abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 265 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Alternativně viz také můj osobní blog (RSS pro anglické články, RSS pro české články), kde toho hlavně v angličtině vychází mnohem víc.

    Víte že můžete odebírat mé blogy pomocí RSS? (Co je to RSS?)


    A kdo neumí použít RSS, tak je tu twitter: @Bystroushaak.

    Od určité doby jsou všechny texty které zde publikuji verzované na Githubu.

    Jestliže najdete chybu, nepište mi do diskuze a rovnou jí opravte. Github má online editor, není to skoro žádná práce a podstatně mi tím usnadníte život. Taky vás čeká věčná sláva v commit logu :)

    Aktuální zápisy

    Největší řeč všech dob

    31.3.2012 03:34 | Přečteno: 1882× | Názory

    Ok, trochu jsem se ožral. Ale to tomu ani přinejmenším neubírá na působivosti.


    Po kliknutí se zobrazí video na youtube.

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bystroushaak avatar 31.3.2012 04:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Nechapu, jak se mi to podarilo zapsat strizlive, po lahvi vodky. Tj jak sen, zkouset neco psat.
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 04:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    lOL. jSEM TAK OZRALY, ZE SI URCITE BUDU PRAT, ABYCH TENHLE BLOG NEZALOZIL.

    btW: POZDRAVY OD OZRALE PULKY OSOBNOSTI :d PRY NE. SHIT, JAKY TOHLE MA VUBEC SMYSL? PRY NEMA, ALE HUDBA HRAJE, TAK PRY NIC. nEPIS TO VOE. c0re SI

    OK, LAhev vodky finlandie je moc i na me :(

    pice, nechapu, snazim se zaostrit a nejde to, ale psat jde v pohode, takze nevim co fakt pisu a co je sen

    jsem tak ozraly, ze nevim

    zajimave, jako kdyby se cast osobnosti drzela a nechtela zaniknout, tj ta cast, co me nuti tohle smazat.

    Ma se clovek vubec stydet za to co napsal ozraly, nebo to psala jina, ozrala cast osobnosti. Tohle me stoji dost usili. Vidim jak pisu sracky, ale dokazu se nejak opravovat. Treba napisu uplnou picovinu, pak ji smazu a napisu lepsi. Fakt divny (ý á é).

    Sorry, mam tohle vubec odesilat? Na jednu stranu je to zajimave studium, na druhou stranu vylita drzka. Zajimave je, ze mi porad dochazi, co jest podstatne.

    No, kazdopadne, za tohle bystrousahaak nema zadnou zodpovednost, ozraly.bystroushaaak mozna.

    -*- za tento kod prevzala zodpobednost cast bystroushaaka, ktera je ozrala, sry, radsi nic. -*-
    Jendа avatar 31.3.2012 05:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Že tě to baví, dostávat se do takového stavu.
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 05:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ani nebavi, ale darovanemu koni na zuby nekoukej.
    Jendа avatar 31.3.2012 05:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Já drogy buď odmítám nebo je postupuji dál.
    mess avatar 31.3.2012 10:00 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Neberte drogy. Nikdy nikomu neberte jeho drogy. :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 12:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To já si čaj nebo čokoládu rád dám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.3.2012 13:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To jsem dělal taky, pak jsem propadl čaji, od toho už to byl jen krůček k alkoholu a za chvíli skončím u heroinu.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    31.3.2012 13:13 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    to bude tímhle: rok narození 1993

    žádnej strach, to přejde :-)
    pavlix avatar 31.3.2012 13:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Na druhou stranu je to docela dobrý nápad, nechat to přejít v nějakém rozumném věku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 13:30 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    těžko říct, podle mě je lepší když to přejde v době, kdy si maximálně nablije do učení (pokud se to zvrtne), než když to odsere rodina, kariéra a podobně, ale to je spíš dotaz na pana Jílka

    31.3.2012 13:41 asdfghj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jilek prochlastal 25 let, 3 manzelstvi a 4 deti - to asi neni spravny poradce, pokud nechces skoncit stejne
    31.3.2012 13:46 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    nemyslím - kdo do toho může spíš kecat - ten, kdo si tím prošel a teď z toho ostatním pomáhá, nebo "mirek dušín" co o tom ví kulový a nezažil o co jde?
    31.3.2012 14:07 lkhgh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    nemyslím - kdo do toho může spíš kecat - ten, kdo si tím prošel a teď z toho ostatním pomáhá, nebo "mirek dušín" co o tom ví kulový a nezažil o co jde?
    Ty seš ale naivní.Pomáha především sobě.O pomoci jiným hlavně kecá.Psychouš terapeutem.To je pro ty klienty skutečně terno!
    31.3.2012 14:22 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    pokud nejsi jeho klient a nepíšeš z vlastní zkušenosti, tak nepůsobíš moc důvěryhodně - dej důkaz že to je jak píšeš. Jílek je tady veřejně, dá se dohledat i jinde než tady na fóru - Ty se do něj anonymě opíráš bez důkazů

    31.3.2012 14:33 lkhgh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    důkazů je dost i zde na webu a já nemůžu za to, že neumíš číst
    31.3.2012 16:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Tak se s ním o tom běž hádat do jeho blogu, když tě tak baví flamewar.
    31.3.2012 22:25 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    číst umím, ale ty ani neumíš odpovědět na jednoduchou otázku
    1.4.2012 00:24 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    já nemůžu za to, že neumíš číst
    Naprosto krásná ukázka typicky kokotské jílkovské odpovědi, jakou používá v každé druhé diskuzi.
    pavlix avatar 1.4.2012 00:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.4.2012 12:24 lkhgh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    kokotské jílkovské odpovědi

    +1
    31.3.2012 14:23 asdfghj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    on ma z toho zivnost - statni blazinec mu dohazuje zakazniky a on bez opravneni k provozovani terapeuticke praxe to dela jako 'poradenstvi'. Takze bych v pripade nutnosti dal spis prednost odbornikovi, ne absolventovi, kterej do toho muze kdykoliv znovu zahucet
    pavlix avatar 31.3.2012 15:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Takze bych v pripade nutnosti dal spis prednost odbornikovi, ne absolventovi, kterej do toho muze kdykoliv znovu zahucet
    Taky bych spíš dal přednost tomu, kdyby mi podobní pomáhali spíše jako členové skupiny než jako terapeuti, pokud bych se do podobných problémů dostal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 31.3.2012 14:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Co koukám, tak u všechvětšiny mých vrstevníků to přešlo už před pár lety.
    pavlix avatar 31.3.2012 15:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jinak doporučuju spíše pozvolné pokusy než abstinentský způsob ožrání se :). To druhé může být dost nebezpečné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 31.3.2012 15:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    A taky doporučuješ postupné pokusy skákání z větších a větších výšek?
    31.3.2012 15:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jojo, skončí to vymknutým kotníkem, v horším případě zlomenou nohou. Mnohem lepší než situace kdy by skočil rovnou z desátého patra.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 31.3.2012 15:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    A taky doporučuješ postupné pokusy skákání z větších a větších výšek?
    Samozřejmě. Pokud už nutně musíš skákat ze dvou-tří metrů, tak ti rozhodně doporučím začít skokem z půl metru a ne skočit rovnou tři. Můžeš se tak značně snížit riziko zranění.

    Nehledě na to, že tak mnohem dříve zjistíš, kde jsou tvé hranice, což ti může zachránit i život.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 31.3.2012 17:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ale já nechci skákat z dvou-tří (ani z deseti) metrů. Stejně, jako nechci své hranice testovat u kokainu nebo pervitinu.
    2.4.2012 22:00 maser
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    to o hodne prichazis ale, nemyslim to spatne ale opravdu. Posunovat si hranice je podle me dulezity a hodne te to nauci - zkusil jsem oboji jak p tak skoky :-) p byl celkem problem prekonat a se skokama jsem mel stesti a rekl bych ze mi oboji dost dalo.
    Jendа avatar 3.4.2012 01:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    a rekl bych ze mi oboji dost dalo
    Tomu i celkem věřím (tipnu si, že to je ta třída zkušeností, které jsou nepřenositelné přes TCP/IP), ale stejně jsou věci, které radši zkoušet nebudu. (na druhou stranu mi třeba jako zajímavá zkušenost přijde *ƃuıpɹɐoqɹǝʇɐʍ)

    * preferoval bych, kdyby tohle nezaindexoval Google
    3.4.2012 10:52 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    preferoval bych, kdyby tohle nezaindexoval Google
    Proč? Protože by pak někoho mohlo napadnout že ti to splní? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2012 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ...stejně si tim nepomůže :-D

    Jan Hrach al-kaida Jan Hrach waterboarding Jan Hrach USA Jan Hrach bin laden terrorism Jan Hrach bomb Jan Hrach nuclear Jan Hrach attack Jan Hrach anthrax Jan Hrach
    Jendа avatar 3.4.2012 12:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To jsem čekal, že někoho napadne :).
    Jendа avatar 3.4.2012 12:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    -----BEGIN PGP MESSAGE-----
    Version: GnuPG v1.4.12 (GNU/Linux)
    
    hQIMA5VZiQxe2/niAQ/+LAqsgS51gaY3w8yIPahJrgZ81eBVcjFbVlv5XRAUtHug
    pKBN/fm8lO1we10B2Ds/GfV0tFCtrhQdMa3YCwnrtBv1N8/uJsrT7h9VAbNXSK/q
    CbOnmID0NfvD1sVfyR90Edukv+A+PnaMXBqwxbfLQZYRMSZ6qnRXRaPcpnkuGVc3
    S+tFI+jOYyhyIUlTQl50rRKe+yxPij4zVj5ayblIbdFfTufasfon66xsDwguBOyK
    6f3m1gD+uzEqfKqO94JwsOZ4bNMYkHB2AgS1snMlee7pG+QKj8zabO8P5Q5enZz7
    q5Uem1AhW/AlW8CXYLogq+Cpyycn8vPFV1feE01bclozrK4McbRwSjK7rCEjWDQc
    82sin7O5plMcXqmyzcUPz6bZRXF7wwWgLC8DsobDDtCH5K3Zy81/YUo3Vlk5rRCU
    dUWI0HvOm5Tu6lQK4Qyc75stwlWE/emGtuYe/4faOh11KPJVgYT9OpMuPMRc3PaY
    zPcVpfiBmiweZmKACSuSgW1wvGWuhXfhCgTdBcmqN+qSgQ2+p3gjRt8AR9FK+U7W
    kcoWKNMd1ozSndAhsgH+YPScrpOq6W7zj9aBe5Hdva9+jGZTbB5cRY842eWEZs7a
    mjcX4n1qnrbWBB/7jwBKdMqZiem8PR0rQ6QLmC/ZryiQ37NxtQYThYdQ7qFV95iF
    BA4D2BYy9H8yv1cQD/wJBs/+6yEVc7sTztycetAMkQUu3KUCqqiOKQDrb8DlXPGC
    GspUyHL1CfvPyQOfF8MBDN+/lJHqm/AfqoeU+MJdi2oIADUh+YHMQWxQ+i99oq9n
    lM6lPqNSnxrKHNbeg/Ic0IcNs1Svh4h319GpKR71W8XECCwRVo/ZFxz7PcoE5iBl
    mGLJM3wkwWZM70spj8HFQa/sN4Yh1BneqSN/mDUsAiV4Eax4fCd/EE4AwwWPoxrr
    kZk7GI+q5aMXD9yQberVEPP8zXOvKHhfKVjD4RxewrVr5TgbjW+AYjaUUIXs7Osr
    CibSGhrFAxWrxSbR41voyt5neR9uENgnxYZsj8oxfU/GSh69AVgSpn5RPxy7swpX
    e5JUvmj+8z4Ovv6Od/FDX/+r5LgPa0wBdElWspjOpsYv/ArCcyAJzOMkjnz6zlo9
    3TNQathPzYJ6dG/EZfIhAWWepyV1xJGeYSGH2aWM84D5tS2gJmftDOCWaoNRlwsY
    V14y5EN5xAGgZPD/me2YWkGgZbRqpnug2iVh9gY7qPdQx2iKRfXZb2+LXjt/uF5t
    4jW/UjVIzg3wia2LPVBitfplGPgmvwk/PbUuCoyxzKdcfvk6yVKMBYyVRWKvKxF/
    gudreP5L+Qu5QK4WzDsE0R5CBr94/0m79+ZT5bU3m1mwIUwjUxczd8+5IfqD+Q//
    VRwphpQp9An//g8eFDodESbAAolssMH0iB2LlCOqlMQTteGOmuT30+N5cxTG/7+l
    MCPuu9FQPOv/VDVX/bo5YPvNmLzIh00Y2s1WXtHobT4N6F/7g7cDbg74Qu7w7e9b
    ZHbx7CyaInTU+nTe6i33hQj0LIQ4tEMzTkaL9PwB+b4U1xN4TH15cP5wKIZ9hEHC
    YNzuOH10VoOc5/7+ifreRtj1KHz/Zcqj6/Ti3lWiYkHUS7p+4uylnyj2Uvd9Eayc
    qXZ5fA5Ux+lTbRk04Kiz0IizOngjCoh++MpvKEgvq9tx9a3yaqmUJD9JaFsFNmvd
    zpA0mlgEV0VX8uYf1M8T8LiaqFK73q8ygPErjnZhfcW9jFvaIrZQ4UTj/XCjjPR0
    uWaRJu9ic3p+vhA6N+xY0eXLrU+MHmF5V4wPtTWZ7a6IZl+2SH+2IGqndMF0eZf2
    WFQRDfUyZFJWRtHRboyNipJU2lkpb6F3wBtJNFYMsvikcP5kJLqHxJaArRIcN4ew
    3VKIBMWFCit2SxmbmjJnLC54azQYSQNwOFRO6D1sPthYB+YN2O5544o5vyYrhRcS
    kgrj9DblOLRBvWuMlSu/OViK27Hj7LfvaKpVv+BhTrHGNKFO+VoTHHRlB1z1OISw
    fGNCh1pSHPjjFKkLCwhGOp0rO3SuvQmqCe7VdnkL3/DScwHY42jR9okLJ2ShXm52
    K7/Nnr5pZyHXvhJUhG3z30xi5J0L89rnuOxtQRzwF/wQsqL35b9hwx+VAjK7fKrW
    1kTxVc/vR3kvf4CfwCQZuyKXhUmj9VYxknaWKPVkIpXG+LOd2Ov+ZK9pPcfl52RH
    jpSZfwQ=
    =8wNq
    -----END PGP MESSAGE-----
    child pornography bomb recipes
    3.4.2012 13:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    -----BEGIN PGP MESSAGE-----
    Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
    
    hQQOA9gWMvR/Mr9XEA/5AcDGUVBEYuriHEuyvfy6oz0gPvA+DVMSwlm5f+07sYuz
    7cumzubG8skjPl3kuLSqqOl+yF/X9CbJCLxE842yXdB25Y1so2zGmXn3Ft76rspJ
    wrcE6sLFxzltPxSExS4gC3p4h9yD3B7qDaSlRR4SCl+LDW/GluDEsb6yWD3/EOCn
    7lPAqdTTmx4ckxT2rohMzQrOcULnr7NHqW9kcWb5kr+LIvsxNbP+pPyxapkSSvp3
    ZEGcYzsVB/QPd7or8FF9FKZNQWnzBXbqldhbCsQMxH7GkSsCzYwttctRoTP6mJRn
    LipyJOQFHOMxSU6xG5LOFH0LtqgG4mEUvQ9ngPjaPG/B13+nZHcHa8bl58Zoa1aO
    olofgmXdhOL/MlQREHmMvxW/+/GypZONP0YKpoJlOqFYvZ2kLJzRKzofsD4IYHjP
    9MhrMpczdrJQGuVF3fPppS3cQbdJ8/IUZTIN9L5HrwiNPaMxeWj9BJffwmBB+7s8
    Ez4G7i3CrikRUOSc4oxPzS89kZDg8l8YeJ+SHyi6xPSfY5ORoyvLqkgxJBBFMcUj
    YtbvZVwz3hUD98b8NSSTKqF6qT+easKn9Tq82lupbYHVUyP+dgHL8R8iKXvvbVgQ
    nMOqZFpmXEo6cPmiFUY5CPJWcKeb7eJfdbqFCrTa9TrE+AqTyudnuEhvMw6CngYP
    /3/5qC7K/x+WoJVQ8Hb7Hoq8ydF7y0luifmyZ5VLV4OhTSKuY0vuP5QVYLuJTwLR
    Fgt6ZMrcweU/3gK0wUWvomcLvfnQnqtq3tmdWJRu6S+H8unHerYuiz8ycp0yt04O
    RW+YO84OOLEB4h1jWzEjF6kpfRCYgFZ8r2qWPOBw99vDjNmWWh8QGDx8BGa/UHAS
    cqaCZmc3TUp16CcyN9r4T61L2O4dUdzPtGPEaB2Ui2prA4mejQlUqRdqbe8+kukb
    6cffOOXD92pVKPTIj9jAR8kLcZsgWW8LZ7m7JGpPWjrc9Q/hifh0/QWI07BJCuq3
    Gv6YFTQfQQd8WDPEaXhvDL8rNvjSYrzrQMiOTcELoxk0xT/IO7bzUcLqtzYC05uu
    xLzBQYvkcXN1QFGj/CshR0PeV/IBFEBQpMsnOVKnPu/A0NGVY1jxNrEU4P1bzrq8
    xhHEqj2h+2keKENmnh3ewY4+9pSC9M+7H3euq1MjSuBoljqbdeweetMZwVbKeIpo
    gntOCHtBKo5p6gfhNJ9+Esv6xZ7FSs6mbStINOimum/nyn0Wn0Ndli0puFDQQBup
    yoNBfXw6m9/q9t9B0hlkdR65B+/btq3xGexrlIGltsu95kZHLMWOeAcw84wyHPkY
    gCbByzBzNk3n6jvHU30cJKd18U4WdHN8ESFAdzzOR46+0mAB2IsGxktmWqIL14yp
    r0cS3N6eIfILqjIBEXBt5UyI/vMJLgxlCob11Rq7CJZac6CynTlclfZjCXQDbOtu
    S3ogEWUaUzeQuz0Y6qPY56Ebc1PSKoe9iNMcxbEesuaf0KI=
    =xT29
    -----END PGP MESSAGE-----
    
    Jsem zvědavý, kdy to Doli začne mazat ze strachu že si tu to dětský porno fakt vyměňujeme :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 3.4.2012 13:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Kilobajtové dětské porno? To je skoro jak na disketách. Ale jo, když se za to považuje i povídka (plaintext)…

    Ad. patička - musel jsem googlit, co je HMTD. Přes školní wifinu, naštěstí má Google SSL :).
    3.4.2012 14:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To je skoro jak na disketách
    No... Podle mě to bude buď nějaká úchylná povídka nebo nějaká starší adventurka. Že by někdo v dnešní době schovával fotky 640x480@256 barev, to se mi moc nezdá. Ale tak co, děti jsou malé, ty se na tu disketu vejdou.
    Přes školní wifinu, naštěstí má Google SSL
    Co je špatného na vzdělávání v oblasti chemie? Přijde mi to lepší než mít otevřený Facebook.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2012 15:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ...já mam i starý fotky 320x240
    kotyz avatar 3.4.2012 19:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ještě jako .IFF soubory na Amiga 800kB disketách, ne? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2012 10:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ne, jsou to jpg z nějakýho předpotopního foťáku, iff mam většinou v 640x512 a 1280x1024, 256 - 16 800 000 barev (HAM).
    kotyz avatar 6.4.2012 11:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Akorát se k nim teď nemůžeš dostat, žejo? Pořád si ještě nesehnal tu náhradní A1200 desku?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2012 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Deska jede, bez zvuku, ale jede. Tady de vo něco jinýho, přečti na PC diskety 880kB a 1.76MB :-D
    kotyz avatar 6.4.2012 12:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No právě, to by se muselo pořešit nějak jinak. Máš tam dvě disketovky? Že by se to zkopírovalo z jedný na druhou která by byla naformátovaná pro pc? Nebo to přes nějakou redukci jako bylo SD2SIO pro Atari dostat na SD kartu. Já řešim opačnej problém, ne jak přečíst na pc amiga diskety, ale jak je na pc vytvořit. Abych si tam moh spouštět různý demodisky a musicdisky. Ale pořád nejsou lidi, čas a peníze aby se s tim něco udělalo ... Stejně tak nejsou na opravení toho pravýho tlačítka na myši. A už vůbec ne na sehnání a namontování scandoubleru :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2012 12:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Mam jednu a 34MB RAM, zkopíruju obsah do RAM vyměnim disketu za FAT32 a naleju zpátky, v tom bych problém neviděl (kdyby se mi s tim chtělo srát). Na PC vytvoříš Amiga disketu jen virtuálně, jinak to neni technicky možný. Mikrospínač není problém a na scandubler bych zkusil Allegro.pl případně amigakluby.
    kotyz avatar 6.4.2012 18:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Njn, ale já mam jen 1 MB, proto chci tu druhou disketovku aby se to dalo udělat najednou a nebylo to sraní na půl hodiny.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.3.2012 20:15 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    já skákal rovnou z prvního patra*, ještě se spolužákem. a jediný, kdo nějak utrpěl, byla naše třídní – psychycky.

    *) na takové rozhraní mezi trávníkem a chodníkem
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2012 11:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Nepochopils základní myšlenku alkoholismu, chlastáme kvůli docílení právě tohoto stavu.
    31.3.2012 12:14 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Copa dostat - to je vždycky strašně lehké... ale dostat se z toho zpátky, to je horší :)
    31.3.2012 16:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Že tě to baví, dostávat se do takového stavu.
    No, jeho stav asi nebyl úplně ideální... Ale alkohol nemusí být vždy na škodu. Čas od času člověk prostě potřebuje vyresetovat RAM...
    Jendа avatar 31.3.2012 17:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No já i někteří další lidé, co znám, se resetují jinak než ethanolem. O teorii progresivních a degresivních aktivit jsi slyšel?
    31.3.2012 17:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Neslyšel, ale nejspíš si umím představit co se tím myslí. Nicméně ono se to nevylučuje ;-)
    kotyz avatar 31.3.2012 17:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Slyšel. Dneska od tebe. Pouč nás o co se jedná a co se při tom pije ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AsciiWolf avatar 31.3.2012 19:46 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    a co se při tom pije ...
    :-D
    31.3.2012 22:19 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    a již jste měl dívku chlapče?
    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 22:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Já měl k obědu prejt a k večeři hlad, dívka tam nefigurovala. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 31.3.2012 23:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Někteří dokážou oslovit holku i bez dodání kuráže alkoholem :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.4.2012 22:03 maser
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ale jen malokdo dokaze poucovat abicko o progresivnich aktivitach kdyz muze mit na praci lepsi a zabavnejsi veci ;-)
    pavlix avatar 2.4.2012 23:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Poučovat ábíčko?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 3.4.2012 01:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To bude něco jako synekdocha.

    Až teď jsem si všiml, že předřečník vlastně reagoval na mě. Ano, vím, že mám svůj systém motivace a odměny nastavený poněkud jinak než většina ostatních. BLEK. by to možná nazval poruchou osobnosti :).
    pavlix avatar 3.4.2012 07:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To bude něco jako synekdocha.
    Spíš bych to viděl na něco typu „stát jsem já“ vyřčeného opilým poddaným :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.4.2012 23:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    O teorii progresivních a degresivních aktivit jsi slyšel?
    Jsem čekal, že to vysvětlíš ;-) Nechtělo by se ti?
    Jendа avatar 2.4.2012 01:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    A mně se zase nechtělo psát včera/předevčírem na té klávesnici, u které jsem byl, delší eseje :-).

    No nic, prostě jsme se bavili zhruba ve smyslu „ty chlastáš, aby sis vylil do mozku dopamin“ a ten člověk zase říkal, že my jsme závislí na něčem jiném, už nevím, co přesně říkal, ale bylo to nějaké studium/hackování v původním slova smyslu/lockpicking/snad nějaký sport/whatever. A bylo mu odpovězeno, že když chlastá, tak pořád jenom může dál chlastat, zatímco v tomhle se můžeš zlepšovat.
    kotyz avatar 2.4.2012 10:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    I v chlastu se můžeš zlepšovat :-D A když se ti to nechtělo spisovat, stačil by i link ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 2.4.2012 14:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    stačil by i link
    Osobní diskuze s člověkem, jehož identitu nechci zveřejňovat, někdy kolem Vánoc.
    kotyz avatar 31.3.2012 17:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Dneska to nebyl, klasickej mozku reset, neb já sem měl piveček jen deset ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 17:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Nj, já vždy chlastám, abych zbytek roku věděl, proč nechlastám :D
    31.3.2012 19:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To je ještě dobrý, mně ta abstinence vydrží tak dva dny :) teda, úplná abstinence, ne že bych blil 3x týdně :)
    kotyz avatar 31.3.2012 11:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Na Amigapowerovo opilecký výlevy to nemá. Přijde mi to jako trapná kopírka ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 11:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Technická poznámka; příště se neopíjet v místě, kde je připojení k internetu. A nablil jsem si pod postel.
    31.3.2012 13:14 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    jestli jsi do toho něšlápl, nebo nespadl, tak je to nuda :)
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 13:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Je to nuda :)
    31.3.2012 11:52 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, stačilo mi jedno ráno kdy jsem řešil "sakra, co jsem to dělal!?" abych si na ethanol nastavil poměrně přísný strop.
    Ma se clovek vubec stydet za to co napsal ozraly, nebo to psala jina, ozrala cast osobnosti.
    Ma se vubec clovek stydet za to ze ozraly nekoho prejel autem, nebo to udelala jina, ozrala cast osobnosti?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 11:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, stačilo mi jedno ráno kdy jsem řešil "sakra, co jsem to dělal!?" abych si na ethanol nastavil poměrně přísný strop.
    Jo. Teď se mi to zdá jako rozumný přístup.
    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 12:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Stačí vědět, kolik toho vydržíš a jaké to má účinky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 31.3.2012 14:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, stačilo mi jedno ráno kdy jsem řešil "sakra, co jsem to dělal!?"
    A pak ti kamarád pro osvěžení paměti poslal odkaz na YouTube :-)
    31.3.2012 14:42 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Naštěstí ne :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    gtz avatar 31.3.2012 11:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    LOL
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 31.3.2012 04:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 12:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, tohle byla ta vyjímka v podobě narozenin ;)
    pavlix avatar 31.3.2012 12:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jojo, jeden můj abstinentní kamarád takhle skončil o dvacátinách na záchytce. Abstinenti jsou si s alkoholem nejnebezpečnější, to je celkem známá věc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.4.2012 18:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Zatím jsem se nerozhodl jak nahlížím na hypotetickou dokonalou drogu, která by z vás udělala na 5 let génia, poté by vás ale čekala smrt. Co je lepší - rychle a jasně shořet, nebo doutnat a skomírat jako všichni ostatní? Pořád mi to není jasné, i když se přikláním k první volbě. Možná by nebylo špatné částečně zešílet, to je rozumná kombinace obojího. Ostatním by to asi vadilo, ale proč by mě to mělo zajímat?
    Pokud by se sečetl mozkový výkon za celý život, tak to dá víc než 5 let turba. Navíc analogie je třeba s procesorama, přetaktovaný čip poměrně brzo zničí migrace atomů, ale super podtaktovaný čip má teoreticky neomezenou životnost, migrace tam je minimální/žádná.

    Zajímavá by byla hypotetická dokonalá droga bez fyzicky škodících účinků. (pro flejmovací diskuzi třeba ještě přidat způsobování závislosti :-D).
    Jendа avatar 1.4.2012 19:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Zajímavá by byla hypotetická dokonalá droga bez fyzicky škodících účinků. (pro flejmovací diskuzi třeba ještě přidat způsobování závislosti :-D).
    Hypotetická?
    1.4.2012 21:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    in which direct stimulation
    No já nevím, někomu ujede ruka a budu "stimulován" do konce života... :-D Btw co způsobí předávkování dopaminem? Co jsem tak za život četl, tak jakákoliv chemikálie ve velkém množství způsobuje otravu apod. Imho jediná droga s nulovou fyzickou škodlivostí by byla na softwarové bázi.
    Jendа avatar 1.4.2012 21:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No já nevím, někomu ujede ruka a budu "stimulován" do konce života... :-D
    DBS (na lidech) nemá AFAIK _zas_ tak velkou úmrtnost.
    Btw co způsobí předávkování dopaminem?
    Přesně to, co si snaží feťáci způsobit.

    U těch krys to očividně dělalo přesně to, co dělat mělo.
    Imho jediná droga s nulovou fyzickou škodlivostí by byla na softwarové bázi.
    Co tím myslíš?
    1.4.2012 23:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Co tím myslíš?
    Náboženství?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    1.4.2012 23:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Imho obecně jakékoli silné emoce, ne?
    1.4.2012 23:44 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To je jen další droga generující dopamin ;-).
    2.4.2012 00:31 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ale je na softwarové bázi :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    2.4.2012 01:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Invalid opcode :-D.
    Jendа avatar 2.4.2012 01:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    LOL.

    Věda vzala lidem boha, čímž je připravila o jednoduché vysvětlení smyslu života, ale nedokázala jim ho ničím nahradit. Proto máš takové blbé otázky, Jendo.
    2.4.2012 01:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Citát ze života?
    1.4.2012 23:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    DBS (na lidech) nemá AFAIK _zas_ tak velkou úmrtnost.
    Ok věřím ti, ale asi bych to toho stejně nešel.
    Přesně to, co si snaží feťáci způsobit.

    U těch krys to očividně dělalo přesně to, co dělat mělo.
    To může být v krvi/mozku neomezené množství dopaminu, aniž by to odpálilo receptory nebo poškodilo něco jinýho? Pokud jo, tak je stejně limit objemu na vytěsnění krve z těla. Jinak feťákům to imho nefunguje, protože přestávají vnímat účinky dopaminu a musí zvyšovat dávku (tedy to není dokonalá droga).

    Jinak čistý dopamin je asi v současné době nejoptimálnější.
    Co tím myslíš?
    Tím myslím to (v zákonitosti třeba Města permutací), že IMHO každá chemikálie má vedlejší účinky (aspoň mě to tak připadá). Koneckonců to jsi tuším psal i ty tím, že rozhodit mozek může i minimální nevyváženost chemikálií.

    Ale pokud by se u simulovaného mozku někam zapsalo (přes JTAG :-D - ale brrrr jinak) že prostě teďka cítí radost, tak by to IMHO bylo bez vedlejších následků. Možná to nemusí být ani úplně simulovaný mozek, ale nějaký nanoboti.
    Jendа avatar 1.4.2012 23:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ok věřím ti, ale asi bych to toho stejně nešel.
    No já taky ne, pokud bych to nepotřeboval (DBS se dá třeba léčit epilepsie nebo Parkinson).
    To může být v krvi/mozku neomezené množství dopaminu, aniž by to odpálilo receptory nebo poškodilo něco jinýho?
    OK, defaultně jsem předpokládal úroveň stimulace, u které se ví, že neodsmaží neurony.
    Jinak feťákům to imho nefunguje, protože přestávají vnímat účinky dopaminu a musí zvyšovat dávku (tedy to není dokonalá droga).
    Zde mé znalosti neurologie končí, ale AFAIK si feťáci nezpůsobují rezistenci přímo na dopamin/dráždění centra odměny, ale na tu drogu samotnou (která tohle teprve triggeruje).
    Ale pokud by se u simulovaného mozku někam zapsalo (přes JTAG :-D - ale brrrr jinak) že prostě teďka cítí radost, tak by to IMHO bylo bez vedlejších následků. Možná to nemusí být ani úplně simulovaný mozek, ale nějaký nanoboti.
    Podle mě přímá elektrická stimulace centra odměny je vlastně takové zapsání.
    2.4.2012 00:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    OK, defaultně jsem předpokládal úroveň stimulace, u které se ví, že neodsmaží neurony.
    Jo tak u téhle úrovně to je OK. I když drogu co tě po pěti letech zabije považuju "mírně" za hranicí :-D.
    Zde mé znalosti neurologie končí, ale AFAIK si feťáci nezpůsobují rezistenci přímo na dopamin/dráždění centra odměny, ale na tu drogu samotnou (která tohle teprve triggeruje).
    Hmm asi jo, blbě se předávkování dopaminem hledá. Ale prostě se mě nezdá, že ta molekula by v celém vesmíru reagovala jen jedním způsobem.
    Podle mě přímá elektrická stimulace centra odměny je vlastně takové zapsání.
    Hmm asi jako, když jsem jako malý dítě dával podnapěťové šoky takové té tetris hře na baterky, protože jsem zjistil, že při vybitých baterkách (a zapnutém silném piezu) se naboří firmware a smontujou se třeba dvě hry dohromady s úplně jinými pravidly, nebo vznikne něco na způsob grafického LFSR.

    BTW jsem měl zde připravený článek o tom, že je možné, že kovové elektrody v mozku způsobují prionová onemocnění, ale vypadá to, že ty informace nebyly přesné, tak na to kašlu :-D.
    Jendа avatar 2.4.2012 01:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    I když drogu co tě po pěti letech zabije považuju "mírně" za hranicí :-D.
    Jenže Ideální Droga tě, pokud nejsi jedinec s nesmírně silnou vůlí (moc takových neznám), nezabije „po pěti letech fyzicky“. Ona tě zabije psychicky (pokud si dovolíme na této úrovni rozlišovat mezi fyz/psy) a mnohem dřív. Protože jsi nastaven na to, aby ses snažil za všech okolností co nejvíc podráždit to centrum odměny a takhle silnému pocitu slasti prostě *nedokážeš* odolat a budeš se mu oddávat tak dlouho, až tě to zničí. Úplně stejně jako ty krysky. Rats will perform lever-pressing at rates of several thousand responses per hour for days in order to obtain direct electrical stimulation of the lateral hypothalamus. Multiple studies have demonstrated that rats will perform reinforced behaviors at the exclusion of all other behaviors. Experiments have shown rats to forgo food to the point of starvation in order to work for brain stimulation or intravenous cocaine when both food and stimulation are offered concurrently for a limited time each day.
    BTW jsem měl zde připravený článek o tom, že je možné, že kovové elektrody v mozku způsobují prionová onemocnění, ale vypadá to, že ty informace nebyly přesné, tak na to kašlu :-D.
    Nebyly přesné? To by mě zajímalo, žil jsem v přesvědčení, že bylo prokázáno, že kovy katalyzují vznik prionů.
    Jendа avatar 2.4.2012 01:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Apropo nedokázali byste někdo sehnat ty původní články, co jsou na Wikipedii v References? Musí to být strašně zajímavé.
    2.4.2012 01:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No některý jdou možná stáhnout z googlovskýho vyhledávání vědeckých článků. BTW jestli se motáš okolo vejškařů neurologů, tak možná maj účet na něčem jako technici maj IEEE.org.
    2.4.2012 01:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jj psychická závislost by byl problém. To by museli být lidi pod vlivem takové drogy napojeni na výživný systém. Jinak to sebezničení by šlo popsat taky jako vedlejší funkci dopaminu. Dopaminové molekuly způsobí změnu chování, která způsobí smrt hladem. Taky taková chemická reakce.

    Na tom oslu.cz jsem si to matně pamatoval, když jsem četl poprvý, ale teďka jsem si pročetl pořádně včetn paperu těch vědců a vypadá to, že to lidi z osla formulovaly nepřesně. V tom paperu se píše hlavně o tom, že se ty priony velmi dobře přichytí na nerez nástroje a odolají i sterilizaci. To, že je určitá spojitost s hliníkem a třeba Alzheimerem, vím.
    Jendа avatar 2.4.2012 14:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    To by museli být lidi pod vlivem takové drogy napojeni na výživný systém.
    Což bych si dovolil položit rovno smrti (co je člověk nevnímající okolí a udržovaný při životě přístroji?).
    Bystroushaak avatar 2.4.2012 16:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    co je člověk nevnímající okolí a udržovaný při životě přístroji?
    V komatu.
    2.4.2012 18:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    dopamine_pump=(koma==0?1:0)
    Btw bez toho udržování přístroji toho člověka nevnímajícího okolí možná může splnit i běžná dávka na začátku (ale asi jen nachvíli než efekt vyprchá).
    Jendа avatar 2.4.2012 19:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ano, víme (ostatně i některé dnešní drogy mají jako účinek nevnímání, případně hodně zkreslené vnímání okolí).
    2.4.2012 20:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Pokud by to kóma nebylo permanentní (může vůbec vzniknout kóma u fyzicky minimálně škodící látky?), tak by to bylo jen prodloužení :-D.
    AsciiWolf avatar 31.3.2012 12:35 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    :-D
    31.3.2012 09:24 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Na abc niet teraz veľmi čo komentovať;-), tak pridám komentár sem

    ...na většinu toho co jsi napsal(a) jsme přišli už někdy v dobách našeho (internetového) dětství, po roce nebo dvou, takže je trochu zbytečné (beze smyslu) nám to sdělovat.

    Ten stav po l vodky je asi dosť veľká cena za vykúpenie. Teda, ak si nezaspal s nejakou Mariškou( mariškou).
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 12:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, zatím mě kocovina nechytla. A ten projev se mi zdá pořád skvělý.
    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 12:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Dostatek cukru a v podstatě ani nechytne.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 31.3.2012 13:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Ten stav po l vodky je asi dosť veľká cena za vykúpenie. Teda, ak si nezaspal s nejakou Mariškou( mariškou).
    Jasně. Ten pocit ráno... „Ježiš marja kdo to je a co tu dělá(m)?“ Následné procitnutí, že by to mohla být docela fajn holka a že by z toho mohlo něco být, ale... nezačali jsme trochu divně? A že si toho moc nepamatuju.

    Snad nedostanu opět vynadáno, že píšu o něčem, co jsem nezažil :). Ale takhle nějak si předtavuju tu idealistickou variantu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 13:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Věř či nevěř, nejsou to mé zážitky, ale musí to být hrozné:

    V báru, máš už nějaké to promile a svět je krásný. Seznámíš se se slečnou a v tom světle baru a zmíněných promile je to ta nekrásnější na světě. Také vtipná a chytrá! I ty jsi obrovsky chytrý a vtipný, aby ne!

    Skončíte v pelíšku a ráno se probudíte. Dopamín v háji a svět naopak vidíš ještě černější než snad je. A vedle ta okouzlující divka... ("co to je proboha za zjevení???") v kocovině, rozmazaný šminky... blábolí cosi debilního... ty taky...

    To musí bejt nálož! :-)
    pavlix avatar 31.3.2012 15:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jo. Ty jsi popsal tu méně idealistickou variantu. Ale ani to, o čem jsem psal já, není žádná velká radost, ne? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 15:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    No, obě varianty jsou dost hrozný :)
    pavlix avatar 31.3.2012 15:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 17:30 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Viete, Dag, ten môj cynizmus, s ktorým som popísala to kanadské bodovanie u nás na internáte, bol tak trochu zámerný. O.i. sa tí naši vrcholoví športovci (najmenej dvaja) vyspali s jednou dievčinou, čo bývala na našej bunke a nebola z nášho krúžku; na tom pive sa rozoberali všetky trápne podrobnosti. Bola odniekiaľ od východnej hranice, vtedy žiadna krásavica, ,,záujem" tých chalanov jej asi polichotil.Po rokoch sme mali - náš krúžok - stretnutie.Jeden z tých chalanov bol iba na prvom, potom kvôli následkom boreliózy mal problém vôbec sa postaviť na nohy, kosť a koža.Druhý-no, veľké problémy s alkoholom a so vzťahom.Na to posledné už ani nedošiel.Tak som si pomyslela, že tie dievčatá s tými čiernymi bodmi mali asi dosť veľké šťastie, že pre tých machrov boli iba jednorázovky.( I keď by som samozrejme tým našim ,,chlapcom" priala, aby sa zo všetkých tých prúserov dostali.)

    Tak ako teraz je najčastejším spôsobom nadväzovania kontaktov (i úzko účelových)internet, vtedy bol ten bar...Často to končí trapasom alebo nedajbože nejakým ešte horším prúserom;).Vidím to tak, že ako sa nasycuje trh, vzťahy čoraz viac zlacnievajú. Sú na jedno použitie ako čínske ponožky.
    31.3.2012 14:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Snad nedostanu opět vynadáno, že píšu o něčem, co jsem nezažil :)
    Asi to cca v tvojom veku zažívali skoro všetci.Strašné je, ak sa tá nočná mora potom k tebe niekde verejne hlási za bieleho dňa :).Naši spolužiaci tieto preklepy aspoň trochu zužitkovali, keď si navzájom dávali čierne body za estetický dojem.Kto ich mal najviac, platil ostatným pivo.

    Keď zaspíš s mariškou s malým m,vyhneš sa aspoň tej opici.( tiež dvojvýznamové.-)).
    pavlix avatar 31.3.2012 15:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Keď zaspíš s mariškou s malým m,vyhneš sa aspoň tej opici.( tiež dvojvýznamové.-)).
    Nejsem slovák, nedochází mi všechny souvislosti :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 16:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Takže ty nie si zo Slovácka, ale z Hané... to vieš, v moravsko-českých etnografických oblastiach sa až tak nevyznám.
    pavlix avatar 31.3.2012 17:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Bagr.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 21:36 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Bagr.

    s tým vaším slangom to je pre nás ozaj ťažké:), našla som význam v trampskom jazyku... ale to asi nebude ono, takže v prenesenom slova zmysle sa jedná o rýpanie?

    Ale vďaka tomu som našla pár zaujímavých stránok, napr. http://blog.wuwej.net/2005/10/09/je-hrani-si-se-slovicky-ceska-specialita.html

    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 17:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Prý z Hané. To mi připomíná: Co do sebe Hanák dá, to ze sebe nevydá. To by odpovídalo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.3.2012 22:02 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Fluttershy, yay! avatar 31.3.2012 22:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Co to je za sračku? o_O
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.3.2012 23:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    podobná diskusia ako táto
    31.3.2012 23:38 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    myslím toto vlákno
    pavlix avatar 31.3.2012 23:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    myslím toto vlákno
    Tvé vlákno :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.3.2012 23:45 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    do ktorého si sa s davkolom iniciatívne namotal
    31.3.2012 23:46 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ... aby ste výrazne prispeli k zvýšeniu jeho úrovne :)
    pavlix avatar 1.4.2012 00:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ... aby ste výrazne prispeli k zvýšeniu jeho úrovne :)
    Něco takového bych si nedovolil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.4.2012 00:09 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    ... aby ste výrazne prispeli k zvýšeniu jeho úrovne :)
    Něco takového bych si nedovolil.
    nič si z toho nerob, každému sa stane, že občas poruší svoje pevné zásady))
    pavlix avatar 1.4.2012 00:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Bagr.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.4.2012 00:17 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Tak už ho zaparkuj a choď na pivo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2012 00:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    teď sem přišel... :O
    1.4.2012 10:56 whistleblwer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Pekne vítam!
    31.3.2012 11:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    31.3.2012 12:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Záleží ja velká byla ta flaška. Děťátko placaté asi ne. Dospělá 0.7? nebo pořádnej chlapák flaša?

    Inu, Graham Chapman z Ponthy Python pil prý přes dva litry ginu denně. Pak toho ale nechal. Lahev vodky také snídával John Henry „Bonzo“ Bonham z Led Zeppelin. Ovšem jeho smrt nedělá reklamu tomuto způsobu životosprávy.
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 12:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Dospělá 0.7 finlandie. A teď je mi pěkně blbě, i když jsem ku podivu prakticky střízlivý.
    31.3.2012 12:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Pokud je to ono slavné "propití se do střízliva" tak ta pravá kočka teprve přijde. Ostatně jestli jsi skončil dnes ráno, tak to máš ještě promile jako Kolibřík když ho chytli :-)
    xkucf03 avatar 31.3.2012 20:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Video je ABSOLUTNĚ ZKURVENÉ, nejde ve Firefoxu bez Flashe, příště dej nějaké lepší. Jiná videa mi jdou.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bystroushaak avatar 31.3.2012 22:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    /me don't even care
    pavlix avatar 31.3.2012 23:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Tak proč to sem dáváš, když nechceš, aby se na to někdo díval?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 1.4.2012 00:29 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Tak proč to sem dáváš, když nechceš, aby se na to někdo díval?
    Nejseš ty právník?

    Jinak by mě fakt zajímalo, proč by mi mělo vadit, že někomu koho prakticky neznám nejde přehrát video na youtube (defacto standard pro online video streaming), protože mu nevyhovuje formát v jakém je a není schopný si zajistit bezplatnou SW výbavu počítače pro jeho přehrání.

    Pokud mu nejde flash kvůli HW problémům, může si to třeba stáhnout do kompa a přehrát pomocí vlc, nebo prostě nějak řešit jeho problémy a nedelegovat je na mě. S tím jeho přístupem bych mu příště měl donést přímo počítač, na kterém si to může přehrát, ne?
    pavlix avatar 1.4.2012 00:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Nejseš ty právník?
    Ne.
    Jinak by mě fakt zajímalo, proč by mi mělo vadit, že někomu koho prakticky neznám nejde přehrát video na youtube (defacto standard pro online video streaming), protože mu nevyhovuje formát v jakém je a není schopný si zajistit bezplatnou SW výbavu počítače pro jeho přehrání.
    Na linuxovém portálu bych viděl jako standard software, který je běžně v distribučních repozitářích. Pokud od někoho očekáváš nadstandard, tak by měl být odůvodněný.

    Videa na Youtube jdou pouštět všude a bez flashe, pokud to ukládající nezkurví.
    Pokud mu nejde flash kvůli HW problémům, může si to třeba stáhnout do kompa a přehrát pomocí vlc, nebo prostě nějak řešit jeho problémy a nedelegovat je na mě. S tím jeho přístupem bych mu příště měl donést přímo počítač, na kterém si to může přehrát, ne?
    S tímhle přístupem by stačilo držet se co nejvíce otevřených formátů a technologií a co nejméně proprietárnách sraček typu Flash, které neběží zdaleka na každé architektuře, a nejsou pro mnohé dostatečně důvěryhodné a bezpečné k instalaci. Nehledě na to, že nejsou vůbec potřeba.

    Pokud nechceš vyhovět, nemusíš, ale nečekej to stejné na druhé straně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 1.4.2012 01:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Na linuxovém portálu bych viděl jako standard software, který je běžně v distribučních repozitářích. Pokud od někoho očekáváš nadstandard, tak by měl být odůvodněný.
    V repozitářích mé distribuce jsou. Pokud používá distribuci kde nejsou, je to (opět) jeho problém, ne nic co bych měl řešit já.
    S tímhle přístupem by stačilo držet se co nejvíce otevřených formátů a technologií a co nejméně proprietárnách sraček typu Flash, které neběží zdaleka na každé architektuře, a nejsou pro mnohé dostatečně důvěryhodné a bezpečné k instalaci. Nehledě na to, že nejsou vůbec potřeba.
    Až budu vytvářet vlastní multimediální hosting, budu na to myslet. Do té doby budu s klidem v duši linkovat na videa z youtube, protože abych všechny vzal a reuploadoval někam jinam, to fakt nehrozí.
    Pokud nechceš vyhovět, nemusíš, ale nečekej to stejné na druhé straně.
    Budu na to myslet, a až xkucf03 napíše blogpost, kde linkuje video ve formátu zdarma, který používají stamilióny (!) lidí, včetně linuxáků, nebudu si stěžovat u něj v diskuzi.
    pavlix avatar 1.4.2012 11:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    V repozitářích mé distribuce jsou. Pokud používá distribuci kde nejsou, je to (opět) jeho problém, ne nic co bych měl řešit já.
    Měl jsem samozřejmě na mysli open source distribuce, v kontextu tohoto portálu.
    Až budu vytvářet vlastní multimediální hosting, budu na to myslet. Do té doby budu s klidem v duši linkovat na videa z youtube, protože abych všechny vzal a reuploadoval někam jinam, to fakt nehrozí.
    Co ti vadí na videích z Youtube? Mně teda osobně Youtube vyhovuje a obvykle se mi nestává, že by Youtube k přehrání videa vyžadovalo flash.
    Budu na to myslet, a až xkucf03 napíše blogpost, kde linkuje video ve formátu zdarma, který používají stamilióny (!) lidí, včetně linuxáků, nebudu si stěžovat u něj v diskuzi.
    Který formát máš na mysli? Rád se dozvím, jestli máš vůbec páru o čem se tady bavíme :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 1.4.2012 12:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Měl jsem samozřejmě na mysli open source distribuce, v kontextu tohoto portálu.
    Naposledy když jsem se díval, tak byl Mint stále opensource distribucí.
    Co ti vadí na videích z Youtube?
    Ah, takže to jsem vlastně já, kdo tady do někoho pičuje, že se mu nelíbí formát v jakém je video na youtube uloženo.
    Který formát máš na mysli? Rád se dozvím, jestli máš vůbec páru o čem se tady bavíme :).
    FLV
    pavlix avatar 1.4.2012 13:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Naposledy když jsem se díval, tak byl Mint stále opensource distribucí.
    Ne pokud je jeho součástí Adobe Flash.
    FLV
    FLV je jednoduchý kontejner, který jde tuším bez problémů zpracovat s OSS nástroji. Dokonce i ta videa, co obvykle ve FLV jsou, by měla IMO jít přehrát jen pomocí opensource nástrojů. Je tam teda pár problémů s patenty, ale to se nás Evropanů moc netýká.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 2.4.2012 09:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    FLV je jednoduchý kontejner, který jde tuším bez problémů zpracovat s OSS nástroji. Dokonce i ta videa, co obvykle ve FLV jsou, by měla IMO jít přehrát jen pomocí opensource nástrojů. Je tam teda pár problémů s patenty, ale to se nás Evropanů moc netýká.
    Nikdy jsem netvrdil opak, naopak jsem přesně tohle doporučoval opovi.
    1.4.2012 12:33 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Tak nevím, v debianu, ubuntu i gentoo ten flash v repozitáři mám :) To ani jedna z nich není opensource? :) A když se to tak veme, tak na youtube funguje i gnash...
    pavlix avatar 1.4.2012 13:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Youtube funguje i bez flashe, alespoň většina videí, které jsem v poslední době pouštěl.

    Jak je na tom gnash, ale pokud se mluví o software jménem Flash, tak nepředpokládám, že by tím dotyčný myslel gnash. Jestli je to tak, tak stačilo to jasně napsat a ne se o tom dohadovat v x komentářích.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 1.4.2012 13:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Jo, proto sem taky hned nepoznal že mi nefunguje flash, protože většina videí na youtube šla a jen u některejch mi to napsalo missing plugin.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.4.2012 22:01 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Na YT jsem těch videí, co jen s HTML5 nefungovaly, viděl docela dost. V gnashi nefunguje skoro nic, ale zrovna ty YT videa jakžtkaž jo; nicméně pořád i v těch OS distribucích flash v balíčkách je :)
    1.4.2012 14:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší řeč všech dob
    Nejseš ty právník?
    zaujímavý odkaz, vďaka.-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.