abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 973 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    13.8.2012 12:44 | Přečteno: 1984× | Blbosti

    V minulém zápisku se mi rozpoutala trošku diskuze o tom, co je a co není normální, každopádně, nedivím se, když jsem to pastnul zrovna sem :-)

    Na tomto portálu je zvýšený výskyt lidí, kteří žijí jinak než běžné masy, vyúžívají svůj čas smysluplnějí, než trávením večerů v hospodě u piva a nezajímají se o nějaké uměle se chovající stvoření jiného pohlaví bez inteligence.

    Poruchy osobnosti (dřívějším názvem psychopatie) představují soubor trvalých povahových odchylek vytvářejícím nevyváženou a nenormální osobnost, u níž jsou některé její složky příliš zdůrazněny a jiné potlačeny. Porucha negativně ovlivňuje chování a prožívání i uvažování postiženého, ztěžuje jeho zařazení do společnosti a vytváření mezilidských vztahů. Rozvíjí se již od dospívání a trvá po celý život, byť se ve středním věku a stáří stává méně výraznou.

    Pro okolí bývají nejvíce patrné jejich zakořeněné, stereotypní a neměnné způsoby chování a reagování na široký okruh různých situací. Díky tomuto omezenému repertoáru reakcí mívají tito lidé často problémy vyrovnat se s obtížnými situacemi, nebo na ně (ve snaze to zvládnout) reagují způsobem, který ubližuje jim, nebo lidem v jejich okolí. Porucha osobnosti tedy ovlivňuje veškeré oblasti života daného člověka a jeho chování také často výrazně ovlivňuje životy lidí okolo něj.

    Protože vlastnosti, které okolí hodnotí jako „poruchové“ jsou součástí osobnosti daného člověka, on je obvykle vnímá jako normální, jemu vlastní. A to i přesto, že vedou ke konfliktům s ostatními, což mu způsobuje bolest a utrpení. Stává se tedy, že lidé s poruchou osobnosti nevidí problém u sebe, ale u ostatních.

    Zdroj: wikipedia.

    Takový méňě vážný zápisek k pondělnímu odpoledni.

    Nechci do někoho rýpat, ono přecijen se nabízí otázka co je a co není normální?

    Nezlobte se na mě, ale spousta mladých Linuxáků jistou poruchou osobnosti trpí, lhal bych, když bych řekl, že jsem vyjímka :-)

    A na závěr malá anketa:

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Vyberte větu, o které si myslíte, že se s ní nejvíce ztotožňujete.
     (14 %)
     (38 %)
     (9 %)
     (6 %)
     (11 %)
     (14 %)
     (7 %)
     (5 %)
     (46 %)
     (33 %)
    Celkem 107 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Мiriam avatar 13.8.2012 12:54 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    V ankete je moc textu, jsem lina to cist ):
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    13.8.2012 16:43 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    No jo, diagnóza jasná: kosočtverec s čárkou vprostřed.
    19.8.2012 02:45 Kodinal + Xanax + Ketamin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    som sa prebral z asi 5 minutoveho flashu zacinam sa vracat do "reality", priestor a cas je nezmysel zijeme v krasnej plastickej iluzii skutocny svet okolo nas je uplne iny ako ho vidime.
    13.8.2012 13:33 Deafboy2v1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    "Vztahy nic neprinášejí." By som netvrdil. Skor ide o porovnanie plusov a minusov
    "Druzí lidé mi nemají co nabídnout." By som tiez netvrdil... iba vacsina nema co ponuknut. :)

    Inak to sedi...
    13.8.2012 13:46 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    většinou je to: iba vacsine nemam co ponuknut :-)

    13.8.2012 14:16 Deafboy2v1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Ano, plati to aj tymto smerom :)
    13.8.2012 13:38 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    tak ja rozhodne nejsem normalni (stejny jako vetsina), ale ani nechci byt
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    kotyz avatar 13.8.2012 15:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Normální člověk existuje jenom v učebnicích psychologie :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.8.2012 15:19 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Docela by mě zajímalo, zda existují teorie, které by popisovaly, jaký má být normální člověk. Totiž to slovo "normální" je velmi relativní. ;-)

    13.8.2012 16:00 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Existují, namátkou ta psychologická definice normality.
    13.8.2012 16:08 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Díky

    13.8.2012 23:26 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Osobne by som normalneho jedinca definoval asi ako cloveka schopneho uspesne (a prirodzene - bez vnutornych zabran) sa zapojit do vacsej spolocnosti ludi. Tymto by som sa drzal zrejme ludovej definicie normalnosti.

    Vyhybal by som sa veciam, ktore uz definuju skor normovaneho cloveka, taky clovek zrejme skutocne existuje len niekde vo vypoctoch.

    Problem nastava pri identifikacii normalneho cloveka, kedze niekedy je obtiazne odhadnut prirodzenost s akou clovek kona. Pre sebaposudenie mi to pride ako celkom schopna definicia.

    14.8.2012 12:00 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    existuje model normality ( napr. viď v E. Syřišťová "Normalita osobnosti" ), ale je to len model vymyslený ľuďmi a okrem toho, čo sa zdá normálne teraz a tu, obmedzeným ľudkom, pripútaným k ich zvieracej kazajke:), je možno úplne šialené
    kotyz avatar 14.8.2012 13:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Model normálního člověka nevymysleli normální lidi, takže co z toho asi tak může vzniknout... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2012 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Mám ropuchu osobnosti :-D
    kotyz avatar 14.8.2012 15:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Moje porucha má zase vlastní osobnost!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.8.2012 15:18 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    a koľko máš porúch? :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2012 15:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tak to nevim. Já poruchu nemam :-D
    Bystroushaak avatar 14.8.2012 14:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Vím jak popsat nenormálního: používá C++ :)
    kotyz avatar 14.8.2012 14:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    A co když myslí v C++ a když chce něco udělat, tak si to musí nejdřív zkompilovat? Škoda že nemaj lidi na čele kontrolku co by blikala když přemejšlí... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.8.2012 09:33 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Normalita je statististický jev.
    kotyz avatar 14.8.2012 11:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Statistika nuda je, má však cenné údaje...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.8.2012 14:18 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Statistika nuda je

    Statistici by s tebou asi nesouhlasili :-), my obchodnici z ni radi vybirama 'vhodne' udaje.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Jardík avatar 13.8.2012 13:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Nesnášim lidi, když se na mě dívaj, když na mě dýchaj, házej na mě bacily. Nesnášim chodit ven, je tam zbytečně moc světla, můžu tam potkat lidy, který nesnáším, navíc mě Obama špehuje satelitem. Nesouložím, přijde mi zbytečné mít holku, souložit s ní, popř. si to dělat sám. Nepotřebuji to a je to zbytečnost. Nemám co dělat. Nudím se a jen čumím na pitomý seriály o ničem, sem tam naprogramuji kravinu, ale je to vše zbytečné, k ničemu. Nemám cíl a nemám ani důvod cíl mít, je to zbytečné. Kdybych nebyl sráč, spáchal bych sebevraždu.
    Věřím v jednoho Boha.
    13.8.2012 16:04 anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    dosel kokain? :-)
    Bedňa avatar 13.8.2012 22:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Poprosil by som túto možnosť pridať do ankety, inak sa nedá hlasovať.

    Jardíku s depkou sa ťažko žije a je ťažké sa z nej dostať. Kurňa ale rozumieš sa do C++, to je šťastie, môžeš vyrábať veci pre druhých to sa ti časom určite vráti v dobrom pocite a zmysle života.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 13.8.2012 22:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Proč by něco dělal pro druhý, když lidi nesnáší? Ten už má ten svuj procesor úplně v prdeli, to už zachrání asi jenom ústavní léčba...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 13.8.2012 23:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Každý podľahne z času na čas depke, ide o to či máš okolo seba ľudí čo ťa z toho vytiahnu von, Jardík evidentne takého človeka nepozná. Tak by mohlo pomôcť niečo vytvoriť a uznanie za to so sebou prináša veľa príjemného pocitu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 13.8.2012 23:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Von už je takovej dlouho a vypadá to že se to ještě zhoršuje, to už je fakt na léčení imho...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 13.8.2012 23:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    To viem že je to dlho, to môže byť rodinou a tak, ja som kvôli tomu v 18tich vypadol z baráku. Keď si na tom zle vždy ti musí niekto pomôcť a ani nemám pocit že by sa to u Jardíka zhoršovalo tie blogy o napaľovaní a snímani framebufru, mi prišli dosť dobré.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.8.2012 11:32 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Pomůže mu 128 bitový procesor a OS. Deprimují ho 64 bitové šmejďárny - to je příčina. Pro Jardíka zítra znamená již včera.
    gtz avatar 13.8.2012 22:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Klid, běž někam do lesa, obejmi pár stromů a dej si věci do pořádku. Najdi si pěknou holku (nebo kluka) a uvidíš, že na tom světě je lépe :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 13.8.2012 22:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    V lese sou mravenci, klíšťata, tráva, jehličí a jinej humus, tam bych nelez dobrovolně ani já :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.8.2012 23:13 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tak, tak. Já mám nejradši bezpečný prostředí betonu, cihel, asfaltu a dlažebních kostek.
    kotyz avatar 13.8.2012 23:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Já už měl boreliózu a o encefalitidu fakt nestojim...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 14.8.2012 11:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Prostě jsem myslel někam ven mezi lidi, kde člověk přijde na jiný myšlenky. Proč furt sedět u komplu a užírat se že nic není tak jak má být. Třeba jít s pár známýma na nějakou pařbu apod. :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 14.8.2012 12:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tu jsem měl taky :-), ale přesto do té přírody lezu pořád, když můžu ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 14.8.2012 13:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Já jenom v botech a teplácích a jenom na cesty a tam kde neni vysoká tráva. Do lesa a vysoký trávy nepolezu. Možná jen v případě krajní nutnosti a s repelentem co rozežere i pásek vod hodinek (ty co používali amíci ve vietnamu na ty dvaceticentimetrový moskyty)...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.8.2012 13:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Jo a taky nesnášim když projdu mezi dvěma stromama a přilepí se mi na hubu pavučina, jako bonus i s pavoukem. To bych to vzal nejradši všecko plamenometem...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.8.2012 14:10 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Taky porucha osobnosti :)

    Pavouci nosí štěstí, hubí za nás hmyz a nic za to od nás nechtějí. Nech je žít, oni nechají žít tebe.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    kotyz avatar 14.8.2012 14:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Příloha:
    Hovno porucha, vobyčejná arachnofobie a jako bonus i nějaká ta lehčí insektofobie (nebo jak se jmenuje to na ten ostatní hmyz). 6 nohou - špatný, 8 nohou - ještě horší, kusadla a žihadla - kill it! kill it with fire!!!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.8.2012 14:51 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    No nevím jak dlouho by tady lidi přežívali bez včeliček a dalších opylovačů. Možná bys konečně našel místo - posedával bys na louce a trpělivě štětečkem přenášel pyl. Jenom s tím medem bys asi pohořel :)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2012 14:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Včeličky mam v prdeli, ale představ si třeba takovýho klíšťára, křížence komára s klíštětem!!! Létající borelióza!!! Fůůůůj!!! :-D
    kotyz avatar 14.8.2012 15:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 14.8.2012 15:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Boreliózu můžeš dostat i od obyčejného komára, nemusí to být klíště . aspoň tak mi to vysvětlovali na Bulovce, když jsem kvůli tomu ležel po lumbálce ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 14.8.2012 15:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    vobyčejná arachnofobie a jako bonus i nějaká ta lehčí insektofobie
    Vždyť to povídal, porucha ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 14.8.2012 22:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Co máš proti pavoukům? U nás nežijí nějaké velké potvory které mohou ublížit, a ti naši malí nestojí za řeč. Letos včel moc nebylo a i vos bylo pomálu, ale jsou to zvířata co nám pomáhají. Bez včel apod. by nebylo ovoce apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 14.8.2012 22:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Příloha:
    Vo vosách mi ani nemluv, na tý výstavě koček/srazu KERNEL ULTRAS nás furt vobletovali a jedna skončila amigovi v půllitru (nechal si jí pak vyměnit za citrón).

    Proti pavoukům mam Biolit, ale je ho potřeba strašně moc, plácačka nebo bota je mnohem efektivnější...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 14.8.2012 22:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    chudáček pavouček :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 14.8.2012 23:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Amiga má na hmyz zase kočky s těma jejich loveckejma instinktama...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 14.8.2012 22:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    V týchto končinách žijú aj pavúci čo majú telo veľkosti článku malíčka, neviem či je to veľa, ale určite by mali dosť jedu na bolestivé poranenie. Z prapodstaty sa človeka boja a utečú. Skús niekdy výjsť von v noci s baterkou a posvietiť si na steny, budú ich tam stovky. Teraz keď je globálne oteplenie sa sem už sťahuje aj čierna vdova čo je smrtelne jedovatý pavúk.

    To mi nebránilo spať dva týždne cez najväčšie horúčavy "vonku" v grilovacej búdke kde moja povedala, že za mnou príde len keď ich všetkých vyzabíjam :-) Pritom tám máme super gauč a digi TV :-) Je pravda že tam človeka občas niečo v noci nepríjemne pokúše, ale to je holt príroda. Nieje nad leto.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 14.8.2012 22:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Ano žijí u nás i větší pavouci, ale ti nejsou v civilizaci, ale drží se spíše někde na odlehlých místech. No taky jsem zkoušel kdysi svítit venku na zahradě na zeď (tehdy jsem chtěl vědet co se v noci děje a celkem jako nic moc). No někde na chatě v lese u rybníka apod. tam by jich mohlo být více. Před cca 10 lety jsemv Chrovatsku viděl pavouka většího než dvě dlaně .... brrr.... toho jsem se fakt bál, zařval jsem na psa "nech ho" a šel jsem si po svém. Ale je pravda, že to bylo na slunném místě kam moc lidí nechodí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 15.8.2012 01:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Někteří pavouci jsou však docela užiteční
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 15.8.2012 09:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    To som pozeral dokument a v Afrike žije pavúk čo žerie malé (lietajúce:) vtáky. Domorodec prišiel s palicou, nabodol ho opiekol a bola hostina :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.8.2012 18:02 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    máš šťastie, že len lietajúce
    15.8.2012 20:02 deda_mraz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Na patologii jsou jen kachličky a plechový stůl.
    Мiriam avatar 13.8.2012 22:39 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    On ted potrebuje nekoho kdo ho do zivota trochu natlacil, jenze to se dela blbe, kdyz je dobrovolne v izolaci a spolecnost mu z jeho aktualni pozice a uhlu pohledu nema co nabidnout.
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    13.8.2012 13:58 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Otázka : "Nezamenil si náhodou portál, kde si dal svoj blog ?" Pokiaľ ja viem tak je tento portál primárne o linuxe a hardvéry, nie na uverňovanie svojich pocitov a úvah.

    V podstate to sledujem už dlhši čas ako tu bývaju uvejnené blogy na iné témy. Mne je to v podstate jedno čo sem kto zverejní ale čo si potom pomyslia nový návševníci ?

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    13.8.2012 14:04 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    ja jsem tady sice jen asi dva roky registrovany, predtim pouze ctenar, ale blogy uz tehda nebyvaly jen o linuxu a HW
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    13.8.2012 14:12 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Tiež záleži na akú časť webu sa daný užívateľ zamerá.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    13.8.2012 16:02 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Ty seš to nový, že?

    Tenhle web je už přes pět let hlavně o politice a náhodných krávovinách.
    14.8.2012 09:05 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tiež som to tak nejak pochopil. A občas sa tu objaví taký technický článok ako bonus.

    :-) :-)
    13.8.2012 14:18 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Porucha negativně ovlivňuje chování a prožívání i uvažování postiženého, ztěžuje jeho zařazení do společnosti a vytváření mezilidských vztahů. Rozvíjí se již od dospívání a trvá po celý život, byť se ve středním věku a stáří stává méně výraznou.
    všetky poruchy a čudáctva sa naopak v starobe ešte viac vyhrania:)
    Мiriam avatar 13.8.2012 14:27 Мiriam | skóre: 3 | blog: rychlovarna_konvice | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tys nam tady chybela odpornice, my si radsi pockame na nazor mistra JJ
    MS-CHAPv2 jiz neni bezpecny ): dukaz, ze jsem skutecna osoba ;-)
    13.8.2012 14:47 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    ááá, miriam, tak ako, už po operácii? nasleduje psychoterapia? :)
    gtz avatar 13.8.2012 22:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Proč čekat na nějakéjo mistra? Když se doteď neozval tak asi k tomu tématu nemá co říct nebo prostě neví. Chtělo by tospíše názor nějakého odborníka odněkud z Šaškecu (Šaškec == blázinec), ale když ty odborníky vidím a slyším mluvit, tak potěš koště.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.8.2012 19:30 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Ona ta definice není moc dobrá, například některé poruchy (obzvlášť ta asociální, dříve zvaná psychopatická) nepůsobí dotyčnému žádné problémy, naopak dotyční jsou často příčinou problémů ostatních. Například v top managementu a politice je mnohem více psychopatů než ve zbytku populace.

    Navíc si vždycky musím vzpomenout na tenco citát (uvedený třeba tady):
    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
    PS: Já jsem říkal, že tu potřebujeme nějakou anketu o poruchách osobnosti, ale talhe je na můj vkus až moc trhlá ...

    13.8.2012 20:38 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
    genialni :-)
    14.8.2012 09:08 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Myslíš ako ľudí bez svedomia. Tak to je presné.
    AsciiWolf avatar 13.8.2012 15:40 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Normální? Nejsem a ani být nechci. ;-)
    13.8.2012 16:03 anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Fajnovej post. No ono jde o to skloubit ty vikendy ktery jsou o tom neinteligentim druhym pohlavi nebo jak si to nazval a ten tyden kterej je o tom aby i ten dalsi vikend mohl bejt takovej.

    K ankete, ja se s novejma lidma snazim bejt kamos kdyz mi vyhovujou a kdyz netak s nima hraju tu jejich hru a vsechno do pohody.
    PepaSFI avatar 13.8.2012 18:10 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    v anketě chybí možnost "Všichni jste blázni, jen já jsem letadlo!"
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    13.8.2012 20:00 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Případně "Všichni jste blázni, jen já jsem letiště!" :-)

    PS: Prodává někdo v ČR ty čepice s vrtulkou?
    13.8.2012 18:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Nic z výše uvedeného, ale pro jistotu si to přečtu ještě jednou, zda se s nějakou možností neztotožním, dotazník je anonymní. (32 %)
    To ještě neznamená, že po mě nejdou :-D.

    BTW Pro nás mechatroniky chybí ještě položka: "Vaše biologické a technologické charakteristiky budou přidány k našim." :-D

    Jinak na část mě asi v posledních rocích mírně pasuje:
    Druzí omezují moji svobodu. Kontrola od druhých, jejich zasahování, vyžadování a dominance jsou nesnesitelné. Jsem soběstačný. Musím si dělat věci po svém.
    Ale fakt mě kompletně nepopisuje.

    13.8.2012 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Jsem se zas nechal nachytat na zavádějící titulek... o C/C++ v zápisku ani slovo, žádám nápravu ;-)
    13.8.2012 19:48 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    Reklamace! ;-)

    13.8.2012 19:48 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    "Jsem nežádoucí, neschopný, společensky neobratný." To by mohlo sedět T_T

    Ale moc nechápu ty dodatečné podmínky, ty tam nějak nesedí: "Kdyby mě lidé skutečně poznali, odmítli by mě. Když se budu přetvařovat, možná mě přijmou."

    Podle mě je to spíš tak, že: 1) K tomu mě ani skutečně poznat nemusí. 2) To taky nepomůže.
    mirec avatar 13.8.2012 20:48 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    V ankete mi chýba C++. Asi mám poruchu osobnosti.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kotyz avatar 13.8.2012 20:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Ne, máš poruchu kompilátoru ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.8.2012 21:12 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti

    :-D

    mirec avatar 13.8.2012 21:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Komplikátor mi nefunguje od prvého buildu ;-)
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    13.8.2012 21:27 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    tldr anketa :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    13.8.2012 22:50 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Nedávno sem objevil tenhle zábavný blog: http://www.zpovedka.cz/0000000.php Trošku to spolu souvisí.
    14.8.2012 09:39 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Když si o sobě začnete myslet, že jste exot (v pozitivním nebo negativním smyslu), tak bez znalosti psychologie můžu na 100% prohlásit, že se jako exot začnete chovat a jako exota vás budou posuzovat.
    Dalibor Smolík avatar 14.8.2012 09:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Zvolil jsem poslední možnost - nemohu se ztotožnit s žádným tvrzením. Člověk by měl být samostatný, rozhodovat se sám za sebe a nést za to zodpovědnost. Ovšem nežije na pustém ostrově a druhé lidi potřebuje, člověk je tvor společenský. A říká se, že v nouzi poznáš přítele a to je naprostá pravda, mohl jsem se o tom přesvědčit. Druzí jsou od toho, aby člověku v potížích pomohli, ale zároveň se od něj očekává totéž.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.8.2012 15:55 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    To jste divnej ajťák, že nemáte žádnou uvedenou poruchu :-)
    Dalibor Smolík avatar 15.8.2012 23:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Spíš už mám těch poruch tolik, že se jedna navíc v tom ztratí :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.8.2012 22:27 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Jasně. Ty tvrzení jsou totiž přímo z definic poruch osobnosti na české Wikipedii a podle mně jsou moc zjednodušující. Viz seznam poruch podle odpovídajících "vnitřních přesvědčení a logik":
    • paranoidní porucha osobnosti (F60.0)
    • schizoidní porucha osobnosti (F60.1)
    • disociální porucha osobnosti (F60.2)
    • histrionská porucha osobnosti (F60.4)
    • anankastická porucha osobnosti (F60.5)
    • anxiózní porucha osobnosti (F60.6)
    • závislá porucha osobnosti (F60.7)
    • jiné specifické poruchy osobnosti (F60.8)/osobnost narcistická
    • jiné specifické poruchy osobnosti (F60.8)/osobnost pasivně agresivní
    Některé poruchy jsou přeskočeny (emočně nestabilní (F60.3)/impulzivní (F60.30)/hraniční (F60.31)), takže poslední bod němá celkem smysl.
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2012 22:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Pardon, tady je kroužek lidí co maj osobnosti poruchu a já hledám kroužek lidí, co maj v osobnosti ropuchu :-D

    BTW: Mam pro vás chlapci radu: "masturbace z vás ten tlak vyžene" :-D
    gtz avatar 14.8.2012 23:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    masturbace z vás ten tlak vyžene
    aneb Levou rukou je to jak od cizího :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 14.8.2012 23:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Pokud nejsi levák...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.8.2012 10:37 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Kdepak, rikaji to i levaci.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.8.2012 10:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    a co když má někdo "vobě ruce levý"? :-D
    Dalibor Smolík avatar 16.8.2012 12:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Tak má smůlu. Nepozná skutečný, pravý sex. :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 16.8.2012 22:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.8.2012 19:36 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Televize, pivo, Linux, C/C++ a porucha osobnosti
    Koukam, ze podle ankety se tu cca 40 % identifikuje se schizoidni poruchou osobnosti. Mozna bychom meli usporadat nejaky Schizoid Pride pochod a protestovat proti mainstream-personality-normativite?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.