abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 894 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Konec řeči

    4.4.2010 01:59 | Přečteno: 1607× | poslední úprava: 4.4.2010 02:42

    V komentářích k poslední kapitole jsem cítil lehký požadavek abych byl stručný a konkrétní. Abych říkal věci, které jsou jasné. Považuji tenhle požadavek „neztrácet nit a jít k věci” za celkem oprávněný. Bohužel už jsem i v odpovědi na onen komentář řekl. Píši knihu. Kniha není telegram. Oboje slouží k jinému účelu. Mohu tisíckrát říkat. Chcete-li si udržet sebeúctu a vidíte, že vám partner partnerka dělají naschvál, odejděte. Je to jasné, srozumitelné a dokonce uskutečnitelné. Ale neříkám lidem co mají dělat a jak to mají dělat.

    Vzpomínám si na jednu mladou dámu z konce sedmdesátých let. Měl jsem s ní takový lehký mimomanželský poměr. Ona svobodná. Věděla, že jsem ženatý a nijak ji to dost dlouho nevadilo. Samozřejmě chtěla mít na mě výhradní právo, něco jako „number one” jak říkala o dvacet pět let později jiná, která měla se mnou mimomanžeský poměr. Pouze role byly obrácené. Já svobodný, ona vdaná. Jmenovala se Katka. Na tohle jméno jsem lehce zatížený, podobně jako na jméno Hana. Dámy s tímhle jménem v mých očích vždy lehce zkrásní. Stejně jako jméno Markéta je pro mne jméno značící jistou solidnost.

    A ta Katka byla se mnou, tehdy asi po tříměsíční známosti, „na tanečku.” Jak se říkávalo. Měli jsme tam nějakou rozepři a všiml si toho gentleman od vedlejšího stolu. Přišel požádal o tanec jako bych tam nebyl, ona se zvedla jako bych tam nebyl a vydali se na parket. Evidentně se dobře bavila. On také. Hudba dohrála a směřovali k baru. Seděl jsem, bylo mi všelijak. Zavolal jsem vrchního, zaplatil za oba. Vzal účtenku, konzumačka se tomu říkalo, byla to vstupenka s povinnou konzumací 25 Kčs. To se tak dělalo v některých kavárnách a vinárnách.

    Takže jsem vzal svou zaplacenou konzumačku i jeji, kde bylo ještě těch dvacet pět korun k útratě. Nebyly to tehdy zas tak velké peníze ale mnohé mladé dámě stačily na celý večer. Tehdy. Došel jsem k tomu baru, v ruce držel konzumačku, její kabelku, obé jsem ji podal a řekl. Bav se dobře zlato, útratu jsem zaplatil, odcházím. Gentleman chtěl něco říct, ale podíval se na mě a chuť ho přešla. Katka zůstala jak opařená. Odkráčel jsem středem. Nekřičel jsem, nepral jsem se, i když v té době jsem pro ránu neměl nikdy daleko. Jednoduše jsem odešel. Katku jsem potkal za dvacet let. Poznala mě ona, já ji ne. Jak kdysi zpíval Neckář. ...mají jinou tvář a jiná příjmení... Poznala, oslovila. Šli jsme na kafe. První, co mi řekla bylo. „Nikdy předtím a nikdy až dodnes mi žádný chlap neudělal to, cos mi udělal ty. Žádný chlap si netroufnul mě nechat s jiným a jít pryč, jako bych neměla ani cenu té konzumačky. Připadala jsem si jak hadr.”

    Smál jsem se, ale viděl jsem že i po dvaceti letech jí jdou z toho slzy do očí. Řekl jsem ji. „Víš měl jsem několik možností. Uraženě odejít a nechat ti tam věci, poprat se s tím frajírkem a nebo udělat to co jsem udělal.” A dodal jsem. „Zklamu tě, ale nelituji toho. Ptala se mě, „to děláš každý?” Byla udivena tím, když jsem ji řekl, že tohle jsem udělal vlastně jen jí. Přesto že jsem odešel a ukončil vztah a řeč nějakou ženou několikrát. Několikrát a nikdy stejně. Pokaždé jiným způsobem. Řídím se podle instinktu a pocitu.

    Co z toho plyne? Pro mne jediné. Odejít tímhle způsobem, nebo podobným jako jsem se kdysi otočil na podpatku, jedné dívce, která se mě pokoušela manipulovat a vyprovokovat k žárlivosti, že mi začala ukazovat své možné ctitele, kteří by mohli přijít na mé místo, je můj způsob zachování si sebeúcty. I onu dívku jsem potkal po mnoha letech a také ona mi vyprávěla o svém překvapení z mého chování. Stejně jako Katka i ona vlastně nakonec ocenila toto chování jako hodno úcty. Jenže mám ho doporučovat? A komu?

    Otočit se na podpatku vyžaduje k instinktu také odhodlání a odvahu. Velmi mnoho lidí se bojí něco takového udělat, ze strachu aby nebyli sami. Sám jsem z osamění měl několikrát v životě strach. Mám jim říkat? „Musíte si zachovat svou sebeúctu. Sebeúctu si zachováte jen tehdy, když odejdete středem a za zvuku fanfár.” Tohle když budu závazně tvrdit, zcela určitě se najde někdo, kdo bude v takové emoční nouzi, že se pokusí tento způsob uplatnit. A nebude se v tom cítit dobře a nebude mít ani pocit uspokojení, jaké jsem tehdy při svém odchodu a při udiveném pohledu Katky cítil. Odvahu a odhodlání k něčemu nikomu nedám. To buď má někdo, anebo nemá.

    Zcela určitě jsou jiné způsoby zachován sebeúcty, které fungují. Mám ozkoušeny tyto. Ty dvě ženy je ocenily a vlastně pochopily, že si nic jiného v tu chvíli nezasloužily. Těsně po mém odchodu z místa viděly situaci jinak a prožívaly ji jinak. Až z odstupem času byly schopny nahlédnout, a stejně ani jedné z mého chování nebylo dobře. Samozřejmě nejsem odpovědný za pocity druhých lidí. Jsem jen odpovědný za své chování. Ony se chovaly jak se chovaly a já z jejich chování vyvodil závěr. Jejich pocity z mého chování jsou jen a jen jejich.

    Tehdy jsem udělal něco podobného, jako jsem popsal v prvních kapitolách této knihy. Ukončil jsem hovor, neusiloval jsem o změnu, protože se mi úsilí v tu chvíli zdálo jako marnění energie a ztráta času. Možná za pět let bych za tou Katkou zašel a řekl. Poslouchej Katko, jestli chceš aby to mezi námi pokračovalo, tak se rychle vrať ke stolu. Udělal bych tohle za předpokladu, že bych měl na onom pokračování zájem. Stejně jako jsem to udělal mnohokrát s onou ženou s hrníčkem. 27x ano, po 28 ne.Milá Katka buď by se vrátila a pokud ne zařídil bych se zase jinak. Z toho plyne, že sice lze redukovat psaní knih na telegrafické sdělení, ale z telegramu jsou málokdy srozumitelné souvislosti. V podobných situacích se dá reagovat pokaždé jinak. Na život není forma. Alespoň podle mne.

    Mohu se rozhodnout, že žena, která mě chce trestat způsobem ,jako Katka, je pro mne natolik cenná a její přítomnost mě v očích druhých řadí někam kde chci v jejích očích být, že nikdy neodejdu a budu se kochat tím, že alespoň občas jsem majitelem takového klenotu. Mohu se rozhodnout, že ta Katka nestojí ani z a těch patnáct korun co tehdy stála dvojka bíleho vína, že si klidně zaplatím svoje, nechám její konzumační lístek na stole i s kabelkou a odejdu a nebudu se starat o to co se s tím stane. Protože tehdy ztráta konzumačního lístku byl docela problém. Včetně ztráta kabelky s doklady.

    Rozhodl jsem se jak jsem se rozhodl. Podle svého pocitu a podle ceny, kterou Katka tehdy pro mne měla. Stejně jakou měla žena na začátku této knihy. V obojím případě jsem ukončil řeč a šel si za svými záležitostmi. Obě ty ženy mě opustily z důvodu mého chování k nim. Z důvodů rozporů. Jednu jsem potkal po dvaceti letech a šel s ní na kafe. Druhou jsem potkal po dvou letech a při setkání ji bez pozdravu obešel.

    Které chování je správné a které nesprávné? Z mého hlediska záleží na pocitu, na naladění. Kdo chce může následovat moje způsoby. Ale na vlastní riziko. Tohle chování vyvolává u druhých lidí emoce. Ještě dnes, když tuhle příhodu vyprávím, mnohé ženy se orosí. S oběma jsem v jistý čas ukončil řeč. Ukončil ji přesně tehdy, kdy daly obě najevo, že má hodnota v jejích očích klesla. Nemám potřebu usilovat o větší cenu v očích té, toho, kdo se mě pokouší trestat za názor, způsob pohledu na život.

    Je druh ulice v panelovém sídlišti a je druh ulice na Pražském Starém městě. Oběma chodí lidé, jezdí auta, jsou na nich obchody. Jedna je postavena podle jasného plánu, který zachovává stejné prvky. Jedna budova se téměř neliší od druhé. Ta druhá má základní půdorys, ale každá budova je jiná, jiná architektura jiný styl.

    Nebo americká města. Účelné, praktické a bydlet bych v nich tak moc nechtěl. Jsou příliš naplánované. Stejně tak kdybych měl prostředky a větší možnost si vybrat, místo bytu na sídlišti, bych bral byt na Malé Straně. Mám takové prostředky jaké mám a podle toho žiji. Podobně jako s bydlením, mám možnosti odchodu ze vztahu. Používám prostředky, které mám, které umím a na něž se cítím. Někdy objevím nové. Ale vždy je to na základě zkušenosti, tréninku a pocitu.

    Malá ukázka z jedné připravované knihy o tom jak a z jakých důvodů lidé ukončují své vztahy, svou komunikaci s jinými lidmi. Nic o Linuxu. O Linuxu tu píše v blozích už málokdo. Ale píše. Takže až zas někdy budu psát blog na Abíčko, napíši o Linuxu, Solarisu nebo BSD. Budu-li mít co.Jinak si dám asi přestávku a nebudu vás krmit. Krmit svými úvahami. Jinak co se týče všech blogů zde uveřejněných v poslední době. Nemyslím, že jsem napsal minulý týden horší než ty poslední tři, které jsem zkopíroval ze swého webu. Pouze vyvolaly víc reakce. Jeden byl velmi osobní a pokud někdo ho pvažoval za plk, rozhodně empatii neoplývá.

    Mohl bych sem kopírovat dlouho a většina by z nich byla aktuální jak z ekonomického hlediska, tak vztahového, nebo politického. Reakce by byla asi obdobná jaká zde byla. Ty poslední tři jsou staré několik let. Jen jsem je tu nikdy neuveřejnil. Jsou na mém webu. Kdo si bude něco, z toho co tam je, chtít přečíst, najde tam zhruba si tři knihy o vztazích, vlastně seriály. Seriály o asertivitě, ten se jmenuje "Lidé a Manipulace," další seriál se jmenuje "Paralelní manželství." Něco z toho výjde, a něco zůstane ve stavu v jakém to je na webu. Zbytek jsou blogy. Některé i docela nasírací, pro leckteré slabší povahy odsud. :-)

           

    Hodnocení: 59 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.4.2010 03:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Poslední dva blogy jsem četl a oba za to stály, ty předchozí jsem nečetl, nějak jsem zrovna neměl náladu na čtení čehokoli dlouhého co jsem nemusel. :) Já si naopak myslím, že byste v psaní těch blogů tady měl pokračovat. Dobře se to čte.
    AsciiWolf avatar 4.4.2010 10:22 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    +1
    4.4.2010 07:22 Stejk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Kdybych si musel vybrat, jestli mit na pocitaci Windows 98 nebo Solaris 10, volil jednoznacne bych Windows. Opravdu by me zajimalo, proc by nekdo dobrovolne sel do Solarisu, kdyz existuje Linux. Zvlast na desktopu.
    4.4.2010 09:26 cccp #3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    třeba protože na rozdil od solarisu, widli a hpux je linux furt povazovan za srandaOS pro pubertaky?

    http://www.ansys.com/products/icemcfd-interfaces/HexaForCATIAV5/pdf/HexaForCATIAV5/CatiaV5R18.Requirements.html

    http://www.aveng.cz/sluzby/informace-o-hw-a-sw/hw-pozadavky-na-proengineer-wildfire-50.aspx
    vlastikroot avatar 4.4.2010 09:29 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Argument jak stehno :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    4.4.2010 09:54 cccp #4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    az budes muset resit obzivu, tak budou muset jit pubertacky idealy stranou...
    4.4.2010 10:06 Stejk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zminene programy jsou i pro Windows. Nez Solaris tak bych opravdu sel radeji do nich. Pokud nemas na vyber, tak je to jasne, no...

    Kdyz vidim Solaris, mam chut pachat nasili. Linux je mozna pro pubertaky, ale to nic nemeni na tom, ze je zhruba tak milionkrat prijemnejsi na pouzivani nez ta hruza jmenem Solaris.
    4.4.2010 15:27 cccp #5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ano, jsou i pro windows, ale s vyraznym omezenim, protoze to jsou unix-like programy. s prichodem win7 alespon padla nepouzitelnost na 64bitech. a jestli solaris nez vidle, zvlast kdyz z obou akorat rano kliknu na ikonku? to teda radsi ten solaris.
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2010 17:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Také řeším obživu. A na několika strojích mám jen Linux. A naštěstí na pivo ještě mám :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vlastikroot avatar 4.4.2010 17:49 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Však chudí programátoři používají linux, protože nemají na widle. Neslyšel jsi snad o tom? :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    4.4.2010 18:04 cccp #6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    vsak proc ne, kdyz k obzive nepotrebujes program, ktery pro linux neni.
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2010 20:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Samozřejmě, jen jsem si trochu rýpnul. Člověk se nejdřív musí živit, pak se může věnovat zálibám. Tak to prostě je. Ale jsem rád, že v mém případě Windows nepotřebuji. Proč se starat o dva systémy? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    vsak proc ne, kdyz k obzive nepotrebujes program, ktery pro linux neni
    CCLeaner... :-D
    4.4.2010 23:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    :-D +1

    I když mám pocit, že s dalšími verzemi Gnome a Ubuntu nějaké to gconf-cleaner ke slovu přijde...
    4.4.2010 10:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    OpenSolaris to už je zcela něco jiného a myslím, že Linuxu se vyrovná. I na desktopu. Solaris 10 jsem si nainstaloval, zkusil na něm nějaké věci, fakt je, že je náročné na něm něco dělat. Ale jsou i tací mezi námi, co s ním umí. Já mezi ně nepatřím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 11:18 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To by me zajimalo, jak by pan Jilek hlasoval v krokodyli rece. :-)

    (Nejvetsi fuze flamewaru v historii?)
    4.4.2010 11:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nevím co je krokodýlí řeka.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Fuky avatar 4.4.2010 11:48 Fuky | skóre: 52 | blog: 4u
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    4.4.2010 12:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Aha, tak tenhle příběh jsem zažil jako terapeutickou techniku na večerním klubu v roce 1992, kdy jsem byl na psychoterapeutickém semináři u dr.Skály a dr.Heleny Klímové na Konopáči u Heřmanova Městce. Byl to rušný večer. Jak jsem se k tomu vyjádřil si nechám za sebe. Ale pamatuji si odtammtud jednu Zuzanu se kterou jsem tu techniku probíral až do rána. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 15:53 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je znama uloha, ja jsem ji uz take slysel drive. Takove Kobayashi Maru.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 13:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Bav se dobře zlato, útratu jsem zaplatil, odcházím.
    Máte můj obdiv! (a to bez prdele)

    Z monitoru se mi pěkně blbě čtete, asi si spíš koupim nějakou tu vaší knížku, protože Pseasovi jsou proti tomuhle detskej komix.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 13:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nevhodné slovo
    "prdele"
    4.4.2010 13:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nevím jestli tam je něco k obdivování, sám jsem několikrát udělal něco podobného, není to těžké udělat, když ti na tom někom nijak zvlášť nezáleží. Dokonce se to dá udělat i když ti na tom někom záleží, jen toho pak člověk 8 měsíců lituje. :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 13:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...nebo celej život a to já si holt asi nikdy nelajsnu.
    default avatar 4.4.2010 14:21 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Člověk má litovat toho, co neudělal.
    4.4.2010 14:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Myslíš třeba toho, že nezůstal? :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 14:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ty si ještě mladej, až budeš mít 17:30, tak na to taky budeš koukat jinak... :-D
    4.4.2010 15:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Cože? :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 15:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...až ti bude jenom vyset woe! :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2010 17:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tak tenhle vtípek jsem pochopil hned. Asi proto, že se mě to už také týká :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.4.2010 19:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já ho nepochopil do teďka :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 20:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...tak si představ ty ručičky na hodinách a uveď do toho stavu aspoň na chvíli svůj penis ty playboyi! :-D
    4.4.2010 20:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jako rozpůlit!?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 20:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...ano Mrkvo, ty si ho podélně rozřízni pilkou na železo a nastav si tři čtvrtě na tři :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 20:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...ale pokud chceš používat i sekundovou ručičku, nepoškoď si při řezání močovou trubici :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 20:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    maskovaný vulgarismus
    "sekundovou"
    default avatar 4.4.2010 22:07 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    :-D :-D :-D
    default avatar 4.4.2010 22:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Chris Standring — Love and Paragraphs (Bonus Track Version) — Have Your Cake and Eat It
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 14:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...hm, měl sem tu trojku včera vyplatit a už se na to vysrat! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 14:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    nevhodné slovo
    "vysrat"
    xxx avatar 4.4.2010 17:40 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Obvzlášť pokud dělíte ženy jen do dvou kategorií jak pan Jílek. Tedy na "hysterická kráva" a "chytrá a příjemná mladá dáma". Pak prostě osobu zařadíte do první kategorie a opravdu s tím problém nemáte.
    Please rise for the Futurama theme song.
    4.4.2010 18:27 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    heledte se , pane Luznicky, ja Vam na to odpovim takhle. Muzete sei delit zeny jak chcete, ale uvedomte si, ze ja jsem ja a Vy jste Vy. Kdyz jsem delal jeste montaze, tak jsme taky chcali do lavoru, dokud tam zadna zena nebyla. To muzete, nebo nemusite akceptovat.

    Na stavbe je to jasny. Lavory a boule na podlaze se do 1/2 centimetru zalejou sterkou a je to. Byl jeden, co chtel boule zabrusovat, ze se usetri sterka. Rozumne si to nedal vysvetlit, tak mel u me par facek at uz mel doma naistalovanej Linux nebo Solaris. To u me nehraje zadnou roli, do 1/2 centimetru se dava sterka bez brusky. At uz je ten barak na Maly Strane nebo na sidlisti.

    Ja kdyz prijdu na stavbu, tak je tam pro me betonovej zaklad a z toho to vychazi. At uz se diva majitelka jak chce, muze delat voci, nabizet kaficku, podlaha musi bejt rovna. A ktera tomu nerozumi, s tou koncim. Problem s tim nemam.
    4.4.2010 18:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Gratuluji k rázému rozhodnutí, pane osvc1. Zřejmě jste lehce programovatelný, když dokážete vše vysvětlit takhle. Tedy jen napodobit. Ale i s tím se dá žít. Pozdravujte stěrku.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 19:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nemohu než přidat smajlíka :-)
    4.4.2010 18:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Vy jste z toho vyčetl, že dělím ženy na dvě kategorie? Hmm, zřejmě máte omezenou fantazii.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xxx avatar 4.4.2010 19:05 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ne, to jsem vypozoroval z vasich blogu za nekolik poslednich let.
    Please rise for the Futurama theme song.
    4.4.2010 19:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pak trvám na vaší omezené fantazi. Kdybych zde uveřejnil všech 38 kapitol, které mám na webu, možná by jste přestal tvrdit, co tvrdíte. Bezproblémový život se nepopisuje, není co popisovat. Bezkonfliktní lidé také ne. Možná nějaké znáte. Já ne. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 18:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Drobné háčky:

    1) S onou ženou máte děti. Pak si tyhle fotogenický pózy odserou i ony. Což a našich mladejch let, kdy ty rodiny při sobě... bejvalo taky.

    2) Víte že od té ženy je to jen zoufalý truc raněného dítěte. A řeknete jí: Hele, ty chceš abych žárlil co? A co to zkusit jinak. A jede se dál. Jen není žádný kino. :-)

    3) A další podobný
    4.4.2010 18:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pokud se rozhodnu odejít, není to póza. Je to skutečnost. Vy máte po ruce vždy uvědomělou radu. A ještě k tomu vysvětlení. Co je co?

    Možná je to póza raněného dítěte, možná je to jen test, kam smí jít, možná je to provokace aby si muž uvědomil svou a její cenu, možná je to pokus o pomstu, kdy se pokouší vyprovokovat partnera aby se pustil do ravačky ve které předpokládá, že dostane přes hubu, ten co od něj si šla sednout k jinému. Tohle a ještě dalších deset možných vysvětlení. Všechny, co jsem před chvíli uvedl, jsem v životě viděl. To lze do jednoho textu dát a nebo můžete jen popsat uvedený odchod. A nechat lidi, aby přišli na to který je pro ně důstojný a odpovídající. Když potřebují odejít a zachovat si tvář a úctu. Což je pro mnoho lidí velmi důležité.

    Źivot není kino, možná jen pro ty co mají stále "skvělé rady" jak žít, jak se chovat. Rad jsem slyšel a četl. Většinou byly pro ty radící dobré. :-) Jinak pro nikoho.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 19:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jo? Jenom jsem se asi špatně vyjádřil. já totíž vůbec nemám žádnou radu. Ani pro sebe. Sranda je, že jsem udělal prakticky naprosto totéž co Vy, dokonce nejednou. Protože se mi chtělo.
    4.4.2010 19:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jo, já vám jen dávám informaci o vašem způsobu vyjadřování. Dost často na mě působí jako pokus o nadhled a radu za každou cenu.Nevím co vám poskytuje, ale pro me je dost těžko uvěřitelný. Ten nadhled.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 19:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nevim, to by museli říct jiný. O mé personě. Beru tu zpětnou vazbu na vědomí, ok. Ten nadhled, to sedí, to tak může působit. S těma radama fakt nevim. Jetli teda působím, že chci dácat rady, no tak potěš koště! Přesně to nechci. Po těhle dvou dnech vůbec ne. Jestli mi to řekne ještě někdo, tak se vyděsim.
    4.4.2010 19:39 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    nejak jsem vycitil z predchozich komentaru, ze jste nyni podruhe(3,..n) zenaty. Je ta domnenka spravna?

    Docela by me to prekvapilo.

    Jinak rady samozrejme nedavate, vysvetlil jste to prece nekdy driv - je to takove nakopnuti, navrh, jakym smerem se _jeste_ zamyslet. Zde to nema moc cenu, rozhazujete jen ty perly ...., ale Vam to asi nevadi, mate jich asi doma sudy ...
    4.4.2010 19:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Dvakrát ženatý. Podruhé. Nejsem na to hrdý, sice si myslim, že tohle nebylo možný, že jsem zvládl sedm let... že jsem zvládl uchránit dítě... ale stejně si připadám jako kokot :)))

    Neumim radit. Někdy vim, ale vim, že prostě tu radu nevezmou. A teď jsem trochu načatej, místo rady jsem mohl jen dát svý rameno k poplakání. A říkat: ne fakt nic lepšího nejde, nebo já falt nevím co by šlo...
    4.4.2010 19:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Děkuji, že máte za to že tu rozhazuji perly. Jistě, že jich mám doma sudy. Potřebujete jich pár? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 20:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jinak, vzal jsem si někoho kdo trpěl hysteií. Nikoliv jak nadávku, ale jak dg. Myslel jsem, že jsem tak dobrej, že to zvládnu a změním :))) Haha, blbec, jsem byl.

    Od jistého okamžiku, dost těžkého pro mne, jsem nějak dospěl k tomu, že lidí co VÍ je mnoho. Že je strašně moc chytrých odpovědí, které ale nic neřeší. Ale že je málo otázek. Tak se spíš ptám. Je to báječný, hrozně moc se dozvím. Jen to ego si moc neužije, to si musím namasírovat jinde. proto mi vyděsilo, že bych chtěl dávat rady. To bych ujel, každý je svého života režisérem.

    Pan Jílek je zajímavý, amigapower také, i když se stylizuje do role obhroublého opilce .))). A mnoho dalších lidí na abíčku. Zajíma mi to, jsem zvědavý.
    4.4.2010 20:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    S hysterkou jsem žil, nic moc. Vydržet se to nedá. Většinou. A vím co jistý druh hysterek dokáže. Myslím těch diagnostikovaných.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 21:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Možná dá. Já to každopádně neumím. Tohle ne. Tady jsem narazil na limit. Myslim ale opravdu případ dg, nikoliv trochu emocionálné živějšího člověka.
    4.4.2010 21:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já taky, všechno je lepší než hysterka.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 21:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    obhroublého opilce
    Jak jako "obhroublého"? "Simpatického, milého a přítulného"! :-D
    4.4.2010 23:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Řekl bych přímo k zulíbání! :-) Ale nechám to zulíbání na jiných amigo!. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 23:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Děkuju ;-)
    5.4.2010 10:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tak upřímně, představa, že bych tě líbal, nebo hladil tvý kočky... :-) Nevim co je horší. Když jsem se podíval na fotky těch tvejch mazlů kočičích, pocítil jsem po létech něco jako strach z neznámého, transcedentálního přímo, fakt že jo! :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 11:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je v pohodě, takhle vznikaj všechny ty "-ismy", rasismy, fašismy, exorcismy, je to naprosto přirozená obraná reakce člověka na něco co je jiné, co nezná a možná se toho i bojí...

    Zval sem tady na Výstavu 20.-21.3.2010 v hotelu pyramida, kam právě hromada lidí přišla aby si devon rexe pohladila, všichni o tý hebký, ovčí srsti četli, nebo slyšeli, ale v čechách je jich tak málo, že dotknout se neměli ještě příležitost. Ten poloorgasmickej úžas co se jim pak vykouzlí na tváři mluví sám za sebe. Neni problém se domluvit a taky si to zkusit, mam různý maily ("doménovej koš"@devonrex.cz), IM (GG, ICQ, Jabber), jsem na sociálních sítích (FB, DZ), mam dvě stránky a všude po internetu se válí obě moje telefoní čísla... ;-)
    5.4.2010 11:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já už se dokázal dotknout takovejch věcí! Ty Tvý ufony bych taky dal. Taky chápu, že je prostě miluješ. Prostě ta pravá láska někdy přijde, Někdo se zamiluje do sebe, někdo do kočky, já do psa. To je pak taková ta pravá, nefalšovaná a nenárokující láska co jen dává :))).
    5.4.2010 14:17 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    .. já do psa ...

    spi ten Vas vlcak s Vama v posteli ?
    5.4.2010 14:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ale kdež. Spí na podložce u dveří. Tahle pravá láska se manifestuje jinak. :-))) Možná proto vydrží.

    Ehm... teď mi dochází, pes spí na podložce u dveří, já v posteli. :)))
    Dalibor Smolík avatar 5.4.2010 22:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jojo. Já vůbec nejsem žádný tvrďák, můj pes spí se mnou na polštáři :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.4.2010 23:36 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    tak to me tesi, ze je to u Vas civilizovane, ne jako u Smoliku.

    Nyni ovsem k necemu velmi dulezitemu. Zjistil jsem na Vasem webu, ze vase manzelka dela do matematiky a rad bych jednou provzdy nalezlm odpoved na problematiku ohledne vety Gauss-Ostrogradskeho. Existuje takove popularni vysvetleni teto vety, kteremu zaboha nerozumim:

    Matematicke analyzy znaly myslivec se nachazi na lovu divokych prasat a rad by vedel, kolik prasat se nachazi ve volne stojicim lesiku. Protoze zna Gaussovu integralni vetu, tak nevbehne do toho lesika a nevyplasi vsechny prasata, nybrz spocita stopy do lesika vedouci a z nej vychazejic. Za predpokladu, ze v lesiku prasata neumiraji a ani se nerodi (zdroje a propady ?), tak muze z rozdilu stop zjistit, kolik prasat se v lesiku jeste nachazi. Priznam se, ze mi to vic pomatlo nez vysvetlilo. Jak by to vysvetlila Vase pani.

    A nebo mozna nekdo z mistnich matematiku?
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    A-B=X ???
    6.4.2010 00:09 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    jako matematik to asi nebude nic, ale tam dole pozoruji, ze se na vas ta gabrielka nejak lepi - uz jste ji poslal mail?

    Jestli ne, udelejte to jako pan Jilek, napiste ji, ze ji chcete brutalne vobtahnout a pak odhodit, podle tech minulych diskuzi na to leti ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 00:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    6.4.2010 00:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To jste vydekukoval podle vlastního vyjadřování to moje? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 11:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Se jí zeptám. I když tohle by bylo spíš pro syna, co je statistik, což když řeknu tak vyskočí jak ... no... neb je stochastický analytik. Se jich zeptám!
    6.4.2010 13:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Co je uvnitř uzavřené plochy je rovné tomu z ní uteče za určitou dobu. Nějak tak, teď jsem se do toho pustil sám.

    Jinak je prej ten případ blbej.
    5.4.2010 14:15 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    rad bych se zeptal, jak je to hlidany na tech vystavach, aby zvireti nikdo nic neudelal. Kdyz nechate to zvire hladit. Za totality ob barak bydlel chlapek, o kterem se pozdeji vypravelo, ze cholid do Zoo travit zvirata - napr. hazel medvedum kusy masa ve kterych byly hrebiky a jine otravene navnady. Takova vystava prece musi takto nemocne lidi primo pritahovat?
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 16:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    šáhnout si můžou, jen když jim kočku vyndám z klece, klece mají buď zepředu sklo a jsou ze dřeva (čr), nebo kovové (pl) a na ty mam zepředu plexy, žádnou špínu šáhnout nenechám. Znám případ, kdy chlapík mezi mřížema (majitel neměl proxy) strkal do kočky takovim tim mávátkem, strhla se hádka, chlapík si to nechtěl nechat vysvětlit (platim, tak ať se hejbou) a furt měl tendence do ní strkat, tak se to vyřešilo za halou i když majitel kočky byl celej incident někde pryč. Po příjezdu policie (chlap fakt naivní) asi 20 lidí potvrdilo, že opravdu nešikovně uklouznul. Holt kočičí komunita. ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 16:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    LOL! :-D "proxy / plexy" !!!
    5.4.2010 14:21 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ... Že je strašně moc chytrých odpovědí, které ale nic neřeší. Ale že je málo otázek ...

    co vim, tak Janda to videl obracene .... 'porad se jenom ptas, ale odpovedi ....'
    5.4.2010 14:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nóóó, když byste se mne přímo ptal tak odpovím. Ale snažím se odpovědi nenutit.
    4.4.2010 19:40 Kure
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jilek je obycejnej hajzl a to ty dobre vis, prestoze ses prilis slusnej na to, abys to rekl nahlas.

    Kdyz se nekdo jako Jilek navazi do nekoho jako ty, citim neuveritelnou zlost.
    4.4.2010 20:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Horší by bylo, kdyby se do mne, nebo někoho jinýho, nesměl nikdo navážet. To je v pohodě, že něho naštvem. Od toho je diskuse.
    4.4.2010 19:36 Kure
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Daga nech napokoji. Tomu nesahas ani o kotniky.

    Tebe tu lidi nenavidi, zatimco Daga zboznuji.

    Tahni primitive!
    vlastikroot avatar 4.4.2010 19:38 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    LoL! Pan Jilek je tu dost oblíbený, ale i Dag. Skus napsat místo "Tebe tu lidi nenavidi, zatimco Daga zboznuji." třeba "Tebe nenavidim, zatimco Daga zboznuji.", to už třeba pravda bude.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    4.4.2010 19:45 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ... Pan Jilek je tu dost oblíbený, ...

    kdyby tu nebyly zakazany smajliky, tak bych jeden dal
    4.4.2010 19:43 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    mile kure, Vasi reakci naprosto chapu, Vy jste Vy a ostatni jsou Ostatni. To, ze razne vyjadrite svuj nazor je jen ku prospechu veci. Take nemam rad, kdyz se jen chodi kolem horke kase. Ten posledni, kdo by to nepochopil, je ten pan, co ma uz hotovych 38 kapitol tech blabolu.
    4.4.2010 19:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jistě a vy co řekne, perla k pohledání. :-) Pokračujte, docela mě bavíte s tím stylem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.4.2010 19:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Prosim ne. Dag, tedy od psa vzané přízvisko, je normální kokot. :-) Dělá blbiny a jediný co mu snad slouží ke cti je to, že se snaží poučit a kraviny napravit. Jinak je to bída. A navíc píše hrubky :-) Smajlík raději,
    4.4.2010 19:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zdá se že jste se povýšil do role mluvčího komunity. :-) Ale nějak minimálně jeden z té komunity vám říká, že za něj nemluvíte.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 5.4.2010 22:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Kdyby jeden :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.4.2010 20:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ach jo. Nikoho tu nezbožnuji a ani vysloveně nenávidím - na to tyhle lidi znám moc málo. Zato mi vadí když se tu objeví nějaký ubožák co se ani neumí registrovat, a jako samozvaný mluvčí "komunity" tu začne hlásat svůj názor jako názor celku.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    4.4.2010 20:35 anonym (zdravim pana Literaka)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...se tu objeví nějaký ubožák co se ani neumí registrovat, ...

    ano, take jsem to kureti chtel uz napsat, anonymy tu pan Literak nevidi rad ...
    4.4.2010 20:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    No, ja jsem sice jen obycejny programator s nizkou socialni inteligenci, ale prijde mi, ze tohle tvrzeni sedi spis na vas samotneho nez na Daga.

    Ona uz jenom ta vase tendence chlubit se milenkami o necem vypovida.
    4.4.2010 20:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jistě, vypovídá o mě že jsem na ženský, jsem nestálý a ještě rád popíšu svoje zkušenosti. Naštěstí nic z toho není trestný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 09:41 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    BTW: Vcera jsem si konecne udelal cas a naladu a podival se Mooreovo O kapitalismu s laskou. Doporucil bych vam to taky, treba tu pasaz o "PA Child Care".
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2010 17:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zajímavé čtení .. jen tak dál :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.4.2010 00:04 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Prijemne cteni, kdy/kde ze to ma vyjit knizne? :-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 00:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Teď mně tak napadlo, pane Jílek... .. .

    Dneska by to kunda vzala jako pózu a sr... by na vás, co si o tom myslíte?
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 00:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tywoe! Takovou práci sem si dal s tim tečkovánim sraní a tu kundu sem tam nechal... :-D
    5.4.2010 08:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    A co tohle: Není umění sebrat se a jít, umění je sebrat se a zůstat (na to jsem nepřišel, to je staré).

    Jinak asi fakt záleží na tom, kdo to dělá. Já udělal prakticky přesně totéž a po letech jsem se tomu smál já i ta holka. Ze všeho mi vyleze groteska.

    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 10:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči

    +1

    5.4.2010 19:19 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zdravím pane Jílku, jak jsem vyrozuměla z blogu, vypadá to, že jste se trošku nechal odradit nedávnými šarvátkami a atmosférou zde. To by byla myslím škoda, skončit tady s příspěvky, zdejší pestrost by tím utrpěla :-). K blogu nevím co mám říct. Asi na mne vyletíte jako čertík, ale první co mě napadlo byla myšlenka "Šmankote co má co dělat ženatý chlápek na tancovačce"... Ale je to jen můj subjektivní pocit. Nikoliv rada, nikoliv výtka. Zkrátka vypadá to tak, že názorová shoda se protentokrát konat nebude :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 19:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Marcelo, být ženatý to přeci není tělesná vada ani to není trestný. Slečnám to nevadilo, mě to nevadilo a manželce jsme to neřekli. Byli jsme mladí a dychtiví. :-)

    Jinak, kdybych se nechal odradit šarvátkami, nepublikoval bych tu už vůbec. Jen mám pocit, že ztrácím čas publikací nekterých textů zde a ti co uvažují ve stylu binární soustavy O,1,0,1 neocení rozmanitost. Možná až budou uvažovat ve stylu kvantového počítače. Povídá se že klasický počítač je proti kvantovému lehce retardované zařízení. Tedy Marcus Chown to tvrdí. Ve své knize "Kvantová teorie nikoho nezabije." :-) Takže život je kvantový, mnohočetný rozmanitý a binární soustava toho sice umí hodně, ale je příliš úzce specializovaná. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 20:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Marcelo, být ženatý to přeci není tělesná vada ani to není trestný. Opravdu bez podtextu. jak to dáváte dohromady s vzpomenutím zlatých časů, kdy rodina byla nedotknutelná?

    Proč si myslíte, že místní čtenáři uvažují pouze binárně? Koho se to týká a proč?

    Dík a zdravím!
    5.4.2010 20:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nikdy jsem nepsal, že rodina byla nedotknutelná, to v mých textech nenajdete. Napsal jsem, že se snažili vždy nějak rodinu udržet. Tdy moji příbuzní. To je malý, ale zásadní rozdíl. Kdo tu uvažuje binárně? No mnozí. Podle reakcí :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 20:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Kdo uvažuje binárně?
    5.4.2010 20:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Mnozí, stejně jako mnozí kradou a mnozí nekradou, mnozí lžou a mnozí nelžou. je tu spousta těch, kteří když promluví, tak je to v modu "dobře, špatně." Tímhle způsobem uvažuje dost lidí. Zde o něco více než jinde. je to dáno specifickým způsobem myšlení, který je nutný při téhle práci, činnosti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 21:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je ale spíš paušalizace než binární myšlení. Stejně, kdo teda konkrétně?
    5.4.2010 21:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    jasně, že není, paušalizace by to bylo, kdybych řekl všichni, ale pokud jsou to mnozí, to znamená jen někteří. Kdo? Zkuste si je najít. Pokud máte zájem, pokud ne, pak zustanete jen u otázek na které vám neodpovím, protože nemám chuť. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 22:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    LOL! Pes kterej štěká nekouše! Tak co třeba amigapower? Nebojte, už skoro dva roky hovna poštou neposílám... ;-)
    5.4.2010 22:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    No jo, ona je tu občas řeč o hovně, takže sem docela patříte :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 22:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To jsem rád, že jste mně přijali mezi sebe :-D
    6.4.2010 00:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Takže kdo myslí binárně, když neutečeme k infantilitě smajlíků a infantiltě: mě se nechce?

    6.4.2010 00:16 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ser na nej a vraz mu smajlika ...
    6.4.2010 00:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Mě se nechce je docela dospělé rozhodnutí, protože co se mi chce a nebo nechce je čistě v mé kompetenci. Jinak se tomu "INFANTILNÍ" říká manipulace za pomoci hodnocení. Mě nudí vaše manipulace, prostě na otázku máte právo, chtít odpověd taky máte právo, ale právo s e nerovná nárok. Takže si to přeberte, kdo je kdo? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 07:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Přebral. To infantilní spíš než manipulace bylo jen obyčejný rejpnutí. Sice jsem tomu nedával moc šanci, ale říkal jsem si: Třeba jednou nezdrhne.

    Jo: :-) :-) Aby bylo vidět jak jsem nad věcí. :-)
    6.4.2010 08:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jasně a měl bych nezdrhnout abych dokázal Dagovi, že se nebojím, jo jo, taková uplně malinká manipulace. :-) Zkuste to jinde, na manipulace naskakuji jen když něco sleduji. U vás nesleduji nic. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 08:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ale tady přeci nejde o mne. Je tady tvrzení, několikrát opakované, že tenhle server je plný lidí s poněkud zdeformovaným myšlením. Tedy bylo by zajímavé se dozvědět, kdo to je a kde se mu to projevuje. To tvrzení může být pravda, nebo ona manipulace, nebo pokus zdrhnout od tématu. Nebo něco jiného. Každopádně čtenáři by se třeba něco dozvěděli? Pokud Vám na nich záleží. Někdy říkáte že ne, ale přitom jste nejpilněšjší psavec tady.
    6.4.2010 09:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Víte já k těm lidem nemám v tomhle směru žádnou povinnost. Také nevím jestli o to stojí, takže vaší žádosti nevyhovím. Pokud by se někdo v mém tvrzení poznal a měl zájem s tím něco dělat, pak se jistě svede obrátit bud na mě nebo na někoho jiného. Já tu nevedu terapii ani psychologický seminář. Nesháním tu klienty. Mám jich hodně, nestíhám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 10:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    BTW asertivita je báječná technika na zvládání úzkosti v sociálním kontaktu. O tom žádná. :)
    6.4.2010 12:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jistě, a také k obyčejnému prostému srozumitelnému vyjádření co chci, co nechci, aby druzí nemuseli složitě bádat nad tím, co vlastně potřebuji, nepotřebuji, co hodlám a nehodlám udělat. Úžasně to zjednodušuje život a šetří čas na vlastní záležitosti. Takže trénujte asertivitu abyste netrpěl tou úzkostí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 14:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Úzkostí netrpím, asertivitu nepotřebuji. Jiný věci jo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 10:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    že tenhle server je plný lidí s poněkud zdeformovaným myšlením.
    ...ale já mezi ně nepatřim, že ne? :-D
    6.4.2010 11:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tvý myšlní je v cajku. Ty kočky jsou deformovaný! :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 11:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tak díky, ale kočky jsou taky v pohodě, to je jen váš vnitřní "strach z neznámého" ;-)
    kotyz avatar 6.4.2010 11:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    me spis desi ty neonovy kruhy kolem tech kocek :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 11:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To bude neonofobie...
    kotyz avatar 6.4.2010 11:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    to existuje?

    ted uz asi jo ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.4.2010 13:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Když vidim tu první ve svítícím ovále, má pré nejen má neuróza. ale i psychoza. Začínám pochybovat že svět je skutečný, cítím kočičí zuby na své šíji. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 14:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Když vidim tu první
    European Champion Dona Skarabeusz*PL
    (LITTER)
    
    8.9.07 Warszawa, classe:16 - 1, NOM BIS - Steven L. Jones (NO)
    
    (YOUNGSTERS 6-10)
    
    3.11.07 Łódź, classe:11 - Ex1 - Heinz Günter Scholer (BE)
    
    (OPEN CLASSE)
    
    9.2.08 Warszawa, classe:9 - Ex1 CAC - Yan Roca-Folch (FR)
    
    10.2.08 Warszawa, classe:9 - Ex1 CAC - Hanne-Sofie Sneum (DK)
    
    1.3.08 Praha, classe:9 - Ex1 CAC - Gina Grob (FL)
    
    CHAMPION
    
    2.3.08 Praha, classe:7 - Ex1 CACIB - ing. Bohumír Mahelka (CZ)
    
    15.3.08 Lublin, classe:7 - Ex1 CACIB, NOM BIS, BIS kat. 3, BOB II - Donatella Mastrangelo (I)
    
    16.3.08 Lublin, classe:7 - Ex1 CACIB, NOM BIS, BIS kat. 3, BOB II - Stephe Bruin (NL)
    
    INTERNATIONAL CHAMPION
    
    10.5.08 Łódź, classe:5 - Ex1 CAGCIB - Fabio Brambilla (I)
    
    11.5.08 Łódź, classe:5 - Ex1 CAGCIB - Ad de Bruijn (NL)
    
    7.6.08 Příbram, classe:5 - Ex1 CAGCIB, NOM BIS, BOS kat.III - Martin Kabina (CZ)
    
    8.6.08 Příbram, classe:5 - Ex1 CAGCIB - Anne-Gro Edstrøm (NO)
    
    19.7.08 Rybnik, classe:5 - Ex1 CAGCIB, BIV - Elena Noskova (RU)
    
    20.7.08 Rybnik, classe:5 - Ex1 CAGCIB, NOM BIS - ing. Bohumír Mahelka (CZ)
    
    26.7.08 Praha, classe:5 - Ex1 CAGCIB - Thea Friškovec (SL)
    
    27.7.08 Praha, classe:5 - Ex1 CAGCIB - Jana Knýová (CZ)
    
    GRAND INTERNATIONAL CHAMPION
    
    2.8.08 Olomouc, classe:3 - Ex1 CACE - Anne Veland (AT)
    
    3.8.08 Olomouc, classe:3 - Ex1 CACE - Hanne-Sofie Sneum (DK)
    
    9.8.08 Bratislava, classe:3 - Ex1 CACE - Eric Reijers (CZ)
    
    10.8.08 Bratislava, classe:3 - Ex1 CACE, NOM BIS - Stephe Bruin (NL)
    
    23.8.08 Olsztyn, classe:3 - Ex1 CACE - Donatella Mastrangelo (SK)
    
    24.8.08 Olsztyn, classe:3 - Ex1 CACE - Stephe Bruin (NL)
    
    13.9.08 Warszawa, classe:3 - Ex1 CACE - Natalia Sidorova (RU)
    
    14.9.08 Warszawa, classe:3 - Ex1 CACE - Per Hilfling-Olesen (DK)
    
    20.9.08 Bybgoszcz, classe:3 - Ex1 CACE - Marianne Kuipers-Kossen (NL)
    
    EUROPEAN CHAMPION
    
    21.9.08 Bydgoszcz, classe:1 - Ex1 HP - Donatella Mastrangelo (SK)
    EC/EP Special Show - BOB EC of all categories
    
    19.10.08 Lublin, classe:1 - Ex1 HP - Thea Friškovec (SL)
    
    9.11.08 Łodż, classe:1 - Ex1 HP - Eric Reijers (CZ)
    Show of DRX Club - The best adult female,
    Special award for show successes of the year 2008
    
    15.11.08 Pardubice, classe:1 - Ex1 HP, NOM BIS - Berta Němcová (CZ)
    
    16.11.08 Pardubice, classe:1 - Ex1 HP, NOM BIS - Eric Reijers (CZ)
    
    29.11.08 Nitra, classe:1 - Ex1 HP - Eric Reijers (CZ)
    
    30.11.08 Nitra, classe:1 - Ex1 HP - Ad de Bruijn (NL)
    
    14.2.09 Warszawa, TOP ONE 2008 - SMK Jedynka
    The best adult female of all categories, of the year 2008
    
    26.4.09 Szczecin, TOP 2008 - Devon Rex Klub
    The best adult female of the year 2008
    
    20.3.10 Praha, classe:1 - Ex1 HP - Vesna Riznar-Rešetic (HR)
    
    21.3.10 Praha, classe:1 - Ex1 HP - Martin Kabina (CZ)
    
    5.4.2010 20:29 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Mno, byl tam určitý postesk, jak dřív držela ta rodina pohromadě. V těch zlatých starých časech. Že by tomu tak bylo jen z ekonomických důvodů?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 20:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Rodina pohromadě držela, protože tam byl nejen ekonomický aspekt, velkou roli hrálo veřejné mínění a vědomí větší odpovědnosti. Odpovědnost, která dnes chybí a rozvod je jen cesta k dalšímu uspokojování svých pudů. A nejen jich. Jistě i tehdy si lidé byli nevěrní, opuštěli se , ale neprocházelo to těm nezodpovědným tak snadno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 20:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pak bych v takové době žít nechtěla. Pokud by k prvotním důvodům k zachování rodiny bylo veřejné mínění a hrozba trestu. Odpovědnost? Ta jde myslím taky k ledu, když přijde ona dychtivost. V jakékoli době. PS: Nejsem si tak jistá, jestli to dnes těm "nezodpovědným" prochází snadněji.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 21:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nikdo netvrdí, že prvotní důvod bylo veřejné mínění. To je váš výklad a vaše interpretace. Mnoho faktorů, které se prolínaly držely ty rodiny u sebe. V té době žít nemůžete, neb je pryč, žijete ted a tady. Jindy a jinde žít nemůžete.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 21:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je mi jasný, že žiju teď a tady a že jinde a jindy žít nemohu. Tedy ještě občas žiju duálně ve svých snech. Nostalgické myšlenky při pohledu do minulých dob mne míjejí. Nedostavují se ani při pohledu na fotografie z dětství mojí 91leté babičky, ani mých rodičů, ani sebe když jsem se cachtala v moři s nafukovcí kytičkou kolem pasu :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 21:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nostalgické vzpomínky jsou vždy přítomnost. Vzpomínáme v přítomnosti na minulost, děje se to ted a tady. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 21:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Odpovědnost, která dnes chybí a rozvod je jen cesta k dalšímu uspokojování svých pudů. A nejen jich. Jistě i tehdy si lidé byli nevěrní, opuštěli se , ale neprocházelo to těm nezodpovědným tak snadno. Takže těm, co se dopouští nevěry by to nemělo projít tak snadno? To by pomohlo?
    5.4.2010 21:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Existuje něco jako korektivní zkušenost. Což se nerovná trest. Ta pomáhá. Takže pokud někdo zažije to čemu se říká ona korektivní zkušenost, mění chování. Tohle jste možná už slyšel, nebo četl. Dost často ona zkušenost pomáhá, ale protože to není v modu, , dobře špatně, není to absolutní. Jako i v těch dobách nebylo absolutní, že lidé nerozvraceli rodiny. Roxvraceli, jenže v podstatně menší míře. Rozhodně nebylo tolik dětí, co neznaly svého otce, jen proto, že si to matka umanula. A mohl bych pokračovat. Jenže to bych musel napsat blog a na ten zrovna nemám náladu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 21:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je škoda.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 21:38 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    No jo, ale čím to je, že někdo projde třeba 5-10 korektivními zkušenostmi a ani to s ním nehne, a jiný nepotřebuje ani jednu?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 21:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To už je na knížku, taková odpověd :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.4.2010 08:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Možná byli zodpovědnější muži? Všechno bych na ženský neházel.

    I když, znáte ten vtip:

    Boskaj ma Jano!

    Nie Marienka!

    Boskaj!

    Nemožem Marjenka, veď si vydatá! Keď o tom tak rozmýšlam, možno ani trtkat by som ťa nemal....
    5.4.2010 20:26 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nebojte, nebudu otravovat moralistickými řečmi ve smyslu, že manželství je slib a rodina věc posvátná. I když si to v hloubi duše myslím :-) Jasně, když se dostane dychtivost ke slovu, to pak jsou ideály na chvíli k ledu :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 21:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ... a ti co uvažují ve stylu binární soustavy O,1,0,1 ...
    Vidím tam 3 znaky. Pojďmě se bavit ve vyvážené trojkové soustavě ;-)
    5.4.2010 21:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jo vidím bug :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 21:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    "Šmankote co má co dělat ženatý chlápek na tancovačce"
    Ééé... žeby tancovat?
    5.4.2010 21:57 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    :-) Jenom lehkou poznámku. Kdyby se pro tutéž aktivitu rozhodla manželka, kdo by pak tancoval kolem dětí? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 22:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Třeba otec.
    Anebo, když chtějí jít na tancovačku spolu oba manželé, tak se požádá babička/tětička/atd., aby děti pohlídala ne? Imho to je celkem běžná praxe, alespoň u nás na Hradecku ;-)
    5.4.2010 22:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To jo, tak by to bylo ideální. Jenže tu jde o jiný model. Tady nejde ženatý chlapík na tancovačku se svou ženou. A kdyby i manželka měla podobné zájmy, to by byl asi dost velký průšvih. Pochybuju, že by pak babičky tetičky hlídaly děcka pro takové "koníčky" jejich rodičů :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 22:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tak Marcelo znám i takové babičky, co svou dceru podporují v takovém koníčku, dokonce jsou i takové co si myslí, že si tím dcera polepší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 22:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Tady nejde ženatý chlapík na tancovačku se svou ženou.
    No tak půjdou každej na svou, a co? ;-)
    Na tom není nic špatnýho...

    Ovšem nerad bych tu vyvolával revival Krokodýlí Řeky, že :-D
    5.4.2010 22:46 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pohoda, ovšem jen do té doby, pokud bychom si to neměli prožít na vlastní kůži.. :-) Totiž, pochybuji, že by se Vám to zdálo ok, kdyby ev. Vaše žena šla na tancovačku s jiným... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 22:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    jo jo, manželství je sakra těžká věc, proto ho musí nést dva. Někdy i tři.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    5.4.2010 22:56 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jé, nazdárek :-) Škoda, zrovna se chystám do hajan.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 23:03 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jsem tu celou dobu, docela se bavím. Přemýšlela jsem, jestli napsat svůj názor na současné vztahy, mám pocit, že vztah je spíš jako spotřební zboží, nevyhovuje-li, bez snahy cokoliv (z)měnit ukončeno (delete) a najede se na nějaký nový program, ale nikdo neříká že na lepší, že. Jen aby nás zde opět nepranýřovaly jako slet čarodějnic, tak raději píši na "chatu" a nepřilévám svého ženského názoru do rozpáleného linuxáckého ohně.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    5.4.2010 23:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nebojte Rito, a šup sem s kůží na trh :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.4.2010 07:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jakej rozpálenej oheň. To jste nazažila skutečný spory. Tedy o Vim, Emacs... :-)))) Jen pište!
    5.4.2010 23:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    No právě, někdy mi tu tíhu musela pomoc unýst modrooká bruneta. Manželství je fakt dřina. Ale už jsem se v tom naučil chodit a zvládám to i sám. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 23:04 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    jasně, Jane, proto také zdárně rozvedený :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    5.4.2010 23:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zlato, já bych si docela ty rozvody odpustil, ale musel jsem projít tou korektivní zkušeností. Někdy to u některých lidí nejde jinak. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.4.2010 23:10 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Zlato, tomu rozumím, také mám slíbeno pár facek od pár přátel, že budu-li se chtít ještě někdy vdávat. Je to zkušenost a ta bolí. Žel ve vztahu jsou dva, a každý je zodpovědný za svých 50%.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    vztahu jsou dva, a každý je zodpovědný za svých 50%.
    ...ženský myšlení...
    5.4.2010 23:13 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    a jak byste si to kočičko představoval jinak? Že chlap obstará vše a žena jen sedí na sofa, voní a je krásná? :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ano, přesně tak, polonahá bohyně, jen v takovejch těch síťovanejch věcech, na posteli s kočkama (no ale samozřejmě musí bejt uvaříno a pivo v lednici).
    5.4.2010 23:26 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    tedy, a tenhle sen se vám zdál nedávno? že si pamatujete ty detaily :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já ho vždycky realizuju a pak se to nějak pose..
    5.4.2010 23:37 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    chyba někde mezi počítačem a židlí?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Spíš mezi ledničkou a rukou...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 00:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jéééé, vy jste hezká, kdybych měl takový kou... sebevědomí, jako pan Jílek, hned bych vás začal balit, působíte hrozně "andílkovatě".
    6.4.2010 08:20 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Děkuji.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 6.4.2010 01:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    V těch síťovaejch věcech .. to jako síťovka s mlékem, chlebem, moukou a pivem, kterou nese žena z nákupu? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 01:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...jo, a stim nákupem chodí po posteli a po kočkách.
    6.4.2010 07:03 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 23:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To musela být asi silačka :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    5.4.2010 23:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pohoda, ovšem jen do té doby, pokud bychom si to neměli prožít na vlastní kůži.. :-) Totiž, pochybuji, že by se Vám to zdálo ok, kdyby ev. Vaše žena šla na tancovačku s jiným... :-)
    Dokud bude mít ráda (citové pouto) mě, je to ok (a dokud to bude jen tancovačka, ohledně nevěry/polygamie/polyandrie viz diskuse u Krokodýlí řeky...).
    6.4.2010 07:07 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To jsou líbivé teorie, kralýku, ovšem v reálu přichází do hry jiný rozměr. Takový prehistorický krokodýlí :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.4.2010 20:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    V reálu si to každý zařídí jak potřebuje... Imho neexituje jedinný správný způsob, který funguje u všech. Ať si to kadžý pár zařídí, jak uzná za vhodné ;-)
    Nicméně - a k tomu jsme afaik došli i u Krokodýlí řeky - je dobré si tyhle věci s partenrkou/em vyjasnit, ať pak nejsou zbytečný problémy...
    5.4.2010 23:22 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ještě na dobrou noc hodím do placu jedno své přemoudřelé moudro, co jsem vydumala: "Pokud nemá člověk hezký vztah sám se sebou, těžko ho bude mít s někým jiným". Hezké sny.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 23:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To já mam se sebou kolikrát hezčí vztah, než s kdejakou profesionálkou. :-D
    6.4.2010 07:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Máte spíš asi máte na mysli vztah se svým přirozením... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 10:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    S tim spíš jen takovej platonickej, mi si spolu hodně povídáme... ;-)
    5.4.2010 23:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Pokud nemá člověk hezký vztah sám se sebou
    Error: Stack overflow. Recursion too deep.
    5.4.2010 23:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Btw. počítám, že tímhle jsem asi moc nezlepšil ten předsudek/názor, že se bavíme jen v dvojkové soustavě, kódu a tak :-D
    6.4.2010 09:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Blbost. Kdyby mel hezky vztah sam se sebou, proc by potreboval nekoho jineho? Nikdo, kdo touzi po vztahu, nema hezky vztah sam se sebou, tedy ne hezky v tom stejnem smyslu. Prave proto asi touzi po tom vztahu.

    A zase z druhe strany (pokud bychom to vzali jako postacujici a ne nutnou podminku), lide s narcisistickou nebo schizoidni poruchou osobnosti maji treba hezky vztah se sebou, ale je pro ne tezke mit vztah s nekym jinym.
    6.4.2010 12:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Třeba proto, že každý má své touhy, pudy a vášně. Přirovnala bych ty touhy k magnetismu. I u lidí se přitahují protipóly. A také proto, že jsme naprogramovaní k plození potomků.

    K těm poruchám osobnosti, no to už si asi děláte legraci :-)! Myslím, že těmto lidem činí velké potíže sžít se sám se sebou /bez smajlíku/. Tudíž asi těžko mohou mít hezký, harmonický vztah sami se sebou.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.4.2010 12:31 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    myslím, že Marcela použila spíš básnický obrat, ale zkusím popsat svůj názor na to téma. Ne ani tak "sám se sebou", ale zdravý vztah "sám k sobě", a to jak ke schránce tělesné, tak k vlastní duši. Když se znám a mám se ráda, tak si nenechám ubližovat ve vztahu k druhým, vymezím se v chování "tohle ano, tohle si ke mě dovolovat nebude nikdo". Vybírám si, s kým budu mluvit, s kým se budu stýkat, a s kým ne. Souvisí to i s mnou uváděnými 50% ve vztahu, je-li rovnováha zodpovědnosti a péče o vztah dlouhodoběji vychýlena, duše strádá, tělo na stres reaguje, a nejedná se o vztah dvou rovnoprávných lidí, což je pro mě kritérium, ze kterého nehodlám slevit. Proč bych se měla stýkat s citovými upíry, manipulanty a vyděrači, když mě jejich přítomnost oslabuje a nedělá dobře? Podobně se vlastně vymezuje Jan, píše na to téma jak komentáře, tak blogy. Jako kdybychom si v rámci "hraní na slušnost" nemohli dovolit říct "ne", ale snášet sprostoty nebo chování, co je mi osobně nepříjemné. Ono tohle vymezení má svůj efekt jak ve vztazích, tak v práci, zdravé sebevědomí zvyšuje kvalifikaci v očích druhých lidí.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 12:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Madam, vy ste taky psycholog, žejo?
    kotyz avatar 6.4.2010 14:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ze by laska na prvni pohled? to ne, to by musela nejdriv mit na profilu fotku. tak mozna na prvni precteni ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 14:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Ty si slepej, nebo blbej? :-D
    kotyz avatar 6.4.2010 14:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    to sem si ji teda splet s kolegyni marcelou ... omlouvam se
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 14:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Je moc hezká...
    kotyz avatar 6.4.2010 14:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    tak to nepochybne
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.4.2010 13:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Vy jste také vystrašená, že vás po internetu někdo vysaje? Smečky úpírů krouží abclinuxem! :-)
    kotyz avatar 6.4.2010 14:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    na psychicky upiry pozor! ja potkal na jabberu jednoho lecitele a ten me pred nima varoval. a taky mi posilal pres jabber pozitivni energii (ale utikala mi pryc ierceckem) ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.4.2010 14:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    bacha! Na příjem pozitivní energie musíš mít pc omotaný bazalkou, zapaálený svíčky... a alespon dvojku promile alkoholu.
    kotyz avatar 6.4.2010 14:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    mam aromalampicku a vonny tycinky, bude to stacit? mi rikal ze sem mel otevreno moc portu, ze mi to muselo nakym utikat pryc :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.4.2010 14:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To b y mohlo klapnout! :-) Hlavně ještě deku přes hlavu a comp! Když je z velbloudí srsti, tak to klapne! Teda ta deka, ne ten comp. :-)
    6.4.2010 14:49 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    dneska mi hodně vypadává net, ztrácím nit v diskusi. Nejsem psycholog, pracuji s penězi, jak je uvedeno i v tom diskusním pořadu v TV. Děkuji za milá slova. Jdu si přečíst další část diskuse pod Janovým blogem
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 14:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já taky pracoval s penězi a už tam nikdy pracovat nechci, protože peníze kazej lidi a ta křivka kažení-se kopíruje výši částek...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 14:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    peníze kazej lidi a ta křivka kažení-se kopíruje výši částek...
    ...i když to samozřejmě není zas 100% pravda...
    6.4.2010 14:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Helejte, co je teda hraní na slušnost? :-)
    6.4.2010 18:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Když se znám a mám se ráda, tak si nenechám ubližovat ve vztahu k druhým, vymezím se v chování "tohle ano, tohle si ke mě dovolovat nebude nikdo". Vybírám si, s kým budu mluvit, s kým se budu stýkat, a s kým ne.
    Tohle samo o sobě dejme tomu nemusí být špatná myšleka, nicméně v praxi to u některých lidí velmi snadno sklouzne k elitářství. Takovýten postoj nadřazenej pocit vyšší šlechty něco jako "s takovýmihle lidmi se vůbec nebudu bavit, s těmi se vůbec nebudu zahazovat".
    Ale nechci s toho někoho obvyňovat, jen poukazuju na stinou stránku téhle věci...

    Já osobně si samozřejmě taky vybírám lidi, s kterými se stýkám (to asi každý), ale zároveň nikoho nezavrhuju (doufám :-D). Každý má příležitost, a ne jednu.
    6.4.2010 18:56 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    jestli se jedná o "elitářství" nevím, ale myslím že vy z toho máte pocit, že se může jednat o elitářství. Nejsem k dispozici pro každého, a počet příležitostí určuji já. Někdo nemá ani jednu :-)

    Dneska nejsem moc na internetu, máme havárii na domě, protože technik který dům spravuje si na moje několikaměsíčně trvající hlášení o výpadcich pomýšlel cosi o ženských a počítači, a teď ta součástka odešla úplně, takže jsem na pouze provizorní, stále vypadávající síti.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2010 19:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Nejsem k dispozici pro každého, a počet příležitostí určuji já. Někdo nemá ani jednu :-)
    ...a co milý a přítulný amigapower?
    7.4.2010 07:47 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    s mojí alergií na kočky? Milých a přítulných by bylo, vyvolený jen jeden ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 10:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    s mojí alergií na kočky?
    Je vysoce pravděpodobné, že moje kočky by vám nevadily. Alergie na kočičí srst se totiž dělí na dva základní druhy:
    1. Na srst
      • srst kočky se skládá ze dvou vrstev
        1. spodní - tepelně izolační
        2. svrchní - tzv. krycí.
      • alergie na kočičí srst je alergií na vrstu svrchní.
      • Plemena s genem zodpovědným za "rexing" mají pouze spodní (tepelně izolační) vrstvu.
    2. Na pot/maz
      • je méně častá, než alergie na srst
      • tato alergie převážně alergii na srst doprovází

    Třeba tenhle mladý pán má těžkou alergii na kočičí srst, teď s ním bydlí Alexander a Ahmed z našeho prvního vrhu. Kdyby vás tohle téma zajímalo, mám spoustu odborné literatury a dobře se znám s jedním s předních světových odborníků na zvířecí dermatologii, s panem Kourou Dembele, který by mi jistě na požádání poskytl další.
    Milých a přítulných by bylo, vyvolený jen jeden...
    ...jo no, to tady vědi všihni... :-D

    Ale jak řikala ta Hanychová v "Crashroad", "někdy je třeba tomu osudu trochu pomoct, dělat...

    ...nečekaný věci"

    7.4.2010 17:00 rita-gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Děkuji za soubornou informaci, mám tu alergii, která není tak obvyklá. No, podle mě, když kočka tak pořádná česká míca, když pes, tak ovčák nebo zlatý retriever, ale určitě vzrůstem nad kolena, když domu zvíře, tak jedině pořádnýho chlapa:-) A tohle místo je aktuálně obsazeno :-) I když jsem mu vyměnila ten příšernej ubrus, tak nevím nevím:-) Tedy, to plýtvám smajlíkama, to to schytám za to zatracený ženský pokolení
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 20:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...když domu zvíře, tak jedině pořádnýho chlapa :-) A tohle místo je aktuálně obsazeno :-) I když jsem mu vyměnila ten příšernej ubrus, tak nevím nevím :-)
    ...nečekaný věci...





    zakázali <h1>, vy parchanti ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 07:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    ...nečekaný věci...
    6.4.2010 19:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Já si spíš myslím, že je to přirozená ochrana své osobní zóny, v zájmu zachování vnitřní rovnováhy :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.4.2010 19:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Vám se narušuje rovnováha, když na vás někdo třeba vychrlí nevybíravou nadávku?
    Je otázka, jestli to pak je rovnováha... Ale samozřejmě to chápu, nemusí mít všichni silné nervy a tak dál...
    6.4.2010 20:41 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    Jasně že mě to v klidu nenechá, nejsem z kamene ani gumy :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    6.4.2010 19:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec řeči
    To je Rito asi lepší výraz "sám k sobě". Souhlasím. Umíte to napsat tak nějak racionálně, má to říz :-). Jediné, co mne napadá jako oponentura, je jistá ošidnost, kdy např. při zamilovanosti občas schopnost rozeznat ony upíry, apod. bývá utlumena. Anebo se nebývale zvyšuje tolerance k nim. Totiž oni ti upíři mohou být i okouzlující a roztomilí :-) Jak píšete v závěru, o "hraní na slušnost", o potíž mnohých "nedovolit si říct ne, vše snášet", v tom je velká pravda. Schopnost odmítat je hodně potřebná a osvobozující.

    Jinak, co kdybychom si začaly tykat?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.