abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.5. 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (73%)
     (6%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 253 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    Kniha mého srdce: 26

    10.5.2009 21:46 | Ani zbla

    Včera jsem v televizi viděl kus pořadu Kniha mého srdce. Knížky mám rád a čtu docela dost, i když vím, že existují řádově větší písmenkožrouti. Tak mě napadlo spočítat kolik knih jsem četl z toho seznamu, co sestavili televizní čumilové. Vyšlo mi 26, což je skoro čtvrtina. A jak jste na tom vy?

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Nicky726 avatar 10.5.2009 21:58 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Lehce přes 30, doma ale máme víc jak půlku z toho seznamu.

    Musím říct, že mě některé tituly příjemně překvapily a některé zas nepříjemně.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    11.5.2009 19:54 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    46...to me i docela prekvapilo, ze jsem toho cetl tolik :)

    btw. hlasoval jsem pro sofiinu volbu

    cezz avatar 10.5.2009 22:10 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    8 a pol :) S tym, ze ta polovica je LOTR, ktory som nedocital, lebo ma proste nebavil.. Nemyslim si ze citam malo, proste mam len iny vkus.

    V tom zozname su este 3 knihy, ktore by som rad v blizkej dobe precital a potom vela takych ktore vyslovene citat nechcem.

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Sleep_Walker avatar 10.5.2009 22:17 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    36. Nektere mam navic uz delsi dobu v Palmu, ze se na ne konecne dostanu... Myslim, ze je to docela dobry napad takovyhle seznam sestavit, treba si to nekdo opravdu precte :b
    xxx avatar 10.5.2009 22:18 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ten seznam je divnej. Chybi tam Sci-Fi autori. Jinak knih jsem napocital dost, zejmena diky povinne cetbe a detskym klasikam.
    Please rise for the Futurama theme song.
    alblaho avatar 10.5.2009 22:22 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Televizní diváci asi scifi moc neholdují. Máš tam ale Dunu, co bys chtěl. Ale je fakt, že 2001: Vesmírná odysea mi tam chybí.
    David Ježek avatar 10.5.2009 22:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    pod toto se podepíšu, kromě duny (a svým způsobem i 84) tam nic není. navíc velká část tohoto žánru lpí na bedrech povídek, což eliminuje řadu vynikajících věcí byť jen z hypotetické možnosti býti na seznamu.
    Nicky726 avatar 10.5.2009 22:44 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Duna a její přítomnost tam mě až překvapila (příjemně). Osobně považuji Dunu za jednu z těch nejlepších v tom seznamu. No mám jí tu celou poličku no. :-[

    A jsou tam trifidi, což byla taky dobrá scifárna. :-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    10.5.2009 22:55 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Presne, zadnej scifi. Zatimco vrstevnici-sprti ve tride cetli povinnou cetbu, ja louskal Clarka, mam dojem, ze taky Assimova. Neni tam nic ani od Adamse a kdyby tam prihodili komplet Zemeplochu od Pratchetta, tak bych mohl hodne hlasovat. Takhle muzu na jisto rict 2 (Hosi od bobri reky a Fimfarum), a mozna tak dalsi 2-3, ale to jsi nejsem jistej, jestli jsme to cet sam nebo nam to cetla mati pred spanim jeste jako malym nebo jsem to videl v bedne jako vecernicek (Broucci, Deti z bulerbinu, Maly Bobes). Pokud jsem cetl jeste neco, tak uz jsme to zapomnel. Mrzi me, ze jsem se nikdy nedostal ke Dni trifidu a taky Julese Verna jsem necetl, ale cetl jsem neco od J.M.Trosky, coz melo tusim vazbu na Kapitana Nema.

    Ale je to jasny - to je proste seznam prumernyho cloveka.

    10.5.2009 23:08 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Jo ty knížky od J.M.Trosky měly vždycky bezvadné obaly :)

    11.5.2009 10:09 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Aha, tak to ja mel bez takovy obycejny bezovy desky:( Ale obsah byl skvelej a to bylo dulezity:)

    12.5.2009 09:28 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Ovsem to sci dostavalo pekne na ***

    vencour avatar 12.5.2009 09:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Náhodou, Nemo měl miniaturní Zemi, dost pěkná představa.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    cezz avatar 11.5.2009 00:55 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Presne ten pocit z celého zoznamu som mal.. Proste zoznam bestselerov medzi ktorými sa sem tam objavil aj nejaký naozaj hodnotný kúsok,ktorý uspel aj v mainstreame.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    11.5.2009 13:29 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Také se docela divím, že ze trojce velikánů sci-fi Asimov-Clarke-Henlein se tam dostala jen jedna jediná knížka. I když na druhou stranu, Clarke je mezi "nescifistickou" populací asi nejznámnější (také díky svému pořadu o záhadách) a fimové spracování 2001 je dodnes nepřekonané.
    11.5.2009 14:03 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ha, tak jsem se upral, nedostala se tam ani jedna. Ješte je je tam alespoň Herber, Wyndham a Verne.
    10.5.2009 22:20 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    11 :-( Nicméně mi tam chybí sci-fi (když si odmyslíme Orwella). Ale naopak, příjemně mne překvapil Kulhánek ;-)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Alík avatar 11.5.2009 09:36 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Ale dyť tam je Duna, aspoň pro mě je to vrchol sci-fi žánru

    Jinak já mám přečtenejch devatenáct z toho seznamu

    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    11.5.2009 14:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Bylo by docela zajímavé roztřídit to podle žánru, i když u některých by se to možná bylo trochu komplikované.

    BTW: Orwell už dnes pomalu přestává být sci-fi ... bohužel.
    Max avatar 10.5.2009 22:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Krtek a kalhotky
    Pipi Dlouhá punčocha
    Povídání o pejskovi a kočičce
    Robinson Crusoe (jako společná četba ve škole při hodině)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 10.5.2009 22:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    14. Chybí tam Čapek (tedy knihy jako Věc Makropulos, RUR, Bílá nemoc, Válka s mloky atd.) a linuxová literatura :), hned by bylo víc :-)
    11.5.2009 12:28 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Věc Makropulos, RUR a Bílá nemoc jsou divadelní hry, ne? S Válkou s mloky ovšem souhlasím.
    11.5.2009 13:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    To ano, nicméně vyšly knižně a já je četl. Přišly mi mnohem zajímavější než Vinetou (ten mě totiž svou naivitou tak otrávil, že jsem ho nebyl schopen dočíst ani do půlky)
    11.5.2009 15:24 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    A vyšly jako nějaké knižní zpracování, tzn. jako román, povídka, nebo něco takového, nebo to byla prostě jen publikace divadelního scénáře?

    Vinetou byl náhodou roztomilej. Nejde o naivitu, jde o atmosféru volné prérie a dobrodružství :-) Naivní je téměř každá dobrodružná knížka pro děti a dospívající mládež (a i leckterá pro dospělé).
    Jendа avatar 11.5.2009 16:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    11.5.2009 17:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ono je neco jineho, kdyz to ctes ve dvaceti a kdyz to ctes v osmi. V tech osmi se mi libil, pred par lety jsem se dostal k "Ruzi pralesa", ale proste jsem to nebyl schopen docist.
    Isah avatar 11.5.2009 19:56 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Tohle je fakt, ale já mám opačný zážitek, že v dobách filosofického tápání mi kniha Kvak a Žbluňk otevřela oči a přestala jsem s četbou Schopenhauera a jemu podobných. Nemělo to smysl. Medvídek Pú je taky dokonalej.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    11.5.2009 22:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    :-)

    Taky je pravda, ze nktere knizky jsem cetl v patnacti, pak v petadvaceti a ted znovu a vzdycky jsem tam nasel neco noveho...
    11.5.2009 22:34 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Osobně mám jako takovou knížku Foucaultovo kyvadlo od Umberta Eco. Pokaždé když ji čtu, vyskočí na mě něco nového, předtím přehlédnutého. Úžasná kniha.
    Isah avatar 12.5.2009 07:42 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Jj, Eca taky můžu.

    Jde o to, že člověk hledá odpovědi na své otázky v hlubokých filosofických knihách a já měla vždycky sklon zapomínat na to, že odpovědi mám tak blízko. Stačí se koukat kolem sebe a nějak se otevřít. Mám na mysli ty otázky ohledně smyslu lidského bytí a tak. Ta dětská knížka Kvak a Žbluňk mi jednoduše připomněla, že taky žít je třeba. Bylo to jak rána kladivem :-) Musela jsem se smát, páč toho Medvídka Pú mám od 5 let. Poprvé jsem si ho přečetla ve 22 :-)

    Mistrně jsem obcházela mnoho let obyčejný život, ve kterém je všechno to co jsem hledala ve vysoký filosofii. Nemusela jsem číst Nietzcheho,Platona, Fromma..

    Malé děti číst nepotřebují k tomu, aby věděly, že svět je moc krásný. Vnímají ho bez balastu. Čistě a přirozeně. Vidím to na synovi. Děti jsou otevřené. Saroyen o tom píše moc pěkně v knize Tati, tobě přeskočilo-

    Tím nemyslím, že by se dětem číst nemělo, to určitě ne, ale nechci, aby se ztratila ta přirozenost vnímání pod balastem výchovy a "moudrostí".

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    David Ježek avatar 10.5.2009 22:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    25, z toho některé MNOHOkrát. jiné mám "v pořadí",takže je pravděpodobné, že do roka budu přes 40.
    10.5.2009 22:43 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    37 ale ani jeden Pratchett v nabídce? Ostuda :-)

    masožravá palma avatar 10.5.2009 22:44 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    cca 40. U některých si nejsem jista, jestli jsem je četla nebo nečetla a pouze vím o čem jsou, tak jsem je nepočítala. Rozhodně tam chybí sci-fi autoři. A některé další bych si asi mohla přečíst, protože by mohly být zajímavé...
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Fluttershy, yay! avatar 10.5.2009 23:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ten seznam je divný. Tečka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 11.5.2009 00:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ty si divnej, Kolibáči :). Já jsem jich čet 25. A vůbec, kde je tvůj závěrečný díl seriálu o mistrovství v hokeji? (tuším, že by to byl asi sedmý). Hokejisté ze země, kde zítra znamená již včera, zvedli pohár nad hlavu a ty nic :-)))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 11.5.2009 06:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Možná ještě bude, musel jsem se dokonce i vyspat!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.5.2009 10:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Souhlasím. Mých dvacet zásahů je dáno z velké části „dětskou“ literaturou.

    Mám dojem, že seznam je optimalizován na nejvyšší hlasovací účast pomocí titulů, které nikoho neurazí. To je právě ta dětská (Z deníku kocoura Modroočka), dobrodružná (Verne/May), poetická (Hrabal), rádoby vtipná (Fulghum) a pár modních trháků (Tolkien, Rowling). A nejde jen o autory, ale i o tituly. Třeba u Waltariho mi přijde mnohem lepší Cizinec přichází nežli Egypťan Sinuhet. Tady mám pocit, že prostě upřednostnili to, co se vyskytuje v povinné/doporučené školní četbě.

    Co se týče 1984, Mementa, stanice Zoo, tak ty tam jsou spíš pro to, že minulá doba jim moc nepřála, a tak je právě proto lidi vyhledávali. Možná i proto tam nejsou „ruští klasici“, protože prostě spousta lidí je má zažité jako tu vnucovanou ruskou kulturu.

    Netvrdím, že ta díla jsou špatná, naopak, ale ale je to takové nevyvážené. Zcela opomněli Čapka nebo sci-fisty nebo autory detektivek (Christie).

    Ono se snadno kritizuje, ale prostě z toho mám pocit jako ze Star dance – zábavní forma pod rouškou vysoké kultury, která má ukázat, že se dá konkurovat Růžové zahradě i jinak.

    11.5.2009 10:42 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    > rádoby vtipná (Fulghum) a pár modních trháků (Tolkien, Rowling)

    Osobně si myslím, že R. Fulghum patří i do té módní. A že J. R. R. Tolkien není jen módní. Pokud nemyslíš, že "módní" znamená "desítky let oblíbená kvalita".

    11.5.2009 10:53 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Tak Tolkien byl génius a deklasovat ho na pouhý módní trhák může jen … já nevím kdo. Jo a od Waltariho mám asi nejradši Krvavou lázeň a Šťastnou hvězdu :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    11.5.2009 11:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Osobně si myslím, že R. Fulghum patří i do té módní.

    To jste řekl vy :) (Jsem téhož názoru.)

    A že J. R. R. Tolkien není jen módní. Pokud nemyslíš, že "módní" znamená "desítky let oblíbená kvalita".

    Tolkien není žádná novinka, to jistě. A třebaže mi tato fantasy poloha nesedí, tak slohově, jazykově i co se týče přiměřeného napětí a vývoje děje, hodnotím velmi vysoko.

    Jen mám pocit, že poslední dobou se s ním roztrhl pytel. Ale za to asi můžou imperialistická filmová studia, která kolem něho účelově vytváří povyk, na kterém se přiživují i knižní vydavatelství. (~ módní záležitost)

    Fluttershy, yay! avatar 11.5.2009 12:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Tolkien není žádná novinka, to jistě. A třebaže mi tato fantasy poloha nesedí, tak slohově, jazykově i co se týče přiměřeného napětí a vývoje děje, hodnotím velmi vysoko.

    Doporučuji přečíst Silmarilion nebo Povídky, ne jen Pána prstenů nebo Hobita (ač i to je skvělé). Tolkien byl génius, dokonalé vyprávění, respektive epos.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.5.2009 14:49 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Jen mám pocit, že poslední dobou se s ním roztrhl pytel. Ale za to asi můžou imperialistická filmová studia, která kolem něho účelově vytváří povyk, na kterém se přiživují i knižní vydavatelství.
    No jo, jenže za to z velké části může skutečnou, že zrovna žijeme v době, kdy filmařská technika dostoupila do to takového stádia, že umožnila jeho natočení jako hraný film (animované verze existovali už před tím).

    Obecně si myslím, že vzhledem k (ne)kavalitě dnešních scénářů se budou podobné, do té doby "nezfilmovatelná" díla objevovat časteji (např. chtějí Asimovovu sérii o Nadaci, i když samozdřejmě ne celou), protože LOTR bude sloužit jako precedens, argument, že i z mnohastránkové knihy v kategorii "téměř klasické literatura" můžou mít úspěšný a vydělávající film.

    Producenti jsou totiž velmi konzervativní, takže radeji udělaji tři filmy "na jedno brdo", u kterých jsou si jistí (nebo si alespoň myslí, že jsou si jistí), že se jim investované prostředky vrátí, než aby se pustily na tenký led, který může znamenat jak spektakulární úspěch, tak monstrázní propadák, který může vzít sebou dolů celé studio.

    Jedinou možností, jak opravdu nového prosadit, je mít za sebou několik úspěšných filmů, ale i tak se studia ošívají. Např. Guillermo del Toro, režisér Hellboye a podobných horrorózních počinů, chce zfilmovat Lovecraftův román "V horách šílenství", ale studiu se stále nelíbí, že tam není žádná lovestory (!) a že to nekončí happyendem (!!!) ...
    11.5.2009 14:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    např. chtějí Asimovovu sérii o Nadaci, i když samozdřejmě ne celou
    A co víc, i Simmonsův Hyperion! To snad zfilmovat ani nejde.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    11.5.2009 14:15 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Navíc není zohledněno, že některá díla jsou vícesvazková - např. "Pán prstenů" je třídílný, "Harry Potter" a "Letopisy Narnie" sedmidílné a třeba takové Čapkovy "Povídky z jedná a duhé kapsy" se také většinou vyskytují jako dva svazky.
    11.5.2009 18:16 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    > třeba takové Čapkovy "Povídky z jedná a duhé kapsy" se také většinou vyskytují jako dva svazky.

    Já to mám jako jednu vazbu, kde jsou povídky z první kapsy psány z jedné strany vazby a povídky z druhé z druhé. :-)

    drc avatar 13.5.2009 00:15 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Pán prstenů je de facto jednodílný -- původně tak byl i zamýšlen. Ve třech dílech to vyšlo jenom kvůli tomu, že původní vydavatel minimalizoval riziko.

    Fluttershy, yay! avatar 13.5.2009 00:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Já ho mám také jednosvazkově (verze z roku 1960).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.5.2009 23:55 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    15 knih na seznamu jsem četl.

    xxxs avatar 11.5.2009 00:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    dvadsatsest. plus zopar, kde nemam istotu.
    Saljack avatar 11.5.2009 00:12 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    29 ale divím se, že tam chybí Stopař a další věci od Čapka.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    11.5.2009 00:24 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Asi dvacet. Hlavně bodovala dětská četba, foglarovky, verneovky, Vinnetou, Pán prstenů a další knihy od J. R. R. T. a tak... Knížky o Rychlých šípech mám přečteny v řádech desítek. To jsou neuvěřitelně napínavé příběhy. Tutoriály od Sunu hadr.


    11.5.2009 10:39 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Ale je zajímavé, že zrovna na Den trifidů jsem včera (do knihovny) koukal s tím, že bych to mohl zase někdy otevřít...

    Dalibor Smolík avatar 11.5.2009 01:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Knížka mého srdce? Vždycky se nejlépe listovalo v té vkladní .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.5.2009 02:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ovšem pouze za předpokladu, že to bylo příjemné čtení...
    11.5.2009 02:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    jako cteni je to zajimave... jenom ty konce jsou casto moc smutne...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    11.5.2009 07:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    A modrá! Základ knihovny mladého muže. :-) I když to už asi tedy nepamatují.
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2009 11:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    No jéje. Co bych za to v určité době dal, mít modrou ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 11.5.2009 12:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Nazdar soudruzi! Zdar, soudruhu plukovníku! :D )))). No já jsem tohle už nezažil, byl jsem na vojně v době, kdy demokratizační procesy v armádě dosáhly svého vrcholu. Když jsem chtěl opustit posádku, stačilo obvykle přelézt plot a nebo prolézt dírou v hradbě v parku techniky... :-)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    12.5.2009 09:33 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Kdyz ja na horrory moc nejsem :-(

     

    11.5.2009 02:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Napočítal jsem 45, ale co mě zarazilo, bylo, že ty ostatní se dělí na dvě skupiny (asi tak v poměru 3:1): 1) knihy, které si chci určitě přečíst, 2) knihy, které mě ani trochu nezajímají. Spíš jsem myslel, že ta druhá skupina budou tituly, které bych si třeba přečetl, ale mám jiné priority. Jenže "Babky na divoko"? Jsem tupec, nebo je to opravdu taková ptákovina, jako se zdá z popisu. Atd.
    11.5.2009 14:00 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    U mně je to podobné - sice jsem ze seznamu četl kolem třiceti až pětatřiceti (u některých dětských si už nejsem jist, jestli jsem je opravdu četl), ale minimálně deset až patnáct dalších mám připraveno na přečtení, až na to bude čas - nesnáším totiž, když musím číst knížku napoprvé po částech, i bichle typu Duna jsem napoprvé přečetl v jednom kuse.

    LuFa avatar 11.5.2009 05:06 LuFa | blog: LuFa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Přečtečných 44. Nějaké pak mám ještě dlouhodobě v plánu ;-).

    O tomto seznamu a hlasování jsem vůbec nevěděl. Holt nesleduji TV a čtu knížky ;-). Zde si ale přesněji zjistím o co jde a zahlasuji. Z seznamu u mne vedou dvě knihy. Malý princ a Modlitba za Owena Meanyho. Irving vůbec v anketě boduje.

    11.5.2009 05:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    33. Jak uz poznamenali predpisatele, sci-fi tam dost chybi :-)
    11.5.2009 14:21 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    A horrory - pokud dobře počítám, je tam jenom Kingovo "To".
    11.5.2009 06:33 Fí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    40 a potěšilo mne, že je tam kniha, pro kterou jsem hlasovala a dalších pěkných pár kvalitních knih, na druhou stranu, je mi líto, že jsou tam braky jako Stmívání a průměrná detektivka typu Šifra mistra Leonarda.

    alblaho avatar 11.5.2009 08:54 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Hlasovali televizní diváci, no. Jinak kromě scifi mi tam chybí klasika typu Dostojevský. Takový Zločin a trest určitě patří mezi nejsilnější knihy, co jsem kdy četl.
    11.5.2009 06:37 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Já mám 59, ale je to tím, že přečtu všechno, co se mi dostane do ruky, i naprosté braky, kterých je v seznamu skutečně požehnaně.
    make menuconfig, not war!
    11.5.2009 07:35 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Rychle jsem to prošel a napočítal 42.

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    11.5.2009 09:19 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    39 - holt jak bylo řečeno, chybí scifi
    11.5.2009 09:55 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    41. --- Je to druhé kolo, takže už je to slušně protříděné. :)

    Z toho seznamu se rozhodují mezi Dunou a Alchymistou. :)

    11.5.2009 10:27 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Taky mám 42 :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    alblaho avatar 11.5.2009 11:13 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Láďo, tento post jsem napsal dílem kvůli tobě. Jakože vím, že jsi vášnivý čtenář, byl jsem zvědav na tvoje číslo. 42 je úctyhodné a pěkně kulaté :-)
    11.5.2009 10:29 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    58 :-)
    Michal Wirth avatar 11.5.2009 10:51 Michal Wirth | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    24, hm cekal jsem trochu vice :-(
    Důležité se časem stává absurdním, absurdní se časem mění v důležité.
    xsubway avatar 11.5.2009 10:54 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše pouze 19

    a to počítám i krtečka a povinnou četbu ... nakonec budu hlasovat pro Fimfárum, Den trifidů, Jméno růže, <strike>Babičku</strike> nebo Dřevěná panenka, O přírodě a přirozenosti věcí ...

    xsubway avatar 11.5.2009 13:16 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Samozřejmě vše ... téměř cokoliv od

    DNA

    11.5.2009 12:27 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Přečteno 47. A to včetně Gabry a Málinky, a naopak bez Babičky (tu jsem nikdy nedokázal dočíst dál jak do paté stránky :-))

    Je to zajímavý průřez, a rozhodně bych nepoužil slovo "divný". Protože je těch knížek jen sto, určitě se spousta klasických děl muselo vypustit, takže se pokaždé najde něco co bude někomu chybět. To že chybí sci-fi mě nepřekvapuje, protože ačkoliv to srdce geekovo nechce připustit, jde o poměrně menšinový žánr.

    Někdo zmiňoval Kulhánka. Je hezké že v tom seznamu je, ale... On to fakt někdo ještě čte se zájmem a napětím co bude dál? Mně přijde, že píše pořád totéž, pořád dokola, a pořád stejně nudně. Taková obdoba filmových supertrháků, které jsou od začátku do konce akce, hromada explozí, chlapáckých hlášek, a přitom je to jedna velká nuda. Kulhánek je totéž - to je samá rozstříknutá hlava, ustřelená noha, oběť uškrcená vlastními střevy, a člověk už zíve nudou, a modlí se, aby krvavá mezihra už skončila a děj se zase trochu posunul dál. O zahazování zajímavých a nosných témat na úkor blbých upírů ani nemluvím...
    11.5.2009 13:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Z uvedeného seznamu 22 - ovšem s tím že v tom nejsou započteny knihy u nichž jsem si nebyl jist a také jsem nikdy nečetl ty profláknuté věci (Cirkus Humberto, Babička, 1984, Bylo nás pět, aj.) které mají filmové zpracování.

    Do doby než jsem začal jezdit ven na vandry (cca kolem 13 let) pro mě bylo normální týdně přečíst náruč knížek. Verneovky mě tak braly, že jsem je přečetl za noc bez ohledu na tloušťku knihy. Řada mých oblíbených autorů však v tom žebříčku chybí. Kupř. Ransome, London, Seton, Saroyan, Suchý aj.

    Obrážel jsem asi pět knihoven. Díky neexistenci centrální evidence se v nich zachovala i spousta knih jinde z ideologických důvodů vyřazených. Bohužel některé z nich jsem nestačil přečíst vícekrát než jednou, ač bych se k nim dnes rád vrátil. Ukradeny, vyřazeny, ztraceny.. prostě jsou pryč. Za krádeže knih z knihoven a jejich mrzačení bych sekal ruce!
    11.5.2009 13:15 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Než někdo namítne, že mnou zmínění autoři v seznamu zastoupeni jsou. Uvedl jsem je jako příklad autorů jejichž knihy jsem cíleně vyhledával, jen jsem to blbě zformuloval.
    11.5.2009 14:25 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Napocital som 14. Asi polovica z nich sa mi nepacila.
    Isah avatar 11.5.2009 15:17 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Já 45. Seznam mi divnej nepřijde, beru to tak, že jsou to nominované knihy. Tak jako já si asi těžko někdy přečtu Dunu, tak někdo jiný nečte třeba Dostojevského. Každý má jiný vkus.

    I když je fakt, že díky Ábíčku jsem si přečetla Pratchetta a rozhodně nelituju, páč je to úžasný.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    11.5.2009 15:26 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    tak někdo jiný nečte třeba Dostojevského
    Nedá se svítit, ať si říká kdo chce co chce, ti ruští klasici to SAKRA uměli...
    11.5.2009 18:04 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    +1, dloooooouhý ale výborný. Jak se člověk dostane za půlku (to mají všechna ta díla společná), tak to do konce dočte i kdyby byl konec světa, protože mu to prostě nedá.
    make menuconfig, not war!
    11.5.2009 21:54 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ti rusáci se přeceňují. Přihlaste se, kdo kdy přečetl všechny čtyři svazky Vojny a Mír? Já jsem to ve třetině třetího dílu vzdal. Četl jsem to, abych zjistil, co je na tom tak skvělého a zjistil jsem, že vůbec nic! Je to rozvláčné, nudné a ... nudné. Já vím, napsal jsem nudné dvakrát, ale tak to prostě je.

    Takže musím oponovat. Vojna je ještě trochu záživná, ale Mír mě naprosto neoslovil. ;-)
    11.5.2009 22:10 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Přihlaste se, kdo kdy přečetl všechny čtyři svazky Vojny a Mír?
    Zde! Ale už je to fakt hodně dlouho.
    11.5.2009 22:31 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Tak předpokládám, že vám to bylo líto v polovině vzdát a zbytek jste přetrpěl. Nebo se vám to líbilo? *smajlík-nejhoršího-zděšení*
    12.5.2009 07:14 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Já ji taky přečetl celou, a jak jsem napsal – do půlky jsem trpěl, ale pak mě to chytlo a až skoro do konce jsem to dal za několik dní. Těch posledních pár stránek pak už nebyl problém.
    make menuconfig, not war!
    12.5.2009 08:09 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    No, už je to fakt pěkných pár let, co jsem Válku a mír četl, takže si nepamatuju jestli jsem v některých pasážích trpěl a pak byl vytrvalý :-) Nicméně obecně je to vzpomínka dobrá, a pamatuju si že jsem poslední díl zavíral s pocitem "Dobrý. Nedivím se, že je tohle braný za klasiku." Takže se mi to celkově líbilo (óóó hrůzo :-))
    drc avatar 13.5.2009 00:26 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Rozhodně si nemyslím, že se rusové přeceňují, ale ne všichni jsou podle mého gusta stejně dobří -- toť vše. Například Mrtvé duše jsem pronudil, ale je fakt, že to je torzo.

    U Vojny a míru mě odradil ponejvíce překlad, který jsem se pokoušel číst. Francouzské pasáže byly ponechány ve francouzštině, kterou nevládnu a a po 10 stranách už mě bolelo za krkem z neustálého sledování poznámek pod čarou :-( Škoda. Mohl jsem vydržet víc.

    Jak jsem byl pravil nemám pocit, že by byli rusové přecenění, ale někdy na gymplu jsem četl českou knihu "Kámen a bolest" od Schulze (cs.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1men_a_bolest), která je imho těžce nedoceněná. Jestli budete mít pokdy tak se na ni podívejte. Má cosi do sebe.

    13.5.2009 08:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Kámen a bolest nemá cosi do sebe, Kámen a bolest je těžce geniální záležitost, u které můžeme jenom litovat, že autor stačil napsat pouze první část.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    11.5.2009 23:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    +1, dloooooouhý ale výborný. Jak se člověk dostane za půlku (to mají všechna ta díla společná), tak to do konce dočte i kdyby byl konec světa, protože mu to prostě nedá.
    Ale kdepak - to jen Tolstoj jim kazí pověst (kdo četl Vzkříšení, ten musí uznat, že se to čte asi tak pohodlně, jako by se ten český název vyslovoval Angličanům).

    Vezmi však třeba Lermontova, který se nevyžíval ve stovkách stran. To jsou docela útlé a mimořádně čtivé knížky.
    vencour avatar 11.5.2009 20:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Na tenhle post mne upozornila manželka, napočítal jsem 67 kousků. A asi u pěti dalších si nejsem jistej. Jsou chvíle v životě, kdy můžete jen nebo převážně číst a pak to tak dopadá ;-)

    Mně chybí v seznamu Sapkowski, když už byla řeč o Pratchettovi.

    Jak se výše zmiňují o jiných pohledech na nějakou knihu v mládí a později, tak teď se vracím k Hellerovi a je to pořád stejná hlína, např. Gold za všechny peníze :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Martin Stiborský avatar 11.5.2009 23:22 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Dopočítal jsem se k číslu 54. Ale po přečtení diskuze kdybych spočítal kolik jich chci přečíst, tak by to bylo asi o dost vyšší číslo.

     

    Kvík ..
    12.5.2009 08:56 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Ak sa rataju aj audiobooky:

    1984, 20 000 mil pod mořem, Alchymista (audiobook), Duna (takisto audiobook), Hobit, aneb, Cesta tam a zase zpátky (audiobook), Hoši od Bobří řeky, Kmotr (audiobook), Malý princ, Obraz Doriana Graye, Pán prstenů, Povídky z jedné a druhé kapsy, Robinson Crusoe, Rychlé šípy, Šifra mistra Leonarda

    Dokopy iba 14 a to citam IMHO docela dost a administrujem stranky s e-bookmi (fictionbook-lib.org :) Orientujem sa asi trochu inym smerom a zoznam je zamerany dost na cesku literaturu.

    BTW, niektore ceske preklady ma fakt zaskocili :)

    12.5.2009 09:41 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    52 + 4, u kterych si nejsem jist.

    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 15:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    A to mi tam ještě chyběl Kerouac. (Jo, jsem na něj hodně zatížený.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 12.5.2009 16:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Žes mi to připomněl ... Christian Morgenstern by tam taky pasoval ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 16:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Pravda...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.5.2009 18:57 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Ta anketa se jmenuje "Kniha mého srdce" a ne "Role hajzlpapíru mého srdce". :-)
    12.5.2009 18:59 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Plus milión, u Podzemníků jsem málem vyzvrátil mozek :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 19:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    The scroll nebyl hajzlpapír.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.5.2009 19:52 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    Já vím, že nepsal na hajzlpapír, ale připadalo mi to jako trefná poznámka. Nehledě na to, že má i druhý význam, který stále IMHO platí.
    12.5.2009 20:21 vagojan | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    Tak jenom 40. Čekal jsem víc, alespoň podle toho s kolika jsem se potkával knihami při hlasování v prvním kole.

     

    14.5.2009 04:10 ja.ro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26

    No ja jsem napocital pouhych 24, prestoze o sobe myslim, ze jsem knihomolem nadmernym. Nejspis to bude tim, ze se moje cetba s mainstreamem vzdy trochu mijela. Prekvapilo me pomerne znacne procento knih detskych. Doporucil bych take projekt http://nejlepsi-kniha.wz.cz/

    18.5.2009 00:14 Premil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kniha mého srdce: 26
    cca 19, myslel jsem, ze dopadnu hur. Chybi tam Peopleware ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.