abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Fedora umřela

    13.9.2009 00:01 | Přečteno: 2498× | Jiné

    Tak když jsem už konečně rozchodil 720p přes HDMI, tak se zvukem né a né hnout. Včera jsem to zkoušel a nějakým zázrakem to začalo posílat zvuk přes HDMI, když jsem to v tom konfigurátku pro pulse přepnul na HDMI výstup. Divil jsem se, ale byl jsem rád. Ale dneska jsem si chtěl pustit film na TV a nastaly problémy.

    Po zavření víka se vypnul displej a notebook se suspendoval. Změnil jsem tedy volbu v gnome-power-manageru, by se po zavření víka nedělo nic. Ale to by to konfigurovátko nesmělo být s odpuštěním k hovnu. Po zavření víka se sice notebook neuspal, ale vypnul se HDMI výstup. Ok, zkusil jsem znovu, tentokrát jsem se vykašlal na mirroring a vypnul interní displej a nechal jen externí. Ha, po zavření víka se externí displej opět vypl a k tomu se zapnul interní. Koukám, že si asi "nedělat nic" každý vykládá nějak jinak. Takže jsem na to chtěl jít "workaroundem" - nechám víko otevřené a NB šoupnu pod stůl, aby nepřekážel.

    Jenže to by musel jít zvuk, který nešel. V tom konfigurovátku jsem šoupal/zapínal/přepínal, co šlo, ale zvuk né a né jít. 100x jsem to restartoval a pořád nic. Nasraně vytáhnu ze zásuvky adaptér, že na to seru a zadávám si na blogu. Ale překvápko, zvuk najednou začal jít. Zapojím adaptér a zase nejde. Hmm, asi nějaká novinka, takováhle fíčura se asi někomu líbila, tak ji musel naprogramovat. Mně se ale teda moc nelíbí, protože když v linuxu dám procák na maximum (jinak se video seká) a pustím tam film, tak dvě hodiny nevydrží a v půlce filmu si fakt několikahodinovou přestávku na nabíjení dávat nehodlám. Akorát jsem se ztrapnil před tátou, když jsem se mu chlubil, že jsem to konečně zprovoznil a pak to nešlo. Mi vysvětlete, jak je možný, že to bez adaptéru jde a s ním ne.

    Totálně mě to nasralo a tak jsem všechny kabely vytahal a fedoru vypnul. Ale to by nesměla bejt blbá a zeptat se mě, jestli to chci opravdu udělat, když zrovna instaluje aktualizace. Po rebootu samozřejmě padající gnome ... a žádný způsob, jak to opravit, aniž bych půl hodiny zjišťoval, co se aktualizovalo. Totálně vydeptanej jsem udělal chvatsu -c "rm -rf /*" a natvrdo to pak vypnul a hledal systém, kde by fungovalo HDMI. Ale to by asi takový musel existovat.

    Zkusil jsem nabootovat opensolaris 2009.06, co se mi tu válel, připojil HDMI kabel, ale o 720p se mi mohlo zdát. Používá to totiž asi stejný intelácký ovladače, jako linux, kde s UMS to rozlišení nejde a něco jako KMS v tom solarisu jaksi není a asi by tam stejně nefungoval ten patch pro linux, který tam přidá podporu. Super. Navíc mi v opensolarisu absolutně nešel zvuk, wifi, ani ethernet, takže aktualizace na vývojovou verzi nepřipadala v úvahu.

    Celej disk jsem z nasranosti z LiveCD linuxu přejel dd if=/dev/zero of=/dev/sda. A co teď? Teď ještě zkusím nějaký BSD, který se asi taky nechytne a pak na to seru. Notebook hodim do kouta, počkám, až se u nás začne prodávat Windows 7 a jdu instalovat, RCéčko tam fungovalo, s ním i HDMI výstup. Ale nechce se mi to instalovat s tím, že to pak budu přeinstalovávat a MSDNAA verzi, co mám na desktopu tam taky dávat nechci, kvůli nemožnosti komerčního využití a brzy mě ze školi stejně vyrazej a pak mi to bude na dvě věci. Čekám, čekám a NB zatím prázdný. Kdybych měl alespoň prachy na MacBook, ten šmejdskej Dell s touchpadem zasekávacím na dvě věci, s prohybací klávesnicí, s víkem, co se každou chvíli utrhne, s vrzací baterií, s chrastícím diskem a nechutně hlučnou CDromkou, která při "ejectu" zasekne na chvíli celý notebook nezávisle na OS bych, s vyblitým displejem, pomalou a nekvalitní webkamerou, ... hodil do popelnice.

           

    Hodnocení: 61 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 13.9.2009 00:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Kdyz ty vsecko hned odkurvis to je pak neco :-D Doporucuju nainstalovat archlinux, pridat si do pkgbuildu od intelackych ovladacu ten patch na rozliseni a hodit ho na AUR. Na archu se nic bez tveho pricineni delat nebude (napajeni -> zvuk WTF?).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    poky74 avatar 13.9.2009 10:18 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    K tomu se přidávám, po přechodu z debianu mě tahle jeho vlastnost teda nechutně sra_a, ale po čase jsem zjistil, že je to hodně velká výhoda (například to, že v archu je oproti debianu jední apache procesem alokováno 2x více paměti-samozřejmě je to tím že arch nenahrává knihovny který nejsou potřeba k chodu apache, debian nahrává vše co je dostupné)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Limoto avatar 13.9.2009 00:24 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    ROFL. Dobré...

    13.9.2009 00:32 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Dávám dobré a vždy dávat budu. Neobsahuje 2**6 spam a nádavkem jsem se místy zasmál :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 13.9.2009 00:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    No, prvně jsem chtěl doporučit GDB a pohledat něco o laptop-mode, ale pak jsem si uvědomil, že ty mnohem spíše potřebuješ nějaké prášky na uklidnění a Head & Shoulders: Cool Mint(nebo co to je za nesmysl).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 13.9.2009 00:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    BTW to "školi" tam je, protože "škola" jako ta "růže". Doufám.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 13.9.2009 00:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Tam nemáš tlačítko Editovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 13.9.2009 00:49 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    To tam je, ale já se snažil být vtipný (asi neůzpežně).
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 13.9.2009 00:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Vždyť já to pochopil, jen jsem nepochopil proč se s tím chlubíš a radši to rychle nezamaskuješ. A to ti spell-checker nepodtrhnul?

    BTW: U nás se normálně škola dle vzoru růže normálně používá, takže jsem ještě zvažoval nějaký skrytý význam, i když u Pražáka…dožví.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 13.9.2009 01:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Ano, spell-checker mi podtrhává každé slovo kromě spell-checker, ale to možná bude tím systémem v angličtině a nemožnost to nastavit pro každou aplikaci zvlášť jinak, než hackoidním skryptem nastavujýcím LC_*
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 13.9.2009 01:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Aplikace, které mají co do činění s textem(gedit, pidgin, snad FF…) mají možnost si to nastavit separátně a strají se o to sami. O zbytek se stará wrapper gtk-spell. Snad nechceš aby ten wrapper měl mít nastavení pro každou aplikaci zvlášť nebo snad jo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.9.2009 00:43 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Kdyby se škola skloňovala podle vz. růže, pak by to bylo "ze škole stejně vyrazej" :)

    Hint: správný vzor je žena :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    otasomil avatar 13.9.2009 09:17 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    A co Vam brani si na malou partisnu (10-15 GB) dat widle (jakykoli ke kterym mate ovladace na hw).

    Kdyz si nahodou budete doma prehravat film pres HDMI tak jen reboot a mate vyreseno.

     

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Marián Kyral avatar 13.9.2009 09:48 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Však to tak vyřešil. "rm -rf /" a nemusí dělat ani ten reboot :-D

    13.9.2009 09:55 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Však to vyřešil dd if=/dev/zero of=/dev/sda :-D :-D .

    Marián Kyral avatar 13.9.2009 09:59 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Ne ne, takhle řešil opensolaris.

    13.9.2009 10:00 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Aha :-D

    poky74 avatar 13.9.2009 10:14 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Brání mu hlavně věc, že jedinej windows kterej mu bude fungovat, je win 7 kterej má ovšem nějakejch 17 gb, takže by mu jaksi nezbylo místo na onen film (a taky ještě na pár utilitek, odesílající microsoftu informace o tom co dělá).
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Jardík avatar 13.9.2009 10:55 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Ten disk má 320GB, takže by tam místo zbylo. Linux na tom není o moc líp, když tam aplikace aby se to množstvím a účelem vyrovnalo windows 7, tak jsem minimálně na 10GB (jedna aplikace chce Qt, druhá GTK, třetí gnome, čtvrtá xfce, pátá KDE ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 11:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    ...jsem minimálně na 10GB (jedna aplikace chce Qt, druhá GTK, třetí gnome, čtvrtá xfce, pátá KDE ...

    Zajímavé. Já mám Ubuntu s GNOME i KDE4, spoustou aplikací a tak na... trádá, čtyřech gigabajtech.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    poky74 avatar 13.9.2009 13:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    No, mě arch zabírá 6,2 GB, kernel 2.6.29, openbox, kwrite (qt), wicd (gtk),amarok, opera kalkulačka apache mysql php urban terror firefox stronghold ovladače

    Win 7 by se dalo říci že má alternativu k: kernel, openbox, wicd, opeře, kalkulačku a ovladače a stejně zabárí několikrát více...
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    vlastikroot avatar 13.9.2009 14:53 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Tak to je docela dost, me arch samotnej zabiral s kde3 a plnou app vybavou neco kolem 1.5GB. Pak asi 10GB zdrojaky od dalsich kravin a zbytek metal v mp3 :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kotyz avatar 13.9.2009 15:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    me jenom 2,2 GB zabiraj balicky ve /var/cache/pacman/pkg a to je promazavam (pacman -Sc) cca kazdejch 14 dni.

    takze po vymazani cache by ti to mohlo spadnout na naky 4 GB ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 13.9.2009 15:40 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Tak po promazání cache, odečtení toho co zabírají hry a odečtení místa z /srv/http to máme 4,2GB :)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 13.9.2009 15:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    no nerikal sem ti to?! :-D ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marián Kyral avatar 13.9.2009 09:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Mám takový nejasný pocit, že ten problém, kdy něco nefungovalo když se NB připojil k napájení už někde viděl. Možná chtělo se tomu trochu více věnovat. Třeba byla šance na to přijít. Určitš to bude nějaký bug. Možná v jádře.

    Jardík avatar 13.9.2009 11:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Jenže to se hezky řekne, ale když pak strávíte půl roku nahlašováním chyby, vyhovováním požadavků vývojářů o poskytování informací, zkoušení patchů a pak vám řeknou, že funkční patch do distra nedaj (Ubuntu 9.10), že je to pro kernel 2.6.32 a že tam bude 2.6.31 a i když jim dam patch pro 2.6.31, tak né, a že snad v další verzi (10.04), tak byste vypěnil. Pak si musím ručně kompilovat kernel z čehož na notebooku zrovna radost nemám a když už jde obraz, tak zjistíte, že jde napůl zvuk a že nemůžete zavřít víko displeje, když máte zaplý externí, tak už se to prostě řešit nechce, protože to dopadne stejně jako s předchozím problémem - půl roku budou tahat info a až se to opraví, tak se to do distra dostana za další půlrok a do tý doby to "hackovat" "udělátkama" ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 13.9.2009 11:06 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    BTW ani fedoře se to tam do verze 12 moc nechce dávat (nebo alespoň mi to nechtějí sdělit, nevím proč).
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 13.9.2009 12:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Ještě mi prosím tě vysvětli, kde si vzal 2.6.32. Jinak důvod je vcelku jasný:
    patching file drivers/gpu/drm/drm_edid.c
    Hunk #1 FAILED at 60.
    Hunk #2 FAILED at 246.
    Hunk #3 FAILED at 279.
    Hunk #4 succeeded at 524 (offset 38 lines).
    Hunk #5 FAILED at 549.
    Hunk #6 FAILED at 561.
    Hunk #7 FAILED at 586.
    Hunk #8 FAILED at 618.
    Hunk #9 succeeded at 615 (offset 8 lines).
    Hunk #10 succeeded at 820 (offset 38 lines).
    Hunk #11 succeeded at 942 (offset 8 lines).
    7 out of 11 hunks FAILED -- saving rejects to file
    drivers/gpu/drm/drm_edid.c.rej
    patching file drivers/gpu/drm/drm_modes.c
    Hunk #1 FAILED at 62.
    1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file
    drivers/gpu/drm/drm_modes.c.rej
    patching file include/drm/drm_crtc.h
    Hunk #1 FAILED at 736.
    1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file include/drm/drm_crtc.h.rej  
    By se ten systém patchů měl nějak dořešit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 13.9.2009 12:57 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Ještě mi prosím tě vysvětli, kde si vzal 2.6.32?
    tu?
    I see from the upstream comment by Michael Fu that it is aimed for Dave Airlie's tree. IIRC this is for the next kernel cycle, which means that it will only hit the mainline kernel for 2.6.32. Again, someone else has to decide how feasible it will be to pull this into Karmic.
    Patch jsem dělal pro vanillu 2.6.31rc8, pak jsem jim to naservíroval přímo pro Fedořino jádro (taky 2.6.31), co bylo zrovna v rawhide, je jen o kousek níž, než ten jejich comment, ale to by museli mít náladu si ho prohlídnout. Oni ostatně vývojáři asi neradi opravují chyby. Třeba i tak blbou chybu, jako tuhle v banshee, napíšu jim návod jak pro debily, jak to opravit, ale né, je jim to jedno. Koukám, že po tom, co jsem jim tam píchnul nasranej komentář a označil to jako WONTFIX, tak se něco bude dít (ale spíš ne, nechaj to otevřený). Je sice hezký, že mi připomenou, že na tom dělaj v jejich volném čase, ale když jsem jim napsal, jak to opravit, co je třeba a oprava zabere pár sekund ... nechápu. Asi se musí podporovat špatně se chovající "správci" tray ikon a správně se chovající jsou jim ukradený.
    Věřím v jednoho Boha.
    Marián Kyral avatar 13.9.2009 14:19 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

     

    Jenže to se hezky řekne, ale když pak strávíte půl roku nahlašováním chyby, vyhovováním požadavků vývojářů o poskytování informací, zkoušení patchů a pak vám řeknou, že funkční patch do distra nedaj (Ubuntu 9.10), že je to pro kernel 2.6.32 a že tam bude 2.6.31 a i když jim dam patch pro 2.6.31, tak né, a že snad v další verzi (10.04), tak byste vypěnil. Pak si musím ručně kompilovat kernel z čehož na notebooku zrovna radost nemám a když už jde obraz, tak zjistíte, že jde napůl zvuk a že nemůžete zavřít víko displeje, když máte zaplý externí, tak už se to prostě řešit nechce, protože to dopadne stejně jako s předchozím problémem - půl roku budou tahat info a až se to opraví, tak se to do distra dostana za další půlrok a do tý doby to "hackovat" "udělátkama" ...

    Hold člověk nemůže chtít všechno hned ;-) Taky mám pár bugů, se kterými se teď nic nedělá, ale mám jinou povahu a tak čekám až se na ně dostane. A nebo až budu mít dost času se na to kouknout sám.

     

     

    13.9.2009 10:13 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Proč ten Linux vůbec používáš, když tam "nic" nefunguje ?
    ZeX/OS - http://zexos.org
    Jardík avatar 13.9.2009 10:59 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Což mě se v něm dělá docela dobře, i bych ho měl radši než windows, kdyby mi tam všechno fungovalo. I když ho smažu, tak mě to pořád nutí si ho nainstalovat znovu, asi nějaká závislost či co.

    BTW BSD se nechytlo, HDMI taky nejde na 720p, a síťovka a wifi taky ne. Teď jsem (možná) pořešil síťovku, tak ještě jednou zkusím solaris, nainstaluju síťovku a zkusím updatovat na vývojovou verzi, jestli tam něco začne fungovat.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 11:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Neumřela. Zavraždil jsi ji. Nechutný vrahu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jardík avatar 13.9.2009 11:55 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Alespoň nejsem jako Reiser, který zavraždil svou ženu.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 12:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Hans zavraždil Ninu, Jardík zavraždil Fedoru. Fedora sice není Nina, ale v čem je ten zásadní rozdíl? Vrahu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jardík avatar 13.9.2009 12:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Zrovna si šlápnul na bakterii a zabyl si jí, vrahu.
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 13.9.2009 12:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    lol, zaslapnout muzes mravence, ne bakterii. na tu musis vzit savo nebo domestos ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 12:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Kdo si šlápnul? Co si jí zabyl? Počkat, nemyslíš, že jsem ji zabil zašlápnutím? Předpokládám, že ne (přeci jen bakterie... zašlápnout... ne-e). A ani mě ta potenciální vražda (v tomto kontextu spíše neúmyslné zabití (z nedbalosti?)) moc netrápí, narážím spíše na tvůj vztah k vraždám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 12:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Aha, už to chápu:

    Zrovna si [Hans] šlápnul /* šlápl? */ na bakterii a zabyl /* huh? */ si jí /* co si jí zabyl? */, vrahu /* já a vrah? */.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 13.9.2009 13:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    ty uz nemas v paticce miry? proc si to dal pryc?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 13.9.2009 13:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Přesunul jsem je o profilu, nevešel by se mi tam současný hlod.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 13.9.2009 13:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    ty si zabyjel s tvrdym? a ze prej pet samyc, jo? :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.9.2009 12:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Zkus arch nebo gentoo. Tam bys to moh rozbehat, ale bude to trvat ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 13.9.2009 13:33 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Trvat to bude na gentoo, to chápu - kompilace, ale proč ten arch? mě po reinstalu zabere cca 30-90 minut doinstalování všech aplikací co používám a nastavení systému i aplikací samotných
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Marián Kyral avatar 13.9.2009 14:16 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Jo jo, instalace Gentoo není žádný med. Napoprvé mi to trvalo týden a nebyl jsem schopen se dostat do funkčního stavu. Ale poslední instalace mi zabrala jen necelé dva dny.

    kotyz avatar 13.9.2009 15:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    nez si precte manualy, nez zjisti jak to funguje, nez zjisti proc to sakra nefunguje, mozna to bude chtit neco opatchovat/prekompilovat ... ale pak uz by to melo jet porad (aspon do pristiho upgradu) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 13.9.2009 15:42 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    uuuf, díky bohu za arch :)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Jendа avatar 13.9.2009 15:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Gentoo? To je ta distribuce, kde než dokompiluješ updaty, tak zastarají?
    Marián Kyral avatar 13.9.2009 16:18 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela

    Asi jo. Musím říct, že občas jsem zklamán, když se updatuje jen pár balíků, nebo dokonce nic. To je teprve šok.

    13.9.2009 16:19 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Tyvole, proc nepouzivas windowsy a ostatni seres?? Na BSD radsi nesahej, to neni pro idioty. A, uz chapu proc sem zahlid tvuj srapisek - nejsu prihlasenej...
    13.9.2009 16:20 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    jo, to stema updatama mi pripomelo, ze tedka kvuli skole mam v qemu windowsy, a z nicehonic mi zacal hrozne pomalu jet net. tak koukam, kouka, a ono si to zaclo stahovat aktualizace, aniz by me to upozornilo! sem myslel, ze to smaznu v tu chvili
    Jardík avatar 13.9.2009 16:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    To bude tím, že sis to při instalaci aktivoval. Po instalaci se to totiž ptá, jestli chceš zapnout automatické aktualizace nebo ne, ale to bys musel myslet. Mně se ta Fedora ani nezeptala, jestli něco takovýho chci a sama si začla aktualizovat info z repozitáře! Jsem v tu chvíli myslel, že to smáznu.
    Věřím v jednoho Boha.
    Salamek avatar 13.9.2009 17:40 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    U widlí to není tak pravda, měl jsem tu wisty na opravu vypnuté automatické aktualizace, připojil jsem ten NTB na sít , začal jsem něco dělat na PC a čumím jak mi jde pomalu net, říkám co je ? HTPC vypnuté , nikdo doma,na routeru jen já a ten NTB tak skočím k ntb , projel jsem systray nikde nic (ty wisty byly čisté,žádná APP jediné co tam bylo byl nod32 -žádný wirus).
    No tak jsem se tak podíval na switch ...Port 8 (kde byla ta wista) blikal o život , zkontroloval jsem net , stále na úrovni propustnosti modemu :-D
    No tak jsem vyrval kábl z NTB a ejhle net jede jak z praku , mi vysvětli co ten NTB dělal ? Já mám na to jen jednu odpověd, tahal velké množství dat , které neměl-> aktualizace nebo něco podobného
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    kotyz avatar 13.9.2009 20:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    xp se na to pri instalaci ptaji (kdyz to uzivatel nepreskoci), ale u vist si jistej nejsem, tam sem si toho nak nevsim, ze by se me to na to ptalo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 14.9.2009 03:43 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora umřela
    Minimálně Windows 7 se ptají, Vista se tuším ptala taky, ale ruku do ohně za to nedám.
    Věřím v jednoho Boha.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.