abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 958 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    19.9.2011 12:44 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Stale mas moznost MHD nejezdit, na Olomouci je nejuzasnejsi, ze pomalu vsechno je v dochazkove vzdalenosti. Nepamatuju se, kdy jsem naposledy jel autobusem a tramvaj pouzivam jenom, kdyz opravdu specham.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    19.9.2011 14:22 rys polní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Všechno je v docházkové vzdálenosti, i olomoucká ZOO.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 16:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Choď každý den hodinu velmi ostrou chůzí do ZOO a zpět další hodinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 19.9.2011 17:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 16:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Souhlasím, ale každý den chodit z Kopečku a zpět, někdy i s těžkým batohem není to pravé ořechové.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 22:53 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    Postavit v Bezručových sadech protestní kemp proti pravidlům v MHD... ajaj, pardon, to asi nevyjde. Park je veřejnej zájem, ten se musí jenom platit ale stanování tam určitě je zakázané...

    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 22:50 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    Milý dedo.jablko, takhle si představuješ "možnost"? Být donucen platit MHD ale mít "možnost" ji nepoužívat?

    Co když... se Ti nelíbí služby Tvého internet providera? Tu máš doopravdy možnost! Vypovíš smlouvu a jdeš o dům dál.

    19.9.2011 23:34 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Milý dedo.jablko
    nauc se cist
    takhle si představuješ "možnost"?
    ano, je to moznost, co by to bylo, dieslova lokomotiva?
    Být donucen platit MHD ale mít "možnost" ji nepoužívat?
    ja treba zadnou MHD neplatim
    Co když... se Ti nelíbí služby Tvého internet providera? Tu máš doopravdy možnost! Vypovíš smlouvu a jdeš o dům dál.
    ale DPMO neni jediny autobusovy operator na olomoucku

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    20.9.2011 02:11 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Vypovíš smlouvu a jdeš o dům dál.
    A to doslova. :-)
    kotyz avatar 19.9.2011 13:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Moc to prožíváš ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 22:55 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    žejo, platit a držet hubu. Co to je za moresy aby si nevolníci vymejšleli. Však kdo je slušnej, ten se nemá čeho bát!

    19.9.2011 13:38 Mercuriuz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    je vidět že fakt busem moc nejezdíš, já když sem jel před cca třema měsícema busem a všiml sem si toho monitoru a říkal sem to kámošce co jela semnou tak na mě čuměla jak na debila že to už je tam nejmíň půl roku :-D na všechno mi stačí pěškobus popř. kolo a sem vysmátej :-)
    19.9.2011 13:58 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Z ceho jsi vysmatej? Ze chodis pesky?
    FrostyX avatar 19.9.2011 16:03 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    A proč by ne. Co je na chození pěšky špatného?
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    19.9.2011 16:06 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Nic, ale byt z toho "vysmatej"? Trosku divne
    FrostyX avatar 19.9.2011 16:17 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Když občas vidím ty lidi namačkaný v autobuse a jdu zrovna pěšky, jsem vysmátý taky. :-)
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    19.9.2011 16:49 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    z čeho? autobus prakticky nikomu nejede z bodu A do bodu B, většinou se člověk musí dostat na z bodu A na zastávku (bod A') pak jede přes body C, D, E .... X až přijede do bodu B' odkud se musí dostat do bodu B, trvá to dlouho, je to otravný, v létě je v autobuse když je vedro vždycky fajn smrádek když se lidi mačkaj pěkně na sebe, ceny MHD nejsou zrovna lidový, prostě zlatý kolo, jede přesně z bodu A do bodu B, většinou je doba jízdy srovnatelná nebo kratší a člověk trochu protáhne kosti :-)

    BTW: do práce to mám autobusem 48 minut, pěšky 12 minut, na kole 5 minut ;-)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To je případ od případu. Já to mám (a) 10 minut pěšky + 15 minut autobusem (podle provozu) + 5 minut šalinou + 5 minut pěšky, (b) zhruba 30 minut na kole, nebo (c) zhruba 20 minut autem (podle provozu). Taky bych mohl jít hodinu a čtvrt pěšky. Dobře a porovnejte to ve větru, dešti, mrazu, sněhu nebo v odporném hicu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 19.9.2011 22:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Hmm, kdybych měl třeba brněnské školení zvládnout pěšky, tak bych to šel tak aspoň čtyři dny tam a čtyři dny zpátky :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.9.2011 08:09 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Proto mám rád olmík, je dost velkej na to, aby tu všechno bylo, a dost malej na to aby se tam dalo dojít pěšky / dojet na kole ;-)

    záměrně ignoruju ženský rod, prostě ten olomouc a tečka
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    pavlix avatar 20.9.2011 12:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Než dojdu do Olmiku, tak to taky pár dní trvá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.9.2011 13:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To kdybych měl já dojít do Olomouce, tak bych sice nakonec došel, ale jeho obyvatelé by si asi mysleli, že jsem v civilizaci nikdy nebyl.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To byl testovací provoz (viz článek výše) a rozhodně ne u 11, jinak jsem to viděl před měsícem, ale neměl jsem fotky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 14:07 Matlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Az ti raz nejaky grazel v polnocaku rozbije drzku, este budes za tie kamery vdacny ;-)
    19.9.2011 16:26 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Bude vděčný, že to uvidí i někdo jiný (v přední části autobusu) v přímém přenosu. I kdyby se pořizoval záznam, tak pachatele nepůjde dohledat, protože tak dobré ty kamery asi nejsou (musely by mít vlastní osvětlení, protože se nedají očekávat dobré světlené podmínky).
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Kdyby to zachránilo jediný život. Tenhle pseudoargument neakceptuju a navíc by ho to stejně nezachránilo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 17:31 petrfree
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To, co ti tady vadí, má ale i jinou stranu mince. Není snad den, aby někde ve zprávách nebyla zmínka o situaci, kdy veřejně někdo napadne někoho jiného (např. dnes http://www.novinky.cz/krimi/245043-svedky-kteri-pozorovali-jak-muz-bije-mladika-hleda-policie.html) a všichni se na to jen dívají, nebo lépe řečeno nedívají (rozuměj dívají jinam). Kdyby mezi námi existovala minimální dívka solidarity, tak ne jedinec, ale celé okolí při takovém incidentu zakročí, izoluje útočníka, příp. ho předá "spravedlnosti" a zajistí pomoc napadenému. Stejně to funguje i s vandalismem. Nejsem tak starý, ale v době mé školní docházky, kdybych škrábl nožem sedačku v autobuse, tak ne šofér, ale nejbližší dospělý mě okamžitě "srovnal" a kdybych si doma postěžoval, dostal bych ještě přidáno. Dneska aby se člověk bál jen něco říct, protože nikdy nevíš, kdy to skončí u soudu. A proto musí být např. všude kamery. Jako lidská společnost prostě stojíme za hov.. Škoda, a mohlo by tu být tak hezky. :-(
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jenže policie taky funguje na baterky, takže akorát máme kamery a použijí se, jen když bude nějaká instituce chtít použít proti někomu nepohodlnému...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 19.9.2011 17:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jenže to rozhodně není argument pro kamery, které taky umožňují „pouze se dívat“.
    19.9.2011 18:49 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Copa něco říct a skončit u souda... dneska nikdy nevíš, když něco řekneš, že ti ten nožík neskončí v břiše...
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 23:04 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    jo, socialismus niččí přirozené a ověřené (netvrdím že jediné správné) společenské celky a jejich vzájemné fungující a smysluplné vstahy. Rodina nahrazena státními systémy. Církve nahrazeny pseudovědními náboženstvími (multikulturalismus a enviromentalismus). Lidi se odcizují a stávají se znich nebezpečná a robotická hovada. Vzájemná potřeba a sounáležitost není na pořadu dne, když každé 4 roky přispěchá politik a všechno zařídí.

    Lidé se bojí jebnout výrostka že sprejuje nebo nadává stařence. Co mi po ní je? Co je mi po tom autobusu? K čemu mi to bude, vystoupit z davu? To jsou otázky, které již má hodně lidí zodpovězeno: K ničemu. Jen zas se nechat příští volby podplatit a někomu zase ublížit.

    19.9.2011 14:19 rtyreytreyere
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Njn, další bezohledný kokůtek, který neudrží batoh v ruce a vráží s ním do spolucestujících.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Další dementní troll. RTFA.

    Prázdným 8l cyklobatohem snad ani do nikoho vrazit nejde (to bych do něj rovnou vrazil třeba ramenem) a třeba v Pavlovičkách je to jedno, protože tam pro změnu není do koho vrazit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 20.9.2011 00:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Asi tak nějak :).

    Ale spousta lidí batohy jako zástupný problém oceňuje a navenek předstírají, že by chtěli, aby všichni za všech okolností sundavali batoh ze zad. Ale většinou by jim to bylo spíš nepohodlné, protože by zas museli hledat další věc, na kterou nadávat.

    Korelace mezi ohleduplností a batohy mi při pohledu na lidi v MHD tady v praze přijde naprosto mizivá. Z posledních deseti lidí, co do mě vrazilo, do mě žádný nevrazil batohem na zádech. Většina taškou v ruce, ramenem, loktem....

    Jedna starší dáma do mě strkala holí, protože o stanici později chtěla vystoupit. Její podobně stará kolegyně se jí snažila vysvětlit, že ji ti lidi určitě pustí, ale nepomáhalo to.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2011 14:22 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jezdim autem, nemam s kamerama problem:) Nemam s nima ani problem, kdyz jedu busem. Kdyby me to moc sralo, tak si budu nasazovat do autobusu kuklu:) Sel bych na to stejnym zpusobem. Kdyz nedelas nic spatnyho, tak ti prece kamery nemuzou. Takze kdyz nedelam nic spatnyho, tak nemusi nikdo vedet, kdo jsem:)
    19.9.2011 15:06 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    misto kukly navrhuju masku oblibene celebrity
    19.9.2011 17:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Vřískoťáka prodávaj skoro všude ;-)
    Jendа avatar 19.9.2011 17:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Gumáka Klause!

    Ne ale nějaký pohodlný přípravek na znemožnění identifikace by se hodil. V kukle nebo gumákovi je ale při vyšších teplotách blbě.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Už nějaký čas se chystám na plášť s kápí.

    Jinak zkus moderní módní brýle.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    PepaSFI avatar 19.9.2011 19:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    průměrně zručný kutil si může urobit brejle antipaparazzi
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Jaromír Svoboda avatar 19.9.2011 20:06 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To je dobrej nápad :-) ale napadlo mě, že v městském kamerovém systému by takové brýle upoutávaly pozornost sledovače. Řešením by bylo nedívat se do kamer, ne vždy to ale jde. To by pak bylo drsný, kdyby v Londýně někoho zabásli na ulici jen proto, že osvětluje kamery a znemožňuje identifikaci.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    Marcela* avatar 19.9.2011 22:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    S těma brejlema jste mě dostal :-).

    Potkat takového kutila někde v noci, asi se počůrám strachy :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    19.9.2011 22:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To jsou navenek úplně normální brejle. To světlo není pouhým okem vidět, je infračervené...
    Marcela* avatar 19.9.2011 22:09 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Tak se podívejte na to video /na konci/ a po.. se smíchy.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 22:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Not sure if trolling or stupid.

    Je to video natočené kamerou, lidské oko != kamera.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marcela* avatar 19.9.2011 22:17 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    No jo tak se nerozčilujte, mně to přišlo na záznamu hodně komický.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 22:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    if type(Marcela*) is cyborg:
        raise EpicFailError
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 22:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    A ty se divíš, že nemužeš sehnat družku? :-D
    PepaSFI avatar 20.9.2011 17:25 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    komický to je, to je fakt. A taky je fakt že každý nemusí vědět že kamera nebo digifoťák může vidět víc než lidské oko. Je to citlivé až do pásma infračerveného záření takže přes foťák je například vidět světlo vysílací diody v dálkovém ovladači na televizi. No a když se vezme výkonnější infradioda tak dokáže kameru oslnit. Tak mě napadá že kdyby se použily normální barevný diody tak to bude vypadat šíleně.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    kotyz avatar 20.9.2011 20:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Proto je tam (ve všech normálních kamerách a foťácích) nějakej plexisklovej filtr co to infračervený světlo blokuje ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    PepaSFI avatar 20.9.2011 22:19 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    blokuje, ale jen částečně, ty diody v ovladačích procházejí normálně. Taky se infra LED používají na noční přisvícení u bezpečnostních kamer a před časem se to používalo i u některých videokamer. Jenže s tím byly potíže, ono to prosvítí třeba tenké šaty :-) takže to myslím už nikdo nedělá. Ten infrafiltr na čipu je proto aby se to neoslnilo hlavně infrazářením kterého je všude plno, teplem. U infrakamer je to zas naopak, potlačí se viditelné a snímá se infra takže je vidět teplo.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Jaromír Svoboda avatar 20.9.2011 23:33 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jenže s tím byly potíže, ono to prosvítí třeba tenké šaty :-)
    To jsem nevěděl, dík :-D
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    21.9.2011 00:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    21.9.2011 08:19 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Už si nějakou našel na ebayi? :D by se skoro mohla udělat hromadná objednávka :)))
    gtz avatar 21.9.2011 17:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    kdysi něco bylo od JVC/Panasonicu. Pak Infra nahradily normální bílé ledky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.9.2011 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Video jsem viděl, koukám na to znova... a stále mi nějak uniká, co je na něm nebo na těch brejlích na pohled tak výjimečnýho... Asi jsem asociál ;-)

    Imho by přinejhorším mohl vypadat jako Rick Astley :-D
    19.9.2011 18:19 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    neco takoveho http://www.youtube.com/watch?v=fGdjcDHVE_s by melo stacit
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Radary s kamerou? ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 14:31 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Tady je zase někdo moc paranoidní. Za prvé, kdo má čisté svědomí, nemusí se bát. Za druhé, kamery slouží k ochraně společnosti, i když napadenému přímo nepomůžou. Je to prostě pro naše dobro. Politici kromě toho, že se snaží dělat pro nás to nejlepší, tak nás chtějí i ochránit. A proč nás chtějí chránit? No, protože jim záleží na tom, aby se nám nestalo nic ošklivého.

    http://www.novinky.cz/domaci/231372-dopravni-podnik-chce-monitorovat-cestujici-v-metru-prozra di-je-oblicej-i-chovani.html
    19.9.2011 16:53 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    A proč nechtějí aby se nám stalo něco ošklivého? přece aby nás mohli dál ojebávat :-D
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    modprobe irony
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 20:33 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    já to pochopil....
    ....a doplnil
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    PepaSFI avatar 19.9.2011 19:51 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    my co čteme Zeměplochu víme že nevinní se mají sakra čeho bát. Těch vinných a taky těch co vymýšlí takováhle hesla.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    19.9.2011 20:55 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    a každý, kdo utíká před Hlídkou, se něčím provinil... minimálně porušil zákaz utíkání před Hlídkou
    Petr Tomášek avatar 26.9.2011 11:06 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Moč čteš hovadiny :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 26.9.2011 12:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Já měl za to, že se taky vyžíváš ve čtení fantastických příběhů. Nebo se pletu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 26.9.2011 12:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Třeba Starý zákon prý není fantasy, nýbrž moře bylo překonáno aquazorbingem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 23:07 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    Regulace internetu, CopyRight, daně, regulace a monopolní výsady, TO VŠE slouží k ochraně a rozvoji společnosti. 15 z 10 předních politiků ti to potvrdí :-)

    19.9.2011 17:02 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    kde je Olomouc ?
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ty neznáš rodiště Langera a Paroubka? o_O
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 17:24 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Dokud to nezačne natáčet, tak mi to přijde i jako celkem dobrý nápad. Ono i v nekloubovém autobuse, když je napráno, tak tím zrcátkem do prostoru je vidět celkem kulové a přivření dveřma autobusu nicmoc příjemného není.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    V čem to pomůže? Leda by řidič lidi příliš blízko dveří vylučoval z přepravy. Narváno je ráno dnes a denně, člověk se tam musí srolovat při zavírání dveří (řidič to uvidí, ale nic s tím neudělá) a když zůstane někdo přivřený, dveře se u těch nových automaticky znovu otevřou, příp. je to vidět vnějším zrcátkem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 18:51 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Pomůže to tomu, že ten pohyb lidí mezi dveřmi je vidět i v případě, kdy to zrcátko má někým/něčím zacloněné.
    pavlix avatar 20.9.2011 00:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    No já byl přivřený jenom jednou, a to ten řidič udělal schválně... šel jsem ho seřvat, protože vidina toho, že mě z těch dveří někde vyklopí rovnou do silnice mě připravila o část pudu sebezáchovy. Nicméně jestli někdo stojí ve dveřích, je vidět vnějším zrcátkem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.9.2011 08:34 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Zase pokud tomu vnějšímu zrcátku nestojí něco v cestě... co si pamatuju, tak před nějakým časem takhle tramvaják někde na smíchově (s T3) někoho skřípnul do zadních dveří a několik metrů ho vláčel po zemi za tramvají... u T3 je k těm zadním dveřím o dost horší výhled než v autobusu, ale stejně...
    PepaSFI avatar 20.9.2011 17:07 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    já tomu možná nerozumím, ale dnes je všecko tak strašně bezpečný a ohleduplný že to kolikrát ani nejde rozumně používat. Takže se dá celkem logicky předpokládat že tam nejspíš bude nějaká kontrolka "bacha vole, máš něco ve dveřích!"
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.9.2011 17:18 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    No u starejch T3 nic takovýho určitě nebude :) a IMHO ani u těch novejch autobusů - hádám, že tam bude akorát čidlo, které sleduje, jestli ty dveře jsou fakt zavřené a pak ta kamera namířená do těch dveří.
    Jendа avatar 19.9.2011 17:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ty jsi fotil kamery?!
    Houmlesáci dělající bordel jezdí hlavně v zadních vagonech šalin, to by musely kamery být i tam.
    To chci vidět, jak jde řidič šaliny někoho vyhodit. Možná tak revizor (kuráže na to mají dost), ale ti jsou obvykle zabraní do kontroly pouze jednoho bodu přepravního řádu, toho o jízdném, a ostatní věci je nezajímají.

    Pff, proti tomu, co chystá DPP (turnikety na RFID, omezování jednorázových jízdenek, sociální profilování), je nějaká kamera v tramvaji…

    Jeden z důvodů, proč plodů DPP neužívám.
    Michal Fecko avatar 19.9.2011 17:51 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ty jsi fotil kamery?!
    Nikdy nefoťte kamery a nepíšte google do googlu :-)
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 17:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ty jsi fotil kamery?!

    Co myslíš? Zjevně ano.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 19:11 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To já už viděl řidiče, jak z MHD vyhodili různá individua. Dokonce jsem jednou zažil frajera (rozuměj člověka s nulovým pudem sebezáchovy), který ze šaliny vyběhl až do průchodu cikánského pavlačáku a seřval výrostky, kteří po šalině cosi házeli.
    20.9.2011 13:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To chci vidět, jak jde řidič šaliny někoho vyhodit. Jo jednou vyběhl na kámoše, co se vezl na kloubovém spoji.
    20.9.2011 13:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Eh chybka formátování, to je tak, když zapisuju blok citace ručne :-(.
    19.9.2011 17:50 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Hnus. Radeji jezdit autem.
    Michal Fecko avatar 19.9.2011 17:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ja mám v aute dashcam :-) V Rusku AFAIK povinná vec v aute (vyžadujú niektoré poisťovne).
    19.9.2011 17:59 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Zaplatbuh, ze u nas povinna neni ;-)
    Michal Fecko avatar 19.9.2011 18:01 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    :-) ani u nás, Rusko bol príklad ...
    Jendа avatar 19.9.2011 17:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Novější dopravní kamery už krásně vidí i do kabiny. Možná tak nějaké hodně kouřové sklo no a nebo ta maska…
    Jendа avatar 19.9.2011 17:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    No a pak samozřejmě OCRkování SPZ. Tam se s tím dá trochu zamíchat, pokud auto používá víc lidí, ale pořád nic moc.
    19.9.2011 18:01 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jo, to je vlastne pravda. Mit to natolik zaspinene, aby to nebylo k precteni, bude asi nejaky prestupek, ze? :)
    Jaromír Svoboda avatar 19.9.2011 20:00 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    V zimním období jsou zašpiněné RZ běžnou věcí. Někteří řidiči se ani nenamáhají je umýt.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    19.9.2011 18:53 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    myslíš takhle zamíchat? :)
    19.9.2011 18:00 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ta maska zni docela dobre a vtipne :-) Asi do toho pujdu ;-)
    Luk avatar 19.9.2011 19:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Možná tak nějaké hodně kouřové sklo no a nebo ta maska…
    Pozor, nedávno policie v televizi ukazovala svou novou hračku. Slouží ke kontrole propustnosti skel a chystají se ji intenzivně využívat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jaromír Svoboda avatar 19.9.2011 20:09 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Je na to nějakej zákon či vyhláška, která omezuje tmavost skel? To by byla teda zajímavá diskuze s policajtem, kterej takto zjistí nevyhovující sklo a chce pokutovat.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    Luk avatar 19.9.2011 20:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Je na to nějakej zákon či vyhláška, která omezuje tmavost skel?

    Ano, je to vyhláška č. 341/2002 Sb. (prováděcí vyhláška k zákonu č. 56/2001 Sb.), konkrétně § 36:

    (1) Jsou-li na vozidle závady, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, nesmí být vozidlo užito v provozu na pozemních komunikacích, s výjimkou nouzového dojetí.
    ...
    (3) Závadou podle odstavce 1 v zasklení vozidla je vždy
    ...
    b) zatemnění čelního skla na propustnost zjevně nižší než 75 % nebo zatemnění předního bočního skla na propustnost zjevně nižší než 70 %.

    Je to formulováno docela gumově (např. „zjevně nižší“ nebo „nouzové dojetí“), takže prostor pro diskuse tam samozřejmě je.

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.9.2011 18:31 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Kdyby to melo zachranit jediny lidsky zivot...
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 23:11 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    říkám to furt, regulace internetu můžou zachránit tolik neviných lidských životů. Jen asociální zmrd by si mohl myslet, že by se snad nešel někdo, kdo by to zneužil...

    20.9.2011 00:05 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    presne tak :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    19.9.2011 19:08 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Pokud se to nikam neukládá, tak je to na úrovni zpětného zrcátka a není si na co stěžovat. Samozřejmě v okamžiku, kdy by to ukládat začali, je to o něčem jiném a tvé námitky začnou mít smysl.
    Fluttershy, yay! avatar 19.9.2011 19:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Tohle je největší technický krok, pak už bude záviset jen na ÚOOÚ.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 20:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Ano, u některých typů vozidel (velké kamiony, stavební stroje, traktory a kombajny) to používá naprosto běžně, protože kamerami je možné vykrýt prostor, který je buďto běžnými zrcátky mimo dosah (mrtvé úhly, prostor za vozildem s kabinou bez výhledu dozadu a pod.), nebo by si při jejich sledování řidič musel kroutit hlavou jak dáblem posedlá sova :-)
    19.9.2011 19:42 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    V Plzni už sem si v jednom typu autobusu co jezdí na lince č. 30 všiml kamer taky, nejsem z nich sice nadšen, ale mnohem více mne vadí uspořádání sedaček zrovna tohoto autobusu.
    Jaromír Svoboda avatar 19.9.2011 20:16 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    V Brně jsou kamery ve vozech docela dlouho. Nejvíc je vidívám v typech T6A5 a novějších. Novější autobusy jsou taky vybaveny kamerami. Řekl bych, že nejvíce kamer je ve Škodě 13T, tam jsou kamery v každém článku vozu a pár kamer je zvenku nad dveřmi a dívají se dozadu, taky je jedna kamera na pravé vnější straně vozu, tam spíš supluje zpětné zrcátko, když je tramvaj v zatáčce.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    gtz avatar 19.9.2011 20:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    a nejsou tam ty kamery proto, aby řidič viděl co se děje?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.9.2011 21:02 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    ve 13T (pro Pražáky 14T:-)) jsou určitě kvůli výhledu
    tomboytom-deviant avatar 19.9.2011 23:09 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    internet se musí regulovat k vůli ochraně dětí...

    20.9.2011 08:38 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Nejseš o diskuzi vedle?
    20.9.2011 00:22 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci

    celé to pravidlo je ... suplováním lidské slušnosti
    Dnes bohuzel nekteri zivocichove rodu homo sapiens nevi, co to slusnost je. A proto je potreba jim to neustale pripominat. At uz jde o ten cyklobatuzek nebo o tu babu.

    Dejv

    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    20.9.2011 10:24 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Asi zalezi na tom, v jake spolecnosti se pohybujes. Ja bych to nevidel tak cerne, protoze mam kolem se dostatek slusnych lidi.
    20.9.2011 08:05 řidič
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    1. i v nekloubu na zadní dveře nevidím

    2. pokud někoho dveře přivřely, pak by měl zpytovat svědomí, zda neporušil přepravní podmínky - zazní-li zvukové znamení, cestující opustí dveřní prostor. Námitky, že vůz je plný a rychlý nástup není možný jsou možná oprávněné, ale nepatří DPMO, ale Magistrátu města, který objednává přepravu a její kapacitu. DPMO může jen ohlásit, že x lidí nechal na zastávce.

    3. batoh má i zadní část a tou jeho majitel hobluje obličeje sedícím. Nehledě na to, že člověk s batohem na zádech zabírá více prostoru a snižuje tak obsaditelnost vozu.
    20.9.2011 11:19 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Když nějakým nedopatřením použiju MHD, tak vidím, že nejvíc místa nezabírají lidi s batohem, ale frontové bojovnice s taškou na vedlejším sedadle. Ty ovšem mají genarální pardon, protože ty tou tramvají jezdily už v době, kdy jsme my cucáci (tj. osoby bez šedin) ještě nebyli na světě.
    Fluttershy, yay! avatar 20.9.2011 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    PepaSFI avatar 20.9.2011 16:58 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    a celou cestu lamentují jak nemůžou chodit a jak je všecko bolí. Pak se na obzoru objeví reklamní transparent obchoďáku a nastane něco jako předstartovní hemžení na MotoGP nebo formuli 1, případně na letadlové lodi. Nervozita stoupá, motory se vytáčejí, všichni čekají na ten okamžik. Dveře se otevírají a výsadek Comandos se vrhá do akce. Zběsilá akcelerace, bačkory důchodky se protočí jak gumy nezbedného motorkáře, snad i ta spálená guma zasmrdí.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.9.2011 17:22 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Jednou jsem takhle stál na tramvajové zastávce ve Strašnicích. Kus od zastávky se belhala babička o dvou berlích. O chvíli později tímhle směrem profrčela tramvaj a zastavila v zastávce - babička v tu chvíli tak něco okolo 50m od zastávky zvedla obě berle do rukou a rozběhla se za tramvají, tak, že bych jí snad ani nestačil.
    20.9.2011 18:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    Vzpomněl jsem si na scénu Pirátů ze Silicon Valley, kdy se otvírá veletrh s počítači a poprvé je tam i Apple.
    gtz avatar 20.9.2011 22:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    ranní šalina k Intersparu/Kauflandu jsou celkem narvané a v IS tam se tomu říká závod alienů s vozejky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 20.9.2011 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    alien == vytahovací zuby :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jaromír Svoboda avatar 20.9.2011 23:35 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    :-D
    bojím se, že tak jednou taky dopadnu :-( ale to je ještě daleko :-D
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    Luk avatar 21.9.2011 01:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    ...když vidím tyhle lidský vraky, třesu se strachem před přízraky,
    že jednou ze mne bude taky důchodce ...
    (Karel Kryl)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    26.9.2011 15:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    hm, jenže ten song je o něčem trošku jiným ...
    Luk avatar 26.9.2011 15:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    To sice ano, ale ten konkrétní citát mi zde přišel docela příhodný ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.9.2011 17:16 řidič
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kamery už i v autobusech v Olomouci
    S reakcemi musím souhlasit. Jde o to, aby se právo na co nejméně nepohodlné cestování nezměnilo na soutěž "O největší hovado". Pokud se někdo chová, jako by byl na světě sám, tak je jen těžko mu oplácet.

    U "známých firem" se zastavuje tak, aby se ke dveřím nedostali jako první. Ale musí se zastavovat čelem u označníku, takže moc prostoru pro "výchovu" není

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.