abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    20.11.2010 22:10 | nic | poslední úprava: 1.1.2019 23:10

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.11.2010 22:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Je kvůli webhostingu u pipni.cz nutné používat DNS pipni.cz?
    Ano.
    Má to smysl (narážím na kvalitu)?
    9. Pod sankcí smluvní pokuty ve výši sto tisíc korun se obě smluvní strany zavazují, že budou v průběhu smluvního vztahu i po jeho ukončení zachovávat mlčenlivost o veškerých informacích týkajících se provozu serveru a služeb poskytovaných poskytovatelem. Vedle smluvní pokuty má poškozená strana nárok na náhradu škody, která jí porušením povinnosti mlčenlivosti druhou stranou vznikla. Obě smluvní strany se zavazují, ze nebudou bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany poskytovat žádné informace třetím osobám. Povolenou výjimkou je uveřejňování marketingových informací poskytovatelem o svých zákaznících, kterých bude použito na webových stránkách poskytovatele a případně v jeho e-mailové korespondenci. Povinnost mlčenlivosti se nevztahuje na informace poskytované na vyžádání orgánům činným v trestním řízení.
    podminkyCZ.pdf - netuším, jak to je s právní vymahatelností téhle perly. Každopádně bych se rád rozpovídal, ale nějak se mi to nechce riskovat.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Fluttershy, yay! avatar 20.11.2010 22:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    To by museli zažalovat polovinu českého Internetu, protože o jejich kvalitě služeb kolují po webu zcela veřejně takové poznatky, že se divím, že už dávno nezkrachovali... (Kdysi jsem u nich měl web a bylo to pómálé.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.11.2010 23:25 Anonim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Mam u nich zkusenosti jak s free tak placenymi sluzbami a technickou podporou.

    V prvnim pripade to byl "Profi" webhosting pro kamarada. Bylo to mnohem pomalejsi a to jak celkovy upstream tak odezvy, nez kdyby to bezelo na mojim domacim pocitaci v tehdejsi dobe pripojeny pres 512/512kbit wifi. Troufam si tvrdit ze dostupnost na tom byla podobne.

    V druhem pripade jsem mel u nich free hosting+DNS. Jeste horsi nez v prvnim pripade, ale tak zadarmo... Jednou jsem si chtel pro domenu 3. radu nastavit NS zaznam - jenze ejhle, v administraci takove klikatko neni. Napsal jsem na podporu. aby to bud do administrace pridali nebo aby mi to nastavili rucne. Chlapek po me nejdriv chtel IP adresy dvou DNS serveru "pro domenu prece musite mit dva". Po pulhodine presvedcovani, ze fakt nemusim me poslal do haje s tim, ze mam free webhosting a k tomu podpora neni. Snaha vysvetlit mu, ze DNS nema s webem nic spolecneho a ze nikde nebylo uvedeny, ze jejich DNS hosting je zkripleny byla marna. Po vyhruzce, ze "jeste jeden pokus kontaktovat podporu a bude vam zablokovan web a domena" jsem je poslal do haje a premigroval domenu jinam.
    Fluttershy, yay! avatar 20.11.2010 23:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Dík moc. U téhle domény fakt nechci (a ani nemůžu) experimentovat, takže se ještě poohlédnu jinde... ale existuje nějaký neplacený hosting bez reklamy, kde by šlo používat stávající DNS? Koukám na Endora.cz a nevypadá to špatně -- ani ten placený program nevypadá nijak hrozně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    the.max avatar 21.11.2010 00:20 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Nechci delat honzovi reklamu, ale www.subreg.cz. Pokud mas u nej vedenou domenu, tak mas (zdarma) i 5mb webovyho rpostoru (coz ale asi bude malo co?)
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 00:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Mám tu doménu u Forpsi a do přesunu se mi moc nechce. Možná později, stejně si nejsem jist, jak by to bylo s penězi při přesunu. Pokud bych byl stejně spokojen (nestěžuju si) a ještě je k tomu tohle plus nižší ceny... můžu to zkusit.

    V zásadě by mi to bohatě stačilo, potřebuju jenom někam napchat něco čistého textu a možná pár obrázků.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Limoto avatar 21.11.2010 00:37 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz

    Třeba TELE3 dává 20MB. Jinak pokud je to CZ doména, tak převod je jenom otázkou pár kliknutí a platí se až před expirací. Takže klidně můžeš vyzkoušet 20 registrátorů a nikomu z nich nezaplatit ani korunu ;-)

    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 00:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Hmmm, nějaké zkušenosti? Fakt se mi zrovna na tomhle nechce experimentovat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Limoto avatar 21.11.2010 13:31 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz

    Jo, před měsícem jsem tam převáděl doménu. Je pravda, že nejdou nastasvit SRV záznamy a ten webhosting jsem nezkoušel (ale aktivní ho mám). Ale jinak jsem se vším spokojenej.

    21.11.2010 12:57 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Zrovna u TELE3 AFAIK v klikatku na webu nejdou nastavit SRV zaznamy, coz je pri pouzivani Google Apps vada dosti podstatna.
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    Limoto avatar 21.11.2010 13:33 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz

    Pravda, nejdou...

    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 14:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Aha, dobře že to vím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 21:57 soudruh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    SRV zaznamy v nabidce TELE3 jsou uz od lonskeho roku - bohuzel nevim z jakeho presne data, ale v 11 mesici uz v administraci urcite byly - stejne jako TXT, AAAA a podpora DNSSEC
    the.max avatar 21.11.2010 00:50 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    ceny viz vyse (0kc vcetne DPH), ale cena neni vsechno. srovnejs i kvalitu sluzby. Ja mam u honzy vedeno asi 40 domen. utekl jsem od forpsi.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 01:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Tak já osobně mám jenom pár domén -- na jedné web, na další e-mail a pak už jenom nějaké blbosti -- přičemž je potřebuju spravovat s naprosto minimálními náklady a přitom co nejlepší dostupností (je tam pár dost "podstatných" souborů).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    the.max avatar 21.11.2010 11:35 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    kazdopadne control panel ma honza fakt vymakanej. Pokud ti jde jen o DNS, tak to je proste 'zdarma'. Jde jen o to, provest transfer domeny k nemu. DNS si muzes nastavit libovolne jine, muzes pouzivat i jeho (ja mam DNS vlastni). Umi i DNSSEC. Co se tyka potom i pripadneho hostingu, tak ceny take nema spatne. Ale asi nejzajimavejsi je stabilita a dostupnost;-)
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    stativ avatar 21.11.2010 10:34 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Zkus si projít freewebspace.net. Kdysi jsem zkoušel Host-ed.net, který používá existující DNS, ale měl jsem problémy s jeho použitím ve spojení s TLD .tk (potřebovalo i to nějaké nastavení na straně DNS, které bohužel dot.tk neumožnovalo).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 12:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DNS u pipni.cz
    Dík, ale na svém mizerném připojení tady se tam ani nemůžu dostat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 01:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Přemýšlím, jak najít co nejjednodušeji libovolný cyklus v grafu... Prostě to procházet s backtrackingem? Hledat kostru nemá smysl.
    Backtracking. Pokud máš zadaný jeden vrchol, kterým ten cyklus musí procházet, pak bych uvažoval o prohledávání do šířky (to automaticky vyplivne nejkratší cyklus, pokud se nepletu).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Takže do hloubky, to jsem si myslel od začátku, ale pro jistotu...

    Potřebuju procházet graf a zjistit, zda v něm nejsou cykly.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    default avatar 21.11.2010 12:50 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 14:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Děkuji za nahlédnutí do adresářové struktury. ~.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 10:05 Radek Miček | skóre: 23 | blog: radekm_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Přemýšlím, jak najít co nejjednodušeji libovolný cyklus v grafu...

    Pomocí DFS.

    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 12:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    I tobě díky. Ačkoliv nevím, k čemu mi bude Distributed File System (Microsoft)... ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 13:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Depth-first search? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 14:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Jo, to jsem jinak samozřejmě pochopil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 10:44 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Na hledání cyklu nic jednoduššího než průchod do hloubky nenajdeš (předpokládám, že to máš naprogramovat jako nějakou úlohu).

    A pokud jde o software na analýzu, tak my jsme si poctivě ukradli Maple, který nám byl jeden rok tím nejlepším kamarádem. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 12:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Je to součást úlohy, pak to potřebuju ještě uspořádat.

    Krást se nemá!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 12:48 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Myslíš topologické uspořádání vrcholů? No, tam se se souběžným testováním acykličnosti grafu během onoho průchodu do hloubky počítá automaticky.

    Někde na ftpku to 100% je, hledej šmudlo. Ještě budeš vděčný. :-D Já spočítal bilión příkladů na limity, průběhy funkcí a integrály a fakt to pomůže, moct si některé kroky průběžně kontrolovat. Nějakou dobu to trvá, než člověk získá vhled a začne v těch příkladech vidět vzory (pak už ten Maple není potřeba, to už člověk dělá jenom početní chyby, všechny finty už zná).
    21.11.2010 12:51 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Ad grafy: zde a příslušné kapitolky zde.
    21.11.2010 12:54 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Koukám, že tu kapitolu o grafových algoritmech mám na svědomí zrovna já a kamarád, takže když tomu nebudeš rozumět, můžeš mi to otřískat o hlavu. :-D Psali jsme to trochu na rychlo. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 21.11.2010 14:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Je, v KSP je i kuchařka na tohle, dík!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.11.2010 20:31 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Kdyby v KSP nebyla kuchařka na všechno možné i nemožné o grafech (nedejbože jenom o jejich procházení) to bych se hodně divil. :-D
    21.11.2010 13:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Krást se nemá!
    Tak třeba já ho měl zadarmo. Jó, školou placená multilicence je fajn.
    Quando omni flunkus moritati
    21.11.2010 13:33 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Taky možnost. Jednodušší ale bylo si ho za pět minut stáhnout. Výsledek byl tentýž, akorát jsem si ušetřil chození někam pro CD. :-)
    21.11.2010 13:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    No nevím... download.cvut.cz - login - vybrat sw - stahnout. Pravda, pak byl problem s tim rozchodit ten dementni instalator pod amd64, ale nakonec se zadarilo. I kdyz je to "jen" Maple 9.5.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    stativ avatar 21.11.2010 13:21 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    A pokud jde o software na analýzu, tak my jsme si poctivě ukradli Maple, který nám byl jeden rok tím nejlepším kamarádem. :-)
    Pokud si s tím neporadí ani Mathematica, tak si s Maple nejspíš moc nepomůže.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    21.11.2010 13:32 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    David napsal, že Mathematica "selhala". To se dá vyložit ledasjak. Třeba tak, že je prostě obecně na prd. :-)

    Zrovna u nekonečných řad to bylo takové pofidérní s tím Maplem. Ty jsem se naučil počítat a dokazovat až při řadách funkcí a Fourierkách. Do té doby jsem u písemek snad ani jednu. :-)
    21.11.2010 13:32 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Maple neni potreba, kdyz mame Wolfram Alpha ;-)
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    21.11.2010 13:34 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    Aha, nic, nevsimejte si me, musim se naucit cist :-D
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    21.11.2010 13:35 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    To ještě před čtyřmi lety neexistovalo nebo to bylo v plenkách. Ale pochybuju, že to má takové vymoženosti jako Maple (krokování výpočtů, pohodlné zadávání složitých limit, integrálů a podobně).
    21.11.2010 13:37 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejen DNS (u pipni.cz)
    No, tak teprv teď jsem na to kliknul, abych se podíval, o co vlastně jde. Takže nic.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.