abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | Nová verze

    Jakub Jelínek oznámil vydání verze 15.1 (15.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 15. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:55 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Staronovým vedoucím zůstává Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    24.4. 16:55 | IT novinky

    Jason Citron končí jako CEO Discordu. Od pondělí 28. dubna nastupuje nový CEO Humam Sakhnini, bývalý CSO Activision Blizzard.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    24.4. 14:22 | Nasazení Linuxu

    Článek na Libre Arts představuje baskytarový multiefekt Anagram od společnosti Darkglass Electronics. S Linuxem uvnitř (licence, GitHub).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.4. 10:22 | IT novinky

    Městský soud v Praze vyhlásil rozsudek, který vyhověl žalobě novináře Jana Cibulky, který s podporou spolku IuRe (Iuridicum Remedium) požadoval omluvu od státu za to, že česká legislativa nařizuje operátorům uchovávat metadata o elektronické komunikaci. To je přitom v rozporu s právem. Stát se musí novináři omluvit a zaplatit náklady řízení. Především je ale součástí přelomové rozhodnutí o nelegálnosti shromažďování dat a o

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    24.4. 08:22 | IT novinky

    Americké technologické firmy Apple a Meta Platforms porušily pravidla na ochranu unijního trhu, uvedla včera Evropská komise (EK). Firmám proto vyměřila pokutu – Applu 500 milionů eur (12,5 miliardy Kč) a Metě 200 milionů eur (pět miliard Kč). Komise to oznámila v tiskové zprávě. Jde o první pokuty, které souvisejí s unijním nařízením o digitálních trzích (DMA). „Evropská komise zjistila, že Apple porušil povinnost vyplývající z nařízení

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    24.4. 08:11 | IT novinky

    Americká společnost OpenAI, která stojí za chatovacím robotem ChatGPT, by měla zájem o webový prohlížeč Chrome, pokud by jeho současný majitel, společnost Google, byl donucen ho prodat. Při slyšení u antimonopolního soudu ve Washingtonu to řekl šéf produktové divize ChatGPT Nick Turley.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 07:55 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.26.0 byla vydána nová stabilní verze 1.28.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.28.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 07:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 211 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 800 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 16:33 | Komunita

    42 svobodných a otevřených projektů získalo finanční podporu od NLnet Foundation (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (2%)
    Celkem 453 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"

    19.12.2015 19:07 | Přečteno: 1480× | Linux | Výběrový blog | poslední úprava: 19.12.2015 20:32

    Už nějakou dobu mne zlobí "accu-point" (jinak taky trackpoint, trackstick ... takový "kolík" uprostřed klávesnice) na Toshiba Z30-A-17E. Po zapnutí či probuzení ze spánku občas tlačí ukazatel myši jedním směrem a chvíli trvá než se vzpamatuje a přestane s tím (3-15 min).

    Používám jej velmi málo, logická snaha tedy byla jej vypnout. Delší dobu se mi to nedařilo. Zkoušel jsem BIOS, ten ale nenabízí možnost vypnout jen accu-point. Díval jsem se tedy v systému (Debian jessie, kernel 3.16.0) a základní problém byl v tom, že systém pro komplet touchpad+accu-point používal generický PS/2 ovladač:
    psmouse serio1: alps: Unknown ALPS touchpad: E7=73 03 0a, EC=88 b3 22
    
    Nefungoval tedy ani "scrolling" pomocí touchpadu (to mi ale moc nevadilo).

    Dnes jsem zkusil kernel z backports (4.2.0), ten už má v sobě správné ovladače pro ALPS touchpad a vzájemně rozlišuje touchpad a accu-point:
    input: AlpsPS/2 ALPS DualPoint TouchPad as /devices/platform/i8042/serio1/input/input9
    input: AlpsPS/2 ALPS DualPoint Stick as /devices/platform/i8042/serio1/input/input17
    
    V rámci Xorg jsou tedy obsluhovány jako dvě separátní vstupní zařízení a s tím už se dá něco dělat. Příkaz:
    xinput --list
    
    vypíše aktuální vstupní zařízení, v mém případě mimo jiné i:
    AlpsPS/2 ALPS DualPoint Stick                   id=12   [slave  pointer  (2)]
    AlpsPS/2 ALPS DualPoint TouchPad                id=13   [slave  pointer  (2)]
    
    Teď už stačí jen:
    xinput --disable 12
    
    a accu-point už se mi do řízení nemíchá. Má to ale jednu vadu, při vypnutém accu-point nefungují tlačítka co jsou mezi touchpadem a klávesnicí. Fungují jen ty, co jsou integrální součástí plochy touchpadu.

    Později jsem zjistil, že ALPS touchpad by měl fungovat správně už od verze kernelu 3.14, jen pro Toshiba Z30-A je to až od verze 3.17.        

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.12.2015 21:22 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    At zije desktopovy system v 21. stoleti. :-(
    Jendа avatar 20.12.2015 08:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Mně to přijde v pořádku. Jak jinak by sis to představoval?
    20.12.2015 09:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Predstavoval bych si to tak, aby napriklad nebyly zadne problemy s ovladaci trackpointu. Ja osobne jsem mel u jednoho notebooku neustaly problem s touchpadem a problem se vyresil tim, ze uz jsem na to nemel nervy a notebook letel do popelnice. Take mam jednu tv kartu pinnacle - pctv, ktera na nekterych kernelech funguje, na nekterych nefunguje a na nekterych jen s takovym silenym patchem. Skoncilo to tak, ze karta lezi v supliku a pouzivana neni. GNU/Linux udelal obrovsky skok za tech asi 16 let, co jej pouzivam, ale problemy s hardware jsou zde stale, coz je otravujici a trapne. Vzdycky, kdyz si na to uvedomim, mam chut GNU/Linux odinstalovat ze vsech svych pocitacu, ale vzdycky to z nejake pofiderni nostalgie neudelam.
    20.12.2015 14:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    A máš nějaké řešení?
    20.12.2015 14:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Zatim ne. Windows mi nesmi do domu a apple moc nemusim, tedy az na jejich tablety.
    20.12.2015 19:53 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    A navic tam je situace na desktopu dost obdobna. Windows teda o dost horsi. Apple v necem lepsi, v necem horsi.
    Petr Tomášek avatar 22.12.2015 14:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    To je zajímavý. Ty jako příznivce dikového kapitalismu bys přeci měl jít příkladem a používat jenom Windows. Linux je přece sračka, která nemá právo na existenci, protože ubírá kapitalistům prác^D^D^D^D^D možnost lidi oškubat...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    24.12.2015 09:49 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Koukam na klasicky priklad vasi ubohe demagogie a je mi z toho smutno. Kapitalismus a volny trh jsou zalozeny na svobode. Linux u mne vyhral tim, ze je jednoduse lepsi pro me pozadavky, a tak jej pouzivam.

    Vse, co pouzivam, nemusi byt produktem nejake firmy. Pouzivam GNU/Linux a konkretne Debian, coz je komunitni distribuce. Take nemam problem se svobodnou kulturou a dokonce nekolik autoru svobodne hudby patri mezi me oblibene. Chci ale, aby byly dodrzovany licence a to jak k uzavrenemu software, tak i ke svobodnemu. Licence k audiovizualnim dilum take musi byt dodrzovany a je lhostejno, zda se jedna o svobodne dilo, ci ne. Svobodna kultura je super, ale nelze ji zavadet nasilim, coz chteji delat nekteri pirati a podobni pomatenci. Vse musi byt dobrovolne a svobodne. Pirati se dokonce snazi obcas diktovat nekterym vydavatelskym firmam obchodni model, ktery by mel byt pouzit misto stavajiciho, ktery je dle piratskeho nazoru obsolentni. Je mozne, ze v necem maji pravdu, ale pravo nekomu neco diktovat nemaji. To mohou jen zakaznici tim, ze urcitou nabidku zacnou ignorovat.

    Kde musi panovat tvrda a nekompromisni ruka, je oblast lidskych zdroju. Zamestnanec dobrovolne pracuje v dane firme, takze musi respektovat vsechna narizeni. Bohuzel zde jsme svazani zastaralym, reliktnim a socialistickym zakonikem prace, ktery skodi trhu i lidem. A ano, lidske zdroje nechapu jako lidi, ale jako jeden ze vstupu, ktere spolecnost pretvari v zisk. Nejake city a lidske ohledy do teto oblasti tahat je silne kontraproduktivni, ale bohuzel to spousta nadrizenych pracovniku dela, cimz silne skodi vlastnikum. Vztah k zamestnancum je treba odosobnit, pro mne jsou to opravdu jen zdroje a jejich problemy mne zajimaji pouze, jak s oblibou rikam, pokud maji dopad na plneni povinnosti ci jsou duvodem k vypovedi.
    Václav 24.12.2015 10:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    >Svobodna kultura je super, ale nelze ji zavadet nasilim

    Souhlasím, ale stejně tak je dnes násilím tlačen copyright a správa autorských práv.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    24.12.2015 11:05 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Vnucena sprava prav je svinstvo. Copyright je v poradku. Ucta k majetku musi byt. Smlouvy se musi dodrzovat.
    xxxs avatar 24.12.2015 11:49 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    nemusi sa nic.
    Jendа avatar 20.12.2015 18:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Predstavoval bych si to tak, aby napriklad nebyly zadne problemy s ovladaci trackpointu.
    Autor zápisku nemá problém s ovladači trackpointu. Autor zápisku má hardwarový problém s trackpointem.
    Václav 20.12.2015 21:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Je otázka jestli je to ovladačema. To táhnutí k jedné straně je celkem obvyklá věc, trackpoint se kalibruje. Pokud se na něj během té doby nesáhne (klasický neduh je snažit se to v tu chvíli přetlačit), mělo by to trvat pár vteřin. Pokud to trvá minutu, je to dost možná HW chyba.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 19.12.2015 22:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Zajímavé. Čím to podle tebe je? Dokázal bych si vysvětlit, že nefunguje vůbec, ale to ujíždění je docela podivné.
    Fluttershy, yay! avatar 19.12.2015 22:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Úplně klidně to může být naprasený firmware (načež se to řeší ad-hoc v ovladačích pro Windows). Totéž jsem potkal na pár revizích jistých thinkpadích klávesnic.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.12.2015 00:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Že by to zlobilo 3--15 minut? Leda při hardwarovýmu problému.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bedňa avatar 20.12.2015 01:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Tak ono bez dmesg toho moc nezistíš, keď to na niečom fajluje.

    Njalepšie si stiahnuť najnovšiu Vanilku a pozrieť si čo je o tom v .config. Potom si pozrieť distribučný konfigurák a porovnať to.

    Na základate toho sa dá rozhodnotnúť či ísť do Vanilky, ale to zvládne aj distribučné jádro s určitými nastaveniami.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 20.12.2015 01:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    ale to zvládne
    malo byť: alebo to zvládne
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.12.2015 23:30 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Mě to občas dělá i trackpoint na Thinkpadu. Myslím si, že pravidelně to tam cca každých 5 sekund resetuje "nulovou" pozici a když se zamyslím a nechám volně položený prst na trackpointu, tak se jeho poloha přeci jen trochu změní a jen co dám prst pryč, tak kurzor pomaličku ujíždí do strany a po cca těch pěti sekundách to přestane.

    Toto chování jde i opakovaně reprodukovat, stačí lehce tlačit do trackpointu jedním směrem, po chvíli se kurzor zastaví a jen co se dá prst pryč, tak kurzor chvíli jede opačným směrem.
    Fluttershy, yay! avatar 20.12.2015 00:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Není tohle akorát důsledek aplikace nevímkolikátého Newtonova zákona – s ohledem na to, že trackpoint snímá právě sílu, přičemž změnu nesnímá dost často?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Bystroushaak avatar 20.12.2015 00:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Jo, na thinkpadu se mi to stává taky, ale myslel jsem, že je to prostě vyběhaný senzor, co se zasekává v jedné pozici.
    mirec avatar 20.12.2015 07:02 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"

    Je to automatická rekalibrácia. Stáva sa to len pri dlhšom tlaku jedným smerom ak nie je stlačené žiadne tlačidlo.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.12.2015 09:36 MartinT | skóre: 12 | blog: MT blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Automatická rekalibrace ... asi není můj případ. Accu-pointu jsem se dotýkal jen když to zlobilo a nutně jsem potřeboval na něco kliknout. A opravdu 3-15 minut. Je to docela frustrující se s tím prát, většinou jsem jej nechal být a dělal jinak.

    Zprasený firmware to asi taky nebude, cca 11 měsíců s tím nebyly vůbec problémy. Upgrade BIOSu či firmware jsem na něm nedělal.

    Se stejným probléme se mi zmínili dva další lidi. Jenže ti mají Widle a vypli si problémový "stick" v nastavení (to mě přimělo pátrat i tímto směrem). Jeden má Thinkpad, ten druhý buď Dell či Sony. Z toho usuzuji, že to není problém jedné značky a každý z výrobců to může řešit jinak (viz zmíněná rekalibrace co 5s).

    Nejdříve jsem to považoval za unavený/vychozený hardware senzoru. Pak jsem si ale všiml, že to dělá jen po zapnutí či probuzení. Jedno jestli je samostatně (typicky připojení přes WiFi) či v port-replikátoru (připojeno kabelem) a napadlo mne, že je to možná interference/rušení do senzoru vzhledem k tomu zapnutí (WiFi či dobíjení v replikátoru). Chvíli jsem i zvažoval, že to otevřu a senzor prostě odpájím. Jsem rád, že jsem našel jiné řešení.

    20.12.2015 10:23 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Mě tahle funkce přivádí k nepříčetnosti na W541. Stává se to nehledě na tlačítkách. Tak 9 pokusů z 10 se mi to stane, když pomalu scrolluju třeba nějakou diskuzí (držím prostřední tlačítko a jedu dolů).

    Zajímavý je, že interval není nutně 5s. Občas tomu trvá třeba půl minuty, než se vzpamatuje. Na předchozích modelech se mi tohle nestávalo.

    Tuhle featuru musel opravdu vymyslet idiot.
    mirec avatar 20.12.2015 17:25 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"

    Robia to aj staré modely lenže tie skutočne rozpoznávajú či sú tlačidlá stlačené. Tiež to automaticky nereaguje na to keď mením smer. Jednoducho funkcia tam stále je, ale človek na ňu bežne nenarazí. Zaujímavé, že v nových modeloch každú dobrú vec z minulosti zmrvili. Škoda.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.12.2015 18:22 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Nj, proto jsem na to v minulosti nenarazil. U té W541 to rozhodně kraví i při stisknutém tlačítku, což je fakt idiocie.

    Díky tomuhle a dalším věcěm jsme přemýšleli, že bychom přešli od Lenova někam jinam - je to jenom něco přes sto počítačů, ale i tak... Lenovo ty původní skvělý T420/T520 uplně dokurvilo. Clickpad se sw tlačítkama (tomu, kdo to vymyslel přeju minimálně akutní a neléčitelný zánět řitního věnce) počínaje, přes zkurvený trackpoint a domrvené reproduktory a další asi tisícovkou věcí konče. Ještě by mohli odstranit FnLck a dovedli by to k uplné řiti.

    Bohužel jsem tak nějak zběžně hledal a nenašel jsem nic, co by splňovalo to, co po tom chci: trackpoint, 3G/4G built in modem, 2 HDD (klidně místo CD) a podpora min 16GB RAM (hodně virtualizuju) a dokovací konektor. Bonusové body jsou za full HD displej s rozumnou grafikou co to utáhne a za možnost vrazit tam větší baterku.
    mirec avatar 20.12.2015 20:17 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"

    Krásne marketingové kecy o tom ako IBM vypilalo trackpoint sú tu. Ako vidím Lenovo celú ich snahu zahodilo.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.12.2015 02:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    (jinak taky trackpoint, trackstick ... takový "kolík" uprostřed klávesnice)
    klitoris? :-D
    Josef Kufner avatar 20.12.2015 15:24 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Na Thinkpadech když se tohle stane, tak s ním stačí zakvrdlat, aby se srovnaly tlaky a chytlo si to střed.

    Jinak xinput bere i název zařízení, takže nemusíš pomocí --list řešit, které číslo zrovna náhražka trackpointu dostala. Další možnost je pomocí xinput trackpoint odpojit od prvního kurzoru a vyrobit mu nový. Takže pak budeš mít dva kurzory a ujíždění druhého nebude ovlivňovat první ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    mirec avatar 20.12.2015 17:30 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"

    Na thinkpadoch je tracpoint piezoelektrický. Centrovať také zariadenie musí byť celkom sranda pre firmvér ;-)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.12.2015 18:24 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Nevím, jak u tebe, ale na mé W541 tohle rozhodně nefunguje. Naopak když s tím šmejdem kvrdláš, tak se nikdy nezklidní.
    Václav 20.12.2015 21:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Jojo, je potřeba naopak přestat kvrdlat a okamžik počkat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Josef Kufner avatar 20.12.2015 22:55 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Ne ne, zakvrdlat a pak počkat.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    21.12.2015 01:58 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Jj a okamžik je cokoli mezi 5 až cca 30 sekundama.
    Václav 21.12.2015 08:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    cca 2, ale ono bude asi záležet na konkrétním notebooku / trackpointu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.12.2015 09:52 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Robia to vsetky trackpointy uz od prvych ThinkPadov v 90. rokoch.
    22.12.2015 15:55 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Robia to trackpointy aj na delloch a toshibach. Je to proste nedokonalost toho systemu a riesene sw ofajcom. Ale malo byt to trvat 5 sekund a nie 5 minut.
    22.12.2015 15:24 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Jak jsi s notebookem jinak spokojen? Koukam po nem. Trackpoint je pro me velke plus, touchpady moc nemusim.
    I am Jack's wasted life.
    27.12.2015 19:37 SŮSÁK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Po rozebrání notebooku nešlo jen jednoduše odpojit accu-point? :D
    Josef Kufner avatar 28.12.2015 17:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toshiba Z30-A-17E: vypnutí "accu-point"
    Bývá to připojené stejným kabelem, jako je připojena klávesnice. Takové odpojení pak má neblahé vedlejší účinky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.