abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1040 hlasů
     Komentářů: 17, poslední dnes 15:31
    Rozcestník

    International Space Camp: První tři dny

    3.1.2009 23:31 | Přečteno: 1919×

    Uběhl třetí den trvání Space Campu, je na čase zapsat pocity, než se jejich detaily vypaří.

    Poznámka: Toto je první ze dvou zápisků, které jsem napsal v průběhu a těsně po skončení Space Campu. Konečně jsem se dokopal k publikaci. Omlouvám se za zpoždění. Zjistil jsem, že mě opravdu nebaví hledat vhodné fotky a pak je ještě vkládat do textu (ale ochudit o ně zápisek jsem nechtěl). Jsem zkrátka špatný blogger.
    Doporučuji také zápisky mé spoluúčastnice: první, nejzajímavější druhý a bonusový NewYorkový.


    Psal bych i častěji, ale program je extrémně nabitý, dny zatím vypadaly asi takto: budíček v 6:30, snídaně, dopolední program, lunch kolem dvanácté, další program, dinner kolem 5-7, další program až asi do desíti, umýt se a za půl hodiny zhasínáme světla. Žádné výjimky, všechno podle pravidel, vykolejení je nepřípustné. Celý den jste se svou skupinou a běží program, ani hodinka po obědě, nic - volný čas citelně chybí.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 1 International Space Camp: První tři dny, obrázek 9 International Space Camp: První tři dny, obrázek 5
    Raketoplán Pathfinder, jedna z hlavních ikon US Space & Rocket Centra. Právě jej natírali (to v obrázku vidět není, to nehledejte). | Stojící Saturn V 1:1 působí celkem majestátně.

    Ale vezměme to popořadě. Cesta byla v pohodě, ani mi nepřišlo, že jsme na ní strávili téměř šestnáct hodin. Celkem dva přestupy, v Düsseldorfu a v Atlantě, všichni byli extrémně milí (až na imigrační úředníky, ale nic hrozného) a celkově hodnotím leteckou dopravu velice kladně (ještě aby ne, za ty prachy : ). Jediná věc, která mě mrzela, byla nedostupnost bezplatného připojení k internetu na letišti v Atlantě - člověk by čekal, že když ho v letadle zásobují jídlem a pitím, nebudou po něm chtít peníze za připojení (konkrétně necelých $8, sice na celý den, ale čekali jsme tři hodiny). Tehdy člověk s radostí využije faktu, že ačkoli sms zprávy jsou 7-8x dražší, mms stojí přibližně stejně, jako v Česku (cca. 11 Kč).

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 0
    Ano, opravdu letím. A nejen do Düsseldorfu.

    Přiletěli jsme do Huntsville (pátek odpoledne), ubytovali se, šli s grupou na večeři a k mému překvapení hned začal program - nejdříve seznamování, pak briefing o konstrukci malých raket, na které se chystáme. Bylo toho ještě víc, už se přesně nepamatuju, ale každopádně jsem čekal, že program začne až v sobotu nebo v neděli, jak to bylo v papírech. V pátek program skončil v 11 hodin, což znamenalo, že jsem nespal víc než 25 hodin (časový posun je -7h), bylo to na mně a obecně na všech Evropanech celkem vidět.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 2
    První brífing a náš indický councelor Mitash

    Ubytování je ve "stylových" ubytovnách, pokoje po šesti, postele krátké a ne moc pohodlné, strašně plastová matrace - no prostě žádný luxus. Hlavně ta matrace. Na dveřích není žádný zámek - v pokoji jsou skřínky, na které jsme si hodili visací zámky s kódem.
    Je tady dokonce wifi, v což jsem tak trochu doufal, ale má to malý háček - signál je jenom na chodbě, v pokoji ani tuk - ne moc vychytaný koncept, ale lepší než nic.
    Oddělení holek od kluků je opravdu hodně striktní - jen vkročíte na schody a někdo vás vidí, je problém. Jsou hrozně konzervativní.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 8 International Space Camp: První tři dny, obrázek 3 International Space Camp: První tři dny, obrázek 6
    Ubytovna. Zvenku vypadá jako pár plechovek položených na sebe. Vpravo náhled do pokoje.

    Ted něco k programu. Hlavní věc, která mi vadí, je hlavně celkový koncept - celý den se skupinou. Přecejen pokecu se spolubydlícími na pokoji se nic nevyrovná, takhle máme šanci jen asi půl hodiny před večerkou. Nějaká ta hodinka po obědě by byla skvělá. Navíc takhle má člověk večer všech těch aktivit opravdu po krk.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 7
    International Space Station, seznamte se.

    V celém dni převažují "brífingy" a mise. Brífing je univerzální slovo pro jakoukoliv přednášku - týkají se samozřejmě hlavně vesmíru, jmenovitě např. stavba raket (pak jsme stavěli vlastní), aerodynamika, historie kosmonautiky, vznik a vývoj vesmíru (nic co by se neučilo ve škole) apod. Pak jsou tady další aktivity jako různé týmové úkoly v "Area 51", zminovaná stavba rakety, výroba papírových letadel, lezení na cvičné stěně (pokud lezete - opravdu maličká a jednoduchá..).

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 11 International Space Camp: První tři dny, obrázek 10
    Výroba rakety. | Náš tým se nadchnul pro název "Sovětský Svaz".

    Aktivity by mohly být opravdu zajímavé, ale - všechno se bere strašně povrchně a hlavně, OBROVSKÝ důraz na pravidla a na bezpečnost, občas je to opravdu směšné. Nevím jak ostatním, ale mi všechno to polopatické vysvětlování a nemožnost něco udělat jinak celkem leze na nervy.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 16 International Space Camp: První tři dny, obrázek 12
    Do ~500m vzdálené Area 51 zásadně autobusem.

    To samé platí i pro mise. Praktické části jsou celkem zábavné (práce v laboratoři, opravování satelitu apod.), ale všechno je striktně dané - i řízení mise je prakticky jen čtení z papíru podle časových údajů a případné dohledání řešení nějakého problémového stavu. Hlavní problém je, že těch hodinových cvičení (na konci bude šestihodinová mise) děláme každý den několik a už je to opravdu otravné.

    International Space Camp: První tři dny, obrázek 15 International Space Camp: První tři dny, obrázek 14 International Space Camp: První tři dny, obrázek 13
    Papouškování scénáře v Mission Control jsem si příliš neoblíbil. To EVA (extravehicular activity, výstup do volného prostoru) už byly zábavnější.

    Ale abyste si nemysleli že jsem jen věčně nespokojený Čech, líbí se mi tady : ) Lidi v týmu jsou fajn, asi polovina jsou Američani, zbytek různé kouty světa (Kanada, Norsko, Kostarika...). Skvěle se bavíme, je opravdu škoda, že nemáme víc volného času jen tak na pokoji. Vedoucí jsou taky fajn, vtipálci, dokud nejde o večerku - divím se, že nepřikazujou zavřít oči a okamžitě usnout. Na kontrolu musím prostě mít notebook vypnutý, všichni musí ležet v posteli a spát. To mi příjde hodně ujeté na to, jak staří lidi tady jsou...Welcome to Alabama!

    Už jdu zalehnout, program skončil o půl desáté, ted je půl dvanácté a začíná se zase o půl sedmé. Zvyk moc nespat se každopádně hodí. Čeká mě ještě (doufám) pár zajímavých aktivit, hlavně scuba diving (potápění s kyslíkovou bombou) - na to jsem se těšil asi ze všeho nejvíc. Tak jestli bude čas a chut, těšte se na další zápisek.

    Poznámka: Druhý zápisek zítra, aspoň nebudu viněn z tapetování : )

           

    Hodnocení: 97 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2009 23:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Bajkonur zítra ;-)

    PS: ta hláška "Pozor, chystáte se komentovat 22 dní starou diskusi." je bug, nebo je něco špatně u mně?
    3.1.2009 23:45 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Určitě chceme pokračování! Pěkný zápisek.

    4.1.2009 00:00 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Ha, konečně jsi to napsal! :-)

    V zápisku o konkurzu jsi psal, že má jít o akci, kde si člověk vyzkouší, "jak asi vypadá trénink před letem do vesmíru". To by vysvětlovalo tu bezpečnost, dopravu a důraz na pravidla.

    Mimochodem, hrozně se mi líbí tahle fotka. Co že jste se tam pokoušeli konstruovat? :-D

    4.1.2009 00:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    (Třeba se tam ta fotka dostala omylem a má jít o záběry nějaké palestinské ZŠ. :-D)

    4.1.2009 01:00 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Tak tenhle komentář mě fakt dostal : D

    V zápisku o konkurzu jsi psal, že má jít o akci, kde si člověk vyzkouší, "jak asi vypadá trénink před letem do vesmíru". To by vysvětlovalo tu bezpečnost, dopravu a důraz na pravidla.

    Jo, to dává smysl! Je to promakanější, než jsem si myslel.

    Mimochodem, hrozně se mi líbí tahle fotka. Co že jste se tam pokoušeli konstruovat? :-D

    No, co na to říct. Dobrý : )

    PS: Je Kanaďanka ; )
    I am Jack's wasted life.
    4.1.2009 01:18 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    protoze to autorovi asi jeste nikdo nerekl, tak se pokusim tu chybu rodicu napravit:

    na svete existuji krome letadel, raket, vesmiru jeste zeny, tedy ty bytosti s nadry a tim nekonecne tajemnym klinem - mohu potvrdit, ze vyzkum v teto oblasti je uplne neco jineho.  Chlape, zacnete zit, kdo vi, jak to po te hospodarske krizi, ktea se nas netyka,  bude vypadat.

    4.1.2009 01:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Vzdyt zije :) Na zensky je casu dost... Ale kdy se dostanete na takovouhle akci? A po hospodarske krizi? Zensky budou :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luk avatar 4.1.2009 02:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Zensky budou :)
    A nás všechny přežijou... :-D

    Ale teď vážně: nejbohatší sexuální život bývá vždycky v těch nejtěžších dobách - během válek, v dobách různých krizí apod. Lidé se jednak chtějí odreagovat od kruté reality, a pak je to také činnost, která zbývá, když se lidé musí obejít bez radovánek jiného typu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.1.2009 21:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Od agentury JPP jsem slyšel, že po jedné z těch větších vichřic tady v Čechách v nějaké vesnici nešel tři dny proud. O devět měsíců později se tam narodilo víc dětí než za pár roků dohromady.
    Quando omni flunkus moritati
    xxxs avatar 4.1.2009 22:01 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    to je urcite preto, lebo vacsina sposobov antikoncepcie je zalozena na elektrickej energii.
    4.1.2009 22:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    No pokud "čumět na bednu a pak jít spát" považujeme za antikoncepci, pak je to tak.
    Quando omni flunkus moritati
    xxxs avatar 4.1.2009 22:31 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    urcite existuje aj nieco na sposob elektrickeho lapaca hmyzu, ale spaluje to spermie. inac si tie narasty porodnosti ani neviem vysvetlit.
    4.1.2009 22:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    No já bych řekl, že vysvětlení je prosté - většina aktivit - tj. ty závislé na el. energii - vypadla, tažek se věnovali něčemu, na co světlo není potřeba.
    Quando omni flunkus moritati
    xxxs avatar 5.1.2009 00:55 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    ano. a preto prestali fungovat vsetky formy antikoncepcie.
    4.1.2009 11:31 mum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Řekl člověk, který si v sobotu (vlastně v neděli) o půl 2 ráno pročítá místní blogy :)

    4.1.2009 12:04 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Tak to sedlo ;-)

    Ten prispevek jsem ostatne nepochopil, zensky jsou tu furt, Space Camp trva jen par dni. Takze kde je problem?

    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    4.1.2009 19:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    4.1.2009 14:48 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Co na to říct...ach ano, otevřel jste mi oči! ; )

    Speciálně ode dneška začnu svůj osobní život vystavovat na ábíčku, zjevně to všechny zajímá.
    I am Jack's wasted life.
    4.1.2009 19:49 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Lukáši, měl by ses nad sebou velmi vážně zamyslet! Jak jsi mohl promrhat týden svého života na místech, kam se dostane jen minimum lidí? Jak jsi mohl promrhat týden svého života tím, že jsi na vlastní kůži vyzkoušel to, o čem jiní mají maximálně tak mokré sny? Jak jsi mohl promrhat týden svého života tím, že ses něco nového naučil? Jak jsi mohl?!

    Měl by ses stydět, koukej jít do kouta na hrách!

    Václav 5.1.2009 09:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Ehm, snad na „dýzu" balit „roštěnky“, ne? :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Hobit avatar 4.1.2009 11:36 Hobit | skóre: 7 | blog: Kdo si hraje, nezlobí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    vtipnejsi nez "sovetsky svaz" by bylo ji na kridla a trup napsat "CCCP". ;o)
    4.1.2009 13:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Zapisek se mi celkem libil, ale nechapu jak tam clovek muze vydrzet. Ta pravidla by mne opravdu iritovala :(
    4.1.2009 15:12 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    +1
    Thats not a bug its a feature :-)
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 17:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Jo, hezký zápisek :-). Já se ale tomu musím opravdu smát. Lunch byl kolem dvanácté, dinner kolem 5-7. Tohle je totiž úplně to samé jako sovětské pionýrské tábory v hvězdném městečku, kam mohli jezdit za odměnu jen ti nejlepší pionýři.

    Koukám, že se to dneska jmenuje "Space camp". Jen tu hvězdu na raketě nahradil nápis USA, a Koroljovovy rakety byly nahrazeny raketami esesáka von Brauna.

    Doufám, že bude i druhý díl, kde se dozvíme, jak se vztyčuje americká vlajka a provolává sláva Georgovi Bushovi :-).

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 18:21 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Je pravda, ze to trosicku smesne je.
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 18:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Pro tebe možná trochu, pro mě je to až tak směšné, že jsem si skoro cvrnknul do textilu. Budíček, večerka, nástup do zaměstnání. Welcome to Alabama! Jen ty pionýrské šátky chybí.

    Je to prostě jen takový gorodok a Hvězdné_městečko po americku. Moc se těším na další díl.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 4.1.2009 19:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Jen tu hvězdu na raketě nahradil nápis USA, a Koroljovovy rakety byly nahrazeny raketami esesáka von Brauna.

    Pomalu už jako dad. Prostě ty esesáky budeš tahat všude. Jen tak si dovím jeden jeho menší citátek:

    jedinou chybou V2 bylo, že přistávali na nesprávné planetě
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.1.2009 19:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Chlape, měj přece trochu pochopení. Kdybys byl zakomplexované pablb jako dad nebo Phantom Alien, tak by ses jistě choval stejně.

    Darth Phantom avatar 4.1.2009 20:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Další epesní blb z gnome-česko :-). Zakomlexovaný skrček v kloboučku freshmouse, co ještě nedospěl, ale už mu stačily vypadat v útlém mládí všechny vlasy. S tebou nebudu marnit čas v diskuzích, ty fašounskej zmetku.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Václav 5.1.2009 09:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Heh, nazývat freshmouse fašounem už chce slušnou fantazii :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 20:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    A nebyl snad Wernher von Braun esesák? Byl to člen NSDAP a SS už od třicátých let. Takže dnešní americké rakety lásky a míru mířící na Sýrii a Irán nemají svůj původ v hlavě nějakého geniálního amerického konstruktéra, ale nacisty Brauna, co si osobně vybíral vězně z koncetračních táborů na práci v komplexu Peenemünde.

    Esesáky budu vytahovat všude tam, kde to je na místě, protože se dnes už pomalu zapomíná na to, co byli vlastně zač.

    Že rakety V-2 lítaly za války převážně na pole a do lesa, je vcelku pravda. On to ale von Braun pak v Americe trochu napravil. I přesto bych řekl, že byl lepším konstruktérem Sergej Koroljov.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 4.1.2009 20:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    A nebyl snad Wernher von Braun esesák? Byl to člen NSDAP a SS už od třicátých let.
    …co si osobně vybíral vězně z koncetračních táborů na práci v komplexu Peenemünde.

    Min. je to téma dosti kontroverzní a v některých zdrojích je uváděno zase něco jiného, takže alespoň zkus zvážit nějakou pochybnost a neoperovat s těmito termíny jako s fakty.


    Že rakety V-2 lítaly za války převážně na pole a do lesa, je vcelku pravda.

    Myslím si, že obyvatelé Londýna z té doby by ti řekli něco jiného.


    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 20:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Min. je to téma dosti kontroverzní a v některých zdrojích je uváděno zase něco jiného,
    To je zcela pochopitelné, že se minulost von Brauna snaží dnes tutlat a dělat z něj křišťálově čistého vědce, co neměl opravdu, ale opravdu vůbec nic společného s nacisty. Pochybovat může dnes každý. Zpochybnit fakt, že Peenemünde bylo poseto při osvobouení mrtvými těly věznů z koncentračních táborů, to nemůže nikdo. Stranickou legitimaci NSDAP a členství Brauna v SS taky nikdo nezpochybní.
    Myslím si, že obyvatelé Londýna z té doby by ti řekli něco jiného.
    To by asi řekli, pár raket tam doletělo a zemřelo tam asi 7000 lidí. Pořád ale platí, že zbytek raket minul většinou cíl.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 20:55 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Nic není černé a bílé. Nikoho neobhajuju, v oblasti jasných názorů jsem loser, ale vzpomeňme si třeba na Schindlera.
    I am Jack's wasted life.
    Grunt avatar 4.1.2009 21:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    To je zcela pochopitelné, že se minulost von Brauna snaží dnes tutlat a dělat z něj křišťálově čistého vědce, co neměl opravdu, ale opravdu vůbec nic společného s nacisty. Pochybovat může dnes každý. Zpochybnit fakt, že Peenemünde bylo poseto při osvobouení mrtvými těly věznů z koncentračních táborů, to nemůže nikdo. Stranickou legitimaci NSDAP a členství Brauna v SS taky nikdo nezpochybní.

    To zpochybňovat ani nebudu a ani se nebudu snažit omlouvat jeho činy. Jen chci upozornit, že každá karta(a to nezávisle na tom jestli chceš nebo ne) má dvě strany(a že třeba opravdu nebyl zatčen Gestapem a následně obviněn jenom tak).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.1.2009 21:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    BTW: Práce týmu Wernhera von Brauna a vůbec vývoj balistických raket od počátků až do dnešní doby(zvláště v období studené války) je vůbec zajímavé téma(zrovna o tom čtu par vláken na jednom fóru), které by si mohlo zasloužit nějaký příští blogový zápisek. Ať tu furt nemeleme jen politiku. A určitě by se dalo vytáhnout i nějaké zajímavé perly.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 21:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    které by si mohlo zasloužit nějaký příští blogový zápisek.
    Tak něco vytvoř. Ať nevytahuju ty esesáky v blogu pořád jenom já :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 4.1.2009 21:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Blogy nepíšu a snad ani psát nikdy nebudu.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 21:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    To je škoda. Takže si to nezaslouží nějaký příští blogový zápisek, ale to nevadí :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 21:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    To by asi řekli, pár raket tam doletělo a zemřelo tam asi 7000 lidí. Pořád ale platí, že zbytek raket minul většinou cíl.
    Těch pár raket bylo kolem 500 z 1400. To rozhodně není pár.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 4.1.2009 22:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Těch pár raket bylo kolem 500 z 1400. To rozhodně není pár.

    A navíc že minuli ještě neznamená, že nespadly.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 5.1.2009 11:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Další zápisek z kategorie přitroublých. Pár jsou dva, také je to synonymum pro menší část. Blbeček trekker je ale jenom jeden, to musím uznat.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Václav 5.1.2009 14:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Hele, já ti nevím, ale slovo „pár“ není zrovna ideální pro vyjádření takového množství raket V2. Když řekneš že na nějaké velkoměsto spadlo pár raket, zanechává to dojem několika raket, maximálně pár desítek.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.1.2009 18:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Pár jsou dva, ale není to synonymum pro menší část. Když už, tak je to synonymum pro několik málo kusů, téměř zanedbatelný podíl z celku. Rozhodně ne pro víc než třetinu z celkového počtu.

    Takže jak - byl tvůj výrok o pár raketách další blábol způsobený neznalostí, nebo je to jednom důsledek snahy o důsledné bagatelizování všech vojenských/výzkumných úspěchů států od Německa na východ?
    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 5.1.2009 18:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Vlez mi na hrb, ty píčusi :-). Mám tě až po krk. Na mojí otázku, zda si byl v tom hvězdném městečku si ještě neodpověděl, a já tady z tebou nehodlám diskutovat o tom, co je "pár". Já žasnu. Ty už z toho začínáš dělat neznalost a bagatelizování výzkumných úspěchů. Ty si fakt kretén.

    Úplně nejlepší by bylo, kdyby sis mě nevšímal, a stejně tak já tebe. Bohužel tvoje úchylné noční choutky jsou silnější, je mi to líto :).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 20:52 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Kupodivu s tebou celkem souhlasím. Jednou za rok pozvou lidi z celého světa a ukážou, jak to umí (neumí) dělat. Ale narozdíl od tebe na tom nevidím nic špatného, protože...odrážky budou stačit:
    • nemusel jsem tam jezdit, donutil jsem se sám
    • tvrdý režim protože 1) Alabama 2) normálně je to tábor pro nižší věkové kategorie (alespoň jsem získal takový dojem). Bylo to těžké, ale od prvotního znechucení jsem přešel k "Jiný kraj, jiný zvyk" a v dotazníku na konci kempu jsem upřímně zaškrtnul, že už bych se vrátit nechtěl.
    • propagandy zas tak moc nebylo, nic co by vybočovalo z amerického průměru. Nejvíc byla cítit ve filmech. Bohužel se mi zdálo, že ostatním se líbily, ale pravda je, že jsme o tom moc nediskutovali.
    • úplně to samé jako tábory v hvězdném městečku to není - tohle je normální byznys. Normální letní tábor kde si malí Američani (ale klidně i Češi, pokud na to jazykově a finančně mají) hrají na kosmonauty.
    Jdu dodělat ten druhý zápisek, když se na něj všichni tak těší. Zatím se můžete pohádat, do toho.
    I am Jack's wasted life.
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 21:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Já v tom také nevidím nic špatného, to sis asi špatně vyložil. Jen ta analogie s pionýrskými tábory je více než zřejmá. Jsem rád, že sis odnesl spousty krásných zážitků z pionýrského tábora v Alabamě.

    Na pionýrské tábory u nás se jezdilo dříve také dobrovolně, a do hvězdného městečka byli vybráni jen ti nejlepší. Ale dneska je to hlavně byznys, to je fakt. I já s tebou vlastně ve všem souhlasím, takže si vlastně rozumíme, a to je dobře.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 21:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Na pionýrské tábory u nás se jezdilo dříve také dobrovolně, a do hvězdného městečka byli vybráni jen ti nejlepší. Ale dneska je to hlavně byznys, to je fakt. I já s tebou vlastně ve všem souhlasím, takže si vlastně rozumíme, a to je dobře.
    S tím rozdílem, že z hvězdného městečka v SSSR ses vrátil bez spousty věcí, které sis tam vezl. Holt tam soudruzi už žili v tom komunismu a měli za to, že co přivezli pionýři, to je vlastně všech a tudíž si to můžou vzít.
    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 22:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    S tím rozdílem, že z hvězdného městečka v SSSR ses vrátil bez spousty věcí, které sis tam vezl.
    Jé, čau kolego :). Ty si byl v hvězdném městečku a ukradli ti tam kufr? Nebo si to viděl ve filmu, četl v literatuře, či si čerpal z jiného zdroje. Jsem moc zvědav na tvou odpověď. Byl si vzorný pionýr a jel si do hvězdného městečka?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 22:16 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Takže pořád nic, kolego trekkere? Nevadí, já ti už tvoje psychické onemocnění zpochybňovat všechny moje příspěvky nezazlívám. Takže byl si v tom městečku, nebo ne? Anebo jedna bába povídala? Jeden dědek povídal? Jeden přitroublý trekker povídal?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 22:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Takže pořád nic, kolego trekkere?
    Jsi k smíchu. Opravdu si myslíš, že nemám na práci nic jiného, než vysedávat na netu a čekat, kdy něco vyplodíš, abych ti hned odpověděl? Nebo jak jinak si mám vykládat "pořád nic" čtvrt hodiny po odeslání původního příspěvku?

    A co že jsi nereagoval spíš na to, že jsi byl opět nachytán, jak tvrdíš něco, co není pravda?

    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 22:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Opravdu si myslíš, že nemám na práci nic jiného, než vysedávat na netu a čekat, kdy něco vyplodíš
    Přesně tohle děláš, tvoje pohnutky neznám, ale mohou to být příznaky duševní choroby.
    Kde je odpověď na otázku? Škoda, že nemůžeš rychle nic vymyslet. Ale jsem rád a nelituji toho, že jsem tě v mém blogu označil všemi těmi přívlastky, protože na tebe opravdu sedí.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 4.1.2009 22:32 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    nejako ho znervoznujes. urcite si aspon kryptofasista.
    Darth Phantom avatar 5.1.2009 13:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny

    Ty se zase nauč psát velká písmena a diakritiku, ty rozumprde větvičko :-). Neřekl bych, že je soudruh trekker kryptofašista. Je to jen trošku psychicky nemocný člověk, co hledá v nočních a ranních hodinách všechny moje příspěvky (zpětně, i starší). Poté, co najde jedno slovo ve 3:30 středoevropského času, vítězoslavně ejakuluje.

    Rád se ale pobavím nad pseudointelektálními úvahami co je "pár" a co není "pár", a také si rád vyslechnu příběh, jak byl soudruh trekker jako jako pionýr v hvězdném městečku, a ukradli mu tam věci z kufru.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 5.1.2009 14:01 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    uz som sa to naucil. ako vies, ze po uspesnom hladani ejakuluje?
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 22:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    že jsi byl opět nachytán, jak tvrdíš něco, co není pravda?
    Přestaň mlít hubou ty šmejde. Co tvrdím, a co není pravda?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 22:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Přestaň mlít hubou ty šmejde.
    V anonymní diskuzi přes půl republiky se to nadává, že jo? Schválně, jestli by sis to samé dovolil v přímé diskuzi tváří v tvář.
    Co tvrdím, a co není pravda?
    Příspěvek #25, předposlední (a podle jednoho zdroje i poslední) věta.
    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 4.1.2009 22:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Dobrou noc. Trávit diskuze s debilem, co nedokáže odpovědět za x příspěvků na otázku, mě opravdu nebaví. Přeji ti ale brzké uzdravení a mnoho sil do tvého příspěvkování.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.1.2009 21:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    vznik a vývoj vesmíru (nic co by se neučilo ve škole)
    Možná u nás, ale v USA?
    Quando omni flunkus moritati
    4.1.2009 22:00 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    OBROVSKÝ důraz na pravidla a na bezpečnost, občas je to opravdu směšné
    To chápu, že Tě překvapilo - zvlášť když si vzpomenu na své působení na českých "campech", kde se skutečně některé věci berou trochu zlehka (všichni máme rádi Výsadek a noční šifrovačky :o).
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.1.2009 14:07 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Výsadek je zrovna v pohodě... když není účastník pitomec, nic se mu nestane.

    Kdyby nás ovšem naši šmfáčtí vedoucí netlačili do věcí, co evidentně nefungují (a já nebyla patnáctiletá nána blbá, co na to přistoupila), mohla jsem mít o něco zdravější záda... a o jeden krátký OBE zážitek míň.

    No jo... ale málokdo se může pochlubit lékařskou zprávou informující o "pádu z pyramidy" :-)
    ^D
    5.1.2009 20:16 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    No, takhle: Může a nemusí to být v pohodě. Záleží na tom, kolik se urodí medvědů, divočáků...

    Neboj, určitě tam ti vedoucí už nejsou, a ti mladší to udělají znovu, neboť neví, že to nefunguje :o)

    A když patnáctiletá nána řekne, že něco nefunguje, taky bych ji nevěřil. Patnáctiletí kritizující informatici... Klidně se o té příhodě rozepiš, ať se poučíme.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.1.2009 23:05 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    A tak já nevím, jak jsi hrál výsadek Ty, ale já to znám v módu "odvezou ho tam autem ve tři ráno" a jen blázen by v noci chodil daleko od silnice... takže medvědi bohužel nehrozí stoprocentně, divočák spíš taky ne. (A stejně by se Tě báli víc než Ty jich.)

    Navíc, třeba už začali dávat do nouzových obálek i něco užitečnějšího než tatranky a pastičky na myší :-)

    A ta příhoda? No, vzhledem k tomu, že ji znali i této akce se neúčastnivší vedoucí ještě pekných pár let poté bez mého přičinění (takže když přišla na přetřes, mohla jsem hrdě říct "to jsem byla já"), třeba to pak pár let neudělali. Ale už to bude devět let...

    Bylo to takhle: Druhý den akce, když jsme se ještě ani trochu neznali (natož abychom věděli, jak je kdo silný) jsme u rozcvičky dostali za úkol poskládat se do třípatrové pyramidy. Přirozeně zavládl naprostý chaos a fungovalo to zhruba ve stylu "náhodná holka vyleze na náhodného chlapa a nějak to dopadne" - drželi jsme se v tom horním patře jeden druhého jak to šlo a ti pod námi se taky snažili... už jsme měli úspěšně zbudovanou základnu pro nejvyšší patro, když se to rozpadlo. Většina lidí zvládla seskákat dolů řízeně, ne tak já. Bohužel jsem stála na ramenou poměrně vysokému klukovi a slítla jsem se z něj rovnou na záda. Jen jsem si vyrazila dech a chvíli byla mimo, nic zlomeného, nic vážného (pravděpodobně to vypadalo hůř, než to dopadlo). Pouze jsem si pak celou ŠMF mohla vybrat, jestli se budu krmit ibuprofenem a uvidím dvakrát (což je bohužel taková má výrobní závada) nebo za střízliva sykat při každém pohybu. Vybrala jsem si B a přestože to místy bylo maso (samozřejmě jsem dělala vše proto, aby naše družinka vyhrála, což se i povedlo, ale občas fakt bolelo), byly to nejspíš pořád do té doby dva nejkrásnější týdny mého života.

    Nutno říct, že už další den se hry na důvěru hrály s podstatně důkladnějším dohledem a jištěním :-) A snad to nebylo jen proto, že se našemu milému zdravotníkovi nechtělo platit další pokutu za špatné parkování (prý to byla první v jeho životě) a trávit dalšího půldne v čekárně u doktora.

    Bohužel, doktor v lokální nemocnici byl přece jen chirurg, takže co nebylo vidět na rentgenu, to muselo být v pohodě. A k pořádnému doktorovi jsem se dostala až za měsíc, protože v den, kdy končila ŠMF, začínalo v Praze WYGC a já věděla, že podruhé už si tam nezahraju. (Byla jsem sice v tu chvíli náhodou nejsilnější česká juniorka, ale evropská špička je přece jen o hodně jinde... nicméně, byli jsme pořádající země a bylo licho.) No a den po něm se zas odjíždělo do Berlína na goové mistrovství Evropy. Chápeš, nemohla jsem jinak. :-)

    Pak mě sice maminka vzala za pravděpodobně nejlepším chiropraktikem a neurologem, kterého jsme ve městě měli, ale obratle už byly zabydlené na špatných místech příliš na to, aby to šlo snadno vrátit zpátky. Nutno říct, že po půlroce celkem intenzivní rehabilitace jsem se na to vykašlala, protože změny žádné nebyly a mezitím jsem se s bolavým hřbetem naučila žít. Možná, že dneska bych na tom po těch letech u počítačů byla stejně i bez ŠMF...
    ^D
    6.1.2009 17:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    No a to OBE? ;-)
    7.1.2009 13:48 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Skutecne myslis, ze o tom se da neco smysluplneho vypravet? :-)

    Tam nejsou slova...
    ^D
    7.1.2009 20:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Nóó... já nevim, to záleží... No stejně je to tu OT...
    Václav 5.1.2009 14:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Ještě si vzpomínám na fajn hru Bubínky :) Také v lesích v noci o hubu, ale za tu zábavu to stojí.

    O to víc mě mrzí když vidím některé „tábory“, kde je veškerou zábavou (na tématickou táborovku rovnou zapomeňte) poflakování se ve dne po okolí a večer jsou místo ohně děcka odklizena na diskotéku v táborové tělocvičně (chatky místo stanů jsou samozřejmostí).
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 5.1.2009 14:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Tak jsem si prohlédnul i předešlé díly vesmírné "odyssey" International Space Camp: Konkurz a musím říct, že jsem se málem počůral smíchy.
    je to taky výborná příležitost "imprůvnout svou spíč" a poznat americkou mentalitu, na což se tedy obzvlášť těším ; ).
    :-D
    Onen den D nastal dnes, v sobotu 23. 2. 2008. Vstal jsem za deset čtyři, hodil na sebe oblek a z Východního nádraží
    xxx :-D Ty si ten Vyvolený pionýr, co může cestovat do velké země za oceánem! Jako v dobách dřívějších, kdy jezdili ty nejlepší děti do pionýrského tábora Artěku, tak ty si se dostal jako jeden z mála do Space campu. Soudruhu, plosím plosím, vypravuj i jiné příběhy a další díly plosím!
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.1.2009 21:06 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    No, co říct. Chytrý jak rádio. Keep smiling ; )
    I am Jack's wasted life.
    Darth Phantom avatar 5.1.2009 21:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Thanks for your understanding, díky díky :). Jen bych ještě dodal, že za ten výlet bych nedal ani zlámanou grešli, natož 30 000 Kč. Na kosmickou atrakci si skočím na Matějskou pouť, a propagandistický film " I Love US army" můžu vidět v kteroukoli denní i noční hodinu, když si zapnu televizi v obýváku :-). Ale jsem rád, že sis imprůvnul ten píč. Vlastně teda spíč.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.1.2009 15:43 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Já mám nejsilnější vzpomínky (jak překvapivé) na Den trifidů (v té opravdové verzi "večer si zavážu oči a znovu uvidím až pozítří ráno").

    Lidi z okolí tábora asi taky. Hlavně ti, co se dívali, když jeden kolega vidícímu průvodci nevěřil, že ta skluzavka, kolem které jde, vede do rybníka...
    ^D
    Václav 5.1.2009 16:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Pěkné :D U nás byla i menší děcka, takže si nic takového dovolit nemohli… Ale připomělo mi to jeden druh LARPu, bohužel u nás nepříliš pořádaný, kdy se na několikadenní časový úsek pronajme stavení, které se dokonale zatemní. Pak je to o organizaci, buď je povolen zdroj světla s dosvitem kolem půl metru (třeba upravená, začerněná baterka), nebo žádný.

    Scénářů které se dají v takovém prostředí využít je hodně, zrovna o Dnu Trifidů jsem někde četl.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 6.1.2009 20:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: International Space Camp: První tři dny
    Nevím, jestli to bylo uvedeno v tomto, nebo v tom dalším zápisku, ale do Alabamy bych fakt nejel --- ta úzkoprsost je vážně perverzní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.