abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 957 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    27.3.2009 11:38 | Přečteno: 2459× | Linux | poslední úprava: 9.4.2009 16:26

    Proč je někdo ochoten volit stranu zastávající ideologii, která nikde na světě neobstála v růstu blahobytu v porovnání s tržní ekonomikou? Proč je někdo ochoten volit stranu, která se hlásí k odkazu totalitního režimu?

    1. Nemám žádný větší movitý nebo nemovitý majetek, nebojím se tedy, že bych mohl o něco přijít. Mohu akorát získat na úkor druhých. Třeba soused má dvě prasata (kulak jeden). Jedno by mi měl podstoupit.
    2. Nemám zájem o zvyšování své kvalifikace a získávání nových znalostí. Nemám moc dobré vyhlídky do budoucna. Nikdy si v kapitalismu nevydělám tolik, co mí vzdělaní a šikovní spoluobčané. Připadá mi to nespravedlivé, za úspěch by (mi) měli přeci platit.
    3. Nechce se mi pracovat. Volba KSČM mi zajistí spokojený život bez námahy. Slovy jedné ženy z Chomutova: "Vláda přeci na všechny lidi fasuje dávky, tak proč by nám je neměla rozdat?" Sice byla dříve pracovní povinnost, ale i když jsem moc nemakal, tak mě nemohli vyhodit. Navíc ve znárodněném průmyslu získám významné bonusy třeba v podobě účetně neevidovaného odběru drobného množství stavebního materiálu na svou chatku nebo jiné užitečné komodity.
    4. Jsem idealista a věřím, že lidé dojdou k poznání, že výrobní prostředky by měla sdílet celá společnost. Každý bude mít, co potřebuje a nebude toužit po něčem navíc. Všechno bude všech a všichni budeme šťastni. Iniciativní a tvůrčí způsob myšlení a podnikání nebude motivován ziskem, ale křišťálově čistou ochotou obohatit společnost. Lidé nebudou vytvářet zisk ze své píle, nápadů a úsilí pro naplnění své kapsy, ale pro blaho společnosti (čti naplní mi i mou kapsu jen tak z lásky k bližnímu svému).
    5. Jsem důchodce a dřív, když jsem býval mladý a pracoval, jsem se měl lépe. Nebo si to alespoň myslím. A žádné statistiky a analýzy odborníků mě o opaku nepřesvědčí.
    6. V období mezi lety 1948 - 1989 nebylo ve společnosti tolik násilí, vražd a obecně špatných zpráv. Stačí se podívat na dobové televizní zprávy, jak nám vše šlo: pěstování obilí a melounů, výroba železa a tanků. Vůbec se to nedá srovnat se zkorumpovanými imperialisty se západu. A na státní svátky se lidi zcela spontálně veselili a vylepovali roztomilé vlaječky ČSSR a našich přátel.
    7. Zdravotnictví, školství a veřejné služby mají být zdarma tak, jako to bývávalo dříve. Doktoři, učitelé a státní zaměstnanci by měli práci dělat za skromný peníz a hlavně proto, že je to baví.
    8. Lid má mít právo na rozhodování, kdo bude nebo nebude studovat a co bude studovat. Rozhodující je přeci správný pohled na svět a ne skutečné dovednosti (, které já beztak nemám).
    9. Stát za vlády KSČ si uměl lépe poradit s příživníky a vlastizrádci. Lépe byly chráněny hranice proti kapitalistickým imperialistických špiónům a jim podobným zaprodancům. Všichni potížisté, kteří narušovali zdárný vývoj socialismu (čti měli jiný názor na věci veřejné), byli po zásluze spravedlivě potrestáni lidovým soudem.
    10. Jsem děsně škodolibý. Těsně před zavřením hranic uteču (do imperialistické ciziny) a pak se budu vysmívat. A kdybych byl spisovatel a napsal knihu, tak budu zakazovat její překlad do češtiny. Takový já budu vlastenec.
    11. Paní Nováčková z vedlejšího vchodu je bude taky volit.

           

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.3.2009 11:48 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Omlouvám se dodatečně za chybné zařazení tohoto zápisku do kategorie Linux. Kategorie měla být "Nazařazené" (jako někteří poslanci).

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    27.3.2009 12:17 Elvis | blog: ItsNowOrNever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Kategorii lze změnit snáze, než politické zařazení ... upravit zápisek/rolovátko a hotovo.

    Elvis to byl král :-)
    27.3.2009 11:50 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    kdyby jsi spravne ukoncil tag <LI> tak by tech duvodu bylo jen 10
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    27.3.2009 11:52 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Díky, už jsem to opravil.

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    Grunt avatar 27.3.2009 12:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jsem děsně škodolibý. Těsně před zavřením hranic uteču (do imperialistické ciziny) a pak se budu vysmívat. A kdybych byl spisovatel a napsal knihu, tak budu zakazovat její překlad do češtiny. Takový já budu vlastenec.

    Ale no tak, to neustále popichování JiKa už pomalu přestává být vtipné. Vždyť přece platí daně.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.3.2009 13:42 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Nebyla to spis narazka na Kunderu? A nebo jsem tu ironii nepochopil?
    27.3.2009 16:32 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Trefa do černého.

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    27.3.2009 20:58 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Take jsem to vzal jako na kunderu..
    27.3.2009 17:06 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Nevim, ze by JiK neco publikoval... Tohle je IMO narazka na Kunderu :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    27.3.2009 12:47 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    jeden z poznavacich znaku lidi, ktere nemam rad, je rozlisovani My(já) a Voni. Ja delam tohle, takze je to spravne, ja volim tohle, takze je to spravne (ono kolik lidi si taky umi priznat chybu,, omluvit se?? Jiste pokud se jich na to zeptate kazdy rekne ze ano, ale ve skutecnosti malokdo), a z toho vyplyva ze kdo dela neco jineho neni My, ale Voni, a tim padem je spatny, blby. Taky by se to dalo zevseobecnit, ze nejdrive je mam nazor, potom hledam dukazy. Ale nebud smutny, to ma skoro kazdy, ja taky.

    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.3.2009 13:04 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Rikejte si co chcete, kdybych byl racionalnim volicem, volil bych KSCM.  Ale nejsem, a proto je nevolim, dokonce (se svym nadprumernym platem) nejsem ani jejich cilovou skupinou.

    Jedine rozumne kriterium, jak se rozhodovat ve volbach, je shoda s predchozim hlasovanim prislusne strany. Zbytek jsou ideologicke kecy. Jestli mate nejake lepsi kriterium, sem s nim. A prave jsem to (znovu) zkousel na kohovolit.eu, a vysla mi (s 56% shodou) KSCM jako prvni.

    Zasadni problem totiz spociva v tom, ze ve skutecnosti se lide zmeni, jakmile ziskaji moc. Uz proto je vas zapisek naprosto nesmyslny.

    27.3.2009 13:47 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Taky jsem si prosel kohovolit.eu a KSCM u me dostalo nejhorsi shodu, tedy -56%.
    Jedine rozumne kriterium, jak se rozhodovat ve volbach, je shoda s predchozim hlasovanim prislusne strany.
    Toto by platilo v pripade, kdybyste znal a porovnaval motivy jednotlivych hlasujicich. Protoze napriklad nektere strany hlasuji casto z ideologickeho hlediska a vynechavaji napr. ekonomicke. Jednou to vyjde stejne, ale v pristim hlasovani, kde se ideologicky prvek zcela odchyluje od pro vas duleziteho prvku, to muze docela zaskripat.

    Pisete o ideologickych kecech. Ja jsem presvedcen, ze politika je predevsim otazkou ideologie (dobre, populismu take). Je pravda, ze se politici po volbach meni, takze nam nakonec stejne zbude jenom ta ideologie, protoze ta je obvykle (kdyz nepocitam dratha a bursika) hluboce zakorenena.
    27.3.2009 13:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Hm, zda se mi, ze si trochu protirecite - kdybychom se meli rozhodovat podle ideologie, jak navrhujete v tretim odstavci, pak se dostaneme do sporu s druhym odstavcem, kde rikate, ze politici mohou hlasovat nekonzistentne s ideologii. Na druhou stranu, pokud politici hlasuji konzistentne podle ideologie, melo by jejich predchozi hlasovani byt dobrym prediktorem hlasovani pristich.

    Ja osobne si myslim, ze zadne kriterium volby politika neni uplne spolehlive (proto jsem zastance prime demokracie), ale tvrdim, ze rozhodovani na zaklade predchozich hlasovani je nejspolehlivejsi, a tedy je to nejracionalnejsi volba za danych okolnosti.

    27.3.2009 14:04 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    takze nam nakonec stejne zbude jenom ta ideologie, protoze ta je obvykle hluboce zakorenena.

    Ideologie existovala v dobách, kdy stát == církev.  Trochu sebou ještě škube třeba v USA nebo Polsku, důsledkem jsou zákony o interrupcích, euthanasii, nebo výzkumu kmenových buněk.  Česká republika je díkybohu hodně sekulární stát, a nic takového tu nemáme.  Ideologii nemá ani ODS, ani KSČM.  Mají jen krapet jiné priority, ale žádné ostré hranice mezi nimi nejsou.  Proto tvrdím že nic takového jako ideologie už dávno neexistuje, Lidovce nevyjímaje.

     

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.3.2009 13:54 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Já se docela vážně chystám KSCM v příštích volbách volit. Poměrně důležitý je pro mě jejich postoj k cizím vojenským objektům na našem území. Na rozdíl od populistické CSSD v tom byli konzistentní. Socialismus považuju také za (v rozumné míře) prospěšnou věc. Vadí mi na nich ale že podle mě zbytečně potlačují osobní svobodu, iniciativu, a zodpovědnost, ale v tom se nijak neliší od ODS, takže prašť jako uhoď.

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.3.2009 14:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Přijde mi trošku děsivé, že by byl někdo ochoten vzdát se některých svých osobních svobod, vzhledem k tomu, že je to asi to nejcennější, co člověk může mít.
    27.3.2009 14:37 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Jenže různých svobod se vzdáváme dnes a denně. Třeba že je dobré vzdát se svobodného střílení do lidí, v tom je zajedno naprostá většina. No, a co je špatného na tom vzdát se svobody druhé neomezeně vykořisťovat jen proto že mi výchozí podmínky přisoudily nějaký nepostradatelný zdroj který ostatní potřebují?

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Luk avatar 27.3.2009 15:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Co je špatného na tom vzdát se svobody vyjadřování názoru (resp. svobody projevu obecně)?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 15:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    ze se tezko ziskava zpet?
    Luk avatar 27.3.2009 15:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    To neobnovitelné zdroje také. A když se v obou případech lidé demokraticky rozhodnou, že se jich vzdají (v jakémkoli slova smyslu), tak je to přece úplně ekvivalentní. Proč by mělo mít demokratické rozhodování hranice? A pokud to lidé udělat nemohou, kdo rozhodne o tom, co ještě udělat mohou (jakých svobod se ještě mohou vzdát) a co už ne?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 16:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Ekvivalentni to tak uplne neni. Svobody slova se vzdavame ve prospech nekoho, kdo existuje; neobnovitelnych prirodnich zdroju se muzeme "vzdat" ve prospech blahobytu vlastniho na ukor nasich potomku. To prvni je mozne principialne vratit (zustane-li demokracie zachovana), to druhe je nevratne.

     

    Luk avatar 27.3.2009 16:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Je to naprosto ekvivalentní (následky neřešme - pro tuto úvahu jsou naprosto lhostejné). On snad existuje někdo, kdo má větší morální právo, než lidé sami, o takových věcích rozhodovat? Nějaká hlava pomazaná, z Boží vůle vůdce nejvyšší?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 17:24 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Jde mi o to, ze omezeni svobody slova vzdycky vykonava urcita mensina nad vetsinou (jinak si nedokazu predstavit, jak by mohlo jit o omezeni). Kdezto spotrebu prirodnich zdroju muzeme realizovat vsichni dohromady, kazdy sam za sebe. Jinak receno, to prvni je predani moci (muze byt i docasne) do rukou jinych (existujicich) lidi, to druhe nutne byt nemusi.

    Luk avatar 27.3.2009 17:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jde mi o to, ze omezeni svobody slova vzdycky vykonava urcita mensina nad vetsinou (jinak si nedokazu predstavit, jak by mohlo jit o omezeni).
    Nejde o to, kdo to vykonává (typicky to bude menšina, ale může to být i většina - občané mohou být velmi uvědomělí). Jde o to, kdo o tom rozhodne. Například bude v referendu návrh: "Jakákoli kritika českého národa a českého státu je zakázána. Kdo tento zákaz poruší, bude potrestán odnětím svobody na deset až dvacet let." A občané tento návrh schválí většinou 90 % hlasů (při účasti 80 %). V tomto případě lidé demokraticky rozhodli o tom, že se zásadním způsobem omezí svoboda slova.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 18:30 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Mate pravdu, muze to vykonavat i vetsina. Pointa je v tom, ze jde o vzdy transfer moci, kdezto spotreba surovin takovym transferem neni. Pak bude zalezet na tom, jak to omezi dalsi moznost demokratickeho rozhodovani. Ja nepovazuji demokraticke omezeni demokracie za demokraticky akt. Takze podle meho nazoru demokracie hranice ma, a je to tato.

    Luk avatar 27.3.2009 18:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Ja nepovazuji demokraticke omezeni demokracie za demokraticky akt. Takze podle meho nazoru demokracie hranice ma, a je to tato.
    Jenže pořád jde o to, co je za tou hranicí. Když se lidé (nějakou dostatečně velkou většinou, ale v zásadě to není podstatné) usnesou, že tu hranici překročí (třeba že si zvolí diktátora), co na tom není demokratické a proč?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 20:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Podle me to demokraticke neni, a neni mozne nijak smysluplne objektivne rozhodnout, zda to demokraticke je ci neni. Je to proste urcita verze Russellova paradoxu (Godelovy vety o neuplnosti, Turingova halting problemu).

    Proste, demokracie neni dokonala, a muze se stat, ze se timto zpusobem ("demokratickou" volbou diktatora) zhrouti. To ovsem neni velka vada, protoze tento problem neni nijak resitelny, a jak uz jsem nastinil vyse, objevuje se ve svete pomerne bezne.

    Jiny pohled je, ze ja vnimam treba (primou) demokracii jako urcitou pojistku. Neco podobneho jako mate treba psanou smlouvu vs. ustni dohodu. Psana smlouva je lepsi nez ustni dohoda, protoze pri poruseni psane smlouvy je jasneji vyznaceno, jaka dohoda byla porusena, a je zjevnejsi, zda byla porusena. Ale take to nefunguje absolutne, tj. i psanou smlouvu mohou lide uspesne porusit, pokud narusi vyssi autoritu (v tomto pripade soud). Podobne, prima demokracie ma proti zastupitelske tu vyhodu, ze jsou jasna pravidla (vysledek zavazneho referenda), ktera politici musi dodrzet. Mohou je i nedodrzet, ale pak jde o poruseni ustavy (coz je zde ta vyssi autorita). Jiste, neni to dokonale, protoze vzdy je mozne nejakym zpusobem zautocit na onu vyssi autoritu, ale funguje to lepe, protoze se drive nejasna dohoda formalizuje.

    V tomto pohledu je tedy hlasovani o demokracii samotne nedemokraticke (nebo lepe receno - mimo jeji ramec), protoze je vlastne hlasovanim o ustave. Je to asi podobne, jako nemuzete pomoci psanych smluv samotnych osetrit framework pro psane smlouvy (ten prave resi vyssi zakony).

    27.3.2009 17:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    omezeni svobody slova vzdycky vykonava urcita mensina nad vetsinou

    Ne nutne. Napadaji mne napriklad Turci vs. Kurdove.
    27.3.2009 21:56 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

     

    Co je špatného na tom vzdát se svobody vyjadřování názoru (resp. svobody projevu obecně)?

    Dovedu si představit situaci, kdy je omezení svobody projevu velmi rozumné.  Např. objeví se nová droga, která bude neskutečně návyková, snadno dostupná, a dejmetomu první měsíc užívání bude provázet naprostá euforie bez jakýchkoliv vedlejších účinků, a teprve poté rychlá smrt.  Je jasné že prevence a osvěta by byly zcela neúčinné, a represe a zákazy také.  Naopak by mohlo pomoci zakázat těm, co drogu užívají, její propagaci- což je omezením svobody slova.

     

    Samozřejmě že omezení svobody projevu zjevně pro mocenské účely (jak je tomu u nás, viz Zítko, Sedláček) krom elity neprospěje nikomu.

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.3.2009 22:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    To je nesmysl.
    Jak bude vláda vědět, že ta droga je nebezpečná? V případě, že to bude vláda vědět, budou to vědět i lidé a udělají si vlastní úsudek, který je čistě na jejich zodpovědnosti a svobodné vůli...
    Pokud se rozhodnou dát si nějaku drogu přestože je nebezpečná a usmrtí je, je to jejich svoboda a vláda jim do toho nemá co mluvit.
    Ty tak nějak předpokládáš, že ta vláda je rozumnější než lidi, to ale imho není pravda...
    Nehledě k tomu, že by to nepomohlo, stejně by se to mezi lidma rozkecalo.
    27.3.2009 21:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    No, a co je špatného na tom vzdát se svobody druhé neomezeně vykořisťovat
    Co to znamená?
    27.3.2009 22:13 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Třeba regulace (skutečná) či znárodnění monopolů..

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.3.2009 22:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    A ty si jako myslíš, že to je k něčemu dobré?
    27.3.2009 15:15 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Kterých svobod by nás komunisti zbavili a na základě čeho tak soudíte?
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    27.3.2009 15:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Co soudím? Kde soudím?

    (Mimochodem, samozřejmě, že soudím, ale v příspěvku, na který reaguješ, jsem nic takového neřekl a o komunistech jsem nemluvil.)
    27.3.2009 15:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    (Mimochodem, samozřejmě, že soudím, ale v příspěvku, na který reaguješ, jsem nic takového neřekl a o komunistech jsem nemluvil.)
    no, já jsem to taky pochopil, že spíš než o "komunistech" mluvíš o těch "demokratech", viďme třebas aktuální zprávičku o razii kvůli seznamu cenzurovaných stránek (byť není přímo z českých luhů a hájů ...)
    27.3.2009 16:19 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Rozdíl mezi demokracií a totalitou je v tom, že v demokracii si tady na tomhle webu smíš stěžovat prakticky na cokoliv. Když tady napíšeš, že na Moravě by se mělo konat referendum o samostatnosti, tak ti to nikdo nesmaže. Zkuz na serveru abclinuxu.cn (čínská doména) napsat, že Tibet by měl podobné referendum pořádat.

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    27.3.2009 22:33 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

     

    v demokracii si tady na tomhle webu smíš stěžovat prakticky na cokoliv. Když tady napíšeš, že na Moravě by se mělo konat referendum o samostatnosti, tak ti to nikdo nesmaže.

    Za "totality" jsi si mohl v hospodě taky stěžovat prakticky na cokoliv.  Když budeš prosazovat referendum o samostatnosti Moravy, budeš dnes označen nejprve za nacionalistu, když nepřestaneš tak budeš nácek, a nakonec půjdeš na 3 roky do vězení, protože kdosi usoudí že propaguješ hnutí, které směřuje k potlačení svobody a demokracie.

     

    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.3.2009 15:31 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Tak to se omlouvám. Myslel jsem, že váš příspěvek byl reakcí na větu: "Já se docela vážně chystám KSCM v příštích volbách volit". Pokud jste to myslel obecně, tak beru svou otázku zpět.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    27.3.2009 16:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Byl reakcí na "Vadí mi na nich ale že podle mě zbytečně potlačují osobní svobodu, iniciativu, a zodpovědnost..." a na to, že je i přesto dotyčný ochoten komunisty volit. :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 28.3.2009 13:24 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Socialismus považuju také za (v rozumné míře) prospěšnou věc. Vadí mi na nich ale že podle mě zbytečně potlačují osobní svobodu, iniciativu, a zodpovědnost
    Vis co, nejdriv si prosimte ujasni, o co ti vlastne jde. Povazujes socialismus za prospesnou vec, ale nelibi se ti (pro socialismus z principu nutne) potlacovani osobni svobody a iniciativy...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    28.3.2009 13:53 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Nebo by sis ty mel zjistit co je to socialnismus? Protoze s tim co pises nema nic spolecneho.
    28.3.2009 20:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Osobní svoboda je třeba sebrat prachy co si vyděláš a utratit je za to za co TY chceš, ne sebrat značnou část a rozdělit ji mezi "potřebné".
    29.3.2009 01:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Tak to slo vzdycky...
    27.3.2009 20:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Hm, podle toho se mi hezky potvrdila má "nezařazenost". Nejlepší shoha mezi demokratickými stranami u mě dosahuje 23 %, nejnižší 12 %, komunisti -4 % a s nezařazenými dokonce 30 %. Takže podle tohohle testu by mi byla nejblíž strana poskládaná z přeběhlíků a odpadlíků obou současných táborů. :-D
    27.3.2009 21:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jedine rozumne kriterium, jak se rozhodovat ve volbach, je shoda s predchozim hlasovanim prislusne strany. Zbytek jsou ideologicke kecy. Jestli mate nejake lepsi kriterium, sem s nim. A prave jsem to (znovu) zkousel na kohovolit.eu, a vysla mi (s 56% shodou) KSCM jako prvni.
    hm, tak to bych je měl asi volit taky ... 42% - to číslo něco znamená :-)

    (ODS -53%, zbytek kromě ČSSD rovněž v mínusu)
    vencour avatar 27.3.2009 21:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Nejvýše jsem měl u Nezařazených - 33%, nejméně u KSČM - -19%.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.3.2009 13:37 neo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    To jsou jen kecy zaslepence. Zamenujes priciny a dusledky.

    27.3.2009 13:40 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Proč je někdo ochoten volit stranu zastávající ideologii, která nikde na světě neobstála v růstu blahobytu v porovnání s tržní ekonomikou?

    A Cinu znate? :-)
    27.3.2009 13:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Myslíš tu zemi, která si z našeho bývalého režimu vzala jen omezování svobody tisku a podobně a jinak plně adaptovala kapitalistické modely imperialistického západu?
    27.3.2009 13:57 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Spravne, ale proc by to u nas pod vladou KSCM melo byt jinak? :-)
    27.3.2009 16:22 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Jsi ochotný vyměnit příslib zářných zítřků za vzdání se svobody slova?

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    27.3.2009 13:53 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    1) Cinu bych nepokladal za priklad blahobytu 2) Cina sama se od ideologie prave v ekonomickem zajmu v nekterych smerech odprostuje
    27.3.2009 13:57 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    1) No to byste se asi divil. 2) Ani nahodou.
    Fluttershy, yay! avatar 27.3.2009 14:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    ad 1: <provokativní-otázka>Jaká je tam nyní nezaměstnanost?</provokativní-otázka>

    ad 2: Hehehe.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    belisarivs avatar 27.3.2009 14:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Zajed si na cinskou vesnici at poznas stredovek. Zajed si pracovat jako delnik do tovarny at poznas jak je tvrdy chleba. Pak rekni, ze to je nahovno, at poznas jak je tvrdy pendrek a co je to olovo. Pak, pokud prezijes, prijdi sem a napis jaky je tam blahobyt.

    IRC is just multiplayer notepad.
    27.3.2009 14:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Ale vzdyt to je to, co nasi zamestnavatele chteji, ne? Pruzna pracovni sila tomu rikaji :-)
    27.3.2009 14:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jistě že to zaměstnavatelé chtějí, ty by si to nechtěl, kdyby si byl zaměstnavatel? Já ty IT firmy lituju, podívej se kolik těm lidem musí platit a kolik musejí nabízet benefitů, různé stravenky, příspěvky na různá pojištění a spoření, realokační balíčky, team buildingové aktivity,... chudáci.
    27.3.2009 15:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    To muzu tezko posoudit. Nejsem zamestnavatel a nic z tech benefitu, cos tu uvedl nemam. Momentalne mam diky nasemu kurkodarci jediny benefit. Zatim plati :-)
    27.3.2009 14:17 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Proč je někdo ochoten volit stranu zastávající ideologii, která nikde na světě neobstála v růstu blahobytu v porovnání s tržní ekonomikou?

    A Cinu znate? :-)
    Znám dvě a obě mají tržní ekonomiku.
    27.3.2009 14:25 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    A obe ovlada strana vyznavajici komunistickou ideologie nebo snad ne?
    27.3.2009 14:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    To že o něčem řeknu, že je to komunistická myšlenka automaticky neznamená že to tak je :-)
    27.3.2009 16:27 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jenom jednu.
    27.3.2009 14:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Ano, zejména střední Čína je výkvět pokroku a úspěchu...

    27.3.2009 14:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Komunisty dnes zacina volit cim dal vic lidi, ktere nasrali dnesni politici. Takze jeste chvili pockejme a bude legrace. A kazdeho oranzoveho/zeleneho/modreho/cerneho, ktery zacne kvicet o ohrozeni demokracie by sluselo nakopnoot kamsi. Tim, kdo tak dlouho sral lidi, az se nasrali, ze zacali volit rude/hnede je on. Prikladu z minulosti je dosti.
    27.3.2009 15:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    i jako vtip by byl ten blog dost slabý ... ale přímo děsí mě na tom to, že nejspíš věříš tomu, co píšeš (tedy že si myslíš, že je to dobrá parodie)

    třeba k těm "statistikám a analýzám", ono to, jak se lidi mají, se jaksi neměří úhlopříčkou barevné televize ... kdybychom takovéto různé analýzy, jak jsme se před revolucí měli blbě, aplikovali jinde, u spousty států by nám asi vyšlo, že žily přímo v pravěku, a koneckonců vyšlo by to asi i u mnoha oblastí v současnosti (tak bych se zeptal, třeba taková Gaza, tam za to taky můžou "komunisti"?)
    27.3.2009 15:56 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    moje zkusenosti jsou jine, divka vam bude horlive prikyvovat, kdyz budete tvrdit, ze vas televize nezajima a ze jdete radeji do  priridy,  presto ale pri prvni prilezitosti projede vase veci, aby si prohleda vasi vyplatni pasku ...

    27.3.2009 17:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    aby si prohleda vasi vyplatni pasku ...
    to ale není v rozporu ;-)
    27.3.2009 16:30 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Respektuji tvůj názor, ale nesouhlasím. Jinak nikde jsem netvrdil, že komunismus způsobil všechno špatné na tomto světě. Jen říkám, že toho zlého způsobil dost (popravy politických vězňů, omezování svobody slova).

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    27.3.2009 17:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    ... že toho zlého způsobil dost (popravy politických vězňů, omezování svobody slova).
    komunismus? - nebo spíše "komunismus" a "socialismus" (obé v uvozovkách coby nálepka, nikoliv skutečná implementace)?

    a tzv. demokracie snad ne? - z poslední doby mě napadá třebas proces s Husajnem ... co Vanunu, Zündel? co výše zmíněný příklad (dvojité) cenzury?
    Luk avatar 27.3.2009 18:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    obé v uvozovkách coby nálepka, nikoliv skutečná implementace
    Skutečná implementace. Model může vypadat hezky, ale kdykoli se někdo pokusí to uvést do praxe, dopadne to takhle.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 20:41 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Nevim o tom, ze by treba izraelske kibucy, nebo nektere kooperativy, dopadly takto. Ekonomicky mozna selhaly, to ano. Ale ze by se tam vrazdilo?

    27.3.2009 20:52 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Kibucy a kooperativy se od státních pokusů o čistý socialismus/komunismus liší dvěma podstatnými vlastnostmi - lidé do toho jdou dobrovolně, bez nucení shora, a jednotlivé kibucy/kooperativy navenek fungují jako entity v rámci tržního hospodářství.
    Luk avatar 27.3.2009 21:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    To je přesně ono. Komunismus principiálně nemůže fungovat za jiných podmínek, než že ho všichni členové společnosti bezvýhradně přijmou. Jakmile je někdo nucen se v něm něčemu podřídit, již tímto je popírán princip, na kterém stojí. Druhá rovina je pak ekonomická - pokud nebude přinejhorším v rovnováze souhrn potřeb všech členů společnosti se souhrnem toho, co do systému poskytují (což kromě velmi malých společností nastane prakticky vždy), systém kolabuje, protože se bortí princip, na kterém stojí. A pokud by někdo onu disproporci chtěl řešit regulací, opět by tím popřel princip komunismu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.3.2009 22:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Díky za výklad, ten se mi už nechtěl psát. ;-)
    27.3.2009 15:52 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    ta divka z toho desktopu - Barborka - je hezka divka a znovu to potvrzuje pravidlo, ze zeny si vybiraji partnery na zaklade biochemickych procesu (lidove podle cichu) a ze to nefunguje rozumove, napr. ze vyhlednuty objekt je inteligentni a pod. Zena se tak rikajic spokoji i s partnerem 'pod svoji uroven', protoze ji k tomu zene priroda.

    27.3.2009 16:31 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Domníváš se snad, že mám nějaký intelektuální deficit?

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    belisarivs avatar 27.3.2009 16:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Ne. Vysvetluje jak si nasel manzelku.

    IRC is just multiplayer notepad.
    27.3.2009 17:19 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    musel jste rejpat, tak musim myslenku dokoncit. Samozrejme, ze omamena zena nevnima deficity noveho partnera. Ale az vune vyprcha, tak partnerka procitne a ja se obavam, ze podle zapisku autora blogu soude je jen otazkou casu, kdy Barborka zvedne kotvy.

    27.3.2009 17:26 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    A to jako proč? Dalo by se tohle nějak vysvětlit?

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    belisarivs avatar 27.3.2009 20:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Ale, je to bolsevik a tim, ze jsi ho oznacil za naivku nebo vychcaneho flakace, jsi tnul do ziveho. Tak se te znazi znevazit aby tak mohl znevazit tve tvrzeni.

    Cos myslel? Ze zacne vysvetlovat jak to s nama komunisti vlastne mysleli dobre, a ze jsme se za jejich panovani propadli o 20 mist v zebricku nejvyspelejsich statu je jenom diky sabotazi ze zapadu? Ze nas predbehlo ve vyspelosti i Rakousko, ktere jinak bylo daleko za nami podle nej taky bude patrne dilem zahnivajicich imperialistu ze zapadu.

    IRC is just multiplayer notepad.
    27.3.2009 18:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Nemusi byt az tak zle, viz napr. "Modlitba vdane zeny":

    Paneboze,
    dej mi rozum, abych ho pochopila,
    dej mi trpelivost, abych to vydrzela,
    ale hlavne mi nedavej silu,
    jinak ho ZABIJU!

    28.3.2009 12:30 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    to byvavalo. Dnes se moderni zeny modli, aby soudkyne rozhodla, ze BM bude platit minimalne 7000 vyzivneho ...

    27.3.2009 18:19 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    musel jste rejpat, tak musim myslenku dokoncit. Samozrejme, ze omamena zena nevnima deficity noveho partnera. Ale az vune vyprcha, tak partnerka procitne a ja se obavam, ze podle zapisku autora blogu soude je jen otazkou casu, kdy Barborka zvedne kotvy.

    Ověřeno z vlastní zkušenosti?
    28.3.2009 12:27 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    kazdy ma prece takovou zkusenost. Je to dost traumaticke, ale patri to k zivotu. Ja byl tenkrat taky uplne hotovej, mozna jsem ani nechtel dal zit, ale rodice to na me poznali a otec mi rekl: kluku, neblbni, je ti 12 let, takovejch holek jeste prijde ...

    28.3.2009 20:21 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Každý ne, někdo má třeba ropuchu nebo poruchu (osobnosti). 

    27.3.2009 21:00 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Mohl by sis otevrit seznamovaci agenturu, kdyz si takovy vizionar ;-)
    27.3.2009 16:51 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Jo, není nad životní moudra získaná vlastní zkušeností.
    27.3.2009 22:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    I kdyby si napsal velkým tučným fontem "jsem ublížený", nebylo by ta informace tak výrazná jako v těhlech tvejch komentářích...
    Chlape, už se na to vykašli, je čas se trochu hnout a nefrusrtovat se minulými nezdary!
    28.3.2009 12:17 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    ja si dokonce myslim, ze na tom neco je. Problem je jen, ze je nas malo, kteri by s hnuli a neco delali. Me samotnemu se nechce, ty vetrne mlyny jsou prilis velke.

    28.3.2009 22:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Me samotnemu se nechce, ty vetrne mlyny jsou prilis velke.
    Tomu říkám typický levicový názor :-D
    menphis avatar 28.3.2009 03:23 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Stejne zase budem vsichni volit komunisty, je jen otazka z jake strany.
    28.3.2009 20:22 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    +1

    29.3.2009 00:24 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Nejlepsi duvod je ten posledni.  Drive nez se definitvne rozhodnes,  mel by jsis precist Proc nejsem komunistou od Karla Capka.  Pak bys ztratil iluze o tom, co povazujes za spravne.

    Jinak hlas pro komunisty uz neni tim, cim byl pred 10 roky. Nyni neznamena hlas proti vsem, ale hlas pro Paroubka, ktery mu umozni sestavit vysnenou koalici. Jinak receno vhozenim listku KSCM, jednoznacne rikas : " Vladni Paroubku, ja te chci premierem, ale nezaslouzis si, abys to mel tak jednoduche, tak si to vyjednej. "

    Kdyz nad tim premyslim, tak nejlepsi zpusob, jak volit proti KSCM neni volit ODS, ktera se snazi hlasite proti nim vystupovat, ale podpora lidovcu a jinych stredovych stran, ktere maji realnou sanci na parlamentni zastoupeni. Protoze jejich silne zastoupeni snizuje vliv KSCM. Naopak slabym zastoupenim techto stran posiluje se vliv KSCM.

     

     

    29.3.2009 08:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Asi se to uz nedozvime, ale hrozne by me zajimalo, co by rikal Capek na Einsteinovo "Proc jsem socialistou" a naopak.

    29.3.2009 11:24 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Einstein byl možná geniální fyzik a Nobelovu cenu si jistě zasluhuje. Mýlil se však v některých otázkách fyziky (viz Einstein, Podolsky, Rosen a jejich článek pokládající kvantovou teorii za neúplnou a popírající tzv. entanglement, který byl Einsteinovi navzdory posléze experimentálně ověřen), tak se stejně dobře může mýlit i v politických otázkách.

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    29.3.2009 12:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Einstein taky prohlásil kosmologickou konstantu za největší omyl svého života, a ukázalo se, že kosmologická konstanta skutečně má nenulovou hodnotu. Ono to s těma omylama není tak jednoduchý. Pokud vím, existuje i úplná deterministická formulace kvantové teorie, jakpak se tam asi vyrovnávají s propletenými částicemi…

    A jakpak se Čapek vyrovnává s takovým Sartrem, Nezvalem, Egonem Bondym (sic!) nebo Miévillem. Já mám pocit, že když už intelektuálové vyjadřují svoje politické přesvědčení, typicky jsou to levičáci. Argument Čapek se zdá plavat na vodě.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    29.3.2009 13:25 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Nevim jestli jste ten clanek cetl, ja myslim ano, ale uz to je nejaky patek. Socialismus neni otazka, ktera se da objektivne zodpovedet, narozdil od vedy. V tom se nemuzete mylit, protoze to je o moralnich otazkach, a moralku mame kazdy nastavenou trochu jinak.

    Fluttershy, yay! avatar 29.3.2009 13:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Stalin měl vlastně v politice pravdu! ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.3.2009 15:22 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty

    Osobne si myslim, ze moralni otazky maji uplne stejne objektivni odpovedi jako otazky z jinych oblasti vedy, akorat tehle oblasti zatim skoro vubec nerozumime a poznatky v ni jsou nekde na urovni aristotelskych predstav o fyzice, castecne proto, ze se ji  dlouho zabyvali spis filosofove nez matematici.

    29.3.2009 17:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Mimochodem kdo ví, za co dostal Einstein nobelovku, když už jsme u toho? ;-)
    29.3.2009 17:47 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Fotoelektrický jev, to je snadné. Zbabělci z komise.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 29.3.2009 17:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    Fotoelektrický jev. UTFG. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Nicky726 avatar 30.3.2009 15:54 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deset a jeden důvod proč volit komunisty
    No... přijde mi to poněkud demagogické...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.