abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Rozcestník

    Facka sem, facka tam

    22.5.2006 01:17 | Přečteno: 1309×

    Tak jsem si četl všechny ty blogy co mají jako hlavni naplň facku dr. Macka dalšímu „dr” a to dr.Rathovi. Docela chápu, že se Macek rozčílil, když ho hulvát Rath pomlouval v tisku a pomlouval jeho ženu.

    Asi bych na jeho místě udělal něco podobného, jen bych přišel k panu doktorovi a řekl bych mu: „Vstaň dobytku!” Jak by vstal, tak by hned ležel, protože bych mu ji nakouřil až by se překotil. Dr. Macek zvolil jinou metodu. Což je škoda, protože některým lidem jen pořádná rána pěstí je nejlepším poselstvím o dobrých mravech. A dobré mravy evidentně dr. Rathovi chybí. A to teď nemluvím o politice, ale jen a jen o mravech a vyjadřování.

    Pan doktor Rath je celkem obyčejný hulvát,který se dostal k lizu jen díky svým socanským kamarádům, které okouzlil svým naprosto nejapným, buranským vystupováním. Jako je pan Paroubek, Jandák, Filip a další socanskokomunistický póvl.

    A opět nemluvím o politických stranách ale o lidech z mravy komunistických papalášů, co si zvykli beztrestně pomlouvat cizí hlavy státu, jak bylo kdysi jejich dobrým zvykem. Dnes pomlouvají hlavu svého státu, přesně toho, koho si zvolili. Osobně se domnívám, že ministr, který se o hlavě státu na veřejnosti vyjadřuje jako o „vrtošivém staříku” si nezaslouží nic jiného než přes čumák. A nikoliv ministerský post.

    Nejsem žádným příznivcem presidenta republiky, ale pořád v něm ctím hlavu státu a pokud ministr téhož státu, který se o presidentovi vyjadřuje takto je jen hulvát jež je možná dobrým lékařem, ale rozhodně nepatří na post ministra. Nějak panu doktorovi Rathovi uniklo, že je služebník státu a občanů,( což slovo ministr v původním smyslu znamená.) Nikoliv jejich absolutistický spoluvládce. I přes svůj akademický titul a postavení.

    Prostě jsme dali, tedy někteří z nás, hlas těmto lidem. Dostali se k moci hulváti a burani, jež si (a kdyz ne oni sami, tak jejich poradci) bezostyšně řeknou „o pět českých na stole” Hulváti a burani, jež mají zájem jen o své blaho, Ale aby to tak nevypadalo, mají pro veřejnost plnou hubu obecného blaha a pokoušejí se především zakrýt starost o svá koryta plná nakradeného krmiva, co si rozdělují rychlostí světla.

    Doufám, že si lékařská a zdravotnická obec nenechá líbit chovaní všech těch Rathu, Paroubků, Filipů atd a využije svůj vliv na veřejnost a ta dobře ovlivněná veřejnost pošle všechny ty Paroubky, Rathy, Grosse, Krause, Filipy tam kam patří. To jest přímočaře k čertu. Vlastně doufám, že si veřejnost už nenechá líbit hulváty v čele státu.

    Pevně v to doufám, protože mezi lékaři znám mnoho slušných, chytrých lidí, jež skutečně obětavě pracují a dělají navíc i to co nemusí. Pevně doufám, že se veřejnost zamyslí na chováním a mravy našich služebníků, které si platíme i za to že se umějí chovat a nejen řídit stát. Což v jejich případě jak ukazuje posledních osm let nebylo zas až tak nic moc. Vlastně to nebylo vůbec nic moc.

    Vládnout neumějí, chovat se neumějí, tak ať jdou. A klidně jim dejme šanci aby se mohli v klidu zaregistrovat na pracovním úřadě, protože tam většinou končí ti méně schopní.

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.5.2006 02:32 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Docela chápu, že se Macek rozčílil, když ho hulvát Rath pomlouval v tisku a pomlouval jeho ženu.
    Ti dva, co se tyce vzajemnych urazek pres media, si nemaji co vycitat.
    Asi bych na jeho místě udělal něco podobného, jen bych přišel k panu doktorovi a řekl bych mu: „Vstaň dobytku!”
    Kdyby k te urazce doslo na tom miste, pred timto publikem, v tom okamziku, mozna by se dala takova reakce pochopit. Kdyz se na ni nekdo pripravuje pres dva tydny, pres media tim vyhrozuje, a pak vyuzije dokonce funkce moderatora konference treti strany (nema moderator pusobit jako prostrednik?), tak je to jen doklad vlastniho hulvatstvi.
    Jak by vstal, tak by hned ležel, protože bych mu ji nakouřil až by se překotil. Dr. Macek zvolil jinou metodu. Což je škoda, protože některým lidem jen pořádná rána pěstí je nejlepším poselstvím o dobrých mravech. A dobré mravy evidentně dr. Rathovi chybí. A to teď nemluvím o politice, ale jen a jen o mravech a vyjadřování.
    Evidentne nesledujete verbalni vyplody Miroslava Macka (pro nez si zalozil dokonce vlastni blog). A kdyz se podivam, jak tuto svou "vychovnou facku" provedl, tak je to zpusob krivackeho hajzlika, nikoliv poselstvi "o dobrych mravech".

    Pan doktor Rath je celkem obyčejný hulvát,který se dostal k lizu jen díky svým socanským kamarádům, které okouzlil svým naprosto nejapným, buranským vystupováním. Jako je pan Paroubek, Jandák, Filip a další socanskokomunistický póvl.
    Jste si vedom, ze timto svym vyrokem se radite podle svych vlastnich slov ke kandidatum, pro ktere "jen pořádná rána pěstí je nejlepším poselstvím o dobrých mravech"? Ona Rathova "urazka" (ktera si podle vas vyzaduje drsne pouceni) neni o nic horsi nez tato vase.
    Nejsem žádným příznivcem presidenta republiky, ale pořád v něm ctím hlavu státu a pokud ministr téhož státu, který se o presidentovi vyjadřuje takto je jen hulvát
    Akorat mate dost zmatky v tom, ze se Rath takto vyjadroval jako "ministr". Ale diky virtualni realite se vam nedivim, dnes neni dulezita posloupnost, kontext ci priciny faktu, dnes se vsechno semele na velkou hromadu a z te se pak tahaji podle potreby "argumenty".
    Pevně doufám, že se veřejnost zamyslí na chováním a mravy našich služebníků, které si platíme i za to že se umějí chovat a nejen řídit stát. Což v jejich případě jak ukazuje posledních osm let nebylo zas až tak nic moc. Vlastně to nebylo vůbec nic moc.
    Mozna si jeste vzpomenete, ze i pan Macek byl na vysokem vladnim postu... zkratka, tech "osm let" mi prijde moc malo.
    22.5.2006 06:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Pokud se nekteri ministri a lide kolem nich vyjadruji a chovajijak se vyjadruji a chovaji, jsou jen povl, ktery nema na tech mistech co delat. I kdyby meli sebelepsi odborne schopnosti.

    Jestlize se nekdo na verejnosti vyjadruje o zene jako takove ,ci mazelce nekoho jineho jak se vyjadroval pan Zeman o Buzkove a nebo pan Rath o pani Mackove, je to jen buran jehoz mravy vubec neuskodi slechtit pesti. Proste socansky povl. A mohou si to klidne zkusit se mnou prijit vyridit jako chlap s chlapem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.5.2006 09:34 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    - celkem souhlasím, ženy by se neměly urážet, JENŽE to co předvel pan Macek, je ZBABĚLOST, byť je Rath jaký je.

    - btw. vzpoměnte si na nástup pana Paroubka jako premiéra a ty výroky "nezávislých" médií na adresu paní Paroubkové, toto by se v slušné společnosti nemělo také trpět.
    22.5.2006 11:19 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Jestlize se nekdo na verejnosti vyjadruje o zene jako takove ,ci mazelce nekoho jineho jak se vyjadroval ... pan Rath o pani Mackove
    Vy jste to asi necetl, ze. Rath se vyjadril o nulove Mackove moralce, ktera se projevila mimo jine tim, ze se pry ozenil pro penize ("za ty miliony" nebo jak to presne bylo). O "zene jako takove" nikde nic.

    BTW uz v dobe afery "svycarskeho konta" ODS vtahl do medii Macek svou tehdy jeste ne manzelku sam, kdyz preventivne predem zacal rozhlasovat, ze ona nema se "svycarskym kontem" pranic spolecneho, kdyby to nahodou nekdo chtel tvrdit. Tyhle spekulace tedy nema na svedomi Rath, ty Rath jen znovu vyhrabal - v reakci na Mackovy reci, ze Rath by v unoru 1948 udelal lepsi karieru - psal jsem, ze ti dva si opravdu nemaji co vycitat.

    Videt to jako "ciste osobni" momentalni spor "o cest zeny" je hodne naivni, tito dva panove se nesnaseji uz peknych par let a nevynechaji k vzajemnemu napadni zadnou prilezitost. Mluvit jako vy muze pouze ten, ktery si o cele udalosti vytvoril vlastni idealizujici obraz, ktery vubec neodpovida kontextu skutecnosti.

    To je jiste vase pravo, ovsem vezte, ze vasemu "rozhorcenemu" nazoru to na vaze neprida.
    22.5.2006 11:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Když už tak rád interpretujete, tak jedna moje interpretace pro vás pane Tesaři. Pokud mi někdo řekne, že jsem si vzal svoji ženu pro peníze, tak skrytým způsobem říká, že nemá pro mne jiné hodnoty než ty peníze. To se rozhodně budu cítit uražen za sebe i za ni. Navíc hovořit o něčích důvodech k sňatku a vykládat je tím to způsobem je pane velmi urážlivé. Ale to jsou věci, které mnohým lidem prostě nedocházejí. Zřejmě ani vám. Sorry, ale buranům typu pana Ratha prostě nedocházejí podstatné maličkosti.

    Vás pane Tesaři ještě za burana nepovažuji. Zatím jestě ne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.5.2006 14:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Pokud mi někdo řekne, že jsem si vzal svoji ženu pro peníze, tak skrytým způsobem říká, že nemá pro mne jiné hodnoty než ty peníze. To se rozhodně budu cítit uražen za sebe i za ni.
    On to dokonce neřekl skrytě - stačí si najít plné znění výroku. Rozvedl to tam úplně podrobně, aby nebyly pochybnosti.
    22.5.2006 06:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    A vsichni ti "sefickove" co se proti takovemu chovani a vyjadrovani neozvou a autory tech vyroku jednoduse neokriknou (nikoliv proto ze jim budou klesat preference), protoze v dobre spolecnosti se proste o manzelkach druheho na verejnosri nemluvi. Jakmile mlci jsou v mych ocich na stejne urovni jako ti co mluvi o nich sproste. Pokud mlci jsou stejne nemravni a stejne zbabeli. Jestli by se nekdo o me zene vyjadroval podobnym zpusobem a ja bych mu dal pohlavek, nepovazoval bych to za krivarnu. Pouze za radne pouceni jednoho fracka radnym zpusobem. Ani po ctrnacti dnech. Videl jsem ten zaznam.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 22.5.2006 07:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam

    Pěkný post, plný souhlas. Jen jedna drobnost:

    Prostě jsme dali, tedy někteří z nás, hlas těmto lidem.

    Těmto lidem, nikdo hlas nedal. O to je to snad horší. Volby vyhrál Špidla, který sestavil zcela jinou vládu, než jakou máme teď. Gross, Paroubek, Ráth, Jandák a ti ostatní, mají nulový mandát od voličů, protože nebyli zvoleni, ale dostazeni, vyměněni atd. Což v podstatě také odpovídá dobám minulým.

    xvasek avatar 22.5.2006 08:00 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Do sněmovny se volí tak, jak se do ní volí a mandát poslanců nejde výše uvedeným způsobem zpochybnit. Ke zpochybnění mandátu dochází jiným mechanismem, a to vyvoláním předčasných voleb. Volí se politické strany, nikoli jednotlivci. Všechno je to v ústavě a ve volebním zákoně.

    Uznávám, že většinový systém v senátu je lepší (není tam skutečně nikdo, kdy by nebyl zvolen), ale když se podívám, jaká je účast ve volbách, tak lidem spíš vyhovuje jednodušší poměrný model.
    22.5.2006 14:34 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Bohužel, to také není tak docela pravda. Vládu nevolí voliči, ale parlament.
    22.5.2006 16:27 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Ono je to ještě trohu jinak - prezident pověří někoho sestavením vlády, která potom žádá o důvěru parlament (AFAIK).
    22.5.2006 08:45 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Nemůžu než souhlasit, že momentálně nám vládne póvl. Jenom doufám, že už to nebude dlouho trvat. A hodlám k tomu přispět.

    Co se týče té slavné facky, tak si myslím, že si ji adresát zasloužil a tečka. Hloupé je (ale to se dalo očekávat a Miroslav Macek si to mohl uvědomit), že tenhle výchovný prostředek využijí lidé jako puchejř Paroubek ke znásobení křiku o nejhorší ODS. Protože v posledních měsících může ODS za všechno. Možná i za to, že v sobotu pršelo.

    P.S. A nechápu, jak může fungovat něco, jako je volební kampaň ČSSD. Pomlouvat a očerňovat politického protivníka tak, jak jsme toho svědky momentálně v médiích, je ubohost nejtěžšího kalibru a jenom maskuje vlastní nedostatek čehokoliv, co by mohla ČSSD voličům nabídnout. Když jsem viděl jejich volební spot, tak mě padala čelist...
    Nemám rád NVidii!
    22.5.2006 09:01 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam

    A nechápu, jak může fungovat něco, jako je volební kampaň ČSSD. Pomlouvat a očerňovat politického protivníka tak, jak jsme toho svědky momentálně v médiích, je ubohost nejtěžšího kalibru a jenom maskuje vlastní nedostatek čehokoliv, co by mohla ČSSD voličům nabídnout. Když jsem viděl jejich volební spot, tak mě padala čelist... - mě zase fascinuje volební kampan ODS. Myslím ty billboardy s Bílou, Matuškou a Barošem (a možná někým jiným). To si jako myslí, že jak to uvidím, tak si řeknu "když je volí Baroš, co dal woe tak pjeknej gól, tak to jim dám kua ten hlas taky...eště jedno.". ... neuvěřitelné.

    btw...co se týká facky, spíš uvěřím, že to bylo mediálně připravené divadlo, než chlapské vyřizování účtů.

    Mimochodem všimli jste si, jak když se pak Rath vrátil a začal z Mackem něco řešit, jak mu Macek ukázal, aby šel k mikrofonu, aby to všichni slyšeli ? Opravdu čistě soukromá věc, že ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Heron avatar 22.5.2006 09:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Jenže na rozdíl od ČSSD mají ostatní strany na plakátech svůj vlastní program a vlastní hesla. A to, že se někdo nechá vyfotit na papír o velikosti 4x3m s nápisem volím XYZ je jeho věc a věc strany XYZ.

    ČSSD založila volební kampaň na JEN na tom, že kydá hnůj na ODS. Takže volebním cílem ČSSD je asi zničit jinou politickou stranu. Ostatní strany chtějí vládnout.
    22.5.2006 09:54 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam

    To jo, je to jeho věc. Já jsem to psal hlavně v reakci na větu :"A nechápu, jak může fungovat něco, jako je volební kampaň ČSSD.", protože já zase pro změnu nechápu, jak může fungovat tak fotka 4x3m. To je celé ...

    "Ostatní strany chtějí vládnout." - všechny strany chtějí vládnout (resp. ke korytu).

    A co se týká volební kampaně ČSSD, vadí mi hlavně "Snížíme daně bohatým." - mě celkem nevadí, že sníží daně bohatým. Připadá mi to jako vytahování takové té myšlenky, že kdo má dost peněz, tak si stejně nakradl. A pokud si to náhodou vydělal poctivě, tak už má stejně dost a je potřeba mu to sebrat.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    22.5.2006 12:01 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Volební kampaň kterou ČSSD praktikuje by se dala nazvat srovnávací kampaní. Co je špatného na tom že socani vyvracejí volební témata ODS poukázáním na to co by chtěla ODS zavádět, jako například ty její nesmysly okolo daní a placeného školství nebo zdravotnictví, což by mimo jiné vedlo k tomu, že by toto všecko bylo dostupné pouze novodobým zbohatlíkům, kteří jak víme nepřišli ke svým penězům většinou zrovna nejčestněji?

    Myslím si že není vůbec nic špatného na tom, že ze svých daní přispívám na studium třeba sousedova sysna který je chytrý a na školu má mozek, zato ale jeho táta nemá peníze na to mu ji financovat. Ten kluk to svoje vzdělání dostane mimo jiné také mým s mým přispěním, ale náklady mnohonásobně vrátí celé společnosti.

    Pořád je to lepší než kdyby mohl studovat pouze syn druhého souseda který je blbec na entou a sotva odmaturoval, ale má tátu milionáře a ten je z tohoto titulu schopen na VŠ protlačit a udržet na ní i toho svého vola, ze kterého bude po skončení školy sice diplomovaný, ale naprosto tupý inženýrek.
    Heron avatar 22.5.2006 12:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    novodobým zbohatlíkům, kteří jak víme nepřišli ke svým penězům většinou zrovna nejčestněji?

    Myslím, že tato vaše věta vysvětluje celou kampaň ČSSD. Jestli neznáte ve svém okolí nikoho, kdo ke svým penězům přišel poctivě, tak vám to ani moc nevěřím (ale možné to je), ale neměl byste tento názor paušalizovat na většinu zbohatlíků, protože to není pravda.

    22.5.2006 12:56 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Me nejvice fascinuje, kdyz si milionari z CSSD hraji na zastance chudych :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.5.2006 18:52 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Psal jsem to ve spěchu a tak jsem neměl čas vymyslet jiný vhodnější termín a proto jsem použil ty zbohatlíky. No, když o tom mluvíme, tak opravdu přez momentálně usilovné přemýšlení ve svém okolí nenacházím ani jednoho člověka, o kterém by šlo bez uzardění prohlásit že zbohatl košér cestou. Snad tedy s jednou vyjímkou, kdy šlo o restituci majetku. Ostatní "zbohatli" šmelinou a různými více nebo méně ne příliš čestnými cestami k penězům.
    Heron avatar 22.5.2006 19:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Ostatní "zbohatli" šmelinou a různými více nebo méně ne příliš čestnými cestami k penězům.

    Jestli ono to není tak, že se jedná o normální způsob výdělku, jen v Česku je mimo zákon? Třeba něco takového jako najímání někoho na jednu zakázku. Takový ten systém pane Schwartze.

    22.5.2006 19:08 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Nebudeme se asi tady moc rozepisovat o tom jak se dnes většina živnostníků chová. Už třeba z toho důvodu, že jsem sám OSVČ :-) Za tou šmelinou si stojím. Nejsou to mí konkurenti, tak to nechápej tak jako že bych na ty lidi měl zlost a proto že si na ně snad stěžuju. Jsou mě v tomto směru volní. Navíc vyznávám rčení o Božích mlýnech, meloucích sice pomalu, ale zato jistě. A tak věřím že na ty malé podvodníčky a drobné tuneláříky z našeho města taky jednou dojde. Ostatně se to už některým z nich stalo a dnes mají maximálně oči pro pláč a tvrdá játra z laciného chlastu.
    22.5.2006 12:53 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Socialnim problemem neni skolne, kdyz se bude splacet zpetne (po opusteni ci dokonceni skoly). Problemem jsou zivotni naklady pro prespolni, tedy strava a ubytovani. A tyto nerovnosti jsou uz dnes, vzdycky byly a vzdycky budou.

    Zavedenim skolneho se zvedne motivace studentu ucit se (kdyz to neni zadarmo), zaroven to muze vest ke zvyseni poctu studentu (odpadne, ze pocet mist urcuje urednik, budou o tom rozhodovat samy fakulty podle zajmu). Pak bude zalezet jen na motivaci studenta, zda bude pujde na vysokou ci ne.

    Cim to je, ze v Cesku vidim tolik neresenych problemu? Proc stale nemame udrzitelny duchodovy system? Proc je financovani zdravotnictvi jedna velka cerna dira? Proc mame jedny z nejvyssich nakladu na praci (hruba mzda + 35% povinne odvody)? Proc mame tak nepruzny zakonik prace, ktery odrazuje firmy od nabirani zamestnancu? Proc jsou tak slozite zakony a vzajemne si odporujici zakony? Proc je v nich tolik vyjimek a ne-pravnik nema sanci se v nich vyznat? Proc soudy trvaji roky a ne tydny ci maximalne mesice? Proc mame tankodromy misto silnic? Proc na nich vladnou bezohledni silenci (vcetne vladnich ridicu)?

    Co delala CSSD poslednich 8 let? ODS ma take maslo na hlave, hrali si na destruktivni opozici, misto aby se snazili neco zlepsit. Kazdopadne CSSD je u valu uz moc dlouho a zacina to tu moc zapachat. Vsechny ty korupcni afery, vyhrozovani mediim, odstranovani nepohodlnych novinaru ci poradu atd, jasne ukazuji, ze by se ten Augliasuv chlev mel vymest. Jinak si na dnesni afery zvyknem a budeme je brat jako normalni.

    Nedelam si iluze, ze ODS je spolek spravedlivych a cestnych. Dokonce je mi spousta jejich predstavitelu nesympatickych ci je primo nesnasim. Ale CSSD musi jit od koryta pryc, uz se prilis prisali k penezovodum a propojili se na system. Kdyz budou u moci dalsi 4 roky, budou si myslet, ze jsou neznicitelni a ze jim vsechno projde.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.5.2006 14:37 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Socialnim problemem neni skolne, kdyz se bude splacet zpetne (po opusteni ci dokonceni skoly).

    Zavedenim skolneho se zvedne motivace studentu ucit se (kdyz to neni zadarmo)
    Nevidite v tomhle jisty rozpor?
    zaroven to muze vest ke zvyseni poctu studentu (odpadne, ze pocet mist urcuje urednik, budou o tom rozhodovat samy fakulty podle zajmu). Pak bude zalezet jen na motivaci studenta, zda bude pujde na vysokou ci ne.
    Pokud vidim, tak nyni pocet mist neurcuje "urednik", ale kapacita dane skoly (jak prostory tak pedagogicky sbor). Mozna se ale mylim a kazda skola ma "predepsano" kolik lidi smi prijmout...

    Cim to je, ze v Cesku vidim tolik neresenych problemu? Proc stale nemame udrzitelny duchodovy system? Proc je financovani zdravotnictvi jedna velka cerna dira?
    Protoze o to doopravdy vetsina volicu nestoji a protoze nynejsi systemy vyhovuji vsem, kteri jsou prave u moci.
    Ale CSSD musi jit od koryta pryc, uz se prilis prisali k penezovodum a propojili se na system. Kdyz budou u moci dalsi 4 roky, budou si myslet, ze jsou neznicitelni a ze jim vsechno projde.
    To bych videl jako prakticky jediny argument, proc by mel clovek volit ODS... ale dost slaby argument. Vynest "k penezovodum" jen dalsi korytare je trochu mala ambice. Zadna strana by za nynejsich spolecenskych a politickych podminek nemela byt tak silna, aby si to mohla dovolit - to by mel aspon idealne zarucovat pomerny volebni system.

    Ovsem za situace, kdy je petina hlasu blokovana komunisty zbyva na ostatni regulativni "ne-masove" strany taky uz jen petina, coz je malo. Reseni tudiz vidim spise krome posilovani prvku prime demokracie v posileni mandatu mensich stran - jen tak se mohou vzajemne hlidat.
    22.5.2006 19:03 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Já vidím řešení školného jinak. Běžná VŠ za státní peníze a prestižní za vlastní peníze. Pak by to spravedlivé mohlo být a bylo by to myslím si velmi snadno proveditelné.

    Proč máme spousty navzájem si odporujících zákonů netuším. Je fakt že v té džungli potom nemá člověk šanci ani s hromadou právníků u zadku. Vím o čem mluvím. Nedávno jsem projel jeden soudní spor ze kterého jsem vyšel jako zpráskaný pes i přez to že logicky a podle selského rozumu jsem byl v právu já a ne zlodějský vítěz.

    Holt, u nás to je dnes tak, že na práva jednotlivců a malých živnostníků se kašle, protože na tyto lidi si státní aparát došlápne snadno. Proto se raději dá zapravdu velké firmě, i když na první pohled není v právu a při hlubším zkoumání by měla tato firma platit onomu malému chudému živnostníčkovi jako morovatá. Stát by s ní ale nehnul a proto se z toho živnostníka raději udělá blbec a ten pak zaplatí všecko a nehne s tím ani kdyby se rozkrájel. Tomu já říkám Absurdistán.
    22.5.2006 09:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Technicka: pokud jsem slysel dobre, pak Rath neurazil manzelku Macka, ale Macka samotneho. Udajne rekl, ze se Macek ozenil pro penize.

    Jinak mam pocit, ze Cesko je jedna velka spina. Fotbalova liga je jen obrazem zbytku spolecnosti a tedy i politiky. Je mi z toho smutno. :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.5.2006 11:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Pane Literáku, já si myslím, že v této zemi je spousta slušných lidí. Vás mezi ně počítám. Tak bych to neviděl zas tak černě. Holt budeme muset malinko ty burany usměrnit. I když to bude trvat
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Ku8aZ avatar 22.5.2006 12:02 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Ano, jsem zastáncem stejného názoru. Sice už mu někdo měl dát přes hubu, ale nemělo to být zbaběle a ještě navíc neoprávněně.
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    xvasek avatar 22.5.2006 13:00 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Máme ve firmě dva hlavní kvalitáře, teda jeden je vedoucí jakosti a druhý vedoucí provozní kontroly. Jeden chodí celý den naštvaný po firmě a nadává, jak je co čím dál víc na h*vno, druhý se pak dívá, jak klesají náklady na kontrolu, jak klesá zmetkovitost a jak se mu zlepšují ukazatele. Přitom se jedná o stejnou firmu a stejné ukazatele.

    Se státem je to podobně. Postupně se všechno zlepšuje, stoupá průměrný plat, snižuje se daňová zátěž, zlepšuje se ekonomika, můžeme lépe exportovat, cestovat, užívat si. My (občané) si jenom musíme vybrat, jestli budeme nadávat, jak to tady úplně všechno stojí za h*vno, kde je jaká korupce a jiné svinstvo, nebo můžeme taky chytit příležitost a spokojeně si užívat všechny ty výkody, které teď máme.

    (Tím nechci říct, že korupce není vážný problém, jenom reaguju na to "Česko je jedna velká špína".)
    Nikola Ciprich avatar 22.5.2006 13:11 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    naprosty souhlas, mam pocit ze si vsichni stezuji cim dal vice, a pritom poradne nikdo zas tak velky duvod nema. ano, CR je jeden velky kocourkov (zvlaste markantne to vidim ted, kdyz ziju ve finsku), ale mam pocit ze se situace pomalu ale jiste zlepsuje. akorat to chce vystrizlivet z tech snu ze za rok za dva na tom budeme stejne jako rakousko nebo kterakoliv vyspelejsi zeme.

    jinak k samotnemu blogpostu se snad ani vyjadrovat nebudu. at je rath vul jaky chce, z teto potycky pro mne JEDNOZNACNE vysel jako moralni vitez, protoze ac musel byt nemalo prekvapen se na rozdil od macka zachoval jako chlap.
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    22.5.2006 18:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    na rozdil od macka zachoval jako chlap.
    Tím, že uraženě odešel? Respektive by to udělal, kdyby ho nezastavil ten chlapík v ústraní - pravděpodobně mediální poradce.
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 22.5.2006 13:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam

    Jasně. Republika je v pohodě, můžeme si (v mezích) říkat co chceme, na ty daně se dá taky vydělat, hlady tu nikdo neumře, válka tu naštěstí nehrozí (to si neumím představit :-( ), studovat může kdo chce atd. A i ta vláda to nedělá úplně nejhůř.

    Ale když se stím smíříme tak to dopadne jak za komoušů. Pětiletku jsme splnili na 180%, "a od země až po střechu, natáhnem soupis úspěchů" a republika chátrá.

    Mnohem lepší je nadávat jak je to tu hrozný a že se tu nedá žít a pokusit se s tím něco dělat.

    Leoš má dobrou patičku:

    Co je to za sílu, která nás neustále pohání vpřed a nedovolí nám zastavit?

    Což je přesně ono.

    Nikola Ciprich avatar 22.5.2006 13:28 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    ano, ale je rozdil mezi "neco delat" a hospodskym (nebo nove blogovym) pindanim...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Heron avatar 22.5.2006 13:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Myslím, že většina pindajících v blogu pro to něco dělá. Stačí sledovat profily (pokud je mají vyplněné) a jejich aktivity.
    xvasek avatar 22.5.2006 13:51 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    V podstatě máš pravdu: vybral sis nadávání, nikdo ti to nebere. ;-)

    Za komunistů se na vládu nadávat nesmělo, dnes můžeme tohoto privilegia bezproblémově využívat.
    22.5.2006 18:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    snižuje se daňová zátěž
    Jak komu. Drobným podnikatelům rozhodně ne.

    Jinak když jde o daňovou zátěž za sociální demokracie, doporučuju tenhle článek (http://www.virtually.cz/?art=5879) a jednu věc k zamyšlení o dvou nejsilnějších stranách u nás:

    ČSSD volí převážně chudí a ODS převážně bohatí. Která z těchto stran má logicky zájem na tom, aby v Čechách byli bohatí lidé?
    Quando omni flunkus moritati
    22.5.2006 21:40 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    problém je, že ti slušní do politiky nejdou... není tam pro ně prostor
    Ku8aZ avatar 22.5.2006 12:01 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Vládnout neumějí, chovat se neumějí, tak ať jdou. A klidně jim dejme šanci aby se mohli v klidu zaregistrovat na pracovním úřadě, protože tam většinou končí ti méně schopní.

    Mno, s tímto si dovolím nesouhlasit. Znám spoustu schopných lidí, kteří jsou na ÚP, rádi by dělali, mají kvalifikaci, jsou schopní a hlavně by je to bavilo. Bohužel, nemají konexe, známé ani jinou bandu zmetků, co jim tu práci zajistí za nadstandardní podmínky! Tak to u nás (a asi i všude jinde) chodí... ty na mě, já možná příště na tebe (viz náš expremiér Gross... sice právničinu už X let nedělal, ale proč by ho hned někdo nezaměstnal za zvýšený plat, ne?)

    Takže s ÚP prrr... ty lidi by (většinou) chtěli, jen jim to systém tak nějak nedovolí.
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    22.5.2006 12:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Víte ti opravdu schopní, ti na úřadu práce nekončí. Ti to zkouši jinde a jinak, většinou úspěšně. Někdy se tam lidé octnou opravdu ze systemových důvodů, ale ruku na srdce. Kolik jich opravdu je?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.5.2006 12:11 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    (viz náš expremiér Gross... sice právničinu už X let nedělal
    Chtel asi jste napsat: "nikdy nedelal", ze. Ale o mimoradnych schopnostech pana Grosse svedci prece to, ze vystudoval novy vysokoskolsky obor i pri tak (udajne) narocnem zamestnani, jako jsou nejvyssi stranicke, parlamentni a vladni funkce.

    Ostatne, spousta politiku stihne ke svym "narocnym" funkcim v pohode podnikat (nebo pracovat jako mistopredseda strany a parlamentu jeste coby koncipient za 80 000 Kc mesicne), nebo aspon cile obchodovat s akciemi za funkce ve spravnich radach ... tak nevim, co vam vadi. Kdybyste byl opravdu schopnej, taky bude mit 3-4 vynosna zamestnani a ani se nepredrete :PPP
    22.5.2006 12:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Ja si myslim, ze Gross je skvely manazer. Jak jinak hodnotit to, ze za nej diplomovou praci udajne napsali jeho podrizeni? :-))) Bohuzel to nejde potvrdit ani vyvratit, protoze ac vsechny dimplomove prace jsou verejne (aspon na Univerzite Palackeho), tak ta jeho neni ci se ztratila.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.5.2006 18:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Uplavala při povodních. Všichni tomu věřme.
    Quando omni flunkus moritati
    22.5.2006 21:39 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Asi stejne, jako te smolarce Barkove povoden zaplavila barak a vichrice strhla strechu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.5.2006 12:56 dan | skóre: 9 | blog: paranoia | JO60WA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Facka mozna ulevi tomu, kdo ji dava, ale nic dalsiho neresi, coz je z toho medializovaneho pripadu videt. Zamyslete se nad hodnotovym systemem, ktery stavi vasi pravdu nad pravdy tech ostatnich do te miry, aby jste je byli ochotni fizicky napadat (on po mne kamenem, ja po nej chlebem). Co bych musel verejne prohlasit, aby jste mne byl ochoten fyzicky napadnout? Bez ohledu na to, zda je to pravda nebo lez, neb to je obektivni jen pro kazdeho zvlast.
    Člověk je pro to člověkem, že je schopen sebeovládání. M. Gándhí
    Víra se nikdy nezrodí jako výsledek racionální argumentace
    22.5.2006 14:35 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Jak snadno se lidé opět a znovu nechají zapojovat do takového politického divadla ...

    • Nejsem si jistý, že by si to byl p. Macek schopný vyřídit s Rathem někde na "férovku" mimo veřejnost, protože je prý neustále obklopen ochrankou. Chybou ale bylo ten útok vést ze zadu.
    • Taky se snažím přistupovat k mizerům důrazným jednáním, ale bez použití násilí. Někdy se ale fyzickému kontaktu není možné vyhnout a není nic smutnějšího, než když muž není schopen, resp. kdykoliv hotov, svou partnerku nebo děti chránit i za cenu vlastního zdraví/života.
    • Proč se jen tolik lidí nechá vláčet zpolitizovanými kauzičkami jako je tato a nezabývají se zásadními otázkami ? Proč se tolik lidí nechá manipulovat demagogickými tvrzeními (viz třeba ODS mínus) ?
    • Pro mě znamená předvolební kampaň jen obdobu marketingové mediální masáže známou u spotřebního zboží, která má s realitou jen velmi úzké pouto. Samotná politika pak perfektní byznys srovnatelný s obchodem s farmaky nebo zbraněmi, akorát je daleko výnosnější, méně rizikový a méně náročný na osobnostní schopnosti. Jde jen o to, jakého vedlejšího produktu se dosáhne - jak ochraní zájmy těch, kteří jim delegovali svou pravomoc a s jakými náklady to bude spojené.
    In the garden sleeps a messenger ·
    22.5.2006 19:11 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    Ministr zdravotnictví prý ochranku nemá. Leda že by si platil sám svoji vlastní a o tom pochybuju. Na ochranku má snad u nás právo pouze president, ministr vnitra a ministr obrany a nevím jestli předseda senátu a parlamentu.
    22.5.2006 14:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    To ja na celé aféře to nejhezčí, že se oba zachovali naprosto předvídavě, jako už tolikrát předtím: Macek se vykašlal na nějaké normy chování a vyřídil si to s Rathem ručně a veřejně, zatímco Rathova reakce v šoku byla "Co si to dovolujete, víte kdo já jsem!?!?"
    22.5.2006 14:53 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    A ještě byla docela sranda, jak potom na kameru spekuloval, že on jako ministr je veřejný činitel a že se tedy asi bude jednat o útok na veřejného činitele. :-)
    22.5.2006 14:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facka sem, facka tam
    To me take pobavilo, jak ukrivdeny Rath vyhrozoval, ze to byl utok na verejneho cinitele.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.