abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (88%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 864 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Komunitni akce

    2.8.2012 21:06 | Přečteno: 2248×

    Pred nejakou dobou tady probehla komunitni akce:

    http://www.abclinuxu.cz/blog/Trable/2012/4/komunitni-akce-4-info-o-prubehu

    Taky jsem si tam obednal par veci, zaplatil, 28.5. me prisel email ze je moje platba evidovana, a od ty doby marne cekam.

    Za posledni asi mesic jsem se pokousel nekolikrat kontaktovat mr Pokorneho na poky at poky.name, ale bez odpovedi.

    Tak by me zajimalo jestli o nem nekdo nemate nejaky info. Jestli treba nezemrel, nebo neodjel za moje prachy na hawaii, nebo tak...

    Zatim jsem optimista a predpokladam ze je to omyl. Kdyby nas ale bylo vic tak se ozvete abysme to mohli nejak resit.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.8.2012 21:14 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Tiez som mu par krat pisal a neozval sa... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2012 23:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Buďte v klidu, nikdy nevíte co se člověku může přihodit, zbejvá vám čekat a dočkáte se.
    cmudik avatar 2.8.2012 23:24 cmudik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Také bych byl rád za nějaké informace. Jsem na tom stejně jako autor blogu.
    2.8.2012 23:44 lelio | skóre: 1 | Bratislava/Humenné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    No, ja som ďalší. poky sa na predchádzajúcich akciách tohto typu skvele vyznamenal, všetky akcie doteraz boli hladké, o jeho čestnosti nemám pochýb. Práve preto ma toto ticho teraz znepokojuje, tak ako píše Amiga. Dúfam, že je chalanisko v poriadku.
    3.8.2012 00:09 Jinan Dvoulaločný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    V info mailu od Pokyho bylo uvedeno, že zásilky bude rozesílat po 1.6. a máme o dva měsíce déle. Taky mi nic nedorazilo.

    Poky naposledy na Abíčko přispěl 9.6., jeho server (poky.name) neodpovídá na ping, web nejede, smtpd taktéž. Psát jsem mu nezkoušel (teď by to bylo k ničemu, doména poky.name nemá MX záznam, takže mail by šel na server, který neběží). Taky doufám, že je v pořádku. Ale je to hodně divné.
    Dreit avatar 3.8.2012 00:52 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Server mu jede ("nedávno" nejel), ale na jabberu není už dlouho, na to že to byl spolužák a chodil do třídy naproti, tak se o něj dost bojim. Vim že když začínala (zatím) poslední komunitní akce, tak se mi na něm něco nezdálo, jako kdyby kompletně změnil pohled na svět. Jestli se dobře rozpomínám, tak naznačoval že by nechal školy a věnoval se snad ekonomice, nebo tak něčemu, že se to vyplatí a tak. Ale možná kecám, už je to dost dlouho.

    Karby by moh něco vědět, ale víc neporadim :-(

    Nope
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 08:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Když je to tvůj spolužák, tak bys ho možná dokázal sehnat i nějak neelektronicky, ne? Zkus to prosimtě...
    Dreit avatar 3.8.2012 10:51 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Já už mám po maturitě a kde má bydliště....v okruhu pár desítek kilometrů by to být mělo, ale přesně nevim. Skoro by to chtělo zjistit jeho adresu a poslat mu dopis, třeba ho "jen" odřízli od internetu :-D

    Nope
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 10:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Hele, kámoš se měsíc neukázal v hospodě, měl vypnutej mobil, všichni už si mysleli všechno a pak se ukázalo, že mu umřel táta. :-(

    Co mobil?
    Dreit avatar 3.8.2012 21:22 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Měl jsem na něj kontakt jen přes jabber/mail :-(

    Nope
    Bedňa avatar 3.8.2012 21:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Ale poznáš spolužiakov, niekto naňho musí mať kontakt.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dreit avatar 3.8.2012 23:58 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Já byl v R4, on v R2. Z jeho třídy neznám nikoho a z mojí zase nikdo neznal jeho. Napadá mě jedině Karby (toho jsem online taky neviděl ani nepamatuju), ten s ním byl často v kontaktu.

    Nebo mu můžeme něco udělat se serverem (ping flood), jestli na to zareaguje, tak žije :-D

    Nope
    3.8.2012 07:21 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Snad nezkolaboval z pracovního vyčerpání a nebo ho nezatkli za daňový úniky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Toho dne co Poky rozjel konkurenční akci s linuxovými předměty, byl Bedňa při tvorbě e-shopu KERNEL ULTRAS poněkud neklidný, kýval se ze strany na stranu...
    Bedňa avatar 3.8.2012 09:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Neviem čo si tým chcel naznačiť, ale v živote sa stávajú všelijaké nehody.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 3.8.2012 09:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Ozaj zabudol som dodať, e-shop je pred dokončením.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 10:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    :-D ...a konkurence je taky vyřízená... :-D
    Мiriam avatar 3.8.2012 11:27 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    doufám, že záležitost s pokym je jen nějaká banalita, ten útok na tábor bych ještě pochopila(pudové jednání se pod vlivem těžko potlačuje), ale pokud se KU ochomítá kolem takhle vážných věcí...
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Bedňa avatar 3.8.2012 11:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Pripísal som ťa na zoznam.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 12:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já! Já! Já! Můžu to udělat já?! :-D
    Bedňa avatar 3.8.2012 12:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Tak ti prenechám od M po P, teda P už nemusíš.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Мiriam avatar 3.8.2012 12:42 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Zdálo se mi divné, že PT už tady dlouho nic nepsal a oni KU už Péťu taky dostali :(
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2012 13:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    PT je můj finanční poradce Kolibáči - úchyláku! :-D
    Мiriam avatar 3.8.2012 14:01 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Radí ti, jak neházet peníze do kanálu?
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Nejsu Miriam, takové cypoviny bych občas nepsal. Píšu jiné cypoviny.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.8.2012 11:16 מִרְיָם
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Nejsu Miriam, takové cypoviny bych občas nepsal.
    miriam nepíše cypoviny občas
    Píšu jiné cypoviny.
    to taky, čímž se nevylučuje, že občas je píšeš jako מִרְיָם

    :)
    3.8.2012 11:32 Lukáš Kotek | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já zasílal mail 20. 6. a reakce tedy byla okamžitá (je trochu problém s výrobou kvůli velkému množství objednávek a celé se to tak mělo o něco zdržet). Je fakt, že teď už to trvá poněkud dlouho, snad je Filip Pokorný v pořádku...
    Lidstvo vydává obrovské prostředky na ochranu sebe sama před sebou samým. Znáte lepší definici šílenství?
    Dreit avatar 3.8.2012 21:28 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Nope
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Co to je? o_O
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dreit avatar 5.8.2012 18:41 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    To netušim, ale je to jeho poslední zápisek

    Nope
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.8.2012 11:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Hele, těch píčovin už vytisk mega v X sériích, ne? Neřikejte nikdo, že aspoň jednomu člověku nedal tel. číslo?! Třeba někde na zběrňáku zazvoní srolovanej koberec, nebo barel. :-D
    Dreit avatar 4.8.2012 12:36 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Není na obálkách zpáteční adresa?

    Nope
    Limoto avatar 4.8.2012 14:38 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Není. Akorát razítko pošty Vrchlabí 6.

    5.8.2012 11:16 lagrangian | blog: lagrangians_rant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    takze to asi neprislo nikomu?

    mohl by tohle byt on?

    http://zivnostensky-rejstrik.cz/filip-pokorny-88755380/
    Dreit avatar 5.8.2012 11:40 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Vrchlabí, to bude on!

    Nope
    Limoto avatar 5.8.2012 12:48 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Jo, bude, je u toho datum narození v roce 94 a pokud si dobře pamatuju, tak to tady měl kdysi na profilu...

    Dreit avatar 5.8.2012 13:07 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Takže už víme kde je, co teď s ním? :-D

    Nope
    Мiriam avatar 5.8.2012 13:16 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    KU sraz? Chlast, programování a náctileté děvky!
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    5.8.2012 14:46 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Stejně bys tam neměl koule dojet, Kolibáči :-P.
    Baník pyčo!
    Мiriam avatar 5.8.2012 14:48 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    WAT?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.8.2012 15:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    No pokud to nejsi ty, tak ok :-D, warriore (stejně ti to nevěříme).
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já bych na sraz klidně dojel, kdyby to bylo v rozumné lokalitě a termínu. Ale nechlastám jako prase (jako někteří zdejší).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.8.2012 15:14 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Pro mě je problém ta lokalita no. Ale pokud by to bylo někdy během podzimu a byl v Brně a měl prachy, tak místo abych jel na víkend domů můžu jet na víkend někam k Práglu. Případně by kotyz a amiga mohli zajet na linuxalt ^_^, před dvěmi roky jsme triky KU celkem prezentovali.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 5.8.2012 15:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Což takhle udělat to na konci prázdnin na PilsnerFestu? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.8.2012 15:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Jojo, Praha je ti z té Kopřivnice daleko spratku, tak pojedeš do Plzně :-D. A na Štramberskou Trúbu si vyjít nechceš? Štramberk má i městský pivovar.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 5.8.2012 15:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    V Plzni sem za 40 minut a 30 korun autobusem. A vstupný se neplatí, jenom jídlo a pití, tak co bys ještě nechtěl? Taková skvělá "kulturní" akce ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.8.2012 15:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já tam každopičopádně budu, jestli se ti tam nechce, tak to máš holt blbý. Pár ultrasáků ze západu by přijet mohlo...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.8.2012 18:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Nejde o to, jestli se mi chce nebo nechce, jde o tohle:

    Celkový čas 6 hod 40 min, vzdálenost 499 km, cena 646 Kč

    Takže si to zápaďnáci užijte ;-).
    Baník pyčo!
    5.8.2012 18:35 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    A na stopování přes Prahu fakt koule nemám, navíc by to bylo na celý den.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 5.8.2012 19:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    To je stejný jako když sem jel na nějaký to linuxový mecheche do Olomouce nebo potom do Těšína...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 19:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Vždyť jsi do Olomouce nakonec nejel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 5.8.2012 19:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Ale jo, na nějaký to OWO, akorát to bylo asi v roce 2008 nebo podobně dávno. Pinky tam měl nějakou přednášku o jabbimu, to je jediný u čeho sem byl, ani to olpc sem si neošáh :-D Pak už sem tam podruhý nikdy nejel...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.8.2012 19:54 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    No to asi jo, nejsem takový tvrďák a hlavně na to teď nemám keš. Ale až budu na podzim v Brně, mám výchozí pozici pro cestování lepší. Případně se můžete zajet podívat na LinuxAlt a bylo by to i tématické.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 5.8.2012 19:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já bych jel, kdybych na to měl ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.8.2012 20:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Jojo, na tom to stojí a padá :-D.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 5.8.2012 15:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Díky. Zkusím mu napsat poštou.

    Je zvláštní, že nikdo nezkusil whois…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 5.8.2012 16:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Viac by môhli odhaliť admini, alebo najlepšie Doli, ten má určite prehľad, či sa sem chodí potajomky pozerať.

    26.4. 2012 zakladá živnosť a 28.4.2012 posledná úprava blogového zápisku. Pozeral som aj na ostatných weboch kde predával samolepky a nikde po tomto dátume ani čárka, je divné, že je to spojené práve so založením živnosti.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Limoto avatar 5.8.2012 16:15 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Já jsem ho zkoušel, ale na .name je to fakt zábava...

    5.8.2012 19:41 aalda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    objednaval jsem si toho taky docela dost a nic mi neprislo pritom ostatni akce byly ok, mam to kousek tak sem tam dneska byl filip mel autonehodu (!) a momentalne je stale v trutnovske nemocnici
    o akci se snazi starat jeho bratr s kterym jsem mluvil, udrzuje server online a sleduje situaci okolo, ale k mailum se krom filipa nikdo nedostane
    osobne se mi zdalo ze ten clovek v tom docela plave a moc nevi co ma delat takze neverim ze to nejak vyresi, pry to sleduje ale nebyl schopnej dat vedet co se deje, spis mu to bylo celkem fuk, pozadal jsem at aspon sem napise nejaky oficialni vyjadreni, pry ze jo az budu mit cas zajedu se podivat za nim do trutnova a dam vedet
    zatim preju brzky uzdraveni
    5.8.2012 19:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Drsne :-(, snad se z toho Filip co nejdrive dostane. Myslim, ze kazdy na abicku tohle pochopi a rad pocka.
    Baník pyčo!
    brk avatar 5.8.2012 21:32 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Tak nějak. Jsem rád, že se diskuse zde nezvrhla v "preventivní očerňování" bez toho, aniž by bylo jasné, co se vlastně stalo. Alespoň je vidět, že zdejší komunita fakt ještě za něco stojí.
    USE="-qt -kde"
    Dreit avatar 5.8.2012 20:37 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Díky moc za informace, doufám že mu bude brzo líp....a že nezkoušel kompilovat Gentoo na všech přístrojích, co potřebuje k fungování :-)

    Nope
    Bedňa avatar 6.8.2012 03:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Vieš je divné že zo zdejších nikto nič nevie a zrazu tu píše anonym čo presne vie čo sa stalo. Nie že by som chcel nad tým pochybovať ale budiš. Len pre zrušenie mojich konšpirácií, kedy sa nehoda stala a kde leží? Rád mu do tej nemocnice zavolám prípadne poskytnem pomoc.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 6.8.2012 08:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    A nepsal to ten jeho brácha jak se o to má postarat než se vrátí do aktivní služby?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2012 11:17 Amigapower =^..^=
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    A nejsi ty kokot, co nedokáže ani analizovat souvětí? :-D
    kotyz avatar 6.8.2012 12:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Ne, analolizovat fakt nehodlam :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2012 12:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    LOLI POWA!

    To tu dlouho nebylo…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 6.8.2012 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Špatně si to přečet, za anal měla bejt mezera...

    Ikdyž s tim loli to je stejně lepší :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2012 11:10 atamrah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Presne tak, ten anonym mi akurát pridal pochybnosti. Ale zatiaľ sa snažím neodsudzovať, lebo viem z osobnej skúsenosti, ako sa vzduch po nehode zdá byť dusný... Môže to byť táto nemocnica? http://www.nemtru.cz/ Je tam kontakt, možno by sa dalo zistiť, či tam náš pacient Filip naozaj je, a či je chudáčisko v poriadku...

    Zaujímalo by ma, kedy asi sa to mohlo stať, 15. júna 2012 mám od neho posledný email v hodne priateľskom duchu - potom už len ako mŕtvy chrobák - pravdepodobne preťažený z objednávok, alebo zase problémy so servrom - apropo ten jeho server by som už dávno hodil oknom za psom.

    Inak peniažky má na účte od 2012-06-05 a ja nálepky stále nemám :(
    Dreit avatar 6.8.2012 11:36 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    potom už len ako mŕtvy chrobák - pravdepodobne preťažený z objednávok

    Před začátkem akce se docela strachoval jestli se opravdu všechno vydaří podle plánů, nebo jestli se zase objeví problémy na místech, kde by je nečekal. Například že na poště budou mít jen třetinu z obálek co potřeboval :-D

    Jinak obálky vždycky nadepisoval a plnil ručně (ve dvou, myslim že snad několik dní), takže pro rejpaly - zkuste si to sami a pak si stěžujte, že občas něco nesedělo ;-)  Na tuhle akci už plánoval automatizaci, netušim jak daleko se dostal, ale samo to na poštu opravdu nedojde :-)

    Nope
    Ravensun avatar 17.9.2012 11:08 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    A kurnik šopa, toho jsem se bál nejvíc, když jsem si říkal co se děje, když se nic neděje....

    Takže čekám dál.

    Věřím, že Filip se zotaví a bude zdravý stejně jako před tou událostí a že to pak dotáhne do konce.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    6.8.2012 14:06 obcan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    poky byl spoluzak ze stredni a par mesicu pred koncem roku se po nem slehla zem a do skoly uz neprisel rikalo se ze zdrhnul za holkou nekam do neznama a pak zas ze mel bouracku co je na tom pravdy nevim pokud vim tak jeho bratr je nekde na zakladce takze je blbost aby se ten o to staral
    Dreit avatar 6.8.2012 14:48 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Že je na základce neznamená, že se o to nemůže starat. Já na základce věděl o PC víc, než někteří moji spolužáci při maturitě z počítačových systémů :-D

    Poky dá těžko někomu přístup k vlastnímu serveru, všechno si optimalizoval podle sebe a to nejdůležitější má jako ostatní určitě jen v hlavě (děsí mě představa, že by ztratil paměť). Takže "stará se" může znamenat, že server vypne před umřením UPS a že platí účty aby Pokymu něco nezabavili ;-)

    Rozhodně říkal něco ve smyslu, že místo sezení ve škole půjde radši dělat něco užitečnějšího, s čímž očividně začal.

    Nope
    pavlix avatar 6.8.2012 15:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Třeba se dal k jehovistům, když je to takový komunitní typ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 6.8.2012 15:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2012 16:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    neco tady smrdi... Nechcu nikoho ocernovat, takze jenom shrnu fakta:

    1. nekdo nahore psal ze mu odpovedel na email 20.6. takze pokud se mu stala nehoda tak az po tomhle datu a v podstate byl jenom tyden aby se to o nem doneslo do skoly.

    Otazka pro "obcan"a - kdys to o nem slysel ze mel nehodu? Pokud nekdy driv tak to neni pravdepodobny

    2. pokud mel opravdu nehodu a ma v planu dal studovat, tak rodice by urcite kontaktovali skolu. Nerikal(a) tridni neco?

    3. ma zivnostensky list. Neznam presne zakony, ale typoval bych ze mu uz musi byt 18. Takze byl asi v 3 nebo 4 rocniku.

    Zmizet na konci tretaku ze SS je pekna hloupost, at uz sis vybral sebe-stupidnejsi obor. Vzdycky je lepsi to nejak doklepat a na VS jit jinam.

    To by podporovalo teorii ze potkal nejakou zenskou a preskocilo mu...

    Dreit avatar 6.8.2012 16:47 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Kupodivu stále ve druháku, naznačoval že je to na něj moc jednoduchý :-)

    Nope
    6.8.2012 17:08 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    aha. To ale bude jednoduchy vsude... ucitele na stredni jsou vetsinou lidi ktery by se neuplatnili v praxi (existuji i vyjimky) a tak nemuzes cekat ze te tam neco nauci :-)

    to ukonceni v druhaku je trochu na hrane ale dalo by se to pochopit jestli ho to fakt nebavilo... Na druhou stranu jestli mu je 18 a vic a ma tedka jenom ZS tak nevim nevim. To uz se ale dostavame nejak jinam...
    Dreit avatar 6.8.2012 18:16 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    ucitele na stredni jsou vetsinou lidi ktery by se neuplatnili v praxi

    Tak to leccos vysvětluje :-D Ono je těžký vysvětlovat látku totálním zabedněncům tak, aby to pobírali i ostatní. Navíc když to někdo slyší už potřetí (netušim jak dlouho byl Poky v druháku), tak z toho může hrabat. Ono když Poky zbožňuje algoritmy a někdo mu poněkolikátý vysvětluje princip ANDu jako malýmu, tak se mu ani nedivim :-(

     

    Já mu taky naznačoval že to není dobrej nápad, ale zase bylo vidět že se ve škole opravdu trápil. Je pravda že jemu by škola nic nedala, on byl ve všem napřed a trpět několik let jen aby dostal kus papíru....to fakt nebylo nic pro něj. Uvidíme jak to dopadne. Na druhou stranu když někdo nepříjme odborníka jen protože nemá maturitu, tak je to jeho blbost ;-)

    Nope
    pavlix avatar 6.8.2012 18:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Na druhou stranu když někdo nepříjme odborníka jen protože nemá maturitu, tak je to jeho blbost ;-)
    Jo. Je to blbost. Ale ne taková jako nepřijmout ho, protože má jen maturitu. Přesto se to děje. Takže je dobré hodně uvážit, jestli člověk bude opravdu pracovat v kruzích, kde mu to nepřinese příliš velké problémy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 6.8.2012 22:30 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Myslim že pohovor by si měli zasloužit všichni bez ohledu na to, jestli dokončili střední školu, i když určitě ne všude tomu tak je :-(

    Nope
    pavlix avatar 6.8.2012 23:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Předpokládám, že se nabídneš ty pohovory zdarma vést.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 6.8.2012 23:51 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Tak pohovor byl jen příklad, jen se mi prostě nelíbí že odborník přes hackování kernelu nesežene práci jen proto, že mu nevytiskli papír za 4 roky sezení na židli bez polohování :-( Mám pocit že se všichni ohání maturitou jakoby měla větší vypovídací hodnotu než roky vlastních zkušeností.

    Nope
    7.8.2012 12:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Tak ono jde o statistiku, že. A IMO ta maturita/VŠ odfiltruje dostatečné množství (na dané místo) neschopných lidí. Je to sice "nefér", ale těm firmám se to evidentně vyplácí.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 7.8.2012 15:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Tak pohovor byl jen příklad, jen se mi prostě nelíbí že odborník přes hackování kernelu nesežene práci jen proto
    Ale já ti naprosto rozumím. A ujišťuju tě, že odborník na hackování kernelu může nesehnat práci i z mnoha dalších důvodů.
    Mám pocit že se všichni ohání maturitou jakoby měla větší vypovídací hodnotu než roky vlastních zkušeností.
    Maturita má určitou vypovídací hodnotu o různých věcech, alespoň statistickou. Roky vlastních zkušeností musí být něčím podložené, pokud mají mít vypovídací hodnotu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.8.2012 23:36 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    jo, bohuzel je to pravda. Na druhou stranu to jestli nekdo fakt neco umi poznas az kdyz s nim chvilku pracujes a ne po pul hodinovym pohovoru. A kdyz takhle das sanci nekomu o kom se nakonec ukaze ze toho moc neumi tak te to akorat stoji prachy.

    Takze se nedivim ze na zacatku maji filtry treba ve forme toho titulu. I kdyz jim timhle zpusobem treba vypadne nekdo kdo umi ale z nejakyho duvodu nedokoncil skolu, nebo se tam naopak obcas dostane nekdo kdo sice dokoncil ale nic neumi...
    pavlix avatar 6.8.2012 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Od obcházení těchto filtrů jsou pak osobní reference. Já osobně jsem se podobného způsobu filtrování moc neúčastnil, protože mi to přišlo zbytečné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 6.8.2012 23:56 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Chtělo by to checkboxy :-D  Něco jako umím: "zapnout spouštěč her", "nakonfigurovat síť". "zkompilovat kernel",...

    Nope
    7.8.2012 01:46 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Neviem ako u vás, ale u nás je vcelku bežné, že decka na SOŠ si vybavia indiv. štúdium. Sú tam podľa zákona nejaké podmienky, za kt. má byť povolené, ale závisí to aj tak od riaditeľa. a ten povolí, lebo čo sa týka formy, tak je to denné štúdium, čiže žiak je posudzovaný, ako všetci ostatní denní študenti napr. má nárok na PND, rodičia na daňový bonus, zdr. poistenie platí za neho štát apod.), ale má ind. študijný plán. (Ak je dospelý nad 25 r., nemá napr. nárok na podporu v nezamestnanosti...pretože je denný študentet.)

    Indivindi študent z koná komisionálne sk. z každého predmetu 1x za polrok. Vyyučovania sa môže zúčastňovať podľa toho, ako mu to vyhovuje,tzn.že sa u neho nesleduje dochádzka na vyučovanie. Môže byť prítomný na vyuč., ale aj nemusí. Na zač. polroka ( resp. šk. r.) dostane indiv. študijný plán, niečo ako sylaby, aj s termínmi konania sk., s požiadavkami, kt. má splniť.

    Skúsenosti s individualistami (pokiaľ to nie sú dospelí, ktorí okolo 30-ky zistili, že by potrebovali maturitné vysvedčenie a predsa len už nechcú vyzerať ako úplní blbci alebo ignoranti, tak sa správajú rochzu zodpovedne) sú také, že si pol roka veselo užívajú slobody a potom nepostíhajú tie komisonálky. Nedokážu nárazovo a bez účasti na vyučovaní vôbec zvládnuť učivo. Väčšina z nich nakoniec vypadne( riaditeľ im tiež môže nepovoliť v ďalšom obd. ten indiv. plán).

    V podstate aj pre nadaných žiakov, kt,. škola brzdí, by to bolo vhodné riešenie... ak sú ozaj mimoriadne nadaní. Ale sú tam aj povinné predmety, ktoré ich trebárs nebavia, ale musia v nich uspieť.
    7.8.2012 01:47 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    riaditeľ povolí š., lebo každý žiak, aj individualista = príspevok od štátu na hlavu
    kotyz avatar 6.8.2012 17:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Já taky odešel ve třeťáku (přestup na jinou SŠ do druháku + rozdílový zkoušky) a bylo to imho nejlepší rozhodnutí, jen sem to měl udělat mnohem dřív.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.8.2012 17:09 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    jo to me nedoslo ze je mozny prestoupit a tak neztratit cely 3 roky.
    kotyz avatar 6.8.2012 17:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    No asi záleží na to, odkud a kam. Já třeba přecházel z gymplu (kde sem propad z matiky) na učební obor s maturitou (kde sem s ní neměl skoro žádný větší problémy, zvlášť když se probíralo to samý už potřetí). Nakonec sem měl ještě maturitu s vyznamenánim (jakoby na tom snad záleželo).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.9.2012 10:56 asdsafsdfdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Probírá se to i zde: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/konec-komunitni-akce-2
    19.9.2012 12:18 eleonora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    S Dolim jsme se o tomto bavili a navrhujem hromadné trestní oznámení. Doli vám napíše co a jak a podáme to jednotně. Pak se ukáže zda je opravdu po nehodě nebo nás všechny pěkně okradl. El
    19.9.2012 14:46 asdsafsdfdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce
    Nemohl by někdo reglý a komunitě známý založit nové vlákno? Ať se všechny ty tři, nebo kolik jich je, sjednotí, a víme co a jak. O TO píše ve třech vláknech, navíc na rootu.
    Limoto avatar 19.9.2012 15:02 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunitni akce

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.