abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Vážne je to zlodějna a podvod

    9.4.2010 23:12 | Přečteno: 1314×

    Kdo hledá najde. Se říká už od dob biblických. Hledal jsem a našel jsem. Napřed tašku, včera v Kotvě na náměstí Republiky, když jsem si po procházce do vsi z Barrandova na Mariánské náměstí ještě předtím odskočil do knihkupectví v Celetné, kde jsem našel velmi zajímavou knížečku jménem „Filokalia.” Soubor textů Východní Církve. Po něčem takovém jsem se pídil už delší dobu. A do třetice všeho dobrého, objevil jsem možnost jak svou starou televizní kartu na PC, s níž jsem byl velmi dlouho a náramně spokojený provozovat i nadále.

    Časem už jsem začínal věřit, že je vadná, neboť u všech nových linuxových distribucí, šel náramně obraz, ale už mnohem hůře zvuk. Pátral jsem po nové televizní kartě na Internetu a našel jsem jen tak mimochodem možnost, jak svou kartu provozovat dále. Stačí prý jen dopsat 14 znaků do konfiguráku a už to bude chodit. Jak psali, tak jsem udělal. A chodilo. Samosebou musí to být ty správné znaky. Jo jo, kdyby si mě někdo objednal na opravu PC a já mu dopsal čtrnáct znaků i2c_udelay=128 asi by se divil, kdybych si mu řekl o peníze. Jen napsat pár písmenek. Ani to není celý řádek a „tolik peněz” by říkala ta dobrá duše. Peněz bych si řekl dost, neboť se platí za to, co člověk oproti tomu druhému umí.

    Onehdy na skupině jeden klient se ptal kde že skončí ono zdražování nájmů. Obrátil se s tou otázkou i na mě. Chápu, že mu dělá starosti, kde a za kolik bude bydlet, jen jsem plně nerozuměl a nerozumím tomu, proč bych měl ze svých daní přispívat průměrně vydělávajícímu člověku na jeho bydlení. Je hezké že touží po tom aby stát přispíval na bydlení, ale myslím, že jen těm opravdu chudým. Těch je zatím u nás docela málo. A s přístupem socanů se ovšem povede, že jich bude víc a víc. Když budou chtít „všem potřebným” přispět na jejich potřeby.

    Škoda jen, že mi všichni ti co bydlí v bytech stejné kategorie jako já, za podstatně menší náklady než mám já, protože musím ten byt co jsem si koupil splatit, něco málo nepřispějí. Mohl bych také mít menší starosti. Vypočítal jsem mu co mě v současnosti mé bydlení stojí. Divil se. Kde prý na to beru, když nekradu? Kupodivu, uspokojilo ho moje vysvětlení, že pracuji. Hodně pracuji.

    Bohužel, stejně jako on chci bydlet v Praze, stejně jako on nejsem milionář a stejně jako on si na vše musím vydělat. Nekradu, nepodvádím a starám se. Nejsem nejmladší a pokud umřu dřív, než to splatím, moje dcery budou muset byt prodat a doplatit co zbývá. Zbytek pokud nějaký bude a já doufám, že bude, si mezi sebou rozdělí a nepoperou se.

    Tak asi tak. Jednoduše všichni máme starosti jak uhájit živobytí a pokud očekáváme, že nám někdo dá něco jen tak a nebude nás to nic stát, plete se. Pravdou je, že jistě by se dalo zacházet z penězi daňových poplatníků lépe, politici by mohli být lepší, lidi k sobě slušnější a třeba se neokrádat a nepodvádět. Možná, že jsou jinde lidé vychovanější, ale bohužel nejsou, a jestli nezačne každý sám u sebe, nezmění se nic. Zase stará pravda. Otřepaná, mravokárná, mentorující a nezměnitelná. Změn sám sebe a uvidíš, že už nemusíš nic jiného kolem sebe měnit.

    Bál se ten člověk, kam že to vše půjde, kde se ceny zastaví, kdo dostane rozum aby to změnil? Obávám se že vše změní jen ta skutečnost, jestli vše bude mít správnou prodejní cenu. V dobách kdy jsem byl chudý a to bez uvozovek, to jest, když jsem začínal terapeutickou kariéru, tak mobilní telefon byl luxus i pro ty movitější.

    Dlouho vypadalo, že pro mne tahle služba nebude dostupná. Najednou ceny mobilů zůstaly na místě a platy rostly. Tak jsem si pořídil taky jeden. Nic drahého, nic luxusního. Ale sloužil a měl jsem, najednou díky němu víc možností jak být v kontaktu s lidmi. Dnes po letech užívání, kdy prý naše ceny jsou oproti světu vyšší si těžko dovedu představit, že jej nemám a Markétě chodím volat do veřejné budky, nebo z pevné domácí linky a platím nehorázné peníze za telefon, protože na ten má monopol jedna firma. Konečně toho jsem si užil víc než dost a dost, když jsem měl ADSL od Telecomu. Drahý, omezený. Jedna firma ztratila monopol a najednou ceny zůstaly stát, nebo šly dolů. Dnes mám kabelovku za směšně nízké ceny.

    A za zlatého totáče bych nic takového neměl, protože soudruzi nebyli schopni obstarat lidem ani tak luxusní potřeby jako byl toaletní papír a světe div se i takové základní věci jako bylo maso. Ještě si pořád pamatuji jak se stály fronty na maso, na játra a občas chyběl i ocet, protože soudruzi plánovali i takové věci jako je spotřeba octa. Telefon byl dlouh jen pro ty vyvolené a co měli správné známosti.

    Někteří lidé ještě nepochopili, že žádné „ONI” neexistuje. Politiky si volíme ze svého středu a vybíráme si je sami. Jestli naletím na jejich sliby a jestli nejdu volit, pak mám jen co jsem chtěl a nebo jsem oběť vlastní naivity. Strejda Paroubek a Filip se může zaklínat mým blahem a štěstím, ale ať mu věří ti „potřební.” Ti co jim svěří moc v zájmu svých regulovaných nájmů a víry, že nějaká vláda zařídí aby se lidi měli pořád lépe.

    Mohou tomu věřit. Víra prý pomáhá a uzdravuje. Což je sice i moje zkušenost, ale další zkušenost mi říká, že přílišná důvěra plodí jen škodu pro naivku, co věří bez omezení. Vláda je na dodržování pravidel. To jo, ale pokud my sami pravidla nedodržujeme, nemá smysl plakat, že je nedodržují politici námi zvolení. Nemají důvod. Nikomu nepřijde divné, že kradou, podvádějí, když vycházejí z prostředí kde krádež a podvod je považována za umění uživit rodinu. Stále a pořád.

    Pokud si totiž musím natáhnout ruku u pokladny aby mi pokladní vrátila korunu, což se některým pokladním zrovna hned nechce, neboť mají za to, že jim ta koruna patří. Jsou totiž zhýčkaní našim „to je dobrý.” Nebo na přechodu, kde má chodec přednost, se musí důkladně rozhlédnout jestli zrovna nejede dáma co nevidí pro telefon, ze kterého volá. Pokud se něco stane chodci, dáma má za to, že měl se dívat, ona přeci má něco důležitějšího, než jen sledovat přechod zrovna když odbočuje. Tohle a další jestli se nezmění v nás, nezmění se nic mimo nás.

    Je-li tomu tak, pak ani politici nebudou mít potřebu se chovat jinak. Policajt, který nedodržuje zákon a vynáší pro noviny věci, které mají zůstat na policejní stanici, protože se týkají privátních věcí celebrit. Viz případ Svoboda, kdy policajt prodal fotky mrtvého. A jiné podobné lahůdky, potom je ztrátou času si stěžovat. V tom případě se raději věnuji Solarisu a nebo Unixu. A nemusím se chovat jako ti více peněz lační policajti a politici.

    Proč by mě pokladní neokradla o korunu, když je vychovaná, že když udělá svojí práci za níž je placená, dostane automaticky dýško? Ze svého hlediska má skoro pravdu, když ji nenechat k dobru korunu a nebo více je téměř společenským prohřeškem a potupou. Neboť mnozí z těch chudých se chovají jako ti, u kterých musí být vidět, že na to mají, že nejsou žádná žebrota co se handrkuje o korunu. Tím to začíná. Že to není zlodějna? Když tu korunu nevrátí? Je. Normální obyčejná zlodějna. Rozdíl je jen v množství. Ne ve skutku. Malým porušováním pravidel začínají velké maléry. Celospolečensky. I ty osobní a privátní.

    Já si nestěžuji, klidně nechám pokladní a nebo i další dumat nad mou neomaleností, když natáhnu ruku pro peníze co mi patří. Jsou moje, nikoliv pokladní, číšníka, prodavače v butiku, opraváře. Nezměním společenský úzus, to si ani náhodou nemyslím, ale zbudou mi moje peníze. Jsem méně chudý. A ti co si stěžují, že málo vydělávají mají možnost svou situaci změnit.

    Od pravěku k dnešku platí ovšem zásada, že ne každému je stejně dáno a tedy ne každý má řečeno dnešním jazykem stejnou životní úroveň. Ti bohatší a tedy schopnější víc vydělávat se dělí. Někdy. Pokud se dělí, jsou považováni za skoro slušné lidi. Pokud se nedělí, jsou to nezdvořáci. Podle mínění mnohých. Přesto ti méně schopní musejí počkat až jim ti více schopní dají. Pokud si vezmou sami, je to jen a jen krádež.

    Bez ohledu na množství. A nemusí se nikomu líbit, že takové chování tak nazývám. A žádné ušlechtilé kecy o sociální spravedlnosti tenhle můj postoj nezmění. Potřeboval jsem, řekl jsem si a dostal jsem. Kupodivu od těch bohatých. Nemusel jsem na ně mířit pistolí, mlátit je po hlavě, vloupat se do jejich domu. Chudí nejsou všichni ctnostní, stejně jako bohatí nejsou všichni svině bez srdce.

    Opět jeden starší blog z roku 2008. :-)

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dalibor Smolík avatar 9.4.2010 23:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Ano, je to tak. Lidé si stěžují na zdražování nájmů, ale zapomínají, že svůj byt mají dán jaksi "shůry". Bydlím v domě "vlastníků", bývalé družstvo. Byl jsem si musel koupit, to není zadarmo. Kromě toho se platí dost vysoká částka do fondu oprav. Lidé, kteří bydli v regulovaném nájemném si žádný byt pořizovat nemuseli, peníze ušetřili a přesto bydlí a místo fondu oprav platí to "nájemné". Jsou tedy evidentně ve výhodě. Chápu, že z historických důvodů je těžké regulované nájemné zrušit okamžitě, ale tito nájemníci by měli alespoň pochopit, co je spravedlivé a co ne ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.4.2010 23:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Dalibore, spravedlnost je nebere, jen jejich zájem. Bez ohledu na druhé.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 00:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 13:13 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Problem je ovsem v tom, ze zatimco vy muzete kontrolovat, kolik penez jde na opravy, najemnik ten pomer, kolik penez jde na opravy a kolik na zisk pronajimateli kontrolovat nemuze. Nevim, jakou to tedy dava najemnikum vyhodu.
    belisarivs avatar 13.4.2010 16:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Coby platce hypoteky taky neovlivnis kolik jde na koupeni bytu a kolik je zisk poskytovatele hypoteky. A ten pomer je IMHO jeste daleko horsi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.4.2010 00:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Také nechápu existenci regulovaných nájmů. Je snad věcí vlastníka nemovitosti, za kolik si ji cení, ne? Nejsem si vědom toho, že by na trhu s byty existoval monopol (monopol jako důsledek socialismu je dle mého názoru jediný důvod, který by mohl alespoň částečně ospravedlnit státní zásahy do trhu).

    Ad spropitné: nemám problém někomu "přilepšit", pokud ten někdo (ať je to číšník, prodejce nebo kdokoliv jiný) poskytne služby na vyšší úrovni, než jakou za zaplacenou částku očekávám. Ale že bych dával spropitné někomu jen protože se to "má" a přitom čekal půl hodiny na zvětralého podmíráka a hospodský se u toho tvářil jako že mu překážím, tak to ne.

    Mimochodem, slyšel jste o "rovném důchodu"? Myslím, že by to stálo za zápisek :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 00:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Jo, rovný důchod - tenhle pojem jsem již zaregistroval. :-). Zatím jsem se nad ním nezamýšlel - ale tuším, že to bude pěkná ptákovina...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    No všichni budou mít sto litrů. Jirka jim to slíbil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 04:30 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Safra, 100 litru? To jako za jednou nebo za den?
    10.4.2010 01:35 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Také nechápu existenci regulovaných nájmů. Je snad věcí vlastníka nemovitosti, za kolik si ji cení, ne?

    A ony nejake regulovane najmy skutecne existuji [*]? Pokud vim, tak to, cemu se rika 'regulovane najmy' jsou uplne regulerni najmy, akorat s najemnima smlouvama z doby minuleho rezimu, takze podminky tam sjednane neodpovidaji soucasnym obvyklym podminkam.

    Je sice vec vlastnika nemovitosti, za kolik si ji ceni. Ale pokud treba (hypoteticky priklad) uzavre s najemcem najemni smlouvu s pevnou castkou najemneho (treba rocne navysenou o inflaci) a na dobu neurcitou a bez moznosti jednostranne vypovedi, pak se takovou smlouvou musi ridit, i kdyby nasledne doslo k skokovemu desetinasobnemu rustu cen obvykleho najemneho (ale ne ostatnich veci, takze by se to do inflace projevilo jen castecne).

    Sdelovaci prostredky se AFAIK dopousteji uzasne manipulace, kdyz dodrzovani stavajicich smluv oznacuji jako 'regulovane najmy' a naproti tomu statni zasah (zakon), ktery umozni vlastnikum bez ohledu na text uzavrene smluvy jednostranne navysit najem, oznacuji jako 'deregulaci najemneho'.

    [*] Odmyslim li globalni regulaci najemnich (a jinych) smluv podle obcanskeho zakoniku, spolecnou pro 'regulovane' i 'neregulovane' najmy.
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 01:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    i kdyby nasledne doslo k skokovemu desetinasobnemu rustu cen obvykleho najemneho
    K takovým skokům u běžného nájemného uzavíraného v současnosti nedochází. Je to jen o té inflaci. Stejně tak nedochází ke skokovému růstu cen u běžného zboží. Ovšem pokud má někdo smlouvu z doby před 20 lety, pak ovšem je situace jiná. Tam muselo k růstu cen zákonitě dojít.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 02:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Sdelovaci prostredky se AFAIK dopousteji uzasne manipulace, kdyz dodrzovani stavajicich smluv oznacuji jako 'regulovane najmy' a naproti tomu statni zasah (zakon), ktery umozni vlastnikum bez ohledu na text uzavrene smluvy jednostranne navysit najem, oznacuji jako 'deregulaci najemneho'.
    Ona je otázka za jakých podmínek byla ta nájemní smlouva uzavřena, že...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    10.4.2010 07:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Měsíčně a k tomu výlet na Mallorku s plnou pensí. Tam jsem ještě nebyl, tak se tam pak vydám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 11:20 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Kapky deste se na plachtach vozu trpyti, jedou vozy tichou spici krajinou, az tam za hory tam za obzory kam mracna tise plou poklusu na Mallorku s moji kobylkou.
    10.4.2010 03:43 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Najmy, ceny bytu, nemovitosti se ridi poptavkou. Pokud je vic lidi nez bytu, ceny jdou nahoru a naopak. Vic bytu nez lidi, ceny jdou dolu. Porad je lepsi za ten drahy byt platit nez dojizdet za praci kdovi odkud kde jsou najmy lacinejsi. Vyjde to financne stejne.
    10.4.2010 07:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Když jsou někde nájmy lacinější a je tam práce, která je slušně ohodnocená, z jakých důvodů se tam nenastěhovat?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 00:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    No já frčím do lesa. Budu teď do neděle bez proudu tak se zatím opatrujte, klid a nohy v teple
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 00:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Hezký víkend!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 00:34 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Děkuju, nápodobně :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.4.2010 00:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    A nepytlačte, nebo na vás přijde hajnej.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 01:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    ...hajný je lééésa pááán, je drůbeží a hmyzem milovááánnn... .. . .. ...nebo jak to je :-D
    Dalibor Smolík avatar 10.4.2010 01:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Okolo lesa pole lán, 
    hoj, jede, jede z lesa pán,
    na vraném bujném jede koni,
    vesele podkovičky zvoní,
    jede sám a sám.
    
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.4.2010 01:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.4.2010 12:12 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Čas od času padnu k zemi. Jojo, zatraceny kolena. Ale jeste vzdycky vstanu.
    otasomil avatar 10.4.2010 08:48 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod

    K te TV karte asi takto:

    Problem se zvukem jste si vyresil sam takze OK. Ona dobra duse co se bude divit za nekolik dopsanych znaku do konfiguraku a nasledne Vami uctovanou castku se urcite nenajde.  Proc ?

    Protoze pouziva windows a tam to vse funguje.

    Protoze v pripade problemu si za par stovek koupi novou kartu jelikoz nazna ze je spatna.

    Protoze je linuxar a s problemem se popere tak jako Vy.

     

    Vysledkem je ze za Vasi schopnost vyresit problem si muzete rict tak 100,- max 200,- a to jeste s tim ze ten dotycny u Vas byl mozna s nejakym problemem naposled.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    10.4.2010 08:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Uvedl jsem tuhle možnost jako příklad, stejně tak dobře jsem mohl uvés opravu automatické pračky, stříhání psa, vyuku dětí, případně cokoliv jiného. Pokud prodávám někomu něco co neumí, záleží na míře dostupnosti, velikosti konkurence a dalších jiných faktorech. Znám lidi, kteří zaplatí tisícikorunu za to, že jim někdo nastaví, nebo nastavil Outlook. Protože oni to neumí, učit se to nebudou, nemají zájem se to učit. Z toho důvodu vůbec je nenapadne, že by si nějakou novou televizní kartu koupili atd. Zavolají někoho o kom předpokládají, že to umí a zaplatí co si řekne. Mě se moc líbí, jak se zde v diskusi, vždy zabere detail, většinou nepodstatný detail a o něm se diskutuje až do padnutí.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    otasomil avatar 10.4.2010 09:25 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod

    Tez znam par lidi co pustej nejaky chlup. V IT oblasti vsak jich rapidne ubyva. Mame vyhledavace, diskuse .... tam i tito lide najdou reseni.

    Ja sam neznam mnoho lidi co taketo veci nechcou umet. Jeden znamy prastil s thunderbirdem pac tam nemohl cosi rozchodit a jiz nekolik let pouziva webove rozhrani.

    S opravama ruznych veci mimo IT je to porad tak nejak dobry.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    10.4.2010 09:49 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    ty smajlíky jsou naprosto dokonalý, konečně něco, čemu z IT rozumím z toho internetu asi vyhraje kyslík, snad budou rychlý na zapojení.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    10.4.2010 12:35 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod

    Redakce - neslo by davat do RSS jmeno autora blogu?

    tyhle blaboly jednoho jenom otravuji

    10.4.2010 12:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Mohli by na to zvolit specialni pismenko, jako maji ankety a obrazky, tak by mel pan Jilek pismeno J.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.4.2010 13:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    Navrhuju "I/Y", teď ještě zbejvá domslet, jestli tvrdý, nebo měký...
    kotyz avatar 10.4.2010 13:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vážne je to zlodějna a podvod
    zasadne tvrdy, s mekkym to neni ono ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.