abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    24.8.2006 15:24 | Přečteno: 2084× | MeaningOfLife

    Máme doma dvě kočky, obě máme rádi, každá z nich má jinou povahu i jiné hříchy. Jedna, říkáme jí Psycho, je v jídle rychlá, nacpe se k misce, nepustí tam druhou a pak to občas vyblinká. Druhá, Oldies, je pomalá, nechá si vše sníst, než se k něčemu rozhoupe, tak musí třikrát pomalu obejít misku i s mlsající Psycho. To jsou ty veselejší starosti.

    To horší nám dělá Oldies pokoutně a když to nevidíme, mívá svá oblíbená místa, rohy pod postelí třeba, kde se nán občas zvěční. Loni po malování jsme nedlai kvůli ní koberce do pokoje, pro lepší přehled i údržbu. Teď cca měsíc máme už dva kočičí záchody, namlouval jsme si, že by to mohlo pomoct. Je tu podezření, že kočkám vadí plný záchod a tak se ho snažim čistit, co to jde. Po té, co se Oldies vyčůrala do našeho připraveného kočárku pro mimi nás napadlo, že mezi našima kočkama jsou možná nějaké antipatie, spor o přízeň a tak. První si do kočárku, když jsme ho koupili, vlezla Oldies, není tak bojácná. Psycho se snad po čtrnácti dnech taky rozhoupala, asi 3x jsme ji v něm viděli a pak jsme v něm objevili mokrý nevábný flek.

    Včera jsem ještě maloval a uklízel poslední pokoj a pokládal v něm koberec, manželku jsem zastih skoro v pláči, volala na mne "ona mi tam zase nachcala". Takže milá kočka dostala výprask a byla "za trest" na tak hodinu na balkóně. Mňoukala dost, ukazovala se nám za oknem.

    Přemejšlíme o tom, co s ní. Možností jsou mraky. V duchu si říkám, že když nám kohout nějak proháněl slepice a kloval do nich, tak ho děda zabil a byla polívka. Když ovčáckej pes nehlídá a dáví ovce, tak ho vezme hospodář s kulovnicí do hospody a vrátí se sám. Když se kočka zaběhne a má moc koťat, tak se utopí, protože se neudají a živit je nikdo chtít nebude. V tom je i rozdíl, zda se to odehraje na městě nebo na vesnici, ve městě asi přežijí koťata s větší pravděpodobností.

    Takže hledáme příklady a vážíme a váháme. Oldies žije s manželkou už deset let, moc jí toho asi do konce nezbývá. Když ji moje Sluníčko přineslo, měla už jednu kočku, která ji nejdřív nepřijala do rodiny a prý jí "dávala céres". Pak ji, Oldinu, i kojila. Manželka říká, že tu Oldina močí pořád, těch deset let a "nějak to vydrželi". Dílem i proto, že než se na to přijde, tak to trvá. Psycho tu žije tak tři roky, když ji manželkaa přinesla, tak se stala "její" kočkou a tak tu má být možnost, že je Oldies "frustrovaná z toho, že je pořád druhá".

    Už jsme se tu jednou zpovídali, ohledně nabízeného postupu jsme zatím použili záchod i více péče. Občas máme dojem, že nám to Oldinka dělá natruc. Jelikož máme dvě kočky, tak je těžko je oddělovat a chovat se ke každé jinak. Fyzické násilí nic neřeší. Není záruka, že nám rozumí, co dělá špatně. Vyhnat ji ven nejde, zřejmě by se neuživila a určitě by se vrátila či chtěla vrátit. Utratit ji? To nám nějak nesedí, pořád je to živý tvor. Takže možná čekáme na to, až pohár přeteče.

           

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jak byste naložili s takovouto kočkou?
     (7 %)
     (44 %)
     (6 %)
     (31 %)
     (13 %)
    Celkem 85 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.8.2006 15:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Tomu se říká: "Opravdu mít starosti." :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 24.8.2006 15:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Děkuji za pozornost. Jak se budem chovat ke čtyřnohým dětem, tak se pak budem chovat k těm dvounohým. A o velkých věcech rozhodují i takovéto maličkosti.

    Minimálně je tento zápisek formou ulehčení si vyzpovídáním, uvolněním, v naší fantazii našemu broučkovi už bylo tolikrát ublíženo, ale v reálu to prostě nejde.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 15:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Možná to tak je, ale čekáte dítě. Čemu dáte přednost? A další. Milovníci zvířat se stále ohánějí láskou k těm zvířatů. Specielně u koček je problém dvě kočky v jednom bytě. Jde o samotářská zvířata, která potřebují každá svoje vlastní teritorium. Pokud jej nemají z velkou pravděpodobností se chovají takto. Jde také o to něco někdy domyslet. Dvě kočky lze mít v tom případě, že mají výběh a možnost se na tom případném teritoriu střídat. To kočky tak dělají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 16:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Specielně u koček je problém dvě kočky v jednom bytě. Jde o samotářská zvířata, která potřebují každá svoje vlastní teritorium.
    U mojí milé doma chovají koček tuším pět (pokud zrovna nejsou koťata, samozřejmě). Mají chovnou stanici. A že by byly kočky nějak samotářská zvířata, toho jsem si nevšimnul ;o)
    Teď cca měsíc máme už dva kočičí záchody, namlouval jsme si, že by to mohlo pomoct.
    Pokud se to nenaučí už jako koťata, tak nevím nevím. Řekl bych, že staré kočky takhle už přeučit nepůjde. Ale chovatel nejsem :o)
    24.8.2006 20:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    To je umělá situace, kterou kočky samy o sobě nevytvoří. To je totiž jeden z těch omylů. Psi vytvoří smečku, ale kočky pouze v tom řípadě, že zařídí tyhle podmímky člověk. U lvů je to ovšem jinak. Taky kočkovitá šelma. Jd o potravní zdroje. A tam mají kočky svoje teritoria a nepohybyjí se v něm ve smečkách. Střídají se v nich pokud je přehuštěno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 24.8.2006 20:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Tam jsou pány smečky lvi, lvice loví a vychovávají mláďata a pri další říji se případně obměňuje stav smečky. Tedy ano, k nějakému území patří nějaká smečka a tu si hlídá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 20:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Lvi mají zcela odlišný sociální systém od koček domácích. Kočka domácí setrvává na svém teritoriu bez ohledu na změnu lidského společenství. Rozhodně neloví ve smečkách. Pozoroval jsem je jak doma, tak později velmi často v Bohnicích. když jsem tam přes týdel bydlel na ubytovně. Tlupa koček se táhla ke zdroji žrádla, protože tam je spousta lidí, kteří je živí. Tedy jsou schopni přežít. Takže ani tamm není zcela běžná kočičí situace. Za normální situace by jich tam byla možná desetina. Ani koťata by se nemusely topit. Jednoduše by tam nastal konkurenční tlak, který by je vytřídil na schopné přežití a tím s nárokem na vlastní teritorium a neschopné. I to střídání bylo možné pozorovat. Dedukovat život kočky z jejich života v paneláku, kde jsou dlouhodobě zavřené v bytě a vyvozovat z toho nějaký závěr má velmi omezenou hodnotu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 24.8.2006 20:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Něco k těm lvům, smečkám a jejich chování.

    Ohledně chování zvířat v domácnosti/zajetí ... Domácí zvířata i rostliny zkrátka nejsou vězni, ale spíš extrémní synantropové, kteří ke své schopnosti přežít v blízkosti člověka přidali i schopnost parazitovat na lidských poznávacích a emočních receptorech, a tím člověka nutit k aktivnímu rozsévání jejich genů. Představa, že zvíře v zajetí trpí tím, že je v zajetí, je zjevně absurdní: zvíře, které žije se mnou v mém bytě, nemá silnější touhu z tohoto bytu uprchnout a žít svobodně v lesích, než jakou ji mám já sám (tj. někdy, jak kdy, ale spíš velmi vzácně).

    Až budu mít víc času, kouknu se dál po relevantním infu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 20:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Děkuji. To je zajímavý postřeh, ale přeci jen z toho blogu jak to popisujete, tak ta jedna kočka evidentně vládne v tom teritoriu a můžete to pozorovat, už jen z toho popisu jak jedna se nažere až do zvracení a druhé musíte dát nažrat po ní. I to značkování je o tom, že ty dvě kočky bez možnosti toho střídání jsou z toho lehce zmatené. Takže už si budete muset zvyknout, že vztahy mezi nimi budou takové jako jsou dosud. Nezlepší se.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 24.8.2006 21:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    ... vztahy mezi nimi budou takové jako jsou dosud. Nezlepší se ... V kontextu celého mého psaní dávám najevo, že jsem s tímto stavem de facto smířený a že si nejsem jist, zda vidím vše, co bych vidět měl.

    Za další obě kočky jsou jiné, Psycho je spíš strašpytel a pošuk, snad i vzhledem k mládí - je 3 letá, hned po jídle občas ráda lítá po bytě. Starší je spíš kliďas s dlouhym vedenim.

    Jaký střídání? Střídání čeho? Rolí? Obě se mají rády, staraj se o sebe, hrajou si spolu. Čistí si navzájem kožíšky, tedy maj k sobě důvěru. Když někde Psycho mňouká nahlas, tak se po ní chodí dívat a kontrolovat ji, zda je vše ok.

    Oldies prej značkovala, i když byla sama doma.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Teritoria, už jsem to psal, kočky údajně, jak tvrdí znalci se střídají v loveckém teritoriu. Mají na to dokonce system. Časový. Tak aby se v něm nepotkávaly. A u žrádla je přesně vidět která kočka je dominantní a která je submisivní. To že jsou nuceny pobývat spolu na jednom místě je nutí aby alespoň trochu uspořádali své vztahy. Nevím jestli to má něco z láskou společného. Proto bych si já osobně do bytu, který ty kočky nemůžou opustit dvě kočky nevzal. Pokud by žily na dvoře, zcela určitě by měli odlišné chování. A jiné vztahy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 16:27 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Vy toho o kočkách evidentně moc nevíte. Kočka je zjm. zvíře sociální a ne samotářské. V normálním prostředí žijí kočky v tlupách a o koťata se starají společně.

    Jejich sociální systém je zajímavě propracovaný. Jako lidé bychom jim mohli závidět.

    Už mám toho vašeho chytrákovství plné zuby. Pokud už musíte, laskavě mluvte o něčem čemu rozumíte. Kočky a jejich život to nejsou.

    24.8.2006 19:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    No zdá se že nevíte jaké kočky, možná lvi, ale kočka domácí to rozhodně není a to co tvrdím jsem se dočetl od lidí, kteří to mají jako povolání a co sám pozoruji. Takže bud oni kecají, já nevidím a potom to tak bude. Jinak si svá doporučení nechte. Dělám co uznám za vhodné. Pokud vás uráží co píši, nečtěte me.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 21:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    zajímavé pozorovat, jak reaguje na kritiku člověk, který sám dává ostatním psychošoustské lekce :-D

    ale k tématu - já se rovněž domnívám, že kočka je tvor společenský

    leč zřejmě nemám dostatečné právo se to domnívat, neb má kvalifikace v tomto oboru nesahá ni po kotníky uváděným spisovatelům z povolání či pozorovacímu talentu jistého sebestředce; totiž chodím teprv s druhou veterinářkou ...

    p.s. Contrary to the popular conception of the cat as a solitary animal, cats often form small colonies in the wild.
    24.8.2006 21:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    To že žiji s právničkou neznamená že se mužu považovat za znalce v oblasti práva. to si maličko pletete pojem kvalifikace. Jinak pokud mi někdo něco doporučuje, nekritizuje. A to si zřejmě pletete. To že se někdo domnívá, že něco nevím a doporučuje abych o tom nemluvil jsou dvě rozdílné věci. To vám zřejmě nikdo neřekl. Takže klidně pozorujte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 22:19 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Byl bych rád, pane Jílek, kdybyste laskavě nemluvil za mě. Já vás opravdu kritizuju a to zcela jasně.

    Do Wikipedie může přispívat kdokoliv, třeba i vy, takže údaje z Wikipedie mohou být silně zavádějící. vycházím ze svých zkušeností s chovem koček (28 let), o etologii koček se zajímám velmi dlouho a kočky pozoruji jak ve velkých skupinách, např kolonie koček u nemocnic, v parcích.., tak i v domácím prostředí.

    Nepřu se s vámi, protože je to ztráta času. Jste demagog, upravující si fakta, jak se vám hodí. Sám jste se v tomto směru vyjádřil v nedávné diskuzi.

    24.8.2006 22:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jedna věc je kritizovat a druhá doporučovat, takže kritizujte a o tom co budu nebo nebudu dělat nechte na mě. Jinak nikde jsem se nevyjádřil, že fakta upravuji. Maximálně že ji nehledám pravdu. To jsou zase rozdílné věci. Fakta to ještě není pravda. fakta se ověřují a mění a tím je dáno, že žádné tvrzení není zcela pravdivé. Co se zdivočelých koček u nemocnic týče, zastavte zdroj potravy a uvidíte jak dlouho ta kolonie vydrží.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 23:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    To že žiji s právničkou neznamená že se mužu považovat za znalce v oblasti práva. to si maličko pletete pojem kvalifikace.
    já že si jej pletu? - vždyť jsem jasně napsal, že se necítím být dostatečně kvalifikován; narozdíl od toho, že někomu stačí, když si něco přečte a něco pozoruje ...
    Jinak pokud mi někdo něco doporučuje, nekritizuje. A to si zřejmě pletete. To že se někdo domnívá, že něco nevím a doporučuje abych o tom nemluvil jsou dvě rozdílné věci.
    hm, to, že se někdo domnívá (a napíše), že něco nevíte, není kritika? to doporučení byla již věc jiná, i když i to je vlastně součástí konstruktivní kritiky - taková se totiž vyznačuje tím, že nejen ukazuje chyby, ale i navrhuje řešení

    ... tak nevím, kde je ta chyba, když já jsem to jako kritiku pochopil, přičemž autor se sám vyjádřil, že to tak myslel, a vy ne?
    24.8.2006 23:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Já jsem vám je nabídl možnost, že jedna věc je kritika a proti té jsem se neohradil na tu má právo a druhá věc je doporučování a přikazování. A tam jsem gentlemanovi oznámil, že jaksi jeho příkazy neberu na vědomi. Dvě rozdílné věci, že? co se týče studia a pozorování, je to základ ověřování faktů. to k věci patří, nebo ne?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.8.2006 09:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    nemám chuť diskutovat na téma nějakého ověřování fakt, neb vám nevěřím už ani nos mezi očima ...
    ... kritika a proti té jsem se neohradil ...
    neohradil? pravda, větou:
    Jinak pokud mi někdo něco doporučuje, nekritizuje.
    prakticky přímo vylučujete, že by vás někdo kritizoval, a tudíž by se mohlo zdát, že jste se opravdu neohradil, ani byste nemohl, neboť by nebylo vůči čemu, ale to byste předtím nesměl napsat:
    No zdá se že nevíte jaké kočky, možná lvi, ale kočka domácí to rozhodně není a to co tvrdím jsem se dočetl od lidí, kteří to mají jako povolání a co sám pozoruji. Takže bud oni kecají, já nevidím a potom to tak bude.
    kde zcela jasně bagatelizujete kritiku, že o tom nic nevíte, tím, že prý nejste slepý - což myslím za ohrazení se vůči kritice lze považovat naprosto jednoznačně

    z čehož vyplývá, že lžete - Q.E.D.
    25.8.2006 11:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jestli považujete vyjádření opačného názoru za bagatelizaci kritiky a lež, nebo pokusu o zamezení kritiky, pak asi zřejmě nemůžeme spolu diskutovat. :-).
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 22:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Contrary to the popular conception of the cat as a solitary animal, cats often form small colonies in the wild.

    Ano zdivočelé kočky, které se drží u zdroje žrádla jako v těch Bohnicích. Stačí aby přestali mít přísun potravy a je po kolonii. I to se pozoruje. Neloví spolu jako například lvi a jediné co je spojuje ke právě ten laciný zdroj.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 23:03 vojta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    ty vole Jilek, ty tomu rozumis asi jako koza matematice. Toz ja su jako z vesnice, kocek mame doma hromadu a vubec jsem vyrustal mezi dobytkem, tak o tom jako trochu neco vim. Ten pan pred tebou to rika spravne, kocky se treba o kotata staraji spolecne a vubec jim nevadi, kdyz jsou treba ve chlive pohromade. I kdyz vy ve meste jste mrdli a treba tem kockam, co tam mate zavreny v bytech z vas uz taky mrdlo...a nebo jim mrdlo z toho, ze je tam mate porad zavreny...vy milovnici zvirat. Toz tak...
    24.8.2006 23:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Zřejmě jste v tom chlívě těm kočkám dlouho dělal společnost. :-) takže beru, že se chováte jak umíte.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 23:33 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jste psycholog. Z vašich zápisků to vypadá, že za totality jste byl tím, kdo byl srážen k zemi, s kým se zacházelo jako s onucí a komu se tykalo. Opravdu věříte, že to na vás nezanechalo žádné následky? Jakým způsobem si myslíte, že se nyní se svou minulostí vyrovnáváte? Jak to ovlivňuje vaše vystupování? Nestáváte se alespoň na internetu trochu tím, co jste v minulosti nenáviděl?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.8.2006 23:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Co z toho usuzujete to nechám na vás. :-) Jak rozumíte tomu co jsem napsal je vaše interpretace. Konečně tuhle "smůlu" má každý kdo zveřejní sebemenší kus textu. Že ho někdo vykládá.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.8.2006 00:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jen by mě zajímalo, zda jste si někdy nějakou otázku podobnou těm mým sám položil. (na to nečekám odpověď, stejně jako jsem nečekal odpověď předtím) Vlastní názor na vás jsem si samozřejmě vytvořil a i proto budu vždycky bojovat proti tomu, aby se ty časy nikdy nevrátily.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    25.8.2006 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Odpověd nečekáte a kladete otázky a projevujete zájem. Děkuji. :-) Mluvíte o nějakých časech, které se nemají vrátit. Z ničeho nic projevuujete zájem o moji minulost a o to zda si kladu otázky. Ä máte na mě názor. :-).
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.8.2006 00:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Hledáte rozpor tam, kde není. Např. to, že mě něco na vás zajímá, neznamená vůbec, že toužím po nějaké odpovědi právě od vás. Toužil bych samozřejmě jen tehdy, pokud bych si myslel, že je pravděpodobné, že se mi dostane pravdivé odpovědi.

    Ale zájem o vás skutečně mám. Bylo by vzrušující moci vám nějak neprostředkovaně nahlédnout do hlavy.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    vencour avatar 25.8.2006 00:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    :-D:-D:-D kdo jste četl Sinuheta?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 11:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Egypťana Sinuheta jsem četl, ale je to dávno.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.8.2006 01:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    jsem jen konstatoval, že nic nehledáte :-). Jestli to chápete jako hledání rozporu, konečně proč ne. Vyjadřování a pojmy mohou být předmětem dohody. Scholastici to tak dělali. Dohodli se v jakých pojmech budou mluvit a dohodli se co který pojem znamená. Pak spolu mluvili. Jdu spát, zítra mě čeká dlouhý den. Ta pravdivá odpověd by vás neuspokojila, zřejmě by jste mi ji nevěřil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.8.2006 00:42 vojta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    toz to jo, chovam sa, jak umim, mazna si o me myslite, ze su vesnickej balvan, no a mozna fakt su...ale o kockach toho asi vim vic nez ty. Je sice pravda, ze spolu nelovi, ale jinak se spolu dobre snasi a o kotata se cesto taky staraji spolecne, to je cely...Toz tak
    vencour avatar 25.8.2006 00:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Naše kočky při lovu mouchy spolupracují, jsou tedy výjimka?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 01:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    No co se dá dělat, když to jinak neumite, tak s tím musíte žít vy sám a pokud vám to nečiní problémy, klidně tak žijte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    vencour avatar 24.8.2006 23:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Teda ... jako dobrý ... :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 20:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    MarzocchiDH :

    jinak bych vám doporučil aby jste si aspoň přečetl tu wikipedii, tam je toho o kočce něco málo napsáno. Pak mě poučujte :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    d.f.h avatar 24.8.2006 16:45 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Eh. Nejlepší dvě kočky jsou kočka a kocour. Mám takovej páreček už druhej rok a i když jim to nejdřív moc neklapalo, nakonec si na sebe zvykli. Jako lidi... :-)
    vencour avatar 24.8.2006 16:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Asi nevykastrovaný? Kocour má bejt víc cítit? Doma jsme měli častějš psa, kočku jsem vždy chtěl, takže v tomto trendu budem zřejmě nadále pokračovat. Ohledně četnosti se ještě uvidí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    d.f.h avatar 24.8.2006 21:22 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Oba jsou vykastrovaný. Teda... Já měl asi druhej rok kočku a zdálo se mi, že je jí smutno, tak jsem řekl kamarádovi z venkova, ať mi přiveze nějaký kotě, beztak jich měli třikrát do roka aspoň pět. A tak on přivezl čerstvý májový a že prej je to kočička a jmenuje se Sára. Zvěrodoktor při "vstupní" prohlídce ale tvrdil, že se Sára rozhodně jmenovat nemůže, protože je to kocourek... No a měl pravdu :-). Takže se jmenuje Nicky, kočka musela na kastraci (stejně to pro ni bylo lepší, když se mrouskala, tak strašně vyváděla a vůbec nevěděla, co s tím má jako dělat) a jakmile začal kocour obstřikovat, šupajdil pod kudlu taky. Byl *fakt víc* cejtit a to pořádně ještě ani nezačal :-).

    A jinak musím říct, že povahově jsou oba sice naprosto jiný, ale o to jsem radši. Aspoň si mám z čeho vybírat. Já je prostě miluju!
    vencour avatar 24.8.2006 21:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Dík za příspěvek ... máte fotky? Co mam novej foťák, tak naše broučky i točíme ;-) Fotky máme u předchozího zápisku.

    S katastrací zatim nepočítáme.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 23:21 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Ty kočky jsou evidentně v přátelské pozici a o teritorium nebojují. Neupřednostňujete jednu na úkor druhé? Ony kočky umí dost výrazně žárlit a dávají to někdy znát. Vždy je dobré chovat se k nim vyváženě, aby neměla ani jedna důvod k žárlení. Pak mne napadá nějaká somatická nemoc.

    O dítě budete mít asi skvěle postaráno, kočky jsou výborné matky. Od chovatelů vím jen o 2 případech, kdy kočka napadla dítě a v obou případech šlo o chybu chovatele. Kočku je nutné na příchod dítěte citlivě připravit, zvláště, když je v domácnosti pouze jedna.

    d.f.h avatar 25.8.2006 10:04 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Kočičky máte krásný :-). Já mám ty svoje na flickru: Bubbles (starší, kočka), Nicky (mladší, koucour) a oba dohromady. Dalo mi to práci, než jsem se ty potvory naučil trochu koukatelně fotit, páč snad nic se nefotí tak blbě, jako kočky :-).
    25.8.2006 10:35 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Ty tvoje jsou také moc hezké, koukám, že také okupují postel :-)

    d.f.h avatar 25.8.2006 10:39 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Postel, skříně, stoly, židle, počítače, balkón... V podstatě všechno :-)
    Isah avatar 25.8.2006 11:02 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Jé, ty jsou hezké. U nás také kočky bydlí všude, kde se jim chce. Nejčastěji s námi. Mají rády naší přítomnost stejně tak jako my tu jejich.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    d.f.h avatar 25.8.2006 12:26 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Úplně nejlepší je, když si člověk pohodlně lehne k televizi a kočky ho okamžitě zalehnou, takže se nemůže natáhnout ani pro ovladač :-). A nebo v noci - v zimě je paráda, mít jednu kočku omotanou kolem hlavy a druhou pod peřinou, ale jak teď byly ty vedra, tak jsem fakt myslel, že se z nich zblázním... :-D
    vencour avatar 25.8.2006 11:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Jo jo, podíval jsem se na to jako na slideshow a něco takového taky spácháme. Co měla ta černobílá s pacinkou? Oldies nám spadla asi 3x z balkónu, její "chovná matka" jednou a Psycho ani jednou.

    Nám se fotí kočky dobře, maximálně pak tam neni nic vidět :-D, akorát u té čistě černé "to" blbě ostří, jak je jednobarevná.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    d.f.h avatar 25.8.2006 12:24 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Kocour spadnul z balkónu dvakrát. Poprvý si jenom strhnul spodní ret (to asi kočky nemaj, tak teda "pysk" :-)), ale podruhý si vyrazil špičák a právě zlomil tuhle packu. Měl zlomený obě ty kosti, co jsou "v předloktí" vedle sebe (u lidí jsou to vřetenní a loketní kost, u koček nevím), takže to muselo do sádry, resp. do kastu (umělá hmota, kterou si kočka nerozlíže). Nevím jak, ale po cca deseti dnech si ji kocour sundal a muselo se mu to dělat celý znovu, jenže kosti už se mezitím chytly a tak má po všech těch manipulacích packu křivou a moc mu na ní nefungujou drápky... Naštěstí to není moc vidět. Je to prostě magor! :-)

    Jinak při focení mi dělaj problémy jejich náprsenky a bříška, obě je maj bílý a když si blbě lehnou, je pak fotka přesvětlená... Buďto se naučím líp fotit, nebo si pořídím lepší foťák. A nebo přebarvím kočky :-)
    25.8.2006 12:41 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    No, hlavně že to kocoura nebolí. Mám asi pokrokovou veterinářku, když si kočka, také pádem, zlomila přední packu, nijak to nefixovala, páč je to prý pro ni velký stres, mít něco na sobě. Že prý kočka a zlomenina jdou skvěle dohromady. Taky jo. Do 3 týdnů byla kočka zdravá, packa srostla dobře.

    d.f.h avatar 25.8.2006 13:03 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jo, to on náš zvěrolékař říkal taky, že kdyby byla ta kost zlomená ta jenom jedna, že to taky nechá bejt. Bohužel... Nejhorší na tom je, že za ty prachy, co mě celá ta s*anda stála, jsem mohl mít britskou modrou skoro i s papírama :-). Ale o to nejde a svoje kočky (jedna je z útulku a druhá z vesnice) bych za nic nevyměnil...
    25.8.2006 13:13 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Já vím, s placením u veterinářky to znám, naštěstí u ní mohu mít otevřený účet a jednou za čas to zaplatím :-) Občas to jsou dost velké peníze, ale nelituju. Kočičí štěstí a to, jak moc je mám rád stojí za všechny prachy světa :-)

    O britské nebo ruské modré jsem taky uvažoval, ale vždycky vidím nějakou pěknou evropku v útulku a tak vyhraje ta. A je úžasné, jak je každá kočka jiná. Super.

    24.8.2006 15:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jak se budem chovat ke čtyřnohým dětem, tak se pak budem chovat k těm dvounohým. A o velkých věcech rozhodují i takovéto maličkosti.

    Bohužel to je přesně to co si lidé pletou. Zvíře s dítětem a ani si nezjistí co to zvíře potřebuje. Místo toho jen syčí kecy o tom jak se chovat k těm či oněm. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.8.2006 16:37 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Taky nechápu, proč máte snahu bagatelizovat problémy jiných. Pro autora blogu je to problém. Asi i proto tady o tom píše. Rozhodně se mi to líbí více než číst vaše bláboly.

    vencour avatar 24.8.2006 16:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Neni to jedno? Je tu funkce "blokování" a "admin" a každej snad má i funkci "použít mozek", tak ať si každej pindá kde chce co chce.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 16:46 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Jo, to je fakt. Dobrý nápad. Díky :-)

    24.8.2006 15:39 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Jakožto vesnickej balík, kterej má všechno zvířectvo celoročně venku si něco co píšeš, ani nedovedu představit. Proběhnout mi kočka dveřma a někde se mi tam vysrat, tak jí asi umlátím lopatou.
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    24.8.2006 15:43 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    ))))
    24.8.2006 15:49 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    My mame kocky taky jenom venku a dovnitr bych je nepustil. Naopak v praci mame koncku v budove a to je kolikrat na zabiti. Clovek prijde do prace a cejti obcas tak nechutnej smrad, ze by Vam ji donesl taky pod lopatu, kdyz uz byste byl v akci)).
    24.8.2006 15:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Kočka v domě, to je šílenost. Já jsem rád, že ty naše potvory vidím jenom když se přijdou nažrat :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Jiří Němec avatar 24.8.2006 20:45 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Přesně tak. Doma strpím jedině rybičky a pavouky.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    25.8.2006 09:27 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    :-) jo jo, svatá pravda ...
    24.8.2006 16:05 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    jina moznost. pretoze na taketo veci sa ma mysliet predtym, nez si vobec nejake zviera zaobstarat.
    d.f.h avatar 24.8.2006 16:46 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    No, to ale v tomhle případě jaksi není řešení, že? :-)
    24.8.2006 16:48 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    je to riesenie, len sa malo aplikovat v spravny cas.
    vencour avatar 24.8.2006 16:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Jako jediný reálný řešení nás teď napadá hlídat a hlídat a hlídat ... když jsou kočky v noci samy v kuchyni, tak jsou značně hlasité.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 24.8.2006 17:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Nevim, kdo mi dává nuly a kdo trojky. S obojím se musí umět zacházet a žít. Tedy děkuji za ty mínusy i klady. Tak jako tak jde život dál.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    karoliner avatar 24.8.2006 17:33 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Kočku utratit - jestli na to máte žaludek tak to udělejte sám (aspoň budete mít jistotu,že netrpěla) anebo ji dejte někomu kdo to s ní skoncuje.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    vencour avatar 24.8.2006 17:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Já vím, že jediné řešení ohledně konce je udělat to sám, abych to nemoh nikomu vyčítat. Sám si udělat v sobě pořádek. Děkuji za potvrzení. To radši budu čistit záchod každý dvě hodiny, a bych to dělat nemusel. Fakt je jako dítě. Když jsem v koupelně, jde na umyvadlo a pije z kohoutku. Když přijdu domů, vyskočí na botník a vítá mne. Umí pěkně lovit mouchy, můry a pavouky. Na štafle leze jako divoška.

    Takže se na to dívám, že je to zkouška, co sneseme a jak dokážeme vychovat dítě či vedle něj obstát. Taky možná zničí sedačku, poškrábe zeď, rozbije něco. Ale bude vědět, že takhle ne, tak si řeknem, že to už jsme zažili s našim čtyřnohym mazlíčkem .

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 17:40 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Docela podstatný je, kde to dělá nejčastějc. Pokud má třeba oblíbenej jeden pokoj (a v něm třeba oblíbenej roh), existujou spreje, který by jí od toho místa měly odpudit. V horším případě jí to vyžene jinam, v lepším případě toho nechá.

    Pokud v tom ale žádnej "systém" neni, zkusil bych se poradit s veterinářem (může bejt nemocná, nebo jí přítomnost druhý kočky opravdu vadí). Možná by taky nebylo špatný, aby měla každá svoje teritorium (tj. záchod a misku každá v jiný místnosti).
    vencour avatar 24.8.2006 17:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Za radu dík. Záchod už oddělený je. Značkuje jak kde, občas v kočárku, občas v rohu pod postelí, jednou i v peřinách. Za veterinářem se asi ukážem. To jsme měli udělat už dřív. Manželka říká, že má něco se střevy, tedy není až tak 100% zdravá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Isah avatar 24.8.2006 18:02 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Jsem majitelka těch koček. Kočky se mají moc rády, když mladá Psycho mňoukne, Oldina jí jde "zachraňovat". Samozřejmě obě umí od mala chodit na stelivo, ale Oldies chodí i jinde. Komplet celý byt jsme již předělali, staré věci vyhodili a teď to začalo nanovo. Veterinářka říkala, že se ta kočka asi potřebuje "cítit". Ano, ráda chodí do rohů, kde není moc vidět.

    Za těch 10let mám spíše pocit, že je ta kočka blázen. Pokaždé, když se někde vymočila dostala výprask a je jí to jedno. Myslím, že to, že udělala něco špatně "udrží" asi 5 minut. Pak už o tom neví. Také mne napadlo, že tak, jako jsou lidé blázni ona je kočičí blázen. Utrácet ji nehodláme, jinak je to hodné a milé zvíře.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    25.8.2006 02:50 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Nejsem si úplně jistej, jestli ty tresty maj v tomhle věku efekt. Naše kočka je třeba zvyklá vysedávat v otevřenym okně a chová se úplně stejně - vyženu jí a za pět minut si tam sedne znova. Poslední dobou stačí zavolat, aby slezla, někdy se stačí jen zle podívat a odejde sama dobrovolně. Ani to ale nic neznamená, za chvíli je tam zase, nebo si provokativně vleze do toho na druhý straně bytu, aby na ní musel křičet někdo jinej.

    Pokud ráda chodí předevšim do rohů (řešim mimochodem podobnej problém, ta naše chodí za toaletní mísu), zkusil bych ten sprej. Jeden tu mám, ale zrovna ho nemůžu najít, takže fotku neudělám, nicméně by neměl bejt problém ho sehnat.

    Co se týká toho, že se maj rády, to ještě nic neznamená. Soužití koček bohužel zřejmě neni zdaleka jen o tom, co je vidět. A nakonec to neplatí jen o kočkách - když budete mít na zahradě dva psy, budou si spolu klidně celý dny hrát, ale každej si skoro určitě bude značkovat svoje území, hlídat svoje hračky atd.
    vencour avatar 25.8.2006 11:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Za poslední rok byly tresty snad čtyři. Taky reaguje na změnu hlasu. "Antikočku" máme, zkusíme ji. Ohledně kočičího vztahu - jsou spolu v bytě furt, obě se bojí překročit domovní práh. Kam se schovat před sebou mají, Oldies spí často se mnou a Psycho s manželkou a přes den bývají spolu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 19:01 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    rm -f /bin/cat
    24.8.2006 19:09 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Ja bych sbalil kocku, manzelku (popr i deti) a jel do nejblizsiho druzstva, kde maji kravy a velke lany obili. Ted, kdyz je po znich, tak se jim hlidac urcite hodi.
    24.8.2006 22:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Nám prošlo domácností už docela dost koček. Každá byla jiná. Některé se snášely v pohodě, jiné ne, některé chodily na záchod ven a nebo na písek, jiné preferovaly perský koberec. Všechny rády označkovaly botky návštěvníků -- odpůrců koček. :)

    Poradit nejde. Rozhodnout se vydržet uklízet... no a nebo jí picnout. A pak to udělat a už o tom nepřemýšlet. Těžký? Těžký rozhodování to může být. Pro mne by bylo. Já jsem zvíře. :)
    vencour avatar 24.8.2006 23:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    I na boty došlo. Manželka na svatební cestě zjistila, že má jednu bodu v igelitce nějak žlutou ... ;-) Akorát jsme zde nezmiňovali vše, co jsme už poznali.

    Rozhodnutí už padlo, tak nějak nás tato diskuse upevnila v názoru vydržet to. Stejně tak i ve zjištění, že se možná jednou ucho utrhne = to ještě nevíme.

    Občas jí v duchu řikam, Oldies, "ty moje malá s rozbitou hlavičkou" ... bylo by jí tak jednoduchý ublížit, ale nejde to. Tj. jen si to představím a je mi jí líto a nic se nekoná.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 23:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Krom laskavosti a soucitu je všechno zbytečné.

    Já vím, je to strašná, dutá fráze, ale já si nemůžu pomoct... :-)
    24.8.2006 23:42 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Já vlastní zvířata nemám. Vím jak to chodí, ale taky bych lopatu, sekeru, zavázanej pytel do vody ani nic podobnýho nemohl. Představa, že psa, kterýho mám třeba 15 let a je člen rodiny (i když je sterej, nemocnej a bylo by to vysvobození) nechám odstřelit brokovnicí, nepředstavitelná. Takže...to dneska nejde domluvit eutanazii? Zajít za veterinářem a zaplatit injekci? S tím bych se já nějak smířit dokázal.
    --oldpackage
    vencour avatar 24.8.2006 23:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Na tu eutanazii dojde ... je tak 1% šance, že to tak skončí. Zatím ne.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 08:06 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Pochcaný byt mě nijak zvlášť netrápí, spíš bych se zamyslel nad kočkama versus těhotenství vaší manželky.

    Z několika pramenů jsem zaslechl, že se silně nedoporučuje chovat pohromadě kočky a těhotné ženy - kočky prý často bývají přenašečem čehosi, co je schopno přes ženu infikovat plod a způsobit hromadu vážných komplikací. Navíc prý kočky velmi špatně snášejí novorozeňata, jednak prý ze žárlivosti, druhák prý mají tendenci tu kňourající věc lovit, takže následně hrozí riziko, že kočka miminu ublíží.

    Nejsem vzdělán v žádném pro tuto problematiku relevantním oboru, takže pouze tlumočím, co jsem slyšel. Vím nicméně, že když otěhotněla kamarádka, velká chovatelka koček, valily kočky z baráku natošup...

    25.8.2006 08:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Toxoplazmoza. Píše se o tom leckde i jinde. Na paniku a utrácení koček to není na opatrnost ano.

    Pro zajímavost, prostý lid o tom věděl už dávno před objevem nemoci a varoval nastávající maminky před kontaktem s kočkou. Ta opatrnost...viz odkazy.

    S tou žárlivostí. Nemohu potvrdit a nepozoroval jsem a ani o tom neslyšel. Na žárlivost může (může, je-li špatně vychován) být horší pes. Každopádně nechat dítě bez dozoru si hrát s kočkou a tahat jí za ocas je nezodpovědné. I k té kočce. :) Ovšem stejně, jako nechat dítě si hrát s varnou konvicí, elektrickou zásuvkou...
    25.8.2006 09:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    S tím útokem strašné šelmy na dítě. Každé zvíře je jiné. Ale mnohem častější, jak u psů tak koček (víc u koček, nežli kocourů, ovšem) je, že si od dítěte nechá líbit neuvěřitelné ústrky.

    Ale testoval bych to velmi opatrně. :)
    25.8.2006 09:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Toxoplazmoza. Píše se o tom leckde i jinde. Na paniku a utrácení koček to není na opatrnost ano.
    pro ty, kterým se nechce číst odkazy, jenom ocituji kousek, než opravdu podlehnou panice: "V České republice nese tkáňové cysty tohoto prvoka přibližně každý třetí člověk, v Německu a ve Francii dokonce 70 % lidí a v mnoha afrických zemích až 90 %."

    - ale nákaza v těhotenství je opravdu problém
    25.8.2006 09:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Je to v těch odkazech a dalších. To onemocnění je nebezpečné právě pro těhotné, bez protilátek... atd

    Pokud nepatříte k těm, kteří jako filosof a spisovatel L. Klíma seberou kočce myš a tu syrovou sežerou sami, pokud neuklízíte kočičí hovínka rukou a ruce si potom nečistíte olizováním... Tak jste docela v pohodě. ;-)

    Kočku jde také nechat prohlédnout, jde toho moc.

    Stát se může všelicos. Například na Vás může spadnout meteor. ;-) Také můžete mít kočku v onom krátkém stadiu, kde může nakazit, zrovna být těhotná a zrovna... Ale z tataráku a podobného to chytnete líp.

    Někdy mi lidské obavy připadají trochu jako nechodit k holiči v obavě před nákazou pohlavní nemocí, ale zároveň vymetat bordely. :-) Jako všechny ty ptačí chřipky a následný útěk před letícími holuby do krytů... :-) Ale o tom psal jednou i autor blogu.
    27.8.2006 21:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Například na Vás může spadnout meteor. ;-) Také můžete mít kočku v onom krátkém stadiu, kde může nakazit, zrovna být těhotná a zrovna...
    ehm, ta pravděpodobnost je řádově nesrovnatelná

    ale jinak souhlasím

    když jsem psal "nákaza", myslel jsem samozřejmě "čerstvá nákaza, když k ní dojde" a nikoliv obecně, že kočka a těhotná žena nejdou dohromady
    27.8.2006 22:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Ano, vědomě jsem s meteorem přehnal. :)

    Určitě je dobré být opatrný, ale není to na hysterii. Takových možností je víc. To by člověk umřel strachy.

    Takže se asi shodneme.
    28.8.2006 21:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Určitě je dobré být opatrný, ale není to na hysterii. Takových možností je víc. To by člověk umřel strachy.
    yep, right

    ... nějak nemůžu lidem vysvětlit tuto filosofii, že jistou míru rizika je nutno přijmout, máme-li normálně fungovat

    např. když jsem onehdy v noci střihl jednu zatáčku přes krajnici v protisměru, ptal se mě spolujezdec, co bych jako dělal, kdyby tam byl neosvětlený cyklista ... nu coby, sejmul bych ho - dvě hodiny po setmění bych tedy cyklistu na silnici, kde jsem za roky, co ji jezdím, potkal kolo snad míň než desetkrát, opravdu nečekal (oblíbená cesta z hospody to není)

    ale on to nějak nemohl pochopit, že tuto možnost zanedbávám, stejně jako zanedbávám možnosti, že na mě spadne meteorit nebo že se utopím v polívce ...
    Isah avatar 25.8.2006 10:24 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Ta toxoplazmoza je jako každá jiná zoonoza - nemoc přenesená ze zvířete na člověka, nebezpečná pouze v prvním trimestru, kdy se plod vyvíjí. Každá zodpovědná chovatelka koček, králíků nebo papoušků se nechá před otěhotněním nebo v tom prvním trimestru na zoonozy testovat. Jde i testovat chovaná zvířata. Žena má buď protilátky nebo je negativní. Je-li pozitivní, otěhotnět může až po přeléčení ANTB. Toxoplazmozu můžete chytit i z nemyté zeleniny, od králíka, z nedostatečně upraveného masa.

    Jinak se kolem toxoplazmozy děje hysterie nebývalého dosahu, takže to expedování koček z bytu vypadá jako upalování čarodějnic. Tohle poučená a vzdělaná chovatelka těžko dopustí.

    Co se týče soužití kočky a novorozence, četla jsem na webech chovatelů, že pokud jsou zvířata na příchod miminka připravená, probíhá vše velmi dobře. Já se tohoto neobávám, spíše se těším, jak se budou seznamovat. Pod naším dozorem. Žárlivost koček si také uvědomuji, počítám s ní a udělám vše, aby k ní nedošlo.

    Domnívám se, že o tom je i podstata chovatelství. Zodpovědnost. Nezbavovat se svých miláčků při prvním problému, ale naopak přemýšlet a snažit se, aby v domácnost fungovala se všemi jejími členy. pokud problém nastane, řešit ho jinak než vyhazováním zvířat z domu. Když vám dítě počůrá koberec, také ho nevyhodíte na ulici, ne?

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    d.f.h avatar 25.8.2006 10:40 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Tak pod ten poslední odstavec bych se rád podepsal.
    Isah avatar 25.8.2006 11:10 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Díky. Já bych kočky pryč prostě nedala. Dosud to byly naše děti a jako své děti je máme rádi. Když jsem si koťátka pořizovala, věděla jsem, že se jim zavazuji minimálně na 15 let. A promýšlela jsem i to co se tak může za těch 15 let stát, aby se nestalo, že by kočky být doma nemohly.

    Nedávno u nás byla návštěva s malými dětmi a kočky 2 dny nevylezly zpoza postele. Tak i po této zkušenosti vím, že i kočky je nutné chránit před dětmi :-). Koček mi bylo moc líto a vím, že tyto příbuzné, aspoň do té doby než se jejich děti naučí chovat ke zvířatům, nepozveme.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 25.8.2006 11:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    To byla sestra s dětmi, čtyři a osm let, velká, Oldies, to nesla statečně, Psycho se schovala za pelest a nemohli jsme ji najít. Ten čtyřletej totiž ji chtěl pořád hladit a nedal jí pokoj, ten byl rychlej, jak ji sledoval ... :-D Za tejden přijel kamarád se ženou a roční holčičkou a už se kočky preventivně schvovávaly, jen co slyšely dětský hlas ... ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 08:49 ch-in-A | skóre: 13 | blog: Zapisky_silencovy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    dejte ji nekomu na venkov...tam at si cura :@)
    -- RTFRFC --
    25.8.2006 14:07 lampa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Tento problem mi vyresila kastrace, mate je kastrovane?
    vencour avatar 25.8.2006 14:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Ještě ne, zatím o tom neuvažujeme, přesto budem muset probrat všechny ebentuality, tedy i tuto.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 15:09 lampa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    No kastrace je pro kocku drzenou v byte naprosto zasadni, kocka pak prestane trpet, kdyz se ji bouri hormony a zmizi vzajemna nevrazivost. Taky se mi do toho nechtelo, ale muzu rict ze je to trivialni zakrok a kocicka se stane mnohem pritulnejsi a klidnejsi. Pokud je nemate na chov, tak bych opravdu nevahal, kastrace 2 mych kocek trvala vetovi cca 30 minut. (Obe najednou)
    d.f.h avatar 25.8.2006 19:24 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Tak to ale byli oba kocouři, ne? Protože s mým koucourem to teda bylo to samý - kastraci prováděl náš známej - zvěrolékař - na kuchyňským stole a za chvilku bylo vymalováno, večer už kocour vesele lítal po schodech nahoru a dolů, jako by se nechumelilo. Ovšem s kočkou to bylo jiný kafe - hodinu uspávání, hodinu operace, několik hodin probouzení a pak deset dnů v košilce - vážně peklo. Odmítala kvůli tomu chodit na záchod do bedýnky a čůrala nám do postele, protože se bála zvednout... Ale už je to fajn a má se určitě líp. Oba.

    Ale tak nějak se mi zdá, že se z kočky teď stal strašnej flegmatik a daleko míň si hraje, teda oproti kocourovi. Ale to může bejt i tím, že je prostě jenom starší...
    vencour avatar 26.8.2006 14:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Hm ... měl jsem v hlasování rozlišit volbu utratit a mám kočku a utratit a nemám kočku.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.8.2006 18:17 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže
    Zrovna jsem teď narazil na jeden článek v časopise Blesk Hobby číslo 1 z roku 2005, kde jsou popisované problémy z kočkama. A je tam popsaný úplně stejný problém. Je to žárlivostí, tak kočka na někoho nebo něco žárlí, může to být jiná kočka, člověk nebo i věc (PC, TV, hračky ..) které se věnujete více, když ta kočka touží po vaší pozornosti. Agresivnější kočky druhou kočku (nebo věc) napadnou, ale ty introvertní se snaží objekt žárlivosti vypudit tak že začnou po okolí dělat loužičky a hromádky. Prostě stačí když se jí budou všichni trochu víc věnovat než přestane žárlit. Potom všechy považovat za své společníky a nebude se snažit nikoho vypudit.
    vencour avatar 30.8.2006 21:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jako starého ovčákaj ji vzít s kulovnicí do garáže

    Hm, prej to dělala i když byla doma sama. Logicky to zní, taky se k ní (Oldince) chovam snad pěkně, u mne v pokoji nepamatuju. že by něco provedla. Jinak je to libovolné, při stěhování jsem měl otevřenou velkou sportovní tašku, v ní igelitky s kabelama a nějakejma věcma k počítači, našel jsem tam při uklízení namočeno. Taška byla v chodbě.

    Je pravda, že není osoba, která by ji celý den hladila. Takže jí možná chybí péče a pozornost.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.