abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 11:33 | Pozvánky

    Blíží se léto, chladiče topí, tranzistory se přehřívají, novinářům pomalu docházejí témata a nastává klasická okurková sezóna. Je tomu tak i mezi bastlíři? Na to se podíváme na Virtuální Bastlírně! Tentokrát se strahováci podívají na zoubek velmi slibně vypadajícímu open-source EDM projektu - ne, nejde o taneční hudbu, ale o elektroobrábění. Ukáží taky, jak vypadá starší cykloradar zevnitř nebo jak se testuje odolnost iPhonů.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Humor

    CEO Microsoftu Satya Nadella odstoupil z představenstva Starbucks [CNBC, SEC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.6. 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Rozcestník

    Narozeniny v Den svatého Valentýna

    14.2.2014 12:32 | Přečteno: 2516× | misc

    14. únor je výzamný den v životě mladých dívek, zejména v anglosaském světě. V tento den mohou porušit tu geneticky - společenskou konvenci, která je nutí ke zdrženlivosti a mohou poslat zamilovanou pohlednici tomu chlapci, na kterého si tajně myslí. Jestliže má nějaký takový chlapec v ten den dokonce narozeniny, tak pak je pro takovou dívku 14. únor dnem největší Svátosti.

    Poohlédněme se tedy, která významná žijící osobnost má v tento den narozeniny.

    Jako prvního musíme jmenovat našeho 'skoro spoluobčana, současného vládce Lichtejštenska, kterým je Jan Adam II - celým jménenm Johannes Adam Ferdinand Alois Josef Maria Mařko d'Aviano Pius voň und zu Liechtenstein. Mohl by být také vévodou opavským a krnovským, ale ta panství mu prý komunisté ukradli a ti noví komunisté mu je nechtějí vrátit.

    Pro nás starší občany, kteří byli v mládí vyznavači country a westerm music je takovou osobností banjista skupiny Greenhorns (ti mladší znají jen Zelenáče, ti nejmladší zase Greenhorns), Marko Čermák. Pan Čermák kreslil také ty Rychlé šípy, ale buďme upřimní, jako banjista se zapsal do dějin. My všichni, kteří hrajeme tou tříprstovou technikou na 5-strunné banjo jsme se to učili od něho. Pan Čermák už dnes nemůže hrát tak dobře , protože trpí Dupuytrenovo kontrakturou, jejíž příznaky jsou, že se nemocnému stále a více svírají prsty k dlaní , někdy až do pěsti. Netušil jsem, že přechodně trpím tou chorobou také, zejména když čtu příspěvky lokiho, Randyho a podobných dárečků.

    Výše uvedené osobnosti jistě řada lidí zde na abíčku zná. Tu třetí zde ale znají určitě všichni. Tou osobností jsem totiž JÁ.

    Ano, i já jsem dostával na své narozeniny zamilované pohlednice - ehm. tedy bohužel nedostával, protože jsem se nenarodil v anglosaském světě, nýbrž v této zasrané kotlině, kde jsem spolu s 15 milióny dalších spoluobčanů bojoval proti komunismu.

    Nu a dnes tedy slavím to kulaté výročí, které by mě opravňovalo odejít dnes do penze, kdyby ten Havel neudělal tu revoluci. Ale protože jste všichni cinkali, tak budu muset ještě 3 roky někam docházet a předstírat práci.

    Když se tak ohlédnu, tak zjištuji, že to šíleně rychle uteklo. Sil ubývá, ale přesto mám ještě plány. Ne všechno jsem stihnul. Pracují na kondici a hlavně zpevnění rameního svalstva a vazů. Už jsem si i pořídil 4 kg kámen, který pěkně sedí v ruce. Díky náročnému tréninku již dohodím do 3 patra. Zbývá tedy jen jedno jediné patro, abych mohl dokončit, co jsem si předsevzal.

    Na závěr bych rád poděkoval zdejší komunitě, že ty mé blogy za ta celá léta statečně snášela, tohle byl ten poslední. Mějte se.        

    Hodnocení: 81 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.2.2014 13:47 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nasledujete Daga? Tak to je škoda. Bolo to zaujímavé. Ale zdieľam zrejme rovnaký dojem. Čas přijíti, čas odejíti.:) Bez niektorých lektorov už to vzdelávanie bude aj tak o ničom.
    14.2.2014 17:21 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    ja jsem si uz drive rekl, ze v urcitem okamziku je treba prestat ty mladsi 'vychovavat'. Clovek uz se zacina opakovat, rekl bych, ze na rade jsou zdejsi ctyricatnici, je jich tady nekolik, o kterych si myslim ze to zvladnou.

    Doba se fakt silne zmenila a ja nechci skoncit jako trapnej dedecek, kterej ma 5 smartphonu a 3 tablety a strasne to s nima vali. Ja mam fakt silenej odpor k temhle hrackam, pripada mi to silene povrchni, ale kdyz vidim jak nam pod oknama chodi kazdy odpoledne studenti z gymnasia a cestou vsichni jen cumej do tech udelatek, tak je mi jasny, ze v tajkovy spolecnosti nemam co pohledavat. To ale neznamena, ze ta omladina dela neco spatne, sem to ja, kdo je z minulyho tisicileti.
    14.2.2014 17:59 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ten problem asi bude fakt ve vas, ale ne ze byste nestihal nebo nechtel drzet krok s novymi technologiemi, ale ze trpite falesnym mesiasskym pocitem o poslani ostatni vychovat. Pokud mate vnoucata, tak tam je sance ze to jeste dopadne na urodnou pudu a bez vedlejsich umyslu. A pridal bych i smysluplne a je skoda, ze vam marnost vaseho predchoziho snazeni dochazi az v tak pokrocilem veku.
    14.2.2014 19:07 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Mesiasskym pocitem trpi bohuzel drtiva vetsina socialistu.
    14.2.2014 20:58 Ivorne | blog: Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    To jsou zase hemzy. Jdi se vycpat.
    15.2.2014 00:43 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Napodobne. Pro priste prosim pouzij funkci blokovat a ostra slova si vetkni za klobouk ;-)
    15.2.2014 13:11 Prussian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Socialisti v prvom rade trpia komplexom menejcennosti. Nechapu ze za ich spackany zivot nemoze spolocnost, ale oni sami. Spolocnym znakom vsetkych socialistov je ze su neschopni, lenivi a neuspesni.
    15.2.2014 13:33 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ako vieš, ty obdivovateľ Tretej ríše:), usudzujúc na základe tvojho nicku a toho Tvojho výroku, kto je "úspešný" a kto "neúspešný", ty máš asi nejakú šablónu na meranie životných úspechov, strihnutých na telo podobným, ako si sám. A choďte už do zadku s tým omieľaním komplexov menejcennosti zakaždým, keď niečo nesúhlasí s Vašou primitívnou ideológiou, osvojenou na beo.sk alebo v Česku tomu podobných výgrcoch. Ja som inak k ľuďom slušná, ale už ma fakt nebavia dohladka vyholené mozgy, ktoré si tu trúfnu na dada a niekoľkých ďalších jednotlivcov vo svojej nekonečnej tuposti vyskakovať, ako by si to soojím rozumovým a morálnym potenciálom mohli dovoliť. A ešte prušiak potom vyčítaj niekomu multinicky:), tento tvoj rukopis sa tu objavuje pod rôznymi nickmi - hodí do pľacu takúto duchaplnosť a zas si ide obliecť iný pršiplášť, aby náhodou nedostal po nose a nespadli ti gate.

    ... sa dadovi ospravedlňujem, že mu na narodeninovej oslave kazím atmosféru
    15.2.2014 14:02 Prussian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Tak to si ma veľmi zle odhadla. Prusko, nikdy nebolo nacistické, ale monarchistické a konzervatívne.
    15.2.2014 14:34 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Bolo militantné a rozpínavé a pán Hitler si vážil a obdivoval prušiacke vojenské schopnosti a jeho nasledovníci a naša slovenská Rodobrana neskrýva obdiv k nim tiež. Možno si to tak nemyslel, ako to vyznelo, ale bolo to v tom vlákne pod dadovým komentárom, tak predpokladám, že tým socialistom si myslel o.iných a predovšetkým jeho. Ja sa kľudne priznám, že som asi socialistka, som aj lenivá, skoro nikdy nerobím, čo sa mi nechce, do čoho nemám chuť a nikdy som neurobila nijakú kariéru, ani nezbohatla. Takže dobre, z Tvojho pohľadu kľudne môžem byť preto zakomplexovaná a neúspešná. Ale dad? Myslím, že ťa so svojimi schopnosťami po všetkých stránkach 100x preskočí. Tak by som na tvojom mieste prejavila trochu zdravej skromnosti.
    15.2.2014 15:46 Prussian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nebuď domýšľavá, neviem kto je dad, nie som nacista, rasista, ani antisemita, dokonca fandím Izraelu proti Palestíne a poznám aj jednu položidovku s ktorou si celkom rozumiem. Nacizmus je skrátene Nacionálny SOCIALIZMUS - socializmus podfarbený nacionalizmom. Ideológia, ktorá vedie k rovnakej degenerácii ako všetky ostatné formy socializmu.

    Inak k tým Pruským generálom odporúčam toto video: http://www.youtube.com/watch?v=Bs5u6MKRReI
    15.2.2014 19:13 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    medzi socializmom a nacionálnym socializmom je dosť podstatný rozdiel, nacionálny socializmus je od pravicového konzervativizmu ešte viac napravo... ale už z dejepisu by si mohol niečo vedieť, že jedným z hlavných princípov socializmu bol internacionalizmus, a nie "nacionálny socializmus"

    ale nebudeme sa naťahovať o slovíčka:)

    dnes bola tlačovka o priebežných fiškálnych úspechoch našej vlády SMER-u soc.-dem., ten Fico sa hodí do diskusií so Sulíkom a podobnými typmi, nikdy nedokáže o ničom vecne diskutovať, už začína mať a mečiarovský outfit:), ale čo ma príjemne prekvapilo, boli reakcie a odpovede na otázky týchto dvoch mladých a sympatických ľavičiarov so socialistickými postojmi:)) http://blog.etrend.sk/martin-filko.html

    http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/308517-kazimir-podvodnici-s-dph-sa-presuvaju-do-ceska/

    o tých sotva môže niekto povedať, že by boli leniví, neschopní a neúspešní:))...

    no a k tvojmu komentáru súzniacemu s lokistickými komentármi zameranými nielen proti socializmu ako názoru na usporiadanie sveta, ale aj osobne na autora blogu toľko, že ak nevieš čo hovoríš a navyše komu to hovoríš, kde je potom cieľ toho, čo si povedal?
    15.2.2014 19:56 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    15.2.2014 22:23 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Jaké schopnosti tu dad projevil? Píše, že něco umí, To napíše kdokoliv, cokoliv. Kdo zná jeho výsledky?
    15.2.2014 22:56 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Stále nové a potom nejakú dobu opakujúce sa nicky, ktoré majú v merku ten istý objekt so svojimi cielenými osobnými poznámkami. Aká náhoda, že sa akoby náhodou objavia vždy v pravý čas na pravom mieste a zakaždým skúšajú tú istú stratégiu. Erjébé či erbéjé (občas si tie písmenká nechtiac prehodíš:)), skoro to vyzerá, že si ten za tým plexisklom. A ak nie, tak určite niekto podobného bytostného založenia. A preto je tvojimi sugestívnymi otázkami podľa mňa zbytočné sa vôbec zaoberať.
    15.2.2014 23:43 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Položil jsem otázku a ty vytváříš konspirační teorie. Podobně jako když ten prussian vyjádřil svůj názor a ty okaqmžitě víš jaký je a jak co myslel. nakonec, jsi jen skutečně zamindrákovaná komunistická stvůra. A takoví měli moc. Muj Bože.
    16.2.2014 00:03 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    že som asi socialistka, som aj lenivá, skoro nikdy nerobím, čo sa mi nechce, do čoho nemám chuť a nikdy som neurobila nijakú kariéru, ani nezbohatla.

    Ano, jako každá socialistická nula. Stejně tak ten Hitler, co byl frajtrem v armádě a měl pocit, že ví víc, než všichni jeho maršálové. Výsledky byly vidět v roce 1945. A na druhé straně Stalin, nedostudovaný bohoslovec, co se vydával za největšího génia, tam se jeho výsledky odráží dodnes. K tomu Marx, prý jeden z největších ekonomických filozofů. Výsledky jsme viděli. Teď už jen zbývá se seznámit s výsledky dada, učitele na abíčku. Ale jak říkávala jedna má známá herečka, co hraje ve slušném divadle. "Ti co umí, jsou na jevišti, ti co neumí, vyučují herectví na DAMU a konzervatoři." Myslím, že jste na tom s dadem podobně. Ale nepochybně máte oba své obdivovatele. Jsou vám podobní.
    16.2.2014 01:48 JBTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    jak říkávala jedna má známá herečka, co hraje ve slušném divadle. "Ti co umí, jsou na jevišti, ti co neumí, vyučují herectví na DAMU a konzervatoři."
    Lili Marlen?:-)

    Vynikající herci a pedagogové DAMU:

    Miloš Nedbal dlouholetý profesor činoherního herectví na pražské DAMU

    Karel Höger externí pedagog na pražské DAMU a na FAMU

    Profesor Radovan Lukavský divadelní pedagog na DAMU

    Rudolf Hrušínský st. pedagog na DAMU

    Boris Hybner mim, herec, režisér, scenárista, pedagog na DAMU

    Jiří Adamíra pedagog na DAMU

    Jana Hlaváčová profesorka oboru dramatická umění – herectví činoherního divadla na DAMU

    Zdena Hadrbolcová pedagožka na Katedře autorské tvorby a pedagogiky DAMU

    Doc. Jan Kačer přednášel na DAMU

    Tomáš Töpfer pedagog na DAMU

    atd. .........................
    16.2.2014 02:41 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Mezi tebou výše vyjmenované, ty a dad, nepatříte ani jeden. Jinak, ono pořekadlo se mezi herci traduje. Dlouho a často. Takže na tebe se dá plně vztáhnout, stejně tak asi i na učitele abíčka dada.
    16.2.2014 07:53 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    TY a DAD nemá byť oddelené čiarkami... A tá logika: keďže sa to porekadlo (lepšie fráza, z ktorej srší slepá závisť) dlho a často traduje, potom sa dá plne vztiahnuť na mňa a dada:). Aj sme sa stihli pochváliť, že máme známe herečky :-D- Celý .ujo Jílek!
    16.2.2014 09:32 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Co by takovým lidem, jako jsi ty a dad, mohl kdo závidět? Ještě jsem na nic nepřišel. Rozhodně ne to, že jsi nemajetná, chudá a stará. A stejně jako dad, neumíš odpovědět v čem převyšuješ zde ty druhé. Takový stav rozhodně není k závisti.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2014 00:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ty ani na nic nepřijdeš, protože seš evidentně úplně blbej... "nemajetná" a "chudá" jsou synonyma, použít je v týhle formulaci může fakt jen p.d.o. Po zběžnym rozboru tvýho příspěvku se mi chce sice zvracet, ale i tak na dně přistavenýho kyblíku vidím jak si oproti oboum jmenovanejm připadáš méněcenej, z čehož mám obrovskou prdel a věřim že ostatní taky :-D
    17.2.2014 00:31 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Chudá duchem a zcela nemajetná, synonyme. Dokonce se cítím méněcenný. Jako z před tebou, a jimi?
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2014 00:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Hele už nic rači nepiš, rači si kresli nebo něco...
    17.2.2014 08:43 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Jako z před tebou, a jimi?
    tiež skvostná vetná skladba, asi to začnem zbierať :)
    17.2.2014 11:08 rjd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Myslím, že máš dost svých překlepů a chyb. Zpět do školy a nauč se gramatiku a psát na pc!
    pavlix avatar 17.2.2014 11:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    To nejsou chyby, to je slovensky :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.2.2014 12:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    LOL! +1 :-D
    17.2.2014 12:04 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Pamätám si tvoj prvý blog, denník z ciest, keď si nezvládal ani jednoduché formátovanie textu. Neskôr, keď si objavil Skype a telefonovanie zadarmo, potreboval si poradiť, aby si sa zorientoval, ty počítačový expert! Len tvoja chorobná lakomosť ťa dohnala k linuxu, lebo ty rád prijímaš charitatívnu pomoc. Linux je zadarmo, tak ako tie rezne, kvôli ktorým si lovil na internete. Svoju obmedzenosť ťažko môžeš vydávať za preklepy. A gramatika je pre teba španielska dedina aj česká, nie to aby si vedel posúdiť tú slovenskú. Vlastný text doorieš nelogickou syntaxou a nepochopíš zmysel toho, čo ti píše ten druhý, o čom svedčia tvoje mimoňovité reakcie, plné pre teba charakteristického humoru. Kontajnerového, ako si to všimli aj iní už aj tu, nielen inde.

    Som rada, že som napokon predsa len na to abc linuxu neprišla zbytočne. Minimálne som si overila, že si ozaj totálny pako a že som sa v tebe ani za necheť nemýlila.

    (Nájdi tu gramatické chyby, ale stavím sa, že to nepôjde, čo by si sa aj hneď pos.al.)
    17.2.2014 14:11 rjd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    denník z ciest,

    Já sice nevím o jakém deníku z cest mluvíš, ale česky je deník, nikoliv denník. A už jsem zjistil, za tu krátkou dobu, co sem chodím, že ty už víš, kdo je příznivec Hitlera a nacismu, kdo je génius a kdo nula. Tohle máte s tím dadem společné, jak jsem zjistil, zřejmě jste oba dva tak nadaní a vševědoucí, že už nikdo jiný na vás nemá.
    17.2.2014 15:02 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Já sice nevím o jakém deníku z cest mluvíš
    precvičuj si pamäť
    ale česky je deník, nikoliv denník
    tak vidíš, aspoň si sa dozvedel, že v slovenčine je to inak:)

    nenašiel si však 1 svovo, ktoré nie je napísané v spisovnej forme, ale stredoslovensky:)
    Tohle máte s tím dadem společné, jak jsem zjistil, zřejmě jste oba dva tak nadaní a vševědoucí, že už nikdo jiný na vás nemá.
    to si myslíš iba ty, a bude ťa to štvať ešte aj s dušou na jazyku
    17.2.2014 16:19 Rjd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Co to je svovo? To je nejaky vyraz z huculstiny. Schvalne se podivam jak se slovensky pise denik.vidim, ze jsi jasnovidka, ale moc ti remeslo nejde.Obcas asi budes mezi znamymi za hloupou.
    17.2.2014 19:17 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Tak si sa predsa len mal nakoniec čoho chytiť, hľadáš blšky tam, kde by si rád videl slony. Ale s tým denníkom nejako meškáš. Okrem toho, prečo by som v slovenskom texte mala slovo denník napísať podľa českých pravidiel? To malo zase tvoju zvláštnu logiku:).

    Môžeš sa tu vydávať za koho chceš, ale každý, kto má len trochu pozorovacieho talentu vie, že si to ty a nepomôže ti zbabelo predstierať, že si niekto iný, m-a,rjb, JZD, to je fuk, za koho sa budeš vydávať, vždy sa sám zrazíš k zemi, a aj keby si zakaždým vstal, zase skončíš len na v tej kaluži vo výmole.

    Prečo takému dadovi nesiahaš ani po necht:) na malíčku ti je škoda vysvetľovať, ale veď ty to niekde v hĺbke svojej úbohej dušičky vieš, a to ťa žerie!

    Nuž, len sa pekne zožieraj ďalej. Tvoj problém.
    17.2.2014 21:02 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Prečo takému dadovi nesiahaš ani po necht:) na malíčku ti je škoda vysvetľovať,

    Tak mi konecne vysvetli v cem je dad lepsi nez prussian a dalsi. Jeste si nic k tomu nerekla.
    17.2.2014 16:54 Rjd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    to si myslíš iba ty, a bude ťa to štvať ešte aj s dušou na jazyku

    Vazne? A proc jako? Mam zavidet schopnost urazet a mimo toho nic jineho nerici? To umet nemusim. Nemusim byt tak "dobry." Vsiml jsem si jen, ze mas ve zvyku okamzite napadnout ty, co maji jiny nazor nez je ten tvuj socialisticky. Nacionalni socialismus se nijak nelisi od socialismu, jak ho praktikovali komuniste. Muzes je adorovat, na vysledku , ze socialismus je jen pro neschopne, line a parazity nic nezmenis. Ani ty ani dad. Vam obema v nem z toho duvodu bylo dobre. Nic se na vas nechtelo, stacilo, ze jste byli v rade a potichu jste nadavali na nedostatky. Hodne potichu. Po sametu jste ani jeden nic nedokazali. Aspon pokud budu podobne jako ty usuzovat z napsaneho.
    17.2.2014 20:15 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    S tebou sa do žiadnych úvah nad politologickou terminológiou púšťať nemienim, takže sa ani nenamáhaj so svojimi manipulatívnymi komentármi. Ty si sa za socializmu, ako si sa mnohokrát okázalo chvastal, nemusel uskromňovať a sťažovať sa na svoje príjmy. Že si sa na ten zasklený balkón zmohol až v kmeťskom veku, je vec iná.

    Rodný kraj tvojej matky je známy tým, že odtiaľ pochádza krajčír Gula a ten mal ako vysoký funkcionár oficiálne cca 8000 čistého, ako sa možno dočítať. Okrem toho si vedeli zarobiť vďaka svojej šikovnosti aj inak, boli tiež odborníci na čiernu ekonomiku. A tým ten socializmus pomohli rozvracať:). To len keď už bola reč o huculštine, doma si podobný dialekt počúval od kolísky. Ak si nejakú mal.

    Koho každého si odpočúval a pomocou akých metód spracovania, keď "hodně potichu" nadávali na nedostatky, to ja neviem, ani komu si to hlásil. A pochybujem, že by si si ešte spomenul po tom, ako si zamatovo hladko prešiel od zarytých nepriateľov pravicového oportunizmu k zarytým nepriateľom neschopných socialistických parazitov.

    A už ma to s tebou nebaví...

    17.2.2014 20:28 Rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ty stale nekoho vyvolavas a mas pocit, ze mluvis s nekym jinym. Me matce je 87 a ty zcela urcite nevis odkud je. Mas bujnou fantazii. Skoro bych tipoval na obsesi.
    17.2.2014 20:59 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    S tebou sa do žiadnych úvah nad politologickou terminológiou púšťať nemienim,

    To uz si udelala, Nakonec, ty jsi psala v komentari jak ses bala jen ceknout. Ted chvalis socialismus, protoze jsi byla tehdy zticha a nemusela si nic znat a umet. Neumetelstvi ti vydrzelo dodnes.
    otula avatar 14.2.2014 18:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nic si z toho nedělej, jsem téměř o dvacet let mladší, ale pocity mám úplně stejné :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 14.2.2014 18:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nic si z toho nedělej, mně letos táhne na kulatou 50-tku a beru to nějak s nadhledem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.2.2014 21:14 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ale moravskou orlici v profilu máš pěknou. Je taková - jak ve státním znaku, (tam ovšem udělaná podle Loudovy přílohy).

    Teď před pár dny jsem koupil vlajku 1 x 1,5 metru k uchycení na karabinku. Mám stříbrno-červeně šachovanou orlici (jak je popsána v zákonu o státních symbolech) v modrém listu. Byl to můj jasně vyjádřený požadavek, když už mě napadlo, že bych si ji mohl pořídit. A podle prodávajícího ji měli skladem poslední, ještě ze starých zásob. Nová várka je červeno-stříbrná). Je to ovšem návrh, jak by mohla taková vlajka vypadat, kdyby byla někdy udělena (totiž nikdy v minulosti udělena vlajka Moravě nebyla).
    14.2.2014 19:25 D.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    nechci skoncit jako trapnej dedecek, kterej ma 5 smartphonu a 3 tablety a strasne to s nima vali.
    "Šmírovala" som preventívne už aj na seniorských fórach, ale myslím, že tam by ste sa cítili ako na posedeniach pri zosnulom (taký zvyk u vás asi už nemáte, ale nebudem to rozpitvávať...), s hrôzou som už pred nejakou dobou zistila, že tam chodievajú aj moji + - rovesníci, trénujú tam povestné skoky do rakvy a už majú aj pre seba vybetónované...Takže seniorské seansy NIE, a tento komixový humor 3. tisícročia tiež nie. Takže čo? Občas si zájdem prečítať Dagove blogy a po jarných prázdninách tiež začínam cvičiť, tentoraz už vážne! Len neviem, kto býva na štvrtom poschodí.:)

    Prajem Vám k tým narodeninám peknú novú jar bez povodní a iných živelných pohrôm, a som rada, že som Vás tu stretla.
    14.2.2014 22:14 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    To s temi telefony mi taky prijde paradoxni (i kdyz je pravda, ze mam celkem 6 pocitacu pro svoji potrebu - 2 desktopy, pracovni notebook, netbook, tablet a telefon). Kdyz jsem byl na gymplu, vrstevnici se mi smali, ze sedim porad u pocitace. Dnes to nova generace nosi po kapsach a pouziva skoro vic nez ja.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    15.2.2014 02:44 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Příloha:
    Zaujalo ma, JS, tých Vašich 6 počítačov :)...a tak som sa trošku hrala (v prlohe)... strašne to žerie čas... Ale potom ho človek aspoň nemá na to, aby mal čas na nejaké zbytočné preciťovanie toho, čo a či žije:).
    15.2.2014 13:23 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Šest počítačů nic není. Notebook, pracovní/herní stanice, placka na čtení, telefon, router/NAS, případně nějaká starší záloha.
    Ale potom ho človek aspoň nemá na to, aby mal čas na nejaké zbytočné preciťovanie toho, čo a či žije:).

    Huh?

    15.2.2014 13:59 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Huh?
    huhňám?:)

    (ja len, že ak má človek na stíhanie toho príliš veľa, nakoniec možno zistí, že nestihol nič... čo by aj naozaj bol prežil)
    xxx avatar 14.2.2014 14:44 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Zas na druhou stranu byste si neudelal vylet k TACAN Tango, ze?
    Please rise for the Futurama theme song.
    14.2.2014 16:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Vole, doufám že tvůj plán není dojít do 4tého parta a skočit...
    14.2.2014 16:26 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Sakra ábíčko jde do hnoje :-( nejdřív Freshmouse, pak Leoš a Robert, pag Dag, pak Doli, teď dad :-( a mezi nimi ještě spoustu jiných (teplej Tomeš, pravá Miriam, sariklen,...).
    AsciiWolf avatar 14.2.2014 17:59 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Zapomněl jsi na Jílka. :-P
    Bedňa avatar 14.2.2014 16:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Z tohoto zápisku usudzujem že na štvrtom poschodí má Jílek zasklený balkón s húpacím kreslom.

    Všetko najlepšie k narodeninám

    veľa zdravia a sily.

    Že ťa ešte v takom veku vedia rozladiť haterské komentáre sa čudujem, kašli na nich.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.2.2014 17:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    +1
    14.2.2014 17:09 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    že na štvrtom poschodí má Jílek zasklený balkón

    spravne :-)

    diky za prani
    14.2.2014 19:28 D.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    aha, toto mi fuckt :) nenapadlo
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.2.2014 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    LOL! Bedňa +1 za balkón :-D
    (jinak, ty skla bejvaj tvrzený, zkusil bych něco porcelánovýho, jako když zloději rozbíjeli okýnka od aut kouskama pojistek z rozvodnejch skříní)
    Bedňa avatar 14.2.2014 22:23 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Tak buď tu bude od JJ blog o tom ako letel meteoroid a jeho balkón odolal, alebo že mu na stolíku pristál šutr od mimozemšťanov s nápisom scípni dedku :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.2.2014 19:05 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Tesim se na dobu, kdy eurosocialismus a vy budete jen ostudnou vzpominkou na smutnou minulost.
    15.2.2014 13:58 asdfsadf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    +1
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.2.2014 19:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Netušil jsem, že přechodně trpím tou chorobou také, zejména když čtu příspěvky lokiho, Randyho a podobných dárečků.
    ROFL! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.2.2014 19:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    15.2.2014 12:22 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    diky a nekdy v Dolicku. Jen aby ses nelek a nepolil se pivem, az te oslovi nejaky strasi pan ...'hi Amigo' :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.2.2014 20:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Příloha:
    Snad se potkáme, už to holt neni jako dřív, vyskytuju se tam už jen příležitostně když mám čas a mladej Prokeš má zrovna permice od tatíka, nebo od Panenky ;)

    14.2.2014 20:25 D.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    a ešte k narodeninám teraz najväčšia "pecka" medzi našimi deckami okolo 16:)
    14.2.2014 21:23 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna

    Chce to opakovat si, že: "Jste mladý jako čas, a starý jako věčnost." :-)

    15.2.2014 12:19 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    věčná je jen Bohemka ....
    14.2.2014 22:10 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Vsechno nejlepsi, ale odejit, neni to trochu skoda?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    15.2.2014 11:36 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    kazdy den je neco, kvuli cemu by se vyplatilo neco rict.

    Napr. dnes pred 450 lety se narodil Galileo Galilei. Prvni vedec, ktery provozoval vyzkumnou laborator a financoval to z dotaci :-) . Samozrejme, ze bych to tady hrozne rad rozvedl a omlatil to 'Svobodnym' o hlavu. Ale ja jsem presvedcen, ze by to mohla byt treba tvoje parketa?
    15.2.2014 16:10 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    To mas pravdu, ja spis ale pisu podle toho, co si zrovna prectu na Hacker News.

    A neco takoveho jsem zrovna udelal, ale uprimne, uz me to taky trochu nudi. Je to proste nabozenstvi, neda se to vypolemizovat.

    Navic, i kdyby ta libertarianska fantazie fungovala, nemyslim, ze by mi to vyhovovalo. Je to svet, kde clovek nemuze udelat krok, aby si nemusel kryt zada, protoze spolecnost neni schopna podvodniky smysluplne potrestat. Jako treba tohohle hajzla. Nebo posledni odstavec tohoto clanku o socialisticke Francii: "But one good thing was that French healthcare was not just first rate — it was humane. We didn’t have to worry about navigating a complicated maze of insurance and co-payments and doing battle with billing departments. ... The simplicity of that system meant that all our energy could be spent on one thing: caring for my father."
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    vencour avatar 14.2.2014 22:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Dělej, co dělat musíš, buď v harmonii se sebou samým.
    Dík za vše, co jsi napsal a stvořil.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Grunt avatar 14.2.2014 22:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nu a dnes tedy slavím to kulaté výročí, které by mě opravňovalo odejít dnes do penze, kdyby ten Havel neudělal tu revoluci. Ale protože jste všichni cinkali, tak budu muset ještě 3 roky někam docházet a předstírat práci.
    No hlavně jestli to stálo za to…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.2.2014 23:50 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Radeji byste draty okolo statu, zakaz podnikani, zabavovani majetku a politicke procesy? Nerikam, ze je dnesni doba dokonala. Vubec neni, stale zijeme v hnusne nocni mure jmenem socialismus, ale alespon mohu mit pozemky, byty a dum a nemusim se bat, ze mi to stat sebere tak, jako mym predkum. Tedy zatim se toho nemusim bat.
    Grunt avatar 15.2.2014 17:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    A ze je exemplární ukázka tvé nemoci: Vidíš politiku i tam kde není. Myslel jsem to tak, že je hlavní jestli těch dadovích padesát nebo šedesát let stálo za to, jen jsem to špatně odcitoval. Doporučuju vyzkoušet ambulantní léčbu. Pro začátek. Jinak dokonalá doba je ta bez vás (jsem zastáncem kreativní ekonomie, když už jsem teda nucen odpovídat).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.2.2014 00:06 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Skoda, doufam ze si to rozmyslis.
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2014 00:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Dade, nejdříve přijměte gratulaci k narozeninám, pak vyjádření zklamání, pokud odcházíte z abíčka, protože se s vámi diskutovalo věcně a slušně, takové diskuze (i v případě protichůdných názorů nebo hlavně v tomto případě) mám rád,někam mohou věc posunout dál. Jinak přeji vše nejlepší a úspěch v další práci .. jo a hlavně zdraví. Když chybí, stojí to za prd.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2014 12:29 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    jo a hlavně zdraví.
    pravdu díš
    protože se s vámi diskutovalo věcně a slušně,

    Dalibore, ty ses fakt rozenej obchodnik :-)
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2014 13:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Rozenej to nevím, ale tvrdím, že 90 % zdánlivě neřešitelných problémů zmizí při troše dobré vůle z obou, resp. všech zúčastněných stran. A těch zbývajících 10 % je holt součástí života.
    Sakra, zase filozofuji, jde to se mnou z kopce :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2014 04:57 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    abicko bez tebe nebude jake byvalo. doufam.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    15.2.2014 10:25 pan Klobouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Já jsem se od Čarko Marmáka neučil, i tenkrát když tu nemoc šlach neměl, hrál jako by jo. Sex, drugs and Flatt&Scruggs!
    15.2.2014 12:14 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    to mas asi pravdu, tenkrat v praveku jsem si vsichnio mysleli, ze existuje jen Cermak a Rihosek. Ja pak mel na skole kamarada z Usti, ktery mi prinesl nahravky od Bluegras Hoppers s banjem Pavla Bruemera a ten jeho styl me zaujal mnohem vic.
    17.2.2014 12:55 mrw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Je mně 33 a tu zelenou Čermákovu školu mám doma po tátovi taky :-) A první roly na banjo jsem se učil někdy v 1996 roce podle ní a některé nesprávné zlozvyky mně z té doby zůstaly. K panu Čermákovi mám přesto obrovskou úctu a moc si ho vážím i jako člověka. V době kdy nebylo nic dostupné (resp. dost obtížně dostupné) dokázal udělat maximum.

    Dnes už to nějak není "ono", člověk si pustí Spotify, má celý bluegrassový svět na dosah ruky a tak nějak si toho neváží. Kvalitní školy hry na banjo nevyjímaje. Pak také kresby pana Čermáka měly svůj osobitý rukopis a především něco navíc, obrovský cit pro romantiku, kus jeho srdce, které vložil do každé kresby.

    Ta jeho nemoc mě mrzí...
    15.2.2014 19:25 Dag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Milý příteli, gratuluji k narozeninám i rozhodnutí.

    Kdo ví nepotřebuje poučení a kdo neví, neví jen proto, že zoufale vědět nechce. Tedy marnost nad marnost... jak říkal ten dávný vošoust. Debaty s voly a zejména s těmi co nemají smysl pro humor, někdy ve strašlivé kombinaci s přesvědčením, že smysl pro humor mají, vedou skutečně k zmíněnému zatínání pěstí (probatum est). A s rukou sevřenou v pěst nejde hrát ani na banjo Už z rodnýho ranče, ani na kytáru Sultans Of Swing. A to je škoda.

    Pokud jde o hod kamenem, zdá se mi lepší boží hod vánoční, ale jak je ctěné libido.

    Odcházím opět, milý příteli dade, jest úplněk a musím učinit zadost své vlkodlačí podstatě, přeprat pár samců, obskočit pár fenek a zardousit nějakého toho myslivce.

    Tož, hezký zbytek života, upřímně oddaný obdivovatel, Dag.

    P.S. Odcházím odcházíš, tedy se možná sejdeme v řiti, či na palouku zalitém světlem úplňku. Nějaká ta fena a kus čerstvého (ne)myslivce jistě zbude!

    Bedňa avatar 15.2.2014 19:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Čau Daglesi, tie tvoje blogy mi tu fakt chýbajú a nie len mne. Že to dokážete zabaliť kvôli približne trom haterom sa čudujem, stačí na nich nereagovať.

    Šťastný lov.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.2.2014 20:24 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Aj ty si tu bol zo Slovákov, Bedňa, najsympatickejší. Ak som Ti nejako niekedy pravopisne:) ublížila, prepáč, toho Hattalu nám bolo treba! Ale na druhej strane, ja som to potom vykompenzovala tými svojimi skomoleninami a vetnou skrumážou. Aj tí tvoji dvaja kamaráti, kotyz a amigo, vyvolávali úsmev. (Dagov blog pri troche námahy nájdeš:)).
    15.2.2014 20:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    zato vy jste za slováky nejnesympatičtější. Bedňa je narozdíl od Vás Linuxák a člen kernel ultras (vím, že s capslockem) a píše úplně srozumitelně. Toto je český web a na slovenský pravopis se vám fakt může někdo vykvajznout, Bedňa už svojí cenu na ábíčku prokázal a pár chyb ho nemůže schodit, tak se jdi upálit, ty čarodejnice.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.2.2014 20:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Příloha:
    Kdo píše KERNEL ULTRAS malejma je GAY!!! (Kromě Kotyze, kterej když to napíše malejma je heterosexuál)
    15.2.2014 20:42 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    já jsem gay, kocourku ;-)
    15.2.2014 21:30 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    ale tá čarodejnica (dvojité wecko) stojí za úvahu:)
    15.2.2014 21:18 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ty by si sa mal, dvojité wecko, spláchnuť a vydezinfikovať, keby to bolo možné, ale splachovací asi nebudeš, takže ostáva jedine toto a pred nakazením sa chrániť ochrannými pomôckami.
    Bedňa avatar 15.2.2014 22:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ďakujem, ani neviem čím som si to zaslúžil.

    Tie svoje preklepy prosím ťa neopravuj, nie sme natvrdlí a vieme že si sa sekla, skôr mi tie opravy vadia a to myslím všeobecne, nie len teba, sme omylní ľudia. Čo sa týka KU tvrdého jadra, je škoda že momentálne trošku stagnujeme, ale je to len príprava na veľký návrat :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.2.2014 22:20 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ďakujem, ani neviem čím som si to zaslúžil.
    my, staré čarodejnice, máme nos na človečinu:))

    ahoj!
    15.2.2014 20:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ahóóóóój Bedňa! Když ona na Abc nejde blogy smazat a to stačí pro to, abych prchl.

    A pak, v tom všudypřítomném machrování, hulákání a paušalizacích se pár jedinců co si jen tak mysleli (něco) ztráceli. A není to tady prostor, který by měl takovou cenu, že by bylo třeba o něj bojovat. Bloudit mezi monology a apriorními soudy? Život je na tohle příliš krátký!

    Buď zdráv a ostatní též!

    A pokud jsem se někoho dotkl, tak hned přidávám omluvu! To víte, starej nerudnej pán...
    Bedňa avatar 15.2.2014 21:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Chodí sem veľa šikovných ľudí. Nemyslím len čo sa týka Linuxu, tak celkovo. Bol tu blog o japončine a kupodivu sa našlo pár ľudí ktorí mali čo k téme napísať. Vždy mi to tu pripadalo, ako by sa tu sústredili mozgy s Československa. Hejteri sú všade, je pravda že tam kde je možnosť moderovať svoje blogy je možnosť zbaviť sa spamu.

    Ja osobne čítam komentáre spôsobom, toto je k veci, mám čo k tomu napísať odpíšem, príspevky mimo témy ignorujem, viď téma v správičkách o Ubuntu a Nautilovi, to je čistý spam. Moc to ale neprežívam, pretože tu zas príde téma kde je veľa inšpirujúcich komentárov a názorov, čo bývalo aj pod tvojimi blogmi.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.2.2014 21:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Mně to jako soustředění mozků až tak moc nepřišlo. Nebo čim dál méně. To bych věděl asi o onačejších místech. I když je tady obrovské množství lidí které v něčem obdivuji a mnoho zajímavého.

    Ale prostě jsem asi jinde. Pes na diskotéce. K čemu je pak, že ta diskotéka je fakt kvalitní? Že?
    Bedňa avatar 15.2.2014 23:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Nevadí priateľu že to vnímaš inak, mám ťa rád a teší ma že si sa tu ukázal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.2.2014 23:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ó díky! Potěšení na mé straně a někdy zase někde: Ahoj!
    16.2.2014 13:11 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Mně to jako soustředění mozků až tak moc nepřišlo.
    moje rec, pise sem kdejakej dement ...
    Pes na diskotéce. K čemu je pak, že ta diskotéka je fakt kvalitní? Že?
    ono ale tak torchu zalezi i na tobe, co se hraje... ja bych treba ocenil nejakou pisnucku o srovnani Husqvarny a Stihlky (nebo obecne cokoli z lesnicke praxe)
    16.2.2014 13:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    :-) Jo, no já osobně opěvuji Husqvarnu!
    15.2.2014 21:25 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Pokud jde o hod kamenem, zdá se mi lepší boží hod vánoční,
    mas pravdu, ze by bylo mnohem pusobivejsi, kdybych mu ten balkon vysklil na Vanoce, ale ja nevim, jestli to do te doby vydrzim. Urcity kompromis by mohl byt:

    boží hod velikonocni
    15.2.2014 21:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Na velikonoce by to mohla být fakt dost po_hod_a. Zejména bude-li třeba ještě hod_ně mrznout! Hlavně si při tom hodu neubliž, to by nebylo vý_hod_né!

    Tož tedy: Ve jménu otce, syna... Kámen!
    15.2.2014 21:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Podpis: Dag
    PepaSFI avatar 16.2.2014 09:58 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    technická poznámka: 4 kg kámen není nejvhodnější náčiní pro hod do 4. patra. To by si jeden moh ve svém posvátném snažení ještě ublížit. Jako lepší volba se mi jeví ty čtyři kila ve formě tak čtvrtkilových projektilů. Destruktivní potenciál jednotlivých kusů se od monolitu příliš nebude lišit a větší počet umožní opakovat palbu. Ono u skla je jaksi celkem jedno čím se do něho bácne. Určitě by šla použít i tradiční starověká metoda.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    vlastikroot avatar 16.2.2014 13:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Ten 4kg kamen asi neslouzi jako projektil, ale jako zavazi na posilovani ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    16.2.2014 13:10 rjb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    To moc neposílí. Pokud chce někdo posilovat, tak s těžkými váhami a menším počtem opakování. Jinak nízké váhy zlepší vytrvalost, nikoliv sílu.

    Posilování
    16.2.2014 13:49 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    všechno nej, dade, na rozdíl od p.Smolíka mne nebere, že se s tebou dá diskutovat slušně a věcně, ale dobře :-).

    Zdraví ti ale přeju taky, momentálně z letiště ve Vídni, kam jsem dorazil s rozbitým ramenem po amatérské chybě v lyžování - špatně zapnuté vázání.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.2.2014 23:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Si podejte ruce se Schummacherem vy dva lemplove :-D
    16.2.2014 23:39 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Amígo, o mrtvých jen dobře. Michal byl svého času klasa, jezdit uměl dobře, bohužel jako spousta bohatých lidí, si i on myslel, že je nesmrtelný.
    gtz avatar 16.2.2014 23:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Klídek Amigo, prozatím je pouze živoucí mrtvola, ale pevně věřím a doufám, že se prognozny nenaplní a on bude v pořádku.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.2.2014 11:41 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    Máš dost pravdu, obojí výsledek blbosti, a nikoliv neumění. Příště si budu asi boty pod vázáním víc čistit. A Schumi, jestli ještě bude ještě, se bude starat jen o sebe, a ne o cizí děti.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    17.2.2014 11:21 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Narozeniny v Den svatého Valentýna
    http://youtu.be/R-vIaOpAJT8 Dad, ak sem ešte nazriete, nechávam tu link na rozhovor s jedným z tých, ktorí sa občiansky angažovali na Sl. koncom 80. rokov a potom stáli na čele VPN a nespustili sa s novou mocou, šíriacou nové bludné ideológie. Tiež by to mohlo povzbudiť JS - on má tú schopnosť rozoznať pravdu a aj odvahu ju šíriť. Ten pán na videu tiež nemá 20 a ani 40, a odvtedy ako si ho pamätám sa jeho chuť robiť to nezmenila. Stále sú tu popri tých kapitalistoch v húpacích kreslách na zasklených balkónoch.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.