abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Děti a doba

    16.11.2010 21:42 | Přečteno: 1092× | poslední úprava: 16.11.2010 21:49

    Natáčel jsem včera po dlouhé době v ČT, v pořadu, „Rodina a já.” Musím říci, že takovou atmosferu při nátáčení tohoto pořadu jsem za víc jak dva roky nezažil. Byl o závislosti, spoluzávislosti a sešli se tam lidé, kteří měli k pořadu skutečně co říci. Nebudu vyprávět obsah, až tenhle díl poběží, dám vědět a myslím, že bude stát za to ho shlédnout. Sám jsem zvědavý na to jak ho Alan sestříhá, protože ten se mu bude stříhat těžko. Velmi těžko. Je tam od hostů spousta důležitých informací a jestli se něčím málo osobně pochlubím, tak tím, že Eva, host pořadu, řekla na mou adresu, že když jsem mluvil, měla pocit, že mluvím o ni protože jsem přesně popsal, jak myslí a co prožívá. Bodejť bych nevěděl. Mám toho za sebou dost a dost.

    Nějak jsem v poslední době televizi vypustil z mysli. Mám spoustu práce a zatím se nijak netrápím, jestli bude příští rok „Vyvolávač emocí,” nebo nebude. V pondělí bych snad měl vědět něco málo blíž. Alan mi slíbil kompletně sestříhaný záznam pilotního pořadu a dodal, že on hodně stojí o to aby vyvolávač šel. Já také, jenže se nemíním nějak zvlášť vzrušovat tím jestli bude nebo nebude. Život na něm nestojí. Udělal jsem co jsem mohl, živit se mám čím, hlady nebudu, práce mě baví.

    Mnohem důležitější je pro mne, že se poznaly mé dvě dcery, Katka a Babeta, byli jsme v neděli na návštěvě společně s Babetou u Katky, bylo to hezké odpoledne, Vojtěch nám dělal kulturní program, děvčata si povídaly a já si tak potichu prožíval odpoledne radosti. Jednoduše, mít místo dvou dcer tři dcery, je bezva. Tak jsem si právě říkal, když jsme pak šli od Katky, že kdyby se mi letos nic jiného nepovedlo, než tohle, tak je to stále víc než jsem čekal.

    Rok pomalu končí, měl bych dělat bilanci, ale nějak tuhle činnost nepovažuji za důležitou. Odvysílal se seriál, ještě něco je k vysílání, vydal jsem knížku, levice nevyhrála volby, takže v tomhle směru se mi ulevilo. Ulevilo, přestože kolem sebe slyším obavy z toho jak bude. To je právě ono. U budoucnosti panuje vždy velká nejistota. Před nějakým časem bych si na to, že se setkám s Babetou nevsadil ani halíř a z ničeho nic vše dozrálo a stalo se. Stejně tak s budoucností státu.

    Samozřejmě si nedělám iluze, že korupce okamžitě skončí, reformy se udělají, všichni s nimi budou souhlasit, nikoho nebudou bolet. takhle život nefunguje. Změny nejsou příjemné, lidé nemají rádi velké změny, raději se drží toho známého, podobně jako třeba ženy, které se rozvedou s alkoholikem, aby si našly dalšího. Tedy pokud neprojdou terapii spoluzávislosti.

    V poslední době zjišuji, že nemám nějaké zvláštní přání. Uvažoval jsem o tom, že si koupím nový iPhone 4, a nějak jsem ztratil chuť. Počítač mám a ne jeden a koupit si něco jen tak, abych něco koupil se mi nechce. Rita chce abych koupil remosku, což je dobrý nápad, jen si nějakou vybrat. Jak brouzdám po internetu, vždy na nějakou úžasnou narazím. Každá skvěle peče a každá má vynikající vlastnosti. Občas si říkám, že mírný nedostatek vůbec není na škodu. Člověk vezme co je, zaraduje se že něco má a finito. Takhle mi to tržní hospodářství dělá těžký. Všechno je a všeho je nadbytek. Nejvyšší životní úroveň v celých dějinách státu.

    Z toho důvodu mě dráždí ty kecy o chudých rodinách, co si musejí odříkat. Odříkat, jen nevím co si vlastně odříkají. Když vejdu do kteréhokoliv nákupního centra, tak narváno. Lidé nakupují na kila jídlo, vozíky nestačí svou velikostí a vždy mám pocit, že bude válka. Nakonec se ukáže, že vlstně je to jen na několik dní. Aby nemuseli chodit často nakupovat. Potkávám tam své „chudé známe.” tedy o ni o sobě jako o chudých mlúví. Jenže. Chudého člověka jsem už opravdu dlouho neviděl. Tedy podle mých představ chudého. To bych asi musel do Indie, nebo Afriky.

    Tahle marxistická manipulace, Bohu díky už přestává fungovat. Více a více lidem dochází, že tahle doba je asi vrchol blahobytu. Dál už to jednoduše nelze vyšroubovat. To je právě to, co jsem zmínil s těmi hračkami, které si nějak nemohu koupit. Ne že bych na ně neměl, ale spíš nevím, proč je kupovat? Nechci už si jen bohapustě vymýšlet. Nakonec, nejlepší je sledovat vnuka, děti, jak se smějí, jak přemýšlí o životě a jak vycházejí s ostatními lidmi. Je mi líto těch, co si pořídí jedno dítě. Mám čtyři, sice jsem ne vždy mohl být u jejich výchovy, ale vzpomínám, jak vlastně jsem ani s jednou ženou nijak zvlášť nepřemýšlel o tom jestli můžeme mít dítě. Prostě jsme si ho pořídili a díte bylo důvodem, proč zařídit byt, proč koupit nábytek a postýlku, dítě se narodilo a my se zařizovali. Nebáli jsme se jak je uživíme, protože nějak rodiče vždycky děti uživí.

    Poslouchal jsem dnes na skupině příběh jednoho svého klienta, který po léčbě byl vykázán z rodiny, manželka na radu svých rodičů se ho zbavila. Časem přišla na skutečnost, že na prahu čtyřicítky se sama dvěmi malými dětmi to nebude to pravé. Klient abstinuje, pracuje, roste ekonomicky. Takže stal se pro ni opět zajímavým. Nakonec i to bylo jedním z cílů terapie. Vrátit ho do rodiny. Všechno šlo dobře, až na jednu maličkost. Tou „maličkostí,” jsou rodiče.

    Nepřejí si návrat manžela své dcery. A ona je teď v ohni. Rodiče nabízejí jistotu, domu, zahrady, práce v blízkosti bydliště. Klient zas dává všechno ostatní, co od něj vždy žádala. Peníze, starost o děti a konečně i intimitu a sexuální život. Nejsou sice až tak mladí, ale vlastně se chovají oba nedospěle. On má možnost mít byt, který jsou schopni zaplatit. Není malý. Pro děti je v místě škola, on má práci a ona se svojí kvalifikací jí také najde. Jenže se ona bojí odejít s ním, a tak se scházejí v domě rodičů, jen když tam nejsou její rodiče. Což by mohla být docela legrace, kdyby to v jejich věku nebylo spíš smutné. Dospělí lidé, kteří se bojí osamostatnit.

    Dělal na skupině jakési plány, jak si najde byt a budou spolu se ženou žít na dálku. Docela nás „pobavil.” Řekl jsem mu. „Jednoho dne, zjistíš, že se ti nechce přes celou Prahu, zrovna když rodiče tam nejsou. Jednoho dne potkáš nějakou jinou, co bude blíž a máš po manželství nadobro. Stejně tak tvoje žena. Rodiče jsou naživu, ale pokud ona bude preferovat rodičovskou jistotu a ty počítat, kolik ušetříte za nájem přiměřeného bytu, zda na ten nájem máš a ještě máš na všechno co si myslíš že potřebuješ, nakonec každý skončíte jinde a odnesou to ty děti. Jen proto, že máš strach jestli budete si žít dost na úrovni. Děti by měly být motivace aby ses snažil s nimi být, starat se jak se starat máš a ne čekat, až budeš mít všechno vyřešeno. Ach jo.

    PS: a jestli někdo chce namítnout, že ona se bojí odejít s ním, protože mu nevěří, má pravdu. Ovšem budoucnost nikdo neznáme. A nikdo nevíme, jestli náhodou nějakým způsobem neselže ona. I takové případy pamatuji. Takže život je riziko a dokud ono riziko nepodstoupíme, nedozvíme se jak to všechno dopadne.

    PS: "Vyvolávač emocí" bude. :-) Zas budou mít kam psát mí "příznivci." Navíc tady mi svými komentáři nabízejí hromadu námětů.        

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.11.2010 22:06
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Bezva, tohle mě potěšilo. Aspoň to nemusím hledat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 16.11.2010 22:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    komentar delsi nez samotnej blog a navic od p. Jilka, to se jen tak nevidi! vlastne je to dneska premiera ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    16.11.2010 22:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No není to krásný, tolik péče. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 17.11.2010 11:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ale ctenari upadne prst nez to cely koleckem na mysi prejede :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.11.2010 13:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Já to beru jazykem na straně touchpadu :-D
    16.11.2010 22:17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Porušení aut. práv

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Díky za informace. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Porušení aut. práv

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Budeme vzdělaní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Skvělé, jen tak dál :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 16.11.2010 23:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Mazec.

    Tamty dva blbce (on je to spis asi jeden clovicek) uz mam v blokaci a s kralykovou vychytavkou mam svaty pokoj.

    Nicmene, ta prasarnicka v kralykove zapisku dole tu dela lepsi paseku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 16.11.2010 23:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak nic. Ja myslel, ze tam je neco jineho nez mraky <br>
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.11.2010 22:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:36 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    marné hledání myšlenek? Aneb kde nic není, ani wikipedie nenajde? :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    16.11.2010 22:41 Sokolovska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Vzpomínám, jaké byly „korzovací okruhy“. Kroužilo se tzv. „kolem baráku“, tedy kolem bloku obytných domu. Nebo se procházka natáhla až na nejbližší námestí. Když bylo více casu, vetšinou o víkendu, jezdilo se na procházku do mesta. Lidé se pri procházce ruzne potkávali, zastavovali v hlouccích a povídali si. Vetšinou to byla také príležitost dohodnout si s nekým schuzku nebo návštevu.

    U babicky na vesnici byl telefon jen na pošte. Bežné byly proto procházky z jednoho konce vesnice na druhý. Cestou se potkávali sousedi nebo se povídalo pres plot. Nekterí lidé sedeli na zápraží nebo byli „vyložení“ v okne. I moje babicka takto s polštárkem pod založenýma rukama koukávala z otevreného okna na ulici. Kolemjdoucí se zastavovali a prohodili ze pár slov.Po návratu z procházky bylo bežné ptát se: „Potkali jste Pavlíkovi?“; „Co ríkali?“; Co je nového ve meste?

    Další zpusob komunikace bylo pravidelné místo setkávání mládeže. U nás jsme tomu ríkali „na klepacu“. Tehdy byl klepac bežné vybavení na dvorech vetšiny domovních bloku. Klepac je trubková konstrukce na kterou lidé prehodili koberec a plácackou z nej vyklepávali prach. Klepání kobercu bývala v té dobe také jedna z mých povinností.

    Na obvyklém míste jsme se shromaždovali i pred výpravou „nekam“ – treba do kina nebo do hospody. Když jsme odcházeli a nebyli jsme kompletní, napsali jsme kusem cihly na chodník vzkaz, kde budeme. Vzpomínám, jak obcas zapršelo, vzkaz se rozmocil a já opozdilec nevedel, kde ostatní jsou. Obíhal jsem obvyklé hospody a ostatní hledal, nekdy marne. Pozdní príchod na dohodnutou schuzku mnohdy znamenal vážnou ztrátu komunikace. Casto bylo pro obnovu nutné napsat dopis nebo se pokoušet zastihnout dotycného nebo dotycnou doma. To však mohl být z konspiracních duvodu problém.

    Dnes se lidé méne navštevují, korzování prakticky vymizelo a komunikacne spolecenskou roli prevzaly internet a GSM.
    16.11.2010 22:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    marné hledání myšlenek? Aneb kde nic není, ani wikipedie nenajde? :-)
    Ale vůbec ne. Pouze jsem předved tomu člověku, co tapetuje, že se dá tapetovat úsporněji (pro DB ábíčka) se stejným výsledkem, toť vše. Netřeba zas hledat svatou válku...
    16.11.2010 22:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To bychom se zas tak nepobavili a on by neměl pocit dobře odvedené práce. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:05 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    marné hledání myšlenek?

    To na tebe sedne jak prdel na hrnec, rybí voko :-)
    16.11.2010 22:35 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Skoda, ze jsem opet klikl na blog p. Jilka. Tady uz to opravdu postrada smysl. :-)
    16.11.2010 22:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Jak pro koho, stačí neklikat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:40 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To jiste. :-) A jaky ma prosim smysl treba pro nekoho jineho najit pod vasim blogpostem tuny tapet bezesmyslu?
    16.11.2010 22:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To já nevím, já je sem nepíšu, ani nekopíruju. :-) Pokud to někoho baví, necht se baví.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:47 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak jsem to nemyslel, ze byste to delal vy. Jsou tu proste vetsi tuny tapet bezesmyslu nez obvykle :-) Ale to je jedno. Myslim, ze ten "spammer" bude dad, ktery se vsem snazi dokazat, jaka je svoboda strasna vec. :-)
    16.11.2010 22:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No akorát, že porušuje autorské právo, nic víc, určitě to nepsal a nevím jestli kometáře, tímto způsobem jsou přípustné, ale to je věc adminů. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:50 Jindrisska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Demokracie mi zarucuje v duchu Ústavy a LZPS možnost svobodne vyjadrovat své názory, volit nebo se ucházet o zvolení v rámci pluralitního politického systému. Mám možnost volného pohybu a pobytu, jsou chráneny mé osobní údaje, soukromé vlastnictví i obydlí atd.atd. Nelze zde všechny mé svobody a práva vyjmenovat (o nekterých možná ani nevím).
    16.11.2010 22:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To ano, ale ani demokracie nedovoluje zneužívat cizí práci ve svůj prospěch bez zaplacení. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:55 Uhelny Trh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Studovat bychom je meli nejlépe denne. Zprávy v techto souborech jsou razeny chronologicky, takže je težké se v nich oreintovat. Proto vznikly programy na analýzu logu. Jedním z nich je logwatch. Ve výchozím nastavení ho spustí jednou za den cron a vygeneruje e-mail pro uživatele root (mail ve skutecnosti dostane uživatel, kterého jste pri instalaci urcili jako príjemce e-mailu roota). V tomto e-mailu je vše usporádáno prehledne podle služeb, které do logu provádely zápisy.

    Príjemné poctenícko! :o) Hlavní serverové služby Quotas - hlídání obsazeného prostoru

    Systém quotas umožnuje nastavit pro jednotlivé uživatele, kolik mohou maximálne obsadit diskového prostoru. Je možno nastavit limit pro objem dat a pro pocet souboru. My vystacíme s hlídáním objemu.

    Jsou tu tri duležité parametry:

    soft limit ríká, kolik místa muže uživatel obsadit. Tento prostor je možno docasne prekrocit až po hard limit Ten je o neco vetší než soft limit a je maximální, neprekrocitelnou mezí. grace time nastavuje cas, po který je prekrocení soft limitu tolerováno. Výchozí nastavení je jeden týden.

    Krome prubežného hlídání, systém quotas pravidelne spouští test na prekrocení soft limitu a sám automaticky pošle varovný e-mail uživatelum, kterí jsou pres. Predpoklady

    Hlídání uživatelských kvót má svoji podporu v linuxovém jádru. Ale aby to mohlo fungovat, budete muset ješte splnit podmínku, že hlídané prostory jsou namountovány na souborovém systému, který kvóty ovládá. O tom jsem psal už v kapitole instalace serveru - rozdelení disku. Vybrali jsme souborový systém `xfs`.

    Kvótování je treba nastavit v `/etc/fstab` tak, že pridáme parametr `usrquota`. Príslušné rádek v tomto souboru pak budou vypadat nejak takto:

    /dev/sda3 /home xfs defaults,usrquota 0 2

    Po úprave fstab je nutné príslušný filesystém odmountovat a znovu namountovat.

    Dále je potreba nainstalovat balícek `quotatool`, který obsahuje príkazy pro nastavování a kontrolu kvót.
    16.11.2010 23:05 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    na nic víc nemá.... Připomíná mi to dětinské chování některých lidí, zapšklé, zhrzené, tak podivně podle zlé. Někdy přemýšlím, nakolik je toho zlého v člověku dáno geneticky, na kolik ovlivněn prostředím, ve kterém vyrůstal. Protože je-li dítě zlé, je vlastně nešťastné. Svojí zlobou volá o pomoc, ale logicky naráží. Musí být strašně sám, a o to zlejší. No, ale v dospělosti si za svůj život neseme zodpovědnost sami.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    17.11.2010 13:43 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    dětinské chování některých lidí, zapšklé, zhrzené, tak podivně podle zlé

    presne tak pusobi vase chovani na mne ale jste jedna z mala vyjimek asi se s timhle typem lidi by takhle vyhranene pusobili bezne nestykam kdovi mozna je to tim ze jste omylem
    16.11.2010 23:03 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    O tom ja nepolemizuji. To je samozrejme zakladni pravda a princip nasi spolecnosti. Jen jsem zlehka narazel na jeden par dni stary blogpost jednoho zaprisahleho socialisty. :-)
    16.11.2010 23:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak jestli si socialismus představuje takhle. :-) Ale já jsem ho četl, když vyhrožoval. On tak rád ukazuje, že to mi to otráví. No už to zkouší dost dlouho. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:17 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ne, ze bych byl vasim ctenarem, ale pravo psat sem ma kazdy.
    16.11.2010 23:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    a dokonce má právo mě každý, kdo mě nechce číst ignorovat, nesouhlasit se mnou a vůbec. Pokud to někteří nechtějí a nebo nemohou pochopit, pak s e nedá nic dělat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:07 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ty sem bohužel pičusy ty věci furt dáváš. Na tvým webu ti je nikdo nekomentuje, z chatů tě vyhodili, tak se zkoušíš přiživit tady, grafomane úchylnej :-(
    16.11.2010 23:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ty sem bohužel pičusy ty věci furt dáváš. Na tvým webu ti je nikdo nekomentuje,

    tenhle názor s tebou nesdílím, zřejmě neumíš číst. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:33 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Co ty s kým sdílíš, dědku, je mi srdečně ukradený
    16.11.2010 23:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Co ty s kým sdílíš, dědku, je mi srdečně ukradený

    Já čtu co říkáš a jestli je ti to ukradený, je to tvůj problém. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    17.11.2010 09:57 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    kdyby nechal Romču s Julčou žít a dopsal to, tak ten Rom bude chlastat, mlátit děti a Julču, Julča mu bude zahýbat s štukatérem... až umřou v bídě a vzájemné nenávisti, tyhle svatby nezralých dětí..

    Parada. Kdyz uz jste vyzvu napsat dlouhy clanek (doporucen byl jen jeden, myslim) vzal doslova, skoda ze jste nejzajimavejsi tema clanku odflaknul, nerozvinul. Moc hezky by se to cetlo treba ve starocestine, ta ma tak nadherne vyrazy ze je musi ctenar obdivovat, domyslet si nebo hledat na webu jejich vyznam. Za malou, kratkou zkousku by to stalo, co rikate?

    Kdežby chalal Rom s Julčou žíti brže dopisal tet tak bude slopat, opalat brabanatka a Julcu....

    No neni to krasa nesmirna?
    16.11.2010 22:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jinak bych řek, že kopírovač porušuje autorské právo, ale on si nikdo stěžovat nebude. Zdá se že už mu povolily nervy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:09 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Já bych hlavně řekl, že seš debil - jestli ti nedochází, jak lidi sereš, tak fakt nemáš žádnou sebereflexi a ta tvoje zrzavá ryba ti asi neporadí
    16.11.2010 23:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Já bych hlavně řekl, že seš debil - jestli ti nedochází, jak lidi sereš,

    tak všim sem si toho, ale nějak mě to nebere, zřejmě je sere dost málo. S tím já nic neudělám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Správně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 22:54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Porušování aut. práv

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 22:57 jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Demence je nejzávažnější duševní onemocnění zapříčiněné degenerativními přeměnami v mozkové tkáni. Ty jsou poté následkem rozličných mozkových poruch, nebo poškození, jako jsou Alzheimerova, Huntingtonova, nebo Creutzfeldt-Jakobova nemoc. Nejčastějšími příznaky demence jsou poruchy krátkodobé paměti, úsudku, orientace, a ost. kognitivních schopností, včetně pozornosti, chování, a komunikace, velmi často se poté vyskytují i poruchy vnímání, jako jsou halucinace, iluze, paranoia, také poruchy hybnosti, paralýza, či extrapyramidové poruchy. Velmi významnou vlastností demence je ztráta již získaných duševních schopností, nikdy tedy nelze hovořit o demenci vrozené.
    16.11.2010 22:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Demence je nejzávažnější duševní onemocnění zapříčiněné degenerativními přeměnami v mozkové tkáni.

    To musíí bejt jardo hrozný, když tě to postihlo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 16.11.2010 22:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    U takových blogů by mělo být výrazně napsáno "neotvírat v PDA nebo v mobilu" natožv nějaké RSS v PDA.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.11.2010 23:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    no já se tím nijak netrápím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 16.11.2010 23:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No na PDA se to prostě otevřít nedá.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.11.2010 23:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    tak s tím není žádný problém potom ne?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xxx avatar 16.11.2010 23:10 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 23:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    teda to muselo dát práce. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:14 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Jane, ona je to taková paradoxní pocta, že některé jedince stále tak zajímáš.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    16.11.2010 23:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Já myslím, že dávají najevo naprosto malou odolnost a ve své touze po svobodě, ukazují, že svobodu vlastně nechtějí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Hmm, já se obávám, že brzo nastane reakce ze strany modů/adminů :-/
    16.11.2010 23:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    to je v pořádku, pokud majitelé mi řeknou, že mě tu nechtějí, pak budu respektovat, že mají právo si sem pustit koho chtějí. Co se týče jednoho dvou tří deseti uživatelů, těm se to líbit nemusí, ale to je mi celkem jedno. jestli výjde pravidlo, že smím publikovat jeden týdně, budu pravidlo dodržovat, jestli není takové pravidlo, pak nic zlého protoi nikomu nedělám, nikomu místo neubírám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Nemyslím si, že by bylo v jejich stylu omezit někoho konkrétního, například tebe. To by bylo takový divný. To už spíš vyjde nějaký všeobecný omezení...
    Ale to nepíšu proto, že bych z toho vinil tebe. Spíš to je vina těch tapetovačů...
    16.11.2010 23:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Já na jejich místě bych už dávno zavedl pravidla pro komentování. Ale není ten web můj, takže ... Pokud tapetovači chtějí ukázat, že jim to tu patří, ukázal bych jim, že jim to tu nepatří.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:37 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ty se zamysli spíš nad sebou, proč se nechytneš u nikoho jinýho, než u o 25 staršího invalidního důchodce. Radíš furt, taxi začni řešit svůj problém, ty vypulený rybí oko, Jeníčkova krasavice nevšední.
    16.11.2010 23:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Má krásný oči, krásnej úsměv, krásný zuby a je přítulná. Hele že ty by si chtěla být na jejím místě? :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:48 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Její fotky jsi už tady obětavě prezentoval - už jsem dneska zvracel :-(
    16.11.2010 23:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    už jsem dneska zvracel

    chudáku, tak to je mi tě líto, že je ti špatně. Jdi k doktorovi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:35 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Stačí mít trochu vzdělání, klempíři
    16.11.2010 23:34 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    16.11.2010 23:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Bohužel latinsky neumím, tak si nepočtu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.11.2010 23:46 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Klempíř něco neumí?????

    Tak se uč místo tapetování. Nebo si to přelož, tupoune. Nebo si to dej přeložit, ti, co na rozdíl od tebe studovali, humanitní gymply a medicínu, ti určitě s láskou pomůžou.
    16.11.2010 23:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Můžeš mi to klidně přeložit. Pokud to svedeš vzdělanče. :-) A nerozčiluj se, škodí to tvýmu zdraví.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 16.11.2010 23:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To byste si nepocetl ani kdyby jste umel. On je to proste totalni blabol. Generovany text, co vypada smysluplne a ma delky slov odpovidajici anglictine.

    Pouziva se to treba k testovani webovych stranek, kdyz chcete videt, jak to bude nakonec vypadat ale nemate zadny text k dispozici.
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.11.2010 23:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    tak díky za informaci, zase sem se něco dozvěděl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 17.11.2010 00:22 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak jsem si zaprděného podivína Dada pod různými nicky zablokovala a je to hned trochu přehlednější. Málem jsem blokla i kralika, ale to by byla škoda.

    Každopádně tohle je záměr zdeptat, znehodnotit blog, ztížit komunikaci a mstít se za to, že někdo je výřečnější, činorodější a třeba i spokojenější sám se sebou. To závistiví lidé těžko unášejí.

    Myslím, že správce abíčka by s tím, co tu "vyprodukoval" dad alias krotel ODS alias osvc1, že by s tím mohl něco udělat. Ty "komentáře" se nedají považovat za zápisek, jen jasný úmysl někomu škodit. A teď něco k blogu:
    Je mi líto těch, co si pořídí jedno dítě.
    Nechápu, proč líto? Jsou lidé, kteří nemají dítě žádné.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    17.11.2010 00:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak se dvěma je větší legrace. :-) a se třema je to uplně paráda. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 00:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Hlavně když jsou (alespoň) dvě a rozumně věkově blízko sebe, tak je to pro ně dobré, mají takový malý kolektiv. Alespoň tak jsem to slyšel, nejsem psycholog...
    Marcela* avatar 17.11.2010 00:38 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To je sice hezký, ale někoho můžou takové řeči třeba zabolet, když třeba nemůže mít děti žádné, a pak si přečte, že někdo lituje lidí, kteří mají jen jedno dítě...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 17.11.2010 00:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Prostě to tak příroda udělala, pokud nemůže pak jsou jiné možnosti třeba adopce apod.... Ale v dnešní době je trend věnovat se kariéře a na děti pak nějak není čas. Pak se můžeme jen divit, že spousta žen mají své první až někdy kolem 40. Za nás to bylo trošku jiné, ale jiná doba holt.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.11.2010 01:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    no to může, ale těch co nemají děti dnes není proto, že nemohou, ale spíš nechtějí. Stále dost času a pak nic
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 11:41 J.J. Rousseau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Vy urcite vite, jak vychovávat vlastní deti.
    17.11.2010 00:57
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    17.11.2010 11:00 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Nechápu, proč líto? Jsou lidé, kteří nemají dítě žádné.

    Zrejme nekdo nepocituje za nutnost dite mit. Dokud ho nemas, myslim ze malokomu schazi. Alespon me cizi deti, dokud jsem nemela svoje, moc nezajimaly. Teprve kdyz to mrne mas, poznas jak je krasne ho mit. Kazda mama by bez rozmysleni za svoje dite zivot dala, kdyby na to prislo. Hmmm...mozna ne kazda...
    gtz avatar 17.11.2010 00:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    co takto i nějaký obrázek nějaké pěkné koc (haifec) místo těch keců ať je se i na co koukat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.11.2010 09:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Gratuluju k seriálu, v komentářích vidim, že jste opravdu "vyvolávač emocí" i když ty více jak stořádkové komentáře by spíš svědčily o vyvolávači nemocí - vyvolal jste tu u pár jedinců demenci :-D
    17.11.2010 09:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    si chlapci potrenovali ctrl +c a ctrl + v. Přejme jim to. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 11:43 J.J. Rousseau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    vyvolávači nemocí -

    evidentně !
    17.11.2010 11:47 Larry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    emoce nejsou nemoc, emoce jen nekteri nezvladaji.
    Marcela* avatar 17.11.2010 13:57 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Možná je to tak, že když nezpracuji emoce, prijdou nemoce...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.11.2010 14:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jj, emoce, máte mně ráda aspoň trošičku? ;-)
    Marcela* avatar 17.11.2010 14:16 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Mám :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.11.2010 14:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ...takže mam pořád šanci? ;-)
    Marcela* avatar 17.11.2010 17:17 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Jako na sex? néé! :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    17.11.2010 17:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Marcelo, on mluvil o lásce a vy hned o tom nejhezčím. Tak jak to s vámi je? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 17.11.2010 17:30 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Mi svítíte lampičkou do očí :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.11.2010 23:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ne, na cestu ;-)
    kotyz avatar 17.11.2010 11:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    tak tady se to uz totalne zvrhlo. uz tu neni zadna diskuze, jenom soutez o to kdo vlozi nejdelsi komentar kterej stejne nikdo cist nebude. za chvili uz tenhle post bude tak rozsahlej ze to zacne shazovat prohlizece a pokud se bude prihazovat porad dalsi a dalsi text tak uz to hrozi zhroucenim do cerny diry ktera sezere celou nasi slunecni soustavu :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.11.2010 11:46 Larry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ale browser to vydrzi, ABClinuxu taky neco snese, tak co si s tim lamat hlavu. Dad slavi vitezstvi kapitalismu. :-)
    kotyz avatar 17.11.2010 11:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    no takova krokodyli reka byla uz dost silny kafe. a tohle je na nejlepsi ceste ji dohnat & predehnat ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.11.2010 13:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No dyt at se snaží. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 13:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No to ne, od toho je tahle ještě daleko...
    Ale krokodýlí řeka je fakt legenda. Lidi ji používaj v benchmarku browserů, a není divu :-D
    kotyz avatar 17.11.2010 14:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    je tu min komentaru ale sou mnohem delsi. takze ta nacitana stranka uz bude mit dobre pres mega ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.11.2010 14:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No hele amiga s Marcelou tu vrkají, tak aspoň něco romantickýho. Kde jinde tohle najdeš?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 17.11.2010 14:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ale tady se to mezi tim ostatnim ztrati. kdyby vrkali pod jinym blogem tak by se mi to bejvalo bylo lip cetlo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.11.2010 15:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    si to zablokuj, a máš klid, dá komentář na sto řádků, dám blokovat a má po rybičkách, frajer da, whistlebrowser nebo mattern, či jak si to kretén ještě říká. Tak starej komunista a tak blbej. Je vidět jaký hovada taky nechaly studovat za totáče. :-)Ted bude plakat za Jakešem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 17.11.2010 17:20 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    whistleblabla promluvil na jiném blogu slovensky... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    17.11.2010 17:51 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Vsichni jsme gogo, jenom Hnilek je jeden ;-)
    17.11.2010 19:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    marcelko cim jsem si zaslouzil vas zajem

    a proc by whistleblower bla bla slovensky ne

    vy bla bla cesky

    nebo jste presvedcena ze vase bla bla v cestine je vyssiho radu nez me bla bla bla

    a ten vas avatar me uz docista zmylil zacinam byt do vas zamilovanej
    Marcela* avatar 17.11.2010 23:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Jenom jestli vy nejste spíš pani, vy kujóne/ko.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    18.11.2010 09:23 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Nejvyšší myšlenka

    ze by to byla moje maminka spletla a nevsimla si jeden maly a podstatny detail asi se ji budu muset zeptat

    panjilek uz neco v tom smyslu naznacoval mam dojem ze ho pronasleduji predstavy jakychsi zen co ho pronasleduji ze by byl paranoidni je to mozny

    ale co nadelame muze nas to postihnout vsechny ani se nenadejem u nekterych to zacina i v mladsich veku to nam pan jilek vydrzel realativne dusevne zdrav dost dlouhou dobu ma uz narok na nektere z tech psychotickych priznaku tak mu to prejme

    23.10 marcelko no tak to jsem z toho blazen co manzel nechybite mu nebo v noci do postele zalehate s notebookem na kline

    tak kdyby byl zajem ja si s vama rad po nocich zaseptam jak vite uz jsem /zas / svobodnej zadna nevera ve vsi pocestnosti
    18.11.2010 09:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak práskači máš nevyjasněnou identitu, což je problém, v debatě. Zřejmě nevíš co jsi. Asi transexuál. Ale i tak si lidská bytost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.11.2010 15:02 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    nevyjasněnou identitu

    problem v debate alespon pro mne by transexual transvestita homosexual nebyl pokud ovsem nebrani v komunikaci jine prekazky treba predpojatost nebo nezajem o dialog neschopnost jednat s ucastniky s respektem

    nikdy bych nerek ze clovek takhle jiny je i tak si lidská bytost protoze on tou bytosti je tak jako ja nebo vy a ani mne ani vam neprislusi ho brat na milost a vyvysovat se nad nej

    jako clovek verici to mate vedet lepe nezli ja

    kdyz si to zosumarizujeme vy uz jste mi nadaval do kretenu impotentu ted jste se okamzite chytil toho ze nemam vyjasnene pohlavi kdybych nedejbuh mel nejaky z vaseho pohledu vazny handicap okamzite byste to patricne nafouk a roznes po abc linuxu a prilehlych i vzdalenych koncinach internetu

    proto kdyz dovolite pane jilku zustanu whistleblowerem ktery vam zatim o sobe prozradil jen to ze neni zenat a s nikym nezije coz mu prozatim velmi vyhovuje

    a ted du na pozdny obed nashledanou

    18.11.2010 15:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    proto kdyz dovolite pane jilku zustanu whistleblowerem ktery vam zatim o sobe prozradil jen to ze neni zenat a s nikym nezije coz mu prozatim velmi vyhovuje

    mě nevadí, že jsi impotent, nebo transexuál, případně gay. Mě vlastně nevadí nic. Nezkoumá o to jestli si ženská, chlap, jaké máš vzdělání, prostě cokoliv. Já nemám potřebu pátrat v cizí minulosti a vyjadřovat se k ní. jen ti sděluji, jak na mě působí tvé chování v přítomnosti. Ty máš potřebu se vyjadřovat k mé osobě, charakteru, víře, zkoumáš moji minulost, vzdělání. Já jen konstatuji tvůj zájem, který mi přijde lehce chorobný. Ale budiž, užij si to. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.11.2010 17:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ne pane jilku vase interpretace meho chovani je jako obycejne poradne pritazena za vlasy opet nevidite sam sebe co jste udelal a delate vidite jenom ty kteri vam podle vas bezduvodne ublizuji

    kdyz si myslite ze kdokoliv ma prejit mlcenim vase vyroky se kterymi nesouhlasi a hlavne vase chovani k lidem kteri se zapoji do diskuse kvuli ktere jsou snad vsichni tady jste na velkem omylu

    nejednou hrube reagujete na mirumilovne pokusy neco vam vysvetlit nebo slusne oponovat sam urcujete povahu a prubeh debat u svych blogu svou aroganci a naprostou neuctou k lidem / krome tech co se vam podrobi a prispusobi/

    vsimnete si ze jini se mezi sebou bavi v mezich normalni lidske slusnosti a v neporovnatelne prijemnejsi atmosfere nez vytvarite vy a to i kdyz se prou

    jen sklizite co jste zasel
    18.11.2010 19:11 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Obdivuji tvůj statečný boj s asi největším (tedy nejmenším) blbem tady na webu. Už tu byli jiný, zkoušeli diskutovat, i se rozčílili (včetně mne) a nakonec to vzdali, protože blbost se porazit nedá.

    Ten chlap je nemocnej nedostatkem pozornosti (na jeho vlastním webu s ním komunikujou jenom 2-3 lidi, a stejně se tam nesmí diskutovat), kterou si vynucuje blitím svých pseudoliterátních zvratků kamkoliv, kde může (a zadarmo), v napjatém očekávání jakékoliv reakce, aby se mohl buď pohádat, nebo dokázat všem svou jedinou pravdu.

    Je to úchyl, kterej tvrdí, že je vyléčenej z chlastu a fetování, a po 3 rozvodech zkouší radit ostatním v jejich vztazích, případně jak kapitalisticky podnikat (když ani neumí podepsat smlouvu na vydání knížky - kdyby měl pravdu, tak už dávno jeho přítel, vyhozený soudce, podal žalobu).

    Tak si ho užij, ale myslím, že diskuze pod jiným blogy, kde se tenhle tlustej skřet nevyskytuje, ani pod nějakým vtipným nickem, jsou daleko zajímavější tématem i neagresívním stylem.
    18.11.2010 19:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak si ho užij,ale myslím, že diskuze pod jiným blogy, kde se tenhle tlustej skřet nevyskytuje, ani pod nějakým vtipným nickem, jsou daleko zajímavější tématem i neagresívním stylem.

    to tak si ho uzij a dalsi vyroky vyroky z kurzu asertivity me drazdi podobne jako bolsevik je to jako kdyz z kohoutku kapka kapka za kapkou

    uvazuju ze vynecham diskutovani uplne zere to cas a ja ho moc v posledni dobe nemam a bude to jeste horsi

    urcite je prijemnejsi cist debaty lidi kteri nikomu nechteji slapnout do ksichtu skopavat ze schodu a pod.ale snazi se neco si ujasnit neco noveho se dovedet a vzajemne se pochopit to nabiji energii zatimco tyhle rozhovory energii berou / a to nejsem zadnej ezoterik/

    jsem rad ze tady par lidi kteri jsou schopni vzajemne komunikovat bez urazek k veci a zajimave je
    18.11.2010 19:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Ale Karliku, nerozciluj se. Proste te chapu, ze mas potize. Ja s tebou diskutovat nikdy nechtel protoze se spinou se diskutovat neda. Dokonce chapu ze menis nicky a velmi rad ctes me blogy. Pravidelne. Treba proto aby se pani vydavatelka dozvedela neco o me. Myslim ze si rozumime. Protoze kdo jiny by vedel rolik veci ktere v blogu nejsou. Zlodejna zustane zlodejnou a nedelej si starosti. Ten byvaly soudce si tu pani poda. Projevil jsem ohledy a dal ji moznost. Ze slusnosti. Vidim ze byt slusny se v nekterych pripadech povazuje za hloupost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.11.2010 19:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No vidis praskaci. Delas mluvciho lidem kteri te nezadali, cloveku, ktery ma z tebe a z tve snahy jen srandu a mysli si ze jsi kreten co si osobuje pravo vychovavat. Navic na me ta tvoje identita skutecne pusobi komicky a myslim ze nevis kam patris. Ale nemam potrebu se starat o tvoje potize. Takze jestli tomu rozumim chces mi vytvaret neprijemnou atmosferu. No vytvaris ji jen sobe a plytvas energii na zmenu toho kdo o zadnou zmenu nestoji. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.11.2010 19:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    pane jilku nikdy jsem nebyl na rozdil od vasich satelitu nikoho mluvcim a taky jsem nezaznamenal to co tvrdite o jakemsi cloveku ktery ma mit z me snahy srandu kteremu ctete zaroven i myslenky

    stezujete si casto ze vas jini manipuluji hodnocenim ale jak je videt prave vy se porad pokousite uplatnovat tuhle vasi metodu a ne a ne s ni uspet

    neprijemnou atmosferu si vytvarite sam ale jinak s tim plytvanim energie souhlas
    18.11.2010 20:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Mily prskaci, nemam zadne satelity. Mam pratele a ti me znaji, proto treba ctou me blogy a na me nazory reaguji, tak ze to mnohe vytaci. Ale to je problem tech vytocenych. Pak jsou zhrzeni lide, co se skryvaji za ruzne nicky, kteri spini pomlouvaji a moje pritelkyne jim velmi vadi. Otazka je proc? No a ry mas pocit ze jsi spravcem sveta a jeho vychovatel. Uzij si to a plytvej energii dal. Stejne jako karlik, modeno, linuxak. Proste maji neco spolecneho. Tim je osobni a nelicena nenavist, ktera je prozrazuje. Nenavist je hned vedle lasky. Zhrzene lasky a nenavist tohoto duhu prameni z odmitnuti. :-) To je prozrazuje. Ta nelicena zast, kterou tu produkuji.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.11.2010 23:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    vim ze kvuli predpojatosti vuci memu nicku si me nasledujici poznamky asi opet vylozite po svem

    pokusim se vam sprostredkovat svuj pohled na to co jste ted napsal

    nemam zadne satelity. Mam pratele a ti me znaji, proto treba ctou me blogy a na me nazory reaguji, tak ze to mnohe vytaci.

    mozna si to sam dostatecne neuvedomujete ale ty jak jsem je nazval satelity pusobi velmi neobjektivne cokoliv napisete nebo reknete bud to prejdou mlcenim /i kdyz by si to zaslouzilo mirne receno kriticky komentar/ nebo vas prehanane chvali a taky vas podporuji utocenim na vase oponenty

    namitnete ze se jenom ohradi vuce tem co vam nadavaji ale to ze predtim jste s nima jednal vy neprimerene a hrube nevidi

    opakuji vase vyjadreni na jejich adresu smyslena obvineni a zamerne dehonestujici hodnoceni tech osob ktere nemaji nijak podlozene dukazy nebo padnymi argumenty

    dovoli si delat to co vytykate vsem okolo - vynaseji zavery a soudy bez jakychkoli osobnich zkusenosti s temi lidmi ktere vubec neznaji /maximalne maji jednostranne informace pochazejici z vasi strany /

    vynucuji od ostatnich aby se k vam resp ovasich blogovych prispevcich vyjadrovali jenom pozitivne a souhlasne nekritizovali

    TOHLE VYTACI NA VASICH PRATELICH OSTATNI

    Pak jsou zhrzeni lide, co se skryvaji za ruzne nicky, kteri spini pomlouvaji a moje pritelkyne jim velmi vadi.

    kym zhrzeni pane jilku

    proc si myslite ze se ti lide citi zhrzeni

    neni to cistou nahodou proto ze jste od pocatku s nima jednal zpusobem : ty nulo socko vozejku kretene blbce bolseviku svine hnuj ze ste je z nejakejch duvodu zacal skazovat a urazet jednat s nima arogantne ?

    prece vite a sam to tvrdite ze to taky tak delate ze si clovek nemuze nechat s...t na hlavu /ustepacnost lidem nevadi pokud neprekroci miru a pokud je clovek schopen i sebeironie / a dalsi vas omyl je ze kazdy koho se vam povedlo nekdy urazit a dal vam najevo svuj hnev a poboureni si v sobe nese nenavist k vam az po hrob a chce se jen mstit

    ja videl nejednou jak se i ti nejtvrdsi vasi odpurci pokouseli navazat s vama konstruktivni rozhovor ale nepovedlo se nedelali to proto abyste je ,,vzal namilost" jen se asi pokouseli ukoncit nekonecny konflikt nejakym pro obe strany prijatelnym smirem

    zavist to me taky na vas stve ze neustale podsouvate jako duvod rozepri s vama lidem tento motiv ne kazdy je tak zavistivej jak predpokladate treba by vam ti lide prali a preji aby vam vse vyslo vzdyt jsou s vama vsichni na jednom potapejicim se voru proc bliznimu prat nestesti? jenomze vite jak to chodi urazite je obvinovanim ze zavisti a oni vam pak rikaji veci ktere se vam nelibi /kdyz prehanite vy budou i oni /

    Proste maji neco spolecneho. Tim je osobni a nelicena nenavist, ktera je prozrazuje. Nenavist je hned vedle lasky. Zhrzene lasky a nenavist tohoto duhu prameni z odmitnuti. :-) To je prozrazuje. Ta nelicena zast, kterou tu produkuji.

    a opet nenavist zast zhrzenost odmitnuti vsimnete si jak casto s timhle operujete

    jakou lasku myslite tu cloveka k cloveku nebo zeny a muze obe nevim

    proc si myslite ze za vama tahnou lide kteri vas k smrti az za hrob nenavidi kteri jsou tou nenavisti zasti vuci vam posedli pritahujete je nebo co a kdyz tak proc prave vy

    mozna jste je jenom necim puvodne zaujal vzbudil zajem co vy i programove umite to se musi uznat a pak ten zajem mozna uz i nechteny udrzujete provokacemi jako je to zahlcovani prostoru na abc mnozstvim blogu /navzdory stare zname moudrosti ze mene je nekdy vic / a pak ty akcni dialogy co nasleduji pod blogy

    vyvolavate smisene pocity a ja verim ze tech nekolik lidi co vas zna i z osobniho setkani je nachylna videt vas z jineho uhlu protoze se k nim nechovate jako k odlidstenym anonymnim nickum a jak vite pratele maji sklon videt spis ty lepsi vlastnosti a idealizovat si osobu se kterou se prateli

    nickum ktere vas nezajimaji a nemate si s nima co rict to neni treba zduraznovat pochopi sami ze nejsou s vama na spolecne vlne a s tema jinyma se da diskutovat i bez osobnich invektiv vulgarnosti a posmechu/ pokud si nejste jisty jestli by to od vas prijali a pokud nejste pripraven na podobnou reakci z jejich strany/

    No a ry mas pocit ze jsi spravcem sveta a jeho vychovatel.

    tak to je dalsi fatalni omyl ja moc toho nespravuji a krome toho mam dost prace se sebevychovou vim ze vam jako spravce sveta a vas vychovavatel pripadam i po tomhle

    je to vak jen pokus o nemozne

    patrne
    19.11.2010 01:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Práskači, pravděpodobně sis neuvědomil, že mí přátelé ani já jsme tě o žádné rady nežádali, o diskusi s tebou nijak neusilovali, Pořád se vnucuješ jak smrad. Tvoje postřehy možná zajímají jiné, ale rozhodně ne mě. Máš pravdu, že más dost práce se sebou. Ale chceš-li investovat svou energii do někoho, kdo tě má zcela na háku, pak klidně a směle do toho. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.11.2010 01:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    stavil jsem se sam se sebou 100:1 a vyhral jsem

    19.11.2010 02:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    stavil jsem se sam se sebou 100:1 a vyhral jsem

    to je tvoje jediná výhra práskači :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.11.2010 13:10 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Strategie vedení dlouhotrvajícího sporu Kdysi jsem napsal třídílné pojednání o strategii mlčení,

    i jeden dil by byl az nad hlavu

    Stále platí zásada, které se držím a ta zásada zní. Spor se nedá vyhrát, pouze zastavit. Ale můžeme zvolit dobu a místo, kdy spor zastavíme. V čem je tahle strategie důležitá si ukážeme v dalším textu.

    kdybyste nekecal

    Konzultoval jsem od napsání „strategie mlčení” s mnoha lidmi jejich zkušenost s touto strategii. Většinou ji chválili, měli potěšení, které jim tahle strategie poskytovala,

    tak to musela byt rita gabriela ty neprehledne zastupy marcel z vasich zbirek MVR nebo VMR jini clenove koalice

    Ne všichni mají odolnost terapeutů

    tak to je standa to si fakt fandite

    a lzete a lzete a lzete a lzete a lzete a lzete a lzete a lzete a lzete daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

    Ne každý si uvědomuje, že nemusí nic vysvětlovat, že jsou otázky na které nemusí odpovídat, že mnohé co je k nim směřováno je má vyviklat z rozhodnutí k mlčení. Nebo jim zabránit v konání, které vlastně ty lidi neohrožuje na životě nebo zdraví. Jen si třeba někdo myslí, že je majitelem nějakého prostoru, protože má jakési vydržené právo. Ačkoliv majitelem je někdo zcela jiný. Takže se pokouší určovat pravidla. Rozhodovat co je správné a nesprávné odvolávat se na tradici, nepsané dohody, které samozřejmě interpretuje on.

    Zažil jsem něco podobného zhruba od března letošního roku až o dnešního dne na serveru ABClinuxu. Našlo se několik jedinců, kteří postupně od mírných projevů nespokojenosti přešli k hrubým urážkám, s počtem a obsahem mých blogů, které jsem tam umístil a v nichž jsem projevil svůj názor na společenské události, chování některých komunistických intelektuálů, zadlužování země, pohled na historii, vztahy mezi lidmi.

    Blogy na tomto serveru už dávno a zdaleka nejsou čistě linuxové. Každý kdo má zájem, píše o cestování, chovu koček, historie druhé světové války, antikoncepce, problémech s pedofily atd. Plus ty odborné. Takže, když mě někteří jedinci nevybíravým způsobem začali vyhánět, osočovat, posmívat se, pochopil jsem, že pro mnohé jsem těžko přijatelný svým věkem, pohledem na svět a ač je nijak v blozích nepadal, nehodnotil, pouze jsem sděloval svoje názory, na vztahy, svět, cestování, občas i něco linuxového jsem přidal. přesto si to slíznu. Ne od všech, ale od některých důkladně. Brzy se tam sformovala skupina anonymů, kteří se rozhodli, že mě z onoho webu vypudí.

    Jak už je známo z mých dřívějších textů, pokud se proti vám zformuje „opozice” takového druhu, vždy se najde koalice, která se více či méně postaví na vaši stranu. Tak se i stalo. Tohle pravidlo je nutné mít na paměti, pokud se rozhodnete, že povedete spor, nebudete mlčet. Dává ta koalice sílu. Což bylo přesně to, k čemu jsem se rozhodl. Nemlčet, klidně do onoho sporu s těmi, kteří ač nebyli majitelé, se chovali na onom webu jako majitelé, jako ti, kteří určují pravidla. To byl celý můj motiv. Nedám se vyhnat jen proto, že se někomu nelíbí mé blogy, které se ho ani netýkají.

    Navíc v té době začaly na můj server docházet moje přítelkyně Marcela, Milada a má partnerka Rita. Což vyvolalo velikou nevoli, a několik jedinců se k nim začalo chovat naprosto nehorázným způsobem, až jsem jednomu pohrozil pár fackama. Což samozřejmě na rozdíl od osobního setkání situaci neuklidnilo, ale kulminovalo. Začaly padat stále horší a horší nadávky a podle všech pravidel manipulace jsem byl tím, kdo byl obviňován z eskalace napětí. V tomto bodě jsem si uvědomil jednu věc. Z tohoto sporu nechci odejít, tedy ne dříve, než budu mít pocit, že jsem nebyl vyhnán, a že si volím čas odchodu.

    Začal jsem si pro sebe zpracovávat strategii vedení sporu. Podobné jako když se učíte sebeobraně, nechcete se dát vyhnat z domu, z tramvaje, máte pocit, že pro vaši sebedůvěru a sebevědomí je mnohem přijatelnější se bránit, než jen odejít s pocitem spráskaného psa, kterého vyhnali z domu jen tak, protože se někomu chtělo. Znelíbil se několika členům rodiny a tedy půjde. Takže jsem opustil chování a komunikaci, kdy jsem trpělivě vysvětloval, ohrazoval se, žádal o porozumění. Pochopil jsem, že někteří anonymové jsou lidé, kteří mají se mnou nevyřízené účty odjinud a zkouší si je vyřídit. Samozřejmě atmosféra nebyla příjemná, stálí návštěvníci byli nespokojení z vedením diskuse pod mými blogy, někteří počtem blogů, protože jsem se rozhodl, že tam v rámci vedení sporu umístím každý den jeden starší blog, který jsem už dříve publikoval jinde.

    Opustil jsem vstřícné chování a pamětliv pravidla, že na úder, je nejlepší odpovědět stejnou intezitou úderu, ne větší ale stejnou, jsem začal urážky oplácet. Jednoduše jsem se rozhodl opustit asertivní chování, začal stejným způsobem manipulovat, vyvolával jsem emoce a začal se celou situací bavit. Ne tak moji protivníci. Ovšem, v momentě, kdy se dostanete do pozice bavících se, jste ve výhodě. Diskuse pod mými blogy, se rozrůstala, urážky se stupňovaly, protovníci jeden po druhém odpadali.

    Někteří přestali komentovat, další sem tam občas a jen pár nejvytrvalejších jedinců se mě pokusilo zasáhnout podle jejich mínění na nejcitlivějším místě, a tou byla rodina, když to nestačilo, přidali vzdělání a závislost. Protože mám všechny tyhle věci dávno vyřešené, čelil jsem těm útokům, celkem z úsměvem na rtech.

    Pokračoval jsem v oplácení, kopírování blogů, vybíral jsem takové o kterých jsem předpokládal, že dají mým protivníkům nějakou zbraň proto mě do ruky. Zbraň do ruky a možnost urážet. Tahle strategie víc a víc vystupovala negativní chování některých anonymů, kteří ztratili veškeré zábrany a stupňovaly své útoky proti mě i proti dámám i těm, kteří mé blogy přijímaly dobře. Soustředil jsem na sebe pozornost a sledoval, co se děje. Urážky jsem nebral osobně, podle nich jsem určoval míru emocí jednotlivých účastníků. Nedal jsem nic na výzvy těch „rozumných,” kteří mě vyzývali abych odešel.

    Vždy jsem odvětil, že jsem nic neprovedl, pravidla neporušuji, v blozích nikoho nenapadám, jen si prostě nedám líbit urážky jednotlivců, kteří se pokoušeli mluvit za všechny. Další pravidlo. Nikdy nikdo v takovém shromáždění nemluví za všechny. Vždy se najde někdo, kdo s vámi utvoří malou koalici, když „mluvčí se pokouší říci. „My si tady myslíme, my chceme.” Vždy se ozve jeden dva, kteří tomu mluvčímu, se kterým většinou mají svůj vlastní spor, řekne. „Sklapni za mě nemluvíš, mě se to co dělá, píše, říká, líbí.” Takže jsem postupem času mapoval situaci a věděl jsem kdo je asi na mé straně, kdo je proti mě, kdo se neúčastní. Bylo dobře, že přátelé, kteří stáli na mé straně pochopili, že se skutečně bavím tím dlouhotrvajícím sporem a dokonce si na takhle vedeném sporu ledacos uvědomili. Ale o tom až zítra. Tohle není jen na jeden blog.

    19. Listopad 0:47 dalibor řekl(a)... Zaujala mě věta: "Nikdy nikdo v takovém shromáždění nemluví za všechny. ". A to je pravda. Každý jsme tu sám za sebe a za sebe také zodpovídá. Tady jsou snahy osočovat skupinu osob nebo někoho, že hájí druhého. Ne. Jsme všichni dospělí a na fóru sobě rovní. Nechť tedy výtky a připomínky jsou adresné ke konkrétnímu člověku.

    --------------------------------------------------------------------------------

    19. Listopad 1:02 Jan řekl(a)... Jo Dalibore, tohle když si lidé uvědomí, přestanou se většinou bát. "Nezvolili jsme tě, nemluvíš za nás." Tahle informace funguje.

    ---------------------------------------------------------------------------
    19.11.2010 13:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Práskači tohle tě dostalo co? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 19.11.2010 11:59 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    mí přátelé ani já jsme tě o žádné rady nežádali, o diskusi s tebou nijak neusilovali
    Tak tak. Tohle pan/i w. pořád nějak nedochází. Mohu se mýlit, ale čim dál víc si začínám myslet, a to z několika důvodů, že je se jedná o pani ze Slovenska. I časově se whistleblower objevil poté, co se pani vytratila. Slovenština mu/jí není cizí, má levicové názory, podobným způsobem ryje to lidí spřízněných s JJ, je slovně rozkošatělá/ý. A taky důkladně obeznámen/a s veškerým dění a životem JJ. Že by náhoda?

    Ať je to tak či onak, ať je to ten či ta, o kyselé hrozny nemám zájem, ani zadarmo :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.11.2010 12:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    myslete si co chcete tak jako si ja myslim sve o tech ktere jilek nazyva svou koalici

    pani ze slovenska byla levicova mluvila slovensky a zrejme k vam nechovala velke sympatie

    mate skvele az nadprirozene analyticke schopnosti / uz jsem si toho vsim u tech vasich uvah o pedofilii za ktere vam vsichni tleskali /

    ja zas vim ze nejste ta nezna mila blondinka z avataru zkuste tam dat vlastni obrazek ten vic ladi s vasim projevem a s celkovym dizajnem jilkovy party

    / pana smolika se to netyka /
    Marcela* avatar 19.11.2010 14:29 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    zkuste tam dat vlastni obrazek
    jo jo. Můžete začít od sebe, pani :-) :-) :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.11.2010 22:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jo jo. Můžete začít od sebe, pani

    tak koukam ze uz jste chytla od pana jilka ty paranoidni predstavy a vsude vidite ty cubky co mu lehaji u nohou

    vy podle vseho /kdyz si vzpomenu na ten vzneseny puvod ktery ste nekde nenapadne naznacovala /budete z tech vyjimecnejch cistokrevnich

    ja jen ze vase realna podoba vubec neodpovida tomu avataru a to me malinko rusi

    kdybyste tam dala obrazek nejakeho oskliveho skritka rekl bych si ze se pod nim ukryva krasna princezna takhle to ve mne vyvolava spis dojem ze si potrebujete vylepsovat imidž
    19.11.2010 22:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    vy podle vseho /kdyz si vzpomenu na ten vzneseny puvod ktery ste nekde nenapadne naznacovala /budete z tech vyjimecnejch cistokrevnich

    ja jen ze vase realna podoba vubec neodpovida tomu avataru a to me malinko rusi

    Se můžeš dát zavřít do chudobince. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.11.2010 00:36 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Se můžeš dát zavřít

    tebe jednou zavřou ale do blazince

    muj vcerejsi test dopadl podle ocekavani jilek z bolestinske polohy prechazi do utoku

    jsi dedicne zatizenej po matce jilku taky lidma manipulujes jak ona manipulovala s tebou / popsal si to a zverejnil neprozrazuju zadne tajemstvi /

    ty lidi jen pouzivas a zneuzivas i kdyz se tvaris ze pro ne neco delas delas to pro sebe tve dobre skutky jsou jen ucelove

    ten karel vcera to napsal i za mne jsi naprosto zbytecna investice stracenej pripad divim se tem zenskym fakt jsem si nemyslel ze zeny mohou byt tak blbe

    ak to chceš po slovensky, užívaj si tú svoju domnelú slávu na svojich bezvýznamných blogoch, nikdy nepochopíš, aký si trápny a tak ti to už ani nemienim vysvetľovať
    20.11.2010 00:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ak to chceš po slovensky, užívaj si tú svoju domnelú slávu na svojich bezvýznamných blogoch, nikdy nepochopíš, aký si trápny a tak ti to už ani nemienim vysvetľovať Váš komentář

    ano proto se mi tolik věnuješ, pro mou bezvýznamnost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.11.2010 04:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jsi dedicne zatizenej po matce jilku taky lidma manipulujes jak ona manipulovala s tebou

    a můžeš mi čubko ukázat, kde jsem psal, že se mnou matka manipulovala? Ty zase jen lžeš :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.11.2010 11:32 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Koukám, že Jenda z toho nemůže ani spinkat, jak mu kape na karbid. Nejseš Jeníčku trošku na práškách, že ne?
    20.11.2010 13:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Koukám, že Jenda z toho nemůže ani spinkat, jak mu kape na karbid. Nejseš Jeníčku trošku na práškách, že ne?

    ne, mě ze stárnoucích slintajících čubek, fakt nehrabe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 19.11.2010 22:34 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    kdybyste tam dala obrazek nejakeho oskliveho skritka
    Jak říkám, nuže, do toho :-). Ať se můžeme dojímat nad Vaší krásou nesmírnou :-). Ale dávkujte prosím po troškách, abychom neomdleli z toho oslnění...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.11.2010 00:50 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Tak teda ešte po slovensky, Marcela. Ale nič čo by som mala povedať mi nenapadá.Pozdrav odo mňa amiga:-).
    19.11.2010 22:21 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jsem k vam marcelo jen otevreny tak se neurazejte

    v komentarich ve starych jilkovych blocich jste jeste mela svuj nazor a statecne jste ho branila i vuci te exaltovane dame s tema dvema jmeny

    ta promena je zjevna stejne jako u amiga

    mate na vic ale budz vase volba a vas omyl
    Marcela* avatar 19.11.2010 22:35 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No jo. Celá pani Daniela... Totéž jste mi tu kázala před nedávnem, než jste se přeměnila v tento nový nick ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    20.11.2010 00:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    nevim co vam kdo ukazal cetl jsem komentare pod jilkovymi starsimi blogy bud to byla jina marcela nebo se vam neco vazneho prihodilo

    prectete si ty diskuze mozna si to všimnete i vy

    ted jste uz jenom clenka jilkovy koalice nebo mazoretka nerova tleskacka

    21.11.2010 11:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    v komentarich ve starych jilkovych blocich jste jeste mela svuj nazor a statecne jste ho branila i vuci te exaltovane dame s tema dvema jmeny
    ta promena je zjevna stejne jako u amiga
    mate na vic ale budz vase volba a vas omyl
    Sorry, ale co říkáš, není pravda... Co vím, tak Marcela je ochotna svůj názor bránit i v nových diskusích...
    Marcela* avatar 21.11.2010 13:47 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    díky, kožíšku :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.11.2010 23:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    (lol, nerad bych si znepřátelil Amigu.. :-D)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.11.2010 22:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    ...tak už nepiš žádný scripty... :-D
    24.11.2010 12:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    echo "Ok, uz na skripty kašlu" && rm -rf /*
    :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2010 22:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Hřešíš na mou vrozenou zvědavost, co ty hade? :-D
    24.11.2010 22:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Stačí přidat text "Toto v žádném případě nespouštějte" a je dílo zkázy dokonáno :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.11.2010 23:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    To si dej do patičky woe :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.11.2010 13:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Samý proměny co? Já myslim že je to celý jedno velký spiknutí, to že jsi paranoidní ještě neznamená, že po tobě nejdou...
    17.11.2010 19:39 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    jeeeeeeeee pane jilku vy me tu zatim pomlouvate

    to jsem si nemyslel ze jste takova stara drbna
    17.11.2010 11:50 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No aspoň je vidět, že mu někdo domluvil (možná manželka) a v posledních komentářích přestal používat svůj přirozený vulgární slovník.

    Třeba se dědula bojí, že by ho nakonec skutečně vyhodili, jako mu to udělali na chatových fórech.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    17.11.2010 13:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    vozejku starej se o svoji prdel protože mě nikdo odnikud nevyhodil. :-) To že tu někdo děla kraviny, je jeho problém.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 13:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    svůj přirozený vulgární slovník.

    To je možná tvůj problém, když tlačíš vozejk ulicí a zhulenej řveš na celý kolo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 16:32 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    No tak to Jeníčkovi nevydrželo moc dlouho, mluvit spisovně bez nadávek. Holt je takovej, řekněme, jednodušší.

    Jenom nezapomínej na to, že jsi na linuxovým fóru, takže tvoje poznámky o zhulenej tupounech, manuelně pracujících, míří spíš do řad tvých kamarádů, ne-li přímo na tebe. Ostatně tvůj vlastní název blogu tě docela postihuje:

    Jak jsem dnes ráno jel tramvají

    Jako vidlák, naplavenej do Prahy za prací, možná nevíš, že tvůj jediný vozík-dopravní prostředek-tramvaj, se správně řekne 'socka'. Nevím, co by tě lépe vystihovalo :-)
    17.11.2010 16:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    dmin No tak to Jeníčkovi nevydrželo moc dlouho, mluvit spisovně bez nadávek. Holt je takovej, řekněme, jednodušší.

    správně, pitomec jako ty, neocení báječný slang, který perfektně ovládám. Jo jo, jsem jednoduší, nejsem svině. Nepochybuji, že jsi to myslel takhle. :-) Jinak socka mi nevadí, a zhulenej seš asi pěkně, měl bys zas něco zkopírovat aby si ukázal svojí inteligenci. Nebo už došla tráva?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 16:50 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Jeníčku malíčku - nejsem kráva, abych žral trávu, ani grafomanský Jenda, abych něco kopíroval. Proč něco kopírovat, někde jsem to dělal?
    17.11.2010 17:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Proč něco kopírovat, někde jsem to děla

    Jo jo, třeba tady, ale to je jedno, zakopíruj si. Jinak nejsi nadaný a chytrý, protože kdyby si byl nadaný a chytrý, věděl bys, že když se chceš živit, psaním aspoň z části, musíš psát. A kecy, že mě nikdo nečtě ani i mne ani tady, jsou jen kecy. Prostě závist málo talentovaného, talentovanému, zcela normální. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 17:48 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Nějak si Jeníčku nevzpomínám, že bych někde uvedl, nebo dokonce tobě přímo sdělil takové přání:

    protože kdyby si byl nadaný a chytrý, věděl bys, že když se chceš živit, psaním aspoň z části, musíš psát once tobě přímo sdělil

    Psaním se živit nehodlám, restituce a pronájem dávají slušný základ, abych dělal to, co mne baví, a studoval další činnosti. Ostatně - kdybych se chtěl živit psaním, používal bych gramatiku (protože kdyby si byl). Ale třeba píšeš paperbacky pro tupější paničky se základkou.
    17.11.2010 18:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    Psaním se živit nehodlám, restituce a pronájem dávají slušný základ, abych dělal to, co mne baví,

    jé sny máš krásný, ale takový laciný, že bych pro tebe napsal nějaký ten sladák aby si u bramboračky mohl lépe snít, až budeš přikusovat chleba? Gramatiku? Tu uměj korktoři, stačí mít talent aby lidé četli co napíšeš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.11.2010 19:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    tak pane jilku uz jsem zase tady ale za chvili stejne musim do terenu takze se odmlcim coz vas jiste sklici

    vy mate ty bramboracky odminule jeste plnou hlavu jak vam vonela od souseda

    nevim jak stary byl ten blog ve kterem jste vzdychal jak krasne voni ale musim rict ze bylo pri tom popisu citit i vas veliky literarni talent protoze jsem tu vuni citil taky

    korktori at se nepozastavuji presprilis nad mym pravopisem ten se uci na prvnim stupni a zlozvyky se predelavaji tezko

    jsem presvedcen ze od panajilka trochu toho jeho talentu kdyz jej budu nadale pilne cist pochytim
    17.11.2010 19:34 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děti a doba
    linuxaku i mezi sockama je hierarchie

    treba ja chodim pesky takze jsem vetsi socka nez pan jilek ktery jezdi tramvaji a metrem

    taky je pravda ze pan jilek by musel slapat dele kdyby chtel absolvovat ty trasy z domu do blazince a z blazince do televize nebo na veceri k nekterym svym znamym

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.