abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (75%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 314 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Bitcoin portál Bitcash.cz informuje: "Server Bitcash.cz byl napaden hackery. Dnes cca v 17:00 bylo prolomeno zabezpečení serveru a vykradena Bitcoin peněženka. Bohužel, noční můra se stala skutečností. Řešíme způsob útoku, zabezpečení a co můžeme dál podniknout. Budeme vás informovat". Registrovaným uživatelům byl navíc odeslán podvodný email.

    12.11.2013 01:45 | Ladislav Hagara | Bezpečnostní upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 12.11.2013 06:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ten e-mail mi přijde jako dost blbý krok. Pokud to odeslal hacker, ví se, že umí poměrně dobře česky (až na to zdvojení slova „společnost“ a špatně skloňované „naší“) - rozhodně je to lepší, než Google Translator. Navíc odeslání e-mailu je další kanál, jak si leaknout identitu. A ty 2 BTC mu stejně skoro nikdo nepošle, tak že mu to za to stojí, když už teď ukradl hodně, zřejmě přes půl mega CZK.
    12.11.2013 06:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Proč drží půl mega online na serveru?
    Jendа avatar 12.11.2013 07:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Když protočíš 7 mega měsíčně jenom na směnárně (v tom navíc nejsou započítány BTC transakce z peněženek), je půl mega sotva na dvoudenní provoz.
    12.11.2013 10:09 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jeste ma spatne interpunkci, tim ale nijak nevybocuje z prumeru.
    12.11.2013 07:15 tonda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Já mám spíše pocit, že než ten výdělek je za tím snaha států zdiskreditovat tuto měnu... Takže hacker asi ne, spíš nějaký lump placený známými institucemi.
    12.11.2013 07:16 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    +1
    12.11.2013 09:00 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Je trochu smutne, ze si toto lide mysli. Dokud si to budou myslet, tezko se jako lidstvo posuneme nekam dal. Je to preference videt svet cernobile my/oni, misto racionalni uvahy.

    Vy jste chteli Bitcoin, a motivovat lidi vidinou snadneho zisku. Tak si uvedomte, k cemu to vede. Ze motivace muze zpusobovat i zlocin, a aby se nedela, je potreba institucionalni ramec.

    Na druhou stranu, proc by to mela vlada chtit diskreditovat? Pokud se to ma ujmout, nauci se s tim pracovat, jako se vsim. Je to jednodussi kooptovat nez se snazit to znicit.

    Neni zadne vy dobro (co mate radi Bitcoin), a oni zlo (narodni stat). Zlocinci existuji na obou stranach.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.11.2013 09:22 tany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    No ale upřímně měna, kterou nemá pod kontrolou stát, se kterou si potají nemůže dělat co chce, je imho jedna z hodně velkých nočních můr. Takže by jsem osobně ten názor úplně nezavrhoval.
    12.11.2013 09:46 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ale vy to porad nechapete. Stat neni jedna samostatna entita, ktera ma zamery. Je to take arena, v ktere se ten stret odehrava. Takze pro par statnich uredniku (a par na statu zavislych instituci) to mozna nocni mura je (ale vesmes s tim zase tezko muzou samy neco udelat), ale rozhodne ne pro stat jako celek.

    Na druhou stranu, videl jsem za posledni dobu (USA, Island, Spanelsko, Lotyssko, Irsko...), jak uvolneni financniho systemu znicilo lidskou komunitu. Je to jako hodit ji do centrifugy - touha po snadnem zbohatnuti roztrha mezilidske vztahy na kusy.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 12.11.2013 12:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Stat neni jedna samostatna entita, ktera ma zamery. Je to take arena, v ktere se ten stret odehrava. Takze pro par statnich uredniku (a par na statu zavislych instituci) to mozna nocni mura je (ale vesmes s tim zase tezko muzou samy neco udelat), ale rozhodne ne pro stat jako celek.

    Ale k provedení nějaké sabotáže stačí těch pár úředníků, policajtů nebo nějaká skupina či útvar v tajné službě – bez ohledu na to, jaký zájem má zbytek státního aparátu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.11.2013 13:06 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    A jaka bude pak motivace te skupiny? Myslim, ze moc nechapes, jak lide v tech institucich uvazuji (konzervativne) a co je motivuje.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Drom avatar 12.11.2013 13:38 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    No já bych se spíše bál těch, co koncentrují moc a chtějí rozhodovat. Ti ty úředníky jen používají.
    Jendа avatar 12.11.2013 14:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    A jaka bude pak motivace te skupiny?
    Jaká je motivace NSA a GCHQ šmírovat všude všechno?
    12.11.2013 17:11 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Bojovat proti terorismu. Taky k tomu nedoslo pres noc, ale za poslednich nekolik let.

    U Bitcoinu je situace jina. I kdyz samozrejme, pro boj s organizovanym zlocinem to mirny problem predstavuje, zatim tam institucionalne nejsme, ze by nekdo tusil, co s tim delat (a jestli neco vubec).

    Proste instituce (jako statni aparat) potrebuji nejaky cas, nez se rozhodnou. A to rozhodnuti probiha zcasti zcela otevrene. Tezko muze dojit k tomu, ze nejaka skupinka uvnitr rozhodne, ze Bitcoin je spatny, a druhy den provede nejakou vlastni akci. Musi mit alespon ramcovy souhlas tech nad sebou a tak dale, takze to znamena spoustu papirovani a casu.

    Druha vec je, ze samozrejme ten modus operandi by byl jiny. Tohle je spis normalni kradez.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.11.2013 20:19 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Bojovat proti terorismu.

    Terorismu, nebo "terorismu"?

    12.11.2013 20:37 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Oboji. Ale nejde jen o terorismus jako takovy, cele je to samozrejme soucasti konzervativni ideologie, ktera je zalozena na jakesi tatickovske predstave o statu, ktery chrani sve obcany, casto pred jimi samymi. No a zastanci teto ideologie jsou lide jako Cheney, Rumsfeld, Perle, Wolfowitz, Armitage, Abrams a dalsi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 12.11.2013 23:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    A to rozhodnuti probiha zcasti zcela otevrene.
    Třeba takový PRISM byl z části zcela otevřený.
    13.11.2013 15:19 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    Jendа avatar 13.11.2013 21:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Nevidím ho tam. Můžeš to rozepsat podrobněji? Jediná interpretace, která mě napadá na strawmana, by byla, kdyby JS tvrdil, že i PRISMu to probíhalo z nějakého důvodu jinak než jak to proběhlo/probíhá i Bitcoinu. To tam ale nevidím a ten důvod už vůbec ne.
    14.11.2013 08:11 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    No ne, tak dalo se videt z veci jako Patriot Act, skandalu kolem AT&T v 2006, a jinych whistlebloweru, jaka existuje institucionalni atmosfera v americke vlade. I kdyz je samozrejme problem se k tomu takto zpetne hlasit. U Bitcoinu je myslim skutecne situace jina. Jednak tedy alternativnich men existuje vic. Navic se o nem pisi oslavne clanky do Forbesu.. Proste neni tady zadna institucionalni snaha zrusit Bitcoin jako takovy. V podstate i americka vlada Bitcoiny "zabavila", misto aby je "ukradla za ucelem diskreditace burzy". K tomu proste, zatim, neexistuji institucionalni duvody (a myslim, ze hned tak v budoucnu existovat nebudou, protoze jak rikam, stat neni jednotna entita).
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 14.11.2013 12:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    14.11.2013 13:18 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    No tady to sam vidis, jak pracuje FBI. Proste posle prikaz a Bitcoiny sebere. Neukradne anonymne, jako se to stalo v tomto pripade.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.11.2013 16:46 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Mimochodem (jestli te to jeste zajima), podle tohoto se zda, ze se zadna "ilegalizace" Bitcoinu nechysta.

    Takze, muzeme uz vystoupit z toho cernobileho schematu "stat spatny, vsichni ostatni dobri"? Realita je ponekud slozitejsi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 12.11.2013 14:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ale vy to porad nechapete. Stat neni jedna samostatna entita, ktera ma zamery.
    Jak v kontextu tohoto vysvětluješ skandál se Snowdenleaks? Šmírovala nějaká entita („stát“) nebo kdo?
    12.11.2013 20:24 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Za Snowdenom je Russian Federation a specialne FSB a GRU...
    12.11.2013 20:39 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Nesmysl.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.11.2013 21:31 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    From nearly the outset I’ve stated that Snowden is very likely an agent of Russian intelligence; this was met with howls of indignation which have died down in recent weeks as it’s become apparent that Ed’s staying in Russia for some time, along with whatever classified materials he had on his person. (Since Glenn Greenwald’s partner when stopped by British authorities at Heathrow had 58,000 highly classified documents on him, thanks to Ed, one can only wonder how big the initial haul actually was.) That Snowden was in contact with the Russian consulate in Hong Kong during his pre-Moscow visit there, including spending his 30th birthday with his new friends, is now admitted. Even President Vladimir Putin has conceded that Ed’s contacts with Russian officials did not commence when he landed at Sheremtyevo airport, rather before. But when? That of course is the key question that NSA counterintelligence surely wants – needs – to know. All roads here lead to Wikileaks. We know that Snowden in late 2012 reached out to Glenn Greenwald and other members of the spy-ring – all of whom can be considered cut-outs for Wikileaks when not paid-up members – that stands behind the massive leaks. After making this contact, Ed took a contractor job with Booz Allen Hamilton to increase his access to NSA secrets. I’ve been stating for a while now that Wikileaks is functionally an extension of Russian intelligence; it’s become a minor meme as a few journalists have decided that such a scandalous viewpoint is worth considering. Of course, for anyone versed in the ways of Russian intelligence, the notion that Wikileaks is a Moscow front that’s involved in anti-US espionage is about as controversial as, say, the notion that the sun will rise in the east tomorrow. Running false flags, creating fake activist groups, using Western journalists and activists for deception purposes – this sort of thing is in the DNA of Russian intelligence going back to the 19th century and is second nature to them. They call espionage tradecraft konspiratsiya (conspiracy) for a reason.

    http://20committee.com/2013/09/04/snowden-nsa-and-counterintelligence/
    12.11.2013 23:47 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Nesmysl.
    Já bych to tedy nevylučoval, je to IMHO relativně pravděpodobné. Minimálně je jasné, že Snowden/NSAgate se Putinovi&spol. velice hodí do krámu. Internetu může rupnout žilka v mozku, a krásně se tím odvedla pozornost od jejich vlastních režimů.
    xkucf03 avatar 13.11.2013 11:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    I kdyby: mění to snad něco na tom, co odhalil?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.11.2013 14:21 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Já bych to tedy nevylučoval, je to IMHO relativně pravděpodobné.
    tech moznych variant, co jsou relativne pravdepodobne je cele hromada - napr. ze je to (stele jeste) agent NSA taky IMHO dava smysl (viz/slys treba java podcast s Tomasem Rosou)
    14.11.2013 08:15 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    A koho krome Rusu, a par papalasu, kteri jim na Zapade strasi, zajima Putin? Proc by nas (prosty lid) nemelo radeji zajimat, co pachaji nasi papalasove, nez co dela Putin?

    Ty o tom pises tonem, jako by slo o nejakou spatnou vec. Ale vzdyt to je naprosto spravne, ze k tomuhle dochazi, ze se odvedla pozornost od Putina. Podstatne je prece kam se odvedla.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 14.11.2013 11:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Drom avatar 15.11.2013 19:05 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Tentokrát to teda Putin přehnal, to je teda tuhej...
    13.11.2013 12:05 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Sorry, ale Bruce Schneirovi věřím víc než nějakému pochybnému serveru.

    Přečtěte si jeho analýzy dat, která dostal od Snowdena.

    V každém případě je to potřeba brát jako příležitost, jak zlepšit stav bezpečnosti na Internetu a v Internetových protokolech.
    13.11.2013 08:28 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    > Stat neni jedna samostatna entita,

    A proto asi nevznikaji narazky typu: "Je na case vyhlasit stat Mala Strana, aby zbytek naroda mohl zit v pokoji." Pripadne variace s oplocenim, aby nahodou nepritahli zaptky.
    xkucf03 avatar 12.11.2013 12:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    je potreba institucionalni ramec.

    Ne, je potřeba zlepšit technologii a zabezpečení. Institucionální rámec a zásahy státu máš všude možně a taky je to dost na prd – nemá cenu tenhle přístup duplikovat do světa Bitcoinu – jeho smysl je právě v tom, že je jiný – v něčem lepší, v něčem horší… A každý ať si svobodně vybere, jestli bude obchodovat přes klasické banky nebo přes Bitcoin.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.11.2013 13:21 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Institucionální rámec a zásahy státu máš všude možně a taky je to dost na prd
    Neni. Pravo (coz myslim tim ramcem) te chrani v okamziku, kdyz technologie selze. Nelze se spolehnout jen na technologii, a to je prave pouceni, ktere by si z toho lide mohli odnest.
    A každý ať si svobodně vybere, jestli bude obchodovat přes klasické banky nebo přes Bitcoin.
    Coz o to, s tim problem nemam. Ovsem vetsina lidi pres Bitcoin neobchoduje, ale spekuluje na jeho cenu. A to je prave ta sila, ktera lidi pak svadi k zlocinu. Je to zlata horecka.

    Vrchol absurdity je, kdyz lide v diskusi rikaji, ze stat tiskne penize. A co asi delaji tezari Bitcoinu? Ani stat to nemuze delat donekonecna - vysledek je hyperinflace.

    Bitcoin neni jiny - je to znovuvynalezani kola. Touha po lidske samoorganizaci (a hlavne s tim spojenou iluzi "absolutni" svobody), ktera, jako v historii vzdy, skonci byrokracii. Protoze lide tu byrokracii, jak se nakonec po nejakem utrpeni ukaze jako potrebna, chteji. Nastesti tady to utrpeni znamena, ze se jen ukradlo, a nikdo nezemrel, historicky to bylo i horsi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 12.11.2013 14:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Neni. Pravo (coz myslim tim ramcem) te chrani v okamziku, kdyz technologie selze. Nelze se spolehnout jen na technologii, a to je prave pouceni, ktere by si z toho lide mohli odnest.

    Proč by nemohl existovat paralelní systém, který se spoléhá jen na technologii? Vždyť je to fér a každý ví, do čeho jde. Proč chceš někomu tuhle možnost brát a nutit mu svůj právní systém?

    Ovsem vetsina lidi pres Bitcoin neobchoduje, ale spekuluje na jeho cenu.

    Tohle je mi taky trochu proti srsti a spíš se těším, až se to usadí a bude se to víc používat jako platidlo – BTC má v tomto směru zajímavé vlastnosti a trochu mě mrzí, že to spousta lidí bere v první řadě jen jako nástroj, jak snadno vydělat na spekulacích. Ale když si chce někdo spekulovat, tak ať si spekuluje – kdybych měl na začátku lepší informace a lepší „čuch“, tak bych asi nebyl jiný než oni – taky bych levně koupil nebo vytěžil Bitcoiny a pak je časem prodal a zbohatl na tom.

    Vrchol absurdity je, kdyz lide v diskusi rikaji, ze stat tiskne penize. … Ani stat to nemuze delat donekonecna - vysledek je hyperinflace.

    Vzpomínám si, jak jsme se kdysi v hodinách zeměpisu posmívali těm zaostalým banánovým republikám, které si tisknou peníze a nakonec špatně dopadnou, a říkali si, že u nás se nic takového stát nemůže protože máme nezávislé centrální banky. Po čase jsem si ale uvědomil, že vyspělé západní státy jsou na tom úplně stejně – jen to dělají trochu složitějším způsobem, aby to na první pohled nešlo prokouknout. Ten princip je ale stejný: stát před sebou valí kouli z hoven (dluh resp. nekryté peníze) a vždycky si říká, že ještě jeden krok (ještě jeden rok) půjde udělat… ta koule se pořád nabaluje a je větší a větší až nakonec bude tak velká, že to už nepůjde, zavalí tě, všechno se rozpadne… Otázka jen je, jestli to bude letos, napřesrok nebo za pět let.

    Nemůžeš se divit lidem, že hledají alternativní způsoby, cestu jak z toho ven – ať už je to zlato, Bitcoiny, směnný obchod nebo něco jiného. Místo abys měl radost, že se někdo snaží hledat řešení, tak se jim ještě posmíváš a cpeš jim státní regulace a chceš, aby ve svém světě okopírovali současný rozbitý systém.

    A co asi delaji tezari Bitcoinu?

    Bitcoin je spravedlivý a existuje tu rovnost mezi lidmi – emitovat peníze (těžit) může každý – nikdo není privilegovaný, nejsou tu nějaké „elity“ sedící v centrální bance nebo ve vládě. Pro všechny platí stejná a jednoduchá pravidla.

    Protoze lide tu byrokracii, jak se nakonec po nejakem utrpeni ukaze jako potrebna, chteji.

    Kteří lidé? Pokud máš pravdu a myslíš tím všechny nebo podstatnou část lidí, tak Bitcoin časem upadne v zapomnění, nikdo ho nebude používat a lidé zůstanou u současného systému nekrytých státních peněz (případně vymyslí něco úplně jiného). Ale v tom případě není potřeba se tím nijak stresovat, nijak to řešit a hlavně regulovat státem – proč řešit marginální systém, který nikdo nepoužívá?

    P.S. zatím jsem na BTC nevydělal vůbec nic – to jen pro případ, že by mě někdo podezříval, že jsem na tom materiálně zainteresovaný.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.11.2013 12:02 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Viděl jste v poslední době ceny důlních zařízení? Názor, že je bitcoin spravedlivý, je názor bílého bohatého muže.

    Bitcoin nikdy nebyl spravedlivý ani na začátku, protože vždy existovala vstupní bariéra vyjádřená ve skutečných penězích, ale s příchodem OpenCL, FPGA a ASIC miningu se pomyslné nůžky rozevřely opět více.

    To jako kdyby Shellka tvrdila, že ropu přece může těžit každý, jen zatím v trochu menším měřítku.
    xkucf03 avatar 13.11.2013 12:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    O to ale přece nejde – důležité je, že cena zařízení je pro všechny stejná a neexistuje tu žádná administrativní bariéra. Když na to nebudu mít sám, tak se domluvím s dalšími lidmi, složíme se na zařízení a pak se rozdělíme o zisk. Vtip je v tom, že tu není nic jako „nejsi ČNB, tak nemůžeš tisknout peníze“ nebo „nejsi vláda/parlament, tak nemůžeš rozhodovat a politice a musíš poslouchat“.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 13.11.2013 21:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jak definuješ spravedlnost? Existuje nějaká spravedlivá měna?
    14.11.2013 14:03 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jednak si nemyslím, že Bitcoin je měna (v tom smyslu v jakém peníze chápeme dnes), ale komodita (ve smyslu platidla).

    Spravedlivý přístup je takový, kde mají všichni rovnou šanci. Pak nemá smysl mluvit o tom, že je Bitcoin spravedlivá měna, když přístup k ní je definován bohatstvím, kterým disponujete.
    14.11.2013 14:56 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ono to bohatstvi je to nejmensi, pristup k ni je take definovan v case (pro prichazejici ucastniky je to tezsi), takze i kdybychom pominuli ten aspekt, ze tezba neco realne stoji, v podstate dalsi generace nema stejnou sanci natezit Bitcoin jako generace tato.

    Chtel jsem eventualne Frantovi Kucerovi napsat delsi odpoved, ale tohle byla jedna z veci - "vsichni maji rovnou sanci" je dost uzke pojeti spravedlnosti, ktere casto vede k situacim, ktere jsou intuitivne nespravedlive.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 14.11.2013 17:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Jenže v té první generaci jsme my všichni – jen to někteří (včetně mě) prosrali a netěžili a nenakupovali, protože tomu prostě tehdy nevěřili nebo se o to nezajímali. V téhle generaci jsme měli všichni stejnou šanci. Něco jiného jsou dnešní a budoucí děti – ti k tomu už přijdou tak, že bude (skoro) všechno vytěžené a oni to budou moci používat „jen“ jako měnu. Tam souhlasím, že je rozdíl, tahle generace na tom bude jinak než my – ale zase budou mít stabilní a ověřený systém (pokud se to udrží) a hodně zkušeností. A ani ta naše (první) generace na tom nemusela vydělat – klidně se mohlo stát, že lidé vyplácají spousty KWh, hardwaru a svého času nakonec na tom prodělají. Je to prostě podnikatelské riziko.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.11.2013 13:35 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Nejsme. Vaše "my všichni" je opět jenom "bohatý bílý muž".
    xkucf03 avatar 15.11.2013 13:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Tím „my“ jsem myslel gramotné lidi, kteří mají počítač a přístup k Internetu… Ale tahle diskuse nemá moc smysl – jasně že se vždycky najde něco, kde půjde říct „tenhle měl větší šance než druhý a není to tudíž fér“. Podle mého jde hlavně o relativní srovnání s jinými měnami – nikdo tu nemá protekční zákulisní informace o tom, co se chystá udělat centrální banka, aby to věděl o několik dní dřív než všichni ostatní; nikdo nerozhoduje o cizích penězích/aktivech, ale jen o svých vlastních – jakoukoli intervenci platíš ze svého, ne z veřejných prostředků nebo z účtu nějaké instituce – nerozhoduješ tu jako správce cizího majetku, který může zneužívat svoje postavení, ale jen jako správce svého majetku.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 15.11.2013 23:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Podle mého jde hlavně o relativní srovnání s jinými měnami – nikdo tu nemá protekční zákulisní informace o tom, co se chystá udělat centrální banka, aby to věděl o několik dní dřív než všichni ostatní;
    Všichni měli stejnou šanci dostat se na vysoké posty u ČNB - stejně, jako měli všichni stejnou šanci koupit si vysavač na Bitcoiny. (Proč ne?)
    xkucf03 avatar 15.11.2013 23:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Teoreticky jo :-) Ale pak je ještě rozdíl, kolik to dá práce, jak velká je ta bariéra. Dostat se na vysoký post v ČNB to je v podstatě celoživotní úkol a ani tak nemáš jisté, že se ti to povede. Ale pořídit si zařízení na těžbu BTC je krátká epizoda tvého života, nemusíš do toho vrážet ani tak moc peněz nebo úsilí a dokonce si můžeš zařízení koupit ve víc lidech a pak se rozdělit o zisk.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 14.11.2013 15:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Existuje nějaká spravedlivá měna?
    15.11.2013 13:34 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    A proč se ptáte mne? Já nic takového netvrdím.
    Jendа avatar 15.11.2013 22:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Protože se mi povedlo váš komentář interpretovat dvěma způsoby:
    1. Bitcoin není spravedlivý a jiná platidla jsou. Proto je Bitcoin horší a stojí za to na to upozornit. (této interpretaci jsem přisoudil velkou pravděpodobnost)
    2. Bitcoin ani žádné jiné platidlo není spravedlivé. (této interpretaci jsem přisoudil nízkou pravděpodobnost, protože
      1. Jste explicitně zmínil Bitcoin. Kdybych tento názor prezentoval já, použil bych formulaci jako „Bitcoin, stejně jako jiná platidla, bla bla bla“.
      2. (pokud by neplatil bod (1), musel bych považovat komentář za FUD, což jsem nepředpokládal)
      3. Přijde mi zbytečné definovat nějakou vlastnost, kterou následně přisoudím všem prvkům (platidlům, nebo dokonce všem komoditám) - k čemu to je?
      )
    18.11.2013 11:43 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Reagoval jsem na:

    "Bitcoin je spravedlivý a existuje tu rovnost mezi lidmi – emitovat peníze (těžit) může každý – nikdo není privilegovaný, nejsou tu nějaké „elity“ sedící v centrální bance nebo ve vládě. Pro všechny platí stejná a jednoduchá pravidla."

    Myslím, že v té interpretaci musíte pro kontext skočit o komentář výše, a držet se toho, co bylo napsáno. Já vyvracel jen to, že Bitcoin je spravedlivý, o tom, zda-li jsou nebo nejsou spravedlivá jiná platidla se nevedla řeč.
    Jendа avatar 12.11.2013 14:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Pokud se to ma ujmout, nauci se s tim pracovat, jako se vsim.
    Ano, jako například česká vláda s marihuanou poslední dva týdny…
    xkucf03 avatar 12.11.2013 15:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Naše vláda je pod vlivem marihuany jen poslední dva týdny?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.11.2013 08:18 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Doufám, že se dozvíme i podrobnosti „prolomení“.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    12.11.2013 08:45 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Mě by zajímalo, jak po obnovení provozu dojde i k obnovení důvěry v portál ... :-(
    12.11.2013 11:45 vodic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    V tento portal mel nekdo duveru? Pro me byla posledni kapka jejich spamovani v diskuzich.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.11.2013 09:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Začínám mít pocit, že Bitcoin směnárny dělají pěkní amatéři bez představy o tom, jak řádně zabezpečit systém, kde se pracuje s penězi.
    12.11.2013 09:28 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    +1
    Jakub Lucký avatar 12.11.2013 09:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Anebo naopak slušní profíci, kteří pak vykradou sami sebe (anonymně)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    xkucf03 avatar 12.11.2013 12:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    <konspirace>Nebo to dělají profesionálové, kteří od začátku plánovali zdrhnout s prachama, jakmile se jich nashromáždí dostatečné množství.</konspirace>

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 12.11.2013 14:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Při současném stavu počítačové bezpečnosti něco takového zabezpečit nejde.

    (pokud se dozvíme, že to bylo proto, že někdo napsal SELECT * from tabulka where id=$_GET["id"], tak je to samozřejmě jiná)
    xkucf03 avatar 12.11.2013 15:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Při současném stavu počítačové bezpečnosti něco takového zabezpečit nejde.

    Při současném stavu fyzické bezpečnosti by člověk nemohl chodit ani po ulici, protože nejde zabezpečit, že tě tam někdo neokrade, neznásilní, nezabije…

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 12.11.2013 18:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Začínám mít pocit, že Bitcoin směnárny dělají pěkní amatéři bez představy o tom, jak řádně zabezpečit systém, kde se pracuje s penězi.
    Při současném stavu fyzické bezpečnosti by člověk nemohl chodit ani po ulici, protože nejde zabezpečit, že tě tam někdo neokrade, neznásilní, nezabije…
    Ale když někoho přepadnou, nebudu to komentovat stylem, že to byl pěkný amatér bez představy jak se vydat do světa (měl se umět prát, měl mít samopal).
    12.11.2013 09:33 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Co ten bitcash.cz dělal/jak fungoval? To měli lidi u nich účet, na něm nějaký BTC (které buď u nich koupili nebo tam převedli ze své peněženky) a ty prodávali a nakupovali, takže za nákupy nějak posílali peníze (jak, aby zůstali anonymní)? Vyplatilo se vůbec prodávat, když BTC jde pořád tak nějak nahoru?
    12.11.2013 10:45 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ano, a peníze posílali bankovním převodem, anonymní nebyli. Prodávalo se tam, tak asi ano, asi ne všichni věřili v trvalý exponenciální růst :)
    Jendа avatar 12.11.2013 14:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Byla to jak směnárna (převedeš tam cash nebo BTC a prodáš za opačné), tak on-line peněženka (máš tam svoje BTC? se kterýma platíš jinde).
    Vyplatilo se vůbec prodávat, když BTC jde pořád tak nějak nahoru?
    Jsou lidé (například já), kteří si myslí, že brzo padne, takže prodávají (já tedy neprodávám, protože nemám co).
    12.11.2013 11:27 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Neví někdo co s těma ukradenýma bitcoinama můžou udělat? Vždyť všichni můžou sledovat kam peníze z tý peněženky jdou. Předpokládám že za tak velkou částku nebudou nakupovat jen virtální zboží. Jakmile s nima koupí něco fyzického nebo je smění, tak obchodu/směnárně musí dát nějakou adresu nebo číslo účtu... Nebo se dá čekat že většina obchodů/směnáren nebude chtít žádné informace poskytnou?
    12.11.2013 12:11 DK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Dle aktualnich informaci to asi skoncilo na uctu Wikileaks, respektive nejakych 470 BC (cca 3.5 mega)
    12.11.2013 12:48 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Takže bitcoin je evidentně pro anonymní použití v reálném světě nepoužitelný. Zlatý 500€ bankovky...
    Jendа avatar 12.11.2013 14:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Bankovky se blbě posílají po TCP.
    Jendа avatar 12.11.2013 14:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Můžou sledovat. Výsledkem je stromeček velikosti 2^20, kde na začátku máš 500 kradených BTC a na konci (po 20 hopech) máš můj účet, na kterém je 1,3 BTC, z nichž 0,022 je kradených (dirt=1.7%). Můžeš se mě zeptat, od koho jsem dostal transakci se zašpiněním 1.9%, jít za ním, a zeptat se, od koho dostal transakci se zašpiněním 2.4%. Po 20 hopech se dostaneš k původnímu zloději. Nebo tě cestou někdo vyfuckuje. Nebo narazíš na pračku, od které nejsou logy.
    12.11.2013 15:54 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Aha, takže záleží jak hluboko je první adresa, u které známe vlastníka a můžeme se ho zkusit ptát. A (pokud tomu dobře rozumím) pro příchozí platby se vždy používají nové adresy (aby člověk poznal kdo mu to poslal), takže nejde snadno poznat že to zrovna útočník poslal té či té směnárně nebo si to jen přehazuje mezi svými novými adresami. A dobrovolně svoje adresy zveřejňují asi jen ti, kdo chtějí anonymní příspěvky... Ok, dává to smysl. :-)
    Jendа avatar 12.11.2013 18:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jendа avatar 12.11.2013 23:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    12.11.2013 19:27 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    kde na začátku máš 500 kradených BTC a na konci (po 20 hopech) máš můj účet, na kterém je 1,3 BTC
    Tady je otazka, zda vzhledem k tomu, ze je takto dohledatelna jednoznacna cesta od zlodeje k soucasnemu drziteli, by neslo ty kradene bitcoiny po soucasnem drziteli soudni cestou vymahat. Vzhledem k tomu, ze obecne nelze ziskat vlastnictvi od nevlastnika, tak vsichni drzitele na te ceste (vcetne soucasneho) byli neopravneni drzitele bez vlastnickeho titulu.
    xkucf03 avatar 12.11.2013 19:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Vzhledem k tomu, ze obecne nelze ziskat vlastnictvi od nevlastnika

    To ale neplatí pro peníze – když někde ukradnu tisícovku, nakoupím za to v krámě jídlo a majitel toho krámu utratí ty peníze zase jinde a jeho dodavatel taky… tak se to nebude vracet všechno zpátky, když se na moji krádež přijde.

    Jde tedy o to, jestli soud uzná BTC jako měnu – nebo by se minimálně muselo prokázat, že jednotlivé články toho řetězce o té krádeži věděly a podílely se na ní.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.11.2013 20:03 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    To zavisi na konkretni legislative, casto tam jsou vyjimky pro penize, cenne papiry na majitele ci nabyti v ramci verejne drazby. Jak by se to realne aplikovalo na BTC je otazka.
    13.11.2013 08:57 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    s novelizaci se to tusim bude menit. minimalne to bylo v prvnitim navrhu.
    Bystroushaak avatar 12.11.2013 15:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Neví někdo co s těma ukradenýma bitcoinama můžou udělat?
    Můžou je třeba vyprat, v TORu na to dřív byly služby, kam pošleš bitcoin, oni si něco odečtou a vrátí ti kamsi tu odečtenou částku v jiných bitcoinech.
    Bystroushaak avatar 12.11.2013 16:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jen doplním linky na další diskuze k tématu:
    Bystroushaak avatar 12.11.2013 16:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    12.11.2013 19:02 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Hmm, jak moc že jsou zdroje ze soom.cz důvěryhodné? Mně to vždycky přišlo jak blesk pro děti :))
    Bystroushaak avatar 12.11.2013 22:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Soom je ještě horší než blesk pro děti. Tohle psal jeho současný admin, tak tomu dej důvěru jakou máš v něj.
    12.11.2013 22:50 Kooala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jeste pro ujasneni. Je horsi blesk pro deti nebo blesk pro dospele?
    Bystroushaak avatar 12.11.2013 23:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Proč se sám nepodíváš?

    Já tam chodil někdy od 2006 a tenhle rok jsem přestal, protože poměr informací vůči šumu je takový, že to prostě nemá cenu ani pro mě, a to jsem jeden čas četl denně 200 rss z openpaste.org, což myslím vypovídá o mé odolnosti vůči informačnímu šumu docela dost. Soom měl vždy pověst poněkud víc lame a na websecurity zaměřeného místa, ale teď už to není ani to. Vypnul jsem scripty co sledovaly jednotlivá vlákna a už nemám v plánu se soomem jakkoliv zabývat, pokud mi zrovna někdo nepošle odkaz, ať se k něčemu vyjádřím.

    Takže asi tak.
    12.11.2013 17:43 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    12.11.2013 20:18 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Odvrácená stránka anarchistického přístupu, holt. Jednou s tebou skrátka někdo vy.... a hledej někde zastání.

    Kdyby to byly punkomotorkáři v postapokalyptické společnosti, tak by je za to aspoň rozmašíroval nějakej srandovní týpek ve vestě. (Ale až po tom, co by vás oni zakydlili...) Ale v reálu prostě smůla.
    xkucf03 avatar 12.11.2013 21:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Tohle je jen o způsobu využití té technologie – vždyť přece není důvod držet velké objemy BTC u nějakého prostředníka – i ty peněženky můžou být bezpečné, aby je ten provozovatel nemohl vykrást. Nebo se udělají mikropeněženky – server pro pár lidí, kteří si navzájem věří.

    Něco jiného jsou burzy – ale tam zase ve vzduchu visí jen ty BTC, které momentálně konvertuješ – což může být sice v součtu zajímavá částka, ale pro jednotlivého klienta by to neměla být velká tragédie (měl bys obchodovat po menších částkách, aby tě případná ztráta tolik nebolela – resp. objem jedné transakce je nepřímo úměrný důvěryhodnosti burzy).

    A nakonec: ano, tím prostředníkem by měl být někdo důvěryhodný, kdo si v komunitě vybudoval nějaké jméno a dá se předpokládat, že ho nebude chtít zahodit.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.11.2013 12:12 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Za ty prachy, co v Číně ukradli:

    a) se vyplatí to prostě ukrást a zbytek života strávit někde na nějakých pěkných tropických ostrovech - jméno nejméno

    b) se organizovanému zločinu vyplatí si vybudovat si dobré jméno v "komunitě" ...

    Obojímu nahrává fakt, že bitcoin má blízko k anonymitě i k organizovanému zločinu.
    xkucf03 avatar 13.11.2013 12:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Viz

    objem jedné transakce je nepřímo úměrný důvěryhodnosti burzy

    a znovu:

    vždyť přece není důvod držet velké objemy BTC u nějakého prostředníka
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.11.2013 21:28 taxik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Vzhledem zabezpečení jejich stránky se ani nedivím :) Chtěl jsem si tam zřídit účet ale když si ani SSL neumí udělat tak je to naprd. Navíc, všude se píše že ONLINE peněženky uloženy někde u někoho je velké bezpečnostní riziko. Vždy používat offline peněženku nebo třeba Electrum (nepotřebuje stahovat 5GB dat)
    13.11.2013 16:53 nicco | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Celkom nechapem, ako sa daju ukradnut virtualne peniaze. To si do nejakeho toho bitcoinoveho Paypalu, do mojho uctu, prevediem tie ukradnute peniaze? Potom v Paypale musia vediet, najst tuto transakciu?
    Bystroushaak avatar 13.11.2013 18:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Někteří lidé mě fascinují svým přístupem. Co kdyby ses místo vyptávání v diskuzi, kde ti lidi budou muset vše převyprávět vzdělal na vlastní náklady a třeba si o tom něco přečetl?
    Jendа avatar 13.11.2013 21:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Potom v Paypale musia vediet, najst tuto transakciu?
    Ano, ta transakce (stejně, jako všechny ostatní transakce v bitcoinové síti) je pochopitelně zveřejněna. Napříkla zde.
    14.11.2013 11:20 nicco | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Takze z vyhody je teraz nevyhoda. Mena je nekontrolovana, takze vklady nejdu poistit a transakcie sa nedaju vystopovat.
    xkucf03 avatar 14.11.2013 11:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Na druhou stranu ti nějaký PayPal nemůže zpětně sebrat peníze za zboží, které jsi odeslal, nebo peníze, které ti někdo daroval, a nemůže ti ani zabránit v jejich konverzi na jinou měnu (prostě je komukoli převedeš a s ním se dohodneš, že ti za ně dá něco jiného).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 14.11.2013 12:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Takze z vyhody je teraz nevyhoda.
    Není to výhoda ani nevýhoda, je to prostě vlastnost (feature).
    Mena je nekontrolovana, takze vklady nejdu poistit
    Tato implikace mi nepřijde zřejmá.
    a transakcie sa nedaju vystopovat
    Přesně.
    14.11.2013 13:21 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Není to výhoda ani nevýhoda, je to prostě vlastnost (feature).
    A jak znovu, s panem Kucerou, eventualne zjistite (pokud budete ochotni se podivat na realitu misto viry v konspiracni teorie o zlem statu), lide tuto vlastnost vetsinou nechteji. Proto daji prednost jinym menam nez Bitcoinu.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    xkucf03 avatar 14.11.2013 13:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden

    Co to zase je „lidé nechtějí“? Je to prostě nástroj a má nějaké vlastnosti. Je na lidech, aby si pro konkrétní svoje činnost zvolili správný nástroj – taky nepůjdu spravovat hodinky krumpáčem – ale na kopání do země se hodí.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 14.11.2013 15:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Vždyť já nikomu Bitcoin nenutím.
    14.11.2013 17:23 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Ja bych rekl, ze si tohle jen nalhavas. Copak nechces, aby to pouzivali treba obchodnici, abys to mohl pouzivat take? Samozrejme, neni to nuceni, ale i tak je to prinejmensim prani.

    Realita je, ze uzitecnost Bitcoinu (jako platidla) zavisi na tom, jestli ho akceptuji jini lide jako platidlo - tim se zaroven omezi jeho volatilita, ktera tomu take skodi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 19.11.2013 07:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Teda, nevím jestli někdo sleduje co se dělo s kurzem BTC dnes, ale imho to vyrobilo pár milionářů. Stále jsou tam brutální oscilace, takže jestli má někdo bota, který nedělá nic jiného, než že nakupuje ve chvíli kdy je BTC levný a prodává, když o 15m později najednou stojí o 50$ víc, tak teď je ta správná doba ho zapnout. Netřeba sofistikovaných algoritmů, protože tohle je mazec.
    19.11.2013 11:45 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Zrovna jsem si rikal, jestli mi ten skepticismus ohledne Bitcoinu vlastne neskodi. Zda se, ze podcenuji lidskou blbost (a souvisejici ochotu hnat se do pyramidovych her a jinych bublin). Neni v tomhle inteligence evolucni nevyhoda?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 19.11.2013 15:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Mě tahle komplexní filosofie ani moc nezajímá, je to takové debatování nad nesmrtelností brouka.
    19.11.2013 16:53 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Me to zaujalo ciste proto, ze me zajima umela inteligence a to, co je "racionalni". Jinak o necem podobnem se zminil i Noam Chomsky v jednom videu, ze inteligence je smrtelna evolucni mutace.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 19.11.2013 18:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Můžeme tady řešit otázky života, vesmíru a tak vůbec, ale to nic nezmění na faktu, že bitcoin momentálně masivně osciluje a dá se na tom vydělat. Včera jsem si s tím hrál a z 40$ vstupu v jsem díky oscilacím během chvilky (~5 transakcí) udělal 47$. Kurz na btc-e prostě skáče každou půl hodinu třeba k 550 a pak zas na 600.

    Teď několik tvrzení, abych předešel čtení mezi řádky:
    • Neříkám, že to tak bude vždy, trh se časem zase stabilizuje. Za tohle prý může otevření čínských burz, nebo co.
    • Včera proběhl spike, kdy na mtgox cena skočila k 900$ za kus, na btc-e to šlo jen k 850. Kdo v tu chvíli prodal, tak je imho docela vysmátý.
    • Až (jestli) bublina praskne, půjde to nejspíš krutě do prdele. To nic nemění na tom, že teď kolísání kurzu vydělávat dá, jen to chce pořád sledovat a při větším propadu (100$) hned prodávat, dokud to jde. Menší propady se do hodiny zase srovnají, netřeba propadat panice.
    • BTC nedoporučuji k dlouhodobým investicím, protože nikdo neví, kde to skončí.
    • Netvrdím, že to chce investovat nějakou významnou částku, ale s něčím, co člověka nebude bolet to není k zahození, pokud si na to napíše script, aby u toho nemusel sedět.
    Momentálně je situace taková, že z toho je schopný vyrazit peníze i takový ekonomický negramot, jako jsem já. Třeba je to pyramida, možná je to bublina, jenže na tom zrovna teď moc nezáleží, pokud člověk vše prodá ještě před tím, než se to zhroutí. Prachy prší kolem, jde jen o to, kdo je posbírá.
    Jendа avatar 19.11.2013 23:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Jak sis tam z ČR nabil? Okpay? Byla to taková pakárna, jak to vypadá?
    Bystroushaak avatar 20.11.2013 01:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin portál Bitcash.cz napaden
    Koupil jsem si bitcoiny a poslal je tam :]
    18.2.2014 23:53 BtcEur.eu
    Rozbalit Rozbalit vše Nová česká burza BtcEur.eu
    Jestli hledáte směnárnu, nebo Bitcoin burzu, kde můžete nakupovat i prodávat Bitcoin s převodem s CZ i SK slovenských bankovních účtů bez nutnosti SEPA plateb, doporučujeme Vám BtcEur.eu.
    • Vklady připisujeme online
    • výběry realizujeme vždy v den zadání
    • vklady i výběry jsou možné v Kč i Euro, obchoduje se BTC/EUR

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.