abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    28.9.2015 22:11 | poslední úprava: 4.5.2017 04:08

             

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 28.9.2015 22:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Krásnu miestnosť pre mňa spraví len krásna žena, nech je to na akémkoľvek mieste.

    Stále sa smejem tým čo si polírujú domácnosť s tým že v nej budú šťastný.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    28.9.2015 23:00 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nerozumim tomu, jak to souvisi s tim clankem.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.9.2015 00:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Bedňa staví šukání nad materiální hodnoty, kapiš?
    Bedňa avatar 29.9.2015 23:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    YES :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.9.2015 18:13 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    to je vidět - jinak by Ti došlo, že to časem bude prostě malý :-) ale třeba jako nějaký apartmány rozházený po lese by to bylo asi ok
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2015 17:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Krásnu miestnosť pre mňa spraví len krásna žena

    Opresivní patriarchát v praxi.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 29.9.2015 23:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Skúr s mojou mám italské manželstvo, proste boli sme pozvaní na kolavdáciu bytu a tí čo nás pozvali čakali kedy zmizneme vďaka krásnej hádke kto má na vrh. Tak moja mi naložila ako piču robím, ja som jej dal za pravdu, čo jej nezabránilo so mňa spraviť \komplétneho debila a zúčastnení pozerali kedy toto prejde do rodinnej bitky. No nič po odchode sme si povedali čo je problém a krásne sme si zašukali.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 30.9.2015 11:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Temná strana orgasmu: výkyvy v hladině dopaminu, málo oxytocinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 1.10.2015 09:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    kto má na vrh
    Tak na vrh snad máte mít dohromady, ne?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bystroushaak avatar 1.10.2015 12:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Na vrh tu má imho jen amigapower, kterému kočky vrhnou každou chvíli.
    4.10.2015 17:01 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Amiga čeká další číčací rodinu? Že se nepochlubil novým přírůstkem v blogu. ;-)
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.10.2015 18:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    sem to tu někam už spamoval asi před měsícem...
    28.9.2015 23:04 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jakou to má výhodu proti karavanu, maringotce nebo jurtě?
    -- OldFrog
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 11:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Je to hotový produkt pro lidi, co se v tom nechtějí hrabat a nějak to řešit.
    Jendа avatar 28.9.2015 23:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Škoda, že to neprojde legálně jen tak po silnici. A asi ani s vozidlem, na který by stačil řidičák skupiny B. Takže jakou to má výhodu oproti karavanu/obytnému vozu?
    Druhou nezbytnou otázkou by bylo, kam kapsli dlouhodobě umístit.
    Tak pro dlouhodobé umístění už tu jsou třeba ty kontejnery. Za 100k ti dodají hotový kontejner-as-a-service, takže doma by to šlo zbastlit za hubičku.
    Hlavně by ale bylo nutné vše někam uklidit na noc, což mi přijde neřešitelné i při využití vnějšího úložného prostoru kapsle.
    Nad postelí je nevyužitý prostor. Když spím, stačí mi výška tak na šířku ramen. Horší je to když bych si chtěl v posteli číst.

    Kdyby šla postel přiklopit, tak je míst dost. Kdybych dělal hardware jenom v práci (a v brmlabu :) a tudíž nepotřeboval i doma občas alokovat prostor na bastlení, tak si myslím, že bych se vešel.
    29.9.2015 00:14 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Škoda, že to neprojde legálně jen tak po silnici. A asi ani s vozidlem, na který by stačil řidičák skupiny B. Takže jakou to má výhodu oproti karavanu/obytnému vozu?
    To me taky napadlo, ale silnicnim zakonum nerozumim. Pokud se bavime o aktivnim cestovani a pravidelnem presouvani z mista na misto, pak je obytny vuz (nebo i upravena dodavka) urcite mnohem lepsi reseni.
    Tak pro dlouhodobé umístění už tu jsou třeba ty kontejnery. Za 100k ti dodají hotový kontejner-as-a-service, takže doma by to šlo zbastlit za hubičku.
    Nevim, jak to vypada uvnitr, jake je tam vybaveni, jak je to pohodlne, jakou to ma tepelnou izolaci atp. 100k je hodne dobra cena, ale tim spis se nabizi otazka, kde se ta cena projevuje.
    Nad postelí je nevyužitý prostor. Když spím, stačí mi výška tak na šířku ramen. Horší je to když bych si chtěl v posteli číst.
    Taky nezapomen, ze je nad tou posteli okno.
    Kdyby šla postel přiklopit, tak je míst dost. Kdybych dělal hardware jenom v práci (a v brmlabu :) a tudíž nepotřeboval i doma občas alokovat prostor na bastlení, tak si myslím, že bych se vešel.
    Chtelo by to experimentalne vyzkouset, tezko delat zavery dopredu. Za sebe muzu rict, ze bych se velmi nerad vzdaval dvou prostornych stolu a presouval se pouze s notebookem do titerneho prostoru.

    Celkove vzato mi to prijde zajimave asi hlavne proto, ze v porovnani s jinymi podobnymi projekty to vypada nejdotazenejsi. Cetl jsem plno clanku o lidech, kteri si svepomoci postavi dum na stromech v lese, earth-ship, vyuziti uz zminovanych kontajneru apod. Naposledy jsem videl clanek o studentovi architektury, ktery si koupil autobus, vykuchal vnitrek a pokusil se to upravit tak, aby to bylo obyvatelne. I kdyz to ma v sobe urcity prvotni "wow" efekt, po chvili zjistite, ze to vlastne nicim zajimave neni, protoze tam v podstate akorat dal kolem dokola lavice, par stolku a to je tak nejak vsechno. Zadny zachod, zadna koupelna, zadne reseni energie, proste nevyresil v podstate nic.

    Tohle by nemelo byt home-made reseni, ale hotovy profesionalni produkt, ktery navrhuji zkuseni architekti, kazdy s ~10 lety zkusenosti (viz sekce Team, maji tam odkazy na LinkedIn). Lze tedy ocekavat, ze to kvalitou bude mnohem dal nez vetsina tech jinych veci zminovanych zde v diskuzi. Je to samozrejme spekulativni a je to pouze subjektivni dojem na zaklade prohlidky jednoho strucneho webu a jednoho kratkeho videa.
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 01:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Tak pro dlouhodobé umístění už tu jsou třeba ty kontejnery. Za 100k ti dodají hotový kontejner-as-a-service, takže doma by to šlo zbastlit za hubičku.
    Co jsem četl, tak prý se dá renovovat se zateplením stylem udělej-si-sám pod 50k (i s koupí kontejneru). Horší je ale, že té práce je na tom fakt hodně a výsledek se sice dá používat, ale není to imho úplně příjemné k bydlení.
    29.9.2015 18:05 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Kdyby šla postel přiklopit, tak je míst dost.
    A vam prijde normalni bydlet tam, kde se musi priklopit postel, aby se udelalo misto?
    Jendа avatar 29.9.2015 18:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jendа avatar 29.9.2015 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    (a přiklápěcí postel, nebo asi spíš desku, která se vyklopí nad rozloženou postel, bych chtěl i do velkého bytu, protože plocha, kterou lze dočasně alokovat, se vždycky hodí - typicky když někdo chce opravit rozbité zařízení a je potřeba rozložit a znova složit)
    ⧠ A = 0 avatar 30.9.2015 10:55 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    +1. Navíc to snižuje množství prachu v posteli (nějaká deska se prostě setře, převlékání je opruz).
    Nevolte zmrdy.
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 01:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Už jsem na to narazil někdy dřív, ale přišlo mi to zbytečně malé a předražené (odhady začínají někde na půl mega a odtud jen rostou). Stejného efektu docílíš běžným autokaravanem, ten větrník stoji 10-20k a soláry podobně. U tohohle mi přijde divné, jak to využívá prostor, tím tvarem je to sice designově hezké, ale zahodili tím spoustu využitelného místa. To už asi radši klasický karavan.

    Visgean mě poslední dobou několikrát upozornil na ideu obytného autobusu, což mi přijde lepší než karavan, který je fakt jen na přespání. Docela mě překvapilo, že to není žádná rarita a když se člověk koukne na inzeráty, tak se jich prodává docela dost za ceny okolo 200k.

    No, a pak jsem samozřejmě uvažoval na různými dalšími věcmi, od jurty, po kontejnerové domy, ale chata z toho všeho pořád vychází nejlíp.
    29.9.2015 03:40 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    odhady začínají někde na půl mega a odtud jen rostou
    Jsou to jen odhady. Zlevni se to seriovou vyrobou? Jakou budou mit marzi? Nad odhady nema smysl diskutovat, uvidime, jaka bude realita. Souhlasim, ze pokud to nebude dostatecne levne, tak zajimavost prudce klesa dolu.
    Stejného efektu docílíš běžným autokaravanem, ten větrník stoji 10-20k a soláry podobně.
    Viz komentar vyse. Znova zduraznuji, ze toto povazuji za zajimave zejmena z toho duvodu, ze se jedna o hotovy produkt. Bavime-li se o hotovych produktech v podobne kategorii, tak je to zatim nejdal z toho, co jsem mel moznost videt.

    Od Ecocapsule bych napriklad ocekaval, ze bude mit kvalitnejsi zabezpeceni a bude celkove odolnejsi. Zejmena stary karavan, obvzlast na odlehlem miste, by byl pro zlodeje velmi snadnou koristi.

    Pak mam urcite pochybnosti o tom, ze bezny autokaravan bude mit dostatecne kvalitni tepelnou izolaci na to, aby bylo mozne jej obyvat i za tuhe zimy. Ostatne, jak ten karavan budes vytapet, ohrivat v nem vodu apod.? Neni tak slozite to vyresit, ale to jsme zase zpatky u toho rozdilu mezi produktem a vlastnorucnim resenim.

    Taky myslim, ze starsi (tj. levne) autokaravany nemivaji zachod, natoz sprchovy kout, ale to si nejsem jisty. Myslim, ze nas stary karavan mel umyvadlo, ale tim si taky jisty nejsem.
    U tohohle mi přijde divné, jak to využívá prostor, tím tvarem je to sice designově hezké, ale zahodili tím spoustu využitelného místa.
    Mne se to vyuziti prostoru prave docela libi, ale pravda asi je, ze kdyby to byl kvadr, prineslo by to prostor navic.
    Visgean mě poslední dobou několikrát upozornil na ideu obytného autobusu
    Vidis, me na ideu obytneho autobusu upozornil Bystroushaak. Neznas ho? :-) Viz komentar vyse. To uz by mi asi prisel zajimavejsi obytny vuz, ostatne jsem nad nim i uvazoval -- nikoliv k bydleni, ale k cestovani po Evrope. Konkretne by se mi libilo neco jako mel Jack z Jeho fotr, to je lotr (ukazka treba tady, ale ta zrovna nic moc neukazuje). Kdyz tak nad tim premyslim, tak to je ale vlastne upraveny autobus...

    Ale ze jsou obytne autobusy tolik rozsirene, to jsem fakt nevedel. Diky za ten odkaz.
    No, a pak jsem samozřejmě uvažoval na různými dalšími věcmi, od jurty, po kontejnerové domy, ale chata z toho všeho pořád vychází nejlíp.
    Ja bych v pristich letech docela rad bydlel ve meste, blizko centra, a premyslel jsem, jestli se neda vymyslet nejaky "hack". U tohoto si rikam, ze je to tak male, ze to proste musi jit nekam narvat... Ale zatim me nic nenapadlo. Jinak mam v hlave jeste par dalsich moznosti, ale nevim, jestli z toho neco bude. Az me prestane bavit nad tim premyslet, tak se stejne uchylim k nejake konvencni moznosti.
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 10:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jsou to jen odhady. Zlevni se to seriovou vyrobou? Jakou budou mit marzi? Nad odhady nema smysl diskutovat, uvidime, jaka bude realita. Souhlasim, ze pokud to nebude dostatecne levne, tak zajimavost prudce klesa dolu.
    Já to vidím reálně někde u té částky půl milionu. To tak zhruba odpovídá lepšímu karavanu za auto.
    Viz komentar vyse. Znova zduraznuji, ze toto povazuji za zajimave zejmena z toho duvodu, ze se jedna o hotovy produkt. Bavime-li se o hotovych produktech v podobne kategorii, tak je to zatim nejdal z toho, co jsem mel moznost videt.
    A tak to zas jo. Taky se mi to líbí, ale ten malý prostor by mi asi hodně vadil.
    1.10.2015 15:22 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    jestli se neda vymyslet nejaky "hack" houseboat :-)
    Bystroushaak avatar 1.10.2015 15:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Dá, ale v podstatě to má víc nevýhod, než ten karavan. Velikostí je to dost podobné a můžeš jet jen tam, kde je voda, což v čechách zas tak moc není. Na souši máš lepší výběr.

    Ale nebylo by od věci mít třeba malou jachtu a objet všechny chorvatské ostrovy.
    29.9.2015 18:18 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    tyhle obytnáky a obytné autobusy mají jednu nevýhodu (možná jak pro koho) - neprojedeš všude a mají velikou spotřebu
    29.9.2015 18:35 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    takže vlastně dvě - sorry :-)
    Jendа avatar 29.9.2015 18:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Tak já bych nečekal, že tím bude jezdit každý den…
    29.9.2015 18:55 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    tak zrovna každý den ne, ale zase představa - před panelákem mám 11/12 roku zaparkovaný autobus a pak s ním někam přejedu na dovolenou je taky moc super ...
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 19:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Tak idea je spíš taková, že s tím půl roku parkuju někde na vlastním pozemku a zbytek jezdím (ne nutně každý den, ani týden) různě po světě. Zajet si takhle na čtvrt roku do chorvatska někam k moři a pracovat přitom „z domova“ mi přijde docela fajn.
    Václav 29.9.2015 19:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    V tomhle mi připadá víc fajn ten karavan, který si člověk přizpůsobí ku obrazu svému a má k němu trochu větší citový vztah :) I když pro ty co nejsou kutilové ta kapsle vypadá fajn. Takový obytný „Apple“
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 20:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Imho je autobus podstatně prostornější a tedy lepší, než karavan.
    29.9.2015 20:30 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    to každopádně - jen jsou místa kam se nedostane - ale zase by asi nebyl problém mít vzadu skůtr/čtyřkolku

    aby nedošlo k mejlce - nemám proti takovým autům nic, jen už jsem v nich a v různejch dodávkách něco najezdil, ale mají své limity (a čím delší pobyt v nich, tím víc ty limity začnou být zřejmé)
    Václav 30.9.2015 08:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Sorry, zabloudil jsem ve vlákně, myslel jsem že je to pořád o ecokapsuli. Autobus vypadá super.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Gilhad avatar 29.9.2015 02:12 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    To ma to bydleni teda pekne cernou budoucnost - kapsli pro jednoho cloveka, ktera se i s kompletnim vybavenim cela vejde do vezenske cely, umozni ubytovat 18 jedincu v extgremne stisnenych podminkach na plose dostacujici pro pohodlne bydleni 21 rodin v beznem panelaku (a to jeste neuvazuju, ze by se mezi temi bunkami take melo dat treba projit) - tak to fakt k bydleni moc neni, zato od Matrixu uz jen krucek.

    Jako pohodlnou, lec neprenosnou nahradu stanu, no dobra. Pokud by se to dalo zaprahnout za osobak, tak jako karavan pro jednoho, proc ne? Stejne tak na kratkodobe prespani nekde, kde je clovek cely den venku a jen potrebuje na noc kryte misto pro spani (a nemusi dlouhodobe resit odpady) to taky nemusi byt spatne.

    Ale bydleni to fakt jen za trest za neco hodne nelidskeho.
    29.9.2015 04:16 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Otaznik na konci znaci uvahu. A ne, nemyslim si, ze by ve mestech zacaly zanikat vyskove budovy a misto toho by lide bydleli v nejakych kapslich, jeste tak malych.

    Spis si myslim, ze obecne namisto beznych rodinnych domku a chat se zacnou cim dal vic objevovat podobne produkty, tj. hotova reseni, ktera zakoupis a pouzivas. U normalniho domu to nedava nejmensi smysl, zatimco u nizkoenergetickych a pasivnich domu uz docela jo. Je to technicky mnohem narocnejsi. Svym zpusobem se z domu stavaji stroje.

    Ta Ecocapsule se ted vyrabi v jedine verzi. Jak budou vypadat dalsi verze? Co kdyz bude mozne spojit vic kapsli dohromady, skladat je nad sebe i vedle sebe, a ziskat tak treba mnohem vetsi prostor? Co kdyz kapsle budou rovnou sami o sobe vetsi?

    Umim si predstavit, ze si nekdo koupi pekny kus pozemku v prirode, necha tam pritahnout treba i tuhle kapsli a bude to pouzivat jako chatu. Az ho to prestane bavit, tak kapsli preveze jinam a pozemek proda. Rekl bych, ze vazba k chate samotne bude pro vetsinu lidi vetsi nez vazba k pozemku.

    Co se tyka trvaleho bydleni, tak tam ocekavam nastup podobneho trendu, jak jsem uz rikal, ale samozrejme s vetsim prostorem. Fakt nicmene je, ze lidi pribyva a prostoru mame omezene mnozstvi, takze do budoucna budeme nuceni se vice uzpusobit.
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2015 17:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    extgremne stisnenych podminkach

    To ani zdaleka ještě nejsou extrémně stísněné podmínky – viz buňky v hustě obydlených východoasijských oblastech.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.9.2015 18:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ke spokojenemu bydleni potrebuji prostor pro hosty. Potrebuji take velkou zahradu, abych mel kde grilovat a aby meli kde behat moji psi. Bydlet se da jiste i v nejakem 3+1 v panelaku, ale pripadal bych si tam jako ve vezeni. Proti teto kapsli je vsak panelak luxus. Mit to misto chaty nekde u reky na prespani, to by snad slo, ale i tak mi prijde lepsi spat ve stanu nebo pod sirym nebem.
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2015 23:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Imigranti^WHosté jistě možnost grilovat psy na prostorné zahradě ocení. ^w^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.9.2015 00:08 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ty jsi fakt nemocny.
    Fluttershy, yay! avatar 30.9.2015 00:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.10.2015 17:00 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    České titulky by nebyli? Ď.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Fluttershy, yay! avatar 4.10.2015 18:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ano.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.9.2015 07:33 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    To by mě zajímalo, kam bych tam nacpal ten kulečník co mám teď v obýváku, asi zůstanu u klasiky. :-)
    29.9.2015 10:56 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Na kulečník je přece postel...
    29.9.2015 17:57 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    +1

    Kulecnik, stolni fotbal, atd. O tom, kam by se veslo par pratel, kteri k vam prijdou popit a potrebuji prespat, radeji ani nemluvim. :-(
    29.9.2015 07:36 leste
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Tady taky? Na jaře o ní psali na Oslu.

    Osobně si myslím, že praktičnost tohoto řešení je téměř záporná.
    29.9.2015 09:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Preco by som mal v niecom takom byvat a este to aj kupovat?
    Bystroushaak avatar 29.9.2015 11:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jako vážně, co čekáš za odpověď?
    29.9.2015 12:18 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Moc se me to nelibi, je to male a zaoblene takze vyuziti "zastavene plochy" neni uplne nejlepsi, celkove me pripada ze se vynalezce spise soustredil na vzhled nez na funkcnost. Ze to nejde tahat za autem a musi se to vozit na nakladaku je totalni fail. Levne to urcite take nebude. Kdybych si mel vybrat tak koupim radsi obycejny karavan a namontuju na to solarni panely.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jendа avatar 29.9.2015 14:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    (už jsem ti psal ať si opravíš odkaz z recshopu na otrrecycling?)
    29.9.2015 17:33 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    jo psal.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    29.9.2015 17:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    +1
    Agent avatar 29.9.2015 14:05 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Aspoň konečně vím, jak vypadá emerický sen v praxi.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2015 17:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Není emerický sen barák s garáží pro dva takové nesmysly?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.9.2015 17:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Budoucnost bydleni? Toto? Ani omylem. Pripomina mi to maly obytny vuz, ve kterem lze samozrejme par noci prespat, ale k dlouhodobemu bydleni to rozhodne urceno neni.
    nway avatar 30.9.2015 08:38 nway | skóre: 17 | Česká Lípa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Fantozzi
    Grunt avatar 30.9.2015 12:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nemyslím si, že dlouhodobější pití nasbírané dešťové vody se vyplácí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 30.9.2015 12:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ale jinak kupodivu na Slovensku to není nejmenší problém, protože pokud nepočítám Záhorie a oblasti Maďarské nížiny (to ti tataři z poza hranic záměrně tráví :-)) tak zdrojů čisté pitné vody za nulovou cenu je na Slovensku habaděj.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 30.9.2015 12:46 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ne všichni to budou používat v Praze nebo Ostravě.
    Nevolte zmrdy.
    Grunt avatar 30.9.2015 12:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ona je docela smradlavá a ani to nemusí být z Ostravska. Nežijeme v 15.století. Jinak mám pocit že dešťovka není obohacena o minerály a proto je k dlouhodobému pití nevhodná. Nebo se mýlím?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 30.9.2015 13:16 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ty nic nejíš?
    Nevolte zmrdy.
    Jendа avatar 30.9.2015 15:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jinak mám pocit že dešťovka není obohacena o minerály a proto je k dlouhodobému pití nevhodná.
    To je fakt, ale četl jsem, že se ty soli prostě dají koupit a dosypat. Ale ještě jsem to neviděl. Mohl bych, taková instantní minerálka je lepší, než tahat z obchodu 1.5l lahev, ve které jsou 2 g minerálů.
    Grunt avatar 30.9.2015 18:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Voda tabletnaja. To jsem ještě neslyšel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 30.9.2015 19:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Pokud vím, existují i mineralizační průtokové „filtry“.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 30.9.2015 19:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Yup. Ale to je určeno pro SHTF situace. Nenapdá mě důvod proč to používat za standardní situace. Ale proti gustu...
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 30.9.2015 19:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    …nebo pobyt v tropických aj. oblastech.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.10.2015 00:12 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nevím, zkoušeli jsme to tam, ale asi na to musí být organismus trénovaný dopředu
    If you don't ask, you don't get
    30.9.2015 18:15 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    No, to si nemyslim taky. Bude zalezet jak kde. Porad to ale muzes pouzivat jako uzitkovou vodu (splachovani, sprcha, ...) a tam mi prijde, ze ta uspora bude nejvetsi. Na piti za den asi nespotrebujes v prumeru vice nez cca 4 litry (vc. vareni kavy, caje apod.) a na nejake velke vareni bych to tam stejne nevidel.
    Grunt avatar 30.9.2015 18:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Yup. Užitková voda. To dává smysl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.10.2015 11:59 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    A kam ide pouzita uzitkova voda?
    Fluttershy, yay! avatar 1.10.2015 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Gatesovým patentem se ze sraček dělá voda pitná. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 1.10.2015 17:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Kam by měla jít?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.10.2015 08:42 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Z normalneho domu ide do kanalizacie alebo do zumpy. V karavane je na tu vodu nadrz. Tu nie je nic...
    Grunt avatar 2.10.2015 09:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nevím jak kde, ale u nás to jde z žumpy (když to hovnocuc nacucne) rovnou do lesa. Bude v celém řetězci holt o jeden prvek míň. Však je to BIO, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.10.2015 18:19 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Takze to budes do lesa nosit rukami? Alebo to bude padat len tak na zem?
    Grunt avatar 2.10.2015 19:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ne. Tím zaměstnám tebe.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.10.2015 00:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Prošel jsem asi úplně všechny alternativy jak nejlíp zajistit bydlení sobě a svý rodině a výsledkem je zcela konvenční nízkoenergetická až pasivní stavba s pultovou střechou, elektrickým stropním vytápěním, "chytrou" elektroinstalací, solárním ohřevem TUV, studnou, čističkou a hospodařením s dešťovou a vyčištěnou odpadní vodou. Tu čističku si teda budu muset oběhat, ale ostatní se už realizuje.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bystroushaak avatar 2.10.2015 10:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    To je v podstatě earthship (1, 2), ne?
    2.10.2015 12:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    :-), takovej pravoúhlejší a z dost nepřírodních materiálů a závislej na dodávce elektrický energie, i když třeba trh brzo zaplaví levná fotovoltaika včetně nějaké převratné technologie na akumulaci elektřiny.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2015 00:18 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Každý má naštěstí jiný vkus, a i ten se může časem upravit.

    Napřed jsem snil o rodinném domě na kraji Prahy, ten sice mám, ale pak přišel jsem na to, že mám radši pohodlný pobyt blíž aktivitám v městě, a hlavně bez nějakých nepřetržitých starostí o chod domu nebo zahrady, a problémy hlásím údržbáři. Úplně mne likvidovalo sousedské magorské zahradničení i o víkendech, nebo jejich čoklové, kteří mají pocit, že do jejich teritoria patří všechny okolní pozemky. Na domluvy neslyšeli, teprve řádné umístěné chemické výrobky dokázaly svoje.
    If you don't ask, you don't get
    2.10.2015 00:26 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jseš travič?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2015 19:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nerikej, ze travis psy? Takove nechutnost bys snad ani ty doufam nebyl schopen.
    Jendа avatar 2.10.2015 19:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nestačí jim to nějak osmradit?
    2.10.2015 19:44 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    To netusim. Prepokladam vsak, ze ti psi, na ktere si mtrain stezuje, byli na pozemcich svych majitelu. Rozmistovat tam nejake chemikalie, i kdyz by se jednalo jen o nejake pachove veci, je neprijatelne.
    Jendа avatar 2.10.2015 19:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    čoklové, kteří mají pocit, že do jejich teritoria patří všechny okolní pozemky
    pavlix avatar 2.10.2015 20:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Obávám se, že se tady příliš řídíš čistou logikou a málo zkušeností a tudíž problém úplně špatně interpretuješ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.10.2015 20:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Pokud se mu cizi psi zabehli na jeho pozemek, pak je to neco jineho. Pes vsak nevi, ze je na cizim pozemku. Mtrain ma mit pozemek radne oplocen. Pokud nema, pak je rozmistovani jedovatych navnad take nechutnost. Takoveho psa je lepsi nechat odejit nebo odchytit. Pokud nekoho pes ohrozuje, lze jej (psa) samozrejme zastrelit.
    3.10.2015 21:46 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ehm, a nemel by si primarne toho cokla ohlidat jeho vlastnik? Je to Mtrainuv pozemek a cizi pes mu tam nema co behat, srat, chcat a delat bordel.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.10.2015 21:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    a nemel by si primarne toho cokla ohlidat jeho vlastnik
    Jisteze mel. Diskuse je vsak o situaci, kdy je pes na cizim pozemku, takze je zjevne, ze jej jeho vlastnik neuhlidal.
    3.10.2015 22:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    V takove chvili nevidim problem v tom vetrelce (a je jedno jestli je to cokl nebo cokoliv jineho) zkusit z pozemku dostat, a pokud to nepujde jinak tak i za pouziti nasili.

    Stejne tak pokud na me na ulici nejaky pes vyjede a majitel ho evidentne nema pod kontrolu, nevidim problem v tom ho (toho psa, ne majitele) nejak zpacifikovat, bez ohledu na to jake z toho bude mit nasledky.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.10.2015 22:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Absolutne souhlasim. Jedine, co mi vadilo, bylo rozmistovani otravenych navnad, ktere psa na vas neoploceny pozemek lakaji a maji pro psa fatalni dusledky (a pro grunta musim podotknout, ze pro majitele velky dusledek financni).
    3.10.2015 22:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nutno rict ze otravene navnady bych taky nezvolil, on nebude takovy problem psa naucit ze sem fakt nema lezt bez nejakych trvalych nasledku.

    Akorat M_train nepsal nic o traveni, pokud vim existuji i chemicke odpuzovace psu, ktere jim akorat smrdi.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 2.10.2015 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ano. Šlo by o porušení vlastnického práva majitele. To je ten pravý důvod proč je trávení psů špatné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.10.2015 20:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Ty snad schvalujes otravene navnady na cizim pozemku umistene?
    Grunt avatar 3.10.2015 18:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Nepreferuju otrávené návnady nikde. Preferuju psy (a jejich právo na život) před vlastnickým právem. A ten kdo ne by se měl nechat vyšetřit u doktora.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 3.10.2015 19:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    4.10.2015 13:16 mornik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Řekl pokrytec Grunt a zakousl se do řízku
    Grunt avatar 4.10.2015 13:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jako psího?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.10.2015 17:01 mornik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Jakéhokoliv
    Grunt avatar 4.10.2015 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Furt lepší psí řízek než poslouchat kapitalisty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.10.2015 18:31 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Je rozdil mezi zabitim zvirete pro uzitek a zabitim pro cistou nenavist. Pak do toho jeste vstupuje respekt vuci "majiteli", ktery se o zvire stara a ma k nemu citovou vazbu.
    4.10.2015 21:27 mornik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ecocapsule: Budoucnost bydlení?
    Pro to zvíře to je fakt hrozný rozdíl, může se tím pod břitvou uklidňovat

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.