abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Rozcestník

    Multishare pod Linuxem

    6.5.2011 03:00 | Přečteno: 2171× | skripty | poslední úprava: 6.5.2011 12:14

    Jednoho nemileho vecera jsem se dozvedel, ze mi vyprsela platnost mych uctu na Rapidu i Hotfile. Ne, ze bych byl nejakym zarputilym stahovacem, ale na filmy a serialy se zpravidla podivam radeji nekdy v klidu na pocitaci bez dabingu, nez v case, ktery mi urci kterakoliv TV stanice. Premyslel jsem tedy, jak svuj problem vyresit a nakonec jsem si reseni musel napsat.

    Motivace & Pokusy

    Nejakou dobu jsem zkusil zit jako free-user vsech download serveru, ale zjistil jsem, ze to je az prilis nepohodlne a s bittorentem jsem zacinat nechtel a to jenom kvuli tomu, ze jsem vystraseny srab. Dal jsem se tedy do probirani for s tim, ze zjistim, na ktere download servery nejcasteji lide uploaduji nektere filmy a serialy, co bych si rad stahnul a rozmyslim se, ktery server je pro me ten spravny.

    Prozreni

    Zadny. Je jich zkratka moc a komunita je uz hrozne roztristena. Pripada mi jako hrozna kravina, platit za jakykoliv jednotlivy download server.

    Narazil jsem ale na jeden nedownload server, co me zaujal. nedownload server jsem ho nazval, protoze to neni download server v tom smyslu, jak je chapu ja. Je to vlastne jakasi proxy mezi mnou a obvyklimi servery.
    Takze ja chci tahat treba pul odkazu z rapidu, pul odkazu z ulozto. Nemam ucet ani na jednom, mam ucet jenom na multisharu. Tam neni ucet casove omezeny, ale je omezeny jenom mnozstvim dat. Protoze toho zas tolik nestahuji, mam takovy odhad, ze ve vysledku pro me bude tak o pulku levnejsi (resp. mi ucet vydrzi dvakrat dele) nez na rapidu.
    Az sem se to zda jako vyhra.

    Neni vsechno zlato, co se trpyti

    Jeste pri registraci je vsechno super. 900MB dostane kazdy user gratis. Ale pak uz jsem narazil.
    Podpora pro multishare je implementovana jenom do freerapidu a do Nightly verze JDownloaderu. FreeRapid je ciste windowsova vec. Jdownloader jsem az do ted pouzival, ale nightly build pro linux jsem nikde nenasel. V normalni verzi JDownloaderu jsem sice multishare nasel a nastavil. Ale at uz jsem oznacil jakekoliv odkazy, stahoval jsem opet jenom jako free user. Ucet byl k nicemu.
    Ve foru, co je na strankach, se zminuje, ze "Linuxaci nic jinyho nez wget nepouzivaji" a ze resenim je vlozeni odkazu do webove stranky, ktera z odkazu na rapid vyrobi odkazy na multishare, nasledne zkopirovani a vlozeni do souboru a nakonec spusteni toho vytouzeneho wgetu. JO! To je presne to, co kazdeho MUSI uspokojit!

    Reseni

    Takze jsem sednul, spustil vim a udelal jsem skriptik v Pythonu, co tohle vsechno udela za me. Odkazy na one magicke strance generuje javaskript a pouziva k tomu dve promenne pro uzivatele. Takze jsem funkcionalitu webovky nahradil a skriptu staci jenom se jednou prihlasit, pak uz si tyto promenne ulozi a webovkou nepotrebuje. Skript vzniknul rychle, miliony veci mu ke krase schazi a dost toho neni osetreno - je to zatim jenom takovy koncept za jeden vecer, kdy jsem nemel nic jinyho na praci a urcite na nem jeste budu delat. Ale zatim jsem nenarazil na chybu, kvuli ktere bych neusnul, tak ho davam k posouzeni, k okomentovani a k volnemu vyuzivani.

    urcite mam v TODO listu:
    kod nasleduje:
    #!/usr/bin/env python2
    # -*- coding: utf8 -*-
    import time, os, random, sys
    import httplib2
    import urllib
    result={}
    
    def getHash(result):
      user = result['Credentials']['user']
      passwd = result['Credentials']['passwd']
      h = httplib2.Http(".cache") 
      url = 'http://www.multishare.cz/html/prihlaseni_process.php'   
      body = {'jmeno': user, 'heslo': passwd, 'trvale' : 'ano', 'akce' : 'Přihlásit'}
      headers = {'Content-type': 'application/x-www-form-urlencoded'}
      
      response, content = h.request(url, 'POST', headers=headers, body=urllib.urlencode(body))
      
      headers = { 'Cookie' : response['set-cookie'] }
      
      h = httplib2.Http(".cache") 
      url = 'http://www.multishare.cz/'   
      
      response, content = h.request(url, 'GET', headers=headers)
      
      for line in content.split('\n'):
        if line.find('input') != -1:
          if line.find('u_ID') != -1:
            uId=line.split('"')[7]
            break
      
      for sliver in headers['Cookie'].split('='):
        if sliver.find(user) != -1:
          uHash=sliver.split('_')[0]
          break
      result['Hash'] = { 'u_ID' : str(uId), 'u_hash' : str(uHash)}
      return result
    
      
    def getConf(result):
      result['Hash'] = {}
      home = os.getenv("HOME")
      confDir = os.path.join(home, '.multishare')
      confPath = os.path.join(confDir, 'multishare.conf')
      if os.path.isdir(confDir) and os.path.isfile(confPath):
        f=open(confPath, 'r')
        for line in f.readlines():
          if line.find('u_ID') != -1:
            result['Hash']['u_ID']=line.split('=')[1].rstrip('\n')
          if line.find('u_hash') != -1:
            result['Hash']['u_hash']=line.split('=')[1].rstrip('\n')
        f.close()
      else:
        result['Credentials'] = {}
        print "I cannot determine mine config. I need the credentials for login to multishare."
        print "This is usually needed just once."
        result['Credentials']['user'] = raw_input("Please enter your USERNAME for multishare.cz: ")
        result['Credentials']['passwd'] = raw_input("Please enter your PASSWORD for multishare.cz: ")
        result = getHash(result)
        if not os.path.exists(confDir):
          os.mkdir(confDir)
        f=open(confPath, 'a')
        for group in result:
          f.write('_%s_\n' % (group))
          for val in result[group]:
            f.write('%s=%s\n' % (val, result[group][val]))
        f.close()
      return result
    
    def getURL(result):
      counter=0
      result['URLs']={}
      src = sys.argv[1]
      uId = result['Hash']['u_ID']
      uHash = result['Hash']['u_hash']
      if os.path.isfile(src):
        f=open(src,'r')
        for line in f.readlines():
          line = line.rstrip('\n')
          result['URLs'][line]={}
        for link in result['URLs'].keys():
          done=0
          urlDown = 'http://dl%s.mms.multishare.cz/html/mms_process.php?u_ID=%s&u_hash=%s&link=%s' % (random.randint(1, 10000), uId, uHash, link)
          result['URLs'][link]['down'] = urlDown
          saveAs = urlDown.split('/')[-1]
          if saveAs == '':
            saveAs = urlDown.split('/')[-2]
          while done == 0:
            if os.path.exists(saveAs):
              saveAs = '%s.%s' % (saveAs, counter)
            else:
              done = 1
              result['URLs'][link]['save'] = saveAs
        f.close()
        return result
     
    def downloadIt(downFrom, saveTo):
      f = open(saveTo,'w')
    #  httplib2.debuglevel=4
      h = httplib2.Http(".cache") 
      try:
        response, content = h.request(downFrom, 'GET', redirections = 1)
        f.write(content)
        f.close()
      except Exception, e:
        print 'Problem with downloading %s.\nException: %s' % (downFrom, e)
        f.close()
        os.remove(saveTo)
    
    def usage():
      print 'Usage: %s /path/to/file' % (sys.argv[0])
      print '/path/to/file is file which contains a list of URLs'
      sys.exit(1)
    
    def check_usage():
      if len(sys.argv) != 2:
        usage()
      f=sys.argv[1]
      if not os.path.isfile(f):
        usage()
     
    #Main
    
    check_usage()
    result=getConf(result)
    result=getURL(result)
    for url in result['URLs'].keys():
      print 'started %s %s' % (result['URLs'][url]['save'], url)
      downloadIt(result['URLs'][url]['down'], result['URLs'][url]['save'])
      print 'finnished %s %s' % (result['URLs'][url]['save'], url)
    
    
    
    Závěr        

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.5.2011 08:10 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    FreeRapid Downloader není jen pro Windows, je napsaný v Javě a již velmi dlouho ho používám na linuxu.. takže funguje a funguje dobře :-)
    6.5.2011 09:27 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    jaj, tak to jsem asi travil zbytecne moc casu necim naprosto zbytecnym. ja mel freerapid v pameti jako exe - je pravda, ze jsem ho ani nezkousel.
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    6.5.2011 10:02 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    tak ho ted zkousim. stahuji sedm odkazu a uz dvakrat mi spadnul :(
    nevim, jestli je nestabilita v samotnem programu nebo v pluginu od multishare
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    6.5.2011 15:08 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Problem je na tvem prijmaci ;-) FreeRapid pouzivam casto uz asi rok pro stahovani z mnoha ruznych serveru a zatim ani jeden pad. Pouzivm "SUNovske" JVM.
    Dalibor Smolík avatar 6.5.2011 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Mám zkušenosti s účty fileserve a hotfile, zdarma je možné mít na účtě 50 GB, nepoužívám žádné pomůcky, stahuji jen přes prohlížeč. Upload bez problémů, download .. trocha trpělivosti. :-). Platit si účet je dnes dost nereálné, je jich tolik, že to nemá smysl. U jednoho, dvou by to šlo, ale platit třeba pět účtů se mi rozhodně nechce ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.5.2011 09:46 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    ja jsem dlouhou dobu zil vzdy se dvema. Jeden byl rapidshare a druhy byl na testovani... ono vsechno stoji +/- stejne. a prave ze po cca dvou letech uz me to prestalo bavit. asi nejvic me nastval ten hotfile - tam asi mesic po tom, co jsem zaplatil, udelali cistku a ze dne na den bylo temer vsechno offline.
    to jsem ty penize rovnou mohl splachnout
    prave proto mi pripada rozumnejsi platit jednu sluzbu a mit pristup vsude. moje osobni preference je prave i v tech datech na dobu neurcitou.
    ale je jasny, ze zase riskuju to, ze nevim, jak moc legalni je to, co ta firma dela. takze jestli ji zitra zavrou fizli, budu taky nastvanej. diky bohu za to, ze je to Ceske srocko, takze jakakoliv akce bude trvat minimalne pul roku a to uz budu mit svuj ucet vycerpany :)

    K tomu stahovani zdarma a pres prohlizec muzu rict jen to, ze kdyz clovek vyzkousi, jak moc pohodlny jtreba ten JDownloader je, tak mu padne spodni celist k zemi. Ja vetsinou stahuji veci, co se do jednoho odkazu nevejdou, takze jsou na vic linku = delsi doba cekani. kdyz se chci podivat na jeden nebo dva dily nejakyho serialu pred spanim, nebudu spani odkladat o hodinu, abych ty tri casti stahnul. Jdownloader ma i to, ze pozna, kdyz odkazy oznacim a rovnou testuje, jestli je online. Po stazeni ho automaticky zkusi rozbalit - drzi si databazi hesel, ktere jsem pro rozbalovani nekdy pouzil. Proste oproti prohlizeci celou operaci zrychluje a usnadnuje doporucuji ho aspon zkusit.

    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    kotyz avatar 6.5.2011 10:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Taky u některejch služeb sám vyřeší captchu (myslim že třeba u czshare to tak je) a taky se mi zdá že stahuje rychlejš než prohlížeč (nebo možná jenom na uložtu zvedli rychlost pro free usery od tý doby co sem tam naposled stahoval přes prohlížeč). Každopádně ale přes prohlížeč z uložta nemůžu stahovat víc souborů současně, jdownloader ale i fatrat s java pluginama dají běžně 3 a někdy i 4 a každej na 300 kb/s. To to stahování pak pěkně odsejpá. Jinak ale jdownloader rád nemam, hlavně kvůli tý javě - spouští se věčnost, zabere dost paměti (i kvůli němu sem upgradoval na 2GB RAM, aby mohlo bežet i něco jinýho než jen on a pořád se dalo s kompem pracovat) a gui je hnusný a moc nezapadá do systému, ikdyž sem se snažil ho naskinovat co to šlo. Kdyby tam byl ve fatratu plugin na share-rapid tak už bych se ho moh zbavit. Nebo ho použít jen jednou za uherák na nějakej exotičtější server kterej jiný programy obsloužit neumí.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 6.5.2011 10:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    tam asi mesic po tom, co jsem zaplatil, udelali cistku a ze dne na den bylo temer vsechno offline.
    Něco takového se mi stalo taky - ono stačí, když někdo linky nahlásí, hotfile je bez milosti maže a pak smaže celý účet.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 6.5.2011 11:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Mě taky, měl sem zaplacenej rapid a oni změnili pravidla a uploadeři šli ke konkurenci, takže už se tam neobjevovalo nic novýho a ty starý linky postupně přestávali platit (buď to smazali sami uploadeři nebo to někdo nabonzoval).

    Třeba takovýha Shreka 1 a 2 na DVD už nikde neseženu, všude jenom 4 a když se hodně snažim tak i 3. Štestí že děckám je jedno na co koukají, takže vystačim i s tou menší sbírkou. A zbytek holt doplní avíčka, ikdyž ty přehrávač zrovna nemiluje. Aspoň je od nich na chvíli pokoj. Teď si je ještě vyškolit aby nehrabali na obrozovku a nemusela se každej tejden čistit ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.5.2011 10:17 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Tak třeba ulož.to a seriály jsou na free v pohodě. Stáhnu první díl. Dám stahovat další a první zkouknu. Mezi tím se mi stáhne další a tak pořád dokola. Koukám prakticky bez přerušování. Ale dost záleží na délce jednoho dílu a kvalitě v jaké to stahuješ. Vzhledem k tomu, že vlc a mplayer umí přehrát i soubory během stahování tak po 5-10 minutách stahování se můžu koukat a dokoukat i normální film bez přerušování. Ale nestahuji FullHD, BDrip atp.

    Takže platit bych asi začal jen v případě oficiální distribuce v cenách do 50kč za film bez ochrany, otravné reklamy a keců o tom, že krást se nemá :-)
    kotyz avatar 6.5.2011 09:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Naštěstí je toho hodně na uložtu (většina věcí co shánim) a tam se dá dost dobře stahovat i jako free (když spustim 3 stahování tak mi to vytíží připojení skoro naplno). Dá se docela dobře vyžít jenom s tim a nemusí člověk nic platit.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.5.2011 01:44 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Já bych si účet u těchhle firem nikdy neudělal. Jednou je to pirátství, tak se mi zdá zvrhlé za to platit. Tyhle firmy na pirátství v podstatě parazitujou, tváří se že ve skutečnosti jsou určeny pro legální obsah (jasně....), ale prachy do nich tečou díky pirátství. Když už má někdo dostat prachy, tak tvůrce, šejdíř typu rapidshare.

    Ještě výraznější je to u počinů, kde musí pirát investovat hodně úsilí, jako jsou třeba fansuby anime. MU/RS/... udělal hovno a když přijde stížnost vlastníka copyrightu, tak odkaz zruší a bude se tvářit jako poslední spravedlivý.

    Jak říkám, peníze jenom tvůrcům (eventuálně překladatelům).
    10.5.2011 01:46 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Když už má někdo dostat prachy, tak tvůrce, šejdíř typu rapidshare.
    A ehm, asi nemám dštít síru v noci... samozřejmě tam mělo být "NE šejdíř typu rapidshare"
    otasomil avatar 6.5.2011 11:43 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem

    Jedine ulozto.cz

    Avi lze po nekolika minutach stahovani zacit prehravat a tak mrknout bez nutnosti cekani na komplet download.

    100 - 200 MB rar party na rapidu patri jiz do praveku.

    Mj vite ze hafo lidi si mysli ze .rar = rapidshare ....

    Pred cca rokem jsem na ulozto nahral asi deset prazdnych souboru (vytvorenych pomoci dd) o velikosti 1024 MB a chaotockem nazvu ... neco jako "ftrsnvhkdhr.vfg", schoval si linky a dnes ty soubory tam stale jsou. Spolehat na to samozrejme nelze, ale ostatni FS se muzou jit v tomto (a nejen tomto) vycpat.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Dalibor Smolík avatar 6.5.2011 11:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    100 - 200 MB rar party na rapidu patri jiz do praveku.
    Zrovna dnes rapidshare inzeruje neomezenou velikost souboru i pro free usery.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.5.2011 12:08 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    mkv rozsekane do vic souboru beru spis tak, ze se crc check muze podelat jenom na jednom 100MB kusu a nemusim kvuli znovu stahovat cely film.

    ulozto je dobre, ale asi mam nejaky jiny vkus, nez vetsina lidi, co tu komentuje :) ja tam zpravidla to, co chci nenajdu a nebo je to v opravdu nizke kvalite (nerikam, ze na 1080p baziruju, ale kdyz mam na vyber mezi 720p a avickem, beru 720)
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    otasomil avatar 6.5.2011 15:18 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem

    >>> ze se crc check muze podelat jenom na jednom 100MB kusu ...

    Ano a pokud v jedinem souboru bude jen jediny bit jinak tak je to spatny narozdil od souvisleho avi ci jineho videosouboru souboru ve kterem muze chybet (nebo byt jinak poskozen) klidne stovky kilobajtu a divak nic nepozna.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    6.5.2011 16:48 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    jasne, rar je potom na chybu vic narocnej, ale ja nemluvim o jednom bitu. nerikam, ze se to stava casto, ale nahoda je blbec a Murphyho zakony plati. Takze cim delsi soubor bude a zrovna bude na pomalym serveru, tim spis bude poskozenej. Life's bitch.
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    kotyz avatar 6.5.2011 20:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Špatnej rar opravíš přes rar r (ale musíš mít ten "nesvobodnej" rar, free a open unrar tuhle funkci nemá). Tahle funkce mi už párkrát vyřešila problém, kdy už to vypadalo že sem tahal 4 GB zbytečně ...

    Štěstí že většina uploaderů to balí s 1-5 % dat pro opravu archivu.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otasomil avatar 6.5.2011 21:03 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem

    Vse je to jen o implementaci protokolu pro prenos souboru v siti.

    Pokud budete z klasickeho http serveru v Australii tahat 4 GB iso nejakeho distra a spojeni se mnohosetkrat prerusi, pojede to par kilobajtama a podobne defekty v prenosu tak stejne vezte ze konecny md5 bude naprosto totozny se souborem na serveru tj nedojde k zadne ztrate dat a pritom pouzijete jen: wget -c URL

     

    Jenze to by nebyl byznys, aby se protokol nezkriplil ku prospechu provozovatele takze nelze navazat preruseny prenos ...

     

    Opet neni problem v technice, ale v lidech

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    7.5.2011 01:24 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    ano, zpravidla. a presto se obcas stane, ze bezny download pres wget -c bude mit chyby v CRC. stahovani treba z rapidu pres wget -c funguje naprosto normalne.
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    6.5.2011 12:26 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Necht ziji torrenty :).
    6.5.2011 12:31 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Jasne, proc ne... Ale ja na to proste nemam odvahu. Nebo spis vuli.
    jednou si platim poplatky za kazdy gigabajt pameti v mobilu, tak proc bych toho, ze muzu stahovat naprosto legalne, nevyuzival.
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    6.5.2011 14:32 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Jj, ať zhyne torrent. V naší síti je blokujeme a ve smlouvě klient podepisuje že je nebude používat, jinak ho můžeme bez náhrady odpojit. A ne, není to kvůli sdílení nelegálního softu ale kvůli tomu jak je to hroznej protokol.
    6.5.2011 15:39 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Proč? Co je na torrentu tak hrozného? Vaším klientem bych být nechtěl.
    Josef Kufner avatar 6.5.2011 16:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    To je vaše síť tak mizerná, že nepřežije pár desítek spojení navíc?

    Jak tragické... zákazník používá něco, za co zaplatil.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.5.2011 17:21 Návštěvník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Když to zakázáno i ve smlouvě, tak za to používání nezaplatil. Sice bych takového poskytovatele nepreferoval, ale pokud by nevýhody připojení vyvážila dobrá cena a torrenty bych používat stejně nechtěl, tak proč ne?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.5.2011 18:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    To už to jde s poskytovateli tak z kopce, že nejen že nedávají veřejné IP, ale dokonce budou rozhodovat, které protokoly smím použít? Děkuji, to ať si strčí někam.
    Chytrex avatar 8.5.2011 09:26 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Naprostý souhlas.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    6.5.2011 17:11 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    tak pokud bych stahoval linuxovou distribuci (treba na DVDcku) z torrentu "abych setril traffic vyvojaru" a odmenou by mi byl ban od ISP, tak bych byl pekelne nastvanej.
    pokud nekdo poskytuje "pripojeni k internetu", ale pripojeni je JAKKOLIV omezovane, mel by jit delat jiny bussines. to je jak prodavat steaky, ale teprve, kdyz uz je clovek kupuje, zjisti, ze jsou ze soji. ze je to v podminkach je pekna klicka, ale obavam se, ze tady te za to moc lidi placat po rameni placat nebude...
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    8.5.2011 14:17 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    No to si děláš srandu. Bittorrent je nejlepší protokol pro sdílení dat co existuje. Který jiný protokol zvyšuje přenosovou rychlost s počtem klientů, zajišťuje dostatečnou redundanci, je robustní a nenáchylný k přenosovým chybám? HTTP je na přenos n-gigabajtových souborů hroznej protokol.

    Jo a ta vaše síť musí bejt pěknej šmejd když to nezvládá. Předpokládám že tam máte tolik lidí za NATem že se vám ty spojení ani nevejdou do tabulky co? fuj
    8.5.2011 21:16 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    A proč konkrétně jako má větší množství spojení vadit? Však když je jich víc, tak je dost pravděpodobné, že se torrent stáhne rychleji a spojení se dřív ukončí, takže to zas tak velkej problém asi nebude. A vůbec, NAT je zlo, a ne torrent.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    6.5.2011 13:42 rychlis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Nightly Jdownloader pod linuxem jde spustit jednoduse: java -jar JDownloader.jar -branch NIGHTLY.

    Nicmene jdownloader jako takovy zere dost pameti a CPU (a nightly verze je na tom subjektivne jeste hur), takze rad vyzkousim tvuj skript (ktery bude urcite mene narocny), diky :)
    6.5.2011 16:53 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    zrovna o nenarocnosti na ramku bych pochyboval :)
    skript uklada vystup socketu do ram a teprve pak to zapise najednou do souboru.
    Takze spoleham na to, ze se to odswapuje. ovsem potom je zapis na disk konzistentni - bez fragmentace...
    ale rezie na cpu bude +/- 0. tam python oproti jave bude lepsi :)
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    gogloid avatar 6.5.2011 14:34 gogloid | skóre: 10 | blog: Tomášovy poznatky | Kladno/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Já úplně bez problémů používám JDownloader. Ono stahování z free serverů nevadí - JDownloader z nich stahovat umí nezávisle a z více naráz - pokud jsou linky "interchangeable", tak je do JDownloaderu naházím všechny a on začne stahovat jen ty, které potřebuje. A pokud člověk stahuje ze všech naráz, tak opisuje captcha jen jednou.

    Jinak co se týče serverů - uloz.to jede stabilně 300KBps (pokud to nejsou nejnovější linky; tj při vyhledávání je vhodné zkusit linky starší), navíc JDownloader umí stahovat víc souborů naráz (nějak), takže třeba BD ripy na sedm částí umí jet 2.1MBps, a to už se dá ;). Leteckaposta jede 100Mbit (odtamtud ale jsou jen nové díly seriálů), jinak Megaupload (s free membership), případně i Rapidshare (tam se ale čeká po stažení každého souboru až dlouhých půl hodiny, na druhou stranu nemají captcha, takže stahování přes noc to jistí). Hotfile, Fileserve, (Filesonic ?) úplně nebrat, jsou to sice aktuální "hity", ale i z premium tahají pomalu.

    Na druhou stranu Multishare může stát za to, když chce člověk něco občas stáhnout rychle. Na druhou stranu fungují již další, podobné služby (Megarapid, Stahovanizasms), takže určitě je na výběr víc věcí - stačí jen porovnat, co vychází na kredity a na podporu stahovacích serverů.
    6.5.2011 17:02 nejsem | skóre: 14 | blog: nejsem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    Ja souhlasim vlastne se vsim z toho, co jsi napsal.
    jenom se vracim k tomu, ze hledani linku z free, abych mohl stahovat naraz z vic najednou je tak otravny a nepohodlny, ze se mi nevyplati. jak jsem psal - ja nepatrim k lidem, co stahuji nejak moc. Treba pres noc nestahuju skoro vubec.
    o dalsich sluzbach jsem ani nevedel, ale vyzkousim je, az mi multishare nebude fungovat.

    ja jsem prave vzdy mel vic sluzeb najednou, takze i to, ze treba fileserve je hroznej, jsem si vyzkousel na vlastni kuzi (nebo na vlastnich 10 dolaru, ci kolik to bylo). Hotfile mi prisel o neco rychlejsi, ale na rapid nema a nejvetsi pruser u nich jsou ty cistky - to pak ta sluzba vubec nema smysl, kdyz nejsou platny odkazy na forech a dokonce ani na indexovacich serverech jako je treba filestube.com
    ------------------------------- A vy snad těm počítačům věříte?
    8.5.2011 03:54 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multishare pod Linuxem
    No asi to nemas dost otestovane, lebo z tych co si menoval ide slusne len FILESONIC, ostatne su naozaj dreky co tahaju do 1 MB. a upload maju okolo 300 (premium), NA filesonic posielam bezne okolo 2-4 MB/s, skoro tak dobre ako rapidshare.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.