a esesákov poverený normalizáciou pomerov v nemeckej administratíve a tí dôstojníci Wehrmachtu skončili so zákazom výkonu povolania a na Sibíri... Pamätníci by Ti vysvetlili, že to bol rozdiel, či k nim prišli Nemci z riadnej armády, alebo zabijáci z SS.
    16.9.2019 21:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    +1

    To presne chci rict, ze mi vadi liceni beznych vojaku jako bezcit ych zrud.
    16.9.2019 22:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Tak se na ten film podívej, je to přesně naopak.
    16.9.2019 22:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Pokud je to tak, tak se mozna podivam, ale moc se mi do toho nechce.
    Bedňa avatar 16.9.2019 22:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Moju babku chceli znásilniť nemecký vojaci a zachránilo ju až privolanie veliteľa (z Wehrmachtu), takže Wehrmacht si budoval na obsadených územiach dosť dobrú značku.

    Len tak na dokumentáciu tehdajšej reality. V dome mali ubytovaných nemeckých vojakov a v vzadu v stodole Rumunských partizánov.

    Jako tých zamotaných príbehov z tej doby je veľa. Keď som ešte chodieval na záklaku, tak som si babkine príbehy nahrával na kazeťák a bola to neskutočne dobrá osobnosť

    Bol to prvý človek za ktorým som plakal skôr ako zomrel, stačilo keď som ju bol pozrieť v nemocnici proste som to cítil. Kedysi som čítal také meme, je to už cez tridsať rokov, "ži tak, že keď budeš umierať, ty sa budeš smiať a všetci ostatní plakať." Toto je asi jediný odkaz ktorý stojí za to predať budúcim genegáciam.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.9.2019 22:41 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Nema smysl si malovat, ze valka pres sva pozitiva nenese individualni tragedie. Individualni selhani se jiste stavala i u beznych vojaku, ale jak sam pisete, vyresili to zavolani velitele, takze se nejednalo o nejake planovite chovani k mistnimu obyvatelstvu. Ja jsem chtel rici jen to, ze bezni vojaci Wehrmachtu, mladi kluci vytrzeni ze sveho domova a hospodarstvi, take trpeli a vetsinou to nebyly zadne zrudy, ale obycejni kluci, kteri museli plnit rozkazy.
    17.9.2019 01:06 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Myslím si, že Poláci, Bělorusové a Rusové by s vámi nesouhlasili. Nezapomeňte, že ti mladí kluci byli masírováni ve škole, v HitlerJugend apod.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Bedňa avatar 17.9.2019 01:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Wehrmacht boli naozaj bežní vojaci, tie nepochopiteľné zrúdnosti robila až Nemecká smotáka čo som somínal vyššie.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dalibor Smolík avatar 17.9.2019 09:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Znásilňování na okupovaných územích z německé strany nebylo hromadným jevem - fungovaly zákony o zákazu míchání rasy. I když se takové případy často stávaly. To bylo spíš doménou sovětských, ale i amerických vojsk při postupu na Německo. Tím ale se neumenšuje zločinné chování nacistů vůči civilnímu obyvatelstvu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 17.9.2019 14:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    To bylo spíš doménou sovětských, ale i amerických vojsk při postupu na Německo
    To je pravda a preto, keď postovalo ruské vojsko cez dedinu, tak všetky ženy ukryli v horách.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.9.2019 08:03 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Já vím že bych neměl, ale nedá mi to...

    Za posledních 60 let bylo shromážděno dost materiálu o tom, jak se z obyčených lidí snadno stanou zrůdy. Nacisté v tom prostě byli mistří, komunisti dotahovali (porovnání je trochu nefér protože záleží jak kde), ale ani zdaleka se nejedná o něco vyjímečného.

    16.9.2019 21:22 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    V nekterych pripadech jiste. V nekterych pripadech se Cesi chovali jako zvirata k Nemeckym spoluobcanum po valce a v ramci tzv. divokeho odsunu. V sirsi rodine mame pripad ctyrleteho chlapecka, ktery byl zabit vhozenim do studny i se svou spoutanou maminkou.
    Bedňa avatar 16.9.2019 06:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    oni se na východě opravdu chovali jako monstra
    Až na ten minulý čas, je to pravda.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.9.2019 21:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Útlocitným náckům doporučuji film Evropa, Evropa.
    15.9.2019 22:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Nejsem nacek a utoocitny uz vubec ne. Nacismem a jeho zlociny opovrhuji - t4, zidi, atd. Vadi mi ale filmy, ktere vsechny vojaky hazi do jednoho pytle a lici to tak, ze vsichni vojaci Wehrmachtu byli sadisticke zrudy. Neni tomu tak. Byli to normalni kluci a muxi, kteri byli rozkazem vytrzeni ze sveho zivota, od svych rodin a od svych hospodarstvi. Tykalo se to i Nemcu ze Sudet, kteri klidne zili v manzelstvi s Ceskou a proti Cechum nic nemeli a dokonce umeli cesky v podstate na urovni rodileho mluvciho. Znam i pripady, kdy diky mistnimu funkcionari NSDAP byli tito lide odvadeni rovnou do Waffen SS, kvuli potrebe doplneni stavu. Jsou to smutne pribehy lidi, kterym nacismus velmi uskodil.
    16.9.2019 05:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ale jo, všichni jenom plnili rozkazy, chudáčci. Oni i ti komouši jenom plnili rozkazy ÚV, dozorci v gulazích plnili rozkazy, japonští vojáci v Nankingu a američtí v My-Lai jenom plnili rozkazy!
    16.9.2019 21:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Koumouse a dalsi sem prosim neplet. Bezni vojaci opravdu jen plnili rozkazy. Co by take jineho ve valce meli a mohli delat?
    16.9.2019 23:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Co by take jineho ve valce meli a mohli delat?
    Odmítnout válčit.
    17.9.2019 04:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Takoví také byli. Četl jsem o tom, jak v Jugoslávii odmítl německý voják střílet do shromážděných vesničanů. Tak ho velitel jednoduše postavil k nim a vzal to jedním vrzem.

    O podobné typy v řadách československé jednotky v SSSR pro změnu pečoval Karel Vaš & spol.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2019 11:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Dobrý tip. Film je dobře natočený.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.9.2019 07:07 Rosta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Jednou za cas se tu objevi film, o kterem se par tydnu mluvi a pisou o nem vsechna media. Mohl bych se nekoho, kdo takove filmy casteji sleduje, zeptat na jednu otazku? Ma na ty filmy smysl koukat, nebo se jen na marketingu snazi nahnat to co usetrili na scenaristovi a hercich?
    16.9.2019 08:36 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    V Ptaceti na hercích ani scénáři nešetřili. Herecké obsazení je hvězdné a mezinárodní a všichni hrají skvele. Scenar skvělý, kamera vynikající. Jednoznačně nejlepší česky film, co jsem za posledních 20 let viděl.
    17.9.2019 18:29 Rosta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Jo, to se přesně říká o každém takovém filmu, což mě naplňuje mírnou skepsí...
    17.9.2019 19:13 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Já to neříkám o každém filmu, vzpomněl bych si možná na deset filmů, kterým bych přisoudil takové kvality. Český kromě Ptáčete ani jeden. V kinech (bežné distribuci) je možná jeden film do roka, po jehož shlédnutí nejsem zklamaný, za co sem to vyhodil peníze. Osobně je pro mě Ptáče momentálně v TOP5 spolu s mými nejoblíbenějšími filmy od Wima Wenderse. S pdstupem času v žebříčku asi klesne, ale místo v TOP20 má na dlouhou dobu jisté.
    16.9.2019 10:59 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    BTW doporučuji jednoznačně kino. Ta kamera si velké plátno zaslouží a nějaké domácí promítání nevyužije potenciál filmu.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2019 11:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Film jsem ještě neviděl, ale je prý srovnatelný (pokud jde o násilí) s filmem Saló anebo 120 dnů Sodomy, který jsem viděl. Jestli je to pravda, tak je to fakt síla.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.9.2019 12:00 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    To je naprostý blábol. Film jsem viděl. Viděl jsem desítky, možná stovky (zas tak často na filmy nekoukám,. prostě každý cca druhý) filmů, kde je násilí víc a především, mnohem explicitněji a víc naturalisticky.

    Jediný rozdíl je v tom, že zatímco když v holywoodském trháku řezají někomu hlavu a krev lítá kolem nebo ho rozstřílí na kaši, divák si řekne, je to pohádka. Tady se násilí děje často mimo záběr, člověk jen tuší, slyší výkřik, nebo vidí oběť po činu plakat, ovšem domyslí si a ví, že tohle se opravdu dělo a dělali to před 75 lety lidi, kteří žili v jeho sousedství.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2019 12:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Tak určitě - v běžných hollywoodských filmech stříká krev všude, ale je to třeba brát jako pohádku. To i sám Marhoul říkal. Ale znova opakuji - film Nabarvené ptáče jsem neviděl, nemohu posuzovat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.9.2019 13:08 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Já ho viděl a proto ti říkám, že je to nesmysl. V tom filmu je skutečně zobrazeného násilí minimum. Je v něm ale hodně emocí. Je to prostě skutečné umění, né béčkový film.

    Dole někdo píše o detailu vyřezávání oka nožem v Sodomě. V Ptáčeti vydloubávají oči polévkovou lžící. Je tam neštěstí oslepeného, emoce, asi to působí intenzivněji než celá Sodoma dohromady, ale ta řezničina v záběru vůbec není.
    Heron avatar 16.9.2019 12:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    120 dnů je především dost nechutnej (a to teda doslova - hostina, kde se podávají exkrementy), násilí jsem tam moc neviděl.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2019 12:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    No a detail vyřezávání oka nožem nebo uřezávání jazyka není násilí? Jinak je ten film nechutný od začátku do konce.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 17.9.2019 22:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Na tom se pozná, kdo nikdy nebyl /b/tard.

    Ani dříve na modemu nestahoval Tubgirl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.9.2019 12:19 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    SPOILER WARNING:

    Asi nejnásilnější scéna z celého filmu: němci střílí do židů utíkajících z transportu - možná 20 mrtvých - nic co by se vymykalo běžným filmům s tematikou války a holokaustu a tento typ scény k žánru prostě patří.

    Asi nejhorší násilí na dítěti - znásilnění - násilník odchází z pokoje a dítě pláče, zbytek si divák musí domyslet.

    Asi nejvíc šokující scéna - první situace, kde se karta obrací a hlavní hrdina zabíjí násilníka - shodí ho do krysí díry, ale záběr dovnitř není, jen zvuk.

    16.9.2019 13:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Klíčová otázka: Co mi shlédnutí takového filmu přinese?
    16.9.2019 13:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    No chleba levnější mít nebudeš.

    Je to umění, ale lidi, kterým umění něco přinese, se takto neptají.
    16.9.2019 13:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Umění pro umění? Kdo se neptá, je snob.
    16.9.2019 13:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ano, umění pro umění, jako Mona Lisa, Romeo a Julie a tak dál.
    16.9.2019 14:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Autoři žili z many nebeské a chodili se pást.

    Pokud jde o Monu Lisu byla realita spíš taková, že si ten obraz někdo objednal a pak nejspíš nekoupil. Proto ji Leonardo sebou tahal a předělával, dokud si nenašla svého kupce. A i ten si nejspíš předtím položil otázku: "Proč bych si nekoupil zrovna tenhle obraz?"

    Romea Julie je příběh. Zdroj poučení. Demonstrace toho, jaké kraviny jsou schopni dělat zamilovaní. Názorná ukázka k jakým koncům může vést vzájemná zášť ze strany rodičů, & etc.

    Ale co má přinést tenhle film? Přenést autorova traumata do duší diváků? Jako by už tak nebylo dost jiných fantasmagorických fikcí, které přitom s bídou šlapou realitě na paty.
    16.9.2019 14:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ptáče je příběh. Zdroj poučení. Demonstrace toho, jaké kraviny jsou schopni dělat lidé nejen za války. Názorná ukázka k jakým koncům může vést vzájemná zášť ze strany hlupáků, & etc.
    16.9.2019 17:09 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Hm. Ale takových filmů už bylo natočeno dost. A lepších. Kupř. takový "Most" z r. 1959 Viděls?
    16.9.2019 17:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Viděl. A za lepší ho nepovažuji ani náhodou. Jsou to navíc dost těžko porovnatelné filmy.
    16.9.2019 17:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ten je výborný, ale šedesát let starý film dnes nikoho nezaujme. Kolik lidí by na něj teď šlo do kina? Je potřeba opakovat to znovu a znovu. A pořád zůstává spousta nezfilmovaných příběhů.
    16.9.2019 17:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Kolik kin ho mělo za posledních 10 let na programu?
    16.9.2019 18:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    No logicky velmi málo. Ten film nění špatný, ale vizuálně to už nikoho nezaujme. Kdežto ptáče, krom, toho že vypráví jiný a imho zajímavější příběh, že se týká nás Slovanů, ne Němců, je vizuální mistrovské dílo, od kterého je těžké odtrhnout oči.

    Navíc je to první film natočený v interslovanštině. Je to z tolika ohledů vyjímečné a povedené dílo, že si už několik dní lámu hlavu, kde se bere ten odpor k němu u určité části občanstva. Pevně doufám, že to není to, co se nabízí jako první, a to sice antisemitismus. Bohužel na ČSFD, když si člověk prohlédne recenze s hodnocením odpad, se ten prvek antisemitismu objevil nejméně dvakrát.
    16.9.2019 20:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Navíc je to první film natočený v interslovanštině. Je to z tolika ohledů vyjímečné a povedené dílo, že si už několik dní lámu hlavu, kde se bere ten odpor k němu u určité části občanstva.
    Já takovým věcem říkam slátanina. Mne zaujme uvěřitelný film, a tohle bohužel do téhle sorty nepatří. Možná je to tím, že mi přijde totálně odpudivý už sám výraz "interslovanština", při kterém se mi ježí všechny chlupy.

    Mnohem víc mne oslovil nedávno film Mid90s, i když já osobně bych ho pojmenoval spíš Mid80s, jelikož mi paměť ještě slouží.
    16.9.2019 20:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Výraz "interslovanština" je totální paskvil a zajímalo by mě v jaké choré palici se vylíhl. Viz Novoslověnština.
    16.9.2019 21:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Zas takový paskvil to není, ačkoli v našich končinách je lepší mezislovanština (viz taky Interslavic language). Novoslověnština je konkrétní mezislovanský jazyk. Takové pokusy byly už dřív, viz např. Slovio.
    16.9.2019 22:02 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Proč slátanina? Ten příběh je naprosto uvěřitelný a s nejvyšší pravděpodobností se podobných příběhů v reálu odehrálo mnoho. Ale bavím se s někým, kdo to ani neviděl že?
    16.9.2019 20:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ten film nění špatný, ale vizuálně to už nikoho nezaujme.
    To se nedá říct, pokud se nepromítá. Já ho naštěstí kdysi zkořistil na DVD. Pustil jsem ho synátorovi když mu bylo asi 12 a měl ihned jasno o tom co to znamená hrát si na vojáčky.

    Velice poučný alegorický film je také Pán much, jehož zpracování z r. 1990 se mně osobně líbilo víc, než to z roku 1963, což bylo ale nejspíš dáno tím, že jsem ho viděl dřív a vyloženě náhodou.
    16.9.2019 20:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Mě se zase víc líbí ten starší, ale také jsem ho viděl dřív a náhodou, asi to bude mít nějaký vliv :)

    Co takhle "Jdi a dívej se"?
    16.9.2019 18:07 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ja budu rad, pokud se z toho lidi pouci.

    Napriklad az budeme tady v Evrope strilet do tech chudaku, co sem chteji imigrovat diky klimaticke krizi, protoze v jejich zemich se uz neda prezi.

    Nebo az budeme lidi posilat do valky o zdroje za polarnim kruhem.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    16.9.2019 18:23 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Ty jsi zjevně nepoučitelný.
    16.9.2019 16:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    průměrný holywoodský akční film či thriller má krve a brutality více
    Dobrá poznámka. Nedivil bych se, kdyby třeba GoT nebo Westworld obshovaly násilí víc/hrošího. Mohl by někdo porovnat?

    Mně na tom odrazuje něco jinýho, a sice že to je brutálně dlouhý.
    16.9.2019 17:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    A přesto mě překvapilo, že už je konec.
    16.9.2019 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    17.9.2019 18:14 Onanym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Jestli tam nezaoravaji zidy, tak nejdu
    Fluttershy, yay! avatar 17.9.2019 22:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše V I O L E N C E
    Co se násilí týče, doporučuji videoesej Violence (ContraPoints). Hodně doporučuji.

    (Upřímně, cílová skupina tohoto komentáře jsou toliko JS a krályk, ale co já vím…)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.9.2019 19:35 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    "Holokaustové" filmy (pseudohumanistické filmy vychovávajúce masového diváka k "tolerancii voči inakosti") sú čím ďalej tým viac gýčovejšie... viď tie posledné české, ktoré ma priam znechutili: Colette a Posledný vlak. Podobná reklama ako tomuto "vtáčaťu" predchádzala tej slovenskej "Učiteľke".Doma odchádzam, keď vidím niečo trálne v TV do kuchyne... v kine kuchyňa nie je a okrem toho som tam na tom braku nebola sama. Herecké výkony sa blížili k dedinským ochotníkm.

    Na takéto filmy vypočítané na efekt nechodím a nepôjdem ani na tento... Autorom ide len o festivalovú účasť a o nominácie na ceny. Dnes som našla naň recenziu a tá plne zodpovedá mojej predstave o tom, čo je to asi zas za "umelecké" dielo:

    "Zámer je jedna vec, výsledok druhá. Tu sa bohužiaľ nekonali. Pomaľované vtáča často neúmyselne odbočuje do segmentu béčkových filmov... Pobúrenie a šok sa postupne mení na ľahostajnosť. Tiež som mala chuť odísť z kina, ale nie preto, že som nemohla vydržať to, čo sa dialo na plátne. Tento štýl rozprávania ma jednoducho unudil. Nepotrebujem také filmy, aby som si pamätala a cítila. Poznám lepšie. Švy Marhoulovej stratégie sa odhaľujú a celok sa presúva do grotesky. Úporná fantasmagória sa stáva pornografiou násilia. Pomaľované vtáča? Skôr zafarbený lišiak."
    29.9.2019 15:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Doma odchádzam, keď vidím niečo trálne v TV do kuchyne...
    TV je možné vypnout nebo, lépe, vyhodit...
    30.9.2019 14:38 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    do kina možno nejsť;-)... a to bude môj prípad, keď tam budú dávať to Nafarbené vtáča
    6.10.2019 08:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Předem jsi se rozhodla, jaký je to film, a procházela jsi recenze tak dlouho, až si našla tu, která tvůj názor potvrdila.

    Gratuluji k úspěchu.

    BTW, film je to výborný.
    11.10.2019 12:11 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    ahoj, čiarka

    mám nejaké skúsenosti s dobovými ideologicko-výchovnými výtvormi... napr. minule na ČT2 (ani som to nedopozerala, nedalo sa;-) "Krev zmizelého"... takú povrchnú prvoplánovú zlátaninu som už dávno nevidela... a tomu zodpovedali mizerné klišéovité herecké "výkony"... ani nechcem vedieť, koľko sa na to vyhodilo prachov
    15.10.2019 09:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    - herecké výkony jsou vynikající

    - nic dobově ideologického na tom filmu není, jde naopak proti proudu

    - nebyly to tvoje prachy ani slovenské prachy

    - je to imho nejlepší český film (slováci nic srovnatelného nemají)

    - závist není výhoda
    17.10.2019 22:17 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    ja si myslím, čiarka, že nemáš dosť vycibrené umelecké cítenie a nerozoznáš komerčnú hovadinu pre masového konzumenta, ktorá sa tvári ako umenie od naozaj emotívne silného diela... nechcem sa vyvyšovať, ale ja fakt asi mám lepší nos na brak a gýč ako Ty

    a odporúčam nejaké úvahy Kusturicu o dnešných filmoch, ktoré súťažia na rôznych velehlasných festivaloch:-)

    českú filmovú tvorbu, to, čo na nej bývalo výnimočné, krásne vystihol... ale tie časy sú už preč...nadbieha masovému konzumentovi a podlieza mu, namiesto toho, aby mu zvyšovala latku
    25.10.2019 18:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    No masový konzument právě Nabarvené ptáče nepobírá, milá dámo.
    30.10.2019 12:10 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    nuž, tak ako psychopat nevie, že je psychopat, netuší ani masový konzument, že "nepobírá", milé podtržítko
    30.10.2019 12:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Dřív jsem si myslel, že sem (na abclinuxu) tak trochu nepatříš, ale musim teď uznat, že jsem se mýlil - s takhle elitistickým, k 'masám' přezíravým postojem mezi nás zapadneš jedna báseň ;-)
    30.10.2019 13:28 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    Pane kolego, musim vas ve vasem prijemne preziravem pohledu opravit. Nerika se elitisticky ale elitarsky. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    3.11.2019 20:34 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nabarvené ptáče
    trochu pozde... no po tieto voľné dni tak trochu premýšľam o dobre a zle v ľuďoch, o tej tenkej presakujúcej hranici medzi nimi... a hľadám (márne!) viac info o niekoľkých zaujímavých prípadoch... napr. o sudetskej Čechonemke Vere Salvequart ... a ak sa v budúcom živote dostanem na tú dramaturgiu alebo dokumentaristiku, určite urobím o nej veľmi "kontroverzný" film;-)... niečo ako: https://youtu.be/UFOOG5ued30... a viem si predstaviť aj hraný...ale to by chcelo najmenej ELEMA KLIMOVA s LARISOU ŠEPIŤKOVOVOU ...to Ti ale, č i a r k a, asi nič nepovie

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.