abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 934 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Chcát či nechcát....

    27.9.2009 01:33 | Přečteno: 1632× | opilecké výjevy

    Zdarec, tak jsem se rozhod rekonstruovat koupelnu, problém mam kam chodit chcát, se sousedama se nenávidim, takže zbyly PET lahve...

    ...jénže! na těch piv který vypiju (8) vychčiju jen zhruba 2,5 lirtu! No neřikejte mi, že to všechno spotřehuju... vysvětlí mi to někdo? Default, kde si když tě potřebuju? :-D obrázky        

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.9.2009 01:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Do umyvadla nebo přes nálevku s hadicí do odpadu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.9.2009 02:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Umyvadlo je taky out a dřez v kuchyni bohužel plknej - ta spásná myšlenka přišla pozdě! ;-)
    the.max avatar 27.9.2009 01:47 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    nerikej ze se nepotis:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.9.2009 02:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    ....při rovnání těch 2cm jak svině ;-)
    otasomil avatar 27.9.2009 07:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    To takle jednou v rusku staveli velky dum a v tom si jeden ze zedniku vsiml ze ve vykresech chybi na wc misa a jsou pouze pisoary. Aby s toho projektant nemel opletacky tak zacaly se sirit nazory ze v rusku se nesere.....

    Takze chcat, ale nesrat.....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    27.9.2009 08:21 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    kup si bažanta. Taky to jde z balkonu ale jen za snížené viditelnosti. Připomělo mi to jednu historku která je možná jen lidovou legendou ale kdo ví. Prý snad jednou při chcaní v Brně havarovala tramvaj, tedy šalina. Řidiči se na šichtě ani nemají kde vychcat a tak různě na konečné odbíhají za křovíčka. A jeden prý to řešil tak že při průjezdu málo obydlenými místy nastavil minimální rychlost, prostě si otevřel dveře a kropil. No a najednou prásk! Dohonil předchozí tramvaj která zastavila kvůli nějakému dopravnímu zádrhelu.

    Mimochodem, hajzlová anabáze mě taky čeká. Někde mi u hajzlíku teče voda a nevím jestli z odpadu nebo ze splachovadla, takže budu muset na kolena, obejmout mísu a strčit hlavu za keramiku.

    27.9.2009 16:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    V čem spočívala ta havárie? Skřípnul si ho tím nárazem mezi dveře?

    27.9.2009 17:38 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Auuu!
    Baník pyčo!
    Isah avatar 27.9.2009 08:49 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    No dost toho vypotíš, něco spotřebuje bazální metabolismus, spoustu vody si vezme střevo k formování stolice a obnova buněk, pak se voda podílí na reologických vlastnostech krve - zahuštění, atp. Tak nějak v rychlosti. Pokud si pamatuju, ledviny přefiltrují za den 170 L primární moči. Tělo je složeno z asi 75% vody. 99% vody co vypiješ se vstřebá právě na procesy, které v těle probíhají.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Grunt avatar 27.9.2009 12:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Přesně.Abych pravdu řekl, sám jsem neměl nejmenší ponětí na co všechno se voda používá. Většina lidí si totiž myslí že funguje jen tak na nějakou vesmírnou energii nebo na setrvačnost nebo na co a při tom si vůbec neuvědomuje jaká obrovská množství všemožných látek spotřebuje. Vždyť si stačí jen uvědomit, že

    E = mc2

    Množství energie v jednom kilogramu (libovolné) hmoty je tedy

    • 89 875 517 873 681 764 J (≈ 90 PJ) neboli
    • 24 965 421 632 kWh (≈ 25 TWh),
    • což odpovídá energii uvolněné při výbuchu více než 21 megatun TNT.
    (jen tak pro zajímavost, u pumy svržená na Nagasaki se udává energie uvolněná při výbuchu cca. 21 kT TNT) Věřím, že v případě, že by se veškerá hmota, kterou jeden člověk za svůj život spotřebuje od vajíčka a spermie(včetně) až po nějakou tu mrtvolu(též včetně, vždyť si stačí spočítat kolik energie je ukryto v takové 80kg mrtvole) + energie kterou spotřebuje, tak by se to rovnalo přibližně energii uvolněné při výbuchu nějaké supernovy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Isah avatar 27.9.2009 12:38 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    A alkohol, i když je ho v pivu minimu, dehydratuje organismus, takže na půl litru pivka by sis měl dát aspoň 2dcl vody, spíše víc. Dehydratace je i důvod, proč je lidem při kocovině tak blbě.

    Jako chlap můžeš čůrat do umavadla, když to jinak nejde.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    27.9.2009 13:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Dehydratace je i důvod, proč je lidem při kocovině tak blbě.
    Uh, to mi povídej. Zas včera kamarádka slavila narozky. Nechápu, proč musí furt někdo slavit narozky?! Ještě že je zejtra svátek a nemusím teda dneska téměř nic dělat...
    vencour avatar 27.9.2009 14:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Ono je dobrý před usnutim po nalejvání se vypít nějaký nealko, právě kvůli obsahu vody.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.9.2009 15:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Jj já si dal nějakou šťávu, asi domácí bezovou, jestli se dobře pamatuju :-D
    A taky mně obvykle dost dobře pomáhá mlíko, hlavně na žaludek. Ikdyž někomu prý zas je po mlíku ještě hůř.
    27.9.2009 17:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Mlíko to rozsekne, buď tě ráno uklidní, a nebo se jdeš aspoň vyblít hned ;).
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 27.9.2009 20:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    E, Grunt chtěl asi upozornit na to, že i když něco dehydratuje nebo se nějaká voda spotřebuje, tak se přece musí někde vyloučit.
    Grunt avatar 27.9.2009 20:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Grunt nechtěl upozornit na nic. To byla jen taková vsuvka pro zajímavost. A nebo i reakce, ale spíš na
    No neřikejte mi, že to všechno spotřehuju.
    na které by bylo vhodné navázat odpovědí A na co si teda myslíš, že jedeš?.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 29.9.2009 22:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Voda není prvek :) tak různě se účastní chemických reakcí :) Takže vyloučit se (všechna) opravdu nemusí.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2009 09:50 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    ...jénže! na těch piv který vypiju (8) vychčiju jen zhruba 2,5 lirtu! ... obrazky

    no cakal som, ze tam bude obrazok jak chcijes do tych PET flasi :-)

    vencour avatar 27.9.2009 10:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Prej fotky "při tom" budou jen kočičí :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    mkoubik avatar 27.9.2009 13:45 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    taky jsem čekal fotky víc k tématu, ale gloryhole potěšila.
    Luk avatar 27.9.2009 15:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Na co se trefovat do flašek? Chemické WC - stojí od cca 1500 Kč, některé možná i méně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.9.2009 15:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Hm smrad tý chemie je ale ještě asi 10x horší než smrad moče.
    Luk avatar 27.9.2009 17:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Já tedy dávám přednost smradu chemie. Ale nejsme všichni stejní, že...;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.9.2009 16:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Moje řeč. Není třeba se trefovat: pokud něco půjde vedle, tak se to pak ze země utře...

    rincewind avatar 27.9.2009 16:13 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Příloha:

    Proc tenhle blog nevidim mezi ostatnimi? ps. amigapower nemam mezi blokovanymi.

    Grunt avatar 27.9.2009 16:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Příloha:
    Proc tenhle blog nevidim mezi ostatnimi?
    Protože používáš JPEG.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    rincewind avatar 27.9.2009 17:24 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Tak jsem udelal screenshot a ulozil to do png a stejne ne... tak to tim asi nebude ;-) (vtip)

    rincewind avatar 27.9.2009 17:30 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Hech, tak se nezobrazuje ani, kdyz se odhlasim ani v linksu ze serveru v Praze.

    27.9.2009 17:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Asi byl vyřazen z titulní stránky, si musíš v nastavení povolit zobrazovaní všech blogů.
    Baník pyčo!
    27.9.2009 17:41 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Ale jistý si tím nejsem, já mam cenzuru vyplou a zapínat ji teď nehodlám.
    Baník pyčo!
    rincewind avatar 27.9.2009 18:26 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    To bylo ono, diky.

    27.9.2009 16:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    otula avatar 27.9.2009 23:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Proc tenhle blog nevidim mezi ostatnimi?
    Používej RSS a budeš v pohodě :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 27.9.2009 23:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    No tam právě taky není.

    (hint: admini můžou úplně nevhodné (amigapowerovi) blogy z HP a RSS odstranit)
    otula avatar 28.9.2009 12:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Já jsem se k tomuto blogu dostal právě přes RSS čtečku. Na úvodní stránku ábíčka nechodím vůbec.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    27.9.2009 16:26 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    A jak dlouho to budeš rekonstruovat? Tejden, dva? To snad vydržíš a pak se vychčiješ rovnou do novýho.

    27.9.2009 16:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Nebo si kup mycí houbu, ona se nasákne, a pak ji hoď někomu do držky (tím se vyždímá).

    kotyz avatar 27.9.2009 16:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    treba tobe? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 27.9.2009 20:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Nebo nové vložky Jauvays s absorpční schopností 200 litrů :-).
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.9.2009 16:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    ...kurnik, teče mi to někde mezi hajzlem a tou nádobou na vodu, už sem to všechno dotáh na smrt, ale voda je tam furt... :-(
    rincewind avatar 27.9.2009 17:23 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    Dotahl, to je fajn, ale dal jsi tam i tesneni? ;-)

    27.9.2009 17:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Těsnění je pro lamy přece! :) Musí to těsnit zařezaním kovových součástí do sebe ;P... Pokud to nepomůže, tak jedině svářečka...
    Baník pyčo!
    rincewind avatar 27.9.2009 18:23 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....

    O svarecce jsi nemel zacinat :-) zive vidim amigu jak uz shani elektrody :-D

    kotyz avatar 27.9.2009 20:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    vymenim pul metraku svarecich elektrod a prihodim este svarecsky brejle za nakou tu kocku ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.9.2009 20:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Né, nedal, keramika na keramiku stačí, ne?

    ...jasně že jsem tam dal těsnění, nejdřív jsem myslel, že to poteče těma šroubama, tak sem to ještě pojistil silikonem. Ale nic, asi to teče tim velkim kulatym těsněnim, je z takový tý divný "pěny" a vůbec bylo takový trochu pomačkaný. Zejtra pro jistotu koupim nový + ty šrouby pro jistotu taky...

    Doplnil sem dnešní fotky.
    kotyz avatar 28.9.2009 12:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    asi tam mas netesneni a ne tesneni :-D To chce poradnej kus gumy a pekne to utahnout. Nam taky vobcas tece z hajzlu voda, ale nevim proc. Zrejme ten co ho tam montoval, tak to odflak (taky kejve se dopredu a dozadu) ...

    A ze sprchy taky strika voda, tam jak se sroubuje ta hadice. Nebylo k tomu zadny tesneni a nechtelo se mi ho shanet, ze to se tam muze dat pak. A to pak uz trva naky dva roky ... :-D Ono se da zvyknout na vsechno (treba sme si tenkrat zvykli na widlich 98 ze se musi preventivne restartovat kazdy tri hodiny). Ale ja tam to tesneni jednou dam, az se tam bude davat jina sprcha, z tyhle uz upadlo takovy to prepinatko z jaky trysky to ma strikat (ikdyz to je i plus, ted mi to nikdo nemuze prepinat). Trebas tu zarovku na chodbe mi trvalo vymenit asi jenom mesic ... ;-) :-D To jde, ne?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2009 14:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Extra, ještě mi ze včerejška na dnešek vykradli kvartýr v Praze... :-(
    28.9.2009 16:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Co takle tam narvat Pepino navíc k těsnění, to by mělo fungvaot na 100% ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2009 19:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Koupil sem lepší těsnění a je klid ;-)
    27.9.2009 18:40 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    ... man chcat :)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    otula avatar 27.9.2009 23:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Když nemáš rád sousedy, tak je ještě možnost chodit čůrat na jejich dveře ;-)

    Mně naštěstí záchod funguje, zato nám ale budou asi za 2 týdny měnit okna za plastová. Už teď se mi z představy toho bordelu ježí vlasy na hlavě…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 28.9.2009 00:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    zato nám ale budou asi za 2 týdny měnit okna za plastová
    To je zajímavá mánie, že si lidé v poslední době houfně pořizují plastová okna. Nová vypadají pěkně a působí nezničitelným dojmem, ale velmi brzy se hlavně z vnější strany stanou nevyčistitelná (obrus, UV záření) a nelze je nijak opravit (natřít apod.), musí se kompletně vyměnit. Hlavně pokud jsou z PVC, mají tendenci postupně měnit tvar (hlavně na jižní straně domu). Samozřejmě, i dřevěná okna mají své neduhy (hlavně když jsou vyrobena špatně; jde toho na nich zkazit víc než na plastových), ale i když jsou dražší, vyjdou nakonec levněji.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 28.9.2009 12:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Já bydlím v obecním bytě (i když pátrám - vzhledem k prudce stoupajícímu nájmu - po ekonomičtějším (čti vlastním) bydlení), takže s tím nic nenadělám. Stejně musím pořád větrat, tak je mi úplně šumák, jestli ta okna těsní dobře, nebo špatně, protože z nábytku (fakt nemám tolik peněz, abych kupoval masiv, i z té blbé dřevotřísky mne vyšla například ložnice na nějakých 60.000) se i po několika letech stále uvolňují divné pachy (možná je to i z panelu, to nevím).

    Ale jinak díky za doporučení. Aspoň vím, že jestli někdy štěstí dá a budu bydlet ve vlastním, tak se plastovým oknům raději vyhnu :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 28.9.2009 13:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Nechtěl jsem to říct tak, že plastová okna jsou úplně špatná. Dobré plastové je lepší než špatné dřevěné (kovová okna pomíjím, jsou drahá a mají špatné izolační vlastnosti). Ale kvalitní dřevěná okna vydrží spolehlivě desítky let, jen se občas obrousí a znovu natřou, kdežto plasťáky se musí měnit komplet. Také mají tendenci se víc špinit.
    protože z nábytku (fakt nemám tolik peněz, abych kupoval masiv, i z té blbé dřevotřísky mne vyšla například ložnice na nějakých 60.000) se i po několika letech stále uvolňují divné pachy (možná je to i z panelu, to nevím)
    Což o to, nábytek z masivu lze někdy koupit i dost levně, ale pokud to člověk nedokáže správně zhodnotit, snadno si koupí něco, co se za pár let zkroutí, protože dřevo nebylo dost proschlé. To už je lepší koupit starší dřevěný nábytek (pokud není sežraný červotočem), někdy se toho lidé zbavují i jen za odvoz (klidně z celého baráku, který například zdědili), nedokáží posoudit skutečnou hodnotu.

    Aby se něco uvolňovalo z panelů, tomu moc nevěřím. Ještě tam maximálně z těsnicí hmoty, ale přímo z železobetonu těžko. To už je mnohem pravděpodobnější ta dřevotříska. Mimochodem - tahle dřevotříska bude asi ještě pořád mnohem lepší, než když v 80. letech v JČDZ plánovali výrobu a každý vyšší člověk v řetězci si to o pár procent navýšil (takže to nestíhali zapékat, desky se často rozpadaly ještě v továrně a o tom, co se z nich uvolňovalo za svinstva, je lepší ani nepřemýšlet).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 28.9.2009 18:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    To už je lepší koupit starší dřevěný nábytek
    To už by musel být hodně starý. Nějakých těch 40 let dozadu se používaly laťovky coby levná varianta, kdy se používalo masivní dřevo coby běžná surovina, to nevím. Mne hlavně ale ani ve snu nenapadlo, že se z toho nábytku bude po mnoho let linout nějaký zápach…
    když v 80. letech v JČDZ plánovali výrobu a každý vyšší člověk v řetězci si to o pár procent navýšil (takže to nestíhali zapékat, desky se často rozpadaly ještě v továrně a o tom, co se z nich uvolňovalo za svinstva, je lepší ani nepřemýšlet).
    Rodiče v té době kupovali novou obývací stěnu, nesmrdělo to nikdy a ještě dnes vypadá a funguje jako nová. Zato například komoda, kterou nechala před pár lety v nábytkovém podniku udělat na míru, je zralá do kamen. Koneckonců, nejkvalitnější a nejfunkčnější nábytek, který doma mám, je ten, který jsem si navrhnul a vyrobil sám :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 28.9.2009 18:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    To už by musel být hodně starý.
    Nemusel. Záleží na tom, jestli to byla sériová nebo zakázková výroba. Ale i "hodně starý" je dost relativní pojem, například stoletý nábytek může sloužit zcela bez problémů. Záleží na tom, jak se o ten nábytek někdo staral, v jakém byl prostředí apod.
    Mne hlavně ale ani ve snu nenapadlo, že se z toho nábytku bude po mnoho let linout nějaký zápach…
    Po kolika letech? Když je to málo zapečené, uniká z toho formaldehyd nebo některé další látky (podle konkrétního složení pryskyřice), a to hodně dlouho.
    Rodiče v té době kupovali novou obývací stěnu, nesmrdělo to nikdy a ještě dnes vypadá a funguje jako nová.
    Já ten typický smrad pamatuji u jakéhokoli dřevotřískového nábytku, lhostejno z jaké doby. Jinak ten zmíněný případ (někdy cca 1987-89, už přesně nevím) jsem si nevymyslel, známý tam tehdy pracoval jako elektrikář, ty desky jsem viděl na vlastní oči (a cítil na vlastní nos).
    Zato například komoda, kterou nechala před pár lety v nábytkovém podniku udělat na míru, je zralá do kamen.
    Omlátit o hlavu. Kvalitní výrobek přetrvá téměř navěky.
    Koneckonců, nejkvalitnější a nejfunkčnější nábytek, který doma mám, je ten, který jsem si navrhnul a vyrobil sám
    To je nejlepší způsob, jak se dobrat ke kvalitnímu čemukoliv. Tedy pokud to člověk umí ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 28.9.2009 19:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Nemusel. Záleží na tom, jestli to byla sériová nebo zakázková výroba. Ale i "hodně starý" je dost relativní pojem, například stoletý nábytek může sloužit zcela bez problémů.
    No jo, to je pravda. Každopádně to chce ale zatraceně velké štěstí na něco pěkného kápnout. V nábytkovém bazaru jsem se byl párkrát podívat, ale ty hrůzy co tam měli, by se daly použít tak do dílny na nářadí :)
    Po kolika letech?
    Byt jsem vybavoval na začátku roku 2005
    Jinak ten zmíněný případ (někdy cca 1987-89, už přesně nevím) jsem si nevymyslel
    To já ti věřím, je mi jasné, že sis to nevyfantazíroval. Ony i tehdy byly podniky, které dělaly šmejdy, a podniky, které dělaly dobré výrobky. Jen mám občas takový pocit, že tehdy vznikaly špatné výrobky něčí chybou (ať už lempla dělníka, nebo vedení, jaké jsi popsal), ale dnes vznikají snad úmyslně, aby byl stálý odbyt…
    To je nejlepší způsob, jak se dobrat ke kvalitnímu čemukoliv. Tedy pokud to člověk umí ;-)
    Ten nábytek ještě docela jde, ale na většinu ostatních věcí nemá normální člověk výrobní prostředky…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 28.9.2009 20:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    V nábytkovém bazaru jsem se byl párkrát podívat, ale ty hrůzy co tam měli, by se daly použít tak do dílny na nářadí :)
    Lepší je kupovat přímo od lidí. Buď na inzerát anebo ještě lépe od někoho, s kým se člověk zná (což už je ale hodně velké štěstí, to přiznávám).
    dnes vznikají snad úmyslně, aby byl stálý odbyt…
    No, nevím. Zrovna ti "nábytkáři" mi často připadají jako totální lemplové, kteří nejsou schopni ani odměřit rozměry podle výkresu. Klidně to udělají o 5 centimetrů větší nebo menší a myslí si, že si to zákazník vezme a nebude protestovat (bohužel asi dost lidí neprostestuje, jinak by jim to dávno docvaklo). Totéž třeba zedníci nebo obkladači. Problém bohužel je, že tyhle profese málokdo chce dělat (přestože to může být zajímavá a výnosná práce), takže to těmhle lemplům nahrává.
    Ten nábytek ještě docela jde, ale na většinu ostatních věcí nemá normální člověk výrobní prostředky…
    Leccos jde udělat. To mi připomíná, že už 3 roky vyrábím dveře (dokonce jsem si kvůli tomu koupil elektrický hoblík a frézu), ale v "poločase" mě to nějak přestalo bavit, takže tu mám nedodělek a staré popraskané dveře musí sloužit dál (mají atypický rozměr - čili zbývá buď nechat je vyrobit na zakázku nebo si je udělat vlastnoručně; zvolil jsem druhou možnost, ale pak jsem to nedodělal - třeba ještě někdy seberu sílu to dotáhnout ;-)).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 28.9.2009 20:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Zrovna ti "nábytkáři" mi často připadají jako totální lemplové, kteří nejsou schopni ani odměřit rozměry podle výkresu. Klidně to udělají o 5 centimetrů větší nebo menší
    Nějakých 5 cm, to je detail… ;-) :-D

    Ono stačí, když ti například uřežou desku na dno skříňky o 1 mm kratší a desky na dvoudílná vnitřní dvířka o 1 mm širší. A pro jistotu i širší polici ;-) Nebo když jsem naposledy vyráběl nadstavby nad skříně do ložnice, tak mi jedny dveře pro jistotu zapomněli uřezat úplně, a druhé dveře mi uřízli o 90° otočené. Zjistil jsem to až doma u rodičů, kde to vždy vyrábím, protože v bytě bych to dělal těžko. Takže jedny dvířka jsem nechal tak, jak je udělali - takže to vypadá, jako bych tam narval přebytečnou skříň - a druhá jsem dodělával už v bytě "na koleně".
    To mi připomíná, že už 3 roky vyrábím dveře
    To dobře znám. Mám plný šuplík nedobastlené elektroniky :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 28.9.2009 22:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Mám plný šuplík nedobastlené elektroniky
    S bastlením už jsem prakticky skončil. Ne z rozhodnutí, ale tak nějak samovolně. Hodně nedobastlených věcí mám na půdě (hlavně několik zesilovačů různého výkonu), ale ty už asi řešit nebudu. Poslední funkční bastl (neesteticky vyhlížející zesilovač a reprobedny - spáchal jsem to zhruba někdy 1999-2000) mi tu spolehlivě funguje u počítače. Ale to už ani nebyl tak úplně poctivý bastl, protože zesilovač je prakticky celý ze stavebnice koupené ve Václavské pasáži (později jsem mu chtěl dát výkonnější zdroj, součástky jsem ještě koupil, ale pak už se mi do toho nechtělo).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.9.2009 22:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Hah, jsem na tom úplně stejně, akorát plus ještě jsem stejně samovolně skončil i s amatérským radiem. Takže vedle plošňáků mi v šuplíku vězí ještě jedna koncese typu harec (ekvivalent staršího "áčka"). Vona tak ňák asi skončila doba bastlení & ham radia. Takže smrad páječky čuchám už jen když se podělaj nějaký ty konektory...
    Jendа avatar 28.9.2009 22:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Taktéž. Už to není, co to bývalo (hledejte mé jméno).
    28.9.2009 23:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Hej, v porotě tý soutěže je pro mě dost známých jmen... znáš někoho od ok1ohk?
    Jendа avatar 29.9.2009 13:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Luk avatar 28.9.2009 23:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    Vona tak ňák asi skončila doba bastlení & ham radia.
    Svůj význam to mělo hlavně v době, kdy se nedala koupit žádná pořádná elektronika nebo byla hodně drahá. Na druhou stranu, tehdy se nedaly sehnat ani součástky (od nás byla prodejna nejblíž v Praze, ale mívali kulové, více se dalo sehnat např. v Ústí nad Labem) - což na druhou stranu bylo o to větší dobrodružství.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 29.9.2009 08:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    tehdy se nedaly sehnat ani součástky
    Jo, to je přesně ten problém. Člověk totiž nemohl nakoupit sadu součástek a něco vyrobit, ale koupil jednu část, během shánění zbytku nakoupil část na něco jiného, pak na něco třetího, a v době, kdy už by třeba mohl i dokončit věc první, tak už nebyla vůle ji dodělat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 29.9.2009 08:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chcát či nechcát....
    S bastlením už jsem prakticky skončil. Ne z rozhodnutí, ale tak nějak samovolně.
    No, zapomněl jsem dodat, že ten šuplík už takhle leží ladem 20 let :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.