abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 965 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    31.5.2009 12:42 Brokarna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

     Právě jsem chtěl napsat zprávičku :-D. Každopádně na speed dial sem se těšil (jenom škoda, že nejsou zkratky na 1-9 na numpadu).

    Nicky726 avatar 31.5.2009 13:35 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    No já dělal po příjezdu z koleje yaourt -Syu a koukám nový Midori, tak jsem si tu zprávičku neodpustil... :-D

    Jinak se mi Midori stále víc líbí, jen by to chtělo podporu HTTPS, abych ho mohl používat na notebooku na krátké zkouknutí ABCLinuxu.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Vašek Lorenc avatar 31.5.2009 13:40 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    A u nich na stránkách zmiňované spouštění přes

    WEBKIT_IGNORE_SSL_ERRORS="1" midori

    to neřeší?

    ...včetně majestátného loosa
    Nicky726 avatar 31.5.2009 14:02 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Nezdá se. :-(
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    1.6.2009 06:45 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Ne, WEBKIT_IGNORE_SSL_ERRORS="1" midori to neřeší. Tvrdí, že je to probém WebKitu, nebo libSoup. Tak jsem zkusil kromě midori-git a libwebkit-git přeložit a nainstalovat i libsoup-svn a nic...

    Grunt avatar 1.6.2009 15:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Příloha:
    jen by to chtělo podporu HTTPS, abych ho mohl používat na notebooku na krátké zkouknutí ABCLinuxu.
    HTTPS funguje. Jen se očividně rozhodli bojkotovat Self-signed certifikáty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    thingie avatar 1.6.2009 16:21 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To je ale nesmysl. Není na nich nic špatného. Chjaj. Jak tomu vlastně můžete říkat slušný a použitelný prohlížeč, když se nedostanu na stránku se samopodepsaným certifikátem? To je ještě horší než ta pitomá FF lundra co mě nutí projít přes deset obrazovek kde musím odklikat, že to fakt chci tak moc, že jsem ochoten riskovat i třetí světovou nebo co.

    Růžové lži.
    Grunt avatar 1.6.2009 16:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Mně nenadávejte. Já to nevymyslel. Ale asi na tom něco bude když všechny prohlížeče (krom Internet Exploreru) s tím dělají takové drahoty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Amarok avatar 2.6.2009 10:49 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Koukam, ze se da taky hoooodne prehanet.
    Vic nez 2 kliknuti to ve FF nejsou a prijde mi to rozumne.
    GNUniverse - May the source be with you...
    thingie avatar 2.6.2009 11:02 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    V aktuální verzi jsou to nejméně tři, a tuším, že ve starší bylo nutné ještě ručně zkopírovat adresu s certifikátem, a celé to je šílený oser. K tomu všemu jsou všude kolem výhružné obrazovky varující před obrovskou a zásadní chybou a nesmírným bezpečnostním rizikem. Což je naprosto absurdní, protože self-signed certifikáty samy o sobě ničím takovým nejsou a mají zcela legitimní použití. *To* je přehánění, ne nějaký odhad počtu kliknutí.
    Růžové lži.
    Amarok avatar 3.6.2009 12:39 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    OK, tak 4 kliknuti, sam jsem to nepocital. Me to okno vyskocilo za cele roky pouzivani ale jen na JEDNE strance, a tou je CSOB internet banking - nechapu proc nemuzou mit nejaky oficialni certifikat. Napr. v internet bankingu Raiffeisenbank mi nic takoveho nevyskoci, to FF nevidi jako riziko. Muze to nekdo vysvetlit?
    Kdyz to tedy shrnu, tak celkove to (me osobne) vubec nedela problem, si parkrat kliknout, kdyz se to objevi treba jednou za rok.
    GNUniverse - May the source be with you...
    stativ avatar 2.6.2009 15:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Ve Firefoxu 3.0.10 jsou to 4 kliknutí. Právě jsem to počítal.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.6.2009 05:48 Tomas Kaluza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

     A jak se prosim aktivuje ten speed dial? Kompiloval jsem sam, a nijak to tu nevidim.. Chybi mi k tomu nejaka knihovna?

    Diky..

    Nicky726 avatar 2.6.2009 11:11 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Když jsem otevřel prázdné "ouško" tak tam speed-dial byl.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    2.6.2009 15:37 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Upravit -> Nastavení -> Obecné -> zaškrtnout Zobrazit obsah rychlého přístupu v kartách

    to by mělo být ono

    31.5.2009 16:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Doufám, že tu bude každých pár dní zprávička o nové setinkové verzi každého prohlížeče.

    Amarok avatar 31.5.2009 17:01 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Jo a ja taky doufam, ze tech prohlizecu bude aspon 100, at je konecne z ceho vybirat, 15 je nejak moc malo, to si webdesigneri ani jeste tolik neuzijou.
    GNUniverse - May the source be with you...
    vlastikroot avatar 31.5.2009 17:21 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Dokad je to vsecko jeden webkit, tak je to napohodu. Osobne bych ani nechapal vyvoj nejakeho jineho enginu, krome M$ kterej blbne furt s necim :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Limoto avatar 31.5.2009 17:26 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    A taky vyšla nová verze Arory, opravující kompilaci na widlích... se divím, že o tom ještě nikdo nenapsal...

    31.5.2009 18:06 stepo | skóre: 3 | blog: stepo_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    nezklamal :-D

    31.5.2009 18:22 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    -1

    stativ avatar 31.5.2009 18:36 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Důležitější, než jaká je změna číselná je změna ve funkčnosti. Jestli je ve verzi x.y.z+1 hodně změn oproti verzi x.y.z tak je zprávička opodstatněnější, než když se nějaký program dostane z verze x.y na x+1.y a změny jsou takřka nulové.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    belisarivs avatar 31.5.2009 19:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To vis. Zhrzena milenka umi zahulit.

    IRC is just multiplayer notepad.
    31.5.2009 19:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To jsou teda kvákance. Já to myslím dobře, jestli by tu měla být několikrát do týdne informace o nové verzi nějakého prohlížeče, kdyby se takhle mělo psát o každém programu, který používá řádově více lidí, tak je tu snad nejmíň deset takových zpráv denně.

    vlastikroot avatar 31.5.2009 19:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Ale tohle je vyznamne vydani docela oblibeneho webkitoveho prohlizece, nechapu proc treba firefox rc tu muze byt a midori by tu byt nemelo. Na vsechny stejny metr ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    31.5.2009 21:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Firefox RC používá několik milionů lidí. Setinková verze Midori zajímá pravděpodobně maximálně promile z takového počtu lidí. Chtělo by to trochu soudnosti.

    vlastikroot avatar 31.5.2009 21:37 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Muzu rovnou rict ze linux nikoho nezajima ze vsichni maji widle ... Midori je zaklad pro webkit na linuxu, a tohle opravdu neni setinkova verze, je to vyznamne vydani (ne vsichni pouzivaji stejny release model).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    31.5.2009 22:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Jistě i vy pochopíte rozdíl mezi serverem zaměřujícím se (nejen, ale převážně na) na okrajový operační systém a mezi tím, aby podstatnou část jeho zpráviček tvořilo zpravodajství o Midori atd. každých pár dnů. Domnívám se, že je to docela časté, že by to stačilo zredukovat aspoň na polovinu, tedy jednou týdně, i tak by toho asi bylo dost.

    1.6.2009 03:02 Kozzi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Meles hovna :D, neni to caste. Sice je pravda ze posledni jeden mozna dva tydny se tu objevila vic zpravicek o prohlizecich zalozenych na webkit (chrome, arora, midori), ale vsechny ty zpravicky byly mnohem dulezitejsi nez cokolic co tu sandkdy vyslo o FF. Jelikoz to ze vysla nova verze FF me moc nebere. Koho by to taky zajimalo. Ale ze se pokrocilo ve vyvoji prohlizecu jako je arora a midori me tesi a rad se o tom neco dozvim.

    xxxs avatar 1.6.2009 09:35 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    pridavam sa.

    1.6.2009 09:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    No představ si, že by to zajímalo asi tak 100x víc lidí než ty malé sračky v alfastádiu.

    xxxs avatar 1.6.2009 10:29 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    to by bola pravda mozno na zive.cz, nie tu.

    belisarivs avatar 1.6.2009 11:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Tak zacni zrat hovna. To by zajimalo vic much nez vsechny uzivatele FF.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.6.2009 20:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To jsou fakt blbé argumenty. Já srovnávám srovnatelné.

    belisarivs avatar 2.6.2009 13:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Nikoliv. Ja pouze poukazuju ad absurdum jak jsou blbe tve argumenty.

    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2009 21:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Ad absurdum jsou skoro všechny argumenty blbé. Takže poukazovákuj jinde.

    belisarivs avatar 8.6.2009 09:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Neprijimam rozkazy od kdejakeho anonymniho poseroutky. Takze si budu psat co chci, kde chci a sam si za to ponesu zodpovednost.

    IRC is just multiplayer notepad.
    8.6.2009 10:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Jo, když jsi blbej tak jo.

    Grunt avatar 1.6.2009 13:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    O čem to zas mluvíš? Vážně si ve zcela střízlivém a bdělém stavu? Vždyť o Midori tady byla zprávička 2x za celou historii ABC(jen tak pro srovnání třeba Firefox). Kdyby se to ještě víc zredukovalo, tak by tady nesměla být vůbec žádný zprávička. Dle mého názoru by se mělo ještě přidat. A co se důležitosti týče: Vždyť Midori je/bude výchozím prohlížečem v XFCE a vzhledem k nemalé základně uživatelů XFCE zde na tomto portálu to má význam docela velký nebo ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kozzi avatar 1.6.2009 13:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Presne tak, taky to tak vidim, a dokonce i velka cast uzivatelu gnome urcite bude pouzivat midori. Bych to videl tak ze Petr Tomes zacina mit strach ze jim milovany prohlizec firefox zacne ztracet na popularite :-D. A tak se snazi bojovat, aby o jeho nastupcich nebylo slyset :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Grunt avatar 1.6.2009 14:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Presne tak, taky to tak vidim, a dokonce i velka cast uzivatelu gnome urcite bude pouzivat midori.
    V GNOME je zase výchozím prohlížečem Epiphany(o němž tady byly zprávičky všehovšudy dvě a o vydání nové verze ani jedna…na druhou stranu to zase vyvažují myšákovi hlášení o GNOME).
    Bych to videl tak ze Petr Tomes zacina mit strach ze jim milovany prohlizec firefox zacne ztracet na popularite
    Tak to jsou obavy zcela zbytečné. Třeba takové Epiphany a nebo Kazehakase ve stabilní verzi stále používá Gecko a tak se do statistik započítává jako Firefox či jiné Gecko-based browery. Sice už podporu pro výběr Gecka odstranili, ale kdyby měl můj hlas nějakou cenu tak pro Gecko hlasuji všemi deseti. Já ho beru jako lehčí variantu Firefoxu. A Midori by to také určitě prospělo. Jinak celá skupina odlehčených prohlížečů nemá nejmenší šanci hnout s podílem Firefoxu, takže ještě jednou: Obavy jsou to zcela zbytečné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 20:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To jsou opravud zbytečné a hloupé obavy. Tak si tu o těch prohlížečích pište, když to pár promile lidí udělá radost.

    1.6.2009 20:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Tak až jím bude, tak se to může reflektovat. Zatím je to info většině lidí k ničemu. Nebo zde asi má ráda většian lidí spekulace?

    Grunt avatar 1.6.2009 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    A hele. Tohle se mi zrovna docela hodí do krámu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.6.2009 13:53 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    PT ti řekne, že XFCE je stejně marginální jako Midori, takže vrána k vráně:)
    2.6.2009 12:34 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    třeba ty RC verze používají i proto, že jim nynější stav FF nevyhovuje a alternativní prohlížeče tak pro ně jsou přinejmenším relevantní. (o soudnosti to fakt není. nikdy se všichni neshodnou na tom, co tu má být a co ne; neznamená to, že část z nich nemá soudnost.)
    3.6.2009 21:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Jistěže nemá soudnost, když si promile uživatelů vyžadují srovnatelnou pozornost jako mají produkty pro většinu uživatelů.

    4.6.2009 11:43 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Netvrdil bych, že zveřejnění zprávičky je vyžadováním pozornosti. Kdo rozsoudí, kdo má soudnost a kdo ne? Argumentuješ většinou uživatelů, což je trochu paradoxní, protože odpůrci zveřejňování těchto zpráviček jsou v menšině.
    default avatar 31.5.2009 19:49 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Ne, ne. Nejdůležitější je počet překladů. Ale opatrně. Jinak může být pěkně zle. :-D

    31.5.2009 21:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Tak určitě až bude mít Midori tolik uživatelů, schopností, kompatibility, doplňků, překladů nebo dalších věcí, v nichž Firefox vyniká, určitě se může informovanost vyrovnat. Takhle je to prokazatelně nevyvážené.

    Jan Drábek avatar 31.5.2009 21:15 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    S vaší argumentací bychom by tady měly být zprávičky pouze o většinových programech... Nic co jen používá "pár" lidí... Takže bychom defakto měli všechny odsoudit k neinformovanosti.

    (Jinak, všichni by měli používat jediný správný prohlížeč, Firefox).

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    31.5.2009 21:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Vy jste ale hloupý demagog. Já jsem se jen pozastavil nad tím, zda o několik řádů méně používanější produkty si zaslouží v poslední době vyšší informovanost než ostatní.

    Jan Drábek avatar 31.5.2009 21:21 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    V překladu Všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější!

    To že je něco méně používaného rozhodně neznamená, že by o tom mělo být méně informováno.

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    31.5.2009 22:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    A co je tam tak zázračného, aby se o tom informovalo skoro každej den? :-)

    Grunt avatar 31.5.2009 21:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Já bych Midori hodnotil jako velmi lehký WebKitový prohlížeč. Něco jako XFCE(Midori bude jeho výchozí webový prohlížeč) mezi KDE a GNOME. Proto je dle mého názoru blbost to takto srovnávat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.5.2009 22:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    A kolik uživatelů si to nahraje? Většina používá Ubuntu aspol., kde ty nové verze každej tejden mít nebudou.

    Grunt avatar 31.5.2009 23:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Třeba já.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 31.5.2009 23:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Většina používá Ubuntu aspol., kde ty nové verze každej tejden mít nebudou.
    ?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 09:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Takže zprávičky se píší pro tebe a těch pár promile lidí, kteří si nastaví repozitář pro denní alfaverze chrome, který zatím skoro nic neumí, jo?

    Grunt avatar 1.6.2009 13:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Co? O čem to zas mluvíš proboha? Uklidni se trochu Tomeši. Je to PPA archive pro daily buildy WebKitu, Midori a věcí, které s tím souvisí(třeba Epiphany, které je zas zajímavé pro mě) a jen se tím snažím vyvrátit tvrzení Ubuntu aspol., kde ty nové verze každej tejden mít nebudou. Nemusí to mít každý týden, ale klidně každý den.
    Takže zprávičky se píší pro tebe a těch pár promile lidí?
    Jak to mám vědět? Nejsem autor zprávičky a neznám jeho záměry, ale řekl bych, že ji autor napsal z toho důvodu aby upozornil na to, že krom majoritních prohlížečů jako Internet Explorer, Firefoxu, Opera a Google Chrome existuje ještě existuje skupina minoritních odlehčených variant do které zrovna Midori spadá.
    denní alfaverze chrome, který zatím skoro nic neumí, jo
    Proč zas do toho pleteš Chromium? Ale když už jsme u toho, že nic neumí. Pokud vyloučím oficiální body:
    • Plugins, including Flash (so no YouTube, Hulu, etc.)
    • Printing
    • Complex text
    • Complex tab dragging
    • Gears support
    tak chybí už jen doimplementovat manažera záložek, JavaScriptovou konzoli a správce úloh. Musím udělat i screenshoty pro nevěřící Tomeše a nebo si schopen si to ověřit sám? A znova nechápu proč do toho taháš nedodělané Chromium, když i sami vývojáři upozorňují na to, že na všem pracují a dokonce si ani nepřejí aby se ještě hlásily bugy. Z mého pohledu je důležité, že už je plně hotové jádro, protože používat Chromium by mě nedonutili ani párem volů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 1.6.2009 16:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Příloha:
    A když už jsme u toho házení špíny o umu a neumu: Kde ve Firefoxu bych našel Skrýt lišty nástrojů?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 1.6.2009 16:24 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    To je funkce na hovno a nikdo ji nepotřebuje, když ji nepotřebuje Tomeš, tak proč by to měl umět Firefox =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Grunt avatar 1.6.2009 16:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Jsem na to přišel asi před pěti minutami, tak se musím pochlubit. Je to ještě lepší než lišta v Chromiu. Ve full-screen módu zmiznou lišty kompletně všechny a tak není na obrazovce nic jiného, jen stránka a záložky. A očividně je to v Epiphany už delší dobu. Proč mě na to nikdo neupozornil dřív? Už jen chybí aby ta lišta vyjížděla přejetím myši.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 17:39 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    a co F11 ? ve FF to gela fullscreen

    Grunt avatar 1.6.2009 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Přílohy:
    Přesně to co dělá lišta ve FF ve fullscreen módu. Akorát to teda nevyskakuje po přejetí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.6.2009 21:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Takže Midori ani žádný skutečný fullscreen jako Fireofx ani nemá. Ha!

    Grunt avatar 3.6.2009 21:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    :-D
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 20:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    F11 je ve Firefoxu už snad více než pět let před verzí 1.0. Objevuješ Ameriku?

    Grunt avatar 1.6.2009 21:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Ale no tak, je to skutečně nutné? Přiznávám, že jsem tomu moc nepomohl, ale i tak…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 31.5.2009 21:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Příloha:
    Vytvořil jsem balíček pro Mandrivu 2009.1 x86_64. Stahujte z rapidshare: midori-0.1.7-1mdv2009.1.x86_64.rpm.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 31.5.2009 21:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Stahujte z rapidshare
    No prostě Jardík.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 31.5.2009 21:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Příloha:
    Ať mi naskakujou bodíky na volný kredit ne? I když ono je to asi od > 1 MB. Tak dobře no.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 31.5.2009 21:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Ale poslal si to alespoň do nějakého oficiálního repositáře nebo někam tam ať to netrčí jen na Rapidu, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 31.5.2009 22:03 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Proč? To je dárek pro návštěvníky ábíčka, nikdo jiný na to nemá nárok :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 31.5.2009 22:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Tak proč to pak kompiluješ? To nechápu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 31.5.2009 22:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    No přece pro ty návštěvníky ábíčka, co to nechtěj kompilovat sami a instalovat si vývojové balíčky ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 31.5.2009 22:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    A je o to velký zájem, už mám 0 stažení :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 31.5.2009 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    No právě proto nechápu proč to kompiluješ. Pro Windowsáky budiž, většina z nich ani neví co to ten zdroják je, ale pro návštěvníky ABC?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 31.5.2009 23:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Tak taky jsem to kompiloval i pro sebe, tak když už jsem to měl ...
    Věřím v jednoho Boha.
    31.5.2009 21:48 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Rapidshare by mu měl poděkovat. Teď mohou tvrdit: podívejte, nejsou tu jen filmy šířené v rozporu s autorským zákonem, máme zde například tuhle tady to, je to jakási verze čehosi nebo co, má to něco s tamtím, jo, s tím LUNIXem, tak.
    Grunt avatar 31.5.2009 21:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    A tak to zas žádná. Reklama dobrá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Nicky726 avatar 31.5.2009 22:40 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Osobně nevidím smysl zpráviček ani tak ve vlastním upozornění na jednu konkrétní verzi programu, ale spíš v upozornění na projekt samotný, případně na zajímavosti, které nabízí. Proto vidím pozitivně i zprávy o RC verzích, nebo malých verzích ať už více či méně známých projektů.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    31.5.2009 22:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Na projekt samotný velmi dobře upozorní zprávičky k tomu určené - tzn. na projekt, ne na novou verzi programu. Doufám, že si tu někdo nemyslí, že RC verze těch okrajových projektů testuje nějaký větší počet lidí. Jakoby nestačilo psát až o nějakých hlavních, významnějších verzích. Přece kdo chce dělat testera, tak je s tím projektem dávno seznámen a ví, jak to chodí.

    Nicky726 avatar 31.5.2009 23:06 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Ale tady nejde jen o testování. Tady jde i o samo povědomí. Jinak upozorňovat na samotný projekt jen tak, mi přijde zvláštní, když to není vázáno na nějakou příležitost.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    1.6.2009 00:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Doufám, že si tu někdo nemyslí, že RC verze těch okrajových projektů testuje nějaký větší počet lidí. Jakoby nestačilo psát až o nějakých hlavních, významnějších verzích.
    Smiř se s tím, že na AbcLinuxu budou občas i zprávičky, které se tobě osobně nezdají důležité, správné atp. Například o zajímavých projektech a jejich nových verzích, které přinášejí užitečné nové funkce. I když je nepoužívají miliony lidí.
    1.6.2009 09:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    To je mi jasné, já jsem se jen zeptal, zda by nestačilo ten objem zpráv zredukovat třeba na polovinu, zda to opravdu není až velký nepoměr mezi důležitostí, poplaritou a schopnostmi těchto projektů vzhledem k tomu, kolik lidí to používá a zajímá. Já na tom nevidím nic k nepochopení.

    belisarivs avatar 1.6.2009 10:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Divej se. At se ti to libi nebo ne, je tady velka svoboda a kazdy si tu muze nahlasit co chce po splneni urcitych mirnych kriterii. Nesleduju to kdo vi jak dusledne, ale nepripadne mi, ze by tu byly zpravicky o Midori castejsi nez zpravicky o FF.

    A pouzivanost sem neplet. To tu nema co delat. Ze nejaky program pouziva malo lidi neznamena vubec nic. FF na tom na zacatku nebyl lip.

    Jestli se nekde rodi zajimavy projekt, je to pro me zajimavejsi nez informace o tom, ze FF je nejkompatibilnejsi ze vsech kompatibilnich kompatibilatoru.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.6.2009 20:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Jenže ty vaše projekty se rodí už několik let. A jejich vliv, funkčnost a zajímavost je zanedbatelná pro většinu lidí. Pokud se ti nelíbí, že zde někdo píše názory, je to tvůj problém.

    xxxs avatar 1.6.2009 22:00 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    ak by neboli nove napady a snahy o realizaciu, teraz by visel na jednej ruke a pomocou druhej zral pomaranc. je jasne, ze by si bol najvacsi makac. na tretom konari druhej razsochy siedmeho stromu od kaluze.

    1.6.2009 22:10 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Lidi se neustale prou, jestli nebyla chyba slezat ze stromu, ale to se ptaji spatne. Blbost uz byla vylezat z vody! (D.Adams,pokud se nepletu)

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    xxxs avatar 1.6.2009 23:04 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    to mozno bola. nebudem nikomu branit vyliezt na strom, alebo sa vratit do oceanu.

    1.6.2009 22:07 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Pokud budes cenzurovat informace o "malychprojektechnezajimavychproTomese(tm)", muze nekdo zase na oplatku chtit cenzurovat informace o jinych projektech, zejmena jejich betach naprikla tu, tu a tu :-). Ty odkazy vyse, o poctu zptavicek na ruzne tema jsou taky docela vystizne. Driv se u firefoxu taky informovalo o kazdem prdu... a nevzpominam si, ze bys nadaval. Zkus to tak vzit a nerypat tu do toho.

    Ja bych to treba rad zkusil, ale zrovna mi trapne skoncil wget s "502: Bad Gateway" (a ff to odpiskal 104kou, kdyby byl wget nahodou minoritni), takze zustalo u te zpravicky, casem rozhodne vyzkousim. Uprimne - hledam alternativy k ff, protoze mi prijde pomaly. Jen na domacim stroji mam 940ku phenoma...ale v terenu "musim" delat na ruznem srotu :-)

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    belisarivs avatar 2.6.2009 15:50 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    No, on FF umi byt pomaly i na mych Core 2 Duo (prace) i na Phenom 2 920 (doma).

    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2009 21:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Proč bych nadával, když Firefox používá asi stokrát víc lidí než Midori a je tu o něm jen několikanásobně víc zpráviček než o těch vašich prdech?

    belisarivs avatar 2.6.2009 14:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    A pokud se tobe nelibi, ze sem nekdo napise zpravicku, je to tvuj problem.

    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2009 21:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Omyl, pokud se vám nelíbí, že někdo napíše komentář, je to váš problém.

    vlastikroot avatar 3.6.2009 22:01 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7
    Presne tak, kdyz si te nekdo neumi blokovat, je to hlavne jeho problem :-D Mel uz bys to prestat hulit.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    1.6.2009 15:02 garcia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

     midori je super prehliadac ale jedna vec mi ho brani pouzivat... a to je pamatovanie si mena/hesla na strankach/diskusiach..  ked toto vyriesia tak budem uplne spokojny :) 

    9.6.2009 16:41 Keli | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Midori 0.1.7

    Midori a facebook - funguje to? Nejsem schopen se prihlasit do FB, stranka se stale nacita (v rohu se toci kolecko), ale postup zadny. Jako by se nemelo rado s FB javascriptem. Jedu na Ubuntu Hardy, Midori 0.0.17

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.