abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    22.5. 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 518 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    21.4.2008 18:35 | Other | poslední úprava: 30.11.2016 14:23

    -        

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Anketa

    které lodě jste poznali?
     (48 %)
     (61 %)
     (16 %)
     (4 %)
     (19 %)
     (48 %)
     (27 %)
     (18 %)
     (28 %)
     (12 %)
    Celkem 114 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.4.2008 18:51 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    6. USS Sulaco (Aliens)

    5. Vypadá to jako USCSS Nostromo (Alien), ale fakt nevím. Tahali za sebou náklad...

    PS.: Davide davide..... kdy už změníš téma :-)
    21.4.2008 18:53 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    aaaa.... Tak podle wikipedie skutečně mám pravdu
    21.4.2008 18:54 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Neco ze Stargate by neskodilo :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    David Watzke avatar 21.4.2008 19:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Indeed. A Red Dwarf.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xvasek avatar 21.4.2008 19:52 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Přesně - dělat takovou anketu bez Kosmika si koleduje o kliknutí na "špatné" hodnocení - nejvyšší to trest. Jinak jsem poznal jednu loď, tu z Vetřelce, ale jméno nevím, takže nula.
    David Ježek avatar 21.4.2008 19:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    nikomu přece nic nebrání v tom, udělat další avatarovou přehlídku s jeho oblíbenými plavidly.
    Jan Drábek avatar 21.4.2008 19:24 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Vůbec by neškodilo...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    21.4.2008 21:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    A co bys tam dal ze Stargate, když tam jsou tak dvě, o kterých stojí za to mluvit?
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 21.4.2008 21:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jumper nebo hive... :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.4.2008 22:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Třeba taková replicator ship, nebo loď neznámé rasy uvíznutá v mlhovině... :-D
    21.4.2008 23:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jen dvě lodě? Pche, je vidět že Stargate moc neznáte :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.4.2008 01:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Říkám dvě, o kterých stojí za to mluvit. Ty ostatní jsou většinou jenom krátkodobě vystupující kulisy, jejichž osud zpečetí speciální efekty.

    A říct o mě, že neznám Stargate? LOL
    Quando omni flunkus moritati
    Václav 22.4.2008 08:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Lodí které mají jména a nemihnou se je mnohem víc, ještě když započítáme menší plavidla jako Alkesh...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.4.2008 10:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak možná tři.
    Quando omni flunkus moritati
    22.4.2008 12:03 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    To si děláte (hodně blbou) srandu nebo jen chcete provokovat fanoušky SG?

    Jen z těch nejznámějších Goa'uldských mě napadají lodě třídy Ha'tak (pyramidové lodě), Al'kesh, Tel'tak, Death Glidery.

    Z lidských pak F-302 (vesmírné stíhačky), BC-303 (Prometheus) a lodě třídy Daedalus (DSC-304).

    Z asgardských lodí pak lodě třídy Biliskner a novější třídy O'Neill.

    Z antických lodí pak třída Aurora a klasické Puddle Jumpery (a také městské lodě, což je i samotná Atlantis ;-)).

    Z wraithských pak hive-ship, cruisery a darty.

    No a nesmíme zapomenout taky na Orijské mateřské lodě.

    A to co jsem vyjmenoval jsou všechno jen ty úplně nejznámější lodě co se v seriálu objevily mnohokrát opakovaně. Pak jsou tu ještě desítky méně často se objevujících lodí.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 22.4.2008 12:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Nevím nevím jestli počítat i stíhače.. Každopádně i bez nich toho není málo. (zapoměl jsi na replikátorské lodě)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.4.2008 12:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak třeba taková F-302 má vlastní hyperprostorový pohon (i když určený jen pro krátké taktické skoky), nejmenší svého druhu (palivem je nestabilní naquadria), tedy by se dala počítat za plnohodnotnou loď :-)

    A ono obecně těch stíhaček je tam jen pár (F-302, Death Glider, Wraith Dart, případně i Puddle Jumper), velké lodě dominují.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 22.4.2008 13:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Nejsem si jistý, ale Darty také tuším cestují hyperprostorem po boku hivů samostatně. Nebo se mýlím? :-/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.4.2008 13:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Mýlíte se. Maximálně se můžou svézt spolu s mateřskou hive lodí pokud jsou velmi blízko ní a proklouznou spolu s ní do jejího hyperprostorového okna (tak to může udělat každá malá loď... i když si teď zrovna nevybavuju, jestli to Darty opravdu někdy dělaly), ale vlastní hyperprostorový pohon narozdíl od F-302 nemají.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 22.4.2008 14:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Dobré to vědět :) Atlantis tolik nastudovaný nemám...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.4.2008 15:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jen z těch nejznámějších Goa'uldských mě napadají lodě třídy Ha'tak (pyramidové lodě), Al'kesh, Tel'tak, Death Glidery.
    Nestojí za to o nich mluvit, ani jedna z nich autorům SG nestála za pojmenování.
    Z lidských pak F-302 (vesmírné stíhačky), BC-303 (Prometheus) a lodě třídy Daedalus (DSC-304).
    To by byly tak dvě - Prometheus a Daedalos.
    Z asgardských lodí pak lodě třídy Biliskner a novější třídy O'Neill.
    Biliskner nebyla třída lodi, ale její jméno. Pro O'Neil platí to samý. Biliskner se objevil cca dvakrát, O'Neil vyletěl do vzduchu při prvním letu.
    Z antických lodí pak třída Aurora a klasické Puddle Jumpery
    Opět bezejmenné záležitosti až na pár výjimek, které se objevily ve dvou dílech a v tom druhém vybuchly.
    Z wraithských pak hive-ship, cruisery a darty.
    Bezejmenné - bezvýznamné.
    No a nesmíme zapomenout taky na Orijské mateřské lodě.
    Totéž.

    Suma sumárum - narozdíl od toho, co vybral David, v SG opravdu nenajdeš moc lodí, které bys mohl pojmenovat. U většiny z toho, co jsi tady vypsal, se dá říct to je tamta loď, která patří tamtěm... fakt složitost.
    Quando omni flunkus moritati
    22.4.2008 18:03 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Aha, takže podle vás když v nějakém seriálu je mnoho vesmírných lodí nějakého konkrétního typu, ale nejsou samostatně každá zvlášť pojmenovány, tak nestojí za řeč? Teda vy máte ale podivné názory :-P
    To by byly tak dvě - Prometheus a Daedalos.
    Je vidět, že zas tak moc SG neznáte :-) Z třídy Daedalus v SG jsou/byly minimálně ještě další 3 lodě, než jen samotný Daedalus: Apollo, Korolev a Odyssey.
    Biliskner nebyla třída lodi, ale její jméno. Pro O'Neil platí to samý. Biliskner se objevil cca dvakrát, O'Neil vyletěl do vzduchu při prvním letu.
    Biliskner byla třída lodí (i když tak možná oficiálně nebyla v seriálu pojmenována, obecně se o ní tak hovoří). V seriálu bylo lodí třídy Biliskner k vidění dost. Stejně tak O'Neill je třída lodí (nejen jedna původní loď O'Neill), taktéž jich v seriálu bylo vidět dost (a když tak lpíte na těch jménech, zaznělo v seriálu minimálně jméno jedné další lodi z této třídy - Valhalla).
    Opět bezejmenné záležitosti až na pár výjimek, které se objevily ve dvou dílech a v tom druhém vybuchly.
    Už mě s těma vašema "bezejmennýma záležitostma" začínáte pěkně s*át, váš přístup je naprosto idiotský, sorry. Stejně tak je nesmyslné vylučovat lodě, které byly v průběhu seriálu zničeny. Nicméně přesto vám uvedu jména: Aurora, Hippoforalcus (přejmenovaný na Orion) a Tria.
    Bezejmenné - bezvýznamné.
    Jak už jste asi pochopil výše, tento váš názor nesdílím :-)

    Ale jak vidíte i těch čistě unikátních (a rozlišitelných) lodí se v SG najde dost. Třeba Apophisova mateřská loď, Anubisova mateřská loď, všechny lidské lodě a vlastně téměř všechny lodě co jsem jmenoval jmény.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.4.2008 20:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Je vidět, že zas tak moc SG neznáte. Z třídy Daedalus v SG jsou/byly minimálně ještě další 3 lodě, než jen samotný Daedalus: Apollo, Korolev a Odyssey.
    O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit. O kterých stojí za to mluvit.

    Takový Korolev se třeba jednou objevil a hned bouchl. Nezájem. Leda že by David dal do avatarů explozi...
    Biliskner byla třída lodí (i když tak možná oficiálně nebyla v seriálu pojmenována, obecně se o ní tak hovoří)
    To, že se o něčem nějak hovoří, ještě neznamená, že se to tak jmenuje. Vycházím pouze ze seriálu, co si fanoušci domýšlí, je mi ukradené.
    ...váš přístup je naprosto idiotský, sorry.
    Hm. Ty jsi ale magor, sorry.
    Stejně tak je nesmyslné vylučovat lodě, které byly v průběhu seriálu zničeny.
    Pokud sis nevšiml, Prométhea jsem nevyloučil. Takže v tom možná bude trošinku jiný klíč, než který si myslíš ty.
    Quando omni flunkus moritati
    21.4.2008 19:02 honzulak1 | skóre: 9 | blog: honzulakuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Chybí možnost "žádnou"
    JiK avatar 21.4.2008 19:09 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    chybi mi tam ten talir co z nej lezli rezavi roboti v: Cetnik a mimozemstane.
    22.4.2008 08:34 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    21.4.2008 19:23 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Poznal jsem jedno (vůbec poprvé, co jsem něco z avatarů poznal)...

    Jinak mi tam chybí tohle.
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    bazil avatar 21.4.2008 19:34 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    hmmm LEXX to zná i někdo jinej, než já a kámoš?? :-)
    21.4.2008 21:47 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    ja, i kdyz nazvem lodi jsem si presne jistej nebyl, serial jsem sledoval. vsechny ostatni lode jsou plechovy, jen tahle je ziva.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    kotyz avatar 22.4.2008 09:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    taky sem videl par dilu. jak se ten serial menoval, ze bych si ho stahnul ... ?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 22.4.2008 09:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    tak nic, uz sem si nasel ze se menuje uplne stejne jako ta lod, lexx. nedavali to tak 4 roky zpatky na prime? nekdy pozdejs k veceru? kazdopadne to byla hustarna ktery nebylo rovno ... :-D

    a nevite jak se menoval ten serial kde naky lidi zacali kolonizovat nakou planetu (snad nekde u alphy centauri) na ktery bylo plno divnejch sedivejch 'lidi' co se vsakovali do zeme a timhle zpusobem cestovali? to teda nebylo nic tak svetobornyho, ale taky by me aspon zajimal nazev ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.4.2008 09:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    a nevite jak se menoval ten serial kde naky lidi zacali kolonizovat nakou planetu (snad nekde u alphy centauri) na ktery bylo plno divnejch sedivejch 'lidi'
    Earth 2
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    kotyz avatar 22.4.2008 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    +1

    to je presne ono!

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    bazil avatar 22.4.2008 15:52 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    no jen tak BTW loď se menuje LEXX, seriál se menuje LEXX a mám všechny díly ... v eng :-)
    David Ježek avatar 22.4.2008 15:57 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    tak schválně, kolikrát si viděl "Brigadoom"? :-D
    bazil avatar 22.4.2008 16:22 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    tyyyjo, tak přesně podle dílů si to nepamatuju (jednak z toho důvodu, že naposled jsem seriál zkoukl před rokem a jednak protože si je prostě nepamatuju :-) ) ale celý sem to viděl asi 3x + některé díly víckrát, zrovna plánuju další zkouknutí a úplně žeru píseň Brunnen'G, tu jak je v prvním díle
    22.4.2008 19:38 Bb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jasny, videl jsem dost dilu :))

    Kai, the last of Brunengee :))
    5.6.2008 13:08 Marry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Samozřejmě :D
    hikikomori82 avatar 21.4.2008 19:40 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    1. gendží

    6. agamemnon (alebo nieco podobne)

    10. najprv som myslel ze nieco z Forbidden Planet lenze potom so zistil ze to je ciernobiele, tak neviem
    21.4.2008 22:29 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Forbidden Planet není černobílá a ten talíř je skutečně z ní :-)
    21.4.2008 23:11 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Nebyl z tohoto filmu náhodou dialog: "Mohl bys mi syntetizovat tuhle flašku kořalky?". "Kolik si budete přát galonů?" :-D
    22.4.2008 09:47 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jo, je. A hlavní roli odvážného kapitána hrál Leslie Nielsen.
    Radek avatar 21.4.2008 20:01 Radek | skóre: 15 | blog: rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    A ted neco pro 'fajnsmekry'. Tak schvalne...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.4.2008 20:42 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Neco z Kapitana Protona? :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Radek avatar 21.4.2008 20:54 Radek | skóre: 15 | blog: rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Zkusime prvni napovedu:

    Jedna se o zcela zasadni snimek svetove kinematografie a pouzite filmove triky jsou dnes jiz legendarni :-)
    Xeelee avatar 21.4.2008 20:58 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Pozdě :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    22.4.2008 16:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Plan 9?
    Xeelee avatar 21.4.2008 20:46 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Plan 9 from Outer Space ;-)

    Festival otrlého diváka IV.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Radek avatar 21.4.2008 20:57 Radek | skóre: 15 | blog: rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Excelentní! Gartuluji, ackoli nevim jestli ke znalostem nebo vkusu :-).

    Kazdopadne pro ostatni vrele doporucuji ke studiu, pokud mozno ve spojeni s "Bride of Monster" :-)
    Xeelee avatar 21.4.2008 21:06 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Mě se Plán 9 z vnějšího vesmíru líbil :-) Hlavně originální a odvážná kompozice den/noc, střídání pozadí během rozhovorů, náznak prvních zombiáren.. Prostě klasika a hlavně to mělo tu správnou atmosféru ;-)

    Mě se víc líbil film Glen nebo Glenda než Atomová nevěsta, i když záběry z přírodovědného dokumentu o chobotnicích taky ušly.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    22.4.2008 05:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    +1, na to člověk do smrti nezapomene. :-) Zvlášť když to má v DVD kvalitě. :-D
    andree avatar 21.4.2008 22:22 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    plan 9 ;-)
    21.4.2008 20:18 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    1) Defiant, případně i sesterská Valiant (zničená) Startrek DS9, případně i ve filmech 2) Tuším, že nová Enterprise 3) Nevím 4) Těžko říct, mizernej obrázek 5) Vypadá jako Nostromo z Vetřelce 1 6) Na 99% loď mariňáků z Vetřelce 2, ale jméno si nevybavím 7) Třída Galor? Stártrek DS9, TNG, VOY 8) Vím, že jsem to viděl, ale nevím kde :) Asi stártrek, tipnul bych si, že ten film, kde byl Picardův syn, loď Scimitar. 9) Tak tohle je fakt úlet. Taková šílenost by mohla být snad jen v Andromédě, ale jmeno tý loďe nevím. 10) nevím
    21.4.2008 20:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    9. je Lexx! Žádná stupidní Andromeda! Tss, taková urážka, srovnávat Lexx s Andromedou. Lexx je jeden z nejlepších (a nejujetějších) sci-fi seriálů ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    21.4.2008 20:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Btw. Lexx by byl schopnej zničit celou Hvězdnou Flotilu na jednu ránu :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    21.4.2008 20:31 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Sorry :) Tam lítaly taky podobný šílenosti :)
    21.4.2008 22:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    :-D (že bych se na to podíval?)
    21.4.2008 20:32 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    USS Sulaco
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.4.2008 20:50 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    8) Vím, že jsem to viděl, ale nevím kde :) Asi stártrek, tipnul bych si, že ten film, kde byl Picardův syn, loď Scimitar.
    Taky jsem si to myslel, ale podle Memory Alpha vypada Scimitar o dost jinak. Star Trek z toho ale citim, neco takovyho to bude, neco z VOY...?

    Jinak 2) neni Enterprise :-) Ale taky jsem se u ni seknul a myslel si, ze je to USS Prometheus. Hamba mi :-(
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.4.2008 21:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    2 není Enterprise, ale ani Prometheus. 2 je USS Equinox. 7 je nějakej Cardassijskej křižník, to se ještě podívám...
    Quando omni flunkus moritati
    21.4.2008 21:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak podle Memory Alpha je to torpédoborec a vzhledem k tomu, že se objevil jenom v Sacriface of Angels a tam dostala pěknou nakládačku, tak tipuju, že jméno nebude nikde zmíněno.
    Quando omni flunkus moritati
    kotyz avatar 22.4.2008 13:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    scimitar vypada takhle
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dent avatar 21.4.2008 20:49 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    1 - Defiant class ze star treku, 2 - ten samý seriál, jméno lodi nevím, ale není to ta loď, která v taktických cvičeních bojovala proti Enterprise a měli o ni zájem Ferengové? 3 - hádal bych nějakou toptéru z Duny, 4 - Star Trek Voyager, loď Kapitána Protona z epizody Bride of Chaotica ( nebo se mýlím? ), případně něco ve stylu Flash Gordon :)) 5, 6 - Nostromo a Sulaco z Vetřelců, 7 - Nejsem si jistý, ale Star Trek určitě... scéna při úroku na nějaký meziplanetární konvoj, či tak něco... 8 - Loď manipulátorů času z dvojepizody The Year of Hell (ST:VOY) 9 - Tak to opravdu netuším... 10 - Pohybovadlo Aštara Šerana? :))

    Ale - chybí Battlestar Galactica, případně Pegasus... :))
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.4.2008 20:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    8 - Loď manipulátorů času z dvojepizody The Year of Hell (ST:VOY)
    Ha, tak to je ono, chronotony :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.4.2008 22:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Ale - chybí Battlestar Galactica, případně Pegasus... :))
    100% +1 :-) Z tohoto důvodu jsem nepoznal vůbec nic, i když kdoví, jestli by to za jiných okolností dopadlo líp :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Bluebear avatar 21.4.2008 22:19 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Přiznám bez mučení, že č. 2 jsem tipoval také na některou verzi Enterprise, protože má stejné tvarové řešení, ale je ošklivější, protože nemá žádné obliny. Jestli to není Enterprise, tak co nějaký Klingon - ti se vyžívali v ostrých a špičatých věcech :-)

    Nostromo jsem nepoznal vůbec, ačkoli Vetřelce znám skoro nazpaměť; byl jsem si skoro jist, že je to vtípek a nafocený papírový model kosmické lodi Galaxia z Ábíčka blahé paměti :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    David Ježek avatar 21.4.2008 22:29 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    myslím, že i tím bych mohl sloužit. galaxii jsem slepil před ... tykravo ... 22 lety. taky pak prometheus, F117, Buran, ..., ... desitky dalších.
    21.4.2008 23:11 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jestli to není Enterprise, tak co nějaký Klingon - ti se vyžívali v ostrých a špičatých věcech
    Tak to ani omylem ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Xeelee avatar 21.4.2008 22:56 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Star Trek vůbec nesleduji, takže jsem moc lodí nepoznal :-(
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    21.4.2008 22:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    21.4.2008 22:58 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Ä vůbec, kde je krychle? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Ježek avatar 21.4.2008 23:07 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    to by bylo moc jednoduchý :-)
    21.4.2008 23:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak aspoň koule :-D
    Xeelee avatar 21.4.2008 23:14 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Hvězda Smrti?
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    David Ježek avatar 21.4.2008 23:25 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Borgové měli i koule ;-)
    Xeelee avatar 21.4.2008 23:32 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Aha, to bude asi Star Trek co? Znám jednu výbornou povídku a tím moje znalosti končí.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    22.4.2008 05:52 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jistěže měli, bez nich by se Picardovi nikdy nemohli postavit. :-)
    22.4.2008 16:34 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jo, krychle! Ty mě vždycky tak trochu vzrušovaly :-D Jediný plavidlo, který bych bezpečně poznal.
    THIS IS SPARTA!
    22.4.2008 20:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Podle tý barvy, že jo? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    pools avatar 21.4.2008 23:42 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Chybí ti tam Battlestary: -15 ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    Nicky726 avatar 22.4.2008 00:11 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    A z Hvězdných Válek nic... :-(
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    22.4.2008 00:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak zase, kdyby to mělo obsáhnout všechny sci-fi, tak by těch hádaných obrázků muselo být tak sto :-D.
    pushkin avatar 22.4.2008 07:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Teda upřímně, čekal jsem nějakej Vostok, Voschod, Gemini nebo možná Buran, ale tohle mě překvapilo :-)

    Vynikající mix!
    22.4.2008 08:51 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě

    Mix je to sice vynikající, ale bez Discovery mi přijde takový ... neúplný. Tudy tedy ne, přátelé! :-)

    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.4.2008 08:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Pozde ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    22.4.2008 09:46 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě

    Bléééééé :-D

    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.4.2008 08:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Teda az ted mi doslo, ze jedna klasika tam citelne chybi: USS Discovery One ...ale to by bylo asi moc lehky :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    22.4.2008 09:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Jak jsi mohl vynechat tak zásadní kosmickou loď? Podívej se do přílohy a zastyď se!
    David Ježek avatar 22.4.2008 09:47 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    copak někdo řekl, že tohle byl poslední díl kosmických avatarů? ;-)
    22.4.2008 10:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    A co teprve Střelec! Dobrobrodruzi z vesmíru forever! :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    kotyz avatar 22.4.2008 13:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    jo na to sem koukal kdyz mi bylo nakejch 6 ...

    a prej je to japonsky (o duvod vic si to sehnat!)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.4.2008 13:44 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jojo, je to Japonský seriál, ale pokud vím u nás se vysílala verze s francouzskou znělkou a titulky.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 22.4.2008 12:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jooo! Nafukovací lodě rulujou! :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    xsubway avatar 22.4.2008 11:04 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    poznal jsem pouze 6. plavidlo a to pouze jen castecne, nemohl jsem si vzpomenout na jmeno lodi, ale ze je z vetrelce jsem vedel v oka-mziku ;-) ... ostatni "plechovky" mne byly sice povedome ale ... zas nic :-D
    stativ avatar 22.4.2008 11:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Schází mi tu C.P.P. Asskicker (nebo chcete-li C.P.P. Startkopancem) :-D Snad někdy přístě ;-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    22.4.2008 12:05 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jednoznacne chybi raketa nejmensiho kosmonauta na svete. A navic to je nasinec.

    http://knihy.abz.cz/imgs/products/img_214424_main.jpg
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    David Ježek avatar 22.4.2008 12:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    nojo, však on Neználek byl taky na měsíci ;-)
    Václav 22.4.2008 12:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Sakryš, zrovna jsem to hledal jako reakci na Smolíka...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.4.2008 13:15 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Tss, čekal jsem, že tu bude ta nejlepší vesmírná "loď" a nic. :-)
    You've all been very naughty. Ho Ho Ho.
    vencour avatar 22.4.2008 14:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě

    Konečně Futurama :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Václav 22.4.2008 14:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    A schválně, kdo pozná tuhle? :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    bazil avatar 22.4.2008 16:00 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    a kdo zná tuhle???
    22.4.2008 16:08 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Horizont událostí.
    bazil avatar 22.4.2008 16:19 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    jeee to bylo rychlý :-/
    Xeelee avatar 22.4.2008 16:56 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Horizont události
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    22.4.2008 16:28 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Tak já si taky střihnu. :-)
    David Ježek avatar 22.4.2008 16:37 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Leonov z filmu 2010 :-)
    22.4.2008 16:43 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    A to jsem si myslel, že to bude trvat déle.
    David Ježek avatar 22.4.2008 16:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    no trvalo to asi 3 vteřiny ... první se načítal obrázek, druhou jsem psal odpověď a třetí vteřinu se to odesílalo na server ;-)
    22.4.2008 17:18 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    No já věděl ještě dřív, než jsi to sem dal (asi tak včera), že ho sem někdo určitě dá. ;-)
    22.4.2008 18:51 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    To se ale nepočítá. :-)
    Xeelee avatar 22.4.2008 17:20 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    A co tohle ;-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    pushkin avatar 22.4.2008 17:25 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Nekterá ze Star Wars? Osobně SW moc nemusím, takže tohle je nepřesnější co zvládnu :-)
    22.4.2008 17:32 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Těsně vedle, Battlestar Galactica, cylonská stíhačka. ;-)
    22.4.2008 17:36 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    To není Millenium Falcon. :-)

    Nebo je? :-O
    22.4.2008 17:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Tak to vypadá, když něco rozepíšete, děláte něco jiného a pak odešlete. :-/
    22.4.2008 18:13 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Tss, Star Trek, Lexx...máčky! Teď neco pro opravdové fajnšmekry! ;-) (bohužel to v lepší kvalitě nemám...)
    bazil avatar 22.4.2008 22:03 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    no tak zase prr Lexx zase tak známý není
    22.4.2008 22:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jak se to vezme... z těch deseti byla jediná, kterou jsem uhodnul… :-)
    bazil avatar 23.4.2008 10:42 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    to je docela dobře možné, ale to vypovídá o tvojí znalosti a né o znalosti celého abclinuxu/národa/světa ;-) ... btw já taky poznal jen lexx ale rozhodně netvrdím, že je extra známej, u nás rozhodně ne. v usa je ale prej docela populární
    23.4.2008 13:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    U mne to byla spíš náhoda nebo náhlé osvícení, jinak si totiž z toho seriálu nepamatuji skoro nic.
    Xeelee avatar 22.4.2008 19:57 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Tohle je hodně těžký. Malá nápověda: není to můj výtvor :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Xeelee avatar 23.4.2008 20:16 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    90's
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    22.4.2008 21:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    :-D
    JiK avatar 22.4.2008 21:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    TARDIS z Doktora Who.
    22.4.2008 22:27 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Ještě je smutné, že se zapomnělo na tuhle loď... tak kdo jí pozná první? :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Xeelee avatar 23.4.2008 20:27 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Neznám a nic jsem nenašel :-( Není náhodou z AvP?
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    23.4.2008 21:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Ne, je to loď na které se odehrává jeden z nejlepších sci-fi seriálů všech dob ;-) Dám malou nápovědu - ta loď je živá (a né, není to Lexx ;-)).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    23.4.2008 21:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Ale pravda s Lexxem má ten seriál společnou ujetost, i když každý je šílený trochu jiných způsobem ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    andree avatar 23.4.2008 23:20 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    farscape... a serial to bol fakt dobry, aj ked obcas mal slabe stranky :o)
    23.4.2008 23:30 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Bingo! :-)

    Mě se neuvěřitelně líbil komplet celý (žádných slabých stránek jsem si nevšiml), jak říkám podle mě je to jeden z nejlepších sci-fi seriálů všech dob. Ale jsou i lidé, kterým nesedl. Asi byl na ně moc šílený ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    andree avatar 24.4.2008 00:16 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    a co potom taka battlestar galactica (tu staru som, zatial, nevidel... :-( ) alebo posledne casti babylon 5.. to bolo maso :-) nuz.. ale star trek je star trek :-P
    24.4.2008 00:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Battlestar Galactica je dobrá, ale Farscape se mi líbil o hodně víc. Z Babylonu 5 jsem viděl jen kousek, nějak jsem si na něj ještě nenašel čas (ten kousek mě moc nechytnul, ale vím že se to má snad od druhé série víc rozjet a určitě je to kvalitní seriál, alespoň podle ohlasů ;-)). No a Star Trek je klasika, ten samozřejmě za jeden z nejlepších sci-fi seriálů také považuji (ještě spolu se Stargate SG-1).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    25.4.2008 23:54 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Příloha:
    Tak a schválně, kdo pozná toto :-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    David Ježek avatar 26.4.2008 00:10 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Magion ;-)
    26.4.2008 13:08 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Jop, konkrétně Magion 1 ty další si jde prohlédnout třeba na jejich domácích stránkách.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Xeelee avatar 26.4.2008 14:26 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Co má česká družice společného s kosmickými loďmi? :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    27.4.2008 00:24 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Co mají obrázky nakreslené v 3d studiu společného s kosmickými loďmi? :-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Xeelee avatar 27.4.2008 01:26 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    To je létající talíř z jednoho hodně známého filmu z devadesátých let ;-) Nepoznáváš? :-D
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    27.4.2008 11:43 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Já měl na mysli všechny obrázky zde ukázané (pro hnidopichy — ano vím, že část z nich je starší než 3d studio).
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Xeelee avatar 27.4.2008 13:59 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři 2x05 - vesmírné lodě
    Aha, tak to je pak těžký. A proto sem hodíš obrázek družice, který má s vesmírnými loďmi společného ještě míň než obrázky z 3D Studia. Jak logické.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.