abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 515 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Vlajka

    17.11.2005 22:40 | politika

    Na vysvětlenou: tiskový mluvčí prezidenta o tomto. Nepošleme Klause radši do Turecka?

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.11.2005 22:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Copak ten. Každopádně, nedávno jsem jen tak pro zábavu googlil kde by se dal koupit šátek s vlajkou EU. No, vlajku USA jsem našel klidně i na slipech, ale s EU až na nějaké pitomé odznáčky a podobné detaily kdesi zastrčené zcela vymeteno :-(
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 00:34 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    No já mám zrovna jedny trenky s našitou vlaječkou EU. :-)
    18.11.2005 00:55 iZaak | skóre: 2 | blog: ECHO_Echo_echo_cho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Jo, ty mam taky :D
    Vím, že nic nevím... Ale pracuju na tom.
    18.11.2005 01:37 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Já chci šátek!
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 01:39 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Já chci šátek!
    Copak toho není dost?
    17.11.2005 23:06 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Kocáb a spol. se asi hodně nudí. Mít tak jejich starosti :D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    17.11.2005 23:18 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše wayback machine
    No není to krása, brouzdat v archivech?

    Od Oct 19, 2000 do Nov 09, 2000 se něco změnilo.

    Nějak v ranných verzích nevidím nic o státních symbolech to je zřejmě ještě zrovna nepotřeboval. ;)
    17.11.2005 23:19 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    taky bych je vykop. Klaus Kocab 1:0
    V podstatě nic nevím
    17.11.2005 23:24 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Přesně tak. On si tam ten eurofrikulín přitáhl snad ještě fotografa, aby mohl zapózovat.

    Je mi zle :-(
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    18.11.2005 00:13 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    jj, Cechy (+ Morava) Cechum! Ze jo, hosanci? Zapit pivem, zajist knedlikem, zanadavat na temne sily ze zahranici, ukojit sve sexualni touhy nad vlajkou CR a spat.
    Je mi zle :-(
    18.11.2005 00:19 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Nereagujete na špatný příspěvek? ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    18.11.2005 00:29 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Ani ne.

    Klaus ma zastupovat vsechny obcany a ne jen sebe a lidi se stejnym nazorem. A tyhle proti Unijni kecy opravdu nemusim.
    18.11.2005 00:34 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Neptejte se, co může udělat vaše Unie pro vás, ale ptejte se, co vy můžete udělat pro svou Unii.

    A pokud nechcete nic udelat a jenom kritizovat, tak jste obycejnej zabednenej Cechacek, tak jak jsem to myslel v prvnim prispevku. Pokud ne, a delate neco pro to, tak se Vam omlouvam.
    18.11.2005 01:31 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Co můžu udělat pro svoji Unii? Tohle ;-)
    18.11.2005 01:40 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Tak to radsi ne ;-)
    18.11.2005 01:45 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Ja bych chtel tohle
    Soudruzi z Italie s tebou nesouhlasi, takze asi to nebude tak hrozne...
    18.11.2005 00:37 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    A tyhle proti Unijni kecy opravdu nemusim.

    Co je protiunijního na tom, co jsem napsal??

    Klaus ma zastupovat vsechny obcany a ne jen sebe a lidi se stejnym nazorem.

    A co to má společného s vlajkou EU na hradě? To je zájem všech občanů? :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    18.11.2005 00:59 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Co je protiunijního na tom, co jsem napsal??

    To, ze tam nechcete vlajku EU. Tim odmitate EU. Jaky je snad jiny duvod? Nelibi se Vam snad modra?

    A co to má společného s vlajkou EU na hradě?

    To, ze si prosazuje jen to, co on chce a vydava to za vuly obcanu, schovava se za prezidentsky urad a namitky na jeho konani nam vyklada jako utok na CR. Asi tak.

    To je zájem všech občanů?

    Ne, ale vetsiny. Prave te, ktera se souhlasila se vstupem do EU - neco kolem 70%. Jo, ale kdyz nekdo nehodla respektovat demokratickou vetsinu, protoze s ni zrovna nesouhlasi ...
    18.11.2005 01:05 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    No a co ze ji tam nechci?

    To neznamena, ze odmitam EU. Odmitam pouze kraviny jako vlajku na hrade, evropskou ustavu a hlavne nevim, co muze mit Kocab (krome toho, ze si ho tam budou fotit a bude v novinach - asi uz mu lezeni do stupidnich TV poradu nestaci) z toho, ze bude na hrade vlajka EU. Hadat se s Vami ale nebudu, myslete si co chcete, ja jsem rad, ze tam zadna EU-vlajka neni (a vubec - proc ma mit EU vlajku?:). Tecka.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    18.11.2005 08:57 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Ne, ale vetsiny.

    A kde beres tu jistotu? Ty's dělal veřejný průzkum??? Kdyby lidi jako ty měli víc úcty k vlastnímu národu a míň lízali paty EU (USA nebo Rusku, každý ať si dosadí podle aktuální politické situace), nebyl by tu takový bordel.
    θηριον ειμι
    18.11.2005 14:12 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    1) Tak mi definuj narod. Co to vlastne je?
    2) EU je nase, neni cizi.
    3) Kdyby lidi meli vic ucty k lidem jako takovym, podle jejich kvalit atd. , a ne podle nejake trapne "narodnosti", tak by nevypadali jak zabeneni blbeckove, kteri ziji ve svych zvracenych predstavach.
    18.11.2005 14:54 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše NEKONEČNÉ HÁDKY EU OPĚT POKRAČUJÍ!
    EU je cizí. Je také hodně socialistická, byrokratická a centralistická. (Proto jsem nakreslil ten obrázek).

    A jak definovat národ? Já bych řekl, že je to skupina lidí žijicích na společném území hovořící stejným jazykem mající společnou historii. Možná by stálo za to vyhledat definice v různých encyklopediích, nicméně očekávám, že něco podobného tam jistě bude.
    18.11.2005 14:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NEKONEČNÉ HÁDKY EU OPĚT POKRAČUJÍ!
    Je-li ti EU cizí, tak nashle :-)
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 08:26 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Jestli ti je zle tak to chce dietu.. Byl sem pro vstup do unie a sem rad ze tam sme.. S vlajkou nesouhlasi a nesouhlasim hlavne s tyjatrem se kterym tam kocabek prisel.. Vcelku mi pride ze vlajku EU hanobi on.

    P.S. nesouhlasim ani se zavedenim spolecne meny.. taky tim hanobim EU?:-)))))

    V podstatě nic nevím
    18.11.2005 09:02 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Klause sice zrovna nemusim, ale v tomhle s nim plne souhlasim. Prazsky hrad je symbolem _ceske_ statnosti a nevidim duvod, proc by tam mermomoci mela vlat nejaka cizi vlajka. At je treba evropska.

    A Kocab je priblblej exhibicionista. Kdyby radeji zacal delat neco normalniho...

    BTW. Kdyz jsem byl posledne v Praze, chtelo se mi zvracet. Ceska vlajka temer nikde, zatimco americka vlajka vlala pekne majestatne na americke ambasade, ktera je videt siroko daleko. Pekne misto si amici vybrali...
    θηριον ειμι
    18.11.2005 09:07 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    problem je, ze ona neni cizi.
    18.11.2005 11:10 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    problem je, ze ona neni cizi.
    To je věc názoru...
    θηριον ειμι
    Mikos avatar 18.11.2005 13:14 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    To není věc názoru, to je fakt o kterém rozhodla většina národa. Z těch všech možných rádoby nacionalistů se mi dělá zle...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    18.11.2005 13:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Jestli je podle vás vlajka EU na Pražském hradě cizí, asi byste měl bojoval za to, že na brněnském magistrátu nemá co dělat vlajka ČR…
    18.11.2005 09:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    zatimco americka vlajka vlala pekne majestatne na americke ambasade, ktera je videt siroko daleko. Pekne misto si amici vybrali...
    Závidíš jim ten barák, nebo ti vadí, že tam mají prápor? České ambasády ve světě také mívají vyvěšenou českou vlajku. Tuhle jsem v Paříži koukal na naše velvyslanectví a česká vlajka tam na honosném sídle ve stínu Eiffelky taky visela.
    18.11.2005 11:08 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Závidíš jim ten barák, nebo ti vadí, že tam mají prápor?
    Barák jim nezávidím a vlajku ať tam klidně taky mají, však je to jejich území. Ale štve mě, že první vlajka, kterou jsem při návštěvě Prahy viděl, byla ta americká (a to jsem nešel na americké velvyslanectví). Asi jsem měl jít prvně na Hrad ;-)
    ...česká vlajka tam na honosném sídle ve stínu Eiffelky taky visela.
    To mě jen těší ;-)

    BTW. Taky mě pěkně štve, když jedu jedničkou na hlavas (Brno) a projíždím kolem Grandu, jak mají nechutně zašpiněné všechny vlajky, co tam visí. Oni je snad nikdy neprali... Co se týče české vlajky (mající místo bílého pole 80% šedou a ostatní barvy také blízké tomuto odstínu), tak to považuji za znevažování státního symbolu. A co se týče vlajek ostatních států, tak být cizinec, asi bych si rozmyslel, jestli se ubytuji někde, kde vlaje má státní vlajka vypadající jako hadr na podlahu (po použití)...
    θηριον ειμι
    18.11.2005 14:13 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Vlajky sa neperu, pokial viem. Visia dovtedy, kym sa nerozpadny, potom sa vyvesia nove.
    18.11.2005 13:55 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Kocáb! jestli si nepamatuješ dokázal vykopat Rusáky z našeho území! Co dokázal Klaus? akorát blbě kecat.... A co si musíte také uvědomit že člověk co dal přihlášku do EU, byl právě Václav Klaus. Takřže buď je Klaus po analytické stránce naprosto vedle a nebo je to pokritec.... :-(
    18.11.2005 14:07 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Jasně. Nebejt Kocába, máme tu do teď ruská vojska :))) Je to hrdina. lol

    btw: h, ch, k, r, d, t, n
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    19.11.2005 02:33 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    no nevim jestli je hrdina.... Ale on něco podstatnýho udělal... To není hrdina, poněkud je jenom hrdý a ferový občan...
    18.11.2005 08:52 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka

    Chtěli se zviditelnit, měli špatný způsob prezentace, bylo to pózování pro fotografy. Takové machrování nemá na Hradě co dělat.

    Potom teprve se můžeme bavit, jestli tam má viset EU vlajka. Já myslím, že na symbolu našeho státu ne. Její místo je na ministerstvu zahraničí (a podobných). Pan prezident tedy v tomto zastává i můj názor.

    Nejsem proti vyvěšení EU vlajky na jakémkoliv místě, kde to "pan domácí" pokládá za vhodné. Vždyť jsme součástí.

    18.11.2005 09:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Typická taškařice. Kocáb se Šípkem se přišli nechat vyfotit, Klaus z toho dělá narušení veřejného pořádku. Kdyby to vůbec nekomentoval, bylo by to lepší.

    A co se vlajky týče... proč by tam měla být? Na Hrad patří prezidentská standarta, na parlament česká vlajka, na Evropský parlament vlajka EU.
    18.11.2005 09:59 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    presne tak!
    V podstatě nic nevím
    18.11.2005 10:34 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Typická taškařice. Kocáb se Šípkem se přišli nechat vyfotit, Klaus z toho dělá narušení veřejného pořádku. Kdyby to vůbec nekomentoval, bylo by to lepší.
    Ono to ma delsi dejiny, vcetne celkem trapnych Klausovych reci o tom, ze k necemu takovemu jako vyvesovani vlajky EU nema od obcanu mandat.
    A co se vlajky týče... proč by tam měla být? Na Hrad patří prezidentská standarta, na parlament česká vlajka, na Evropský parlament vlajka EU.
    Jenze ono nejde o misto, kde visi prezidentska standarta ("na Hrade"), jde o misto, kde bezne visi "cizi" vlajky k pocte navstevniku ("pred Hradem") a kde ted visi vlajka ceska. A take jde o to, ze vlajka EU neni vlajka cizi, je to vlajka spolecenstvi, do nehoz vstoupit bylo cilem CR od prvnich momentu po listopadovem prevratu, coz potvrdili obcane take v referendu.

    Pred Evropskym parlamentem nevisi jen vlajka EU, ale take vlajky vsech clenskych zemi EU. Proc by mela viset vlajka EU na ceskych statnich uradech a institucich? Protoze by tak bylo videt, ze se k clenstvi v EU hlasime - stejne jako lidi tolik stoji o registracni znacky na auto s hvezdickami EU. Spis me zarazi, ze v Cesku skoro na symbol prislusnosti k EU nenarazis...

    Prave ta ted tolik sklonovana "ceska statnost" clenstvim v EU dost vyrazne ziskala na prestizi. Svoji "narodni" vlajku muze mit kdejaky barbarsky diktatorsky rezim v Africe nebo Jizni Americe ci Asii. Vlajkou EU se muze k clenstvi v dost exkluzivnim klubu hlasit jen 25 statu sveta.

    A zvlast tam, kde se vystrida tolik turistu z jinych casti sveta, kteri mohou mit jinak dojem, ze zabloudili nekam do Tramtarie, bych se k tomuto clenstvi do klubu nejvyspelejsich a nejdemokratictejsich zemi sveta hlasil s obzvlastni hrdosti.

    Nepochybuji take, ze je to od Klause pouze osobni manyra a jako obcan CR se za jeho samolibe chovani ve funkci symbolu ceske statnosti stydim. Mandat k rozdelovani republiky mel od obcanu NULA a nevadilo mu to. Pripomina mi trucovite chovani provincialniho nacionalistickeho politika lokalniho vyznamu.

    Coz on Klaus vlastne je... a nase republika taky spis zatim v ruznych ohledech pripomina spise "prdel Evropy", cili to, ze vlajka EU pred Hradem nevisi, je docela na miste: oznamujeme tim svetu, ze mezi to civilizovane spolecenstvi vlastne jeste nepatrime. Jestli tohle nekomu pripada v poradku, tak mne rozhodne ne - a muj mandat Klaus k vyveseni vlajky ma (jestli si dela carky, coz pochybuju).
    18.11.2005 11:18 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    No nase republika me pride ze spis evrope leze do pr.. nez ze by prdel evropy byla. Sem zasadne proti tomu aby na hrade vlajka EU byla. To ze sou u Evropskyho parlamentu vlajky vsech statu v eu... proc se ten parlament asi jmenuje Evropskej..?
    V podstatě nic nevím
    18.11.2005 11:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Ono to ma delsi dejiny
    Vím, Klaus to řekl ještě před vstupem. Před nedávnem mu pak Kocáb a spol. poslali dopis. Celé mě to utvrzuje v názoru, že to je legrační hašteření.
    Proc by mela viset vlajka EU na ceskych statnich uradech a institucich? Protoze by tak bylo videt, ze se k clenstvi v EU hlasime
    Evropská hrdost? To nepotřebuji. Nemyslím, že bychom si příslušnost k Evropě museli dokazovat vyvěšováním vlajek. Což takhle vlajku OSN na Hrad... nebo NATO? Ani české vlajky nepotřebuji vidět na tramvajích nebo úřadech.

    Ale pokud už někdo potřebuje nějaký ten fangl, tak česká vlajka mi přijde úplně postačující. Má svou zřetelnou symboliku v tom, že je možné s ní identifikovat dění v tom našem státečku... někdo s ní mává na fotbale, jiný ji zná z appletu pro přepínání klávesnice. Takže aspoň máme cosi, k čemu tu vlajku přiřadit.

    Ale EU je v mých očích úřednická záležitost (to nemyslím hanlivě - i když bych té byrokracii místy klidně odlehčil). Není žádný důvod se příslušenstvím k tomu celku chlubit jinak než podpisem na papíře. Jsme jeho součástí, což má své výhody. Tím to končí. Budou-li u nás usídleny nějaké instituce EU, tak by bylo jedině správné, kdyby měly nad dveřmi vlajku EU. Dávat ji kamkoliv jinam mi přijde podobné jako kdybychom měli na žerdě přišpendlit ještě nápis "Visegrádská čtyřka". Nebo třeba logo "Antarktické smlouvy"... té jsme taky členem.
    Vlajkou EU se muze k clenstvi v dost exkluzivnim klubu hlasit jen 25 statu sveta.
    No jo, evropská hrdost :-). A taky vypijeme nejvíc piva na osobu... to by se taky mělo připomenout. Možná k těm vlajkám přidat ještě basu dvanáctek.

    Ten exkluzivní klub je bezva. Ale mně vůbec nevadí, že ho neoslavujeme vlajkami. Kdyby tam Klaus zapomněl vystrčit prezidentskou standartu, taky bych neplakal. I když - ono to vlastně značí, jestli je právě doma, co? No dobře... tak ať ji tam má.

    Prostě jaké vlajky budou na Hradě viset, to bych nechal na aktuálním prezidentovi. Neuráží mě, že tam vlajka EU není, nevadilo by ani, kdyby tam byla. Proto mi přijde směšné, když přijde s vlajkou exhibovat Kocáb. A proto mi přijde ujeté, že to Klaus komentuje jako věc, kterou má vyšetřovat policie.
    A zvlast tam, kde se vystrida tolik turistu z jinych casti sveta, kteri mohou mit jinak dojem, ze zabloudili nekam do Tramtarie
    Šmarjá. Kvůli turistům? No, těm už vůbec necítím potřebu dokazovat, jak jsme tady velcí borci, protože patříme k EU. Jaký si o ČR udělá turista obrázek, to vůbec nezáleží na tom, jaké vlajky tu uvidí viset.
    Mandat k rozdelovani republiky mel od obcanu NULA
    Souvislost? Tobě vadí, že už nejsme Československo (pardon, Česko-slovensko... nebo to mělo být ČSFR?)... Mně ne. Ale rozebírat to asi nemá smysl. Stejně jako je nesmyslné (i když oblíbené) z toho vinit Klause, tj. jednoho člověka. On je to možná arogantní chlápek, ale všemohoucí není. Ani nastrčený satanáš, který těm chudinkám Čechoslovákům rozťal republiku vedví...
    18.11.2005 12:09 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Zaslechl sem neco o base dvanactek?:-))) To by byla kampan, za kazdou vyvesenou vlajku basu dvanactek to by bylo zuzo to by se to tu modralo:-)
    V podstatě nic nevím
    18.11.2005 13:23 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    No dobře, že nechceš nechceš, ale aspoń ten ztaracenej šátek by betj mohl.
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 14:01 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Což takhle vlajku OSN na Hrad... nebo NATO? Ani české vlajky nepotřebuji vidět na tramvajích nebo úřadech.
    Vlajka NATO vlaje na Ministerstvem obrany. Coz neni od Hradu tak daleko :-)
    18.11.2005 14:16 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Evropská hrdost? To nepotřebuji. Nemyslím, že bychom si příslušnost k Evropě museli dokazovat vyvěšováním vlajek. Což takhle vlajku OSN na Hrad... nebo NATO? Ani české vlajky nepotřebuji vidět na tramvajích nebo úřadech.
    Ja vnimam zretelny rozdil mezi tim si neco dokazovat a k necemu se hlasit. To, ze se nekteri Cesi k EU stydi hlasit, dokazuje jen to, ze na neco takoveho asi fakt nejsme zrali. Nebo ten uslapnuty komplex, ktery nedela rozdily mezi satelitnim statem velkeho "bratra" a partnerstvim ve spolecenstvi, o ktere nase republika doslova bojovala (driv visela imperialni vlajka SSSR, tak ted prece nebudeme vyvesovat imperialni vlajku EU!).

    Klaus taky nechape rozdil mezi OSN a EU (kdyz navrhuje promenit EU v jakousi malou OSN), v tom se tedy shodujete. EU neni jen nejaka organizace, ale spolecenstvi statu, ktere smeruji nejen ke spolecnemu trhu, ale i uzemi (Schengenska dohoda), mene (Euro) a spolecne zahranicni politice v pristim globalnim svete mocnosti (USA, Rusko, Cina, Indie). V praxi to muze vypadat tak, ze kdybych nahodou jel do Ciny nebo do Australie, rad bych aby me tam v prvni rade vnimali jako obcana EU, nikoliv mrnaveho, postkomunistickeho a vlastne neznameho Ceska (byt s Velkym Prezidentem Klausem). Totez treba v USA nebo ve statech Jizni Ameriky.
    Ale pokud už někdo potřebuje nějaký ten fangl, tak česká vlajka mi přijde úplně postačující. Má svou zřetelnou symboliku v tom, že je možné s ní identifikovat dění v tom našem státečku...
    Ano, to je opravdu zretelna symbolika. A symbolika demonstrativniho nevyveseni vlajky EU k tomu zretelne, ze nas nic jineho nez deni v tom nasem statecku nezajima.
    Ale EU je v mých očích úřednická záležitost (to nemyslím hanlivě - i když bych té byrokracii místy klidně odlehčil). Není žádný důvod se příslušenstvím k tomu celku chlubit jinak než podpisem na papíře. Jsme jeho součástí, což má své výhody. Tím to končí.
    Mozna pro nekoho, kdo si spokojene zije v ty svoji vesnicce a nevystrcil zadek za hranice. Pro me je prislusnost k EU naprosto konkretni zalezitost v tom, ze mohu nejen volne prejizdet hranice, ale studovat a pracovat v zahranici, ze tam plati moje zdravotni pojisteni, ze tam mohu volit mistni zastupce do Evropskeho parlamentu, kdyz tam prave bydlim... v te "vyssi rovine" treba to, ze nad nasimi provincialnimi zakony a politiky je jeste jedna instance, ktere jsou mistni kamaradcofty a praktiky ukradene... a vubec evropske normy bezpecnosti vyrobku, miry devastace zivotniho prostredi a podobne, ktere patrne ty povazujes za zbytecnou byrokracii, ja se jimi ale citim chranen. O ruznych evropskych projektech a dotacich smerujici i do malych mest, mestecek a vesnic nemluve. Ja proste vidim, ze z clenstvi v EU Ceska republika i vsichni jeji obcane jednoznacne profituji.

    A jeste dalsi rozmer tohle ma: 16 let po prevratu z komunistickeho rezimu je pro me clenstvi moji rodne zeme v EU duvodem k chlubeni prave proto, ze uz nejsme jen stat "postkomunisticky". Clenstvi v EU je dukazem aspon jiste urovne politicke a pravni kultury, kterou se chlubit lze.
    Budou-li u nás usídleny nějaké instituce EU, tak by bylo jedině správné, kdyby měly nad dveřmi vlajku EU.
    Zase to mysleni "ONI - EU", "my - CR". Co takhle "MY - EU"?
    No jo, evropská hrdost :-). A taky vypijeme nejvíc piva na osobu... to by se taky mělo připomenout. Možná k těm vlajkám přidat ještě basu dvanáctek.
    Protoze jsi dost inteligentni na to, abys vedel, jake povahy je takovy argument, tak to ani nebudu rozebirat.
    Prostě jaké vlajky budou na Hradě viset, to bych nechal na aktuálním prezidentovi. Neuráží mě, že tam vlajka EU není, nevadilo by ani, kdyby tam byla. Proto mi přijde směšné, když přijde s vlajkou exhibovat Kocáb. A proto mi přijde ujeté, že to Klaus komentuje jako věc, kterou má vyšetřovat policie.
    Mne treba urazi, ze tam vlajka EU neni a vadi mi to, ze tam neni. A vubec mi neprijde smesne, ze prave v den vyroci prevratu, kterym zacal hlavne navrat Ceska mezi civilizovane staty Evropy, se nas prezident vedome vyhyba tomu, aby vyvesil symbol toho, ze nase republika tohoto cile dosahla (a teprve pred rokem). Pro me je to symbol toho, ze to s tou civilizovanosti nebude tak horke.
    Šmarjá. Kvůli turistům? No, těm už vůbec necítím potřebu dokazovat, jak jsme tady velcí borci, protože patříme k EU. Jaký si o ČR udělá turista obrázek, to vůbec nezáleží na tom, jaké vlajky tu uvidí viset.
    I na tomhle zalezi. A ne vlajka by tam nemela byt KVULI turistum, ale kvuli NAM, a prave proto, ze tam chodi hodne turistu.
    Souvislost? Tobě vadí, že už nejsme Československo (pardon, Česko-slovensko... nebo to mělo být ČSFR?)... Mně ne. Ale rozebírat to asi nemá smysl. Stejně jako je nesmyslné (i když oblíbené) z toho vinit Klause, tj. jednoho člověka.
    Ne, mne to nevadi, ze nejsme Ceskoslovensko. Ani z toho nevinim samotneho Klause. Vadi mi, ze kdyz by bylo na miste ohanet se mandatem od lidi, napriklad v takove veci jako je deleni statu, tak byl jako predseda vlady zticha jako pena. Referendum o vstupu do EU naopak probehlo, takze jestli nema k necemu mandat, tak jsou to jeho protievropska demonstrativni gesta - k pouzivani symbolu EU ho naopak ma.
    18.11.2005 17:39 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    Asi nejsem normální ale mě je to vnitřně opravdu úplně fuk jestli někde je nějaká vlajka nebo ne. Necítím potřebu být "Čechem" ani "Evropanem", prostě si o sobě myslím že jsem člověk a to mě stačí. Možná kdyby jsme byli víc lidi než příslušníci různých národů tak by bylo líp. No a možná jsem opravdu jen ujetej ale asi s tím nic neudělám :-).
    6.4.2008 20:54 vánočního ježíška segra š.n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlajka
    ŠÁRKY A PETI NOVOTNYCH SOUROZENCU VLAJKA ČR.PREZIDENT ČR ŠÁRKA NOVOTNA A PRINCEZNA SVĚTA ŠÁRKA NOVOTNA JE VÁNOČNÍHO JEŽÍŠKA SEGRA ŠÁRKA NOVOTNA30.3.1988.vÁNOČNÍ JEŽÍŠEK PETR NOVOTNY SENATOR VOJAK PILOT POVOLANI VOJNY ČR.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.