abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Podpořte podceňovaného DJe

    8.6.2011 00:00 | poslední úprava: 7.6.2011 23:59

    Tento zápisek se vážně netýka linuxu :) Je to spíš reklama, doufám že prominete.

    Pokud byste mě a kolegu chtěli podpořit, můžete nám dát hlas na facebookovské stránce (aplikace nespamuje ani netapetuje zeď). Jedenáct lidí z top 20 dostane možnost zahrát si na festivalu Mácháč 2011.

    Díky moc všem :)

           

    Hodnocení: 11 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    tomboytom-deviant avatar 8.6.2011 00:25 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Nepodporuju feťáky

    8.6.2011 01:35 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Fetaci poslouchaj tiesta?
    Vykook avatar 8.6.2011 01:56 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A kdo jinej? :-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    belisarivs avatar 8.6.2011 10:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ja.

    Nehulim, nechlastam a ani zadny fet neberu. Pravda, neposloucham ho az tak casto, ale spatny mi neprijde.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Vykook avatar 8.6.2011 10:19 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Vyjimka potvrzujici pravidlo ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    8.6.2011 10:39 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Fetaci poslouchaji techno. Komercnim trancem imho opovrhuji.
    genius2000.log avatar 8.6.2011 13:24 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Fetaci poslouchaj tekno, schranz apod. Techno je uplne normalni tanecni zanr :)
    djhanz.cz - music is my life.
    8.6.2011 13:58 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jo, zhruba jako valcik nebo polka:)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 8.6.2011 17:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Tak zkus s gramem MDMA a půl gramem kyseliny v krvi odtancovat valčík nebo polku a osobně ti doručím nějakou cenu, když se ti to povede.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2011 14:45 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Schranz/hardtechno je pěkná hudba, pomáhá mi se soustředit.

    Tekno už je spíš pro zábavu, údernější, nepravidelné.

    A u starého dobrého techna... usínám. :)

    Grunt avatar 8.6.2011 18:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nehulim, nechlastam a ani zadny fet neberu
    Parádní kategorie. Určitě seřazené podle zdravotní závadnosti a společenské tolerance.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 9.6.2011 15:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Spis jsem to bral uplne nahodne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AsciiWolf avatar 8.6.2011 16:37 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Tomboytom,

    že jsi idiot si o tobě myslím už dlouho, nicméně až teď jsi, veřejně, dokázal, že je můj názor na tebe správný. Gratuluji.

    Grunt avatar 8.6.2011 16:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Já spíš k tomu procitnutí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    tomboytom-deviant avatar 8.6.2011 17:52 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    8.6.2011 07:08 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    nic proti muzice, ale facefuckoff
    bambas avatar 8.6.2011 07:42 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    FUCK YOU. Fucking fb.
    Shadow avatar 8.6.2011 07:57 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nemám rád FB, nemám a nechci mít účet na FB. A i kdybych účet měl, rozhodně nebudu dávat hlas někomu, kdo má účet na FB. :-D
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.6.2011 14:06 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    +1
    8.6.2011 08:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    8.6.2011 14:38 Azzurro | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Velmi zajímavé a musím dát francouzům za pravdu. Vždy jsem se uživatelů ptal, co je na tom FB tak super. Nikdo mě na přímo otázku nedal rozumnou odpověď. Je to prostě IN. Ale nepříjde mě rozumné na nějaké (a)sociální síti zvěřejňovat nesmysly, které stejně nikoho nezajímají. To tlačítko "To se mi líbí" na všech možných a nemožných stránkách je příšerné.

    Dále mě přišlo dost amorální a snad i nezákonné, že v diskuzních příspěvkách na stránkách české televize bylo možno přispívat pouze přes FB plugin. Tím jasně vymezili jednu skupinu občanů nad jinou. Nevím, jak je to dnes, ale bylo tomu tak. Proč bych se měl kvůli tomu, že chci vyjádřit svůj osobní názor, měl registrovat na nějaké sociální síti?

    To, že tv a jiná média dělají zadarmo reklamu FB, bylo zřetelné již od samého začátku. Přiznám se, že jsem FB zkusil, ale nic mi to neřeklo. Tak jsem účet hned zrušil.

    Nemám rád, když mi někdo něco vnucuje. A mám takový subjektivní pocit, že FB je uživatelům internetu vnucován vehementně.
    8.6.2011 15:30 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Podle mě uvažuješ naprosto zcestně. Nejde o žádnou "skupinu občanů." Pouze stanovili komunikační prostředek. Nemuseli povolit žádný. Registrace je zdarma, omezení věkové. Dokonce nemusíš mít nikoho v přátelích, takže sociální charakter nebude vůbec hrát roli. Přijde ti také tak diskriminační, že se diskutující na Novinkách musí registrovat přes Seznam účet a uvést svoje jméno s adresou?

    Vnuceno, v tom mírnějším smyslu slova, který uplatňuješ, ti toho bylo a bude během života mnohem víc, než si asi myslíš.

    Shadow avatar 8.6.2011 19:03 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Podle mne uvažuješ zcestně ty, resp. ignoruješ velmi podstatný faktor. Tebou zmíněné Novinky mi nevadí - neplatím je totiž ze svých daní, na rozdíl od veřejnoprávní televize. Pokud tohle provede soukromá televize nebo soukromý subjekt, je mi to šumák. Ale pokud tímto způsobem veřejnoprávní televize propaguje konkrétní komerční službu, to se mi opravdu hrubě nelíbí. Když už reklamu, tak pěkně placenou.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.6.2011 19:15 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Česká televize dostává zcela zadarmo k dispozici službu, která je vlastní širokému okruhu lidí (nejméně čtvrtina těch, co znám, má účet). Reklama jako vedlejší produkt používání věci, která je a vždy bude bez placení (všimni si, že nikdo nenabádá strkat tam reklamy), to ti vadí?
    Shadow avatar 8.6.2011 20:44 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ano, vadí.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    frEon avatar 8.6.2011 21:19 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    neni bez placeni, co treba koncesionarske poplatky?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    8.6.2011 21:51 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ty platíš Facebooku koncesionářské poplatky? Že bych to až takhle špatně napsal...
    frEon avatar 13.6.2011 19:27 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    jsem te blbe pochopil, tak jsem nemistne vypichl, ze kdyz platim televizi, nechci aby me nutila k vyuzivani sluzeb treti strany
    Talking about music is like dancing to architecture.
    8.6.2011 23:58 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ano vadí, protože veřejnoprávní instituce takto nabádá své diváky k tomu, aby se staly produktem soukromé zahraniční firmy. Pro Atlas hub jsou uživatelé Internetu krávy na pastvě, které je třeba nahnat do své ohrádky* a podojit o informace. Podmiňování využití naprosto nesouvisejících služeb registrací u nich jim samozřejmě pomáhá zvětšit jejich stádečko. A proto je i zadarmo nehorázně drahé.

    *) Ale nemyslete si, že mimo ni jste automaticky v bezpečí. Like tlačítko vás vidí a v ohrádce klidně vyvěsí fotku s tvým jménem.
    9.6.2011 05:43 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Pro Atlas hub jsou uživatelé Internetu krávy na pastvě, které je třeba nahnat do své ohrádky* a podojit o informace.

    Paranoia.

    Ale nemyslete si, že mimo ni jste automaticky v bezpečí. Like tlačítko vás vidí a v ohrádce klidně vyvěsí fotku s tvým jménem.

    A proto je na webu potřeba mozek.

    9.6.2011 09:53 Azzurro | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Jak už zde bylo řečeno, na Seznamu mě to nevadí, je to soukromý subjekt. ČT je veřejnoprávní, je placena z daní a z našich koncesionářských poplatků. Vnuceno ano, protože jiná alternativa tam není, teď jsem se koukal na stánky čt24.

    Vnuceno, v tom mírnějším smyslu slova, který uplatňuješ, ti toho bylo a bude během života mnohem víc, než si asi myslíš.

    To mohu potvrdit a máš plnou pravdu. Už mám více života za sebou, než před sebou, takže zkušeností mám mnoho a bohužel je spousta věcí, které bych nyní udělal jinak. :-)

    8.6.2011 15:55 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    ČT umožňuje posílat i komentáře bez přihlášení na Atlas hub, sám jsem to tak při MS v hokeji používal.
    AsciiWolf avatar 8.6.2011 14:55 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Proč odkazuješ na zprávu, ve které se píše o praktikách v totalitní zemi?
    8.6.2011 09:48 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Dýdžej Těsto? To sis vybral správnou komunitu lidí pro podporu přehrávání ducduc z počítače... Takové to bylo krásné místo, ten Mácháč, než se tam začala sjíždět svoloč...
    8.6.2011 09:59 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    +1
    belisarivs avatar 8.6.2011 10:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    To sis vybral správnou komunitu lidí pro podporu přehrávání ducduc z počítače.
    Mohl bys to vice rozepsat?

    Naopak si IMHO vybral dobre. Schazi se tu (obvykle) nadprumerne inteligentni lide, kteri, kdyz uz jim dany zanr nesedne, maji aspon dost intelektu na to, aby si uvedomili, ze jinym se to libit muze a dost tolerance na to, aby to akceptovali.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.6.2011 16:01 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Četl jsi ty výsledky průzkumu naznačující, že mezi oblíbenou hudbou a inteligencí existuje jistá korelace?

    Obecně klasika > metal a rock > popík a diskošky > hip hop ...
    8.6.2011 16:35 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Aneb hledání způsobů, jak se povýšit nad ostatními.
    8.6.2011 17:03 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Já jsem teda takový výsledek nečekal. Třeba u popíku jsem byl nepříjemně překvapen (nenapadlo mě, že některé capiny můžou poslouchat inteligentní lidi).
    AsciiWolf avatar 8.6.2011 17:15 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    +1
    8.6.2011 17:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Na začátku chybí reggae.
    8.6.2011 17:44 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jo a na konci ska :-D :-D :-D
    8.6.2011 17:42 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Hudba je o emocích, o okamžiku. Ne o intelektu. Tečka.
    8.6.2011 19:00 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A četl jsi výsledky průzkumu, ve kterém vědci zjistili, že lidé, kteří věří průzkumům ohledně korelace mezi inteligencí a oblíbenou hudbou, jsou povětšinou chudší duchem a volí Paroubka?

    Zdraví tě posuchač tekna, hip-hopu, oi&ska®gae, grind coru, psytrance&goa, black metalu, folku, jazzu, dechovky, diska&popu a cimbálovek.
    belisarivs avatar 9.6.2011 10:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Necetl. Mohl bys podat odkaz?

    Taky by me zajimal pruzkum naznacujici korelaci mezi inteligenci a barvou ci delkou stolice, dechovou frekvenci, nebo treba oblibenymi zviraty.

    Jiste se najde nejaky blbec, co nevedel co s roupama a zkoumal zrovna tohle a urcite se najde vic nez par volu, co mu to sezerou i s navijakem protoze si tim budou honit porouchane ego.

    A pokud posloucham klasiku, trance, obcas popik a sem tam nejaky metal, jakou mam inteligenci? Nebo se stanovi dilci IQ pro kazdou polozku a vysledek vznikne sectenim?
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.6.2011 09:19 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Přihlásil jsem se, aby se nám lépe diskutovalo...
    Napsal jsem "ducduc z počítače" a Vy jste kontroval slovem "zanr". Takhle se ovšem těžko někam dostaneme, to je slepá ulička, slovo žánr znám v dosti přesném a dosti odlišném významu..
    Co se týče tolerantních lidí s nadprůměrným intelektem - jsem rád, že tu jsou, proto sem taky chodím. Ale tolerance mají své hranice, které se obvykle tvoří v rámci jednoho "kmene" (národa, typu cilivilisace).
    Takže tolerance hnědých košil pochodujících po ulicích s pochodněmi a hesly je daleko za hranici tolerance mého "kmene" a pokud posuzuji vyhulené palice nastrkané do repráků, aby si dostatečně zformovaly mozkovou kaši duněním, které nazývají hudbou, je pro můj "kmen" hranice také jasná...
    http://bandzone.cz/_90972
    belisarivs avatar 9.6.2011 10:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Napsal jsem "ducduc z počítače" a Vy jste kontroval slovem "zanr". Takhle se ovšem těžko někam dostaneme, to je slepá ulička, slovo žánr znám v dosti přesném a dosti odlišném významu..
    Tohle je IMHO nonsens. Srovnavate tu osobni pocity s neutralnim oznacenim. Objektivne jsou tu ruzne zanry preferovane ruznymi autory. Tiesto se zameruje na Trance. Ze se to Vam nelibi a oznacujete to za "ducduc z počítače" neznamena zhola nic, protoze Vy nejste zadna autorita.
    Co se týče tolerantních lidí s nadprůměrným intelektem - jsem rád, že tu jsou, proto sem taky chodím. Ale tolerance mají své hranice, které se obvykle tvoří v rámci jednoho "kmene" (národa, typu cilivilisace).
    Blabol. Tolerance je zalezitost jednotlivce. Nekdo toleruje gaye, nekdo ne. Nekdo posloucha klasiku, nekdo trance, a nekdo oboji. "Narod", "rasa" a podobne jsou picoviny slouzici k stitkovani lidi abychom je mohli nenavidet.
    Takže tolerance hnědých košil pochodujících po ulicích s pochodněmi a hesly je daleko za hranici tolerance mého "kmene"
    Rika kdo? Vas nazor (stejne jako muj) nema o nic vetsi vahu, nez nazor hnede kosile. Rika se tomu demokracie.
    a pokud posuzuji vyhulené palice nastrkané do repráků, aby si dostatečně zformovaly mozkovou kaši duněním, které nazývají hudbou, je pro můj "kmen" hranice také jasná...
    Vy nemate tuseni o kom mluvite, co? Appropos, Vam je po tom, jestli nekdo strka hlavu do repraku nebo kamkoliv jinam, co? Mozna jsem to nepostrehl, ale dostala se k moci zase komunisticka strana, diktujici, co si kdo smi myslet, poslouchat, tancovat a ja nevim co jeste?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 8.6.2011 16:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    o sis vybral správnou komunitu lidí pro podporu přehrávání ducduc z počítače...
    Náhodou Barbera docela můžu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 8.6.2011 10:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    No, ten Facebook mi neprijde jako stastna volba.

    Nechodil jsem tam a sraly me ty tlacitka "To se mi libi" apod. Tak jsem ho hodil do ad-blocku a je klid.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2011 10:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Xychtbůk mam, kdy jste někdo kdo děláte hudbu chtěl podpořit, dejte vědět, nicméně nahrávky CNCčka se ždímačkou nepodporuju... :-D
    8.6.2011 12:09 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ani když by se přidala vrtačka s jehličkovou tiskárnou, podpořené jemným vrněním mixéru?
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    8.6.2011 13:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A co disketovka? ;-)
    8.6.2011 13:49 Paja250 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nebo analogový modem. A třeba by se to mohlo i smíchat s tou disketovkou.
    8.6.2011 14:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Grunt avatar 8.6.2011 16:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A analogový modem, to je zas co?

    BTW: A myslíš si, že DVB-T nebo třeba 802.11 zní o něco lépe nebo co? QAM oproti fázové modulaci není žádná výhra (teda aspoň co se toho jak znějí týče).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2011 16:36 Paja250 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ano, máš pravdu. Napsal jsem to divně. Myslel jsem tím modem na obyčejné analogové tel. lince.
    Grunt avatar 8.6.2011 16:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jakože DSL jede na nějaké jiné, digitální lince?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2011 20:47 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Řekl bych že Paja myslel modem pracující v řečovém pásmu (klasické dial-upy typu V56)
    Grunt avatar 8.6.2011 16:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Právě diskrétní modulace je jedním z přechodů mezi analogovým (spojitým) a digitálním (diskrétním) signálem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Chytrex avatar 8.6.2011 15:02 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Taky bych řek že smíchat pár samplů na compu je znatelně míň práce než to zahrát na nějaký nástroj.. Tyhle elektronické srač.. EHM srandy IMO nejsou hudba
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    8.6.2011 15:16 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Od kdy jde u hudby o práci?
    Chytrex avatar 8.6.2011 16:07 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ne o práci nejde, u hudby jde o umění.. A zpatlat k sobě pár samplů dokáže leckdo a na třetí-čtvrtý pokus to bude mít hlavu a patu*.. V tom prostě umění není. To s trochou cviku dokáže naklikat kde kdo.. Kdežto zahrát něco (např) na kytaru a zahrát to dobře chce roky praxe..

    * Teda pokud se to tak dá nazvat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    8.6.2011 16:24 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    To jsou mi zvláštní věci. A já bych byl, hlupák, řekl, že u hudby jde o to, jestli ji rád člověk poslouchá.

    Chytrex avatar 8.6.2011 16:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    No to je možná tím že ty hudbu jen posloucháš..:) Já si hudbu užívám, hudbu prožívám a upřímně obdivuju ty mistry kteří zvládají své nástroje jako málokdo. Kdybych měl jen poslouchat něco co někomu vyleze z PC docela dost by mi toho na tom zážitku chybělo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    8.6.2011 17:04 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    +1
    8.6.2011 17:51 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Nevím, jestli jsi schopný to pochopit, ale já si také užívám, a třeba u hardtechna. Nebo u drum and bassu, dubstepu, punku, metalcore, deathmetalu, hip hopu, lidové hudby, Karla Kryla. Lidé jsou mi víceméně irelevantní, pokud nejde o jejich hlas nebo texty. Jejich nástrojové umění totiž neslyším, slyším jen pokud to neumí. Lidská reprodukce je z principu méně kvalitní než automatizovaná. K dobru je jí snad hlavně určitá vrozená dynamika, oproti elektronické hudbě, kde ji je třeba dodat explicitně, cíleně. A někdy o dynamiku nikdo nestojí, protože by to zkrátka kazila.

    Já si užívám myšlenek, harmonií a hlavně obecně zvuku. Zkazilo by mi zážitek, kdybych nad tím musel nějak více přemýšlet.

    8.6.2011 17:58 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Lidská reprodukce je z principu méně kvalitní než automatizovaná.

    Ona existuje kvalita hudby jako bloku dat a kvalita hudby jako zážitku. Já si raději zajamuju s partou lidí, jakkoliv to třeba není harmonicky či rytmicky dokonalé, než abych jenom čuměl na někoho jak točí deskama s dokonale sladěnými, přesnými syntetickými rytmy a melodiemi... i když mám samozřejmě elektronickou hudbu rád...
    8.6.2011 18:24 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Zajamovat si můžeš i se samplerem. :D A oba způsoby se dají kombinovat. Vlastně i ten sampler samotný by měl být kombinací elektroniky a lidské nedokonalosti, když na něm dáš nahrát, co naťukáš v reálném čase. Um...

    Chytrex avatar 8.6.2011 18:30 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    belisarivs avatar 9.6.2011 14:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A jaky je rozdil mezi tim, kdyz je nekdo machr pres nejaky hudebni nastroj nebo pres syntetiku?

    Ono, udelat dobrou hudbu takhle taky neni zadna prdel. Nejlepsich je taky jenom par.

    IRC is just multiplayer notepad.
    frEon avatar 8.6.2011 21:35 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    jestli te chapu spravne, tak kvalitu umeni posuzujes podle toho, jak tezka je realizace? Hypoteticka situace: pokud budou 3 lidi a slozi nachlup stejnou, genialni, skladbu pro orchestr a pak jeden ji naklika do pocitace (neumi hrat dobre na zadny nastroj) a druhy ji zapise do not (taky neumi dobre hrat) a treti ji zapise do not a hraje k tomu v orchestru treba na ctvrtou tubu. Kdo z tech tri je vetsi umelec?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2011 21:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nepochopil jsi základní myšlenku. Jde o to, že z toho kompa tu ždímačku spustíš "play" desetkrát naprosto stejně ideálně, ale pokud "zacházíš s hudebním nástrojem", jakákoliv z interpretací díla je jedinečnej neopakovatelnej a nereplikovatelnej exemplář...

    9.6.2011 05:44 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A to je výhoda proč?
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.6.2011 17:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jaká výhoda zase? Proč výhoda? My se tu bavíme o výhodách?
    10.6.2011 07:07 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Že mu vypisuješ tu "základní myšlenku," jak je to "jedinečnej a neopakovatelnej zážitek," když to ani nepopírá. Jenom naráží na to, že umělec bude umělcem nezávisle na způsobu, jak si zvolí hudbu reprodukovat.
    frEon avatar 13.6.2011 19:26 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    jj, presne tak jsem to myslel..
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 8.6.2011 16:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    No tak mysli dál.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2011 16:03 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A bedna s nářadím puštěná ze schodů?
    Grunt avatar 8.6.2011 16:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jo, jo. Zato arytmická symfonie kuchyňského nářadí zní o moc líp.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 8.6.2011 16:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A zrovna Amiga je mekka demoscény a od Amígáče by člověk čekal něco jiného.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2011 19:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Sežeň si MODy od Hollowmana a pak se budem bavit o hudbě na 8mi bitech ;-)
    Vykook avatar 8.6.2011 17:07 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Na frezy v hudbe jsem mel podobnej nazor jako ty, ale pak jsem slysel Einsturzende Neubauten a ted si uz hudbu bez nejaky ty frezy ani nedovedu predstavit :D http://www.youtube.com/watch?v=VGF-HqdKZlQ&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Hxw9PKL0WwE&feature=related
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    8.6.2011 11:24 BitCoinUser
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Fuck you... a repeat FUCK YOU...
    AsciiWolf avatar 8.6.2011 16:55 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Foxtrot Uniform Charlie Kilo Yankee Oscar Uniform Romeo Sierra Echo Lima Foxtrot. :-P
    8.6.2011 14:24 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše ALKACI
    Tady jsi narazil, tady je to samej usmudlanej mastnej metalak zalezlej pod zarivkama v servrovne s mastnejma dlouhejma vlasama a alkac! Metalaci jsou vychlastany hlavy, kdo by to taky vydrzel poslouchat za strizliva, TRES HLAVOU TRES HEVYMETAL DES, HEVYMETAAAAAAAAL DEEEEEEEEES. http://m.youtube.com/?rdm=4mty1b9qc#/watch?v=qdAV6GhOmkw
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2011 14:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    Běž se rači našlehnout a zalez zpátky na diskošku.
    8.6.2011 14:54 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    A ty běž raději pohnojit koťata ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.6.2011 19:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    jednou v životě bych chtěl, aby byl nějakej s těhle primitivních anonimů tak "drsnej" a řek mi tyhle hovna do očí :-D
    Chytrex avatar 8.6.2011 15:01 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI

    +1

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    bambas avatar 9.6.2011 08:09 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    Metal forevr pyčo. Se neser, nebo s tebe udelam dva maly dydžeje. Rakovinu na tebe!
    belisarivs avatar 9.6.2011 10:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    Jako kdyz se hadaji fanosci Baniku ci jinych kopalistu nebo podobne vymastena svoloc...
    IRC is just multiplayer notepad.
    bambas avatar 9.6.2011 11:47 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    Tak tak :) Jen jsem chtel naznacit, jak mi tahle diskuze prijde :)
    belisarivs avatar 9.6.2011 15:26 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ALKACI
    Jasne. Ja jsem to pochopil.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.6.2011 14:52 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    nahod nejakou ukazku sve tvorby, nejlepe ke stazeni v mp3 nebo aspon to dej na youtube. Ja proti facebooku nic nemam ale pochybna zvedava a slozita aplikace me docela odradila.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    genius2000.log avatar 8.6.2011 15:02 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Tady je odkaz (soundcloud) na promo mix, se kterým soutěžíme.
    djhanz.cz - music is my life.
    AsciiWolf avatar 8.6.2011 15:51 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Docela pohodová hudba. ;-)

    p.s. Znáš Veselin Taseva? Ten dělá imho jedny z nejlepších trance mixů/setů.

    Grunt avatar 8.6.2011 16:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ještě jsem to teda nedoposlouchal do konce, ale co využít třeba nějaké zajímavé prvky z klasické hudby nebo třeba právě chiptunes? Tohle je tak strašně fádní, že bych si při akci ani asi nevšiml, že už hraje někdo jiný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    genius2000.log avatar 8.6.2011 17:03 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Na zacatku prvni pisnicka je mashup s Boccelim (Con Te Partiro), ale soudclound nepovolil upload (i kdyz sme napsali jim ze jde o promo mix, a songy jsou legalne z beatportu).
    djhanz.cz - music is my life.
    Grunt avatar 8.6.2011 17:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    No to už by mohlo znít trochu lepší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.6.2011 15:09 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Koukám že se tady zase onanuje nad tím, jak se každý chlub, že nemá FB. Ještě chybí úsměvné historky na téma "s tou holkou jsem si perfektně rozuměl, ale jak jsem zjistil že má profil na facebooku, zkopal jsem ji ze schodů", "mně přijít uchazeč o práci a já zjistím, že je na facebooku, letí okamžitě dvěřmi" či " mám IQ 140 a nikdo z mých hyperinteligentních přátel nemá fb, naopak moje uklízečka a popelář facebook mají -> je to jen pro hlupce" ...

    Osobně raději "olajkuju" když si dá někdo svou produkci (ať už foto, video či audio) na picasu, youtube, případně svůj web, kde, pokud mi to stojí za vyjádření, napíši komentář. Co se týče sdílení fotek, mám mohem raději výše uvedenou picasu, jenže na ni musí člověk aktivně poslat odkaz, zatímco na ksichtoknikze si to stačí hodit na zeď a když se to někomu líbí, dá to najevo, pokud ho to nezajímá, zkrátka to ignoruje.

    Mám dost přátel a dobrých známých (myslím tím v tom pravém slova smyslu :-)), kteří facebook nemají, stejně dost těch, jako ho mají. S inteligencí, ani sociálním postavením to nemá nic společného - jen ti "vymaštění" obvykle zasírají svou zeď hromadou videí, fotek či otravujou pozvánkami do dementích her. Tyto ovšem v "přátelích" nemám, neboť mě jako lidé obvykle nezajímají a módě přidávat si do seznamu každého, koho kde potkám, nepodléhám. Paranoiou taktéž netrpím , jsem si vědom toho, že cokoliv tam napíšu/nahraju, je "věc veřejná" (nehledě na nastavení zabezpečení) a je to jako bych to dál někde na nástěnku, kde si to může kdokoliv volně přečíst.

    Je to komunikační nástroj jako každý jiný, jen je velice populární a tím pádem je o něm hodně slyšet. Že je někdo na něm závislý, sedí u toho celý den, náhravá své intimní fotky či nadává veřejně na šéfa, který ho za to vyrazí, je problém jen toho dotyčného jedince a ne žádné sítě či komunikačního protokolu.

    A teď můžete směle do mě, jak jsem omezený, nevědomý, pod vlivem židozednářskonacistické firmy, či použít nějaký jiný barvitý přívlastek ;-)

    8.6.2011 15:20 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Like
    8.6.2011 15:45 Paja250 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe

    Když mluvíš o těch šéfech a facebooku... Můj bývalý zaměstavetel nařídil, že všichni zaměstnanci musí mít účet na facebooku a dělat firmě reklamu mezi svými přáteli. A pokud to nebudou dělat, budou tvrdé postihy...

    Jaké ty postihy měly být už jsem nezjistil, protože týden po tom, co tenhle nesmysl vyřkl, mi končila výpovědní lhůta.

    8.6.2011 15:48 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    No, předpokládám že zmíněný šéf měl asi obecně hodně debilní nápady, na něco takového může člověk reagovat jen jedním způsobem -> sbohem.
    bambas avatar 9.6.2011 08:11 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Tak tohle bych resil pres pravnika a jeste bych z nej vytriskal nejaky prachy, ze zmrda. Toto je klasicky pripad zmrda a zmrdifirmy. Takovy brat holi po hrbete.
    8.6.2011 17:44 mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    HAHAHAHA tady a tohle? " "s tou holkou jsem si perfektně rozuměl" LYYYYYYYYYYYL
    genius2000.log avatar 8.6.2011 15:20 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Tak to je pekny. Clovek slusne poprosi o hlas, nikoho do niceho nenuti a temer jedina reakce je, ze je pojmenovan fetakem a poslan nekam. A jeste se ho polovina lidi snazi presvedcit o tom ze posloucha "spatnou" hudbu, resp. ze to ani neni hudba...
    djhanz.cz - music is my life.
    8.6.2011 15:38 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Z toho si nic nedělej. O lidech "jediné, co je pro mě hudba je punk / metal / jazz / cokoliv, zbytek je hnus¨, co poslouchají bezmozci" si myslím své.
    8.6.2011 20:47 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Na ostatni se vykasli a bud svuj. Vetsina lidi zde pojem kvalitni hudba nechape. Osobne posloucham od kazdeho neco. Hlavne tedy vaznou hudbu. Ale tiesta si obcas take rad poslechnu.
    bambas avatar 9.6.2011 08:13 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Me by akorat zajimalo, jak je definovana "kvalitni hudba". Pouzitou stupnici? Harmonii? Nic ve zlym, ale takovyhle blaboly mam nejradeji...
    8.6.2011 22:13 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Neco mi to pripomina :-). Setkal jsem se se spoustou podobnych nazoru a naprosto nechapu tu utocnost mnohych ucastniku teto diskuze... Kazdy prece neni zatvrzely metalak pouzivajici Linux, hrajici World of Warcraft, doplnujici pivo po hektolitrech :D (bez urazky metalaku samozrejme :-) )

    Ja treba taky posloucham "divnou hudbu" a byl jsem nazyvan nejruznejsimi vyrazy pro humanoidni stvoreni radici se k lidskemu druhu.

    Jinak na FB bych podporil uz jen proto ze chapu tve "dilema"(nebo jak jen to nazvat), ale FB nemam.

    Jinak zde muj Odkaz na SC... at teprve poznaj "divnou hudbu" :-D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    genius2000.log avatar 9.6.2011 00:17 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Psytrance neni muj salek kavy, ale tohle sem doposlouchal a ani nevi jak. Gratuluju k bezva setu, prechody skoro nepoznatelny.
    djhanz.cz - music is my life.
    9.6.2011 08:51 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Diky :-) . Snazim se zlepsovat, neni to porad totiz uplne dokonaly. Nehraju sice dlouho, vicemene tak nejak zacinam. Dostal jsem od kamarada nabidku hrat v jejich sound systemu, tak se toho chci chytit kdyz mam tu moznost. Ten tvuj mix se taky docela povedl, i kdyz takovyto druh trancu zrovna nemusim. Spise jsem nejak tak prirostl k psytrance, goa a nitzhonot trance.
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    genius2000.log avatar 9.6.2011 11:29 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Vsak tak ten set je house :) Trance me ale nevadi, pokud to neni ten prisladlej uplifting.
    djhanz.cz - music is my life.
    9.6.2011 13:19 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    To jsem zas neco napsal :D. Jo je to house, ja si ten komentar po sobe neprecet, to je tak kdyz clovek mysli na 1000 veci zaroven :-).

    Prisladlej uplifting? Nemyslis tim tenhle ze? Odkaz
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    9.6.2011 19:18 mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    A co teprv styl dubstep (Kryptic Minds) nebo aphex twin!
    belisarivs avatar 9.6.2011 15:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Sakra.

    Mne to nejak neslape. Kliknu na play a prd. Ten track z Machace jsem si stahnul (ale neni to muj salek kavy, nic ve zlem) a pak prehral, ale tady ani to nejde.

    Tak nic.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 9.6.2011 15:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nemusim se tam zaregistrovat?
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.6.2011 21:17 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Jestli myslis ten muj odkaz na ten set tak ten by mel normalne fungovat. Ono to myslim ze chce flashplayer pro spravnou funkci te stranky. Jinak u toho setu je k dispozici i tlacitko pro stahnuti (oznaceno sipkou dolu)

    Pripadne dalsi odkaz na set: zde

    Tady pak k dispozici dalsi me DJ sety.
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    belisarivs avatar 10.6.2011 09:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Diky. Stahnul jsem si to. Akorat mi v te mptrosce nejde seekovat. Jak to?

    BTW, tohle znas?

    http://www.youtube.com/watch?gl=CZ&v=abhb4fc9dhY
    IRC is just multiplayer notepad.
    gtz avatar 8.6.2011 18:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Nepodporuji FB, tímto tedy -1
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    8.6.2011 18:57 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Ne.
    8.6.2011 22:38 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    Není zač.
    genius2000.log avatar 8.6.2011 23:07 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podpořte podceňovaného DJe
    I přesto díky.
    djhanz.cz - music is my life.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.