abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1062 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Sraz abíčka?

    24.7.2005 17:20 | Abíčko

    V průběhu diskuse padl návrh na sraz čtenářů abíčka. Kdysi jsme už dva měli (1) (2), ale to už je historie. Měli byste zájem se zúčastnit? Které město byste preferovali - Brno, Olomouc, Ostrava, Pardubice či Praha? A jaký termín - během prázdnin či na podzim? Který den - nejspíše sobota? A v kolik hodin - oběd, odpoledne či večeře? A co třeba upgrade triček? Nebojte se vyjádřit v diskusi.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    DjAARA avatar 24.7.2005 17:29 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše To by bylo super
    Osobně bych preferoval Olomouc nebo Brno. A kdy? Raději až někdy koncem září, ale je mi to celkem jedno.
    24.7.2005 17:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To by bylo super
    Sice jsem pořád v Liberci, ale byl bych pro Prahu z důvodu dopravní obslužnosti.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    24.7.2005 17:38 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To by bylo super
    Olomouc / Brno:) .. a naprosto souhlasím s termínem :-) ..
    -- Georgo
    24.7.2005 17:30 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Jo
    Jsem pro. Víkend bude asi nejlepší. Protože asi každý má na léto svoje akce, tak bych navrhoval prostředek září. 17.9.2005 nebo 24.9.2005
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    24.7.2005 17:39 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Místo pro mne není až tak rozhodující, je mi jedno, zda-li to bude Šumava, Pardubice nebo Prágl. Ovšem k tomu datu bych se také přikláněl k září. A co se triček týče... myslím, že každý máme nějaké "to svoje", aspoň můžeme porovnávat (a závidět ostatním;))

    Večeře by byla asi nejlepší... ale to bych nechal na anketu - první anketa - kdy by měl sraz být. Pak anketa kde by měl být a nakonec v jakou dobu. Vítězem by se stala vždy nejvyšší hodnota ;o)
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    24.7.2005 17:52 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Hlasuji pro tento návrh. :-D
    24.7.2005 17:54 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše bezva
    Praha, podzim, zbytek dle libosti
    deleted
    24.7.2005 18:03 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Titulek
    Ano, Brno, podzim. Je-li den sobota, tak je čas jedno.
    24.7.2005 18:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Možná bych měl dodat, že beru i jiná m[ěí]sta na Moravě, nejen Brno.
    24.7.2005 18:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Jak ukazuje kupříkladu tato mapa, nepředstavuje to pro konání srazu na jakémkoliv místě ČR nijak velký problém.
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 18:59 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    To jsme si špatně rozuměli, jak ukazuje kupříkladu tato mapa. Podmínka byla OR (než si začne někdo stěžovat, že Brno je na Svratce).
    24.7.2005 19:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Tvá mapa ukazuje černou nudli s bleděmodrou uvnitř aniž by bylo nějak dáno co je co a jaký ma ta mapa vztah ke zbytku světa.
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 19:52 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Tvá mapa ukazuje několik Morav. Vyberu-li si tu označenou kapitálkami, tak je identická s Moravou dnešní.
    Zdenek.Z avatar 10.8.2005 13:16 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Souhlasím. Přidávám hlas Brnu, nejlépe přes víkend. Pokud by nevyšlo Brno, tak by nebyly špatné ty Pardubice, je to zhruba ve středu ČR, dobře přístupné (nebo ještě lépe Česká Třebová, ale to asi slyšet nechcete, že? :-)).
    24.7.2005 18:06 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše místo?
    Jako místo bych zvolil město, které je nejdostupnější. Brno je sice super, ale je na jednom kraji republiky, Olomouc to samé a spousta dalších je na tom stejně.

    Volil bych Prahu nebo Pardubice. Spojení vlakem je do obou měst relativně nejlěpší.

    Jsem taky pro září a buď pátek nebo sobotu večer.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    V Ostravě a to kdykoli.
    Mikos avatar 24.7.2005 19:20 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Praga magistra vitae
    Já jsem jednoznačně a zásadně pro Prahu, co bych to byl za pražáka, kdybych nebyl :-)

    Co se týče času, tak podle mě je lepší odpoledne, jelikož pak se takový sraz může klidně protáhnout až do rána druhého dne ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.7.2005 19:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Města
    Z mého pohledu jsou ideální Strakonice, no, ale uznávám, že asi většina z vás nebude trpět nějak přehnanou chutí to tu navštívit.

    Velmi dobře vychází Plzeň a České Budějovice. Prahu bych zařadil do druhé skupiny po těchto dvou městech. Pardubice a Brno se značným odstupem vyjdou prakticky nastejno. Místa jako Olomouc, Ostrava, sever Čech a Morava můžu z hlediska dostupnosti směle zařadit třeba po bok třeba Paříže a Pekingu.
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 19:23 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Města
    Když jsem dopisoval to druhé třeba, mohl jsem si všimnout, že už tam jedno mám, hm.
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 19:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Města
    To pro mně je zase Praha z pohledu vzdálenosti skoro to samé co Paříž. :-(
    24.7.2005 19:55 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Města
    Hm, to je od tebe náhodou pěkné, dáváš nám nejen možnost přidat si Paříži a Pekingu další města, ale můžeme si představit lecjaké jiné varianty i na místě po boku.
    24.7.2005 20:00 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše cas
    Ohledne casu bych osobne doporucoval obed nebo odpoledne. At dojizdejici maji sanci se vratit do svych domovu (pokud necestuji pres celou republiku).
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    24.7.2005 20:10 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše (Skoro) kdekoli a kdykoli
    Jak jsem říkal už v té minulé diskusi - já jsem pro Pardubice, neměl bych ale větší problém ani s Prahou, Brnem, ani Olomoucí.

    Ještě bych navrhnul, aby se k tomu vyjádřili i kolegové ze Slovenska - nebylo by vůbec špatné, kdyby se objevil i někdo z nich. Iluze o velkém československém srazu si ale nedělám (už ani ten český bohužel asi nebude vyhovovat všem).

    Jinak, co se konkrétního dne týče, je mi to buřtík, snad jen, aby to začalo v takovou hodinu, aby se dalo kalit až do rána a odjíždět prvními spoji, nebo aby každý stihl spoj poslední.

    P.S.: Ta moje myšlenka, že by se mohlo jezdit i jinam, než do města, se asi neujala, že? :-) :-) :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.7.2005 20:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: (Skoro) kdekoli a kdykoli
    Tak pokud to chcete uspořádat někde mimo město, šlo by to třeba v Písku (to je takový to co leží přes kopec u Velkých Nepodřic ;-)) :-D
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 20:14 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    No já jsem samozřejmě pro Prahu :-). Jinak cokoliv co je rozumně dostupné, takže ne něco na okraji republiky, jako třeba Ostrava.
    No jo pro tebe je přístupná Praha a pro mně je přístupná Ostrava.
    24.7.2005 20:44 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ale dovolil bych si odhadnout, že Praha je přístupná pro víc lidí než Ostrava :-).
    24.7.2005 20:45 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dovolil bych si podotknout, že ti, pro něž je přístupná Praha, už měli dvě šance...
    24.7.2005 20:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Já si ale fakt dokážu spíš představit jak se dostanu do Paříže než jak se dostanu do Ostravy :-)
    Copak toho není dost?
    vladka avatar 24.7.2005 21:11 vladka | skóre: 23 | blog: vladimiruv | Hlučín, Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nejlépe po dálnici. :-(
    The ability to mumble about inodes is the key to social success at a UNIX gurus' cocktail party.
    24.7.2005 20:55 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nechci se nikoho dotknout, ale vážně bude lepší, když to bude jinde, než v Praze. Není přece na škodu, když se jednou podíváme i jinam, Prahu asi známe všichni, nebo aspoň drtivá většina.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.7.2005 21:03 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    A je to jasný, bude to v Pardubicích.

    Doprava z Brna i Ostravy je jednoduchá, vlakem a bez přesedání.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.7.2005 22:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    ti, pro něž je přístupná Praha, už měli dvě šance...
    Ačkoliv bych snad neměl mít výraznější problém s dopravou kamkoliv po republice (i když ta Ostrava je fakt z ruky), tak bych si dovolil podotknout, že ty dvě šance v Praze byly dány asi právě tím, že (pro většinu lidí) jde o nejpřijatelnější kompromis.

    Jinak bych klidně volil Brno, protože to tam mám rád, a dokonce bych neměl mít potíže s noclehem -- až na to, že jízda po D1 je hazardem, který mě velmi odrazuje...
    24.7.2005 23:06 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Praze byly dány asi právě tím, že (pro většinu lidí) jde o nejpřijatelnější kompromis

    Jenže s tímto přístupem to bude v Praze navěky. Mnohem raději bych byl, kdyby se místa prostřídala, protože jednou to budu mít dál, ale jindy zase blíž, a vůbec to bude zajímavější. A Praha je střed světa, tudíž Pražáci to budou mít příliš daleko málokdy.
    Jo a proto hlasuju, aby to tento rok bylo v Ostravě. :-)
    24.7.2005 23:51 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jinak bych klidně volil Brno, protože to tam mám rád, a dokonce bych neměl mít potíže s noclehem
    Nocleh by byl pro mě v Brně nutností.

    Abych se také vyjádřil, jsem pro tři navržené možnosti. A je mi to naprosto jedno. Pardubice, Praha, Brno.

    Uvidíme, jak dopadne soutěž ;-)
    24.7.2005 20:47 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Aby bylo jasno: netrvám na Praze, Pardubice nebo Brno jsou v pohodě, ale připadá mi logické vybrat spíš místo uprostřed oblasti odkaď lidi pojedou než někde na okraji.
    24.7.2005 21:00 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Logické to je, čímžto pádem jsou zhruba uprostřed ty Pardubice. Přímé spoje tam jedou z Prahy, Liberce, i Ostravy (potažmo Olomouce), brňenští, plzeňští i další se tam dostanou s jedním přestupem (uvažuju samozřejmě vlaky). Samozřejmě to platí i pro Prahu, ale ta je míň uprostřed, když počítáme i Moravu.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.7.2005 21:05 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Vlak Brno -- Pardubice je bez přestupu a trvá něco mezi 1,5 a 2h.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.7.2005 21:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Brno mám sice bez přestupu, ale jinak je to na půl hodinu skoro to samý :-)
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 21:17 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Brno, Olomouc, případně Ostrava, by byly výhodné, kdyby se chtěli účastnit i nějací bratia Slováci... Ale zatím se žádný neozval (nepřehlédl-li jsem ho).
    25.7.2005 09:51 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Zdravím Zúčastniť sa rozhodne chcem(e), či to však bude možné zatial netúšim(z pracovných dôvodov), preto by som nerád ovplyvnil súťaž. Brano by však bolo ideálne.
    vladka avatar 24.7.2005 21:06 vladka | skóre: 23 | blog: vladimiruv | Hlučín, Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Se ti divím. Ti ještě nedošlo, že civilisace končí s hranicemi Prahy a Brna? :-(
    The ability to mumble about inodes is the key to social success at a UNIX gurus' cocktail party.
    24.7.2005 21:09 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Představ si, že znám lidi pro které je Praha a pak bílé místo na mapě. Pokud možno, tak z Prahy znají jen cestu na metro a Václavák. Taky si představují, že všude jinde v .cz si lidi vydělávají tak 25kKc hrubého, a oni že na brigádu za 70kc/h na ruku nepůjdou...

    Prostě pražáci.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.7.2005 21:12 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Nádhera
    Tak jsme se dozvěděli kdo kde bydlí a proč je pro ostatní lepší se sjeli u něj...

    Takže za sebe napíšu: Praha, weekend někdy po prázdninách.

    Co takhle to spojit s něčím dalším. Ať mají nepražáci víc motivace k překonávání nenávisti k tomu místu?
    24.7.2005 21:13 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Brno
    Brno, podzim, večer. Ale jak tak koukám tak Brňáci jsou v menšině, takže asi ostrouhám mrkev :).
    Jednaokový biu
    24.7.2005 21:18 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Ale zdá se, že Moraváků je už dost přinejmenším na separátní Moravskou kontra-akci ;-)
    24.7.2005 21:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Nic takového nebude, jako správný buran z vesnice (takhle mi řekl jeden pražák) vám to přijedu kazit i kdyby to bylo někde na východní ukrajině.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.7.2005 21:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Východní Ukrajina vypadá jako zajímavý kompromisní návrh. Je někdo pro? :-)
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 21:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Východní Ukrajina, to už je vlastně Asie, ne? :-)
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 24.7.2005 21:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno

    Evropa platí geograficky až k Uralu.

    Já bych navrhnul když tak dvě místa k setkání a navíc bych je zkusil spojit videokamerama po netu? Jestli by to šlo - a nebylo by se proč hádat, Praha/Plzeň a Olomouc/Brno?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.7.2005 00:24 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Hlavne, aby se ta Ukrajina taky objevila v závěrečné anketě, kterou rozhodneme :-)

    Každopádně by to bylo hezké výjezdní zasedání...
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.7.2005 00:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Taky můžeme to místo určit náhodně. Právě teď jsem třeba náhodně metodou prstem na globusu vybral sever Austrálie. I když to vypadá na můj vkus hodně blízko rovníku. Určitě víc než Brno nebo Pardubice.
    Copak toho není dost?
    Zdenek.Z avatar 10.8.2005 12:58 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Kdesi jsem slyšel, že všechno na východ od České Třebové už je Asie. (Nevymyslel jsem to já, prý nějaký spisovatel, ale jakožto třebováka mě to potěšilo :-))
    10.8.2005 13:02 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Jeden kamarád, zase říká, že tady na Moravě už vlastně bydlím na Balkáně :).
    25.7.2005 09:53 Rastislav Lentner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Ukrajina ? To by šlo. Máme to naskok:)
    25.7.2005 16:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    A byls vůbec na té Sarge release party? Nějak jsem tě při představování nepostřehl. ;-)
    25.7.2005 17:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brno
    Nebyl, užíval jsem si práce na druhém konci republiky :-(
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Věroš avatar 24.7.2005 22:00 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Průměr
    Navrhuji kompromis, každý by měl poslat zeměpisné souřadnice místa, kde chce, aby se setkání konalo a spočítáme průměř? Při troše dobré vůle to vyjde dovnitř České republiky...

    Případně můžeme počítat vážený průměr, kde váha bude nějaká vhodná charakteristika - třeba hmotnost?
    Školím Ansible
    24.7.2005 22:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Hmotnost, to beru. Sraz je tedy Brně ;-)
    24.7.2005 22:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    s/Brně/v Brně/
    25.7.2005 07:40 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Myslím, že hmotnost je prima. Předpokládám, že nevážíš víc jak metrák a půl..., takže to bude Praha :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.7.2005 22:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Hmotnost nebrat!
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 22:45 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    OK, tak celkový počet příspěvků na ABC Linuxu do včerejší půlnoci.
    24.7.2005 22:55 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Abych začal tapetovat... :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.7.2005 23:00 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Do včerejší půlnoci.
    24.7.2005 23:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    …a antedatovat. :-)
    24.7.2005 23:24 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    No neboj, já budu tapetovat rychlostí přesahující rychlost světla a stihnu to i tak ;-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.7.2005 23:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Průměr
    Ještě lepší :-) Jestli nevážíš víc jak stopadesát kilo, beru radši tu hmotnost.
    Copak toho není dost?
    24.7.2005 23:00 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Kdy
    Praha, vykend, jinak kdykoliv
    Mac OS X je taky unix
    bazil avatar 24.7.2005 23:01 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše muj nazor
    Brno beru všema 50ti :-) jinak do těch Pardubic se taky da dostat fpohode ... do Prahy sice taky(student agenci rullez ;-) ), ale kdo se tam ma vyznat :-) a cas konec srpna nebo zari
    Ondrej avatar 25.7.2005 00:13 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Praha!
    Praha nekdy v zari a budu uplne spokojenej
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    25.7.2005 01:07 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Kdekoliv............
    I když nevím jestli když tu neznám nějak moc lidi a jsem "amatér" je vhodné se angažovat do takové 1337 akce........
    25.7.2005 04:04 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Možná by nebylo od věci vynechat všechna velká města a jít besedovat někam úplně jinam. Proto navrhuji město Dolní Bousov .

    Dolní bousov leží mezi Mladou Boleslaví a Jičínem. Je hned na okraji Českého ráje.
    Nabízím:
    Pátek večer sraz a v kvalitním restouračním zařízení s posezení a jídlo a pítí si zacáluje každý sám. Večer spánek na salaš Dětí Lesa (cca 20 míst k spánku na salaši, zbytek ve stodole). Spacáky s sebou. Jde o svépomocí budované obydlí pro letní dětské tábory.
    Sobota, vílet do Libošovic a dále plakánkem na hrad Kost a poté opět do Dolního Bousova (pískovcové skály a příjemné prostředí). Sraz u ohně a řešení všemožných problémů.
    Něděle se jede domů.
    Dopravní obslužnost ucházející. Vlaky jedou směr Mladá Boleslav, a Sobotka a Stará Paka, Kopidlno a Bakov nad Jizerou. Bus Mladá Boleslav a občas Praha.
    Občerstvení se vymyslí, pivo není problém.
    Jde o místo ověrené Trampskýmy srazy. Pokud by to vyšlo, jako bonus bych postavil teppe pro náročné jedince.
    Místo obstarám osobě. Jídlo na sobotu každý sám. Pivo po domluvě zajístím. Vílet zaručen. Na vzduchu a v přírodě je lépe. Spacák s sebou!
    www.detilesa.wz.cz Zatim jsem nedodělal.
    Foto: stodola stodola a salas
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    25.7.2005 07:34 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    jednoznacne lepsi reseni nez velka, prelidnena mesta. Zde, v lune prirody, zbaven bolu z civilizace, nacerpajev sil, ozeru se mnohem radsi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.7.2005 08:36 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Aaaa, konečně někdo, kdo se připojuje k mé myšlence vypadnout z měst. Takže ještě jednou oprašuji myšlenku Těchonína (popsal jsem to myslím v minulé diskusi) ;-).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Bohumír Zámečník avatar 30.8.2005 19:03 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Těchonín? Tak to jsem pro ;) Z Dlouhoňovic je to docela kousek ;)
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    30.8.2005 21:58 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Nj, cca čtyři nebo pět kopců, jestli správně počítám ;-)

    Tak kdyby ten sraz _NÁHODOU_ v Těchoníně neklapnul, tak se tu můžem srazit sami (zatím jsi jediný, kdo v diskusích na Těchonín reagoval ;-) )
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Bohumír Zámečník avatar 31.8.2005 20:40 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    No ja mám v plánu někdy teď na podzim uspořádat nějakou linuxovou akcičku v Žamberku - na Gymplu, pro spolužáky. Mělo by to být takové predstavení Linuxu pro lidi, kteří o tom už někdy slyšeli, někteří to i zkusili, ale i pro další lidi, kteří se jen zajímají o kompy, a chtěli by zkusit něco jiného. Přednáška, ukázka na živo. Zatím jenom plány, ale možná by se s tím dalo udělat víc. Třeba pak zajít někam do hospody a tam pokecat. Jinak kontakt na mě je v profilu a na mém webu. Nejlíp ICQ # 139034733.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    31.8.2005 22:48 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    To zní zajímavě. Podzim mám sice docela nabitý, ale kdyby na to přišlo, tak si ten čas určitě udělám, případně můžu nějak pomoct s přípravou té žamberské akce.

    Do ICQ jsem si Tě přidal, tak můžeme dát řeč, až budeš online.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.7.2005 08:53 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Nejdem proti vypadnutí z města, ale tím se v podstatě stává z jednovečerové akce celoweekendová, což nemusí každému vyhovovat.
    25.7.2005 14:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Me zase romanticka predstava spani pod sirakem, ve stanu ci stodole nepripada moc romanticka ;-) Na to uz jsem liny a zhyckany.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.7.2005 15:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Nemusí to být romantické, ale je to laciná a obecně přijatelná možnost rozšíření možné oblasti konání srazu a i jeho délky.
    Copak toho není dost?
    25.7.2005 15:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Pro cca 20 lidí by bylo místo v salaši na spadle. Dřevěné hromadné odpočívadlo s matracema a polštářema. Pokud bych jel někam přes půl republiky, chtěl bych taky něco vidět. Sice sám mohu někam vypadnout, ale asi to nevude ono. Když někomu nebude vyhovovat celovíkendová akce, může přijet jen na sobotu. Opečení něšeho většího bych taky mohl zajistit.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    25.7.2005 15:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Takhle varianta se mi docela líbí, ovšem v případě vícedenní akce to chce i nějaký program...
    25.7.2005 15:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    To by nebylo marné. Každopádně, osobně se klidně zabavím nějakým hradem nebo i dlouhou procházkou odnikud nikam :-)
    Copak toho není dost?
    25.7.2005 22:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    OT: kliknul jsem na ten tvůj odkaz detilesa.wz.cz a při zobrazení položky ,,co bude`` jsem málem vybouchl smíchy :-)
    Copak toho není dost?
    Zdenek.Z avatar 10.8.2005 13:14 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Bude tam wi-fi? :-)
    elviin avatar 25.7.2005 18:31 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    To jestli to je celovečerová nebo celovíkendová akce nezáleží jen na tom, jestli je to ve městě nebo v lůně přírody.
    25.7.2005 22:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Dolní Bousov je z navržených zatím nejlepší, ať už z Boleslavi nebo z Luštěnic, stejně je to kousek. :-)
    Bohumír Zámečník avatar 30.8.2005 19:15 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdekoliv............
    Jsem pro Dolní Bousov. To je dobrej návrh. Ale Praha by byla taky ok (ubytování bych měl v pohodě), Pardubice a Česká Třebová taky (to je relativne blízko od Žamberka). Případně i Ostrava, Brno či Olomouc. Záleží na možnosti ubytování (pokud to bude do rána nebo přes víkend). Časově bych byl někdy pro víkend v září.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    25.7.2005 07:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše A co takhle..
    Hranice na Moravě? Dobré vlakové spojení jak od Prahy, tak Bohumína, Brna i Púchova (pro potencionální návštěvníky ze Slovenska. Dobré silniční spojení (už je dokončen dálniční tah z Brna kolem Olomouce).
    25.7.2005 08:18 Pitel
    Rozbalit Rozbalit vše Kde a kdy
    Brno, jakákoliv sobota, od odpoledne až do večera.
    25.7.2005 08:47 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    No, ja bych byl pro Frenstat pod Radhostem, ale ten asi neprojde. Z Prahy je to sest dlouhych hodin vlakem :-( Uz aby dokoncili dalnici a ja si koupil auto.

    Takze vazne, ja bych byl take pro, aby se to konalo mimo Prahu. Zivot je zmena. Jako dobre moznosti bych videl Pardubice (vlakovy uzel) nebo Brno (dalnice). Kazdopadne pokud nekdo ale doporucuje nektere mesto, musi se najit nekdo mistni, kdo je ochoten to zorganizovat. Jinak to mesto vypada.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.7.2005 16:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    Relativně největší (význam/počet obyvatel) žel. uzel v ČR je přece Česká Třebová. :-D
    25.7.2005 17:52 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    Ze všech navržených měst to mám do Třebové asi nejblíž, což ale neznamená, že nějak toužím po tom, aby to tam bylo...:-) Radši Pardubice ;-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.7.2005 22:13 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    Nejdřív musíš najít někoho, kdo to tam zorganizuje :-)
    Zdenek.Z avatar 10.8.2005 13:23 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    Pokud to bude pro rozumný počet lidí (tak 20-40, né 200), tak by se tu dala zamluvit hospůdka, klidně bych se toho ujal. Jen s přespáním na mě nechoďte, to by se muselo někde v okolí pod stanem nebo prostě v noci jít na vlak - což by neměl být problém.
    Zdenek.Z avatar 10.8.2005 13:17 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde a kdy
    Ano, ano, správně! :-)
    StefanV avatar 25.7.2005 08:59 StefanV | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše jednoznačně Praha

    Proč??Je naší metropolí a díky ČD není problém se do ní dostat z jekéhokoliv koutu čech a moravy.

    Září je ideální,ale chtělo by to předem ukázat nějaké ty motivy triček.

    Viva el presidente...
    25.7.2005 09:41 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jednoznačně Praha
    Tricka trva chvili vyrobit. Ale nejdrive musi byt o ne zajem. Pokud byste meli zajem o novou edici tricek, vymyslime namety, vy nam je zkritizujete a my je pak vyrobime.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.7.2005 10:25 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jednoznačně Praha
    Něco mi uteklo? Mají být speciální srazová trička, nebo to přímo se srazem nesouvisí? Každopádně návrhy by se určitě mohly udělat všeobecně (já bych taky nějaký zkusil vyplodit, kdžy budu mít volnou chvíli)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.7.2005 13:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jednoznačně Praha
    Posledne se tam tricka prodavala. Mozna by se to dalo nazvat tradici :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Bohumír Zámečník avatar 30.8.2005 19:23 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše linuxová trička
    Mám v plánu tvorbu vlastních návrhů tučňákových triček. Viz můj příspěvek v anketě Nosíte tričko s tučňákem?. Asi by nebyl problém udělat verzi pro AbcLinuxu, nebo pro oblíbenou distibuci.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    25.7.2005 16:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jednoznačně Praha
    masožravá palma avatar 25.7.2005 13:45 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Snad nemám přehnané požadavky

    Jako místo by mi (samozřejmě) nejvíc vyhovovala Praha, ale proti Brnu taky nic nemám, nejspíš by mi nevadily ani již výše zmíněné Hranice na Moravě. Obecně jakékoliv město, kam se dostanu do dvou hodin a mám možnost se dostat zpět ještě tentýž den, nebo město, kde mohu přespat (což zahrnuje i místa mimo město, pokud se mi podaří přesvědčit rodiče, aby šli se mnou a vzali stan).

    Čas - po prázninách.

    Doba - nejlépe poledne, pokud je možnost přespat tak klidně i večeře.

    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    masožravá palma avatar 25.7.2005 13:47 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad nemám přehnané požadavky
    Ještě jsem zapoměla: Trička určitě a kdyby byly i sukně…
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    25.7.2005 13:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad nemám přehnané požadavky
    A ono by to možná nebylo mimo město zase tak nemožné. V září nebo říjnu by ještě nemusela být zase tak zima, aby situace vyžadovala stan.
    Copak toho není dost?
    masožravá palma avatar 25.7.2005 14:02 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad nemám přehnané požadavky
    Ten stan není kvůli zimě, ale soukromí.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    25.7.2005 14:48 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše taky bych rad..
    Zdravim

    Me se docela libi ten Dolni bousov co navrhoval xplesa.

    A kdyz uz ne ten tak Pardubice.

    Prehu mam sice bliz, ale do pardubek taky neni strasny spojeni.

    Osobne bych preferoval delsi akci, proste letni vikendovej sraz (kdyz uz jsem prosvihl ten czfree sraz..)

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    6.8.2005 15:48 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Olomouc - LinuXchange
    No a nechcete všichni přijet na LinuXchange a pak večer se speciálně setkat nebo už v pátek? V pátek máme InstallFest - spíš pro lidi z Olomouce a okolí. V sobotu je konference - pro kohokoliv. Podle toho kolik by vás bylo, ale už jsem tu nějaké srazy (čtyři) dělal: Open Party Olomouc.
    Bohumír Zámečník avatar 30.8.2005 19:12 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Olomouc - LinuXchange
    A byla by tam nějaká možnost ubytování? V Olomouci to neznám. Rád bych se podíval i na OpenParty, ale bez toho ubytování by to byl problém. Nějaké tipy? Dík.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    30.8.2005 23:00 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Olomouc - LinuXchange
    Aha. Jak se tak dívám do mapy, tak Žamberk není až zase tak daleko. Ale nevím, jestli má smysl jet na OPO. Na LinuXchange to zato stát bude. Jaké ubytování si představuješ? U někoho? Nebo hotel? Ten by asi šel. Jaká cenová relace? Něco tu je.
    Bohumír Zámečník avatar 31.8.2005 21:18 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Olomouc - LinuXchange
    No já bych rád na jakoukoliv linuxovou akci, která není zas moc z ruky, nebo příliš business oriented. Ubytování: cokoliv rozumného. Pokud bych mohl přespat u někoho, v teepku v lese, nebo v hotelu je celkem jedno, hlavně že není zima ;). Cenová relace: no jsem studentík... tak do několika set. Co jsem koukal na hotely a penziony, je to docela drahé... ale asi jako všechno. Tak nevím. Nicméně, na tu akci bych se rád podíval. Ale nějaké tipy (zvlášť od místních) určitě ocením ;)

    BTW: V Praze by to bylo něco jiného, tam bych mohl přespat u babičky ;)
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.