abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray

    4. 2. 2012 | Redakce | Různé | 1593×

    Ve spolupráci s magazínem HDmag.cz a Blu-ray edice.cz jsme pro vás připravili krátkou soutěž o několik kusů Blu-ray filmů.

    O co hrajeme?

    Hrajeme o tři Blu-ray disky z Blu-ray edice, která na trh přináší filmové tituly za nízkou cenu. Jsou jimi Tunelové krysy, Nebezpečná rychlost a Dobrovolná oběť kanibala.

    Soutěž probíhá od 4. února 2012 do 6. února 2012. Abyste se mohli soutěže zúčastnit, stačí správně odpovědět na několik otázek a (pravdivě) vyplnit své kontaktní údaje.

    Soutěžní formulář

    Který kompresní formát se nepoužívá na Blu-ray?



    Jaká polarizace světla se typicky používá pro pasivní 3D brýle?



    Kolik různých regionů se u BD používá ve srovnání s DVD?



    Jméno a příjmení
    Pracovní pozice
    E-mail
    Poštovní adresa

    Soutěž byla uzavřena, děkujeme.

    • Soutěž probíhá od 4. 2. do 6. 2., správné odpovědi budou slosovány.
    • Celkový počet vítězů jsou 3 správně odpovědivší soutěžící
    • Pořadatelem soutěže se rozumí společnost Argonit. s. r. o., U Trojice 1042/2, 150 00 Praha 5-Smíchov
    • Zadáním e-mailové adresy dáváte pořadateli souhlas k zaslání relevantních obchodních sdělení, nikdy však tyto adresy nebudou předány třetím stranám.
           

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.2.2012 00:15 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    A přehrajeme si to na GNU/Linuxu?
    4.2.2012 01:14 du
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Za takovy shit mam davat svoleni pouzivat moji adresu? To byste pratele museli nabidnout neco pro narocneho divaka a ne pro vypatlane prase.
    Shadow avatar 4.2.2012 08:52 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Jsem rád, že nejsem jediný, komu na to padlo oko. I když, já bych do toho nešel, ani kdyby nabízeli nevím co. Protože ve finále - co za to? Téměř nulová šance, že cenu získám, ovšem tak či onak se vystavím přílivu reklamy a zařadím se pěkně do nějaké hezké databáze. Ne, díky.

    Ale jsem rád, že nás Abíčko trénuje. Číst podmínky, číst podmínky, číst podmínky.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 4.2.2012 08:56 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Jo e-mailové adresy... :-) Tak to jo, to by mi nevadilo.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.2.2012 13:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Jojo, reklamy blokovat, nic nikam nezadávat, to portálu prospěje ze všeho nejvíc... Mimochodem, u těchto soutěží je pravděpodobnost výhry docela velká.
    Bluebear avatar 4.2.2012 15:04 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Ale no tak, počkej. To přece nejde, aby vydavatel vinil čtenáře, že se jim nelíbí to, co vydal, nebo že to nečtou.

    (Některé velké a mocné firmy k tomu sice tento přístup mají - "je povinností lidí kupovat naše produkty, a pokud to nedělají, tak prosadíme zákon, že to dělat musí" - ale do této společnosti se asi nikdo řadit nechce.)

    Pravda je, že žádat fyzickou a mailovou adresu za pár filmů na Blu-rayi je poněkud špatně.

    Mimochodem, reklamy já blokuju ze dvou důvodů - jednak mě strašlivě vytáčí, když mi na obrazovce furt něco bliká a animuje se, zatímco já chci číst text, a za druhé většina (cca 80%) nabídek jsou na první pohled podvodné a zlodějské (platí pro všechny české weby a většinu zahraničních - tam je vysloveně podrazů o něco méně, ale více se vyskytuje citové vydírání). Tohle podporovat nebudu, ani číst.

    IMO by stálo zkusit a) dobrovolné platby na podporu portálu, b) pravidelně zveřejňovat, co nového bylo na abclinuxu implementováno, opraveno, přidáno - aby bylo vidět, že se o to někdo opravdu stará, vylepšuje a přidává nové věci, a ne jako by celý web běžel jen proto, že někdo zapomněl vypnout server.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Shadow avatar 4.2.2012 16:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Pravda je, že žádat fyzickou a mailovou adresu za pár filmů na Blu-rayi je poněkud špatně.
    Také mi přijde. Fyzickou adresu bych očekával že zadám, až bude jisté, že jsem vítěz. V mém případě sice není těžké se k ní dostat, ale jak jsem říkal níže, nemusí být zrovna v každé databázi a pokud ji někdo chce, ať se trochu snaží.
    dobrovolné platby na podporu portálu
    Souhlas. Já rád přispívám čas od času různým FOSS projektům, a kdyby Abíčko tu možnost mělo, tak mu určitě také přispěji. Škoda, že nic takového nenabízí. Stačilo by klidně číslo účtu, nemusí to být zrovna PayPal nebo platební brána.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.2.2012 17:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Ne, já nikoho neobvinuju, že nechce něco číst. Mně jen vadí, když čte, ale nemá ani špetku ochoty za to přetrpět reklamu.

    Další věc je, že z reklamních emailů bude možné se vždy odhlásit (nejde o spam!), nebude chodit z náhodných adres a nikomu adresy dál dávat nebudeme. Ve výsledku ani nebude problém, když si dáte na tu adresu filtr, aby vás to neobtěžovalo... Objemově ani nepůjde o víc než pár mailů ročně.

    Fyzickou adresu chceme jen proto, že je pak někdy problém to z výherců dostat. A někdy se ani pak neobtěžují si balík na poště vyzvednout.

    Mimochodem si nemyslím, že je nutné na obsahovém webu neustále přidávat funkce. Dobrovolné platby jsou plivnutí do moře (více pomůže ta mailová adresa nebo neblokování reklamy), spíše se bude přidávat Flattr. Jiná možnost přispění je vzdát se úplně honoráře (což dělá Max a za to mu patří úcta).
    Shadow avatar 4.2.2012 17:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Další věc je, že z reklamních emailů bude možné se vždy odhlásit (nejde o spam!)...
    Tohle by bylo dobré napsat do podmínek soutěže.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Bluebear avatar 4.2.2012 18:00 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Mně jen vadí, když čte, ale nemá ani špetku ochoty za to přetrpět reklamu.

    To ale nedává smysl, vždyť to utrpení samotné negeneruje žádný zisk (nebo máte smlouvu s nějakými podivnými astrálními bytostmi, které se nasraností živí?) Pokud vám platí za ukázání reklamy, tak můžu zkusit překonfigurovat adblock, ať ten obrázek načte a zahodí. Pokud vám platí za proklik, tak ode mne stejně nedostanete nic, protože zatím jediné, co jsem viděl, když jsem reklamy odblokoval, byly:
    • trojnásobně předražený hosting na serverech od Sunu (za ty ceny sorry, ale na to nemá cenu klikat)
    • M$ Developer Studio (mimo můj obor, ale kdybych to potřeboval, nebuudu čekat, až se to objeví, ale půjdu rovnou na www.microsoft.com)
    • jakási snad kosmetika? (nepotřebuju, navíc se orientuju podle složení, ne podle žvástů výrobce)
    • české firmy na hledání zaměstnání (ve svých pětatřiceti letech již vím, že tato cesta je zcela marná)
    Ale schválně to na chvíli zkusím zase vypnout a vidět, jaká reklama se zjevuje. (Pokud si tím zaviruju poč, poctivě varuji, že pošlu redakci kletbu, která způsobí, že se všichni zúčastnění změní v psíky mývalovité. :-) )
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 4.2.2012 18:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bedňa avatar 5.2.2012 22:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Ja reklamy na portáloch kde chodím neblokujem a dokonca na ne nechtiac klikám, pre komunitu čo tu je, to určite za to stojí.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bluebear avatar 4.2.2012 18:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Fyzickou adresu chceme jen proto, že je pak někdy problém to z výherců dostat. A někdy se ani pak neobtěžují si balík na poště vyzvednout.

    Od kamaráda, který provozuje e-shop, vím, že někdy to je vina pošty, která z nějakých podivných důvodů nedokáže informovat adresáta, že tam balíček má. Týká se to několika konkrétních pošt.

    spíše se bude přidávat Flattr

    To nezní špatně. :-)

    Jiná možnost přispění je vzdát se úplně honoráře (což dělá Max a za to mu patří úcta).

    I já smekám.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    pavlix avatar 4.2.2012 21:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    A někdy se ani pak neobtěžují si balík na poště vyzvednout.
    Nevím, jak to posíláte, ale Česká pošta a mnohé další firmy se často ani neobtěžují s doručením.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Shadow avatar 4.2.2012 16:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Měl jsem si podmínky přečíst lépe. To, že se jedná o e-mailovou, nikoliv fyzickou adresu, kam mi bude chodit spam... ehm, obchodní sdělení, jsem přehlédl, za to se omlouvám. Nicméně ano, nikam nic nezadávat. Nemusí mít zrovna každý web, který navštěvuji, moje jméno, fyzickou adresu a e-mail. To se na mne nezlob.

    A pokud hovoříme o e-mailových adresách, jednu svou jsem musel nedávno zahodit, protože mi na ni začal chodit hodně nepříjemný spam (pokaždé z jiné domény a česky, takže antispam byl k ničemu). Takže je mi líto, ale já si opravdu vybírám, kam co zadám a za jakých podmínek.

    U "docela velké" pravděpodobnosti se asi neshodneme, osobně bych za takovou považoval v případě soutěží alespoň 10-20%, ale to by znamenalo 5-10 účastníků, a to mi zase přijde málo.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Bluebear avatar 4.2.2012 13:26 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    To byste pratele museli nabidnout neco pro narocneho divaka a ne pro vypatlane prase.

    Kdyby nabídli filmy pro náročného diváka, tak rozhodně nedoporučuji dávat svou adresu. Při příštím honu na intelektuály půjdou najisto. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    brk avatar 4.2.2012 17:46 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    USE="-qt -kde"
    pavlix avatar 4.2.2012 21:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Pokud se k těm médiím nedodává i přehrávač, tak nemá smysl, abych se účastnil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 4.2.2012 21:56 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    přehrávače jsou již za babku, např: http://www.datart.cz/katalog/Blu-ray-prehravac-PHILIPS-BDP2700.html
    pavlix avatar 4.2.2012 22:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Hmm, 1680 Kč, tak to bych radši vyhrál odkaz ke stažení, ušetřil bych skoro 1700 a za to už se dá slušně nažrat :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 4.2.2012 22:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    ber to tak že jsou lidé, co doma surfují na levném noťasu a v obýváku mají 1m+ tv a bd přehrávač a v součtu je to vyšlo levněji, neže tebe tvoje středně výkonné pc s velkým diskem na kterém přehraješ BDripy a uskladníš filmy.
    pavlix avatar 4.2.2012 22:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    ber to tak že jsou lidé, co doma surfují na levném noťasu a v obýváku mají 1m+ tv a bd přehrávač a v součtu je to vyšlo levněji, neže tebe tvoje středně výkonné pc s velkým diskem na kterém přehraješ BDripy a uskladníš filmy.
    Jako že se vešli celkově pod cca 3500Kč, tedy kromě toho přehrávače za 1700 mají ještě televizi a a noťas dohromady za 1800?

    To mě stál můj momentální pracovní i cestovní stroj stroj, disk tuším 40G, což na film stačí a dlouhodobě skladovat nepotřebuju. Přehraje to film v kvalitě, kterou jsem ochotný sledovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 4.2.2012 23:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    no tak to vidíš, sám sis právě vyjmenoval limity. já o voze, ty o koze sakra přece :-). na 40GB disk dostaneš s bídou jeden 1:1 BD film a notebook za 3k5 ti jej na 100% nepřehraje.

    jinak fyi: pokud si dobře vybavuju vánoční letáky, tak 32" fullHD TV stála v té době 6400Kč.

    proč vůbec vedeme tuhle divnou debatu?
    pavlix avatar 4.2.2012 23:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    no tak to vidíš, sám sis právě vyjmenoval limity.
    Vyjmenoval jsem parametry, které mě za daných okolností nijak nelimitují.
    na 40GB disk dostaneš s bídou jeden 1:1 BD film
    Davide, já vůbec netuším, kde bereš informaci, že ke koukání na film potřebuju, aby byl v BD formátu.
    notebook za 3k5 ti jej na 100% nepřehraje.
    Ani jsi ho neviděl.
    proč vůbec vedeme tuhle divnou debatu?

    Protože jsi měl potřebu říci něco hrozně chytrého na:

    Pokud se k těm médiím nedodává i přehrávač, tak nemá smysl, abych se účastnil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.2.2012 23:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Protože jsi měl potřebu říci něco hrozně chytrého na:

    Pokud se k těm médiím nedodává i přehrávač, tak nemá smysl, abych se účastnil.
    Na to se ale nic chytrého říct nedá :-D
    pavlix avatar 5.2.2012 10:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Na tu soutěž taky ne :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 5.2.2012 00:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    líbí se mi jak chodíš kolem horké kaše. pokud ti na koukání na film stačí něco typu 384x288 nebo 640x360 nebo klidně i 1280x720,pak prosím, ale neůžeš to v žádném případě srovnávat s vysokobitratovym h264 na bluray disku, včetně třeba 7.1 DTS zvuku. to je prostě jiná kategorie. to notbeook za 3k5 prostě výkonově neutáhne (ale je na tobě jestli budeš dál "mlžit", nebo sem napíšeš konfiguraci)

    a vůbec se nebudu pokoušet zabrousit to skutečnosti, že mnoho filmů je takových, že na malé úhlopříčce prostě nefungují, natož na miniaturní jakou oplývá notebook.

    zatracovat bluray proto, že jsou filmy na něm drahé a protkané ochrannými sračkami, je při vší úctě trochu krátkozraké (a to píšu jako známý odpůrce ochran, drm a podobných humusů).
    pavlix avatar 5.2.2012 10:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    líbí se mi jak chodíš kolem horké kaše
    Vidíš, a já měl za to, že se vyjadřuju dostatečně jasně.
    384x288 nebo 640x360 nebo klidně i 1280x720
    Nepamatuju si přesně, které rozlišení je mi dostatečně příjemné, některé z těchto mi určitě stačit bude. Ideálně pokud jsou titulky vykreslené jako text a ne jako bitmapa, takže získají rozlišení zobrazovacího zařízení.
    ale neůžeš to v žádném případě srovnávat s vysokobitratovym h264 na bluray disku, včetně třeba 7.1 DTS zvuku
    A v tom se právě mýlíš. Právě srovnání mi řekne, jestli mi lepší formát filmu přináší radost, která by mi stála za čtyřciferné částky.

    Celkem rád čtu tvoje články, ale v tomhle případě píšeš sračky. Teda přesněji, píšeš věci, které jsou z velké části pravda, ale nezapadají do kontextu diskuze, ve které se jedná o to, jestli se mi více vyplatí vyhrát BD nebo někde stáhnout. Přičemž do „vyplatí se“ je potřeba započítat vydané finance a získaný zážitek.

    Dobře...

    Moc se ti omlouvám, že jsem ti sáhl na tvé radosti a tvé hračky. Ale jsi starší než já, a měl bys už pochopit, že nemusí každý sdílet všechny tvé záliby a radosti. Takže ještě jednom promiň, nechtěl jsem tě zarmoutit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    brk avatar 5.2.2012 09:25 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    17 stovek je v podstatě zanedbatelná částka, ale za předpokladu, že se jedná o něco užitečného.

    Čistě teoreticky vyhraji BD s jedním béčkovým filmem a co dál? Schválně jsem si prošel nabídku v článku zmiňované Blu-ray edice a nemůžu si pomoct, ale to je všechno mlácení prázdné slámy. Béčkový film fullHD nezachrání. Filmy které kdysi prodali lidem na VHS a později DVD by rádi prodali ještě jednou.

    V sekci Ostatní BLU-RAY filmy bych si už vybral, ale to co mne zaujalo stojí typicky 6 stovek. Tolik za film nedám ani omylem.

    Suma sumárum z mého pohledu na BD neexistují filmy za akceptovatelnou cenu a pořizovat si BD přehrávač jen proto, aby mi na to sedal prach a žralo to elektriku považuji za nerozumné. To těch 17 stovek zvládnu utratit i rozumněji.

    USE="-qt -kde"
    David Ježek avatar 5.2.2012 10:28 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    achjo

    1) já samozřejmě ve své argumentaci předpokládám, že majitel nezůstane u jednoho béčkového filmu. a samozřejmě že béčko (céčko) nezachrání ani 1080p, ani 4k, ani nic jiného, furt to bude B/C. proč tím tady argumentuješ?

    2) není pravda, že průměrná cena BD filmu je 600, spíš to imho bude 499 (což je jaksi o 20% méně). Dám ti pár příkladů, které jsem vylovil z eshopů:
    • Kozoroh 1 [Blu-ray] (Capricorn One) 224kč
    • Sound of Music [2x Bluray] 269kč
    • Ben Hur - výroční edice [3xBlu-ray] (Ben Hur: 50th) 1195kč
    • 3 x Nejlepší filmy 2011 [4Blu-ray] - Černá labuť / The Social Network: Sociální síť / Králova řeč [4xBlu-ray] 899kč (tj 300kč/film)
    • Hvězdné války - kompletní sága [9Blu-ray] (Star Wars: The Complete saga) 2340kč (390kč/film, 260kč/disk)
    • Pán prstenů filmová trilogie: Rozšířená edice [6Blu-ray + 9DVD] 2240kč (373kč/film)
    • Vetřelec Quadrilogy [6xBlu-ray] "box" (Alien Quadrilogy Standard) 1799kč (450kč/film)
    a z československých luhů a hájů:
    • Markéta Lazarová [Blu-ray+DVD] 649kč
    • Něco z Alenky [Blu-ray+DVD] (Alice) 569kč
    Schválně jsem vybral filmy, které nejsou nejlevnější, ale považuju je za zmíněníhodné. Pokud ti přijde např. 1200Kč za kolekci k Benu Hurovi příliš, tak jednoduše nejsi sběratel a kup si 2×BD kolekci za 595kč, nebo jednodiskovou. Pokud ti přijde hodně 300Kč za Social Network nebo Královu řeč, pak nevíš co je dobrý film za dobrou cenu. Nemlluvě o kolekcích "superklasik" jako Star Wars, Alien či LotR. Není pravdou, že na BD jsou převážně sračky, BD filmů jsou na trhu již doslova stovky (tj minimálně dvě stovky) a není pravdou, že průměrný BD film sotjí 600Kč. To platí pro sběratelské edice nebo úplné novinky, případně dvoudiskovou edici BD+DVD nebo edici 2D+3D BD (případ Tron Legacy např.).

    Byl bych docela rád, kdybys zkusil argumentovat bez implicitního předpokladu že "BD je špatné áááááno". Já vím jak moc je špatné, nemám rád to, jakým způsobem jsme ojebáváni při authoringu mnoha BD (ať už ta Markéta, nebo třeba Casablanca), nemám rád tu šílenou recykláž (viz milión kolekcí Avataru), nemám rád regionální omezení, nemám rád AACS, nemám rád dlouhé načítání disků než se vůbec rozjede film, ale 99% z toho je snadno řešitelné. A já osobně pokud mám některý film opravdu rád, je mi jedno jestli za něj dám 400Kč, nebo 600Kč.

    ale možná prostě nejsi "filmovej člověk", pak pochopitelně na BD klidně nadávej a nic si nekupuj a nezúčasstni se této soutěže.
    brk avatar 5.2.2012 11:05 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Super, tak průměrná cena BD filmů není 600. A co já s tím? Já psal "to co mne zaujalo, stojí typicky 6 stovek". Klikl jsem na Super 8, Star Trek, Počátek a vše po 599. To že je průměrná cena BD disku nižší, je sice fajn, ale nic to nemění na ceně těchto titulů.

    Zdě zmiňovaný Star Trek jsem koupil před časem v Tescu na klasickém DVD za stovku a za tolik se se dá koupit i na internetu, konkrétně třeba v film-game.cz. Fakt nevidím důvod, proč to má na BD stát 6x tolik.

    Netvrdím, že jsem nějaký výrazný filmový fanoušek. Mám rád hudbu a na české poměry toho na CD kupuji IMHO docela dost. Mám rad CDčka, ten pocit něčeho hmatatelného. Z filmy to je problém. Je mi jasné, že natočit film je úplně o jiných penězích než vydat hudební album, ale na druhou stranu to CD si pustím nesčetněkrát. U filmu je to několikrát i u těch nejoblíbenějších.

    Když vidím něco, co se mi líbilo a je to za rozumnou cenu, tak to koupím, jako např. ten Star Trek, Amélie z Montmartru, Lolita, ..., ale rozhodně bych nedal takové peníze za BD reedici.
    USE="-qt -kde"
    David Ježek avatar 5.2.2012 11:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    pavlix avatar 5.2.2012 11:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    1) já samozřejmě ve své argumentaci předpokládám, že majitel nezůstane u jednoho béčkového filmu. a samozřejmě že béčko (céčko) nezachrání ani 1080p, ani 4k, ani nic jiného, furt to bude B/C. proč tím tady argumentuješ?
    To ovšem může být v konkrétním případě argumentace dost hloupá.
    Byl bych docela rád, kdybys zkusil argumentovat bez implicitního předpokladu že "BD je špatné áááááno".
    Hehe, co kdybys začal zapojovat rozum (myslím to dobře), a přestal se bavit jenom ve svém kontextu, kde BD je implicitně free, cool a in?
    ale možná prostě nejsi "filmovej člověk", pak pochopitelně na BD klidně nadávej a nic si nekupuj a nezúčasstni se této soutěže.
    Definuj, čemu říkáš „filmovej člověk“.

    P.S.: Všimni si, jak ostře reaguješ na první příspěvek uživatele „brk“ ve vlákně. Skoro bych řekl, že sis ho spletl se mnou. Ale to nevadí. S tímto konkrétním jeho příspěvkem bych se naprosto ztotožnil a v tvé reakci IMHO neexistuje jediný smysluplný protiargument, tedy kromě „20% slevy“.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 5.2.2012 11:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    To ovšem může být v konkrétním případě argumentace dost hloupá.
    nikoli má argumentace, ale člověk, co jde do BD kvůli jedinému filmu
    ...a přestal se bavit jenom ve svém kontextu, kde BD je implicitně free, cool a in?
    achjo, kdybych tady několikrát nezdůraznil, že BD za free/cool/in nepovažuju...

    Uvědom si, že reaguju na příspěvky , které pro změnu ve svém kontextu považují BD za něco drahého, obsahově recyklovaného. Zčásti máš ty a jiní pravadu, ale vzhledem k tomu že je BD často JEDINÁ možnost jak si film vychutnat v nejvyšší možné kvalitě (různé promítací festivaly s 35mm a 70mm kopiemi nepočítám), pak mi argument typu "BD za 600 je drahé, radši si koupím DVD za 100" přijde u oblíbeného filmu mimózní (zejm. když jsem ukázal, že to BD se dá koupit za 439Kč).
    pavlix avatar 5.2.2012 12:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    nikoli má argumentace, ale člověk, co jde do BD kvůli jedinému filmu
    Bingo!
    achjo, kdybych tady několikrát nezdůraznil, že BD za free/cool/in nepovažuju...
    Zřejmě jsi to zastřel ostrou rétorikou proti těm, co si BD pořídit nechtějí.
    pak mi argument typu "BD za 600 je drahé, radši si koupím DVD za 100"
    Ale takový argument já jsem nenapsal. A navíc ho považuju za naprosto validní. Proč si neužít stejný zážitek za šestinásobně nižší cenu (za předpokladu, že dotyčný z DVD a BD stejný zážitek má).
    přijde u oblíbeného filmu mimózní (zejm. když jsem ukázal, že to BD se dá koupit za 439Kč).
    Tobě to přijde ale mimózné zcela subjektivně, protože vnímáš rozdíl ze zážitku z BD a DVD. Stejným problémem trpí často lidi s hodně dobrým vnímáním zvuku.

    Ale jestli nechceš rozumět „těm ostatním“, není to žádná tvoje povinnost. Akorát vůči nim (nám) aplikuješ dost snobskou rétoriku, a to má málokdo rád.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.2.2012 19:05 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Víkendová soutěž o filmy na Blu-ray
    Jasne, takze kvuli temhle srackum budu do HTPC montovat BD mechaniku, pravdepodobne s tim budou pod Linuxem problemy a kvuli pusteni filmu se budu muset zvedat z gauce? Pravdepodobne bych si pak take mel zavest nejakou policku, kde sve filmy uskladnim. Super bude, az se budu stehovat, zase o par kilo balastu navic.

    I kdyby ty BD byly zadarmo, nechtel bych je. Pokud chcete udelat zajimavou akci, dejte jako cenu 1080p HiP h264 a FLAC v mkv rip.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.