abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 334 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Anketa o distribuci 2008

    6. 5. 2008 | Redakce | Různé | 25918×

    Hlasujte v již 9. ročníku největší české ankety o oblíbenosti linuxových distribucí a vyhrajte atraktivní ceny včetně Asus Eee PC. Kromě toho vylosujeme za každý den trvání ankety 10 účastníků, kteří dostanou pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků.

    Hlasování ukončeno. Výsledky byly vyhlášeny 19. 6., viz také Fotoreportáž: vyhlášení výsledků ankety o distribuci 2008.

    Hlavní partner

    Seznam logo

    Partner distribuce

    IBM logo

    Online partneři

    ESET logo

    ITJobs logo

    SUSE logo

    SOFTTRONIK logo

    Partner slavnostního vyhlášení

    LMC logo


    AbcLinuxu.cz a anketa o nej distribuci běží na Sun Fire X2100:
    x2100

    Úvod

    Letošní 9. ročník ankety o nejoblíbenější linuxovou distribuci navazuje na zavedenou tradici, ale přesto se od předešlých ročníků v několika ohledech liší. Hlavní změnou či spíše vylepšením je skutečnost, že jsme se rozhodli celou akci obléci do honosnějšího kabátku. Projeví se to zejména na vyhlášení výsledků, které se tentokrát neomezí jen na článek na webu – kromě toho uspořádáme také slavnostní předávání cen zástupcům vítězných distribucí a výher vylosovaným hlasujícím.

    Vyhlášení výsledků

    Slavnostní mejdan, při kterém zahraje živá hudba, se bude konat 19. 6. 2008. Kromě předání cen zástupcům vítězných distribucí proběhne také předání cen vylosovaným výhercům z řad hlasujících. Hlavní cenu předá zástupce hlavního partnera pan Vlastimil Pečínka. Při tom všem bude k dispozici pohoštění (dneska už se žádná akce neobejde bez rautu) a speciální koktejly namíchané podle přání reklamních partnerů.

    Losování o ceny

    Všichni účastníci hlasování, kteří před odesláním svých hlasů vyplní e-mailovou adresu, budou zařazeni do slosování o pěknou hromádku cen. Všichni výherci budou zároveň pozváni k osobnímu převzetí ceny při slavnostním vyhlášení (mimopražským nabídneme úhradu dopravy). Celkově vylosujeme 20 účastníků, mezi které rozdělíme následující ceny:

    1. Asus EEE PC 701 4G
    2. poukázka na nákup v obchodě CzechComputer.cz v hodnotě 3 000 Kč
    3. totéž v hodnotě 2 000 Kč
    4. - 7. krabicová verze distribuce openSUSE nebo Mandriva (dle výběru výherců)
    8. - 10. linuxová kniha (dle výběru výherců)
    11. - 20. ceny věnované společnostmi AMD (hardware) a ESET (linuxový software) v celkové hodnotě 45 000 Kč - bude přiděleno losem
    Asus EEE PC
    Asus EEE PC 701 4G

    Kromě toho také každý den (po celou dobu průběhu ankety) vylosujeme 10 hlasujících, kteří dostanou pozvánku na slavnostní vyhlášení (každodenní losování bude brát všechny doposud odevzdané hlasy - nikoliv jen ty z daného dne).

    Poznámka: svůj e-mail samozřejmě uvádět nemusíte – připravíte se tím však o možnost vyhrát jednu z výše uvedených cen.

    Hlasování

    Stejně jako minulý rok se hlasuje o nejoblíbenější distribuci. Svůj hlas tedy dejte distru, které je vám sympatické a rádi jej v příslušném prostředí používáte. Pokud jste například v práci nuceni používat distribuci, která vám nevyhovuje, hlasovat pro ni pochopitelně nemusíte. Nenajdete-li v jednotlivých kategoriích svou oblíbenou distribuci, vyplňte její název do připraveného prázdného políčka.

    Doplňující údaje v druhé části ankety vyplňovat nemusíte, ale budeme rádi, když si na ně najdete chvilku – všechny výsledky budou samozřejmě zveřejněny v přehledných tabulkách a pro zájemce bude k dispozici i soubor s nezpracovanými daty ve formátu CSV.

    Hlasování probíhalo od 6. 5. do 12. 6. 2008.

    Distribuce

    Desktop/notebook Server Živá (liveCD) Enterprise
    Jak dlouho používám Linux
    Jak často používám Linux
    Kde používám Linux

    Platforma





    Architektura
    Jaké další operační systémy používám
















    Statistické informace


    Pohlaví
    Věk
    Vzdělání  (nejvyšší dosažené)
    Zaměstnání
    Pracovní zařazení:
    (programátor, prodejce apod.)
    E-mail:

    Hlasování ukončeno.

           

    Hodnocení: 93 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.5.2008 00:10 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    ktoru emailovu adresu treba vyplnit?
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    6.5.2008 00:17 Douglish | skóre: 9 | blog: mind_dump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    ... nebo spise .. kde? :) Ale nejak predpokladam, ze pro prihlasene to neni potreba ...
    6.5.2008 00:19 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    no ja som sa pre istotu aj odhlasil a ziadne pole na email som tam nevidel.. uvidime co na to vedenie :)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    6.5.2008 08:37 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Pod statistickými informacemi, úplně na konci…
    6.5.2008 08:39 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Aha, nejdřív bych měl číst diskuzi až do konce :-(
    6.5.2008 00:18 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Dívám se, že je tam proti dřívějšku přidaný PC Linux OS.
    6.5.2008 00:22 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Wow, to jsou celkem luxusní ceny. Partneři se praštili přes kapsu. :-)
    6.5.2008 00:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    V Jak dlouho používáte Linux by měla být odpověď "Zjistěte si, co jsem odpověděl loni a přičtěte jedničku" - kdo má furt někde hledat, kdy vyšla beta Mandrake 10.0 (kterou jsem stahoval několik dní - 3CD 4kB/s a nakonec to nešlo nainstalovat)
    Quando omni flunkus moritati
    6.5.2008 08:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Když se dostanete do kategorie jedenáct a více, není už co řešit :-)
    6.5.2008 09:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jo, taky musim ty tri (nebo ctyri?) roky nejak preklepat :-)))))
    6.5.2008 09:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Když se dostanete do kategorie jedenáct a více, není už co řešit :-)
    mno, musel jsem se podívat do svého profilu, že je to opravdu tak dávno, jak si myslím ;-)
    6.5.2008 10:08 Matysek | skóre: 6 | blog: Matyhokoutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tak dávno, že Coyote Linux nebo Slackware na 4 diskety frčel? :-)
    Do I care?
    6.5.2008 14:39 jazz | skóre: 8 | blog: prostě... tak | třeba Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    ... a verze jádra byla 1.2 nebo tak něco. V tý době jsem si říkal: "Co to je za divnost, která neumí příkaz dir a grafika je jenom černo-bílá plocha s křížkem místo kurzoru myši... Zase nějakej studijní výtvor.". O rok později už jsem věděl, co je Lynx a že disky nejsou označeny jedním písmenkem :)
    To, že jsem paranoidní ještě neznamená, ze po mně nikdo nejde...
    6.5.2008 15:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Brutalware na tři diskety (a Red Hat 3.0.3 Picasso na jedno CD - pro kolegu: ano, s jádrem 1.2)
    10.6.2008 11:49 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Slck na 4? To uz byl luxus :-D ... zakladni verze pro "bezna PC" na 2 s jadrem 1.1.9 :-)
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 13.5.2008 14:13 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    jj uz se mi to taky blizi, ale to cekani je nekonecne:-)
    6.5.2008 09:29 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ja to vzdycky nejak placnu plus neco k dobe, kdy sem definitivne smazal nativni Wokna, neb tezko ric kdy prevazil cas na Linuxu nad casem nad Wokny a zas dat cas kdy sem poprve nainstaloval Linux by nebylo fer, neb ani nevim kdy to bylo a hlavne tam nevydrzel moc dlouho.
    6.5.2008 22:03 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    U mě to bylo ve chvíli, kdy jsem nainstaloval ovladač ntfs-3g - mohl jsem pracovat se svýma věcma a nebylo co řešit. Teď už mám ext3 - je to poněkud pohodlnější :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    6.5.2008 00:36 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    To prihlaseni nemaji moznost nevyhrat cenu? :)
    6.5.2008 00:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    "Všichni účastníci hlasování, kteří před odesláním svých hlasů vyplní e-mailovou adresu, budou zařazeni do slosování o pěknou hromádku cen. - Poznámka: svůj e-mail samozřejmě uvádět nemusíte – připravíte se tím však o možnost vyhrát jednu z výše uvedených cen."

    Nepřítomností pole pro e-mail jste mě připravili o možnost výhry, takže ten luxusní kabátek je poněkud děravý.
    6.5.2008 00:42 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tak si sestricka zahlasovala, ale adresu to nikde nechtelo... (Odhlasil jsem se, aby to nebylo na me.) Co ted s tim? Sance vyhrat noteboocek by se ji libila:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    6.5.2008 01:07 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Radeji pockam s hlasovanim az se k tomu vyjadri nekdo kompetentni. :)
    6.5.2008 19:48 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    je čím dál tím víc uživatelů linuxu takže se šance vyhrát hodně snižuje :-(
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    6.5.2008 21:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    A to nepochybuj o tom, že se účastní i lidi, kteří Linux nepoužívají vůbec.
    Quando omni flunkus moritati
    Jiří Němec avatar 8.5.2008 10:38 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Na to by byl snad jediný lék (i když by nefungoval 100%), nechat hlasovat všechny, ale do losování zařadit pouze uživatele abclinuxu, kteří byli zaregistrováni již před vložením ankety.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Salamek avatar 8.5.2008 20:27 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Lepší by bylo udělat detekci OS ti kteří by měli widle by nemohli anketu odeslat :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    8.5.2008 20:41 geecz | skóre: 4 | blog: herostratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nepřípustná diskriminace zemědělců. :-)
    lmanik avatar 8.5.2008 20:58 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No pocky :D ja jsem hlasoval ze skoly...
    A komu to cpes?
    Salamek avatar 8.5.2008 23:37 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    proto si do školy nosím live CD :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    9.5.2008 03:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ne všude tě z něj nechají nabootovat.
    Quando omni flunkus moritati
    Salamek avatar 10.5.2008 23:14 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Já jsem učitelovi řekl že mám papír od psycholožky že windows nemá dobrý vliv na můj psychcký vývoj :-D:-D Samozřejmě mi to nevěřil , tak jsem mu prostě řekl že na ty widlojidni ohavnosti pracovat nebudu :-D Tak se přez to nějak přenesl :-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    9.5.2008 09:09 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Mě už se rozdrtilo v kapse...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Salamek avatar 10.5.2008 23:15 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    tk si např. dej slax na flešku ;-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Milan Vít avatar 9.5.2008 12:44 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    … nebo rovnou noťas :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    7.5.2008 00:20 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    To neva, samozrejme, ze s nejakou vyhrou nepocita:-). Ale Linux pouziva, takze proc by nehlasovala i s tou prijemnou vyhlidkou, ja jen reklamoval, ze asi nefunguje to, co je slibovano. Ted uz to je spravne, takze pohoda...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    ladaan avatar 8.5.2008 08:03 ladaan | skóre: 9 | Tišnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    diky tem cenam to bude docela neobjektivni.. Pritahne to spousty lidi, ktery s linuxem nemaj nic spolecneho a vysledky tim znehodnoti, protoze si tam naklikaj co se jim libi...
    8.5.2008 08:32 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Taky si myslim... Ale je to příjemný, že tam jsou ty ceny i když nepočítám s tim, že něco vyhraju :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    6.5.2008 01:08 peter
    Rozbalit Rozbalit vše ubuntu
    no som zvedavy ktore distra to tentoraz dotiahnu na druhe a tretie miesto.
    6.5.2008 01:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ubuntu
    Podle mně to bude podobně těsné jako v posledních letech. A to je dobře, že je tu hodně srovnatelných kvalitních distribucí na výběr.
    6.5.2008 01:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ubuntu
    6.5.2008 07:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše chybějící pole pro e-mail
    Chybějící pole pro vyplnění e-mailu:

    Jak už to bývá, tak když něco pečlivě a dlouho připravujete, tak se nakonec nejhorší chyba projeví v úplné banalitě. To se stalo mně, protože jsem zapomněl do formuláře začlenit políčko pro kontaktní e-mail. Už jsem to napravil, ale to samozřejmě nepomůže těm, kdo už hlasovali a neměli příležitost svůj e-mail vyplnit.

    Velmi se za tuto nehoráznou botu omlouvám. Budeme se snažit vymyslet způsob, jak vzniklou škodu napravit.
    6.5.2008 09:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Aha a já si říkal, že když jsem přihlášený, tak email zadávat nemusím :-).
    David Ježek avatar 6.5.2008 10:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    přesně totéž jsem si říkal já. no snad touto cestou povede řešení těch z nás, co hlasovali před nápravou (ne že bych neco vyhrál, já mám vždy smůlu :-))
    6.5.2008 10:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Budeme se snažit vymyslet způsob, jak vzniklou škodu napravit.
    A rozhodli jsme se to neřešit nijak komplikovaně. Prosíme všechny, kdo hlasovali ještě předtím, než bylo ve formuláři políčko pro zadání e-mailu, aby svoji e-mailovou adresu zadali do políčka, které jsem doplnil na konec článku s anketou. Vaše e-mailové adresy tak budou také zařazeny do slovosování.
    6.5.2008 11:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    A mám hlasovat dvakrát nebo podruhé neoznačovat nic? Jak tohle budete kontrolovat?
    6.5.2008 11:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Ne - jen vyplnit e-mail, nic víc.
    Ilfirin avatar 6.5.2008 12:10 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Vím že budu vypadat jako blbec, ale nepamatuji si, zda jsem vyplňoval mail, nebo ne, bylo to v oněch ranních hodinách.
    Co se stane, když jej vyplním do připraveného dodatečného políčka podruhé?
    Nebude to bráno, v případě, že už byl zadán poprvé jako podvod a pokus se zařadit do slosování dvakrát, nebo si databáze duplicitní mail odmaže případně sama?
    6.5.2008 12:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Duplicity budou automaticky vyřazeny.
    7.5.2008 00:29 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Roberte, tak jsem tam chtel zapsat segry adresu, ale po odeslani mi to vynada, ze uz jsem hlasoval. Je to rozbity nebo jsem neco spatne pochopil? Jestli to kontrolujete podle IP adresy, tak si asi nezahlasuju ani za sebe:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    7.5.2008 07:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Kontroluje se to podle IP adres, ale pro oba formuláře samostatně (tj. pokud jsi hlasoval včera v noci/ráno a nemohl jsi ještě zadat svůj e-mail v hlavní anketě, nemělo by to bránit v dodatečném zadání e-mailu do doplněného políčka). Zkus to znovu.
    7.5.2008 09:42 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Cože, ono to kontroluje podle IP adres? Tak to si asi přítelkyně nezahlasuje, přitom používá taky Linux (úspěšně jsem jí zkonvertoval) :-( Podobně třeba lidi na kolejích nebo v podnájmu kde mají více počítačů přes jednu IP (NAT). Kontrola podle IP je prostě nesmysl.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 09:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Ne, kontrola přes IP není nesmysl. Nesmysl je to, že ještě není široce nasazeno IPv6.
    7.5.2008 09:57 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    To že není široce rozšířeno IPv6 je smutné, ale je to stále ještě bohužel fakt, s kterým musí člověk počítat. Navíc IPv6 tenhle problém rozhodně neřeší - né každý člen domácnosti má samostatné PC, od toho taky používáme multi-user OS. Takže IP adresy by i v případě IPv6 mohly být stejné.

    Trvám na tom, že kontrola podle IP adres je nesmysl, kvůli kterému určitě nezanedbatelné procento lidí nebude moct hlasovat.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 10:22 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    I kdyby nakrásně uživatel měl připojení přes IPv6, k čemu to bude, když se s ním na Abíčko nedostane?!
    10.5.2008 14:19 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    A keď bude IPv6, nebude každý mať plnú riť rôznych adries?
    10.5.2008 22:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Bude, proto se budou filtrovat rozsahy a budeme zase na začátku: tj. hlasovat budou moct jenom registrovaní.
    Quando omni flunkus moritati
    7.5.2008 10:20 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Koleje připojené přes Cesnet mají většinou veřejné IP adresy z rozsahu patřícího škole. Proto jde tak snadno chytat nešťastníky na P2P sítích. Už jsem ve výpisu spojení párkrát zahlédnul adresu z povědomého rozsahu, tak jsem skočil na kolejní vyhledávač a za chvíli bylo jméno a číslo pokoje. Jméno jsem dal do školního vyhledávače a už jsem i věděl na jakou fakultu chodí, jaký má mail a když tam náhodou byla fotka, tak i jak vypadá. :-)
    7.5.2008 10:28 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybějící pole pro e-mail
    Všimni si, že koleje jsou jen jedním z případů co jsem uváděl, možná tam to tedy neplatí (i když na druhou stranu pořád může platit, že jeden počítač používá víc lidí... a také nemám zdání zda jsou všechny koleje připojené přes Cesnet). Další příklady jako třeba domácnosti, podnájmy, zaměstnání, atp. rozhodně platí.

    Už se budu opakovat, ale prostě je to nesmysl kontrolovat to podle IP. Kdyby toho chtěl člověk zneužít a hlasovat víckrát, stejně může použít Tor a IP kontrolu tak obejít (ale normální člověk bude těžko instalovat a nastavovat Tor jen kvůli tomu, aby mohl hlasovat ze sítě/počítače, kde už hlasoval někdo jiný).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    hwsoft avatar 6.5.2008 08:54 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jen prosim o doplneni u architektur, u pole Motorola dat Freescale, IMHO Motorola uz nevyrabi zadne procesory :-D
    6.5.2008 10:36 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    A nejlépe ještě přidat políčko pro jinou architekturu. Např. Renesas SH-x apod.
    6.5.2008 09:44 networ
    Rozbalit Rozbalit vše Chybějící možnosti
    V části "Kde používám Linux" mně chybí další možnosti, např. PDA, mobil nebo aspoň možnost zvolit "jinde".

    ntw
    6.5.2008 10:29 Jirina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Po odeslání ankety:

    Chyba aplikace

    Omlouváme se, ale systém nemohl provést zadanou akci. Chyba byla zalogována, nicméně váš slovní popis může být někdy velmi užitečný. Máte-li zájem nám pomoci, využijte formulář Vzkazy správcům.

    Název chyby: java.lang.ClassCastException: java.util.ArrayList
    Shadow avatar 6.5.2008 10:38 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Mám stejný problém.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    6.5.2008 10:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Stejná hláška.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    6.5.2008 10:48 mseed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Stejny problem :(
    6.5.2008 10:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Opraveno.
    6.5.2008 11:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Našel jsem další chybu :-)

    V upoutávce na anketu (v levém sloupci jak jsou zprávičky) je zobrazeno staré logo Arch Linuxu. Nové logo je ke stažení (jako SVG) zde (formát SVG).

    Prosím pokud je to možné, ještě to opravte.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2008 11:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Našel jsem další chybu :-)

    Prosím pokud je to možné, ještě to opravte.
    Je to možné, ale naštěstí, už to není "chyba", která by stála za řeč :-)
    6.5.2008 22:06 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Navíc to starý logo je lepší, nechápu proč ho měnili...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    9.5.2008 11:32 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    to by bylo na dalsi anketu...
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    12.5.2008 11:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    V upoutávce na anketu (v levém sloupci jak jsou zprávičky) je zobrazeno staré logo Arch Linuxu.
    Teď jsem si všiml, že lidem z archlinux.cz to staré logo patrně nevadí :-)
    14.5.2008 14:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No ty stránky jsou taky takový polofunkční...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    6.5.2008 11:22 Matysek | skóre: 6 | blog: Matyhokoutek
    Rozbalit Rozbalit vše Doufejme
    že literatura pro dnešni převažujíci hydrometeority ve formě základu práce na console, aby si uměli zapnout "script", případně nešlo najít "distro pro lidi" s prázdným root passwd a aktivnim ssh, kterých je požehnaně. Nativní prvky jsou přetvořené v paskvil a když to nejde klikátkem, tak se reinstalluje. Zapomíná se na .... např.: "Script" ... užasná to věc, když člověk chce vidět vlastní chybu na trase židle <-> klávesnice. RCS taktéž skoro nikdo nepoužívá a za týden už neví, kde jaký blud udělal. S Tar/dump/restore/top ... přitom jsou to mocné fičůry. Kdyby to bylo jen u uživatelů, nic bych nenamítal, ale přijít nám sem nový kolega jakožto root a neumět bez startx nic, je jich čím dál více.

    Volil jsem standardně takto (z lidského pohledu): Slackware .... jednoduchý, přítulný a poslušný, nikam mi nesahá, nic mi necpe. ReiserFS upřednostněn. FreeBSD .... Oblíbenec a momentálně už jen FreeBSD, i když klidně nechá člověka vykoupat. Debian .... Z respektu, já se ho bál vždy :-)

    Z nostalogie ještě Red Hat 7.3 Valhalla.
    Do I care?
    6.5.2008 11:31 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Co to je? To jste psal po 10 pivech, 5 panákách vodky, 3 jointech a 1 tripu? Nebo z počítače ústavu pro mentálně postižené? Případně to napsal v angličtině a přeložil do češtiny nějakým automatickým překladačem (i když to by byl výsledek lepší)? Tohle je vážně síla :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2008 12:00 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Já bych to tipnul na použití automatického překladače do angličtiny a zase zpět do češtiny. Něco jako: "The spirit is willing but the flesh is weak." přeložit do ruštiny a zpět na "The vodka is good but the meat is rotten." :-D
    6.5.2008 17:43 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Tak alespoň google translate to přeloží (skoro) správně. Vynechá jenom "The" a "is". :)
    6.5.2008 18:02 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Ta věta je součástí historie, tak je pravděpodobné, že se za těch - více než - 40 let udělal nějaký pokrok. :-)
    7.5.2008 09:09 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Ta věta je součástí historie, tak je pravděpodobné, že se za těch - více než - 40 let udělal nějaký pokrok. :-)
    no, přinejmenším za těch 40 let mohli pokročit v tom, že tuhle větu přidali do tabulky známých vyjímek ;-)
    7.5.2008 14:37 Cubbi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Očividně Matýska neznáte.

    Nebylo by úplně od věci tu zavést nějaký automat, který by oduševnělé příspěvky psané podle šablony "To jste psal z ústavu, pane?" automaticky mazal. Bohužel tu nic takového zjevně nefunguje. Nedá se nic dělat.
    7.5.2008 15:07 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Ano, neznám, to ovšem nic nemění na tom, jaká naprostá šílenost ten jeho příspěvek je.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    freshmouse avatar 7.5.2008 16:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Jestliže má Matýsek nějakou myšlenku, nechť ji prezentuje. Já jsem si všiml pouze náhodně generovaného českého a místy anglického textu bez smyslu. Jistě, jsou lidé, co to nazvou třeba "alternativním uměním" nebo tak něčím, ale ti sem nechodí, jelikož se touto dobou přivazují ke stromům nebo se množí ve squatech. Jinými slovy, příjemce Matýskových informacích tu nenajdeme.

    Pak je ovšem druhá možnost, a totiž, že Matýsek má nějaký duševní hednikep. To je potom jiná. Dokonce se nabízím, že bych mu pomohl najít vhodnou ústavní léčbu (pokud ji již nepostupuje). Třikrát denně prášky a žádné klece. Skoro sen...
    xxxs avatar 7.5.2008 16:51 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    mne sa matyskov prispevok paci a som ochotny ho za mierny uplatok prelozit do konvencneho jazyka.
    7.5.2008 18:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    To by byl dobrý kšeft. Přidávám se k vám. Každý to můžeme přeložit jinak, a ať zkusí někdo dokázat, že ten náš překlad je špatný.
    7.5.2008 19:24 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Nebudte hamizny a zkuste to oba prelozit zdarma a sem, to muze byt zajimave co vypadne :D
    xxxs avatar 7.5.2008 21:06 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    takze pokus o preklad:

    strasne ma hneva, ze trendom novych distier je zjednodusenie ovladania a konfigurovatelnosti, hlavne pomocou gui konfiguratorov, na ukor bezpecnosti a prehladnosti systemu. to sa odraza aj na zvysenom vyskyte tiez administratorov, ktori sa bez gui nedokazu ani pohnut.

    preferujem konzervativnejsie ditribucie naistalovane nad reiser fs. hlasoval som za slack(pouzival som v minulosti), freebsd(som aktivny uzivatel a ocenujem jeho administraciu bez nevyziadanych ochran a upozorneni), debian(nepouzivam, ale respektujem - aj pre jeho narocnost). hlasoval som aj za red hat 7.3(nostalgicke dovody).

    nie je to uplne presne. nativny dokument ma v sebe zivot.
    freshmouse avatar 7.5.2008 23:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    (Amatérský) překlad tady:
    Ehm.

    Vážení přátelé...

    Blá, blá, blá. Blá, blá, blá, blá. Blá, blá.

    Děkuji, děkuji...
    AltOS avatar 7.5.2008 23:41 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Kdeze, nize je (ryp-ryp) amatersky preklad:

    Ehm.

    Vážene dámy...

    Jsem linuxovy guru. Nemam rad PC mys.

    A rad se biji s operacnimi systemy. Ale cernochy nebiju, takze do Karlovek zajit muzem.

    No a potom z tech znaku akorat tusim, ze tam je neco ve smyslu:

    S mamkou nebydlim. A taky nepouzivam ochranu.
    freshmouse avatar 7.5.2008 23:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Tento překlad už má blízko k:
    Ehm.

    Jsem černoch Karel, guru.

    Systééém!

    O jaké ochraně je řeč?
    AltOS avatar 7.5.2008 23:54 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Nojo, i to tvoje shrnuti se da jeste vice zkomprimovat:

    OLPC
    freshmouse avatar 7.5.2008 23:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    A ještě:
    Ó.
    Goldenfishoj roste vážná konkurence!
    THIS IS SPARTA!
    6.5.2008 11:37 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Tohle je ještě drsnější než Goldenfishovi příspěvky (a to je co říct!) ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2008 11:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Rozdíl je hlavně v tom, že v Goldenfishových příspěvcích se dá najít nějaký smysl, když se člověk dokáže prokousat přes formu a trochu za něj uspořádat jednotlivé myšlenky.
    freshmouse avatar 6.5.2008 16:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    Přesně tak. Toto bylo prázdnější a blbější než Jarda Šmíd po houbičkách...
    6.5.2008 16:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Doufejme
    :-D
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    6.5.2008 12:12 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Já jen doufám, že uživatelé nezapomenou (jako v předešlých letech) na BeOS, který jim odpočívá někde na skorozapomenutém oddílu... No a příští rok už to bude OpenHaiku nebojaksetojmenuje. To už bude jistě i nějaké pořadí...
    http://bandzone.cz/_90972
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.5.2008 15:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    To je v pr*eli, já už tenhle rok patřim mezi 31-40... :-(
    hwsoft avatar 6.5.2008 16:16 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No bud optimista, rekni si "Ja jeste patrim do teto skupiny" :-D
    8.5.2008 10:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    To si bude říkat za pět let… :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.5.2008 19:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    cóóó, za pět! naštěstí ještě za 9! :-D
    OndraZX avatar 6.5.2008 16:04 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Do Enterprise distribuci jsem dopsal Debian a Ubuntu - protoze je povazuji za vhodnejsi a spolehlivejsi nez napr. RHEL nebo SLES natoz Mandrivu.

    Bude to zohledneno ve vysledku?
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.5.2008 19:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Mandriva - prostě funguje!!! Ubu... co? Auu... :-D
    7.5.2008 00:09 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ja tam Ubuntu dopsal taky, ale tak ostry na ty ostatni bych nebyl, ale dle meho se Ubuntu ve verzy LTS se o enterprise sferu snazi a je pravda, ze nekdy u tech ostatnich jde take jen o snahu. :D
    6.5.2008 16:52 salam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    V zaměstnáních chybí OSVČ (ne, necítím se jako podnikatel).
    6.5.2008 16:55 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jaký je rozdíl mezi OSVČ a podnikatelem – podnikatel nemusí vydělávat? ;-)
    6.5.2008 19:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    V zaměstnání IMHO chybí spíš "svobodné povolání" - pro některé činnosti opravdu není třeba vůbec nic. ;-)
    AltOS avatar 6.5.2008 23:30 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Harp-string hitman? :-)
    7.5.2008 14:15 salam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ano, to je ono, s tím OSVČ jsem to nenapsal přesně, svobodné povolání je daleko přesnější. Prostě jsem OSVČ bez živnosti.
    6.5.2008 16:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ale OSVČ == podnikatel, že se vám ten název nelíbí nebo nezdá je jen váš problém ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 14:21 salam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    OSVČ nemusí být nutně podnikatel, viz OSVČ bez živnosti a Jiná samostatná výdělečná činnost
    Podnikatelem nejsme, jestliže máme jen
    * příjmy z užití nebo poskytnutí práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví, autorských práv včetně práv příbuzných právu autorskému, a to včetně příjmů z vydávání, rozmnožování a rozšiřování literárních a jiných děl vlastním nákladem (autorské honoráře)
    * příjmy z výkonu nezávislého povolání, které není živností ani podnikáním podle zvláštních předpisů (hudebníci, herci,...)
    .......
    6.5.2008 18:30 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Krome PDA a mobilu (viz tady) mi v sekci "Kde používám Linux" chybi taky ruzne male routery (jako je napr. Linksys WRT54GL).

    A taky takova zarizeni, jako jsou stolni DVD prehravace a pod.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    6.5.2008 19:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    V příštím ročníku to zohledníme.
    David Ježek avatar 6.5.2008 19:12 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    nevěřím ti ani slovo, položka o vzdělání zůstala i letos trapně zjednodušená! :-D :-D
    6.5.2008 19:54 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    teda to vzdělání mě vrtá hlavou základní mám a středoškolské mám taky ale maturuju az za dva tydny tak nevim co mam dat. chtělo by to rozdělit na středoškolské bez a s maturitou.
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    6.5.2008 19:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Buď s hlasováním počkej dva týdny (anketa ještě poběží), až budeš vědět, jestli maturito je, nebo ne, nebo zadej základní - neb je to nejvyšší (zatím) dosažené.
    6.5.2008 21:15 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Kde bereš tu jistotu, že maturitu uděláš? ;-) :-)
    6.5.2008 21:28 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    neudělám :-D ale moje dosažené vzdělání je středoškolské což je myslím trošku zásadní rozdíl od základního. A určitě je víc lidí co udělali SŠ a nějak to s Maturitou nevyšlo.
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    6.5.2008 21:36 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jenomže bez té maturity ti to, že máš středoškolské vzdělání, nikdo nemusí věřit. A asi právem. Od toho ty zkoušky jsou. Nebo spíš - měly by být. To že to všichni celé ty roky tak nějak flákáme a pak se to za týden nabuříme je náš problém, že. :-D
    xxxs avatar 6.5.2008 22:05 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    povedal by som ze, ze ma ukoncenu strednu skolu a robi nadstavbu-maturitu.
    7.5.2008 09:59 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Maturita není žádná nadstavba. Nemáš maturitu == nemáš ukončenou střední školu.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    David Ježek avatar 7.5.2008 10:02 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    zajímavé. a co lidé s výučním listem, ti podle tebe také nemají ukončenou střední školu?
    7.5.2008 10:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Za maturitu si dosaď klidně jiný "papír" potvrzující dokončení středoškolského vzdělání. Jde prostě o to, že bez toho "papíru" zkrátka středoškolské vzdělání nemáš a nemáš ani právo to tvrdit.

    I když osobně školy na nižší úrovni než střední odborné učiliště za pravé středoškolské vzdělání nepovažuju ;-) Ale to už je jen můj názor.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 10:56 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Za maturitu si dosaď klidně jiný "papír" potvrzující dokončení středoškolského vzdělání.
    Dokončení středoškolského vzdělání potvrzuje příslušné vysvědčení. Jinak by se taky mohlo tvrdit, že nemáte dokončené ani základní vzdělání – o tom taky nemáte jiný doklad, než vysvědčení.
    7.5.2008 11:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Kdyby součástí základního vzdělání byla nějaká závěrečná zkouška, tak by to byla pravda. Jenže to není. Základní vzdělání máte dokončené prostě už vysvědčením. O středoškolském vzdělání to však neplatí (stejně jako to neplatí o vysokoškolském vzdělání).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 11:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ale to samé platí o středoškolském vzdělání. To také není zakončeno závěrečnou zkouškou. Maturita volitelně následuje až po ukončení středoškolského vzdělání. Školský zákon, Část čtvrtá Střední vzdělávání, Hlava I, § 58 Stupně středního vzdělání :
    (1) Úspěšným ukončením příslušného vzdělávacího programu středního vzdělávání se dosahuje těchto stupňů vzdělání:

    a) střední vzdělání,

    b) střední vzdělání s výučním listem,

    c) střední vzdělání s maturitní zkouškou.

    (2) Střední vzdělání získá žák úspěšným ukončením vzdělávacího programu v délce 1 roku nebo 2 let denní formy vzdělávání.

    (3) Střední vzdělání s výučním listem získá žák úspěšným ukončením vzdělávacího programu v délce 2 nebo 3 let denní formy vzdělávání nebo vzdělávacího programu zkráceného studia pro získání středního vzdělání s výučním listem (§ 84).

    (4) Střední vzdělání s maturitní zkouškou získá žák úspěšným ukončením vzdělávacích programů šestiletého nebo osmiletého gymnázia, vzdělávacího programu v délce 4 let denní formy vzdělávání, vzdělávacího programu nástavbového studia (§ 83) v délce 2 let denní formy vzdělávání nebo vzdělávacího programu zkráceného studia pro získání středního vzdělání s maturitní zkouškou (§ 85).

    (5) Vláda stanoví nařízením obory vzdělání, v nichž lze dosáhnout středního vzdělání, středního vzdělání s výučním listem a středního vzdělání s maturitní zkouškou, jejich návaznost na učební a studijní obory podle předchozích právních předpisů a počet žáků ve skupině na jednoho učitele odborného výcviku.

    Hlava II Způsoby ukončování středního vzdělávání, § 72:
    (1) Vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání se ukončuje závěrečnou zkouškou. Dokladem o dosažení středního vzdělání je vysvědčení o závěrečné zkoušce.

    (2) Vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s výučním listem se ukončuje závěrečnou zkouškou. Dokladem o dosažení středního vzdělání s výučním listem je vysvědčení o závěrečné zkoušce a výuční list.

    (3) Vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou se ukončuje maturitní zkouškou. Dokladem o dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou je vysvědčení o maturitní zkoušce.

    §72 (4) Vysvědčení o závěrečné zkoušce a vysvědčení o maturitní zkoušce jsou opatřena doložkou o získání příslušného stupně vzdělání.
    Existují tedy 3 druhy středního vzdělání, ale pouze jeden druh je zakončen maturitou.
    7.5.2008 12:18 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Aha, to jsem nevěděl, že existuje střední vzdělání, které nemusí být zakončené závěrečnou zkouškou. V tom případě se omlouvám za mystifikaci.

    Nicméně je to jen jeden druh středního vzdělání, který nemusí být zakončen závěrečnou zkouškou (ať už výučním listem nebo maturitou), přičemž příspěvky onoho člověka co tu psal jsem pochopil tak, že si myslí že má dokončené středoškolské vzdělání i když nemá maturitu/výuční list (přestože dělal druh školy kde se maturita/výuční list dělá). Ale tak třeba jsem ho pochopil špatně.

    Každopádně zaměstnavatel (pokud už mu na vzdělání zaměstnance záleží) většinou chce maturitu (nebo výuční list, podle toho o jaké zaměstnání se jedná).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    12.5.2008 12:34 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nemají. Pro ty platí "vyučen".

    Stejně tak dokud nemáš přinejmenším Bc., tak nemáš vysokoškolské vzdělání i kdybys už za sebou měl 20 let studia na vysoký. :-D
    freshmouse avatar 7.5.2008 10:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Eh? I pokud nemáš maturitu, tak můžeš mít ukončené středné vzdělání (např. na gymnáziu, na průmyslovce atd.)... Vždyť se dává závěrečné ročníkové + maturitní vysvědčení. Takže lze mít ukončenou střední školu bez maturity, jen není ukončena maturitou...

    (Pozn.: mám maturitu. :-))
    freshmouse avatar 7.5.2008 10:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    (Pozn.: mám maturitu. :-))
    (Tím nemyslím, že bych ji dělal letos. Napsal jsem to, abyste si nemysleli, že mám SŠ vzdělání bez maturity a chci se tu obhajovat.)
    7.5.2008 10:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Já ti nevím. Zníš dost nepřesvědčivě. ;-)
    18.5.2008 11:22 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Prakticky ano. Teoreticky jsou dva typy středních škol: ukončené maturitou a ukončené výučním listem. Jedno z toho musíš mít, jinak nemáš ukončenou střední školu (protože sřední škola končí závěrečnou zkokuškou a na jejíchž základě dostaneš maturitní vysvědčení, nebo výuční list). Nemluvě o tom, že když neuděláš maturitu, tak tě nepustím ven - musíš opakovat a když až na nějaký 3. pokus (ano, ve skutečnosti máš cca 3 pokusy :-)), tak nemáš střední - konec...

    (Vím, za týden mě právě ta maturita čeká :-))
    22.5.2008 02:40 rm -rf /
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Pokud dokončíte (například) 4. ročník gymnasia, máte středoškolské vzdělaní. Když k tomu uděláte i maturitu, máte středoškolské vzdělání s maturitou. Měli by to vědět třeba u Vás ve škole nebo na pracovním úřadě.
    7.5.2008 09:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nemáš maturitu == nemáš středoškolské vzdělání. Tečka. Ostatní je jen zbytečné okecávání a výmluvy, které nikoho nezajímají. Stejně tak když někdo studuje vejšku, ale nedodělá jí, také o sobě nemůže tvrdit, že má vysokoškolské vzdělání (byť by byl chytřejší než někteří profesoři, to je prostě irelevantní).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 10:47 sutrak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    To je asi jako kdyby jsi tvrdil, ze Bc. neni vysokoskolske vzdelani...
    7.5.2008 10:58 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ne, není. Možná jsem se jen blbě vyjádřil tím jak jsem mluvil všude jen o maturitě, za maturitu pokud chcete si můžete dosadit klidně i výuční list (ten také potvrzuje dokončení středního vzdělání... i když osobně nepovažuji školy na nižší úrovni než aspoň střední odborné učiliště za skutečnou střední školu, nicméně podle zákona jí jsou).

    To o co tu celou dobu jde je, že někdo by chtěl tvrdit, že má středoškolské vzdělání, aniž by na to měl jakékoliv oficiální právo (nebo alespoň z jeho příspěvků to tak vypadá).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 10:48 nahodny_kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    "... byť by byl chytřejší než někteří profesoři .."

    Nejak narazite na Hulana? :-P
    7.5.2008 10:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ne, lžimagistra jsem vážně na mysli neměl.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.5.2008 12:28 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No, já jsem taky na VŠ studoval, studium jsem uzavřel mezi prvními z ročníku, v indexu nemám nic než 1, ale pro diplom jsem si nedošel. Co z toho vyplývá? Moje nejvyšší dosažené vzdělání je středoškolské s maturitou a nikoho zbytek zajímat nebude :-)
    8.5.2008 10:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jestli máte obhájenou diplomku a absolvoval jste státnice, tak IMHO vysokoškolské vzdělání máte. Jinak ne.
    9.5.2008 14:31 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nemám ani jedno. Uprostřed práce na diplomce jsem se rozhádal se školitelem (a tím pádem de facto s celou katedrou) a bylo vymalováno. Trochu mě to mrzí (trochu hodně), ale diplom by mi už nedal víc než jen ten papír.
    12.5.2008 18:08 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Pro takové případy bývá na zahraničních serverech běžně volba: "Some college". Osobně znám tři lidi, kteří skončili podobně.
    6.5.2008 23:01 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Taky jsem to musel trochu prepocitat... 7 let to je cca od vydani mandrake 9 v roce tusim 2002. To me jednou XP nas..., tak jsme nahodil Mandrake, posleze me nastval i ten mandrake, tak sli XP zpet, ale vydrzeli jen 5 hodin !!!!! pak se sesypali, zase mandrake, po case Slackware a pred rokem nebo kdy arch.

    Kde jsou ty casy Monkey Linuxu na 4 fdd s grafikou v 320x240. Pak WinLinux, CorelLinux, PhatLinux a podobny veci... a za cas prisel mandrake a bylo vymalovano.

    Zdenek.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    7.5.2008 10:49 sutrak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tady to vypada, jako kdyby nekdo neumel nainstalovat a zkonfigurovat pocitac :-)
    7.5.2008 12:05 jiri.vetvicka | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Existuje na tu anketu nejaky banner ci neco podobneho, co by si mohl kazdy uzivatel hodit na stranky/blog?
    7.5.2008 13:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Bannery budou bohužel hotové až příští týden, ale do té doby můžete použít třeba textovou upoutávku podobnou té, která je na vršku hlavní stránky nebo v levém sloupci. HTML by mohlo vypadat např. takto (CSS atributy samozřejmě mohou být upraveny např. tak, aby barvy odpovídaly vašim stránkám):
    <div style="background:#f6f6f6; border:2px solid silver; text-align:center;">
    <p>Hlasujte v&nbsp;devátém ročníku tradiční
     <a href="/clanky/ruzne/anketa-o-distribuci-2008"
     title="Anketa o distribuci 2008"><b>ankety
     o&nbsp;nejoblíbenější distribuci</b></a>.</p>
    <p><img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/arch-linux-new-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="arch linux minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/debian-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="debian gnu/linux minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/fedora-core-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="fedora core minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/gentoo-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="gentoo minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/mandriva-logo-32x24.png"
     width="32" height="24" alt="mandriva minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/opensuse-logo-40x24.png"
     width="40" height="24" alt="opensuse minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/red-hat-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="red hat minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/slackware-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="slackware minilogo">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/dn/ubuntu-logo-24x24.png"
     width="24" height="24" alt="ubuntu minilogo"></p></div>
    
    Díky za podporu.
    7.5.2008 13:01 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    U me to je PCLinuxOS
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    7.5.2008 18:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No a co jako?
    AltOS avatar 7.5.2008 23:09 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Smarja, Petre, normalne se muzes samoctvrtit zurivosti zaziva na reakce typu "no a co?", kdyz adresatem jsou prave tvoje pispevky/blogy/nevimcojeste. A najednou, pod diskuzi k ankete o nejoblibenejsi distro ti konkretni nazor (na distro) vadi?!

    Popravde, sam nemam moc rad "PCLOS hype" (u nas zatim malo, v zahranici je toho dost), ale vzpomenu-li si na uber-hype v tvem podani pro jistou nejmenovanou distribuci (...ehm... vlastne se nic, krom nejmenovaneho distra za jine, nezmenilo), tak byt tebou, omluvim se za svuj podrazdeny komentar a vic se to rozmazavat nemusi. Ba naopak, jiste si mnoho srdeeecek ziskas zpet. ;-)

    Predem ti dekuji za pochopeni.
    8.5.2008 00:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Proč by někoho mělo zajímat, že nějaký anonymní Jix0 používá PCLOS, nebo to tu má 10 tisíc lidí napsat, co používají? Proto je snad anketa a statistika, aby se to zjistilo, no ne? Koho by to přece jen zajímalo, tak si to snadno zjistí v jeho profilu, kde to má napsané i obrázek. Ano, vadí mi, že to není žádný názor, je to jen výkřik bez rulezzz. Můj komentář nebyl podrážděný, ale ptal se, proč to tak píše. Kdyby aspoň dodal, proč to používá, ale takhle je to naprosto bezcenné.
    8.5.2008 04:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Můj komentář nebyl podrážděný, ale ptal se, proč to tak píše.
    Nicméně tak rozhodně nevypadal...
    Quando omni flunkus moritati
    15.5.2008 08:22 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    > Proč by někoho mělo zajímat, ... Můj komentář nebyl podrážděný, ale ptal se, proč to tak píše.
    No a co jako? Čo ma je po tom, že teba niečo zaujíma reps. nezaujíma?

    Viď tiež link.
    18.5.2008 09:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Pokud se odvoláváte na příspěvěk, který taky píše cosi o tom, že autora nezajímá, tak jste buď nechápavý, nebo pokrytecký.
    19.5.2008 09:42 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Odvolávam sa na príspevok, ktorý som napísal ja sám. Linkujem naň preto, aby som nepísal N krát to isté. Napísal som ho v nádeji, že si ho prečítaš a nebudeš v každej druhej diskusii tvoriť 40% príspevkov. Často tak zbytočných ako je ten - z ktorého vyplýva tvoje pokrytectvo. Keďže si môj názor (snáď aspoň povrchne) čítal, tak záleží už len na tvojej chápavosti či padne na úrodnú pôdu.
    19.5.2008 11:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Prima, a co je mi po tom?
    8.5.2008 00:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    A kde jsou ty lidi s "no a co". Jen se ukazuje jejich účelový dvojí metr. To stačí.
    7.5.2008 22:46 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Používám-li v práci Windows (nebylo moc na výběr), ale doma výhradně Linux, je správnou odpovědí na otázku "Jak často používám Linux" odpověď "převážně" a nebo "výhradně"?
    A pokud kupříkladu na serveru nic neprovozuji ale pokud bych provozoval (příp. jsem v minulosti provozoval) pouze např. distribuci A, mám ji vybrat a nebo nemám vybírat nic?
    18.5.2008 11:25 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Myslím, že převážně. Pro výhradně by jsi si měl vymlátit v práci Linux (ono 8 hodin ve Windows na výhradně moc není :-)). Jinak tě samozřejmě chápu :-)
    Max avatar 8.5.2008 13:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Jelikož se hraje o ceny,tak sem opravdu budou přistupovat i lidé, co nemajjí ani páru o nějakém linuxu a anketa získá ještě více k nedůvěryhodnosti. Proto navrhuji udělat dvojí vyhodnocení. První by pokrývalo všechny hlasující a druhé by bylo vyhodnoceno pouze z hlasů zaregistrovaných uživatelů. Pokud to není možné, tak bych bral toto jako hint do budoucna. Vaše názory si rád přečtu :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.5.2008 13:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Obávám se, že filtr "pouze zaregistrovaní (a přihlášení)" by výsledky zkreslil ještě více než ti "náhodní kolemjdoucí"…
    Max avatar 8.5.2008 13:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Možná ano, každá komunita je vždy v něčem omezená :-/.
    Takže ač je soutěž pro hlasující dobrá věc, tak pro výsledky ankety je rozhodně špatná :-/. Co tedy v budoucnu? Buď se bude muset obejít bez soutěže, nebo udělat soutěž v anonymní sféře(hlasující nebudou mít páru o nějakém slosování) a výsledky potom oznámit veřejně. Nebo to nechat tak jak je a říkat si, že trocha nevěrohodnosti navíc nevadí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.6.2008 11:46 Mario
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Taky si myslím - používám linux mint, nejsem linuxový fanatik, nemám potřebu se stružovat a registrovat, jsem s ním spokojený prostě proto, že to funguje, takže takovéto uživatele by jsi vyloučil. Je to jako určovat rozšířenost verzí windows podle toho, kdo se někde registuje. Linux komunita nerovná se linux uživatel.

    btw: mám na ten počítač i licenci na win xp, ale mint je spolehlivější. A registrovat se nehodlám. Ani tady, ani v klubu zahrádkářů.
    Pavel Půlpán avatar 8.5.2008 14:20 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nějak mi u Enterprise chybí CentOS... takže sem hlasoval pro RHEL. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Max avatar 8.5.2008 14:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    A od čeho tam máš 3 vstupní pole pro zadání distribuce, která není v seznamu? ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Pavel Půlpán avatar 8.5.2008 14:43 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nj... a jo... alkohol je metla lidstva. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Max avatar 8.5.2008 16:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Ale není, metla lidstva jsou lidé, co neumí pít :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.5.2008 18:49 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nene, ti na podlaze jsou ti, které ta metla kapánek přejela... :-D
    Max avatar 8.5.2008 19:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tobě nikdo neuvěří, ty "abstinente" jeden ... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.5.2008 19:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Já jsem byl náhodou slušně vychovaný. ;-)
    Max avatar 8.5.2008 19:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nikdo takový neexistuje, budem filozofit? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.5.2008 16:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Lidstva ne, tebe jo.
    Pavel Půlpán avatar 8.5.2008 21:30 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Žárlíš moc? :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    8.5.2008 22:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Vůbec. ;)
    9.5.2008 03:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nicméně zametat se musí ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    11.5.2008 12:17 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    co kdyz jsem nevyplnil enterprise, protoze s timto sektorem nemam zkusenosti? budu zapocitan do slosovani?
    freshmouse avatar 11.5.2008 15:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Není třeba vyplnit všechno. Do slosování budeš zařazen. I když stejně nic nevyhraješ. Asi jako já a tisíce dalších. ;-)
    11.5.2008 16:04 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    nekaz mi nadeji ;-)
    kozzi avatar 11.5.2008 16:24 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    No tak to znamená že mám šanci, když ty nevyhraješ a tisíce dalších taky ne. :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    13.5.2008 02:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Nemáš. Ty taky patříš mezi tisíce dalších ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    16.6.2008 17:38 zruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tak jsem vyhrál vstupenku na předávání cen, ale mám zrovna státnice :-( Tak snad vyhraje ta má ;-)
    17.6.2008 19:58 dolik.rce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tak jsem dostal e-mail, že jsem vyhrál pozvánku, odpověděl jsem podle pokynů, ale pozvánka ani program mi neprišli :-(
    17.6.2008 21:21 dolik.rce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Tak oprava, uz došla :-) Ale čekal jsem, že dorazí dřív, když jsem to potvrzoval už včera :-)
    19.6.2008 08:20 crtec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa o distribuci 2008
    Co se týče hlasujících Windowsářů - ano, je možné, že výhrychtiví jedinci anketu poněkud znehodnotí, ale zase berte to tak, že alespoň mizivé procento z nich se rozhodne Linux vyzkoušet.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.